Door community (initieel P.uncia), Op maa 22 aug 2011 15:17, 100 reacties, nieuws

Assad: “Syrische regering zal niet vallen”



De Syrische president Bashar al-Assad zegt dat zijn regering geen gevaar loopt, ondanks maanden van protest.

In een interview met de staatstelevisie zegt de Syrische leider dat zijn land een politieke oplossing nodig heeft en het geweld hard moet worden aangepakt door de veiligheidsdiensten.

Verder liet Assad weten dat er stappen ondernomen worden om een meerpartijensysteem in te voeren en mogelijk worden er in februari verkiezingen gehouden.

Daarnaast wuift hij de roep van de Westerse landen om zijn ontslag weg als zijnde "zonder waarde".

"Door ons te onthouden van een reactie zeggen wij hen, dat hun voorstellen zonder waarde zijn", zei Assad. Volgens de Syrische president mogen zulke oproepen niet gericht worden tegen "een president die door het Syrische volk is verkozen en die niet door het Westen is geïnstalleerd, een president die niet in de Verenigde Staten in elkaar is gestoken".

Bankroet

Donderdag had VS-president Barack Obama, zoals diens Westerse bondgenoten tevoren, Assad voor het eerst expliciet opgeroepen om op te stappen. Hij kondigde toen tevens een versterking van het sanctieregime tegen Damascus aan.

Assad vindt dat Obama en de andere Westerse leiders zelf moeten opstappen omwille van het bloedbad dat zij hebben aangericht in Afghanistan, Irak en Libië en omwille van het politiek, economisch en sociaal bankroet in hun eigen land.

Sinds het begin van de protestacties in Syrië in maart vielen al zo’n 2.500 doden, onder wie zo’n 2.000 burgers. Duizenden mensen werden opgepakt. De betogers eisen dat president Assad aftreedt.
Annotaties:
22-09-2013 06:20 | super real
Assad: “Syrische regering zal niet vallen” #zaplog
| #153458 | 22-08-2011 15:30 | Guantanamo Lullabay
als de navo het wil valt ie

kan ie niks aan doen
Guantanamo Lullabay's avatar
| #153466 | 22-08-2011 16:21 | tegengas
Even de Satellieten en de vloot een stukje naar rechts verplaatsen en het is zo gepiept.
tegengas's avatar
| #153468 | 22-08-2011 16:29 | sigmund
He, ja. Laten we de hele wereld platgooien en van wapens voorzien. Uiteindelijk knapt blijkbaar iedereen daarvan op....
sigmund's avatar
| #153471 | 22-08-2011 16:45 | tegengas
He, nee. Niet de hele wereld, alleen de wereld van Assad, en het kan nog sneller dan Libië.

Wat is er mis mee? als je in nood zit thuis, dan kan je ook bellen voor hulp.
tegengas's avatar
| #153472 | 22-08-2011 17:04 | sigmund
"het kan nog sneller dan Libië"

Nog sneller?

Weet je nog, hoe snel jij voorspelde dat Gadaffi weg zou zijn?

Dat je helemaal in je overwinningsroes zit, kan ik na al die slopende maanden, gevuld met al dat goede nieuws, dat toch niet bleek uit te komen, goed begrijpen.

Maar Libie is dan weliswaar van zijn bestuur af, het heeft ook nog geen nieuw bestuur. Op geen enkele wijze staat nu vast, dat de Libiers ook maar iets zijn opgeschoten met het verdwijnen van Gadaffi. In Iraq kunnen ze ook (waarschijnlijk afgeluisterd i.v.m. het gevaar van terrorisme) lekker bellen. Stemmen mogen ze er nu ook. Schelden en jammeren mogen ze ook. Zo veel als ze maar willen. Op straat gaan ze toch niet, want daarvoor is het nog steeds veel te gevaarlijk.

Hulp kan ook op een andere manier. Juist niet door de boel elkaar uit te laten roeien, maar door ze uit elkaar te houden en te zorgen voor een dialoog. Want uiteindelijk zal het land moeten worden bestuurd door vertegenwoordigers van alle partijen. Dan kun je ook voor het uitroeien beginnen met praten i.p.v. erna.
sigmund's avatar
| #153474 | 22-08-2011 17:47 | Guantanamo Lullabay
@tegengas

als het aan jou ligt nuken we alles dat niet in jouw fascistoide wereldbeeld past
Guantanamo Lullabay's avatar
| #153475 | 22-08-2011 17:51 | xxxx
Ach GL, laat hem....is allemaal compensatie van de zielepoot...Hoe groter de waan, hoe kleiner het dingetje..
xxxx's avatar
| #153476 | 22-08-2011 17:56 | tegengas
Ach hoor ze nou pruttelen, Assad komt aan de beurt, en ze worden al nerveus hier, het zweet breekt ze al uit.
Zeker ook gratis zorg en onderwijs in Syrië?
:)
tegengas's avatar
| #153477 | 22-08-2011 17:57 | xxxx
Pathetisch gesnik van gelukszalig medeleven als criminelen losgelaten worden uit de gevangenis, en oorlogszuchtige vernieldrang en hitserige grootspraak als er wat te moorden valt... Die tegengas spoort echt voor geen meter...
xxxx's avatar
| #153478 | 22-08-2011 17:58 | tegengas
Ik begin al alvast aan mijn aardbeienvlaaitje.
tegengas's avatar
| #153479 | 22-08-2011 17:59 | xxxx
Goedzo jochie ...
xxxx's avatar
| #153480 | 22-08-2011 18:00 | Paul2
"het kan nog sneller dan Libië"
Zo is het tegengas ,helemaal mee eens .
Neem nou Irak ,alles is er weer genormaliseerd. De democratie bloeit ,de olie-export ook.Elke dag tijdens het winkelen vliegen de verse ledematen je er weer om de oren bij een verse aanslag.
Echt ,het kan niet alleen sneller,het kan ook beter!De geschiedenis leert het!
| #153481 | 22-08-2011 18:02 | Paul2

Ik begin al alvast aan mijn aardbeienvlaaitje.

Tegengas geniet van ''zijn overwinning"achter zijn bordje brinta terwijl Libiërs hun ledematen bij elkaar zoeken.
| #153483 | 22-08-2011 18:08 | tegengas
Ja, dat doen ze ook in Nederland bij een van de vele dagelijkse auto ongelukken.
tegengas's avatar
| #153484 | 22-08-2011 18:12 | tegengas
Zie ik een begin van een samenwerking tussen die twee landen?
Zo ver is het niet varen.

Syrians congratulate FFs of Libya إهداء من ثوار سوريا إلى ثوار ليبيا
http://www.youtube.com/watch?v=6aOtSFbzZp4

Syrians show solidarity with the FFs of Libya on their liberation today.

Chanting: Mabrook ya thuwar, wil gaddafi tar tar!

Congratulations oh Freedom Fighters, Gaddafi is gone gone!
tegengas's avatar
| #153485 | 22-08-2011 18:12 | Guantanamo Lullabay
@xxxx

sorry
ik was vroeger liever tegen dat soort mensen
maar zelfs mijn tolerantie is begrensd ;
zie trouwens het krapuul stukje over henk & ingrid en rechts stemmen

Als er iets dom is is het wel rechts zijn als je niet knetter knetter rijk bent

en het rapaille heeft inmiddels ook al zaplog ontdekt om te vechten voor hun onderdrukkers

In internetland is niemand nog veilig voor dat geteisem dat alle ruiten in wil gooien vooral dat van henzelf.

gedreven door rancune willen ze vooral hetgeen dat hun uberhaupt het recht heeft gegeven zich uit te spreken monddood maken door structureel overal de boel te verzieken

In de naam van Mohamburger en Jezus Chrystler.

In hun optiek ben je liever slaaf dan de onzekerheid van vrijheid

Liever een hond dan een kat
Liever een paard dan een Orka
Liever een kind dat geslagen wordt dan een volwassene die voor zijn kinderen wil zorgen

Liever oorlog dan vrede
Liever haat dan liefde

En als je de biografie van die mensen zal gaan schrijven heb je het saaiste boek ter wereld te pakken .

Want hij die afwijkt dient volgens hen stantepede geëxecuteerd te worden .

Ze geloven niet in God maar zijn in principe religieuzer dan de Taliban

Een wereldbeeld van leugens en sprookjes die ze verdedigen tot op het bot in het nadeel van zichzelf notabene

(dat moest er even uit!)
Guantanamo Lullabay's avatar
| #153490 | 22-08-2011 18:30 | sigmund
sigmund's avatar
| #153492 | 22-08-2011 18:40 | Paul2
Congratulations oh Freedom Fighters, Gaddafi is gone gone!

@tegengas
Uit de rechtse pro-NATO site Elsevier
Het gejuich over de 'Arabische Lente' van begin dit jaar, is in Europa dan ook min of meer verstomd. Toch zie je ook nu de overheersende reflex van goedgelovigheid dat het na Khaddafi vast goed zal komen met Libië.

Dat valt dus nog te bezien. Zijn de opstandelingen echt democratisch gezind? Zijn zij zo verstandig om politie en veiligheidsdiensten van Khaddafi enigszins intact te laten, in plaats van ze te ontmantelen en aan te sturen op een bijltjesdag? Wat doen straks de stammen die Khaddafi tot nu toe trouw bleven?

Een geheim dat tegengas ons in de komende maanden gaat ontsluiten.
http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Commentaren/314032/Einde-Khaddafi-is-geen-garantie-mooie-toekomst.htm
| #153494 | 22-08-2011 18:52 | tegengas
Ach, Elsevier dat zijn de grootste idioten, kom er ook nooit, behalve als jij weer een linkje plaatst.

Wat de stammen doen hebben we gezien in Tripoli.
Het is met Benghazi en Misrata prima gegaan met werkelijk alles nieuw, dus het zal ook wel lukken met Tripoli.
En als er problemen zijn worden die heel snel opgelost volgens de Libische traditie.
tegengas's avatar
| #153495 | 22-08-2011 18:53 | sigmund
"het zweet breekt ze al uit"

Voor Assad, noch voor Gadaffi zal ik ook maar een druppel lichaamsvocht laten. Maar mijn tranen zijn voor de onschuldige slachtoffers, met name de kinderen, de bejaarden en de zieken. De gewone burgers, die ik slechts het allerbeste gun.

Het propageren van oorlog, het verheerlijken van geweld en doen, alsof er iets is gewonnen, doen me zweten. Want ik weet, wat er gaat komen. Hoe vaak lees je op Zaplog nog over Iraq. Hoe vaak is het nog in het nieuws? Toen Saddam viel, was het feest. Maar hoe verschrikkelijk groot is de kater? Wanneer krijgen die Irakezen ooit weer een normaal leven. En dat had echt niet anders gekund?

Maar het moet tegenwoordig natuurlijk allemaal snel snel. Stel je voor, als je een dag geen poppetjes op een speelbord zou kunnen verplaatsen....
sigmund's avatar
| #153496 | 22-08-2011 19:03 | tegengas
Irak is heel wat anders, soeni, sjiieten, koerden, en wat er omheen fladdert.

En ja, ik dacht over Irak er eerst anders over.
Komt wel goed, er zijn ergere dingen gebeurt de laatste 4000 jaar.
tegengas's avatar
| #153499 | 22-08-2011 19:11 | Guantanamo Lullabay
nou ik kan me niet zoveel ergers bedenken dan verarmd uranium

de holocauts en alles

verschrikkelijk,
maar landen voor miljarden jaren vergiftigen is erger dan dat ;
daarvoor waren atoombommen het ergste maar dit is verschrikkelijker

Mengele en Hitler zouden er een keiharde plasser van hebben gekregen

En nu Libië ook weer

ach ja

mutuleer genaraties mensen voor de vrijheid

En heel eerlijk ook
maakt niet uit voor welke partij je bent
Jij bent de sjaak en je achter achter achter achter kleinkinderen zijn helemaal de sjaak

Dat is pas geëmancipeerd oorlog voeren

En de lachende derden zitten hoog in hun wolkenkrabbers te ginnegappen

totdat uiteindelijk ook zij de klos zijn

Maar dan is het al te laat
Guantanamo Lullabay's avatar
| #153501 | 22-08-2011 19:15 | Paul2
Komt er wel eens twijfel in jouw leven voor tegengas,je weet wel ,zo'n menselijke eigenschap?
| #153503 | 22-08-2011 19:20 | tegengas
Wat klink je somber, het kan alle kanten op in het leven.
Wacht nou maar af, het leven zit vol met verrassingen.
Misschien wil xxxx je wel helpen na een doorlopen analyse script.
tegengas's avatar
| #153504 | 22-08-2011 19:25 | sigmund
"Irak is heel wat anders, soeni, sjiieten, koerden, en wat er omheen fladdert"

En Libie heeft zijn stammen, de immigranten, en de tegenstelling tussen de religieuzen en de vooruitstrevenden, die ideologisch lijnrecht tegenover elkaar staan en waarvan de standpunten onmogelijk tot compromis kunnen worden gebracht. Wat voor de een de hemel is, is voor de ander de hel en omgekeerd. En het land heeft net als Irak olie, waar iedereen op uit is. Tel uit je winst.
sigmund's avatar
| #153505 | 22-08-2011 19:26 | xxxx
Ach hoor ze nou pruttelen, Assad komt aan de beurt,
Hahha, denk je nu echt dat er hier 'geprutteld' wordt om de verering van een man of land, of om jouw trieste wereldbeeld? Arme jongen, zijn die frontal lobes al zo erg aangetast door de suikers en aspartaam van al die aarbeien taartjes die je natuurlijk ook zo vreselijk echt verdient hebt? Vast met al die zelfbewondering bij al dat dappere juigen aan de zijlijn van de laatste tijd.... ranzig menneke ben je toch om je zo selectief te cheerleaden bij het leed van anderen...wat vind je daar nu zelf van eigenlijk, doe je wel eens aan zelfobservatie? Of dacht je dat met al het hedonistisch gewentel dat volledig overbodig is geworden? Nee, he, dat lukt niet meer natuurlijk en dan laat je je van je andere kleine kantje zien; lekker geslagen worden op je geliefde uitleefplatform door pruttelende zappie... Arme arme arme tegengas, wat doet dat pijn...neem nog een lekker taartje knul, van mij mag het...welverdient

Enfin .. GL slaat de spijker op de kop, over de zelfdestructie van die brood en spelen mentaliteit... Ieeew
xxxx's avatar
| #153506 | 22-08-2011 19:32 | tegengas
Sigmund, let maar op, de Libiërs zijn niet gek.
Die komen er wel uit.
tegengas's avatar
| #153507 | 22-08-2011 19:39 | Guantanamo Lullabay
@tegengas

wanneer ga je jezelf eens voorlichten

ik kan je de site zapruder aanraden onder het dossier verarmd uranium

en dat is geen complot
de meeste westerse landen erkennen de schadelijkheid
behalve nederland en engeland
Guantanamo Lullabay's avatar
| #153508 | 22-08-2011 19:46 | tegengas
@xxxxx
Wat een defaitistisch gewauwel, reset je zelf eens.
Want er klopt van dat analytisch koffie gepruttel, werkelijk niets van.
tegengas's avatar
| #153512 | 22-08-2011 19:53 | xxxx
Doe het er toch maar even mee knul, ik kan ook echt onaardig worden, en dat wil je niet.
xxxx's avatar
| #153513 | 22-08-2011 19:59 | Paul2

"Irak is heel wat anders, soeni, sjiieten, koerden, en wat er omheen fladdert"

Natuurlijk ,o grote ziener zonder twijfel.

Waarlijk wij hebben een heuse Jehova-getuige onder ons.Viet tussen de deur ,de waarheid zal verkondigd worden

*Galm weerklinkt*
| #153514 | 22-08-2011 20:00 | Paul2
Viet moet zijn voet
| #153515 | 22-08-2011 20:00 | tegengas
Ja dat weten we, en nee dat wil ik ook niet, maar de vorige keer heb je het ook van mij verloren, je verloor heel snel je zelfbeheersing en dat had ik niet verwacht van je, en jij zelf ook niet, je schrok er zelf van.
tegengas's avatar
| #153516 | 22-08-2011 20:09 | xxxx
Verloren? OMFG... je hebt gelijk.
xxxx's avatar
| #153517 | 22-08-2011 20:12 | Guantanamo Lullabay
je zelfbeheersing verliezen bij tegengas is een teken van beschaving
Guantanamo Lullabay's avatar
| #153518 | 22-08-2011 20:13 | xxxx
En? De overwinning gevierd met een taartje neem ik aan?
xxxx's avatar
| #153520 | 22-08-2011 20:19 | tegengas
Nee, het is niet altijd feest, ik moet zuinig aan doen met mijn geld.

Gelukkig kwam je na één week terug, dacht eerst dat je op vakantie was.
:)
tegengas's avatar
| #153522 | 22-08-2011 20:22 | xxxx
Ja, was allemaal om jou lieve schat, miste het jouw klapjes te geven... ik weet zou wat voor een stiekem genoegen ik je daarmee doe? Neem nog een negerzoen, dat zou toch het minste teken van menselijkheid zijn, wat je op zou kunnen brengen... Toe maar, het is niet echt moeilijk, als je het maar probeerd...
xxxx's avatar
| #153523 | 22-08-2011 20:23 | Guantanamo Lullabay
Ik ben te menselijk om tegengas het lot van de libische bevolking te gunnen

het schiet wel door mijn hoofd
Guantanamo Lullabay's avatar
| #153529 | 22-08-2011 20:35 | xxxx
... zo moeilijk is het anders niet karma een handje te helpen .. een beetje httpd traffic meekijken en met een paar posts van tegengas springt zo geheel legaal z'n ip eruit...
xxxx's avatar
| #153530 | 22-08-2011 20:38 | xxxx
Maar ik heb aan mn vriendinnetje belooft niet onaardig te worden :) ... wat een bofkont is die tegengas vanavond weer..
xxxx's avatar
| #153532 | 22-08-2011 20:40 | Guantanamo Lullabay
laat het onaardig zijn dan maar aan mij over

trouwens wat zijn de gevolgen als je het wel doet?

krijg je dan met de zweep?
en is dat erg?
Guantanamo Lullabay's avatar
| #153533 | 22-08-2011 20:43 | xxxx
Lol... Geen idee, vraag maar tegengas hoe dat voelt... Ik hou me gewoon graag aan m'n beloftes :)
xxxx's avatar
| #153537 | 22-08-2011 20:51 | sigmund
"vraag maar tegengas hoe dat voelt"

Zinloos....
sigmund's avatar
| #153539 | 22-08-2011 20:57 | xxxx
Damn ja sig ... Was ik dat schoon ff vergeten zeg, dat is idd totaal zinloos bij onze van intimiteit verstoken heldenzoon ... geen wonder dat hij zoveel snoept. Hoe kunnen we dit vrakentje eens wassen dan?
xxxx's avatar
| #153541 | 22-08-2011 21:02 | Paul2
"vraag maar tegengas hoe dat voelt"

Zinloos....

@sigmund
Ik wil een lekker wijf die niet al te slim is.

@tegengas
die....
Soort zoekt soort..

maar de vorige keer heb je het ook van mij verloren

Tegengas denkt nog steeds in een videospelletje te zitten.
| #153544 | 22-08-2011 21:12 | xxxx
Jep, net als die apache helden op 3 km hoogte moorden en kicken vanuit de luie stoel met je joystick... En een doos taartjes ernaast natuurlijk ... welverdient ...
xxxx's avatar
| #153545 | 22-08-2011 21:15 | tegengas
Hahaha, ik heb helemaal niks met zwepen, zelfs met paardrijden gebruik ik hem niet.

Je bent wel een rare eigenlijk, om te vertellen dat je legaal mijn ip eruit kan/ga filteren, zeker een nieuwe Mossad hacker techniek, je kan mijn ip ook aan p.unica vragen.

Maar er komt een hele trein van packets voorbij, dus je bent eigenlijk aan het afluisteren.
Knap van je.

Leg eens uit..
tegengas's avatar
| #153546 | 22-08-2011 21:16 | sigmund
Bestaat de kans, dat als je een varken wast, dat het zich dan ineens niet meer als varken gedraagt?

Neem een douche, zet een lekker muziekje op en wees blij, dat je zelf geen varken bent.

Daarbij is ook onze heldenzoon op momenten tot opmerkelijke daden van menselijkheid in staat. Dus gun hem z'n vette varkenskluif. Het leven zit vol verassingen, zo werd mij vandaag door iemand in herinneringen geroepen. Dus wie weet, wat we allemaal nog kunnen verwachten. Je bent immers nooit te oud, om te leren.
sigmund's avatar
| #153547 | 22-08-2011 21:22 | tegengas
We zijn helemaal van het onderwerp af trouwens.
tegengas's avatar
| #153550 | 22-08-2011 21:35 | Paul2
We zijn helemaal van het onderwerp af trouwens.

Niet erg ,de glorieuze overwinning is immers binnen
| #153552 | 22-08-2011 21:36 | Guantanamo Lullabay
tegengas

jij moet wel gek zijn op zwepen
jij als geen ander wenst geknecht te worden

ik doelde gewoon op erotische toepassingen van zwepen

als grapje

bij jou is niets grappig en qua erotiek wil ik zowiezo al niet eens aan denken gezien ik dan aan die oude hein de kort stripjes van pardon lul moet denken

dat xxxx onder de plak zit zullen we in ieder geval maar als zijn kinky fetish beschouwen

de eerste dame die mij verbiedt onaardig te zijn tegen jou kan op zoek naar een nieuwe vriend

gezien je een van de meest onaardige mensen op dit hele zaplog bent

alleen liefdevol steekt je naar de kroon
je geeft zelf je paard niet met de zweep?
je laat dat arme beest wel jouw bevelen beantwoorden ; kennelijk heb je dat nodig
tenminste iemand die naar je luistert

ik vind het zielig voor de paarden bereden te worden alsof het machines zijn

dieren moeten vrij zijn
Guantanamo Lullabay's avatar
| #153554 | 22-08-2011 21:39 | xxxx
Bestaat de kans, dat als je een varken wast, dat het zich dan ineens niet meer als varken gedraagt?
hmmm...In vroegere tijden werden mensen die weigerde zich rekenschap te geven van de rechten van hun medemens of ingesmeerd met pek en veren, of het tegendeel: stevig gewassen... het breken met gewoontes kan soms zeer verhelderend werken, ook als het op onverwachte momenten gebeurd... Het afschrobben, zoals bedoeld in de zuiverste traditie, stelde het varken in staat een ander perspectief waar te nemen... Of het daarop zal kapitaliseren hebben we evenwel niks over te zeggen idd ... En dat hoeft ook niet, en zou van geen waarde zijn.
xxxx's avatar
| #153555 | 22-08-2011 21:44 | tegengas
Dit is wel een onverwachte aparte wending in dit topic over Assad.

GL droomt van soft SM en xxxx heeft omdat het een workaholic is het een en ander moeten beloven om de vrede te behouden.

En ik ben onaardig?
tegengas's avatar
| #153556 | 22-08-2011 21:46 | xxxx
de eerste dame die mij verbiedt onaardig te zijn tegen jou kan op zoek naar een nieuwe vriend
':) ... de mogelijkheid geopperd dat er vrije wil in het spel was? :)
xxxx's avatar
| #153558 | 22-08-2011 21:51 | P.uncia
Iemand die het doden van andere mensen niet veroordeelt is medemoordenaar en belast zijn karma.

Omdat tijd een fictief begrip is, morgen bestaat al en gisteren is niet verdwenen, heeft ieder mens een eeuwigheid om zijn karma af te lossen.

Ik vrees dat lachgas nog heel wat jaartjes internaat (ik zeg het netjes) zal moeten afwerken voordat zijn karma voldoet aan de wetten van evenwicht.
P.uncia's avatar
| #153559 | 22-08-2011 21:55 | Guantanamo Lullabay
@xxxx

nee

oftewel je schuift de schuld af op je vriendin
ga je schamen
Guantanamo Lullabay's avatar
| #153560 | 22-08-2011 22:00 | Guantanamo Lullabay
@punica

zulke mensen hoeven slechts een seconde empathie te ervaren en ze zijn om

en dan bedoel ik niet empathie voor hun paard maar 1 seconde het lijden van een ander te voelen

het is ook niet makkelijk
alleen intelligente dieren voelen empathie

sommige walvisachtigen en sommige primaten

maar helaas wil dat binnen een soort nogal variëren

de grens tussen beschaving en barbarij is eenvoudig
beschaving is begrip voor mens en natuur
Guantanamo Lullabay's avatar
| #153561 | 22-08-2011 22:03 | xxxx
Ech nie! .. ben geheel verantwoordelijk voor mijn daden, niks schuld en als ik beloof geen rotzooi te trappen, om mischien wel heel andere redenen, doe ik dat gewoon, uit liefde .. Tegengas kijkt wel beter uit om weg te lopen, dus die komt zeker aan de beurt, en als niet door mij dan wel door z'n eigen stommiteit...heb bovendien het volste vertrouwen in de goede inzichten van mijn medemens, zoals hier gelukkig steeds weer blijkt :)
xxxx's avatar
| #153562 | 22-08-2011 22:03 | tegengas
Nou, F.unica, ik heb zelf een overschot aan Karma, dus ik kan nog een tijdje vooruit, denk ik.

Ik ben best wel aardig hoor.


GL over dat afschuiven heb je 100% gelijk.
tegengas's avatar
| #153564 | 22-08-2011 22:12 | P.uncia
zulke mensen hoeven slechts een seconde empathie te ervaren en ze zijn om


Wel GL wat je niet hebt kan je niet gebruiken.

en dan bedoel ik niet empathie voor hun paard


Ik neem het paardrijden van lachgas "con grano salis"

ik heb zelf een overschot aan Karma


Geeft weer eens aan dat je niet weet waar je over praat.

Ik ben best wel aardig hoor.


Je bedoeld dat je jezelf aardig vind.
P.uncia's avatar
| #153565 | 22-08-2011 22:17 | tegengas
Aan goed Karma
tegengas's avatar
| #153566 | 22-08-2011 22:17 | xxxx
Daarbij is ook onze heldenzoon op momenten tot opmerkelijke daden van menselijkheid in staat.
...een ongelukje zit een klein hoekje inderdaad... maar ook tegengas krijgt altijd de kans te beteren idd, zelfs als hij zich als een gewetenloos varken gedraagt ... Over dat Karma zou ik maar niet zo zeker zijn, het laat niet van te voren wanneer het op is aan mensen die zich gevoelloos opstellen. Dat is dan ook op je eigen conto mister, niet de mijne, zo makkelijk kom je er niet van af..
xxxx's avatar
| #153567 | 22-08-2011 22:19 | xxxx
+ weten
xxxx's avatar
| #153569 | 22-08-2011 22:22 | Guantanamo Lullabay
@xxxx

smoesjes

*grinnik*
Guantanamo Lullabay's avatar
| #153571 | 22-08-2011 22:28 | tegengas
Nou xxxxx jouw goede Karma is gezakt door wat je allemaal net geschreven hebt, ik zou de rest van de week, heel erg aardig zijn tegen iedereen, want anders ga je de week uit, heel diep in het rood.
tegengas's avatar
| #153572 | 22-08-2011 22:29 | xxxx
damn ... best lastig, met iedereen rekening houden :)
xxxx's avatar
| #153573 | 22-08-2011 22:30 | P.uncia
Aan goed Karma


Je blijft een sukkel, er bestaat geen goed of slecht karma. Karma is geen straf of beloning.
P.uncia's avatar
| #153574 | 22-08-2011 22:31 | Guantanamo Lullabay
@tegengas
goed karma bouw je op door goed te zijn zonder daarvoor iets terug te vragen

jij bent iemand die elke goede daad beloond wil zien . En goede daden beloond willen zien zijn geen goede daden.
Als ik jouw muur schilder en ik wil daar een beloning voor (50,- bijvoorbeeld) dan heet dat werk.

goed karma gaat over liefde
Ik ben tegen het concept van karma omdat het ook een beloning is
iemand die goed doet voor zijn karma is eveneens een egoïst
al maak ik me daar zeker wel schuldig aan

het beste is besmetten

dwz

ik liftte van Enschede naar het einde van de wereld (dat ligt in Portugal) en weer terug.
Af en toe kwamen we gestrande mensen tegen die we geld gaven om een treinkaartje te kopen of iets dergelijks

De wederdienst die we dan vroegen is datzelfde voor een ander te doen

En daar wordt de wereld beter van
en inderdaad toen we zelf ineens blut waren in salamanca hebben we heleboel gekregen van allerlei mensen met dezelfde mentaliteit als wij

En dat is een tip voor je ;
ga eens reizen met weinig geld en weinig zekerheid

daar wordt je groot en sterk van

vergeet die hotels leer maar eens sardientjes uit blik te eten met broodjes en vogelmuur

vraag eens aan een boer om een slaapplek en werk desnoods een dagje op zijn land
Guantanamo Lullabay's avatar
| #153575 | 22-08-2011 22:37 | Paul2
Karma is geen straf of beloning.

In de computerspelletjeswereld van tegengas wel Punc.
| #153576 | 22-08-2011 22:38 | tegengas
??•*¨*•.¸¸ ¸¸.•*¨*•??
¦TEGENGAS¦
(¯''•.¸* * ¸.•''¯)
¦::KARMA+¦
(¯''•.¸ * * ¸.•''¯)
??•*¨*•.¸¸ ¸¸.•*¨*•??”

Ik ben de eigenaar van mijn daden,
De erfgenaam van mijn daden,
Geboren door mijn daden,
Gerelateerd aan mijn daden.
En leef ondersteund door mijn daden.
Van elke daad die ik verricht,
Goed of slecht,
Daar ben ik erfgenaam van.
Zo zou een monnik steeds weer moeten reflecteren.
tegengas's avatar
| #153577 | 22-08-2011 22:39 | Guantanamo Lullabay
je hebt nogal een obsessie met bezit
Guantanamo Lullabay's avatar
| #153579 | 22-08-2011 22:44 | tegengas
Het is van Boedha
tegengas's avatar
| #153581 | 22-08-2011 22:45 | xxxx
Karma is de wet van oorzaak en gevolg...het zijn de kortzichtige oordelen van mensen die er gewin en verlies aan verbinden binnen het bestek van hun tijdelijke aardse leven, echter, in de tijdloze aksha kronieken wordt ook die stommiteit bijgehouden. Het nemen van verantwoordelijkheid in dit aardse kan dan ook nooit op basis van een Karma caluclatie plaatsvinden...en toch is het er...
xxxx's avatar
| #153582 | 22-08-2011 22:50 | Guantanamo Lullabay
Boeddisme is niet voor niks zo'n grote stroming

het is met het zwaard ingevoerd
net als het christendom en de islam

het is net als het christendom en de islam in de kern niet fout maar misbruikt door machthebbers

het gaat uit van dat je dient te berusten in je lot en dat voor niks de zon op gaat

denk maar niet dat mijn katten een van deze religies aanhangen
dat zijn taoisten
naja zij noemen zichelf

mauoisten

dat niks met die chinees te maken heeft die mao heet
Guantanamo Lullabay's avatar
| #153583 | 22-08-2011 22:53 | P.uncia
In de computerspelletjeswereld van tegengas wel Punc.


Wel Paul, lachgas is verantwoordelijk voor zijn eigen daden en met zijn reactie op 153576 kan hij niet meer zeggen "ik wist het niet" en zal hij de vruchten van zijn daden oogsten.
P.uncia's avatar
| #153584 | 22-08-2011 22:55 | Guantanamo Lullabay
ik ga maar even mijn karma te grabbel gooien in de kroeg om de hoek als lompenproletariër zijnde

volgens mij heb ik tegengas genoeg wijsheden gegeven voor vandaag

daar issie maanden zoet mee

dat karma kan ik nu uitstekend gebruiken om met een westmalle tripel wat mensen lastig te vallen met mijn saaie lulkoek

het was mij een genoegen heren

slaap zacht
en wanneer u op staat
vergeet niet dat moeder aarde u dat alles gegeven heeft en zij vraagt niks terug

zij heeft karma als fuck

adeus
Guantanamo Lullabay's avatar
| #153586 | 22-08-2011 23:01 | tegengas
GL, neem maar een lekker glaasje vocht en geef van mij maar een rondje weg.
tegengas's avatar
| #153593 | 22-08-2011 23:45 | P.uncia
Karma is de wet van oorzaak en gevolg


Zo zou je het kunnen noemen maar karma is meer dan dat. Karma is ook de wet van evenwicht "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet".

Maw, het leed dat je aanricht zal eens jouw leed zijn en net zolang tot alle leed in evenwicht is.

Dus lachgas, jij bent de eigenaar van je daden.
P.uncia's avatar
| #153601 | 23-08-2011 04:09 | Guantanamo Lullabay
zo lang mensen denken dat leed de basis is van alles zal er altijd leed zijn

want voor elke elite is het gevaar dat mensen van die gedachte afstappen

lijden op aarde wordt vergoedin de hemel zeggen de christenen
de aziaten zeggen lijden wordt vergoed in je reincarnatie

lijden is repressie

de noodzaak van lijden is een vinding van die kutelite
een nare mythe

niemand hoeft te lijden

iemand die je anders vertelt is of dom of een hele slimme vent

en lachgas is eigenaar van zijn eigen kleine piemel en niet van zijn daden

hoe makkelijk het ook is om het tegendeel te bewijzen
Guantanamo Lullabay's avatar
| #153605 | 23-08-2011 07:23 | xxxx
Hmm dat ook Boedisme, net als alles in de natuur van substantie of ook van geen substantie, misbruikt kan worden, en dat ook wordt, wil nog niet zeggen dat de daden van tegengas geen oorzaak, nog geen gevolg in zich dragen, ook tegengas is onderdeel van de natuur en omdat de grote natuur inderdaad altijd voor een evenwicht zorgt, zal hij ze tegenkomen, goedschiks of kwaadschiks is niet zozeer het punt van kwalificatie of verantwoordelijkheid, maar het gebeurt gewoon. Wel verantwoordelijk zijn voor je daden kan geen Karma uit de weg gaan, dat is silly. Het idee is natuurlijk te kijken in de spiegel die je voorgehouden wordt, daarna kan je nog steeds linksaf, of rechtsaf naar eigen keuze...hoeveel leed er ook op je pad komt.
xxxx's avatar
| #153606 | 23-08-2011 07:33 | xxxx
want voor elke elite is het gevaar dat mensen van die gedachte afstappen
de repressie van angst, en daarom moet alles net uit z'n natuurlijk evenwicht gestoten worden, zodat dit evenwicht en de wijsheid die daarmee gepaard niet waargenomen kan worden. Wie 'de weg kwijt is' heeft meer behoefte aan een leider...
De nazi's gingen zelfs zover met het verstoren van de natuurlijke perceptie van mensen (een complotje, let op! ) dat ze de toon ladder van frequentie verhoogde... De A toon was namelijk in synchroniciteit met de shuman frequentie van de aarde, en muziek deed op die manier aan de natuur denken en kon troost en wijsheid schenken, een taal op zich. Met het verhogen van de toonaard klonk alle muziek net ff iets hysterisch en onwerkelijk zodat de mensen uit hun geaardheid getrokken werden en beter openstonen voor propaganda... Hier hebben in die tijd nog 50.000 concert musici tegen geprotesteerd, maar dat mocht niet baten...
http://www.backto432hz.org/mediapool/65/656145/data/literatuur_.25977DEFANGED.doc
xxxx's avatar
| #153607 | 23-08-2011 07:35 | xxxx
..open stonden, sorry
xxxx's avatar
| #153608 | 23-08-2011 07:50 | Guantanamo Lullabay
dat is boeiende materie

is dat de enige link
of is dit een feit?

klinkt aannemelijk en bizar

doet me denken aan ene regageerder genaamd ffloor die ook uit het niets fantastische geheime zaken weet te onthullen

we kunnen dat checken 1933 in Nederland

http://www.youtube.com/watch?v=s-D21GLoYag

is dit een ander a dan de a van de nazi's

volgens mij is het dus onzin
Guantanamo Lullabay's avatar
| #153610 | 23-08-2011 08:06 | xxxx
Melig nummer :) Maar ja, je kan die LP speler net ff hoger tunen he... Google maar even, zal je zien dat dit goed gedocumenteerd is. De protesten va vooral franse musici zijn er ook echt geweest...Er is zelfs een site waar je al je muziek kunt terug latem zetten op de juiste frequenties!
xxxx's avatar
| #153611 | 23-08-2011 08:17 | xxxx
Check Bobby Lavigne op youtube met project 432 voor popmuziek op de juiste frequentie...( je moet er van houden, maar je hoort wel het verschil)
xxxx's avatar
| #153612 | 23-08-2011 08:27 | Guantanamo Lullabay
ja maar dan moet het NA 1941 zijn

dat nummer van lou bandy uit 1933 heeft niks eigenaardigs
Guantanamo Lullabay's avatar
| #153613 | 23-08-2011 08:30 | xxxx
Als je linux draait kan je met Audacity al je muziek easy van 440Htz naar 432 Htz omzetten....
xxxx's avatar
| #153614 | 23-08-2011 08:31 | Guantanamo Lullabay
http://www.youtube.com/watch?v=oi80AzgX0W0&feature=related

dit is zeer oorlogstijd

ik hoor geen verschil in toon met lou bany in 1933
Guantanamo Lullabay's avatar
| #153616 | 23-08-2011 08:39 | xxxx
Dat weet ik niet precies, de standaard is in 1939 ingevoerd, of iedereen toen ook direct naar 440 Hrtz is gegaan is de vraag...apparaten en muziek instrumenten na die tijd werden wel hoger gepitched...
xxxx's avatar
| #153617 | 23-08-2011 08:43 | Guantanamo Lullabay
ehm kerel

ik ben een simpele lompenproletarier

ik spreek geen technisch

mijn conclusie is slecht dat op mijn gehoor er geen verschil is qua toon van muziek voor de nazi's en na de nazi's danwel tijdens de nazi's

muziek uit die tijd in europa en zeker die van de nazi's is duf en saai

hoe elegant de theorie ook is ; het is onzin

en ik weet toevallig een klein beetje van muziek
ik heb daar een blauwe maandag van mijn 4e tot mijn 34e aan besteed

en ik weet alles van tonen en pitchen

en hoor niks dat het bewijst
Guantanamo Lullabay's avatar
| #153618 | 23-08-2011 08:43 | xxxx
Kan zijn dat de plaat op een hoger gepitchte speler afgespeeld wordt, is moeilijk te beoordelen zo. Je kan zelf de proef op de som nemen door van 440 terug naar 432 te pitchen, het verschil zal je dan niet ontgaan...
xxxx's avatar
| #153621 | 23-08-2011 08:46 | Guantanamo Lullabay
nee

tuurlijk niet
en dus....?
Guantanamo Lullabay's avatar
| #153622 | 23-08-2011 08:46 | xxxx
Dat die basis toon is verhoogd is gewoon een historisch feit, of jij nu muziek gestudeerd hebt of niet, zal dat niet terug kunnen draaien....
xxxx's avatar
| #153623 | 23-08-2011 08:48 | Guantanamo Lullabay
http://www.youtube.com/watch?v=xvW_2YyAiUc

je hebt gelijk

de geheime pitch
Guantanamo Lullabay's avatar
| #153624 | 23-08-2011 08:49 | xxxx
En als je muziek gestudeerd hebt ben je technisch genoeg dit te snappen, wat is het probleem dan?
xxxx's avatar
| #153627 | 23-08-2011 08:52 | sigmund
Waarom sommige frequenties bijzonder zijn

Over 432 is veel geschreven en of de nazi's nu echt de frequentie om die reden veranderden, wordt door velen ernstig betwijfeld.

Maar muziek (en harmonieuze) tonen zijn bijzonder op een heel speciale manier. It's all about number..

The quadriviummay be considered as the study of number and its relationship to physical space or time:

arithmetic was pure number
geometry was number in space
music number in time
and astronomy number in space and time.
sigmund's avatar
| #153631 | 23-08-2011 08:59 | Guantanamo Lullabay
nee kerel ik heb niks gestudeerd

het is mijn grote liefde naast perverse seks en de antropologie

ik heb er op den duur mijn werk van gemaakt wat altijd link is wanneer je van je hobby je werk maakt

en ik ben componist geweest tot 2001

ik was de eerste in Nederland die breakbeats gebruikte in techno ...niet dat iemand ooit mijn rotzooi aan te horen vond omdat ik op verouderd spul werkte en geen hippe broeken droeg en altijd knetter stoned was
maar hoe dan ook
ik heb geen serieuze mensen gevonden die dansbare breakbeats maakten (en nu is het zo hip dat het me doet kotsen ....geef me een programma die ik kan downloaden en ik ga weer voor de 4/4 ) ow en ik was ook de eerste die 3/4 7/8 etc maten deed
en zelfs afwisselde met alles
ik ga er gewoon van uit dat men dat inmiddels ook al heeft gedaan
maar dat is wel heel moeilijk

maten afwisselen en toch dansbaar houden

helaas is alles bij een maat van me opgenomen en we kunnen elkaars bloed drinken dus ik vrees dat de zaak verloren is

al zie ik m dr best voor aan het bewaard te hebben gezien ie zo gek als een deur is
Guantanamo Lullabay's avatar
| #153633 | 23-08-2011 09:04 | xxxx
Lol ... Die plaat "Mothers of invention", was een van de eerste langspeel platen de m'n vader voor me draaide .. Says it all huh ;)

Of het een propaganda truuk was, zullen we nooit te weten komen, tenzij iemand het dagboek van Gobbels vind, maar dit is wel gebeurd, en de effecten ervan zijn ook uitvoerig omschreven. Dat muziek en toon wel degelijk met natuurlijke resonanties en aardfrequenties te maken heeft kan ook een boerenlul die van Zappa en Westmalle dubbel ...eh tripple houdt snappen... Thnx voor de link, enjoying it...
xxxx's avatar
aanmelden / inloggen