1 stem

Apeldoornse ZAPRUDER-film (maar dan in code oranje…)

Door ffloor63, Op don 7 mei 2009 19:05, 1309x bekeken, 29 reacties    
De Apeldoornse ZAPRUDER-film, (- maar dan in code Oranje...)

Zeven doden is niet niks. Nee de beveiliging deed niks fout. Zelfs onze kroonprins die bij zijn moeder in hetzelfde rijtuig zat sloeg zijn hand voor zijn mond voor
een zich doodrijdende automobilist die niets meer kon zien.
Onze bestuurders weten het zeker: het was een maniak. Ze hieven het glas, deden een plas en alles bleef zoals het was.
Maar is dat wel zo? Ja er volgt nog een "veiligheidsonderzoek" (lees: geplaatste microfoontjes) en daar leren we van "hoe het nog beter kan".

De publieksvraag is: kán zoiets na JFK, Reagan, Fortuyn en van Gogh nog wel?
Schrijver dezes, een BOA van code 601 meent van niet.
Er bestaan ijzersterke feiten die aantonen dat onze overheid is geïnfilteerd met criminelen die wel degelijk een proefaanslag op de veiligheid van de Nederlandse Staat aan het uitproberen waren. Deze stelling gaan we bewijzen:

* Het begin van WO-1 startte op vrijwel dezelfde manier als nu in Apeldoorn.
Een open rijtuig met daarin de toekomstige vorst deed een rijtoer door een stad terwijl op dat moment een ernstige financiële crisis aan de gang was.
Een kaalgeplukte Servische student loste 3 schoten waarna familieleden "te hulp snelden" en die hulpverlening leidde tot 31-miljoen doden.
Het erover gemaakt rapport stelt vooral de meelopende lakeien verantwoordelijk omdat die er immers voor werden betaald om richting een vijandig uitgeknepen publiek te kijken en niet om de aanstaande vorst en zijn verloofde eens goed te kunnen bekijken.
Maar was het wel 1 Serviër? Nee. Nederlandse oorlogsboeken die uit de rapporten citeren spreken duidelijk dat de kogels uit 2 verschillende richtingen kwamen alsook dat de Serviër slechts 1 schot kon lossen . Maar het waren echt drie kogels en nog 2 vlogen fluitend over, wat door zeker 12 getuigen werd bevestigd.

* De moordaanslag op JFK - en waarvan na de dood van de 213e getuige veel krantenredacties tot de overtuiging brachten dat er mogenlijk wel eens een komplot achter zou kunnen zitten? Ook hier een open rijtuig en beveiligers die meer belangstelling hadden voor het prachtige gezinnetje - dan voor het publiek.
In de routebeschrijving van het draaiboek stond duidelijk dat de 3 hoge gebouwen een veiligheidsrisico vormden - en daarom in GEEN geval deze zijstraat mocht worden ingereden - maar op het laatste moment deden ze dat: TOCH.
Op de Zapruder-film (veel websites dragen niet voor niets deze naam) is duidelijk te zien dat de kogels zowel van voren als schuin van achteren kwamen.
Ook hier was het 1 dader, zei men maar als er 213 getuigen voortijdig overlijdden en dat ook met vette koppen in zelfs zwaar conservatieve regionale stadskranten komt?

* De aanslag op Ronald Reagan. Gepleegd door een geflipte student die aldus indruk op zijn meissie wilde maken. Maar wie de film terugkijkt ziet duidelijk een ambtenaar toelopen met een machinegeweer, dat wapen richten richting de President en op het allerlaatste moment zich kennelijk nogal "betrapt" voelt en stopt.
Desondanks zie je op de filmbeelden mensen bukken voor overvliegende kogels - en die er volgens de officiële rapporten helemaal niet geweest kunnen zijn.

* De moordaanslag op Pim Fortuyn en gepleegd door een lage ambtenaar.
Ook hier spreken getuigen dat het vuurgevecht van wel 4 kanten kwam en dat bedreigde motoragenten helemaal niet op die ambtenaar schoten maar op het struikgewas.
Het rapport vermeldt zelfs dat de motoragenten "in verwarring" zijn gebracht door de hoge flatgebouwen maar, dit was een parkeerplaats.

* De moordaanslag op het complete Koninklijke Gezin in Apeldoorn.
Nee geen hoefgetrappel meer zoals toen met die verloving en nog bijna gewonden kostte door een op hol slaand paard: nu een bus waarvan het dak was verwijderd.
Er is dus een veiligheidsonderzoek opgestart. Maar dan...
7 doden. Laten we al die zogenaamde "blunders?" - eens op een rijtje zetten:

1.
Sinds die Serviër zijn pistool "leegschoot" (één kogel, geen doorlader) weten we dat leden van een Koninklijk Gezin altijd apart vervoerd moeten worden dwz. dat de regerende vorst NOOIT in hetzelfde rijtuig mag zitten als de troonpredentent.
Wie heeft dit complot verzonnen om maar liefst 7 gezinnen in 1 grote bus te stoppen???

2.
Sinds JFK weten we dat een open rijtuig moet zijn voorzien van een kogelvrij dak alsook dat de kogelvrije ramen door perslucht omhoog moeten kunnen knallen.
Wie heeft die enorme, zakkende ramenloze bus ontworpen als schietdoel?

3.
Sinds Ronald Reagan weten we dat beveiligers niet richting het schietdoel moeten kijken maar: richting publiek. Want daarvan komt het gevaar.
De allernieuwste Alpeldoornse Zapruderfilm bewijst dat onze ordehandhavers niet doen waar ze voor betaald worden: beveiligen. Waarschijnlijk waren ze jaloers op zo'n zelfde baantje dat zo goed betaald wordt?
Wie o wie zaten er nog meer in dit komplot dat ze geen seconde van die aanslag wilden missen?

4.
Sinds de mislukte aanslag op Bush sr. weten we dat regeringshoofden uitsluitend per tank mogen worden vervoerd: dus een ding zo zwaar als spoorwegmaterieel.
Deze keer kwam een "beveiliger" in Apeldoorn op het idee om de bus met zowel de Vorst, alsook ALLE erfopvolgens erin te rammen: de man wist kennelijk al dat autobussen tussen de wielen slechts uit losse plastic panelen bestaan.
Door zijwaarts erin te rammen gaat een bus gegarandeerd om: dat lukt je met het allerkleinste piepwagentje nog wel. Alleen beveiligers weten dat.
Wie o wie heeft de aldus geprepareerde plastic bus verzonnen?

5.
Werkloze beveiligers bestaan niet. Of ze hebben een strafblad.
Deze beveiliger had helemaal geen strafblad - zelfs niet eens zware overtredingen!
Hoe kan dit waar zijn? Dus dat hij nergens meer aan de bak kon komen?
In de praktijk is zo'n beveiliger dus "eruitgewerkt" na de vele prostitueebezoekjes van zijn ongescreende baas.
Dagelijks lees je in de kranten: 'Beveiligers gevraagd (moet wel van onbesproken gedrag zijn)' maar op de één of andere manier lijkt het wel of de doelgroep een strafblad heeft of zo? Ieder beveiligingsbedrijf likt zijn vingers af als hij van een beveiliger hoort die BOVENDIEN geen zware overtredingen heeft gepleegd - maar afnokt na 1 navraagtelefoontje "van collega".

6.
Na de aanslag staan in de plastic bus alle mannen van de Koninklijke Familie gewoon toe te kijken naar de botsing. Volgens de verhalen houdt de kroonpredentent zelfs de hand voor de mond van verbazing.
De man is echter officier: een hoge pichem zelfs. En zelfs onderofficieren wordt geleerd dat de beste generaals zich ver achter het front ophouden.
Dat wil zeggen dat jouw geleerd wordt direkt jouw vrouwtje ondersteboven te gooien en er bovenop te gaan liggen: dit omreden dat dergelijke ""voorstellingen"" altijd vooraf gaan aan de kogelregen onder een heel andere hoek, meestal 135 graden.
Wie o wie is die oplichter waarvan ons Koningshuis hun doelwittenkennis hebben geleerd?

7.
Routes mogen nooit langs hoge gebouwen komen sinds JFK, maar in bochten die uitkomen op lange lanen moeten betonblokken - of met sla-om nog passage mogenlijk te maken grote containers staan opgesteld. Dit is een standaardregel die zelfs bij eenvoudige voetbalwedstrijden tegen dronken hooliganbestuurders worden genomen en was het leergeld bij de aanslag op de Franse president de Gaulle.
Wie o wie heeft zelfs de meest elementaire beveiliging van een voetbalwedstrijd voor de beveiliging van zowel een Vorst, alsook maar liefst alle mogenlijk beschikbare erfopvolgers aldus in de waagschaal gesteld???
Iemand wilde dat we voortaan een republiek zouden worden: dat is duidelijk.

8.
Sinds ons leger in Afghanistan uraniumkogels afvuren is ons land doelwit voor terreurdaden - en daarom heeft onze Binnenlandse Veiligheidsdienst nog altijd "code Oranje" ingesteld. In een persverklaring roept de veiligheidsdienst zelfs iedere Nederlander op om uit te kijken naar personen die zich verdacht gedragen, cq zich verdacht ophouden op zulke "aanslagwaardige" situaties. Iedere krant werd geacht deze veiligheidswaarschuwing te publiceren - en dat deden ze dan ook met verve!
Kennelijk geldt een "code oranje" opeens niet meer voor het Oranjehuis?
Of hebben sommige ambtenaren kurkjes in hun oren en brillen met jampotglazen op zodat ze die waarschuwingen vooral niet zien? Want wie verzint er nou een open rijtoer onder oorlogsomstandigheden?!! Nog erger: wie overtreedt alle denkbare veiligheidsvoorschriften door zowel de Vorst - alsook als er iets met haar mocht gebeuren niet alleen die ene, maar zelfs alle de volgende troonsopvolgers in 1 open en schietwaardig voertuig te plaatsen? Allemaal tegelijk.

9.
En wie negeert de door de BVD afgegeven oorlogscode Oranje om geen dubbele veiligheidsringen rond een open doel te plaatsen? Ook dat waren ambtenaren, zeker weten. Nee geen lagere ambtenaren want dit moet op hoog niveau zijn "bedacht".

10.
Wie heeft het bedacht om tegen alle landsbelang in de toekomstige opvolger pal achter de Vorst te laten plaatsnemen; en dan nog wel aan de meest kwetsbare zijde van een plastic bus namelijk het midden v/d zijkant?
Antwoord: dit is verzonnen door ambtenaren, maar dan van het type dat niet het landsbelang op het oog had.

Eindkonklusie.
Er zit achter deze 7 doden dus wel degelijk een komplot achter: op ambtenarenniveau.
10 bewijzen geleverd. Toch?
De lezer mag nu vertellen waar ergens deze ambtenaren-aanslag niet klopt... ook van JFK werd aanvankelijk een halve gare opgepakt.
Want daar is keihard bewijs voor: dat zijn de documentaires over veiligheidskunde die door zowel Discovery als National Geographic Channel wekelijks worden uitgezonden en wel zoveel beschermingskennis over publiek worden uitgestrooid dat je onderuit gezakt in jouw leunstoel, met biertje in de hand jij hiermee de beste veiligheidsadviseur van Nederland kunt worden.
Wel ondertiteld natuurlijk, ons land wordt bevolkt door facturenschrijvers, uitschudders en meiden die "werkvloer" worden genoemd maar vakkennis? Nee alle vmbo-scholen gaan nu dicht.

Als iets de Apeldoornse ZAPRUDER-film heeft aangetoond dan is het wel dat in ons land geen vakkennis meer wordt onderwezen. Dat blijkt ook wel als heden de politie het profiel van hun nieuwe korpschef aan de minister moet voordragen.
Hun leidinggevenden moeten dan voldoen aan een bepaald "profiel".
Hoe zo'n door de minister gewenst "leidinggevend profiel" eruitziet? Wel, de politie is momenteel hard op zoek naar een lesbische negerin in een rolstoel (bron: Telegraaf) - nee niet als verdachte natuurlijk maar om erachteraan te gaan oen!
Mijn deelneming aan de getroffen families want waarheid = kostbaar, het leven ook.
Reacties welkom maar houdt ze wel terzake.
Geschreven door F.Floor (63) te Bunnik. Overnemen van de tekst = landsbelang)
Annotaties:
| #64990 | 07-05-2009 19:31 | saved
F.Floor dit is een klasse stuk!
Ben je / bent u ;-) pas jarig geweest?

Het stuk was aangemaakt als open-source. Dat betekent dat alle zaplog gebruikers het kunnen aanpassen. Lijkt me niet de bedoeling.
Daarom heb ik het op "some rights reserved" gezet. Dan kan niemand het aanpassen. Je kunt het zelf wel aanpassen dmv de "edit" knop onder het artikel

Mag wat mij betreft op zapruder.nl geplaatst worden.
saved's avatar
| #64992 | 07-05-2009 19:42 | ffloor63
1. Nee het mag inderdaad niet veranderd worden want het valt onder veiligheid - en daarover kan helemaal niet worden gediscussiëerd. Je hebt gelijk maar dit is werkelijk mijn allereerste uploading en lukt me ook nog. Bedankt.
2. Het is ouwe vakkenis. Wat code 601 betekent moet jij maar aan de dichtsbijzijnde wout vragen - en dan gaat 'ie JOUW hele vervelende vraagjes stellen reken maar!
| #64993 | 07-05-2009 19:47 | Lost4ever
Ik ben het eens met Saved! Prachtig stuk. Heb ik niets tegen in te brengen want het klinkt me allemaal plausibel in de oren.
Lost4ever's avatar
| #64997 | 07-05-2009 20:57 | xaderp
Hmmm.... Wat als er nu TOCH een bom in die Swift zat? De mogelijkheid was er om de auto precies onder Bea en PWA in de bus te boren....

Bovendien zijn er drie hoge gebouwen die aan het kruispunt liggen waarvandaan schutters het vuur hadden kunnen openen.

PS: Waarom heeft de NOS het applaus voor Beatrix op 4 mei verlengd van 14 tot 22 seconden?

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/05/nos_trakteert_beatrix_op_extra.html
xaderp's avatar
| #65004 | 07-05-2009 21:42 | Crest
Floor over Code 601:

Maarja, dat verschrikkelijke schokkending ding hadden we alleen nog maar een
fotootje van... en dus zette de muziekleiding van het Utrechts Stedelijk Orkest
daar maar de metaalfluit van ons HBS-meiske voor in... en dat "zingende zaag"-
effekt imiteerde ze prachtig!
Messcherp sneed haar fluit door je ziel en iedereen pinkte een traantje weg,
ook al omdat ze begeleid werd door achtergrondvioliste prinses Christina (16)
op een H-strijkstok met HM Koningin Juliana voorin de zaal. Ja en vlak achter
haar een marechausee als kogelvanger natuurlijk: dat was dan weer mijn werk als
HBS-beveiliger/organisator/scholier/stoplichtenbedrader/politiemedewerker die
daarom altijd code 601 op zijn paspoort zal blijven houden.
Waren die zingende glasschijven nog door een metaalfluit te imiteren - maar met
de halve cm dikke: "berensnaar" op de contrabas lag dat een stuk moeilijker:
met eigen ogen zag ik in 1963 een doormidden gebroken reuze-viool!


uit:
http://www.promootio.nl/floor/BLIKSEM.TXT
Crest's avatar
| #65005 | 07-05-2009 21:44 | Crest
meer:
8.Slange-gebroed.
----------------
In 1953, 1965, 1977 en 1989 bleken collega's niet te vertrouwen terwijl mijn
meerderen juist mij niet vertrouwden. Tsja, SLANGebroedsel.
De regering wilde mij in 1965 perse terug bij de politie als werk hebben maar
ik vertrouwde die gifmengers toch echt niet meer. We kwamen tot een compromis:
voortaan zou ik 'BOA' zijn zodat ze altijd een beroep op me konden doen.
Daarvoor heb ik code 601 op mijn paspoort. Nou... dat heb ik in 1971 geweten!
Opeens wisten ze zelfs niet eens meer wat dat is! En eraf kan nooit meer.


http://www.promootio.nl/floor/ASTROLOG.TXT
Crest's avatar
| #65014 | 07-05-2009 22:45 | P.uncia
Los van het artikel, waarvan ik geen behoefte heb om het op mijn site te plaatsen, vind ik het wel mooi dat je van reageerder overstapt bent op het leveren van content :)
P.uncia's avatar
| #65024 | 08-05-2009 04:26 | CitySurfer
Lekker weg-lees artikel.

Maaarre je gedachte dat je met een auto een bus doet kantelen ? Een bus is gebouwd op een degelijk frame en daarop is dat koekblik gemonteerd.
Dus de Swift zal mogelijk tegen en zelfs door de bus kunnen hebben gereden echter de bus doen kantelen ?
Nee lijkt mij onjuist.

En wat dan nog ? Stel in het ergste geval dat ie omvalt ? Het gebeurt bij ons op de ringweg regelmatig dat in 1 scherpe bocht wrachtwagens omkieperen ( te hoge snelheid, middelpunt zoekende kracht)
De wrachtwagen chauffers komen er ongeschonden uit. Oke open bus, dan rol je even wat verder.
| #65025 | 08-05-2009 04:27 | CitySurfer
w=v
| #65047 | 08-05-2009 13:55 | mariooo
Lauk artikel, maar totaal niet overtuigend. bijna alle 10 bewijsstukken die je levert zijn samen te vatten in 1. Namelijk onvoldoende beveiligingsmaatregelen.

Een bus is niet in het midden van alleen plastic, maar heeft gewoon een metalen frame ... Ik heb gezocht naar een plaatje van een bus die in het midden door een auto werd aangereden. http://www.break.com/pictures/bus-vs-small-car158764.html

zoals je ziet had de auto zo goed als niets in te brengen.
Dit was geen serieuze dreiging voor het koningshuis en zal dus echt geen geplande aanslag geweest zijn. Ik denk niet dat er een complot achter zat, maar als het zo was dan was het juist van een monarchist ipv republikein. Want het is duidelijk dat het koningshuis weer flink stijgt in populariteit.
mariooo's avatar
| #65050 | 08-05-2009 14:11 | censuur
Wie is u mariooo? Hebt u geen akauwnt?
censuur's avatar
| #65051 | 08-05-2009 14:13 | censuur
Ik moest ff goed heen en weer klikken, maar ik zie nu dat je wel online bent, dus een account zult moeten hebben. Heb natuurlijk meteen ff gekeken: http://zaplog.nl/zaplog/user/mario.be
1 reply, en dat is deze? hmmm....
censuur's avatar
| #65053 | 08-05-2009 14:52 | mariooo
Eens moet de eerste reactie zijn .... :)
mariooo's avatar
| #65070 | 08-05-2009 18:21 | ffloor63
Inmiddels een 11e fout gevonden: de bus bleef wel 30 seconden stilstaan EN DAT MAG HELEMAAL NOOIT!!
Een voertuig met vip mag in geen geval tot stilstand komen dus je bent wel verplicht om alle rode stoplichten te negeren ook al wordt er een ongeluk gemaakt - want daar beginnen terreuraanvallen mee.
Dat de 10 fouten tot slechts 1 fout namelijk de beveiliging kan worden teruggebracht is hiermee dus al weerlegd: dit zit dieper dan slechts "de beveiliging" want hier wordt iedere agent op getraind om het gaspedaal diep in te trappen!
Voorts heb ikzelf in 1978 een lijnbus geramd met mijn eigen Daf 66 die evenhard achteruit kon rijden dan vooruit. Ik had alleen een kras maar de zijkant van de bus lag kompleet open en dit bleken toen al panelen van glasvezel/epoxy. Dat geeft niks behalve als een terrorist een bom naast de radiator heeft gelegd want er is in alle auto's aldaar plaats voor wel 10 liter aan ruimte. Conclusie: zelfs van een handgranaat kan een bus al kantelen en dan moet je dus dáár zijn. Bij "toeval" was dat juist ook het plekkie waar zowel de Vorst alsook haar opvolger juist net erboven zaten: wie verzint er nou zoiets?
De aanslag zou ook nog gelukt zijn als... de voorruit niet totaal ondoorzichtig was geworden: de man zag niks meer.
Verder, dat verhaal in die schouwburg: ik was toen 17 jaar en daarmee de jongste organisator ooit. Maar ook zwaar overwerkt en stopte met alles, ging daarna de electronica in anders was ik eraan onderdoor gegaan. Inmiddels zijn er ook al 14-jarige organisators waargenomen dus zo bizonder is dat nu niet meer, toen wel.
Maar het klopt wel dat ik toen meer beveiligingen heb gedaan oa. het transport van "De Nachtwacht" vanuit het reparatieatelier weer terug het museum in - en ook toen moest ik alweer ingrijpen voor de volgende messentrekker: een jochie van net 15 omdat 2 agenten debatteerden over hun te lage soldij (toen ƒ.625,-/md).
Inmiddels komen de verhalen in de pulpbladen los en ben die aan het doorworstelen op nog meer blunders: dus beslist veel méér dan 1. Vooral die 11e zit me dwars dat ik die nog vergeten was want dit is nou juist de ergste blunder van allemaal: dan heb je zelfs geen 2 toeters meer nodig!
Een update lijkt me dus nodig.
Het hele verhaal vind ik trouwens ook triest voor mr.Vollenhove die ik 44 jaar gelden weleens gesproken heb, maar de man is a-technisch dus ik kon niet goed met hem overweg tijdens een akkefietje bij het spoor. Wat het was weet ik allang niet meer want industriële electronica = het mooiste wat er is.
| #65077 | 08-05-2009 20:24 | Rikk
F.Floor, het CSM van deze site reageerd volgens mij niet goed op jouw gebruikersnaam, hierdoor heb je geen zapsite, althans niet zichtbaar als ze op je naam klikken, dan is jouw site leeg. Dit wordt denk ik veroorzaakt vanwege je naam waar (62) instaat. Ik denk dat Patman je hierbij verder kan helpen om ook een zapsite te hebben aangezien je hele leuke artikelen post. Je gebruikersnaam kun je overigens veranderen in je account, tevens kun je je schermnaam zo laten.
Rikk's avatar
| #65087 | 08-05-2009 21:21 | ffloor63
Maakt me niet uit, zolang mijn eigen website http://promootio.nl/floor maar goed werkt vind ik het allemaal wel best hoor. Geef mij maar een neut.
Er is wel de achtergrond van een schandaal over mij hier in dit zaplog te vinden op http://zaplog.nl/zaplog/article/schuldig_door_ernest_louwes
maar ik ben toch echt door de HR gerectificeerd - alleen zijn er toen wel doden bij gevallen dus ze deden nogal moeilijk toen. Op 1 of andere manier bereikte die niet-actuele info de http:www.grenswetenschap.nl en werd door 'Gebakken plasse' erafgeschopt omdat zij de achtergrond van dit schandaal nog niet kenden... en dan krijg je roddel: jongens een boef! In dit blog moet je zoeken naar Raspoetin (toen was het nog vrede met hun).
Voorts is er natuurlijk de allesvinder http://wieiswie.nl waar je tot 3 namen in 1 sessie mag intikken en dan weet je ook zo wel waar iemand zijn digitale sporen heeft achtergelaten en die werkt nog beter dan het bekende http://www.linkedin.nl
Ook even Googelen met iemands naam wil vaak lukken maar mijn achternaam geeft behalve nog meer drs. ook veel etages van gebouwen weer.
| #65088 | 08-05-2009 21:26 | keuleniscool
Het aantal doden in het verkeer is jaarlijks het HONDERD voudige .
leve de republiek !
| #65089 | 08-05-2009 21:29 | keuleniscool
Het aantal doden in het verkeer is jaarlijks het HONDERD voudige .
maar daar kraait geen haan naar .
leve de republiek !
| #65116 | 09-05-2009 14:11 | Sander
@F. Floor.

U heeft ook een gedeelte over HIV/AIDS in uw Griep FAQ.
Misschien dat u uw AIDS visie eens kan uitwerken in een artikel a la zoals deze over Oranje-zapruder.

hiv/aids.
--------
Omdat ook virussen worden verdelgd door een zuur wilde ik dan ook weleens weten wat of ascorbinezuur nou in de hoge dosis doet tegen het: HIV-virus in Aids-pati‰nten en hepatitis! Want, een gewoon griepvirus is ongeveer 10.000 maal sterker en krachtiger dan het hiv-virus dat razendsnel
afsterft. Hiv is ook ongeveer 1000 maal zwakker dan een gewoon verkoudheidsvirusje en sterft al meteen bij kamerthemperatuur.


Griep FAQ
| #65174 | 10-05-2009 14:57 | ffloor63
Het klopt dat HIV de muggemaag niet kan passeren door de zuurwaarde (Frans exp.) en omdat de polioproef van Basel op besmette apen goed was gelukt heb ikzelf 2 Aidspatiënten kunnen genezen met beschreven hoge dosering van ascorbinezuur. Echter ik ben geen arts en geen hiv-patiënt. Ze kwamen me hartelijk bedanken voor de beste tip, keken links, keken rechts, bekeken alle daken of daar niet bij toeval een scherpschutter oplag en durfden me toen pas de hand te schudden.
Je weet hoe het met internist Houtsmuller is vergaan die zichzelf genas met vitamine B-17 in een dergelijk belachelijk gigahoge dosering en zijn door 5 collega's geconstateerde "u bent opgegeven" tot voor de rechter moest aanvechten na zijn genezing maar wat hadden ze hem graag doodgezien!
Ik zou zo zeggen als je 1 van de 8 soorten hiv hebt: pas de beschreven Megakuur op jezelf toe en publiceer erover!
Immers als dat met polio lukt waarom dan voor hiv niet?
Daarom is de opzet van genoemde Griep.txt ook geschreven als een CHEMISCH basisverhaal voor winkels/bedrijven omreden dat zij hun ziekteuitkeringen nu zelf moeten betalen en aldus hun personeel naar wat gezondere website's kunnen aanhelpen. Dus: probeer het uit en publiceer DAARNA - niet zomaar wat roepen en het blijkt onbewezen hoewel, de Baselse apenproef uit 1938 is natuurlijk glashard bewijs genoeg maar medici zijn maar zelden goede chemisten.
(terug naar onderwerp veiligheid)
| #65183 | 10-05-2009 16:21 | ffloor63
Het filmje van die toeringcarbus bekeken maar dat is iets anders. De dakloze bus die in Apeldoor werd gebruikt was een oude, omgebouwde lijnbus - en lijnbussen hebben sinds 1962 al plastic draagbalken vanwege de vele start/stops.
Eigenlijk zijn het ook geen balken maar sandwich-doosconstructies van boten-epoxy.

Inmiddels een 12e beveiligingsfout aangetroffen want de bus stond op luchtbanden met 12 bar erin: dat is wettelijk verboden omdat 1 stoot tegen een trottoirband het mogenlijk kan maken dat van alle passagiers incl. de chauffeur hun trommelvliezen eruitklappen!
Vanwege dit wettelijk verbod op luchtbanden boven de 5 bar op open voertuigen worden al 100 jaar massieve rubberbanden uitgeleverd met 2 halve velgen erbij die met speciaalbouten op elkaar geschroefd worden.

Bijgevolg ook een 13e beveiligingsfout omdat 1 bukskogeltje in staat is om 2 achterbanden te doen klappen: er ontstaat dan een luchtdrukexplosie die op 15 meter nog een muur kan omleggen. (is gebeurd)

Na lezing van de patiëntenverhalen nog een 14e beveiligingsfout aangetroffen: het ontbreken van stationaire ziekenwagens op iedere 800 meter. Normaal gesproken doen Rode-Kruisvrijwilligers dat op hun bussen met de bekende rode zwaailampen maar sinds enige tijd is dat overgenomen door de 12 CPA's in den lande. Omstanders melden dat het 12 minuten duurde alvorens de eerste ziekenauto's arriveerden en vooral de eerste 3 minuten kunnen fataal zijn: dat is met de dood van prinses Diana wel gebleken.
Ik meen dat hiermee het zg. 1 veiligheidsprobleem als een mythe te hebben onderuitgehaald.

Na het bekijken van de bus bleek ook nog dat daarop de in het buitenland wel voorgeschreven Sprinklerinstallatie te ontbreken: dat is (niet bij ons) verplicht op iedere open toeristenboot/bus omdat badstof, bh's en slipjes van viscose en licra bestaat en dat is napalm. In alle landen zoals Spanje en Egypte hebben ze slechte ervaringen met Molotov-cocktails, hairspray's en gasaanstekers in de vorm van een mobieltje - en zo komen we al aan de 15e beveiligingsfout.

Voorts mogen in dergelijke open voertuigen geen ongecoate aluminium strips en buizen aanwezig zijn omdat dit metaal heel hard branden wil: dat heeft de ms.Sheffield in de Falklandsoorlog bewezen met de aluminium kajuit.
Blussen gaat dan namelijk niet omdat het bluswater meteen in explosieve gasmengsels van waterstof splitst.
Dit is al de 16e beveiligingsfout, hoewel, in NL toegestaan.
Maar wie nu nog zegt dat er geen ambtenarenkomplot achter de beveiliging stak = gek.

Dan komen we nog aan de ontsluiring van het "oen"-verhaal dat door zijn familie wordt ontkent: "Dit is niet onze Karst".
En daarmee komen we aan de nogal bevreemdende "huuropzegging" van Karst en waarvan op de dag van zijn "schone oplevering" van de huurwoning nog steeds gemeubileerd bleek te zijn maar de adspirant-huurder die de vloerbedekking kwam opmeten had hij weggejaagd.
Ook ik ben vaak genoeg geplaagd door spookbrieven die door mijzelf ondertekend bleken - maar na aangifte hoor je er dus nooit meer iets van. Begrafenispolissen, aangifte van overlijdden van mijzelf, op papier is alles mogenlijk.

Kom nou jongens dit zijn nu al 17 fouten in de beveiliging en wie vindt er nog meer? Die pet past ons allemaal...
| #65185 | 10-05-2009 16:53 | Rikk
F.Floor, jammer dat je je gebruikersnaam niet wil aanpassen. Het is zo onmogelijk om als een artikel wat wegzakt om het weer te vinden en de comments te lezen door enkel op jouw naam te zoeken. Ik vind dat je hele interessante dingen schrijft en wil graag later nog eens terug kunnen lezen of te kijken welke op welke comment je gereageerd hebt. Ook is het zo niet mogelijk je een pm te sturen voor eventuele offline comments/ vragen. Hopelijk dat Warp11 je hier even bij wil helpen. Maar als je dit niet wilt ook goed, jouw keuze maar wel erg jammer dat zulke interessante artikelen dan naar de vergeethoek verdwijnen.
Rikk's avatar
| #65188 | 10-05-2009 19:10 | Xynix
@Rik
Jouw naam heeft hetzelfde probleem. Als ik daar op klik krijg ik ook een volledig lege user pagina. Het bugje heeft dus niet te maken met de naam van F.Floor.
Xynix's avatar
| #65193 | 10-05-2009 20:18 | Rikk
@Xinix, idd, je hebt gelijk, ik heb mijn schermnaam nu aangepast en nu doet ie het wel. Boven bij de online users kon ik wel op mijn zapsite komen omdat daar de gebruikersnaam/inlognaam staat. Helaas doet ie het bij F.Floor niet, ook niet als hij online is op zijn gebruikers/inlognaam.
Rikk's avatar
| #65194 | 10-05-2009 20:42 | saved
Het gaat volgens mij mis met de spatie tussen F.FloorSPATIE(62)
saved's avatar
| #65293 | 11-05-2009 20:12 | ffloor63
Oh maar da's simpel, gewoon opnieuw aanmelden dan maar. Maar eerst reageren op die HAARP want dat is mijn vakdomein!
Per slotte heette 45½ jaar geleden mijn proefschrift tot doctor in de godgeleerdheid niet voor niets: 'Prehistorische Elektrotechniek en de Brainwashingbox van Mozes' dus: electronica = godgeleerdheid en zwaaiende rookketels van meneer pastoor = paddo. Wat zit de wereld toch eenvoudig in elkaar.
| #65294 | 11-05-2009 20:19 | Rikk
@F.Floor. Je hoeft niet opnieuw aan te melden, je kunt je naam in je account zo veranderen. Helemaal bovenin staat naast de groene pijl "mijn site", je naam F.Floor (62) in het zwart, hierop klikken en je komt in jouw account en kun je je gebruikersnaam veranderen, makkelijk zat hoor ;-)
Rikk's avatar
| #65324 | 12-05-2009 09:44 | CitySurfer
@ ⊕ | #65293 | 11-05-2009 21:12 | F.Floor(63)

Linkje ?
(Je bent niet ingelogd, je reactie zal 'ingeklapt' worden getoond...)
Reageer

*naam:

Email:

Email mij bij reacties

RSS-feed van reacties

*Laat zien dat je geen spambot bent door dit woord te typen:

opmaken van je reactietekst
niemands avatar
Twitter-feed van top-artikelen