Door Ness, Op din 17 jan 2017 14:40, 82 reacties,    

Auschwitz: onwelkome informatie van de Britse inlichtingendiensten



De Britse intel-diensten hebben al vanaf praktisch het begin van WW2 Duitse militaire radioboodschappen afgeluisterd, en waren dus onder andere vrij goed op de hoogte van wat zich in de werkkampen afspeelde. In 1974 kwam er een boek uit over de informatie waarover de geallieerden in WW2 beschikten, en in 1981 nog een. Opmerkelijk was dat 'onderzoekers van de Holocaust' vrijwel geen aandacht besteedden aan deze voor het publiek toegankelijk gemaakte informatie. En dat komt omdat veel ervan lijnrecht in tegenspraak is met de officiële verhaallijn. De omstandigheden in de kampen, met name in Auschwitz in 1942, waren inderdaad gruwelijk. Een rapport van Dr. Wirths, uitgezonden om de problemen op te lossen ivm de daar uitgebroken tyfus-epidemie zegt:

I found inconceivable inmate conditions. There was no running water, no working toilets, no way to bathe. The barracks lodging the prisoners were overfilled and there was a shortage of beds. There were masses of lice all over the floors, clothing and inmates' bodies. The walls were black with fleas. The condition of the inmates was simply unbelievable, emaciated to their very bones, devoured by vermin, with dead bodies lying around between living inmates. Hundreds of dying inmates were taken away, but sometimes they lay around among the living for days.

De Duitsers konden niet bevroedden dat al hun codes waren gebroken en hadden dus geen reden tot liegen. De boven beschreven toestanden hadden betrekking op gevangenen, grotendeels Poolse krijgsgevangenen en communisten, waarvan sommigen van joodse afkomst. Toen de Britse geheime dienst rapporten onder ogen kreeg van het massaal vergassen van mensen in Auschwitz in 1942, reageerde het hoofd van die dienst aldus:

"The allegations of mass executions in gas chambers are reminiscent of the atrocity stories from the last war, according to which the Germans were processing corpses into fat – a grotesque lie, which was immediately unmasked as pure propaganda."

Het precieze aantal doden in Auschwitz in het jaar 1942 is bekend: 36.958. De doodsoorzaken van al deze mensen zijn ook bekend. Gaskamerdood komt er niet in voor. Al met al is er niets in deze volgens de inlichtingendiensten zeer betrouwbare informatie dat wijst op het massaal systematisch vergassen van mensen en het verwerken van de lichamen via verbranding - trouwens een hele dure hobby, in oorlogstijd, want brandstof was schaars:

"In view of the fact that the messages from Auschwitz contain no mention of gas chambers or mass murders, the real question is: what was there really for anybody to "know" about? In other words: was there any Holocaust at all? Regardless of the general belief that hardly any historical event has ever been so thoroughly "proven," one must, once again, expressly point out that, until the present, not one single material or documentary proof for the reality of any mass killings in gas chambers has ever been found. The only thing that exists, at most, is mutually contradictory "eyewitness testimonies" and "confessions," which can, at least in the latter case, easily be shown to have been given under duress. "
Annotaties:
| #257591 | 17-01-2017 15:45 | Ness
NB: wat de ene geheime dienst weet, raakt uiteindelijk ook aan de andere diensten bekend. Alles lekt. De Duitse regering heeft dus jarenlang met opzet allerlei gruwelijke sprookjes in stand gehouden en die aan de eigen bevolking opgedrongen - en niet alleen de Duitse. Hetzelfde geldt voor onze eigen roverheid. Het was noodzakelijk voor de Russen en de geallieerden om de aandacht af te leiden van de door hen gepleegde oorlogsmisdaden en tevens een outpost - IsraHel - in het Midden-Oosten te bewerkstelligen met een mooi excuus. Het Duitse volk als geheel kreeg de Zwarte Piet.

Daarom, nogmaals, wie uitsluitend 'de joden' of Israel verantwoordelijk houdt voor deze gruwelijke vorm van psychologische oorlogsvoering snapt de clou niet. De joodse schuldigen liggen voornamelijk op het kerkhof. Zij die in of na de oorlog geboren zijn treft geen blaam. En de politici hier en in Duitsland zijn in hun eigen sprookjes gaan geloven - op een paar ingewijden na. De holocult is een wapen dat door de (schaduw)roverheden van ALLE EU-landen én die in Israel tegen de eigen bevolkingen wordt gebruikt. Daarom heeft het geen enkel nut bepaalde groepen te beschuldigen; het wapen zélf moet onschadelijk gemaakt worden.
Ness's avatar
| #257592 | 17-01-2017 16:03 | Donkerdoorn
De Wannsee Konferenz was pas in 1942. Next.....
Donkerdoorn's avatar
| #257593 | 17-01-2017 16:30 | Zhen
Donkerdoorn, dat zou inderdaad de strekking van het artikel kunnen wegwuiven, maar men zweert toch bij hoog en laaf dat in Auschwitz Joden werden vergast vanaf herfst 1941.

Zie bijv. http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/Holocaust/augas.html

En dan moer er toch ergens iets niet kloppen...
Zhen's avatar
| #257594 | 17-01-2017 16:37 | Rotterdam
Ness is kampioen foute sites-zoeker. Heeft werkelijk geen idee wat hij tegenkomt als hij het al aandachtig leest. Heeft ook nog nooit van holocaust revisionism gehoord.
| #257595 | 17-01-2017 16:47 | Rotterdam
Ook al niet van Zyklon B
| #257596 | 17-01-2017 17:19 | Ness
http://www.juancole.com/2014/08/palestine-crisis-history.html Hier een verslag van de situatie in Palestina rond die tijd en na de oorlog, waarin het gaskamerverhaal trouwens niet ontkend wordt: http://www.juancole.com/2014/08/palestine-crisis-history.html

Wat opvalt is dat er altijd contact is geweest tussen de kopstukken van joodse (terreur) organisaties en de nazi's, en dat deze orgs in heel ruime mate aanwezig waren in Oost-Europa na de oorlog. En dat men geen enkel middel schuwde om overlevende joden met geweld richting Palestina te krijgen - ze mochten onder geen beding naar huis terug.

De Duitsers zaten met al hun verzamelde joden in de maag want de Britse regering wilde geen massale evacuatie naar Palestina toestaan tijdens ww2 - die smeten de joden net zo hard in kampen als de Nazi's: https://sputniknews.com/europe/201510081028226503-british-concentration-camps-jewish-refugees-wwii/

Vandaar dat men een definitieve oplossing zocht. Deportatie naar Madagaskar bleek niet haalbaar. Het gaskamerverhaal is achteraf aan die definitieve oplossing gekoppeld, maar alle bewijs ontbreekt voor een dergelijke massale slachting. De Nazi's hadden wellicht heel andere plannen - die niet gerealiseerd konden worden en grondig weggepropagandeerd zijn. Afijn. Er is ruim voldoende info op het net. Dit bv: http://www.biblebelievers.org.au/zionmyth2.htm

Overigens vond de Wannsee conferentie plaats in januari 1942. Aan het eind van dat jaar was er niemand in Auschwitz vergast, zoveel is wel duidelijk. Maar er was wel zeker een gaskamer, voor ontluizingsdoeleinden, vanwege de tyfusepidemie. Waarom zou een arts in september 1942 verwoede pogingen ondernemen de leefomstandigheden in Auschwitz te verbeteren als al die mensen al een doodvonnis hadden gekregen? Het verhaal klopt van geen kanten.
Ness's avatar
| #257598 | 17-01-2017 18:39 | Ness
Kijk es Donkerdoorn, ik stam uit een familie - aan moederskant - met heel veel joodse kontakten en ingangen, alhoewel de familie op de zwarte lijst stond wegens onbesneden vies atheisme. Mijn familie gaf de zio- RABBIJNEN de schuld. De joden die werden weggehaald gingen overall braaf zonder tegensputteren mee omdat hen het paradijs in Palestina was beloofd terwijl blijven geen optie was wegens 'duitsers' - tot enorme ergernis en verdriet van de ongelovige omstanders, die daar geen woord van geloofden en ook nog eens zwaar de pest hadden aan nazi's/nsb/ss.

Ik wil weten wat de rol is geweest van de zionistische terreurorganisaties. En hoe meer ik daarin rondgraaf, des te zekerder wordt het gevoel dat ZIJ het op een langlopend akkoordje en samenwerking hebben gegooid met de nazi's, dat er veel meer overlevenden waren dan ons is voorgespiegeld, en dat als er écht sprake was geweest van vergassingen, zij geweldig veel middelen tot hun beschikking hadden om dat te stoppen. Dat hebben zij niet gedaan, heel waarschijnlijk omdat het niet gebeurde; en ook hebben zij allerlei andere *final solutions* zoals definitieve deportatie naar het Amerikaanse continent, noord en zuid, en (in het begin) naar Mauritius tegengehouden.

Men wist van de toestanden in de kampen, de honger, de tyfus, de vele doden. Men achtte al die ellende ondergeschikt aan het fanatisme, het doel van het zionisme. Men zag joden liever kreperen op een afschuwelijke manier dan ze te redden in "niet-Palestina". Voeg dat bij de verschrikkelijke manier waarop deze groeperingen hebben huisgehouden in Rusland en in Oekraine met hun zieke bolshewisme. Van enig geweten was geen sprake. Het waren vóór ww1 en 2 de grootste massamoordenaars ooit. Dat mag verdomme wel eens in de krant, ja?

Hoeveel doden hebben deze patjakkers op hun geweten? Hoever zijn ze gegaan in het afschuiven van hun kwaadaardige akties op willekeurige Duitsers? Ze bliezen schepen vol met gevluchte joden om hun verdomde puntje te maken!
In 1940, to arouse indignation against the English, who had decided to save the Jews threatened by Hitler by taking them to Mauritius, the Zionist leaders of the "Hagannah" (led by Ben Gurion) did not hesitate to blow up the ship when it called at Haifa on December 25th 1940, causing the death of 252 Jews and English crew-members.
van http://www.biblebelievers.org.au/zionmyth2.htm

Ik acht deze ratten tot alles in staat hoor. Als ik de website in moeilijkheden breng met deze verhalen, wis dan dit artikel aub of geef een heel duidelijk seintje dat het afgelopen moet zijn.
Ness's avatar
| #257599 | 17-01-2017 22:03 | tamsowashere
Er waren onder dat joodse/socall joodse volkje 2 groepen daadwerkelijk het slachtoffer geweest.

1.
De anti zionistische religeuse joden,die ook de vijand waren van de hypocriete schijnheilige gristenrefo club.
Simpelweg,omdat zij zich nooit wilde aanpassen in welk land dan ook.
En wat ze vooral niet wilde was belasting betalen wat (r)oveheden nodig hadden.

2
De arme joden die geen 1000 mark hadden om te verkassen.

Alle socalljews/joden werden weggepest,wat een zionistisch plan was geweest om israel vol te douwen met zogenaamde joden.

Buiten de joden om,nog veel meer groepen de sigaar waren,wat niet paste in het europa.
Dat waren ondermeer de roma's en sinti's,wat een nog grotere groep slachtoffers is geweest nam de groep.
Die hebben geen cent gekregen van europa als wiedergutmaching
De zionisten europa hebben leeggetrokken voor de scam.

De gristenclub een stel schijnheilige donders zijn geweest,die hun handen wassen in onschuld,wat ook nu weer gebeurt.om het midden oosten,,wat ook hervormd gaat worden,zoals europa hervormd moest worden.

De nieuwe nazi's van het midden oosten zijn de hededaagse turken en de sunni kliek.Die plegen nu een genocide op de moslims,die weer terug willen in tijd..En dat past niet in die NWO.
tamsowashere's avatar
| #257600 | 17-01-2017 22:05 | tamsowashere
Dat waren ondermeer de roma's en sinti's,wat een nog grotere groep slachtoffers is geweest dan de groep joden.
tamsowashere's avatar
| #257601 | 18-01-2017 04:49 | herman4394
Finally, the refusal to discuss in a scientific and at the same public way the technical appraisements by experts, and on the contrary to answer them only by repression and silence, can only serve to maintain doubt. There is no more effective indictment against Hitlerism than the establishment of the historical truth.


http://www.biblebelievers.org.au/zionmyth8.htm#Conclusion

Dank je wel Ness. Er staat heel veel in dit artikel. Ik ga het allemaal eens heel rustig bestuderen. Het wordt tijd dat hierover alle informatie wordt vrijgegeven en dat een discussie mogelijk moet zijn.
| #257602 | 18-01-2017 10:12 | Rotterdam
'Gaskamerdood komt er niet in voor. Al met al is er niets in deze volgens de inlichtingendiensten zeer betrouwbare informatie dat wijst op het massaal systematisch vergassen van mensen en het verwerken van de lichamen via verbranding - trouwens een hele dure hobby, in oorlogstijd, want brandstof was schaars'

Het is niet de eerste keer dat Ness met dit soort foute sites aan komt zetten, dus ik begin sterk te vermoeden dat er nog meer mis met hem is dan ik al vermoedde.
| #257603 | 18-01-2017 11:13 | Antares
@Rotterdam
Zonder bewijs heeft er niets plaatsgevonden. Dat is de reden waarom het in veel landen verboden is om zelfs maar te twijfelen aan de officiële versie. Zodra mensen naar bewijs gaan vragen dan blijft er niets van over.

Voor een gaskamer heb je niet alleen zyclon b nodig maar ook een goede ontluchtingsinstallatie, tenzij je er ook zelf het loodje bij wilt leggen.

De architect zal ervoor zorgen dat de deur niet naar binnen opent en alleen van buitenaf ver/ontgrendelbaar zal zijn.

Het aantal verbrandingsovens zal in verhouding staan tot het aantal mensen dat uit de gaskamer komt.

Wanneer een gaskamer wordt gevonden die aan bovenstaande beschrijving voldoet dan mag je mij een seintje geven of er zelf een artikel over schrijven. Het zou beslist een primeur zijn. Dan rest natuurlijk nog wel de vraag waarom er in 1949 meer joden waren dan in 1939.

Voorlopig ziet het ernaaruit dat we compleet voor de gek zijn gehouden, zoals ook over 9/11, Saddam Hoessein, couveusebaby's, Ghadaffi, Assad, Poetin, De Krim en MH-17, om er een paar te noemen. Elke keer opnieuw met de opzet om een oorlog mogelijk te maken door de bevolking voor hun karretje te spannen waarbij de waarheid even niet van pas komt.
Antares's avatar
| #257604 | 18-01-2017 11:16 | Antares
De groep mensen die twijfelt aan de officiële versie van de holocaust hebben één ding gemeen: zij zijn tegen oorlog.
Antares's avatar
| #257606 | 18-01-2017 12:42 | Ness
De gaskamer in Auschwitz waar jij het waarschijnlijk over hebt is door de Russen gebouwd, maar wanneer precies is vaag; ergens in m'n kast slingert een link van de Calgary Herald van rond 1960 (google cache) waarin wordt aangekondigd dat de bouw is afgerond volgens 'specificaties'. Als ik tijd heb zal ik 'm opsporen. Maar een ingenieur die daar ooit op bezoek is geweest kon inderdaad zijn lachen niet inhouden toen hij die zg gaskamer bekeek.

Want met dat geval zou niet alleen het hele kamp maar alle leven ver in de omtrek zijn afgepeigerd, zei hij. Blauwzuurgas is geweldig giftig en die gaskamer was zo lek als een mandje, en inderdaad, de deuren - van glas ook nog meen ik - gingen naar de verkeerde kant open. Verder zijn er geen gaskamers of douches in andere kampen gevonden, groot genoeg om een dergelijke hoeveelheid mensen te verwerken, en ook geen ovens op industriële schaal. En ook de asresten van 6 miljoen mensen zijn foetsie.

Het is wel duidelijk dat het emotionele trauma, dat al heel jong bij mensen in Europa wordt aangebracht met deze gruwelijke verhalen, navorsen moet voorkomen. Want wie kil gaat tellen en rekenen is er al snel achter dat het afmaken van 6 miljoen mensen en het verwerken van de lijken binnen het gegeven tijdsbestek een logistieke onmogelijkheid is, zelfs al zouden er ovens en gaskamers genoeg zijn geweest. Maar ja, zoiets doe je niet heh, uit piëtiet.

Die Wannsee conferentie geeft m.i. geen uitsluitsel. De oplossing van de Nazi's was alle joden naar de kampen in het net-veroverde Oosten te transporteren, en volgens de propagandisten was dat 'Oosten' een eufemisme voor dood via gaskamers. Het 'probleem' was mi dat maar enkele personen uit de in z'n geheel geroofde joodse families te werk konden worden gesteld. Dat lag bij geronselde arbeiders cq slaven anders, dus de werkkampen moesten opnieuw worden ingedeeld. De Nazi's hadden niet verwacht dat dat transfer-agreement niet door zou gaan, en zaten dus voor de duur van de oorlog opgezadeld met al die joodse mensen.

Er zijn wel mensen die de holocaust of holocult gebruiken om alle joden te verkankeren en al hun ellende van toen te ontkennen en daarmee Hitler et al vrij te pleiten of juist om joden op een voetstuk te zetten en af te beelden als eeuwig slachtoffer van een gruwelijke mentaliteit, en beide groepen zijn wel degelijk oorlogszuchtig. Maar in alle gevallen geldt : the truth will set you free, but first it will piss you off.
Ness's avatar
| #257607 | 18-01-2017 13:47 | Ness
Nog ff dit: de zaak zou allang zijn opgelost als Israel niet zo bang was geweest dat de enorme woede van Europeanen vanwege het bedrog zich tegen de bevolking daar zou keren, denk ik zo, en de legitimiteit van de staat Israel zou ondergraven. En dat zou ook niet fair zijn tov de huidige bewoners, want die kunnen niet persoonlijk verantwoordelijk worden gehouden voor het spuien of nabouwen van propaganda waar een heel continent generaties lang vrolijk aan heeft meegedaan omdat het zo lekker uitkwam.

Niet dat ik pro-Israel ben of zo. Integendeel. En al helemaal niet pro-IsraHel. Wat mij betreft is er een onhaalbare oplossing en dat is dat Israeliers daar allemaal verkassen of (met behoud van alle rechten) Palestijn cq Palesraelier gaan worden - de éénstaatsoplossing dus.

Maar de legitimiteit van Israel an sich hoeft niet 'bewezen' te worden. De staat is zowiezo gevestigd op grond van leugens, bedrog, terreur, ethnische opschoning, moord, gluiperigheid, misbruik van onwetendheid en achterbaksheid (wat dat betreft verandert er dus niets), maar tegelijkertijd bestaat ze, en dat feitje op zich is al voldoende 'legitimiteit', na 70 jaar. Holocaust of holocult kwesties veranderen daar niets aan.
Ness's avatar
| #257608 | 18-01-2017 14:19 | Antares
Ik denk dat je onderscheid moet maken tussen de vraag of mensen daar legitiem wonen en de vraag of de staat Israël over legitimiteit beschikt. Het is juist doordat de legitimiteit van burgers gelijk wordt gesteld aan de legitimiteit van Israël waardoor elke discussie bij voorbaat het stempel van antisemitisme krijgt opgedrukt.

Er is nooit aan de Palestijnen gevraagd of zij het eens waren met de vestiging van een vreemde mogendheid op hun grondgebied. Dat maakt Israël bij voorbaat tot een illegale staat. In de afgelopen 70 jaar hebben zij geen enkele wil getoond tot samenleven met de oorspronkelijke bevolking. De illegaliiteit is daardoor onverminderd gebleven. Israël heeft laten zien niet capabel genoeg te zijn om de taken van een staat voor alle burgers ten uitvoer te brengen. Ze hebben gefaald en ze falen nog steeds. Het falen wordt er alleen maar erger op.

Ondertussen zijn ook de Palestijnen die in 1947 en 1967 naar Syrië waren gevlucht verdreven, wie weet waar naartoe. De situatie is daardoor alweer een stap erger geworden. Ook dat is het gevolg van het beleid van Israël. Israël is nu bezig de Golanhoogte te annexeren op Syrië. Aangezien landsgrenzen door Israël niet serieus worden genomen is er weinig reden tot het erkennen van Israël als officiële staat, aangezien een staat begint met een grens.
Antares's avatar
| #257609 | 18-01-2017 14:27 | Antares
De reden waarom een staat zonder grens niet erkend kan worden is omdat je niet kunt weten wat je ermee erkent. Erken je met Israël ook Jeruzalem als ongedeelde Joodse Hoofdstad, erken je de Westelijke Jordaanoever als Bijbels Land, erken je de Golanhoogte als Israëlisch Olieveld, erken je de verovering op Syrië, Irak en een deel van Egypte als Israëlische Oorlogsbuit, erken je de vernietiging van Iran als Bijbelse Wraak en daarmee als legitiem Joods Recht, enzovoort?

Het erkennen van iets zonder grenzen is onmogelijk.
Antares's avatar
| #257611 | 18-01-2017 15:15 | Antares
Wat ik hierboven beschreef is minder vergezocht dan het op het eerste gezicht lijkt als men bedenkt dat ook de bevolking van Israël geen grenzen kent. Iedereen die kan aantonen voldoende joods te zijn heeft het recht om daar te gaan wonen. De erkenning van Israël en het automatisch daaraan gekoppelde 'recht op terugkeer' heeft veel verdergaande consequenties dan waar algemeen over wordt nagedacht. Om op economisch vlak zelfstandig te blijven zal een aanzienlijk grotere bevolking ook een veel grotere hap uit het Midden-Oosten nodig maken.
Antares's avatar
| #257613 | 18-01-2017 15:34 | Zhen
@Antares: allemaal mooi helder geformuleerd!
Zhen's avatar
| #257619 | 18-01-2017 19:34 | Zinoco
Moeilijke materie.
Wat ik wel begrijp is dat Duitsland in die tijd de pest aan joden had.
Weet iemand al waarom ?
| #257623 | 18-01-2017 20:24 | Zinoco
Moeilijke materie.
Wat ik wel begrepen heb is dat Duitsland
in die tijd de pest aan joden had.
Weet iemand al waarom ?
| #257624 | 18-01-2017 20:48 | DeGrijzeDuif
Het breken van de Enigma-codes is tot in de jaren zeventig topgeheim gehouden.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Enigma_(codeermachine)

Als 1942 een discussiepunt wordt, en ik zie bovenstaande citaat over de Enigma code, dan vraag ik me af Ness of er ook berichten over Auswitz ná 1942 zijn onderschept. Immers werd het pas in 1945 bevrijd. In die tussenliggende tijd moeten er dan toch meer signalen zijn opgevangen die niet stroken met de verhalen die ons heden ten dage worden voorgeschoteld? Staat daar iets over in die boeken uit 1974 en 1981?
| #257625 | 18-01-2017 21:14 | DeGrijzeDuif
Ik was je link aan het lezen Ness, en dacht bij voetnoot 13 dat ik er maar eens op moest klikken. De bron waarnaar verwezen wordt kan worden samengevat als "FO 371/34551". Ik kan hiervan echter niet de primaire bron vinden, louter referenties ernaar. Weet jij toevallig waar dit te vinden?
| #257626 | 18-01-2017 21:31 | DeGrijzeDuif
@Rotterdam
Je artikel is wel erg mager in het weerleggen van wat er door Ness geclaimd wordt. Iets een complot noemen en herhalen dat er bewijzen zijn zonder deze te tonen, Time, je bron, is van een bezopen niveau. Er zullen toch wel betere bronnen zijn om tegen de holocaust ontkenning in te brengen?

Dat document wat ik hierboven vraag aan Ness, "FO 371/34551", weet jij ervan dat dit verkeerd is geciteerd, geïnterpreteerd of geheel niet bestaat? Of is dit een bestaand document met een correct citaat?

Als je wilt weten wat dit exact betreft kun je voetnoot 13 checken in de initiële kink van Ness.
| #257627 | 18-01-2017 21:56 | tamsowashere
Wat ik wel begrijp is dat Duitsland in die tijd de pest aan joden had.


Zie speech benjamin freedman.
Duitsers hadden nooit ene hekel aan joden gehad.
Die smerige zion bankers hebben het verpest voor alle joden/socalljews in die tijd.

net zo goed nu IS het verpest voor alle moslims
tamsowashere's avatar
| #257628 | 18-01-2017 22:04 | Zhen
Zinoco: Wat ik wel begrijp is dat Duitsland in die tijd de pest aan joden had.
Weet iemand al waarom ?

Zinoco, lees eens iets over het onderwerp waarop je wenst te reageren.

Om je op gang te helpen: wat ik van met name zionistische joden heb begrepen is dat de Nazis gewoon knettergek waren. Joost mag weten waarom! Een ding is volgens hen zeker: sommige mensen worden anti-semitisch [sick] geboren. Het zit gewoon in hun DNA, met name als ze Europese voorouders hebben, of christelijk zijn.

Zo duidelijk?
Zhen's avatar
| #257631 | 18-01-2017 22:52 | Ness
@tamso: dat klopt. De doorsnee jood had z'n streken, dat wist iedereen, en een gewaarschuwd mens telt voor 2. Maar joden waren evengoed harde werkers, gemiddeld zeker niet rijk, met veel kontakten (ik hou het netjes lol) met de rest van het gajes, en ze werden in NL zeker niet gehaat. Ook in Duitsland niet in eerste instantie, maar de Nazi's hadden hele doortrapte propagandamethoden, en aan de andere kant hadden de bankiers (the world jewry) Duitsland de oorlog verklaard. Alle fouten van joden werden breed uitgemeten.

De oorlog werd gestart met een valse vlag in Gleiwitz anders had men de Duitse bevolking evengoed niet meegekregen, zo veel haast hadden de nazi's om het uit te vechten. En rekening houden met verliezen, dat doen junkies en gekken niet. Hitler&co;hebben half Europa vernield - de geallieerden de andere helft - en zeker heel Duitsland. Dat oorlogszuchtige werd er echt ingeramd bij de jeugd al vanaf zeg 1850. Wie geen lid was van de partij kreeg vanaf 1935 ofzo geen baan. Er was wel verzet maar dat is keihard de kop ingedrukt. Peacemakers zijn terroristen enzo. Volk &vaterland;en hard stampen met je laarzen was het levensdoel.

@duif: ik ben niet zo diep aan het visen geweest. Ik ben al jaren overtuigd. Maak dit rekensommetje: zeg 6.000.000 joden in 1000 dagen totaal (da's 3,5 jaar plus vrije zondagen ongeveer) da's 6000 mensen per dag verdeeld over zeg10 kampen da's 600 per kamp per dag; dan lijken verbranden da's 24 uur maar wellicht 2 lijken in 1 oven of 12 uur per lijk da's 300 ovens, maar wellicht waren er mega-ovens waar je 10 lijken in kon stoppen of meer, dan nog 30 tot 60 ovens per kamp, en daarvan allemaal geen spoor gevonden. Of neem 600 lijken per dag per kamp die zeker 1 dag moeten uitluchten omdat ze zwaar giftig zijn voor iedereen die ze vervoert dan heb je zeker 2 maar hoogstwaarschijnlijk 3 giga-gaskamers nodig per kamp waar dan toch zeker 200 tot 400 mensen per keer in konden. Ook geen spoor van te bekennen.

Ik weet dat bij mensen de haren te berge rijzen bij zo'n berekening. Maar wie de emoties even achterwege laat (anders kan de ratio niet functioneren) kan in feite op de vingers natellen dat je hier stuit op een logistieke onmogelijkheid. Zelfs een miljoen lijken is op deze wijze niet weg te werken zonder de halve bevolking van Duitsland daar bij te betrekken.

En dan heb ik het nog niet over andere benodigde werkzaamheden gehad want ik wil niet iedereen misselijk maken. Na zo'n berekening heb ik geen verdere info nodig eigenlijk. Ik hoef het naadje van de kous niet te weten om propaganda te herkennen als ik het zie, zeker nu niet meer, na dik 12 jaar training met nepnieuws.. Ik heb eelt op m'n zieltje..
Ness's avatar
| #257632 | 18-01-2017 23:01 | Donkerdoorn
Op Zapruder en ook hier duiken regelmatig holocaust-ontkenners op. Gezien de documentatie (en dat geldt ook voor het huishouden van de Duitsers in Rusland) vrij onomstreden dat de holocaust heeft plaatsgevonden. De manier waarop, op hoe het verkocht wordt met misschien overdrijvingen, kun je over discussieren (de oorlog liep ten einde, overal chaos, en honderdduizenden zijn de dood in "gemarcheerd" of domweg verhongerd. Duizenden doden zonder naam. Domweg "verdwenen"). Over het uitbuiten van de holocaust zijn prima boeken te vinden als de "holocaust industry", of de manier waarop de antisemitisme-knuppel wordt ingezet.

Zaplog is een nieuwssite, gratis, voor iedereen toegankelijk en voor iedere mening open. Met holocaust-ontkenning, hier op Zaplog, heb ik twee problemen: het is een "thema" dat (zo leert mijn ervaring) soms politiek wordt ingezet (om bijvoorbeeld de site in een kwaad daglicht te stellen of erger), en het heeft wenig tot nul nieuwswaarde. Daarom: liever niet. Of kom met een knaller stuk met meer als een bron.

Capice?
Donkerdoorn's avatar
| #257633 | 18-01-2017 23:14 | Ness
Yup. Maar 2 dingen: ten eerste is het een complottheorie en daar zijn zappers aan verslaafd, en ten tweede wordt de holocaust zowat elke dag in het nieuws opgevoerd zodat mensen getriggerd worden weerwoord te geven DD.
Ness's avatar
| #257634 | 18-01-2017 23:15 | jantjeuitnederland
Het huidige 'Palestina' is een verzinsel uit de jaren '60. Dat weet Ness ook wel.
jantjeuitnederland's avatar
| #257635 | 18-01-2017 23:56 | Jan Verheul
Ik weet niet wat Donkerdoorn hiermee bedoelt:
Of kom met een knaller stuk met meer als een bron.

Maar ik kan wel wat opmerkelijke zaken noemen.

== Op de Wannsee Konferenz werd besloten dat de joden zich maar dood moesten werken. En woe er dan nog zou overleven, daar moest het ook maar slecht mee aflopen.
De Duitsers hadden dus inderdaad besloten om de joden flink aan te pakken als ze zich in WO2 zouden mengen.

== David Cole ( joods) maakte in 1992 een lange documentaire in Auschwitz, en treft daar bedrog aan, maar geen enkel bewijs van gaskamers. Integendeel. https://www.youtube.com/verify_controversy?next_url=/watch?v=iXKHw0EZrqM

== Verder zegt Cole: In 1945 waren er getuigenissen uit 22 kampen over gaskamers. Alle 16 kampen die de Amerikanen onderzochten bleken géén gaskamers te hebben . Maar 6 klampen lagen in Russisch gebied, en dat zijn de kampoen waarvan nu wordt gezegd dat ze gaskamers hadden. Luister naar Cole op min. 13: https://www.youtube.com/watch?v=dRrP7AevKi4&feature=related

==
Raul Hilberg schreef zijn eerste standfaardwerk over de holocaust in de jaren 60. In 1989 moest hij belangrijke zaken rectificeren. Zo was er geen enkel bewijs voor de opdracht van Hitler om de joden te vergassen. Hilberg: Dit is bliojkbaar uitgevoerd zonder een bevel van boven af. Een soort van intuitief samenwerken...
Dat is onwaarschijnlijk: is er geen budget voor vrijgemaakt?

== De belangrijkste getuige voor het Zyklon B -gebruik was ene Gersteiner, die een rapport schreef en daarna zelfmoord pleegde. Hilberg gebruikt deze info van Gerstyeiner, maar Gersteiner deed heel veel ongelooflijke beweringen in dat rapport: dat er 25 miljoen joden waren vermoord, en dat er 16 joden op 1 vierkante meter zouden staan in de gaskamer etc. etc. Een volledig onbetrouwbare bron derhalve. Maar Hilberg gebruikte hem toch...

== In het blad Ost Europa ( dat ik ook op het NIOD aan trof ) doet de onderzoeker Fritjov Meyer onderzoek naar de capaciteit van de crematoria in Auschwitz. Zijn concluysie is dat er hooguit 350.000 joden kunnen zijn vergast in Auschwitz. http://www.vho.org/GB/c/Meyer.html

Er is natuurlijk nog veel en veel meer over te zeggen, en dat moeten we zeker ook doen, want de holocaust is gebruikt als Hèt chantage middel bij uitstek, in de laatste 50 jaar. En chantage is onrechtmatig.
| #257636 | 19-01-2017 00:02 | Jan Verheul
Ik moet het beter formuleren:
De holocaust is gebruikt als hèt machtsmiddel van een kleine groep, in de laatste 50 jaar, en het zou me niet verbazen als daardoor al zeker 6 miljoen mensenlevens verloren gingen, in die laatste 50 jaar.

De geweldige macht van de Neocons in de VS zou ondenkbaar zijn zonder de chantage van de holocaust. https://www.youtube.com/watch?v=jUGVPBO9_cA
| #257637 | 19-01-2017 00:38 | Donkerdoorn
kijk, echt veel zin heb ik niet in een discussie over dit onderwerp maar de nazis waren al in de dertiger jaren bezig geestelijk gehandicapten te vergassen. Ja, het is zeer onwaarschijnlijk dat 6 miljoen mensen "door de gaskammers zijn gejaagd". Die zijn anders gestorven (alleen al in de veroverde Russische gebieden ontelbare), in de rest van oost Europa (denk Warschauer ghetto) en dan nog honger-marsen naar nergens.

Mee eens: de holocaust wordt ook politiek behoorlijk misbruikt maar het valt domweg niet te ontkennen dat het Duitse NS-regime miljoenen en miljoenen mensen hebben omgebracht op basis van een behoorlijk fucked-up ideologie (untermensch, lebensraum), uit economische beweegredenen (een "rijke" religieuze groepering plukken om in tijden van economische malaise (of wanbeleid) toch wat binnen te halen) en om een vijandsbeeld te verzinnen om iedereen af te leiden (trucje wat nog steeds werkt. zie: islam, Rusland. En dat terwijl politiek en elite zelf verantwoorlijk zijn voor de scherven.

Je kan je uren vullen met gaskamer-ja-nee. Die dooie Joden, Homo's, zigeuners, socialisten, communisten, krijgsgevangenen, systeem-kritische, intellectuelen, mensen-met-grote-bek, gehandicapten en verder loslopend wild zijn geschiedenis dat niet meer teruggedraaid worden kan.
Donkerdoorn's avatar
| #257638 | 19-01-2017 01:38 | Jan Verheul
Beste Donkerdoorn,

Uw argumenten om niet meer over de holocaust te spreken zijn juist.
Daar zit nu juist mijn wrevel: elke dag nog hoor ik in onze media over de Holocaust. Altijd moet er nog weer herdacht worden, opdat onze jeugd het slachtofferschap van de joden maar niet zal vergeten.

Alsof iemand de kans krijgt om aan de holocaust publiciteit te ontsnappen!

De joodse documentaire-maker Yaov Shamir was benieuwd naar '; het antisemitisme'en maakte de docu 'Defamation." (3)
We zien hem in het voetspoor van Abraham Foxman ( ADL) die in Kiev duidelijk maakt dat Foxman de Oekraieners wel toegang kan geven tot de hoogste regionen der macht in de VS, op voorwarde dat ze niet gaan zeuren over hun Holodomor.
( Holodomor: 25% van de Oekraieners stierf in 1932 door honger die bewust werd veroorzaakt door Stalin. Het waren Stalin's joodse Chekisten en commissars die deze Holodomor er door drukten. Waarom? Volgens de joodse schrijver Cantor 'als een terechte wraak voor de Khmelnitsky opstand'. (Lees hierover bij Yuri Slezkine over schrijver Lev Kopolev, die het wegnemen van voedsel van de stervende Oekraieners als een 'historisch noodzakelijke' daad betitelde, en er geen spijt over had, vele jaren later.)

En waartegen kwam deze Khmelnitsky in opstand? Tegen de joodse terreur die in dat enorme Pools-Litouwse Rijk al 2 eeuwen plaats vond. (1).

Enfin: het probleem is niet of de holocaust plaats vond, en hoeveel doden er waren. Het probleem is dat 'ze' ons wijs maken dat er nooit andere genociden waren (er vielen 60 miljoen dode Russen in de Gulag's. Volgens Solzhenitsyn zelfs 66 miljoen. Zonder de joodse Cheka zou dit zeker niet gebeurd zijn. Die hele communistische revolutie was een joodse aangelegenheid, trouwens. Daar zijn getuigenissen van , van oa Churchill, Bertrand Russell, ambassadeur Oudendyke, reverend Simons , journalist Wilton etc etc.(2)
Dàt zit mij dwars: we horen elke dag over de holocaust, maar de doden die op het conto van de joden moeten worden geschreven, die blijven totaal onvernoemd.

(1) http://xevolutie.blogspot.nl/2015/01/435-holocaust-and-holodomor-annotated.html
(2) http://xevolutie.blogspot.nl/2010/12/86-rusland-en-de-joden.html
(3) https://www.youtube.com/watch?v=XNWF9CeoZdE
| #257640 | 19-01-2017 02:37 | herogj@n
Donkerdoorn, je bent mij voor. Kan dus niets anders doen dan aansluiten bij jouw mening.

Ness,Holocaust wordt helaas misbruikt, uitgezogen, herkauwd, opgeblazen (alsof het al niet ziek genoeg is), maar dat neemt niet weg dat het niet gebeurd is. Even googelen op "bundesarchiv" en je komt al snel de meest misselijkmakende duitse foto's tegen die je niet ander dan holocaust kan classificeren. Wat betreft de inlichtingen bron (los van de datum), is heel goed mogelijk dat bepaalde onderwerpen ook niet via de enigma gingen.
| #257643 | 19-01-2017 09:02 | Zhen
Jan Verheul: == David Cole ( joods) maakte in 1992 een lange documentaire in Auschwitz, en treft daar bedrog aan, maar geen enkel bewijs van gaskamers. Integendeel. https://www.youtube.com/verify_controversy?next_url=/watch?v=iXKHw0EZrqM

David Cole heeft voor zijn onderzoekslust en drang naar waarheidsbevinding een extreem hoge prijs moeten betalen, en is naar aanleiding ervan sociaal volkomen stuk gemaakt. Zozeer dat hij al jarenlang ondergedoken is, en in het dagelijkse leven een andere naam heeft aangenomen.

Het lijkt erop dat hij tegenwoordig erg z'n best doet om weer geaccepteerd te worden door de tribe, door de impact van z'n werk af te zwakken. Vergeefse moeite natuurlijk. Maar zodoende publiceerde hij onlangs een artikel waarin hij probeert nuances aan te brengen met betrekking tot de strekking van zijn werk, door te stellen dat er welliswaar geen gaskamers zouden zijn geweest in Auschwitz (zoals hij zelf op nogal flagrante wijze heeft aangetoond in zijn beroemde video erover), maar dan toch echt heus wel in wat hij de "Reinhard" kampen noemt (Treblinka, Belzec, en Sobibor). Het is niet meer dan vastklampen aan strohalmen, natuurlijk. Ik zal deze draad niet meer verzwaren door er op in te gaan. Zijn artikel is te vinden op http://takimag.com/article/denial_is_dead_david_cole

Hij doet nu net of hij de enige revisionist is die ooit iets substantieels te berde heeft gebracht, alsof mensen als Ernst Zundel, Fred Leuchter, Robert Faurisson, Germar Rudolf, en nog vele anderen niet bestaan en nooit iets significants hebben ingebracht.

Een gebroken man is hij nu. Dat geldt ook voor de meeste andere revisionisten. Op zich is het genoeg aanwijzing dat er iets grondig fout zit met de officieele WO2 en Zio propaganda (meer is het niet), als historisch onderzoek dat absoluut niet gepaard gaat met oproepen tot haat of aanzetten tot moord op dergelijke wijze wordt afgestraft.


herogj@n: Even googelen op "bundesarchiv" en je komt al snel de meest misselijkmakende duitse foto's tegen die je niet ander dan holocaust kan classificeren.

Fotos, ze blijven fascinerend, zelfs al maken ze je misselijk.

We weten hoe zorgvuldig de Nazis hun werk hebben gearchiveerd. Zo zijn er zijn stapels fotos en films van Joden in de kampen (geen twijfel over mogelijk dus), de beroemde stapels lijken, executie met de kogel, gruwelijke "wetenschappelijke" experimenten, en meer misselijkmakends.

Maar herogj@n, hoe ik ook zoek (al meer dan 10 jaar), op Google of elders, ik heb heb nog nimmer een foto - of beter nog: een film/video - van een heuse Nazi gaskamer executie uit WO2 gevonden. Eentje waar we een stapel lijken IN een gaskamer zien (via een open deur?), of zo.

Heb jij een link van iets dergelijks? Zo ja, dan bij voorbaat grote dank. De discussie zou er voorgoed mee af kunnen zijn. Eindelijk rustig slapen.
Zhen's avatar
| #257644 | 19-01-2017 10:19 | tamsowashere
Uw argumenten om niet meer over de holocaust te spreken zijn juist.


Onzin.
Het was een holocaust.
Was het een shoa.
Daar kan je over twisten,of het inderdaad het doel was geweest om ALLE joden uit te roeien.

Ook het begrip zionist verkeerd begrepen word.

Als in 1917 al op papier stond dat palastina van zionisten zou worden,het zionisme alleen de jood nodig hadden,en daar liep het zionisme tegenaan,dat die niet te vinden waren die wilde emigreren naar een woestijn,om alles opnieuw op te bouwen.
En ze hadden groot gelijk.
Ze hadden werk,familie en waren gewend aan europa.waar ze eeuwen gewoond hadden en geen enkele band hadden met israel.
Het anti anti semitisme alleen misbruikt werd om alle socalljews,want het waren geen echte joden meer,die israel moest bevolken,wat anders geen israel genoemd kon worden.
Die vuile zionisten (refo's en atheisten) de joden hebben opgeofferd,wat de holocaust betekent.
En films over de shoa en het ontkennen van de 6 miljoen was alleen bedoeld om de zionisten uit de picture te halen,wat er gebeurt was.
De grootste groep racisten waren de christenen en nationalisten.
Het idee israel was ook nooit joods geweest.
Echte joden erkennen geen messias,of zionistisch israel.

Maar ach,wie controleert nu de media en de politiek.

ZIONISTEN.

Politiek&media;zijn ook de grootste parasietenbende wat er bestaat.Die willen niks anders dan dit systeem in stand houden,om ervan te kunnen profiteren.
tamsowashere's avatar
| #257645 | 19-01-2017 10:19 | Ness
Er zijn 2 zaken waar ik me dood aan erger ivm de holocaust: ten eerste kwam mijn zoontje rond zijn 8e thuis na een schooldag, en die was helemaal bleek om de neus. Want men had het nodig gevonden hem te vertellen dat er 6 miljoen joden door gaskamers waren gejaagd en nog veel meer ellende. Hij was vanaf dat moment meteen kind-af. Dat vind ik stuitend. Daar zadel je een kind niet mee op.

Ten tweede krijg ik als ik jeugd vraag hoeveel mensen er zijn dood gegaan tijdens ww2 steevast als antwoord: 6 miljoen. Dat is wat propaganda doet. Het schept een heel fout beeld. Want er zijn zeker 50 als het niet 100 miljoen mensen in totaal als rechtstreeks gevolg van die oorlog overleden. Mensen beseffen de schaal van de verwoesting en de ellende niet vanwege die krampachtige joden-focus. Jongere generaties begrijpen niet dat oorlog koste wat kost voorkomen moet worden. Sommige staan te trappelen om het nog eens dunnetjes over te doen! Check Amerikanen bv, die hebben geen enkel besef want zoiets is henzelf nooit overkomen.

En wat nog niet ter sprake is gekomen zijn bv medische experimenten. Maar geef een stel kille artsen de beschikking over menselijke proefkonijnen en er gebeuren gruwelijke dingen, daar kun je van uit gaan. Maar niet alleen aan joden; er zat van alles in die kampen. Er zijn tegen de 3 miljoen Poolse krijgsgevangen doodgegaan. Daar hoor je nooit wat over. Is die ellende minder waard ofzo?

Wat me tegenstaat is dat verbod om zaken te onderzoeken, om verhalen na te trekken, om ergens vraagtekens bij te zetten, zoals bv dat gaskamerverhaal. Het is een taboe onderwerp, heilig, een geloof geworden, men mag niet proberen feiten van propaganda te scheiden. Men mag alleen maar ja en amen zeggen. Sommige zaken mogen niet worden gemeld, bv het aandeel van de joodse terreurgroepen en hun verraad. Het idee: Allies good, Germans bad is me veel te simpel. Beide kanten hebben gruwelijke misdaden gepleegd. Er zijn veel meer 'schuldigen' dan alleen Duitsers. Vanwege het taboe mag je geen enkele kant belichten of onderzoeken behalve datgene wat specifiek joden is overkomen. En daar zit veel propaganda tussen.

En als mensen dan op rare tegenspraken stuiten, of zich de enorme schaal van de ellende realiseren, ook van de Duitse kant, ben je meteen een ontkenner en een nazi. Dat stinkt, DD. Jij hoort me helemaal de holocaust niet ontkennen. Je hoort me andere kanten belichten, zaken bespreekbaar maken, onmogelijkheden aantonen. Dat de joden NIET en masse zijn afgevoerd hoor je me niet zeggen. Maar er wordt wel degelijk info achtergehouden, bv 50 miljoen pagina's aan nauwkeurige kamp registers. Waarom? Als je mensen info onthoudt gaan ze er des te fanatieker achteran hoor.
Ness's avatar
| #257646 | 19-01-2017 11:14 | Rotterdam
'Wat me tegenstaat is dat verbod om zaken te onderzoeken, om verhalen na te trekken, om ergens vraagtekens bij te zetten, zoals bv dat gaskamerverhaal.'

Als Ness of zijn maatjes iets 'onderzoeken' blijft dat steevast steken bij luie verwijzingen naar obscure (in dit geval verkapte neonazi) sites. Zodra daar iets staat dat Ness aannemelijk vindt wordt dat hier als waarheid gepresenteerd.

Googelen is geen onderzoek, het bestuderen van oorlogsarechieven wel, maar dat gaat Ness naruurlijk nooit doen. Ness googelt zich dagelijks een ongeluk om er vervolgens een doorgaans weinig coherent commentaar onder te zetten. En is hij alleen maar boos over die 6 miljoen omdat hij dat weer eens op een handje sites heeft gelezen.
| #257647 | 19-01-2017 11:31 | Rotterdam
bedoel: handevol
| #257648 | 19-01-2017 11:58 | DeGrijzeDuif
Het gaat niet om Ness, maar om de content van haar link en de claims die daarin worden gemaakt. Heb je daar iets inhoudelijks tegenin te brengen Rotterdam?

Hoe ik ook zoek (al meer dan 10 jaar), op Google of elders, ik heb heb nog nimmer een foto - of beter nog: een film/video - van een heuse Nazi gaskamer executie uit WO2 gevonden.

Rotterdam, kun jij deze stelling weerleggen met een foto/film/video?
| #257650 | 19-01-2017 13:36 | Rotterdam
DeGrijzeDuif, ben jij nu ook al zo'n onwetende oen?

Ga eens kijken op YouTube.

Al zal je wel weer gaan beweren dat er niks op te zien is.
| #257651 | 19-01-2017 13:43 | Zhen
We hadden niet anders van je verwacht, Rotte.
Zhen's avatar
| #257652 | 19-01-2017 14:08 | Antares
Jongere generaties begrijpen niet dat oorlog koste wat kost voorkomen moet worden. Sommige staan te trappelen om het nog eens dunnetjes over te doen!

Dat laatste is eigenlijk de kern van de zaak. De holocaust is de rechtvaardiging van de preventieve oorlog: we hadden Hitler moeten stoppen voordat het te laat was. Het is de drijfkracht achter de responsbility to protect (R2P) wat de directe aanleiding was voor de oorlog in Libië.

Zodra de vergelijking met Hitler wordt gemaakt staat de bevolking idd te trappelen om een oorlog te beginnen. Daar hebben Iran, Irak, Syrië en Rusland zwaar onder te lijden, in de vorm van internationale sancties en oorlogen, met mogelijk een derde wereldoorlog tot gevolg. De holocaust is daarom een zeer gevaarlijke vorm van psychologische oorlogvoering.
Antares's avatar
| #257654 | 19-01-2017 15:23 | tamsowashere
Rotterdam

Dat is debunken,en ik denk ook dat je een trol bent van de staat.
Je zegt het al goed,hoe de staat werkt.
Het demoniseren van anderen.
Voor mij ben je door de mand gevallen.
Het probleem was,en is dat mensen geslachtofferd worden door de staat en hun roversbende.
Je ziet ook de refogore klliek lopen heulen met het nationalisme.
De bruinhemden kiek (de echte) zich al warm draaien.
Die socaljews zeggen me geen ene donder vandaag de dag,In die zin wat er nu gebeurt.
Ze zijn zowiezo een slachtoffer geweest zoals iedereen dat is geweest.
Het zijn de socalljews die een volk misbruikt hebben en hen een identiteit hebben aangeleerd en gegeven.En dat waren ook nationalisten.Religie's hebben ook een vorm van nationalisme.Dat onstond als eerste religie onder het judaisme.Je ziet ze ook altijd samenheulen en zich niet willen vermengen met andere rassen.Daarna kwam de gristenen,die dat ook deden,en toen de moslims.En weet ik veel wat nog meer voor nationalsten.
Wat het semitisme is vandaag d edag zijn niet die zielige joden van toen,maar de mosims van vandaag de dag.
Ook al zijn het nationalisten,zij moeten voor de eindstrijd zorgen.
Wie nu de semieten zijn doet er gewoon niet toe.Als persoon dan.Dat is het ego wat gevoed word.
Een lullo van een rotterdam denkt dat het een meerdere is.

Als rotterdam geen trol is van de (r)overheid,dan is het een zeer onwetend persoontje,die zijn werkelijkheid niet begrijpt.
Soaps boeien me niks,en dat is hun leventje,als ze die onwetende zijn.
tamsowashere's avatar
| #257656 | 19-01-2017 15:35 | tamsowashere
Ik word onderhand kotsmisselijk van dat geleuter over het betere volk.
Waarom ben je beter,als je niks te zeggen heb,
Je saldo zegt me niks,Een griet haar gezicht alleen voor het aanzicht.Het zijn ook allemaal bitsches,op uitzonderingen na,zoals andere mensen.
Je moet ook overleven in deze wereld.
Al die religie's zichzelf beter vinden,maar waarneer je het erover hebt,het gewoon flauwekul is.
Wat lul verhalen wat het leven is,en wat mythe's over toen.
Thats all.
En gaan knielen ervoor.
BEN JE DAN GEEN IDIOOT.

Waarvoor moet je knielen,als het jezelf is.Moet je dankbaar zijn dat je als een mongooltje,blinde,gedrocht,voor altijd verlamd en etc word geboren.
Dat je dat mischien verdiend hebt is wat anders.Ze wisten niet beter.
Het gaat erom wat je doet in het leven en hoe je omgaat met het leven.Met alles.
Die schijt nationalisten die vinden dat ze beter zijn verpesten het voor iedereen.Maakt niet uit hoe je daarover denkt,wat je nationalistisch maakt.
Straks gaat het alleen nog overleven.En dan is er niks meer.
tamsowashere's avatar
| #257657 | 19-01-2017 15:48 | tamsowashere
Antares

Je ziet het ook niet helemaal duidelijk.
Putin is ook een nationalist.En een acteur.
De landen die eraan meedoen zijn alle nationalisten.Die zitten lekker op hun luie reet de semieten uit te roeien.
Die erdogollem is geen semiet.Die doet er ook aan mee.
Volgens mij zijn koerden ook semieten.denk het haast wel.Ook hun manier van doen past niet in dit systeem.En worden uitgemoord.Niet de mongoolse koerden,die zijn aangepast aab het systeem.
Het digitale systeem,waar we egosten worden.
Feitelijk was dit allang geleden gebeurt.Alleen moesten de dictators nog die weer met hun sekte's leven worden aangesloten wat ze weigerde.
Assad bv heeft weinig meer te zeggen.Putin zegt he assad,ik heb je geholpen,die dit en dat voor me
China komt er ook bij,die doet alsof het komt helpen,maar steelt feitelijk de olie met hun shit yuan.
Alle machten zijn trekpoppen van het kapitaal.

Iran is de laatste.Die zegt ook terecht dat hij Putin niet vertrouwt en het westen niet.
het is enkel een spel wat er gespeeld word.
tamsowashere's avatar
| #257658 | 19-01-2017 17:54 | Ness
Oh guttegut. Nou, sorry hoor maar we hebben vette straf gekregen. Feniks ist wieder da, als tampus omnipotenta klerevat, met 2 flutartikelen ook nog. Om de schaapjes te hoeden..

Annabel Nanninga.. fcol.. waarheid over syrie.. zeker net bijgeschoold... we wachten nog op likut.
Ness's avatar
| #257667 | 19-01-2017 19:21 | Zinoco
Weet iemand al waarom ?
| #257681 | 19-01-2017 23:50 | DeGrijzeDuif
DeGrijzeDuif
Rotterdam, kun jij deze stelling weerleggen met een foto/film/video?


Rotterdam
DeGrijzeDuif, ben jij nu ook al zo'n onwetende oen?

Ga eens kijken op YouTube.

Al zal je wel weer gaan beweren dat er niks op te zien is.

Wijs de weg naar "een foto/film/video"... herkansing...
| #257682 | 20-01-2017 00:51 | liedetecter
ben jij nu ook al zo'n onwetende oen?


Yep, ik wel vooralsnog ...enorm ook! Echt plz Rotter, show me the correct ways!?!?

.... Ik ben echt totaal ontregeld nu, want de hele dag gezocht, maar nog steeds niks gevonden inderdaad, en ik wil zo graag! (zoals jij ook hier al voorspelde! heb je voorkennis?)


Enorm benieuwd nu naar je bronnen natuurlijk, want het lijkt me toch een serieuze kwestie waar jij enorm opgewonden van lijkt te raken als mensen er twijfels bij uiten zoals je hierboven laat weten.... dus het kán dan niet anders dan dat jij vol bewapend bent met argumenten en de vraag van Duif nu gaat met verve gaat beantwoorden .... toch?

We blijven geduldig wachten op Rotter ...
| #257683 | 20-01-2017 00:55 | liedetecter
Eén 'gaat' te veel hierboven ...
| #257690 | 20-01-2017 12:17 | Unseen
@Zinoco
Je zou je eens kunnen verdiepen in de Weimar republiek/hyperinflatie/banken/joden
Unseen's avatar
| #257691 | 20-01-2017 12:25 | Unseen
http://frissekijk.info/weimar/

Lees vooral ook de reacties.
Unseen's avatar
| #257694 | 20-01-2017 13:45 | Ness
Vreemde site, Unseen. Ik moet even wat terughalen: mijn zoon was 10 of 11 jaar oud toen hem de holocult werd aangesmeerd. Groep 7.
Ness's avatar
| #257706 | 20-01-2017 19:23 | Unseen
Mmmmm erg algemene opmerking Ness, ik tref er toch wel veel nieuwe info op.
Unseen's avatar
| #257718 | 21-01-2017 02:54 | tamsowashere
Stormfront in een ander jasje.
tamsowashere's avatar
| #257737 | 21-01-2017 13:32 | Jan Verheul
Op de site die Unseen hierboven meld heb ik een dik boek ontdekt over de Holocaust. In het Nederlands nog wel, en vrij recent:

1200 pagina’s, 2400 voetnoten, publ. 2011: Holocaust herzien. ( Nederlandse taal) : vrij te downloaden: file:///C:/DOCUMENTS/01%20INTERESSANTTT%2001%20Actueel/Holocaust%20Herzien.pdf ( 22 Mb)
Gevonden op deze site: http://frissekijk.info
| #257739 | 21-01-2017 14:38 | Antares
@Jan Verheul
Heb je een betere link?
Antares's avatar
| #257750 | 21-01-2017 16:44 | Jan Verheul
Antares,

Ik gaf een verkeerde link.
Dit moet de goede zijn:
https://ia800306.us.archive.org/17/items/HolocaustHerzien/Holocaust%20Herzien.pdf

Natuurlijk kun je ook op de site van 'frissekijk.info ' kijken en zoeken naar een geel boek.
| #257766 | 21-01-2017 22:38 | DeGrijzeDuif
Tnx voor de link Jan.

Ik liep toevallig tegen deze link aan. Gezien de mensen op de foto geen revisionisten zijn, vind ik wat de kunstenaar gedaan heeft niet meer dan op z'n plek. Fascinerend...
http://www.boredpanda.com/holocaust-memorial-selfies-shahak-shapira/
| #257768 | 21-01-2017 23:19 | Ness
Ja plenty uitgemergelde lijken. Die kampen waren meer dan gruwelijk. In Bergen Belsen werden na de bevrijding van dat kamp ik meen 30.000 lijken aangetroffen door de Russen, allemaal in de laatste maanden van de oorlog gestorven aan tyfus en uithongering. Wie de holocaust ontkent is niet goed snik, er is teveel documentatie. Aan de andere kant, als je de geschiedenis niet mag onderzoeken en geen vraagtekens bij sommige claims mag zetten, zoals ik met dat rekenvoorbeeldje aangeef, dan heb je niet meer te maken met wetenschap maar met geloof. Dat soort verboden werken averechts. De werkelijkheid van die kampen was verdomme al erg genoeg, daar hoef je geen sprookjes bij te flansen.

Wat ik tegen die site heb Jan, is dat als mensen willekeurig gaan graven, ze ook een flinke dosis pro-Hitleriaans gezwam binnen krijgen, stormfront-ellende. Hitler was geen monster maar een politicus/junk, met de hele eigenaardige overtuigingen waar de ganse Europese en Amerikaanse elite toendertijd mee behept was, zoals eugenetische programma's. Maar hij meende de problemen van Duitsland met oorlog op te kunnen lossen (tot grote vreugde en ongetwijfeld met aanmoediging van de bankiers), en heeft zodoende heel Duitsland in het verderf gestort.

Zo'n stomme idioot - vergelijkbaar met idioten als Timmerflans - moet je niet achteraf op een voetstukje zetten, dat verdient hij niet. Maar door hem als enige schuldige en supermonster af te beelden trek je de geschiedenis scheef. Denk Dresden, denk dodenkampen aan de Rijn, denk aan joost mag weten hoeveel verdwenen Duitse burgers, voornamelijk vrouwen en kinderen. Het is niet *antisemitisch* om het juiste perspectief te willen hebben. Zoveel gebeurtenissen in ww1 en 2 waren overduidelijke valse vlaggen - mensen werden op alle mogelijke manieren overtuigd van de noodzaak van oorlog, aan alle kanten, niet alleen de Duitse. Die oorlog moest en zou er komen. Als je dat niet begrijpt trap je in de volgende.
Ness's avatar
| #257781 | 22-01-2017 15:24 | Jan Verheul
Ness,
ik ben het grotendeels met je eens.
De site van Stormfront heb ik mogelijk enkele malen bezocht. Daar heb ik weinig boodschap aan. David Irving spreekt me meer aan, maar hij liegt af en toe, en is dus niet meer betrouwbaar.

Of Hitler zo abnormaal was, weet ik niet. Het is heel moeilijk in te schatten wat de wereld (informatie) was waarin hij leefde.
Ik weet dat hij het liefst zag dat alle joden zijn land zouden verlaten. En hij dreigde: Als 'de joden' nòg eens, zoals in WO1, de kant van onze tegenstanders kiezen, dan zal de wraak genadeloos zijn. Welnu: dat gebeurde in 1941,m en toen pas kwam de Wannsee Konferenz. Toen eindigde het project dat Hitler met de Jewish Agency in Israel had lopen, om joden te emigreren naar Israel.

Ik denk dat de settler-joden in Israel veel krankzinniger zijn dan Hitler ooit geweest is. En ze zouden dolgraag in één keer alle Palestijnen vergassen, neem dat van me aan. Maar de wereld kijkt toe, dus dat kan niet.
Het verschil: die Palestijnen hebben niks gedaan t.a.v. de joden. Niks.
Terwijl 'de joden' een eeuw lang gastvrijheid en gelijkwaardigheid in Duitsland genoten ( Weimar was een joods rijk, als het ware) , en toch door joods ingrijpen WO1 verloren (*) en in Versailles door joodse onderhandelaars zwaar werden verkracht. Zeer zwaar.
Toen ze het in 1941 nog eens flikten nam Hitler wraak. Na vele waarschuwingen.

(*) http://desip.igc.org/1939sLandman.htm
Volgens een boek uit 1936 van de joodse schrijver Samuel Landman ( “Great Britain, The Jews and Palestine”, pp. 3-6. (1936) is de Balfour Declaratie de beloning van de geallieerden voor de joodse inspanningen om Amerika bij WO 1 te betrekken
| #257782 | 22-01-2017 16:11 | Ness
Weet je wat abnormaal is, Jan, dat is het moedwillig vermoorden van een cultuur. Door miljoenen en miljoenen mensen te vermoorden via oorlog maak je de cultuur niet stuk. Check de joodse cultuur: die leeft als nooit tevoren, ondanks ww2 of juist vanwege de genocide. Vroeger kon je inderdaad nog alle cultuurdragers in 1 klap afslachten maar die tijd is voorbij. Mensen kunnen aankweken als konijnen excusez let mot dus tekorten kunnen snel worden aangevuld, hoe verschrikkelijk de manier is om die tekorten te veroorzaken.

Maar als je de cultuur wegvaagt blijft er niets over voor de nieuwe generaties om als cultuurdrager te functioneren. Dan is alles stuk en verworden de toekomstige generaties tot willoze speelballen van de bankiers zonder eigenheid (taal, geschiedenis, tradities, gewoonten) en identiteit. Dus in mijn ogen wordt momenteel de grootste misdaad aller tijden gepleegd, door types als Timmerflans en iedereen die meewerkt aan de tsunami van cultuurvreemden, die zich veel sneller voortplanten dan hier normaal is. De Westerse beschaving wordt voor onze ogen vermoord. Merkel krijgt vooralsnog de hoofdprijs. Die is m.i. Hitler al voorbijgestreeft.
MerkelWW3.jpg
Ness's avatar
| #257783 | 22-01-2017 18:13 | tamsowashere
Jan

Er zijn maar 1 groep het slachtoffer geweest,en dat waren de religeuze joden.
Al het gezwam erom heen gaat om de socalljews.
Je haalt wo1 aan,en daarna wo2,maar het doelwit waren enkel en alleen de niet geassimileerde joden.
Hoe ze gedood zijn kan op allerlei manieren geweest zijn.
Ze waren vogelvrij verklaard.
Zoals een radicale moslim dat nu ook is.
De reden waarom zij het slachtoffer werden kwam door zionisten.
Niet de socalljews.wat men ervan maakt,omdat theodore herzl het heeft bedacht.
Maar het christendom,wat altijd al jacht heeft gemaakt op de religeuze joden,die zich nooit wilde aanpassen aan het land waar het ging wonen in europa/rusland.
Het waren niet alleen de joden die de sigaar waren,maar ook bv de Sinti's en roma zigeuners.
De zielige foto;s op de treinden zijn vooral de sinti's en roma zigeuners.
Die moesten uitgeroeid worden door het zionisme,als de katholieke kerk.
Niet voor niets het vatican met gestrekte armpjes de nazi steunde.
Adolf was een christen.Christelijk opgevoed.
Het verhaal dat adolf iets zou hebben tegen de centrale banken en ingeburgerde joden is een leugen.
Adolf kon zijn rijk alleen opbouwen met diezelfde hulp wat gezegd werd dat hij anti kapitalisme zou zijn.
Zal me ook niks verbazen dat deze spin moedwillig werd verspreid om de link tussen wallstreet/bankers onder de pet te schuiven.
Als je vandaag de dag zegt wie duitsland heeft opgebouwd,vrijwel niemand die geschiedenis weet.

De socaljews die allemaal een ster kregen opgeplakt voor de oorlog waren enkel nodig voor die hufterige refo's om israel te bevolken wat ervoor was veroverd door engeland.
Mondjesmaat er kolonisten kwamen,en daarom het anti semitisme ingevoerd werd.
Zowel in europa als rusland dat gebeurde.
Onthou ook dat dezelfde wallstreet het communisme heeft gefinancieerd.
In plaats van dat de socalljews en echte joden naar palastina vertrokken,vertrokken ze naar duitsland.

Het figuurtje adolf was de juiste man,die mein kampf schreef.
Ik heb dat slaapverwekkende boek nog nooit gelezen,maar zio's zagen in hem de juiste man,om het anti semitisme aan te wakkeren.
Na zijn gevangenisstraf hij eerst de NSDAP oprichte.
Wat niet genoeg aanhang kreeg.
Ik denk dat hij op dat moment ook nog geen bijstand kreeg de centrale banken en zio's.
Pas toen hij ging fuseren met zio;s en de nazi partij oprichten,hij geld kreeg om mensen aan het werk te zetten.
Zie de auto bahn in 1935 waaraan gebouwd werd.
Hij creeerde werk voor de duitsers,wat hem groot heeft gemaakt.
Die andere politici lulde maar wat uit hun nek en brachten geen BROOD op de plank.
De nazi's wel.

En zo kon die narcist groot worden.
tamsowashere's avatar
| #257784 | 22-01-2017 18:15 | tamsowashere
Zelfde zie je met wilders.

Ook hij denkt dat hij het zal worden,maar hij zal alleen ervoor zorgen dat de vlam in de pan slaat.Zo een narcist hooguit 5 jaar aan de macht staat,en dan komt er weer een "vrede" wat orde brengt in de chaos.
En al die zio's op een rijtje worden gezet en worden afgeknalt.
Ik dacht vroeger dat zij de uiteindelijke macht zullen krijgen met het ontstaan van israel,maar die lui kunnen nooit samenwerken.
Centrale banken en zio's alleen konden samenwerken,omdat zio's nodig waren op dat moment.
Hetzelfde gold ook voor nazi duitsland wat eerst nodig waren en na wo2 ze allemaal afgeschoten werden.
En een nieuw politiek systeem werd gebouwd,wat met iedereen kon samenwerken.
Zie de sociaal democraten.
Wilders en zijn PVV kan alleen samenwerken met de VVD en een paar splinter partijen.

Waar het nu vandaag de dag nog om gaat zijn de laatst
over gebleven niet geassimileerde semieten.
En Iran die niet aangesloten wilt zijn aan het digitale systeem.
In jemen en iran leven nog de old school joden,die nog leven volgens de oude traditie,wat werd verboden in europa en bepaalde sunni landen zoals saoudie en qatar.
Je kan stellen dat er een nieuwe holocaust staat te gebeuren in het nieuwe oosten.
En landen als turkije en saoudie de nieuwe nazi;s zullen worden.
Zowiezo turkije.
Want die hebben nieuw vers volk klaar gestoomd,wat denken een ottomaans rijk te worden.
Het zijn niet een semieten.
Daarom zie je ook in turkije die terreurhoaxen,waar IS het doelwit moet zijn,of wat zogenaamd de aanslagpleger zou zijn.
tamsowashere's avatar
| #257789 | 22-01-2017 19:59 | Jan Verheul
Ness, ( 16.11 uur)

Onze cultuur is al vernietigd, Ness.
De Frankfurter Schule begon er mee, en doordat ze in de VS de hele Media onder controle kregen en de westerse populaire cultuur, vanaf de jaren 60, is er van onze cultuur al niet zo heel veel meer over.
Ik heb het zelf allemaal mee gemaakt. ( Ben nu ca 60 jaar)

Ik moet toegeven dat het spannend was in de jaren 60: het was leuk om de heuilige huisjes neer te halen. Ik genoot mee.
Maar nu kijk ik soms tv en zie hoe diep het gedegenereerd is.
En hoe vreselijk saai het geworden is. En dat men catert voor mensen met een IQ beneden de 80.
Onze cultuur is met succes afgebroken. Door de usual suspects.

In Rusland hebben ze het nog wat driester en sneller gedaan. De priesters werden de laan uit gestuurd in 1920. Hun kerken verbrand.

Ook in Duitsland hadden ze alles al over genomen. Lees Wilhelm Marr, die in 1970 al schrijft dat de Duitse cultuur het nooit zal volhouden: http://www.kevinmacdonald.net/Marr-Text-English.pdf

Ik heb de overtuiging dat de massa-immigratie hier door een joodse 'Masters of Discourse' is doorgedrukt.
Zo schreef Leon de Winter jarenlang pro-immigratie. In 1994 nog het boekje: 'Handleiding ter bestrijding van extreem rechts."

Volgens Kevin macDonald is het opmerkelijk dat de joden in allerlei landen ijveren voor de immigratie van moslims, omdat ze toch heel vaak in de moslims geen warme vrienden vinden.
MacDonald schrijft dan hoe dat zit: http://www.theoccidentalobserver.net/2017/01/why-do-jewish-organizations-want-anti-israel-refugees

Let altijd op of de aanbevelingen die onze joodse vrioenden doen, ook in Israel worden opgevolgd! Zo ja, dan kan je ze vertrouwen.
Maar dat is eigenlijk nooit het geval.
Ze zien ons als vijand,. en dus willen ze alles van ons kapot, zeker ook onze cultuur.
De moslims waar jij maar niet aan kan wennen, zijn gewoon de pionnen die gebruikt worden.
Maar jij wil graag blijven denken dat die yriers heel blij zijn dat hun dorp is verwoest door Isis, en dat ze nu naar West Europa moeten vluchten. Tja, dan ben ik uitgepraat. daar kan ik niet tegen op.

@ Tamso. Ik wil graag op je reageren, maar je moet met een korte en begrijpelijke bewering komen. Dan kan ik er op reageren.
| #257791 | 22-01-2017 21:11 | Ness
Cultuur zit 'm niet alleen in de godsdienst, Jan. Ik ontdek trouwens dat je mijn vorige post heel verkeerd zou kunnen interpreteren, met al die miljoenen doden bedoel ik wereldwijd, zeker 50 maar mss100 miljoen. En het woord genocide is wellicht te sterk, gezien het feit dat de zionisten al decennia jaren lang bezig waren joden naar Palestina te jagen, en dat ging onder de Duitse bezetting via Duitsland gewoon door. De Nazi's trokken en de zio's duwden.

Dat er behoorlijk wat joden van de honger zijn gestorven - laat ik het maar niet over aantallen hebben, maar aan die 6 miljoen valt uiteraard behoorlijk af te dingen - was geen opzet. Maar met zulke dingen moet je natuurlijk wel rekening houden tijdens een oorlog, dus het is wel verwijtbaar riskant idioot gedrag. De Nazi's hebben er geen rekening mee willen houden. Ze konden die mensen missen als kiespijn. Maar het waren de geallieerden die de voedseltransporten afstopten.

Iedere cultuur verandert en de onze wordt met opzet getorpedeerd Jan, al heel lang, daar heb je gelijk in. Maar alhoewel daar een soms overduidelijk joods element in zit moet je de rol van de eigen roverheden niet onderschatten. Die houden namelijk helemaal niet van uhm 'vrij en onverveerd'. Vandaar de vervanging. Wij Westerlingen zijn te eigenwijs, te slim en te mondig. Dat melkt niet lekker. Bankiers (Rothschilds!) houden er ook niet van. Die willen een neofeodaal stelsel, evenals alle grote monopolistische corporaties. Er zijn dus véél meer lieden bij betrokkenen dan uitsluitend joden of zio's.

Wat je bedoelt met ISIS snap ik niet. Da's een USA/zio uitvinding die ik de moslims in eerste instantie niet verwijt, maar ze trappen wél overal in cq werken vrolijk mee omdat ze er wel bij varen (en hun godsdienstoorlogje tegen de shia kunnen voeren) en daarom zijn ze bloedlink. Check de ettertjes. Wie worden immer het slachtoffer van berovingen? Niet hun eigen zootje hoor. Mag je daar niets van zeggen dan? Moeten we maar onder de sharia gaan leven, is dat behoud van cultuur? Feestelijk bedankt zeg! Deze pionnen hebben hele nare bijbedoelingen. Het zijn geen slachtoffers maar daders die met opzet deze maatschappij vernielen omdat zij denken dat hun achterlijkheid te prefereren valt.
Ness's avatar
| #257794 | 22-01-2017 23:32 | Jan Verheul
Wat je bedoelt met ISIS snap ik niet. Da's een USA/zio uitvinding die ik de moslims in eerste instantie niet verwijt, maar ze trappen wél overal in cq werken vrolijk mee omdat ze er wel bij vare

Ik ben het met je eens: de Syriers worden door moslimstrijders (ISIS) die bedacht en gemaakt zijn door zionisten ( Richard Pearle en zijn American-Turkish Council sluisde miljarden naar die moslimlanden waarvan 33% voor madrassa's werd gebruikt (Bron: Sibel Edmonds) om zo de meest gewelddadigen te kunnen vormen en selecteren.
http://xevolutie.blogspot.nl/2013/04/271-sibel-edmonds-tells-us-what-really.html

Als je de moslims verwijt dat ze vrolijk mee werkten, OK, dan ook geen medelijden met onszelf: wij werkten ook vrolijk mee aan het multi-etnisch worden van ons land. Ik weet er van: ik heb me in de jaren 90 al verzet tegen de massa-immigratie, en ik werd als fascist bekeken. Overal ruzie in familiaire kring. Mensen kotsten van me. Ze dachten dat ik erger was danb de duivel.
Die PC sfeer is uiteraard gemaakt door de enigen die dit werk doen: de Masters of Discourse.
Alleen nu, met Trump, begint hun almacht over 'het debat' en over 'ons wereldbeeld' wat onder druk te komen.
Trump twittert: "Die keizer is naakt. Helemaal naakt." En langzaam beginnen de mensen het ook te zien.
| #257798 | 23-01-2017 06:12 | tamsowashere
Jan

Wat ik deed was uitleggen hoe onze mind uitleggen wat het is geworden vandaag de dag en waarom het zo moest worden.
Ik legde de techniek uit van de masters om hun plan uiteen te zetten,en waarom bepaalde figuren nodig zijn,en bepaalde figuren/groepen moesten verdwijnen.

We kunnen helemaal terug gaan in tijd,wat nogal moeilijk word om het aan te tonen,of we kijken alleen terug rond de 17de eeuw,waarin de kerk zijn macht moest inleveren en weer terug voel in de tijden van de griekse romeinen.
Dat waren de tijden waar de eerste politiek werd gecreeerd met een senaat.
Het verdeel en heers.
De keizer had nooit de ultieme macht,en de senaat ook niet.
De lachende derde waren die goud handelaren.
In die tijd bestond er nog geen weerstand tegen de griekse macht.
Naarmate ze zich meer gingen verrijken,en het volk verarmde,er een opstand uitbrak.
En waarschijnlijk het eerste geloof (geen judaisme) er een belangrijke rol om heeft gespeeld,dat het griekse romeinse rijk ten onder ging.

Wie waren de boosdoeners in hun ogen.
Een groep semieten.
Vanuit daaruit heeft het vaticaan de bijbel gecreeerd met een jezus erin en ging jacht maken op het semitische volk,wat niet wilde geloven in het fabeltje van rome.
Zij hebben zich uiteindelijk over de gehele wereld verspreid.

Later is de islam erbij gekomen,en deze semieten konden in vrede leven met de moslims.Zolang zij zich niet gingen bemoeien met de religie.Wat ze ook nooit deden.
En gingen jeruzalem bezetten,wat voor refo's als heilig land werd gezien.
In 1000 tot 1200 europa een paar keer dat gebied heeft verovert,maar uiteindelijk verloor in 1200nC.
Sindsdien het in handen was van moslims.
Dan gaan we vooruit in tijd naar ca 1700 waaruit het centrale banken systeem is ontstaan,en bepaalde figuren wat nu de joden worden genoemd,maar het niet echt zijn,wat landen tegen mekaar gingen uitspelen.
Om de macht te grijpen,eerst de kerk verslagen moest worden in europa en rusland.
1800 was dat gebeurt via de franse revolutie.
1900 was dat gebeurt via de russische revolutie.
En in 1900 ook het ottomaanse rijk werd verslagen.Wat nu is verdeeld en in een geldgod geloven.
Ik moet uit zien te vinden wat het shia geloof precies inhoud.
Is het een staatsreligie.waar de overheid en hoogste gezagsdragers boven de islam wet staan.
Zoals de sunni landen waar koningen boven de wet staan.

Om het midden oosten te hervormen naar europees model,zul je ook de moslims moeten hervormen.

In europa rond 1940 was het doel dat iedereen zich moest assimileren naar westers/romeins model zoals de USA.
Je kan stellen dat het rome weer bestond in de USA.
Iedereen in wo2 werd aangepakt wat zich niet wilde assimileren.
De refo's die er gezellig aan meedeed pakte ook hun groepen erbij,die zij niet vonden stroken volgens de bijbel.
Zie homo's en freemasons.
In de USA heb je heel veel freemasons,maar het vatican heeft er geen ruk te vertellen.

Iedereen wilde weer zijn macht hebben,en zijn wetten erdoor drukken,wat al die oorlogen hebben veroorzaakt in wo2.
Als duitsland rusland kon verslaan,we nu duits hadden gesproken.
Rusland versloeg duitsland en amerika met de anglo sasken in beweging kwamen en europa veroverde.
tamsowashere's avatar
| #257799 | 23-01-2017 06:16 | tamsowashere
Het ene europa was een feit.
Overal er nu zetpionnen op hun plaats zijn gezet,wat beleid hebben door gevoerd in het voordeel van de centrale banken
en Wallstreet.

Rusland is door de jaren heen ook verzwakt.Zie wat het nog over heeft.En ook zij hebben nu een centrale bank.

De laatste landen en doelen zijn het midden oosten.
Van palastina is nog weinig over.
jemen word ook al jaren aangevallen waar ook nog veel joden worden,die het vertikken naar israHEL te vertrekken.
Syrie is ook helemaal verbouwd.Irak.Afghanistan.
De echte islam (califaat) zal daar geen macht meer worden.
Alleen iran met wat landen die tegen iran aanliggen zijn het laatste doelwit van die bankers.
voor de kerk/vatican zijn dat hun laatste vijanden.
Welke doelen hebben die wereldleiders met hun NWO.
1 wereld overheid.
1 wereldreligie
1 wereldmunt.

Iran is het laatste obstakel.

Dan is het plaatje compleet.
En daarin worden ook de religeuze semieten meegenomen die nooit willen assimileren in welke gemeenschap dan ook.
Dara gaat het midden oosten voor zorgen en ik denk Turkije een hoofdrol zal spelen in die strijd,omdat het nationalisten zijn,zoals nazi duitsland.

Ik lees ook de bijbel en daarin staat dat er een eindstrijd zal moeten komen tussen oost en west.
Dat is natuurlijk gissen wie daar precies mee bedoeld word,maar duidelijk is dat de islam en zionisten de vijanden zijn van het vatican.
Het vatican denkt dat zij een hoofdrol zullen gaan spelen in die NWO.
Zie alle verbonden die met de kerk zijn gesloten.
Ook de orthodoxe kerk in rusland vrede heeft gesloten met rome.Vanaf 1200 ze in een shisma leefde.
Rusland is onderdeel geworden van die NWO.

Het zionisme zal nu zorgen voor die laatste wereldoorlog om het plaatje rond te krijgen.
Zoals ik eerder zei over zio wilders,dat zionisten opgeofferd moeten worden om 1 geheel te creeeren.
Zionisten en de kerk zijn geen maatjes van elkaar.
Ze hebben beide andere doelen.Ze hebben er wel aan samengewerkt,maar er kan maar 1 kapitein het schip varen,en zio's nooit kunnen samenwerken door hun ego trekjes.
Het zionisme roei je natuurlijk niet zo maar uit.
het is een refo ideologie over hun eindtijden.
Israel zal vernietigd moeten worden,om het plaatje rond te krijgen,en om alles te laten samensmelten tot 1 geheel.
Zolang israel bestaat,zak dat nooit gebeuren.
tamsowashere's avatar
| #257800 | 23-01-2017 13:22 | tamsowashere
Wat een ouwe hoer ben ik ook.

jammer dat jke niet kan deleten wat je geschreven heb.
tamsowashere's avatar
| #257853 | 24-01-2017 11:28 | Jan Verheul
Tamso,

mag ik je een vraag stellen?
In welk land ben je geboren, en wat is jouw etniciteit?
Heb je een religie?
Wat is jouw doel voor de wereld en voor haar bewoners?

Je hebt duidelijk veel informatie ter beschikking, maar ik kan het niet tot een geheel vormen. Jouw taalgebruik is soms ook onduidelijk. De zinsbouw is soms anders. Kun je ons zeggen hoe dat komt?
( Je bent uiteraard nergens toe verplicht)
| #257858 | 24-01-2017 12:54 | tamsowashere
Jan

Ik ben een nederlander.
geboren en getogen in nederland.door een turkse man en nederlandse vrouw.
Ik geloof,maar ik ik ben niet religeus.
Hoe alles komt is nadenken,kijken,luisteren en debateren.
Je moet eerst kijken wie je bent.
Als je dat begrijpt,dan begrijp je ook je naaste,of het leven zelf.
Wat het doe is,of moet zijn van het leven.
Het doel voor deze wereld en al het leven is bestaan.
Het bestaan van leven.
Het enige verschil in het leven (bestaan) is dan de mens (WIJ) die met hun hersens kunnen nadenken,en erover praten,ervan leren,schrijven.en keuze's maken.
Dieren leven alleen op hun instinct.
En als ik kijk naar de dier(en) het alleen dood om zichzelf te beschermen,of om te eten.
Wet van de jungle.

De mens is een beest der dieren.Een egotripper,wat alleen aan zichzelf denkt.GOD dus.Die creeert ook al het leed om te begrijpen wat leven is.
Goed of kwaad bestaat er dan ook niet.Het probleem is dat we onderdeel ervan zijn.Ook het denken (miljarden zieltjes) daarvan onderdeel is.Ik geloof weer wel in een soort van karma.Wat je een ander aandoet,doe je weer jezelf aan.Of wat je deze wereld aandoet,doe je later jezelf weer aan.Bv re-incarnatie.
Je geest is geen materie.De materie gaat dood,maar je ziel staat los van de materie,en heeft alleen de materie nodig om te bestaan.Zeg maar het doel van die schepping.Wat de god is.

(dit is enkel een hypothese omdat je het niet kan bewijzen)

Religie's zelf zijn dogma;s om te gehoorzamen.
Het probleem ermee is dat het elkaar wilt doden,als het gaat om dezelfde god/schepper.
Het eigen gelijk erdoor drukken.
Geloof is niet denken,maar weten.Als het ware je instinct op automatische piloot zetten,wat goed voor iedereen is,en goed voor jezelf.
De valluik is alleen het ego denken erin.
Wat je dus ziet in religie's.
Het huidige geloof is vooral gebaseerd op het nationalisme en racisme.
Daarom kan je het spel ook makkelijker begrijpen waarom het gaat.
En waarom die strijd er is.
Het zijn de volgelingen die zover willen gaan.
Zowiezo als je kijkt naar de islam van toen,en dat van nu,de overheid boven de islam staat,terwijl ook de hoogste ambtsdrager gelijk stond aan de islam.
Een armoedzaaier kon die persoon ongestraft aan spreken op zijn gedrag.
Ga koning abdoelah,of president ergollem zeggen dat het onrechtvaardig handeld,en je krijgt 1000 zweepslagen,of gevangenisstraf.
Dat is niet de islam van toen,en wat je wel ziet is hun geloof in geld.
Geld ook voor het christendom.
Wat is geld.
Dat is magie.
Dus de islam/christendom gelooft hedendaags in magie.
Ook de niet gelovige word in een bepaalde systeem gehouden,waarin het denkt te kunnen kiezen,of dat er keuze's zijn.

Het draait NU enkel om macht en controle van je mind/geest.
En ik denk dat mensen dit nu beginnen te beseffen.
Alleen word ook dit weer misbruikt,door een nationalisme te vormen.Een politiestaat,waarin de overheid de baas is.
Je heb geen keuze's.omdat er zoveel ego trippers zijn,die alleen aan zichzelf denken.En hun wil erdoor willen drukken.
Dat is dan wat ze bedoelen met die chaos die er zal komen.

Ik zeg wel dat ik niet religeus ben,maar begrijp uiteraard wel de materie wat in de koran en bijbel vermeld worden.
En welke tijden we nu zitten.
Daar hoef je eigenlijk geen wonder kind voor te zijn,om dat te beseffen.
Het gaat om het besef wat er gaande is,en ermee leren omgaan.
Dat lukt alleen als je neutraal zal zijn.En je huidige levenswijze aanpassen.
tamsowashere's avatar
| #257870 | 24-01-2017 23:28 | Jan Verheul
Dag Tamso,
Je bent dus opgegroeid in een gezin waar vermoedelijk Turks de voertaal was. Maar jouw moeder zal toch ook Nederlands gesproken hebben vanaf jouw vroegste jeugd?
Die vreemde zinsbouw blijft me dus toch een raadsel.

Mijn doel voor de wereld en haar bewoners is: 'Dat elk volk een plekje heeft onder de zon en zich kan ontwikkelen naargelang de behoefte.'
Dat is al heel wat.
De joden vinden dat ze door God zijn uitverkoren, en dat 'Tikkun Olam' bij hun opdracht hoort: 'De wereld beter maken.'
Dat houdt in dat ze 'Amalek' ( de zwarte mensen, of de moslims, of wie dan maar voor Amalek kan doorgaan) eventueel mogen uitroeien. Want Amaklek is slecht, en hem uitroeioen is dus iets goeds doen.
Uiteindelijk wil God dat de joden de wereld in handen hebben.

Die mensen hebben dus een geheel andere agenda dah jij of ik.
Bijna niemand wil dat weten of wil dat zien. Alemaal bang om anti-semiet te zijn, denk ik.

Ik schrijf dit, omdat jij spreekt over 'niet echte joden' en over 'Het Vaticaan' als de boze machten in deze wereld.
Dat is vrij typisch voor mensen die zelf joods zijn, maar hun eigen mensen niet de schuld van alles willen geven.

Ik zal jouw artikel later nog eens goed lezen. Beloofd!
Hier vind je mijn weblog: http://xevolutie.blogspot.nl/
| #257882 | 25-01-2017 07:48 | tamsowashere
Jan

Was turks maar de voertaal.
Dan had ik nog een taal extra gekend.
We spraken gewoon nederlands thuis,al sprak mijn vader amper nederlands.
De kennis die ik nu heb,heb ik absoluut niet van van me vader meegekregen.
Die zat de hele dag te kaarten in een cafe bij zijn vrienden,die wel turks spraken.

Waarheid is voor mij geen religie.
Als je verdoemd word als je anders denkt over het leven,dan is het een dogma.
Mindfak is een techniek om de mensen (kuddevolk) een zogenaamde leider te laten volgen.
Van de thora heb ik niet veel verstand,dan dat ze de heer ermee bedoelen,wat ook baal kan zijn.
Het volgzaam zijn.
Geld ook voor de bijbel met jezus.
En de koran met mohammed.
Het probleem zit hem in het volgzaam zijn.
Daar heb ik me hele leven al problemen mee,dat ik weiger mensen te volgen om zijn ideologie/denkwijze.
Zowel de religie,als de politieke partijen dat denken hebben.
Het gaat om controle,macht en status.

Als nu het systeem ineen zal storten,ik niet als een kip zonder kop rond zal rennen,omdat ik zonder leiderschap niet kan overleven.
Als ik kijk naar de gemeenschap.het allemaal hulpeloze kippen zonder koppen zijn,die niet weten wat ze moeten volgen.
Ze rennen alleen achter diegene aan die het hards kan schreeuwen.
Kijk bv naar Wilders.
Die gast vertelt helemaal niks over het werkelijke systeem.
Toch zijn er miljoenen mensen die deze narcist volgen,en die hun belang niet dient.

Wat betreft de joden.
Ik denk niet dat zij de uitverkorene figuren waren.
Het woord jood is pas ontstaan rond 1500 in engeland/europa.
De bijbel is herschreven in het latijns en het engels.
Er zijn ook teksten eruit gelaten uit de bijbel.
De bijbel is verdraait.
PUNT.
Ik zeg niet dat die verhalen onzin zijn.
Ik zie het als een soort van karma,,wat ze hebben opgeschreven,wat nu verlicht word,'
Zeg maar een agenda,waarin de toekomst is uitgestippeld,en alleen zij die dit begrijpen aan het uitstippelen zijn.
Als je het oude testament leest,zie je precies de kunstjes van die YEHUDA kliek.hoe ze aan de macht zijn gekomen.
Zie bv het geld (uit)lenen.
Die controle hadden ze al in het begin,en begrepen de macht ervan.
Goud en zilver voor die YEHUDA als iets machtigs is gemaakt,maar voor bv de indianen het geel metaal was.Wat geen extra waarde had.
En door goud deze kliek rijk is geworden,of landen gedreven hebben in oorlogen.

Uit het Yehuda het judaisme is voortgekomen.En al die boeken erna.
Zie bv de talmoed.Ervoor de messiaanse jodendom.En de verzinsel de messias. wat israel opnieuw zal opbouwen.
Wat enkel gaat om de wereldmacht.
Dat zie ik als het occulte.
Is het niet merkwaardig dat de joodse leer verborgen word gehouden voor het kuddevee.
Als je tegen een jood zegt wat de talmoed is,ze een partij onschuldig staan te doen,terwijl het een racistisch boek is,wat zichzelf boven elk volk ziet uitsteken.
Het beter zijn zit enkel tussen je oren.
Als je kennis begrijpt,en niemand hoeft te volgen,en iedereen die kennis begrijpt,niemand elkaar hoeft te volgen.
Dan is iedereen gelijk in deze wereld.
Het gaat alleen nog om kennis te vergaren en te begrijpen.
tamsowashere's avatar
| #258237 | 05-02-2017 23:01 | Zinoco
Ik weet het niet, zouden wij barmhartig kunnen zijn,
niet als cult maar als mens, om mensen in nood op te vangen ?
Als mens wel, als groep of natie al veel minder.
| #258239 | 05-02-2017 23:21 | Zinoco
Er komt nogal wat los.
Waarom hadden de duitsers (min of meer opgelegd) , zo de pest aan joden ?
Zo gauw je speciale ovens voor ze gaat bouwen moet er iets aan de hand zijn.
Wat ???
Idioot duits volk ?? Geloof ik niet.
Bankiers, al het geld ? Geloof ik niet.
Mooi viool spelen ? Geloof ik niet !
Te veel boeken uitgegeven ? Geloof ik niet !
Politiek ? Kan zijn!
| #258240 | 05-02-2017 23:30 | Zinoco
Het zijn natuurlijk de ambtenaren die verantwoordelijk
zijn voor de holocaust
| #258241 | 05-02-2017 23:52 | Zinoco
Net zo goed als de ambtenaren ( tot aan het kabinet toe) verantwoordelijk zijn voor deze waanzinnige aard opwarming.
Gekozen om te leiden, laten ze groots verstek gaan.
| #258248 | 06-02-2017 16:03 | tamsowashere
Waarom hadden de duitsers (min of meer opgelegd) , zo de pest aan joden ?


Zie speech benjamin Freedman.

https://www.youtube.com/watch?v=x8OmxI2AYV8

.
tamsowashere's avatar
| #258249 | 06-02-2017 16:19 | tamsowashere
Het zijn natuurlijk de ambtenaren die verantwoordelijk
zijn voor de holocaust


Waarschijnlijk ging het in die tijd om tekorten en armoede.
Ik heb de verhalen gelezen over de hongersnood,en dan wil je wel veranderen als mens.
Als dan iemand een politieke partij begint,die werk (brood) aanbied,je in alles wilt geloven.
Ook in het superras.
Het is ook niet alleen de ambtenarij wat ervoor verantwoordelijk was.
Ook burgers en de kerk achter dat plan stonden.
De kerk is ook zo een idiote organisatie geweest in het verleden,wat de joden niet wenste in de samenleving.
tamsowashere's avatar
aanmelden / inloggen