Door Ness, Op zon 29 jan 2017 14:10, 34 reacties,    

Boze Fin vertelt booslims dat ze op moeten rotten

De (christelijke) man neemt op volstrekt niet-policore wijze een groepje demonstrerende Soros-achtigen op de korrel. Blijkbaar zijn de Finnen ook klaar met de ongelimiteerde import van fanatieke griezels die niets willen bijdragen aan de Finse maatschappij behalve hun sektarische achterlijkheid. Een gekleurde speech, dat zeker, maar met een kern van waarheid die niet meer uitgedragen mag worden als het aan "links" ligt. Dat links tussen haakjes, want links en rechts, of progressief en behoudend, blijken van plaats te zijn verwisseld. Allerlei waarden die ooit als links golden worden nu door rechts gekoesterd, en vice versa. Waarden als vrijheid van meningsuiting, vrijheid van pers worden vervangen door nepuitingen van verkrampte of gekochte "liberalen" die zich hebben bekeerd tot puur fascisme, ooit als "rechts" cq behoudend gekwalificeerd.

Maar goed, mocht U in de war raken en door de bomen het bos niet meer zien, onthou, de bovenstaande youtube is dus 'rechts' maar in feite links/progressief (want de man néémt zijn vrijheid van meningsuiting en vrijheid van denken; iedereen mag zomaar zélf bedenken of hij het er mee eens bent of niet) en de onderstaande youtube is 'links' maar in feite rechts/fascistisch (want wie het niet eens is met 'links' moet gewoon dood).
Annotaties:
| #258038 | 29-01-2017 15:02 | Zhen
Deze kloeke Fin spreekt simpelweg de waarheid. Make notes...
Zhen's avatar
| #258041 | 29-01-2017 15:26 | tamsowashere
Sorry Zhen,maar die gast praat gewoon poep.

Tuurlijk lopen er barbaren tussen in het verdeelde midden oosten,maart die GAST vergeet zijn eigen gruwelijke verleden te vermelden in het verleden.
De discussie moet niet gaan of die lui met hun oude gewoonte's het moeten overnemen,maar dat de moslimwereld net zo hervormd moet worden,zodat zij niet hoeven te vluchten naar hier.
En op die manier HUN democratisering doorstaat,zoals europa dat moest doorstaan.
De kerk in de oude zonder welvaart zoals nu net zulke barbaren waren en pedofielen.

Zolang iedereen mee kan doen met de welvaart er geen barbarij hoef te zijn.
tamsowashere's avatar
| #258044 | 29-01-2017 16:07 | liedetecter
YT insluitcode, Ness? --> <iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/yFn7vfzelww" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
| #258046 | 29-01-2017 16:52 | Zhen
tamso: Sorry Zhen,maar die gast praat gewoon poep.

Nee tamso, wat die Fin vertelt gebeurt gewoon ELK DAG, in de een of andere vorm of mate, ergens ter wereld, en met name in de landen die de kloeke Fin noemt.

Het omgekeerde dan wat jij stelt is het geval:
tamso: Tuurlijk lopen er barbaren tussen in het verdeelde midden oosten,...

Nee, eerder is het zo dat "tuurlijk" lopen er ook enkele gematigde moslims tussen. Nuance. Maar een belangrijke.

En een gematigde moslim die meent niet gewelddadig te kunnen zijn, is feitelijk geen "goede" moslim, en beland volgens de Koran rechtstreeks in de HEL. Zie mijn marathon post van onlangs, op http://zaplog.nl/zaplog/article/staakt_uw_breedsprakerig_gelul_accepteren_moslims_geweld_of_niet#n257575

Ergens mag ik je wel, Tamso. Maar je zit hier gewoon weer te lullen uit je nek, en zaait pure verwarring. Zeker en beslist! Ik begrijp niet goed waarom, maar het zal vast met je achtergrond te maken hebben.

Als er iets mis is met Islam, dan moeten MOSLIMS er iets aan doen! Het is niet aan niet-moslims om te doen alsof er toch heus niets mis is met die gestoorde gewelddadige pseudo-religie ideologie, en dat er niets te vrezen valt van de "meeste" moslims (ah gossie, allemaal lieve mensen toch? net als wij.. NOT!).

Telkens aankomen met het verhaal dat de christelijke religie gewelddadig van aard is, is gewoon pure flauwekul, zoals ik in die marathon post ten overvloede nog eens aanwijs.

tamso: De kerk in de oude zonder welvaart zoals nu net zulke barbaren waren en pedofielen.

Gewoon bullshit dus (en maffe zin). Ik heb dat in diezelfde marathon post (boven) uitgelegd. Jij hebt die gelezen, maar blijkt dan toch weer poep in je ogen te hebben. Zakdoekje nodig?

Voor wie moeite heeft met het lezen van mijn posts mag ik bij deze ook graag linken naar een heel aardige video waarin iemand het essentieele verschil tussen Islam en Christendom uitstekend verwoord (o.a. met de NLs bekende Hirsi Ali - die toegegeven een behoorlijke zio-pion is, maar soit...).
https://www.youtube.com/watch?v=3gqvnSrIYww

(wordt vervolgd)
Zhen's avatar
| #258047 | 29-01-2017 16:54 | Zhen
En vooruit, ik begin een beetje pissed te worden, dus hier ook nog maar eens 3 videos geplaatst over de situatie in moskees in Engeland, met veel verborgen camera beelden, en 2 bonus videos met meer, die niets aan twijfel overlaten over waar we hier mee te maken hebben. Ik wou ze eigenlijk niet posten om hier niet teveel "anti" materie te plaatsen. Maar bij deze dan...

Denk niet dat het in Nederlandse moskees anders eraan toegaat. Bedenk dat elke keer als je die - voor sommigen Nederlanders fraai klinkende maar onbegrijpelijke - Koran declamaties hoort, er wel ergens een vers tussen zit die rechtstreeks oproept tot het vermoorden danwel drastisch en wreed onderwerpen van niet moslims. 'T is niet anders.

tamso: De discussie moet niet gaan of die lui met hun oude gewoonte's het moeten overnemen,maar dat de moslimwereld net zo hervormd moet worden,zodat zij niet hoeven te vluchten naar hier.
En op die manier HUN democratisering doorstaat,zoals europa dat moest doorstaan.

Een hervorming van Islam zodat ze pacifistisch zou zijn is voor zover ik kan nagaan
onmogelijk
. Dit is omdat vanaf het moment dat er wordt gesteld dat de Koran moet worden "bijgesteld", er toegegeven moet worden dat ze NIET perfect is, hetgeen niet mogelijk is aangezien de text direct van God zou komen. Not gonna happen...

De enige hoop is dat het westerse materialisme en de vrije mores verleidelijk genoeg zijn om hen (massaal) de Islam ideologie de rug te doen keren.

Aangezien DAT nou juist de redenen zijn waarom ze naar het westen komen, ook al weten ze vervolgens niet beter dan op te roepen dat allemaal te vernietigen. Ik denk toch dat daar de beste kans ligt. We zullen zien.

Videos in volgende post...
Zhen's avatar
| #258048 | 29-01-2017 16:57 | Zhen
Moet zijn: Een hervorming van Islam zodat ze pacifistisch zou zijn is voor zover ik kan nagaan onmogelijk.

De volgende 3 videos mogen mensen die over het onderwerp wensen te discusieeren eigenlijk niet overslaan...

Opmerking: Vimeo versies bieden iets betere beeld kwaliteit.

Dispatches - Undercover Mosque
https://www.youtube.com/watch?v=Btx0mm5KCMI
https://vimeo.com/19598947

Deze hele video van 48m over een Wahhabi moskee is de moeite waard, maar voor wie er even snel doorheen wil, zie met name de volgende passages waarin moslims uitleggen wie ze zoal moeten vermoorden, vanaf
04:57
08:20
13:22
13:52
18:00
24:16
25:17
28:18
36:09

Undercover Mosque - The Return
https://www.youtube.com/watch?v=3WgVa3VRFb4
https://vimeo.com/72131756

Reportage over een "gematigde" moskee. Voor wie haast heeft, zie met name
02:08
03:56
18:01

The Jihadist Next Door
https://www.youtube.com/watch?v=6DsG9yQrdD4

Onverdragelijke video waar een normaal mens al snel genoeg van heeft...

Persoonlijk verdraag ik het niet om naar geweldadige beelden te kijken, tenzij het echt moet. Maar wie ertegen kan (of - god forbid - er plezier in heeft), de voorbeelden van wreed geweld door moslims zijn in overvloedige mate te vinden. Gisteren nog de volgende video overgeslagen, die heel behoorlijk lijkt (moet voor worden ingetekend):

Hidden Camera in Saudi Arabia SHOCKING
https://www.youtube.com/watch?v=u-0ua23x89I

Draai de boel dus NIET om!!!
Zhen's avatar
| #258049 | 29-01-2017 17:55 | Antares
En een gematigde moslim die meent niet gewelddadig te kunnen zijn, is feitelijk geen "goede" moslim

Dat is jouw visie van wat het betekent om een goede moslim te zijn. Ik ben opgevoed als Christen maar dat had niets met de bijbel te maken. Ieder mens heeft een ziel, er is leven na de dood en je moet een goed mens zijn. Als een moslim hetzelfde heeft geleerd maar als je toch gaat eisen dat die moslim afstand neemt dan moeten ze eerst jouw autoritaire beeld van dat geloof aannemen want anders is er niets om zich tegen af te zetten. Ze moeten dus eigenlijk van jou de Koran erkennen als autoriteit terwijl ze dat daarvoor misschien nooit hebben gedaan.
Antares's avatar
| #258050 | 29-01-2017 17:59 | tamsowashere
Zhen
Is het alleen de islam,wat het probleem is geweest.
Of komt hier nu een eigenbelang bij spelen.
Men kijkt toe hoe dictators hun leven een hel hebben gemaakt,want indirect steunen we die lui door onze overheid te steunen.
Die creeeren vervolgens een proxy oorlog en vluchtelingen trekken naar europa.
En dan ga jij met die andere lui staan roepen dat het aan de islam ligt.
Dat er radicalen tussen zitten word ook aan gewerkt.
Ook zij worden scherp in de gaten gehouden door de staat.
tamsowashere's avatar
| #258051 | 29-01-2017 18:31 | tamsowashere
Zhen
Je heb geen verstand van de islam.
Saoudie is de VIJAND van de echte islam.Het zijn de farizers in de tijd van jezus.
Wat ik erover geleerd heb is dat het wahabisme rond 1000 is ontstaan,en tot ca 1100 als barbaren hebben geleeft.
Mohammed bestond rond 600.
Moet je nu iedereen verantwoordelijk stellen voor wat het doet in naam van een geloof.
Het wahabisme waar jij over spreekt is het nationalisme erin
.
Hetzelfde geld voor joden,waar een groep de talmud aanhangen.
Moet ik nu alle joden die geloven over 1 kam scheren wat radicale talmud idioten doen.
Het is onomkeerbaar wat er nu gebeurt.
Zelfs trump kan het niet veranderen.
Of wat zich nu afspeelt met het geloof te maken heb.
Ik zit al heel vaak te denken dat Israel opgeofferd moet worden om religie;s samen te smelten.
Voor christenen bestaat voor alleen nog het israel en hun eindtijden.
Als amerika zegt.,zoek het maar uit,dan kan ook israel instorten/uiteenvallen.
Het gaat om amerika.
tamsowashere's avatar
| #258054 | 29-01-2017 19:03 | Zhen
Antares: Dat is jouw visie van wat het betekent om een goede moslim te zijn.

Nee, beste. Dat is de visie van de Koran. Was het maar zo dat het slechts mijn "visie" of "mening" zou zijn, dan waren we snel klaar.

Ik heb 't allang aangegeven in die marathon post:

http://zaplog.nl/zaplog/article/staakt_uw_breedsprakerig_gelul_accepteren_moslims_geweld_of_niet#n257577

Zhen:

De koran schrijft heel precies dat tolerantie jegens niet-moslims "huichelachtig" is, en dat wie op dergelijke wijze tolerant is rechtstreeks in de hel beland:

https://www.thereligionofpeace.com/quran/noble/sura9.html#67
[correcte NLs-talige link: http://koran.nl/soera-9-at-taubah-het-berouw/#fwdmspPlayer0?catid=0&trackid=0 ]

(de volgende twee versen tezamen lezen)

Koran 9:67 - De huichelaars en de huichelaarsters horen bij elkaar, zij gebieden het verwerpelijke, verbieden het behoorlijke en houden hun handen stijf op hun beurzen; zij vergeten God en dus vergeet Hij hen. De huichelaars, dat zijn de verdorvenen.

Koran 9:68 - God heeft de huichelaars, de huichelaarsters en de ongelovigen het vuur van de hel toegezegd om daarin altijd te blijven. Dat is goed genoeg voor hen. God heeft hen vervloekt en voor hen is er een blijvende bestraffing.

Lees over meer voorbeelden op https://www.thereligionofpeace.com/pages/quran/friends-with-jews-christians.aspx

Echt, je moet die Koran teksten even HEEL zorgvuldig lezen. Ik verzin niets, en ben hier niet slechts een "mening" aan het geven. Het gaat om FEITEN.

Bedenk dat poseren als een "gematigde" moslim hoort bij de "takiyya" die ik noem. Gewoon pure misleiding (net als Talmud Joden ook zo graag doen). Slim van ze, toch? Maar het maakt wel extra kwaad, als je er eenmaal achter bent gekomen. En ik voel me ernstig in de maling genomen. Simpel. F'ck'm. Genoeg van.


Antares: Als een moslim hetzelfde heeft geleerd maar als je toch gaat eisen dat die moslim afstand neemt dan moeten ze eerst jouw autoritaire beeld van dat geloof aannemen want anders is er niets om zich tegen af te zetten. Ze moeten dus eigenlijk van jou de Koran erkennen als autoriteit terwijl ze dat daarvoor misschien nooit hebben gedaan.

Antares, dit is echt heel krom geredeneerd. Jammer. Ik weet dat je erg goed uit de hoek kunt komen. Denk er nog eens meer over na, en lees zorgvuldig de voorbeelden die ik geef.

Een esssentieel punt in Islam is dat de moslim wordt geconditioneerd om vooral niet na te denken over de Koran. De tekst is heel "trance" inducing, vanwege de vele herhalingen en het systematisch oproepen tot onheroepelijk accepteren van de tekst als de enige waarheid. En de tekst zit redelijk handig in elkaar zodat de gelovige op cirkel redeneringen uitkomt, waarbij alles aanstuurt op gewelddadig en (vooral) wreed (met specefieke instructie: anderen vernederend) aan de macht komen en niet-moslims uit te roeien of te onderwerpen.

(wordt vervolgd)
Zhen's avatar
| #258055 | 29-01-2017 19:05 | Zhen
Antares: ... dan moeten ze eerst jouw autoritaire beeld van dat geloof aannemen want anders is er niets om zich tegen af te zetten.

Nee Anta, ze moeten enkel van mij aannemen dat ik er niet van gediend ben dat ze elkaar (dagelijks) oproepen mensen zoals MIJ te vermoorden of op wrede, vernederende wijze te onderwerpen. ZIJ doen de oorlogverklaring, en ik heb dat niet te accepteren!! Beweren dat ze een of ander recht hebben om op te roepen geweld te plegen naar mij toe is gewoon krom, en ik begrijp er dan ook niets van. ONTWAAK dude!


Antares: Ze moeten dus eigenlijk van jou de Koran erkennen als autoriteit terwijl ze dat daarvoor misschien nooit hebben gedaan.

Nee, niet van mij, maar van de Koran!

Ga 'm gewoon lezen, en laat me niet zo hard zoeken naar alle suras die er over gaan. Je komt het snel genoeg tegen.

Nederlandse versie op
http://koran.nl/

Diverse adequate engelse vertalingen van de Koran (die bepaalde passages op kunnen helderen) zijn te vinden op:
http://www.noblequran.com/translation/
http://www.aaiil.org/text/hq/trans/ma_list.shtml
http://www.clearquran.com/

Franse vertalingen op:
http://www.coran-en-ligne.com/coran-en-francais.html
https://www.coran-francais.com/

Hier is in ieder geval een voorbeeld, in het Engels, want de Nederlandse versie is misleidend (takkya):

http://www.noblequran.com/translation/surah3.html

Koran 3:55 - And (remember) when Allah said: "O 'Iesa (Jesus)! I will take you and raise you to Myself and clear you [of the forged statement that 'Iesa (Jesus) is Allah's son] of those who disbelieve, and I will make those who follow you (Monotheists, who worship none but Allah) superior to those who disbelieve [in the Oneness of Allah, or disbelieve in some of His Messengers, e.g. Muhammad , 'Iesa (Jesus), Musa (Moses), etc., or in His Holy Books, e.g. the Taurat (Torah), the Injeel (Gospel), the Qur'an] till the Day of Resurrection. Then you will return to Me and I will judge between you in the matters in which you used to dispute."

Koran 3:56. "As to those who disbelieve, I will punish them with a severe torment in this world and in the Hereafter, and they will have no helpers."

NLse versie op http://koran.nl/soera-3-ali-imran-imrans-mensen/#fwdmspPlayer0?catid=0&trackid=0

Overigens, ik merk op dat nog geen uur na mijn post waar je op gereageerd hebt, er hele onbegrijpende reacties komen, terwijl ik circa 4 uur schokkend video materiaal heb gepost. Het is geen punt om eerst even snel iets te posten, maar het komt ietwat slordig over. Neem svp de tijd om deze dingen eens grondig door te kijken en te lezen.

(wordt vervolgd)
Zhen's avatar
| #258056 | 29-01-2017 19:09 | Zhen
tamso: Zhen
Is het alleen de islam,wat het probleem is geweest.
Of komt hier nu een eigenbelang bij spelen.

Heel goed gezien tamso: puur EIGENBELANG!! Ik ben namelijk niet van plan om voortijdig uit dit leven te worden geholpen door een gebrainwashde knettergekke moslim, en ik zie het ook niet graag andere westerlingen overkomen.

CUT THE CRAP!


tamso: Die creeeren vervolgens een proxy oorlog en vluchtelingen trekken naar europa.
En dan ga jij met die andere lui staan roepen dat het aan de islam ligt.
Dat er radicalen tussen zitten word ook aan gewerkt.

tamso; heb je wel eens gehoord van het begrip "useful idiot". Zoek het maar op. Dit is alles dat er aan de hand is.

Natuurlijk wordt er gemanipuleerd achter de schermen. Ik post er al minstens 16 jaar over. Stop de NWO!!

Maar dat verandert niets aan het feit dat Islam een GEWELDDADIGE pseudo-religie ideologie is, die niet kan worden getolereerd in landen die niet-moslim zijn.

Draai de zaken niet om!!!


tamso: En dan ga jij met die andere lui staan roepen dat het aan de islam ligt.

Nee, ik roep niet "met" het satanistisch occult NWO netwerk in koor. Ik meldt hier enkel mijn bevindingen.

Als een satanist vindt dat een banaan krom is, dan kan ik niets anders doen dan ook - onafhankelijk - bevestigen dat voor zover ik na kan gaan bananen inderdaad krom zijn.

Draai de zaken niet om!!!


tamso: Je heb geen verstand van de islam.

tamso, jij hebt geen verstand van lezen, en je hebt kennelijk poep in je ogen.

Ik kan daarom niet op de rest van die reactie ingaan. Zonde van mijn tijd...

En begin nu ook niet hier weer over Joden en "socal" joden (nonsense). Gewoon afleidings maneuvre en verzanden van de discussie. We hebben het nu effe gewoon over Islam (vertaald = ONDERWERPING).

Hore wie oren aan het hoofd heeft, ziet wie ogen heeft om te zien.
Zhen's avatar
| #258057 | 29-01-2017 19:23 | Zhen
Vooruit, deze dan toch nog:

tamso: Het is onomkeerbaar wat er nu gebeurt.

tamso, je moest eens weten wat er allemaal wel degelijk OMkeerbaar en/of te veranderen is in dit universum.

Maar het is in ieder geval achterlijk laat, en ik verwijt mezelf zolang geen oog te hebben gehad voor de extreem gevaarlijke en anti-spirituele kant van de Islam en diens Koran teksten en de toepassingen ervan.

Het enige excuus is dat ik zo grondig in slaap ben gesusd door lieden die maar willen doen geloven dat er niets aan de hand is. DAT IS ER WEL!

Vandaar mijn expliciete ondubbelzinnige comentaren over dit onderwerp. Ik sluit mij daarmee graag aan bij de kloeke Fin.

Ieder mens die nu moslim is, z'n geloof de rug keert, en voor vrede kiest op basis van 100% wederzijds respect, is voor mij welkom om lekker in het westen een fijn leven op te bouwen.

Is dat nou zo erg?
Zhen's avatar
| #258059 | 29-01-2017 20:29 | Zhen
@tamso: Nou vooruit, als we het toch ook even over joden moeten hebben, dan is de volgende video verplichte kost:

Multiculturalism in Europe: Who is Behind It? - by David Duke
https://www.youtube.com/watch?v=EhpH8zKGoGQ
https://www.youtube.com/watch?v=1_LjvSIBKVc
https://www.youtube.com/watch?v=WqBgkZ_94fs
(= 3x zelfde video, alt links)

Zie met name de eerste 2 minuten. Zou e.e.a. duidelijk moeten kunnen maken.
Zhen's avatar
| #258060 | 29-01-2017 21:20 | zenmaster
moslim---->booslim---->schreeuwlim---->ploflim.

Ze zijn allergisch voor alle kritiek die ze niet kunnen weerleggen. "stage 4" zijn er maar enkelen die het durven, maar hen wacht wel Allah's beloofde seksparadijs. Stage 2 en 3 zien we veelvuldig, zeer irritant maar gelukkig niet bloederig.
zenmaster's avatar
| #258061 | 29-01-2017 21:31 | tamsowashere
Zhen.

Je kan je niet inleven in een tijdperk waarin het is geschreven.
Klopt allemaal dat het ging om onderwerping,omdat er natuurlijk andere mafketels rondliepen met hun ideologie.
We hadden het laatst nog over de djhengis kahn.
Dat waren bloeddorstig moordenaars waar men toen onder leefde.Ook toen moest je jezelf onderwerpen aan zo iemand.
In dat tijdperk ook de islam ontstond,en het wel heeft overwonnen.
Het heeft een beschaving gemaakt in die cultuur van alle volkeren waar de djhengis Kahn geheerst hebben.
Met wetgevingen die voor iedereen gold.
Vervolgens het westen die moslim beschaving SLOOPT en dictators er neer zetten.
Klopt allemaal wat jij zegt dat er nu van die RADICALE mafketels tussen lopen.Die met geweld een geloof erdoor willen drammen.Dat geld ook voor de SGP/CU,en CDA.
NU anno 2017 leven we in een ander systeem wat tijdelijk is.
Die welvaart is niet voor eeuwig.
Wat de wereld nu doet is JOUW KEUZE bepalen hoe je wilt leven.Je kan dus niet een land hebben,om de centrale bank/geldsysteem te ontwijken.
Dat zit erachter.
Elke LEIDER die een eigen systeem wilde opzetten vermoord werd.
Putin bv doet er gewoon aan mee,omdat hij ook is aangesloten,en aangesloten wilt blijven aan het geldsysteem waarin we leven.
De roebel is hetzelfde als de dollar.
Die malloten die allah akbar roepen,en zich niet willen aanpassen aan dit systeem komen wel aan de beurt.
Het is niet alleen de moslims wat nu aan de beurt zijn.
Denk je eens in als olie niet meer te krijgen is.
Dan heb je pas een ramp.
Je moet kijken naar de toekomst wat Trump wilt doen.
Hij zegt dat hij Iran wilt aanpakken.
Ik heb Iran zijn wapenarsenaal gezien,en het zijn geen kleine mannentjes.
Heb je last van hun als moslim.Zijn zij die iedereen de islam opdringt.
Waarom word saoudie met rust gelaten.waar die radicalengekken vandaan komen.
Het is het SPEL wat er gespeeld word.

Wat betreft de joden zijn ze hetzelfde als de moslims.Ook verzonnen in diverse landen,met hun achterlijke traditie's.
MAAR als je in dat tijdperk leefde,je geen andere hebt om te overleven.
Wat zij daar doen is hun keuze's.
Overigens heb ik de deur niet opengezet,en zeg ik ook NOOIT dat ze die deur wel mogen openzetten voor gelukzoekers.
Ik zeg altijd,kijk naar de oorzaak.
Nu zijn het ook parasieten geworden,die de banen afpakken.
MAAR zij zitten in hetzelfde schuitje en zijn zelf slachtoffer geworden van de corperatie's,die het heeft veroorzaakt.
DIE figuren en de politiek er de oorzaak van zijn geweest dat het zo ver had kunnen komen.
Aan de andere kant wij de arme stakkers waren geweest ,als de CORPERATIE'S naar hen waren gegaan.
Zo simpel steekt het niet in elkaar wat jij met MOSLIMS en islam bedoeld word.
Of je het wilt of niet,de sterkst overleeft in de toekomst.
Wet van de jungle.

.
tamsowashere's avatar
| #258062 | 29-01-2017 21:33 | zenmaster
De jihad-imam: "blaas jezelf op en neem zoveel mogelijk ongelovigen met je mee, hen wacht het hellevuur. Maar voor jou, beste ploflim, wachten er ruim 70 hoeren die jou tot in de eeuwigheid zullen vermaken. Want Allah spreekt altijd de waarheid."
zenmaster's avatar
| #258070 | 30-01-2017 02:09 | Zhen
tamso: Je kan je niet inleven in een tijdperk waarin het is geschreven. [...]

tamso: dus jij vindt dat de Koran ouderwets en achterhaald is. Nu, dat treft, want dat vind ik ook.

Ik zou zeggen: leg het ook eens aan moslims uit, aan zoveel mogelijk. Ook in landen als Saudi Arabie, Afghanistan en Pakistan. Don't stop.

En als we het dan zo goed eens zijn, laten we dan ook eens beginnen met verbieden die ouderwetse teksten publiekelijk te laten vereren en promoten, zodat moslims ophouden met oproepen tot moord.

Simpel toch?

tamso: Waarom word saoudie met rust gelaten.

Olie, en connecties met zionisten en het occulte NWO netwerk.

tamso: Of je het wilt of niet,de sterkst overleeft in de toekomst.

En dat zijn de westerlingen die - niet gehinderd door achterlijke ouderwetse geloofsystemen/ideologieen - zich NIET in slaap laten sussen en overmeesteren door lieden met archaische achterlijke geloofsystemen/ideologieen en demografisch wanbeleid.

Maar daar moeten we dan wel iets voor doen, natuurlijk...
Zhen's avatar
| #258089 | 30-01-2017 19:19 | tamsowashere
Zhen

Ik zie het totaal anders,hoe jij het ziet.
Iedereen is feitelijk de vijand van de overheid.
De overheid is de wet
Die overheid blijft gewoon bestaan.
Alleen welke overheid.
Deze.
Of een nationalistische overheid.
Die groep mafketels die roepen dat ze het zullen overnemen 1 voor 1 aan de beurt komt.
Daar bestaat allang de wetgeving voor.
Het califaat is afgeschaft in 1923 door ataturk in turkije.
Alle moslims die er maar over dromen worden aangepakt.
Het is ook in europa verboden.
Al heel lang voordat 9/11 begon.

Die jojo's die allah akbar roepen zegt me niks.Ze kunnen wat rotzooi trappen,maar dan grijpt de ME in.Zijn het echte radicalen,dan komt de AIVD/BVD aan te pas.

Ondertussen de regering je kaalplukt.
Daarom trek ik geen partij.
Stel dat we wel een rechtvaardige regering hebben,en de islam zou een dreiging zijn voor die rechtstaat,dan stond ik nu met jouw mee te parten,wat een gevaar de islam is.

Olie, en connecties met zionisten en het occulte NWO netwerk.


Wat ze ook zijn,zijn dienaars van het geldsysteem.
Zij hebben mede moslims erin betrokken,wat de huidige moslims moeten denken.Ze dienen de overheid.
In plaats van hun califaat.
Anders waren al die dictators al opgehangen.

En dat zijn de westerlingen die - niet gehinderd door achterlijke ouderwetse geloofsystemen/ideologieen - zich NIET in slaap laten sussen en overmeesteren door lieden met archaische achterlijke geloofsystemen/ideologieen en demografisch wanbeleid.


Ook dat zie je verkeerd.
Het gaat niet om de blanke superelite alleen.maar over de superelite in de wereld.
De overheid is de capo wereldwijd.
Alle landen met wat voor nationaliteit dan ook multimiljonairs hebben,met een corrupte regering en corperatie's.
Er zullen heus wel landen zijn die een rechtvaardig systeem hebben,waar alles eerlijker word verdeeld,maar ook zij zijn aangesloten aan dit systeem.
Het doet er niet toe wie dat ras is.
King abdoelah met zijn rijkdommen zit daar ook tussen.
Die is nodig.
Chinees Ling Wo met zijn miljarden is lid van de club.
De maatschappij die we al hebben gaat om geld verdienen,en de bink zijn.Of ergens uitblinken in een sport.
En dan miljonair zijn.Dat is de maakbare wereld.
Diegene die de dupe zullen zijn is de werkende onderklasse.
Langzaam ook de middenklasse,als de onderklasse het niet meer kan betalen.
Daar gaat het spel om.
tamsowashere's avatar
| #258090 | 30-01-2017 20:16 | Ness
Ff over wat anders: de Nazi's maakten vóór ww2 gebruik van dezelfde taktieken die pseudolinks nu toepast, nl het intimideren en terroriseren van tegenstanders. Want natuurlijk waren heel veel Duitsers het niet eens met de toen heersende eugenetische pseudowetenschap, waar de Nazi's dan ook nog een rare draai aan gaven door joden - die toch over het algemeen 'Arisch' cq Europeaan waren - bij de 'genetisch mislukten' als zigeuners, homo's en geestelijk gehandicapten op te tellen.

Knokploegen van bruinhemden wisten ieder protest fysiek en via wetgeving/censuur de kop in te drukken en tegenstanders werd het leven onmogelijk gemaakt via hetzes. Wie niet lid was 'van de juiste ploeg' kon naar een baan fluiten. Het zijn beproefde methoden om een fascistisch regime aan de macht te brengen of te houden.

Momenteel dus een LINKS-FASCISTISCH (EU/NWO) regime. Voorbeelden van bruinhemdtaktieken te over - black lives matter maakt er kwistig gebruik van, evenals Soros-achtigen en hier in NL, 'anarchisten' en personen die black bloc taktieken gebruiken, zoals Sylly Vaantje et al. Daarom noem ik (pseudo)links met klem fascistisch. Bovenstaande Fin mag zijn zegje doen, en ieder ander ook - ooit was dat 'links' of progressief - maar als de dialoog onmogelijk wordt gemaakt door wetgeving, intimidatie, leugens, valse vlaggen en nepnieuws/propaganda (JOOP) dan heb je te maken met fascistische diktatuur, omdat je mensen de vrijheid niet laat weerwoord te geven en/of voor zichzelf te beslissen op basis van zoveel mogelijk juiste en toegankelijke informatie.
Ness's avatar
| #258094 | 30-01-2017 21:02 | tamsowashere
Het gaat enkel en alleen nog maar om het laatste land wat niet is aangesloten op ons digitale systeem.Wat Iran is,
Het links/rechts denken was om te hervormen.In europa en de USA er maar 2 partijen heersen die de macht heeft.
De democraten wat de midden klasse was,en de republikeinen wat de bovenklasse en vooral religeuse kliek is.
De werkende onderklasse is altijd de sigaar,want die moet ervoor werken.Of laten we zeggen dat die bijna niets over
houd.
Het is inmiddels een politiestaat geworden,waar ze overal op de wereld zitten.
Europa is hetzelfde.
Links en rechts bestaat niet.
Het socialisme zoals dat van de SP is kansloos in de politiek.
De PVDA en groen links boycote de SP,die wou meedoen.
De PVDA en GROEN links zijn midden klassers.
Het is nu de bovenklasse die de baas js.Samen met de midden klasse.
De PVV is de nationalist,wat een VVDer is.
Het volk zelf word naar het nationalisme geleid,wat feitelijk de rijke kliek steunt.Die ze uitmelkt.
tamsowashere's avatar
| #258095 | 30-01-2017 21:17 | tamsowashere
Trouwens vandaag een ban gekregen op facebook.
Daar gaat je vrijheid.
Dit is dan je vrijheid wat je gaat krijgen in onze maatschappij.
Ik legde op de NOS pagina uit wat nu precies het anti semitisme inhield.
Het was snoeihard de waarheid.
Al die speudo joden een stel gluiperige rotdonders zijn met de kerk..
Ik kan met feiten onderbouwen dat zij diegene waren geweest die mede de religeuse joden op de lijst zette,die kon worden uitgeroeid.
Zie hun armpjes die geheven waren op nazi bijeenkomsten.

In ieder geval vergeleek ik dat anti semitisme met wat vandaag de dag gebeurt met moslims

Wat je nu gaat krijgen onder trump is het superieure joodse RAS.
En zeggen dat het zelf anti semieten zijn jezelf als anti semiet zou neerzetten.
tamsowashere's avatar
| #258132 | 31-01-2017 19:26 | Rotterdam
'Blijkbaar zijn de Finnen ook klaar met de ongelimiteerde import van fanatieke griezels die niets willen bijdragen aan de Finse maatschappij behalve hun sektarische achterlijkheid.'

Complete onzin weer van onze holocaustontkenner Ness. Het aantal moslims in Finland is verwaarloosbaar. Laagste aantal van alle Snandinavische landen.
| #258133 | 31-01-2017 19:37 | Zhen
@Rotte: Kun je nagaan wat voor effekt het al niet heeft... Doen?
Zhen's avatar
| #258134 | 31-01-2017 19:45 | Bestwel
Het aantal moslims in Finland is verwaarloosbaar.Laagste aantal van alle Snandinavische landen.


En dan moet je het inderdaad wel erg bont maken met een kleine groep om dergelijke reacties over je af te kunnen roepen.

Deze ""vluchtelingen"" gedragen zich in Finland daarmee duidelijk als fanatieke griezels die niets willen bijdragen aan de Finse maatschappij behalve hun sektarische achterlijkheid.'
Bestwel's avatar
| #258135 | 31-01-2017 19:53 | Zinoco
Wat geloof al niet teweeg brengt.
Geen mens/mens relatie meer te ontdekken.
In de kroeg gaat het zelfs beter.
| #258136 | 31-01-2017 20:24 | Zinoco
Ooit rond gekeken in Europa ?
Al de basilieken,kerken en kapellen ?
Net zo goed als de islamieten slaven zijn van hun religie, waren (zijn) wij slaven van onze religie,( joden hadden een aparte deal, maar die zijn dan ook het volk van God) .
Schud het af, complete waanzin en volledig uit de tijd.
| #258137 | 31-01-2017 20:28 | Zinoco
Het gaat op dit moment over het behoud
van onze hele planeet stelletje klootklappers !
| #258138 | 31-01-2017 20:34 | Zinoco
Do You believe in Earth ?
| #258139 | 31-01-2017 20:59 | tamsowashere
Schud het af, complete waanzin en volledig uit de tijd.


Dat ook weer niet helemaal.
Je zit in hun leven.
We hebben nog steeds die christelijke cultuur wat loopt te jammeren dat hun cultuur verdwijnt.
Kijk goed naar de amerikaanse cultuur.
Totaal anders als het christelijke cultuurtje.Alles wat hun god verboden heeft zie je in amerika.De christenen hebben hun macht verloren in de USA.
Het joodse kliekje gebruikt het christelijke kliekje voor hun eigen eindtijden.
Beide azen op de troon.
De christenen geloven in een anti christ en komst van een messias wat voor hun is verzonnen.
tamsowashere's avatar
| #258140 | 31-01-2017 21:11 | Zinoco
@tamsowashere
Wat geloof al niet teweeg brengt.
Geen mens/mens relatie meer te ontdekken.
| #258141 | 31-01-2017 21:35 | tamsowashere
Geen mens/mens relatie meer te ontdekken.


Alleen nog de ikke.
tamsowashere's avatar
| #258142 | 31-01-2017 21:47 | Zinoco
Nee nee nee.
Er zijn heel veel mensen die het goede doen zonder bij
een religieuze organisatie te horen.
Mensen die in hun hart medelevend zijn zonder
uitgebuit te worden door dubieuze pedofielen organisaties.
| #258144 | 01-02-2017 00:18 | tamsowashere
Hier heeft geloof niks mee te maken lijkt mij.
Het is het goede in je wat je doet.
Het geloof kan je goed of slecht gebruiken.
tamsowashere's avatar
aanmelden / inloggen