Door Mr.K., Op din 17 jun 2008 10:05, 102 reacties, citaat / intro / linkdump

Chemtrails op Buienradar?



Hebben jullie ook wel eens zo een trail op buienradar gezien?
Ik wel, zo een hele rechte streep, het lijkt erop dat sommige
chem/contrails uitgroeien tot buien.

Check bijv. de buienradar van afgelopen vrijdag 13/6 om ong. 17u00
Ik heb dit echt vaker gezien!

Misschien toch weerbeinvloeding? ...
Annotaties:
| #30172 | 17-06-2008 11:15 | rembo
Dat heb ik ook gezien, op bepaalde dagen zie je zo'n regenspoor achter de lijndiensten richting Londen ongeveer 2 maal per kwartier langskomen. (twee routes vlak boven elkaar)
In de uitlaatgassen van een vliegtuig zitten nog wat roetdeeltjes. Hieraan kan waterdamp zich hechten en ontstaat het begin van een regendruppel.
Het zal misschien ook te maken met de route boven zee want de lijndiensten richting Parijs vertonen dit niet voorzover mij is opgevallen.
rembo's avatar
| #30212 | 17-06-2008 15:42 | thondermonst
Chemtrails fascineren mij al enkele jaren en bij mijn waarnemingen viel het me op dat de chemtrails meestal verschenen na een aantal zonnige dagen. De lucht verkleurd van blauw naar wit en enkele uren later begint het dan meestal te regenen. Hier in België heb ik sinds een een jaar of vijf zo'n 20-tal "chemdays" meegemaakt, waarbij de lucht vol met chemtrails trekt, in min of meer vaste patronen, kruisvorm, vierkant, spoortekens...

Laatse keer dat ik zulke fenomenen heb waargenomen was 26 april 2008 's namiddags, tussen Antwerpen en Brussel en 's avonds is het inderdaad beginnen regenen,

Dat het hierbij niet om contrails gaat is klaar en duidelijk voor mij, mijn vader was vliegtuigspotter en die basis heb ik wel meegekregen...

Ik weet dat de meesten nogal sceptisch staan tegenover chemtrails maar dat er iets niet klopt, daar ben ik stilaan toch van overtuigd.
thondermonst's avatar
| #30213 | 17-06-2008 15:48 | Patman
Valt weerbeinvloeding, wat al decennia lang gebeurt, nu ook onder chemtrailen?
Patman's avatar
| #30214 | 17-06-2008 15:48 | Patman
Of zijn chemtrails volgens jou bedoeld om het weer te beinvloeden?
Patman's avatar
| #30216 | 17-06-2008 15:51 | Patman
" Ik weet dat de meesten nogal sceptisch staan tegenover chemtrails maar dat er iets niet klopt, daar ben ik stilaan toch van overtuigd."


Wat er niet klopt is dat er helemaal niets overtuigends kan worden verteld door chemtrailers. Ik sluit niet uit dat als zoveel mensen iets denken te zien, er misschien toch wel wat aan de hand is. Maar verder dan roepen dat contrails eigenlijk chemtrails zijn, komen de chemtrailer-gelovers nooit. Ik kijk zelf ook elke dag omhoog, ik zie niets verdachts. Zo'n schaakbord zegt helemaal niets, zijn gewoon de normale vliegroutes met voldoende seperatie tussen de vliegtuigen. Dat sporen lang blijven hangen, uitwaaien en weet ik wat allemaal, is heel normaal. Voor contrails.
Patman's avatar
| #30218 | 17-06-2008 16:02 | MolCoat
Dat sporen lang blijven hangen, uitwaaien en weet ik wat allemaal, is heel normaal. Voor contrails.


Sinds wanneer / welk jaar is dat als heel normaal geworden dan?
| #30220 | 17-06-2008 16:14 | Mr.K.
Ik vond het gewoon opvallend om dit op de buienradar te zien. Blijkbaar is er zoveel vliegverkeer, en dus vervuiling dat het weer beïnvloed wordt en het zelfs op de buienradar zichtbaar is.

Deze technieken zijn wel in Noord-Vietnam gebruikt. Er werden zooi boven dikke wolken uitgestort, waarop een stortbui moest volgen om zo de vijand te benadelen.

zie, o.a.: Weather War (Cryptome.org)
| #30223 | 17-06-2008 16:17 | chefbram
misschien een hele stomme vraag: maar als er vliegtuigenn zijn die chemicalien in de lucht verspreiden, en die dan weer dus op ons neerdalen( mind-control, ons passief houden etc etc,), waarom wordt de regen of de lucht waarvan jullie zeggen dat het in zit niet eens goed gecontroleerd????
Zo moeilijk moet het toch niet zijn om wat regen of lucht te onderzoeken op dit soort chemicalien????
chefbram's avatar
| #30224 | 17-06-2008 16:18 | Mr.K.
Weather War(1) (Cryptome.org)
| #30225 | 17-06-2008 16:26 | Nostro Nazus
Ik heb sind een aantal jaar regelmatig neusspray nodig om normaal te kunnen ademen....mijn collega is nu ziek vanwege zijn voorhoofdholtes...een andere collega heeft om deze reden laatst een nose-job gedaan..

Nog meer mensen dergelijke klachten?
Nostro Nazus's avatar
| #30226 | 17-06-2008 16:32 | MolCoat
Zo moeilijk moet het toch niet zijn om wat regen of lucht te onderzoeken op dit soort chemicalien????


dat is ook gedaan, google maar s t net
| #30227 | 17-06-2008 16:39 | Patman
Je bedoelt mensen die emmertjes buiten zetten, in de rook van een groot industriegebied en dan moord en brand gaan schreeuwen als ze er wat rare chemicalieën in vinden?

Ja, dat kan je wel op Google vinden ja.

De meer serieuze onderzoeken, zoals laatst op Discovery, laten niets raars zien.
Patman's avatar
| #30228 | 17-06-2008 16:40 | Patman
Ïk heb sind een aantal jaar regelmatig neusspray nodig om normaal te kunnen ademen....mijn collega is nu ziek vanwege zijn voorhoofdholtes...een andere collega heeft om deze reden laatst een nose-job gedaan..


Relatie tot chemtrails???????
Patman's avatar
| #30229 | 17-06-2008 16:41 | MolCoat
Iets serieus op discovery.... :)))
| #30230 | 17-06-2008 16:42 | thondermonst
Inderdaad, je vindt een heleboel. Maar het kaf van het koren scheiden is niet zo eenvoudig, zeker niet als het gaat over iets waar ik niet zo in thuis ben. Vandaar mijn voorzichtige uitspraak.

Wat ik wel weet is dat de laatste waarneming, het aantal (100+) wel heel veel was voor een zaterdagnamiddag en dat de routes zeer bizar waren. Ook het feit dat er echte 90° hoeken tussen zaten was bizar.
thondermonst's avatar
| #30232 | 17-06-2008 16:50 | Nostro Nazus
Relatie tot chemtrails???????

Ik moet jou ook echt ALLES uitleggen, ofniedan?

Eerst zit het boven je, in de vorm van een wolk, daarna zit het in je neus....begrijp je dat?

JIJ denk te weten dat er niet zoiets is als een NWO, slecht mieren in een mierenhoop, of een schol tussen de andere vissen, aangedreven door de op hol geslagen corporaties....

hahahaha auw mijn buik....En dan ga JIJ me vertellen dat er niets zoiets is als chemtrails.....kijk, dan gaat er bij mij een belletje rinkelen....
Nostro Nazus's avatar
| #30236 | 17-06-2008 16:57 | Nostro Nazus
Ik mag mijn eigen ogen niet geloven van jou Pattemans..,.

Ik laat als optie open dat het weersomstandigheden zijn die het verschil in wolkenvorming beïnvloeden.....WAT IS DAN HET VERSCHIL OP DIE DAGEN???......dat moet er dan zijn als jij gelijk hebt....vochtig?, droog?koud, warm?

Waarom zoek je dat niet uit als chemtrail-ontkenner, Pattemans??? JIJ bent toch the investigative-journalist?
Nostro Nazus's avatar
| #30238 | 17-06-2008 17:06 | chefbram
Ik vind het belachelijk dat iemand chemtrails onderbouwd zou moeten ontkennen, terwijl ik nog steeds geen spoort van bewijs heb gezien dat ze WEL bestaan!
Ben zelf net als velen hier erg "bang"over wat er al gebeurd,nav NWO, Illuminati, etc etc, maar chemtrails... Wie maakt wie nu bang voor wie/wat???
Ik heb hooikoorts... kan je geen vliegtuigen de schuld van geven, bestaat al eeuwen..
De invloed op hoogte, temperatuur, luchtvochtigheid is m.i. veel groter op het wel dan niet aanwezig zijn van veel ( verdachte) sporen in de lucht..
chefbram's avatar
| #30239 | 17-06-2008 17:07 | chefbram
OH, en wat me net opvalt!!!
Als de chemtrail waar dit artikel mee begint over de noordzee valt, wie willen ze dan "besprayen"?????
chefbram's avatar
| #30240 | 17-06-2008 17:10 | Mr.K.
(offtopic) Nazus, Balansventilatie??
| #30246 | 17-06-2008 17:26 | Inanna
Tegen de tijd dat de koningin en de ministers allemaal met een gasmasker op lopen, ga ik vast ook nog wel geloven in chemtrails.

Voorlopig houd ik het er op, dat vliegtuigen een hoop waterdamp uitstoten. Als de atmosfeer op 10 km hoogte verzadigd is van water, dan condenseert de waterdamp die de vliegtuigen uitstoten. Dat het daarna inderdaad wel eens kan gaan regenen, lijkt me logisch. Dat komt niet door die vliegtuigen, maar omdat er vochtige lucht aankomt...
Inanna's avatar
| #30251 | 17-06-2008 17:34 | Patman
Klaas, afgrijselijk wat jij allemaal aan elkaar durft te relateren.

Je vreet de hele dag de meest onzalige chemicalieen die nou eenmaal in modern voedsel worden gestopt, gentechtroep, je ademt de hele dag vervuilde lucht en fijnstof in, staat coninu bloot aan allemaal electrosmog, allemaal aanwijsbare en mogelijk schadelijke dingen en jij gaat één of ander allergietje wijten aan ....tromgeroffel... chemtrails.

Je hebt in je hoofd een (naar mijn mening heel verwrongen idee) van de hoe de wereld er uit ziet en probeert alles wat je om je heen zite zo te verklaren dat het aan dat idee blijft voldoen.

Ik wil best van alles gaan uitzoeken, maar ik zou niet weten waar te beginnen, want ik heb nog nooit iets in de hele discussie over chemtrails voorbij zien komen dat niet op normale manier te verklaren was, of gewoon nep was. Dus zeg maar, wat moet ik voor je uitzoeken?
Patman's avatar
| #30252 | 17-06-2008 17:35 | chefbram
Ook een goed punt, Inanna! Als de chemtrails er zouden zijn, zouden ze sommige mensen toch buiten schot moeten houden.
Nog een punt om over na te denken is: Ik ben chef en kom regelmatig in aanraking met stoffen die niet tof zijn voor de gezondheid( ik noem Aspartaan, E621, etc etc)
Nu weet ik dat ministers, en ook de koninklijke familie ook eet uit mijn keuken en die van mijn collegaś...
Daarom heb ik af en toe de neigeing te denken dat slechte stoffen niet helemaal verschrikkelijk slecht zijn.. Al praat ik ze niet goed...

Ik denk dat te voorzichtig zijn je immuumsysteem ook kapot maakt.. eet gevarieerd en probeer althans gezond te eten, dan kom je er al...( het vermijden van TE veel koffie, light drank, nicotine, kant en klaar voer is daardoor alsnog helemaal niet verkeerd!!!
chefbram's avatar
| #30254 | 17-06-2008 17:36 | Patman
Ik kan me één scenario nog heel flauwtjes voorstellen. En dat is dat jet-fuel om één of andere reden (bv. klimaatbeinvloeding) wordt voorzien van een additief. Dat kan redelijk ongemerkt gebeuren en het effect van contrails op temperaturen is bewezen.
Patman's avatar
| #30256 | 17-06-2008 17:41 | Patman
"@inanna, en dan durft Rebel te roepen dat je alleen maar moeder mavo hebt, Hulde voor je...."


Volgens mij is Innana de best opgeleide persoon van heel Zap ;)

Niet dat ik daar geen nadelen in zie, maar toch... ;)
Patman's avatar
| #30261 | 17-06-2008 17:55 | drecul
In Duitsland en de VS is inmiddels toegegeven dat de mogelijkheid tot sprayen via een vliegtuig bestaat omdat men dat daar gedaan heeft.

Ik kan als leek niet beoordelen of contrails chemtrails zijn of niet maar die uitwaaiende strepen lijken mij nou niet goed voor het millieu.

Wat ik trouwens niet helemaal vat is dat hoog vliegende vliegtuigen soms korte contrails hebben en veel lager vliegende vliegtuigen een uitwaaiende contrail hebben.
Terwijl ik juist zou denken hoe kouder hoe langer de contrail, nou weet ik wel dat er temperatuur verschillen zijn in de lucht lagen maar kan dat zo drastisch verschillen?
Iemand die hier iets over weet?
drecul's avatar
| #30264 | 17-06-2008 17:59 | drecul
en dan neem ik altijd als vergelijking een klein stipje wat 4 korte contrails achter laat ten opzichte van een groter ogende 4 motorig straal voertuig zoals een 747.
Aangenomen dat er geen chesna bestaat met 4 rolls rolls straal motoren. ;)
drecul's avatar
| #30266 | 17-06-2008 18:07 | MolCoat
Beetje onnozel om te denken dat chemtrails alleen gebuikt kunnen worden voor het directe besproeien van een bevolking...

Wat wel zo is is dat HAARP er belang bij heeft (alu deeltjes bv) als versterker voor haar frequenties...

En met die frequenties kun je weer heel veel dingen doen... aardbevingen maken, orkanen, en vast veel meer...
| #30271 | 17-06-2008 18:13 | jasper
Vooral boven de Noordzee, maar ook boven land kunnen soms valse echo`s voorkomen. Herkenbaar aan een rommelig stippeltjes patroon. Dit komt vaak voor tijdens een inversie. Een inversie is een dunne laag in de atmosfeer waarbij de temperatuur met de hoogte toeneemt in plaats van daalt. Er hangt dan als het ware een denkbeeldige deksel boven ons hoofd. De radarstralen worden dan door de atmosfeer afgebogen en veroorzaken de verstoring.
jasper's avatar
| #30272 | 17-06-2008 18:14 | Patman
"In Duitsland en de VS is inmiddels toegegeven dat de mogelijkheid tot sprayen via een vliegtuig bestaat omdat men dat daar gedaan heeft."


Ja dat is niet nieuws. Boeren doen het al decennia, maar dan heb je wel een speciale sproeiinstallatie nodig op je vliegtuig.
Patman's avatar
| #30275 | 17-06-2008 18:17 | Patman
"En met die frequenties kun je weer heel veel dingen doen... aardbevingen maken, orkanen, en vast veel meer..."


Tuuuuuuuuurlijk. Ik bel de NWO altijd even als mijn tuintje teveel onkruid heeft. Komt er een vliegtuig over en in combinatie met een korte gerichte HAART puls is alle onkruid weer weg.

Laats waren ze wat overfanatiek geweest, was mijn hete tuinset gesmolten. Ik die gasten bellen, dikke pret gehad aan de lijn. Ze hadden het wat druk en het was inderdaad een fout aan hun kant. Druk met een projectje in China zei 'ie....
Patman's avatar
| #30277 | 17-06-2008 18:18 | Patman
Ow, HAARP natuurlijk. Dat van HAART je tuin onkruidvrij wordt lijkt me logisch... (HAART = AIDS-remmers = vergif)
Patman's avatar
| #30278 | 17-06-2008 18:20 | MolCoat
Ja opgeleid in wat, door wat en voor wat...?

Zo zie je maar dat dat helemaal niets zegt over "common sense"... als je ook al niet eens begrijpt dat vliegtuigen in het WTC onmogelijk waren...opleiding lijkt me ook regelmatig een handicap voor "common sense"... specificatie is vaak een handicap om een algeheel beeld te zien...

Een specialist is een ziekenhuis is ook zo iemand, lang opgeleid maar heel dom, als je geen holistisch beeld hebt mis je altijd de clou...
| #30279 | 17-06-2008 18:21 | drecul
Kijk die info snijd hout , mijn dank simba.

met luchtvochtigheid had ik geen rekening gehouden, ik dacht namelijk hoe kouder hoe langer lucht condenseerd.
drecul's avatar
| #30280 | 17-06-2008 18:21 | Rebel
Van de week last van Japan gehad, HAART gebeld, boem klaar.
Onkruid doen wij niet meer aan sinds het chemtrail project. Lekker handig, nou nog betalen met je vingerafdruk, chippie erbij. Hoef je ook niet meer dood, ze zetten je gewoon UIT.
Rebel's avatar
| #30289 | 17-06-2008 18:36 | Patman
met luchtvochtigheid had ik geen rekening gehouden, ik dacht namelijk hoe kouder hoe langer lucht condenseerd.


Op het gebied van chemtrails hoef je met niets rekening te houden, dan mag je gewoon wat roepen. Hoe extremer, hoe waarschijnlijker. Ik heb net geleerd dat je chemtrails nodig hebt om aardbevingen te kunnen maken. En tornado's.
Patman's avatar
| #30297 | 17-06-2008 18:44 | Rebel
De Fantastratosfeer is dat toch? Waar vliegtuigen en gebouwen liquid worden. Katrina en Betsie geboren en aardbevingen, vulkaanuitbarstingen voorbereid en dat allemaal met een 757 of twee, drie. Met ongeoefende arabkapers die hun olierijkdom zat waren, zelfmoord pleegden en daarna vrolijk op vakantie in Maroco of Libie gingen. Om daar als vrijwilliger in een aids-hospitaal te gaan werken als Engel des Doods.
Rebel's avatar
| #30298 | 17-06-2008 18:46 | Rotterdam
Zoek maar: condensatiekernen. That's it. Het hele contrail/chemtrail fenomeen verklaard. Volgend complotje maar weer? Met dit tempo denk ik dat we ergens in juli de meeste complotonzin wel achter de rug hebben.
| #30302 | 17-06-2008 18:50 | Rebel
Als Rotje binnen is geloof ik dan weer wel in chemtrails en dat ze heel destructief zijn. Zeg nou zelf die toegenomen vliegbewegingen dat kan toch nooit ergens goed voor zijn.
Rebel's avatar
| #30308 | 17-06-2008 18:53 | Rebel
Jij kan altijd nog op de vulliswage Simba.
Rebel's avatar
| #30312 | 17-06-2008 18:56 | drecul
Jij kunt toch gewoon electrisch vliegen? probleem opgelost.
Ach het kakkerlakje deelt de mening met complotters en wordt gelijk overmoedig.
drecul's avatar
| #30314 | 17-06-2008 18:58 | Rebel
Kunnen we vliegfiets niet weer intrudoceren?
Rebel's avatar
| #30317 | 17-06-2008 19:02 | Rebel
Bij mij moeten er minstens 8 loyalisten voor om het een beetje Illuminatie te maken.
Rebel's avatar
| #30325 | 17-06-2008 19:15 | Marcus
20 jaar geleden waaierden contrails niet uit, ze losten altijd op aan de staart.

Bewijs alsjeblieft mijn ongelijk met foto- of liever videomateriaal.
Marcus's avatar
| #30334 | 17-06-2008 19:43 | Marcus
@simba

Ik denk niet aan de kwantiteit maar aan de kwaliteit van de contrails.

Produceren turbofanmotoren andere verbrandingsgassen?

Ik heb een hekel aan het woord chemtrail omdat het suggereert dat je weet dat er iets anders is aan de chemische samenstelling t.o.v. een snel oplossende, niet uiwaaierende contrail. En dat is m.i. (nog) niet bewezen.

Wel kan ik het niet nalaten mensen in deze discussie uit te dagen met bewijsmateriaal te komen dat dit fenomeen (uitwaaierende contrails) 20 jaar of langer geleden ook al zichtbaar was.
Marcus's avatar
| #30347 | 17-06-2008 21:11 | Marcus
@simba,

Waarom hoor je niemand over verhoogde luchtvochtigheid dan?

Het is alleen CO2 waar men het over heeft terwijl waterdamp een sterker broeikasgas is.
Marcus's avatar
| #30360 | 17-06-2008 22:02 | Rebel
Simba versprak zich, de atmosfeer is helemaal niet vochtiger geworden de laatste 20 jaar, atmosfeer is atmosfeer.
Rebel's avatar
| #30365 | 17-06-2008 22:24 | Marcus
Kunnen we dan gezamelijk concluderen dat er de laatste 20 jaar een factor veranderd is die maakt dat contrails zich anders kunnen gedragen maar we weten niet welke?
Marcus's avatar
| #30373 | 17-06-2008 22:48 | monkeyman
We kunnen concluderen dat er meer strepen in de lucht staan.
Groot paniek!!!! Chemtrails!! DIT KLOPT NIET, MENSEN STEL VRAGEN AAN UW POLITICI!!!! (aldus een onafhankelijk onderzoeker die ik niet bij naam ga noemen).

Maar als je op het journaal weer het zoveelste bericht hoort dat er meer auto's op de weg staan, de files steeds langer worden, steeds meer uitstoot bla bla bla. Dat is natuurlijk allemaal niet vreemd.....

Er is natuurlijk totaal geen verband met meer auto's op de weg wat meer files oplevert en meer vliegtuigen in de lucht die meer strepen opleveren.

Die oude filmpjes van de jaren 60/70 van Nederlandse snelwegen zijn hilarisch om te zien. Een gemiddelde woonwijk straat is nog breder en drukker.
monkeyman's avatar
| #30374 | 17-06-2008 23:02 | Marcus
We hebben het niet over meer strepen maar over andere strepen, monkey.

Heb jij misschien oude filmpjes van de jaren 60/70 die uitgewaaierde contrails laten zien?
Marcus's avatar
| #30375 | 17-06-2008 23:10 | Patman
Is het uitwaaieren het kenmerk van chemtrails?
Patman's avatar
| #30376 | 17-06-2008 23:17 | Patman
707 en 2 T-38's, kan gerust jaren 70 zijn.

boeing4.jpg

2e wereldoorlog, b17

snyderformation-43mission.jpg

b17-contrails.jpg

B-17_Flying_Fortress.jpg

Taskforce58.jpg

C130Formation.jpg

En tenslotte, de uitwaaierende contrails boven London tijdens een Duitse aanval...

stpauls.jpg
Patman's avatar
| #30377 | 17-06-2008 23:19 | Patman
Nog vragen? *kuch*

Contrails in alle soorten en maten zijn er al geweest sinds vliegtuigen hoog vliegen. Naarmate er meer vliegtuigen komen, zien we meer contrails en statistisch komen de meest bijzondere en vreemde vormen dan ook gewoon vaker voor.
Patman's avatar
| #30378 | 17-06-2008 23:21 | Marcus
Ik heb al uitgelegd waarom ik liever niet praat over chemtrails, zie hierboven.

Maar idd, kunnen contrails tegenwoordig uitwaaieren en zelfs sluierbewolking veroorzaken.

Proof me wrong, maar dat kwam 20 jaar geleden niet voor.

Wat is verandert?
Marcus's avatar
| #30379 | 17-06-2008 23:26 | Patman
Ik moet wel zeggen dat al die contrails in de lucht eigenlijk niet normaal zijn. Begint uit de klauwen te lopen. Als je sommige foto's ziet, dat zou eigenlijk niet moeten mogen.

Zoiets als dit:

Sfc.contrail.1.26.01.JPG

Die gasten zijn gewoon wolken aan het maken boven het hele land. Best wel vreemd.
Patman's avatar
| #30380 | 17-06-2008 23:27 | Marcus
Ik beweer niet dat het fenomeen nieuw is maar contrails van lijnvliegtuigen vertoonden dat gedrag eerder niet Patman.

Btw, was het niet standard oil die aviation fuel mogelijk maakte voor beide partijen in wo2? Weet je ook weer waar dat vandaan komt ;-)
Marcus's avatar
| #30381 | 17-06-2008 23:28 | Patman
"Proof me wrong, maar dat kwam 20 jaar geleden niet voor.


Dus wel. Liet ik je net zien.

stpauls.jpg

Eén van de allereerste contrailfoto's ooit. Ik vind dit behoorlijk uitgewaaierde contrails.
Patman's avatar
| #30382 | 17-06-2008 23:44 | Marcus
Ik nuanceer: tussen 1980 en 1990 veroorzaakten lijnvliegtuigen geen contrails die uitwaaierden en sluierbewolking veroorzaakten.

Dit basseer ik op eigen waarnemingen.

Foto's van wo2 zuigermotorvliegtuigendogfights zeggen in dit verband niet veel; weet jij veel wat voor troep men in oorlogstijd bij de brandstof inmengt om het octaangetal te boosten?
Marcus's avatar
| #30394 | 18-06-2008 02:06 | SoSeg
weet jij veel wat voor troep men in oorlogstijd bij de brandstof inmengt om het octaangetal te boosten


Dat was ethylene dibromide =1,2-Dibromoethane = jp-8 fuel, hoogst kankerverwekkend en gebruikt ten tijde van WW2. Standard Oil (exxon) leverde dit goedje aan de duitsers zodat zij onder andere London konden bombarderen...
SoSeg's avatar
| #30395 | 18-06-2008 02:14 | SoSeg
Ik snap niet dat mensen moeite hebben met het fenomeen chemtrails te geloven..

Mind control bestaat niet meer want alle officiele overheids programma's zoals MK-ultra zijn gestopt...

Het testen van chemische en biologische wapens op onwetende burgers is in het verleden ruimschoots gebeurt en toegegeven, maar daar zijn ze ook mee gestopt...

Ik zou het eerder vreemd vinden als we NIET besproeid zouden worden..

Maar ik heb nog het 1 en ander aan video- en fotomateriaal op de plank liggen waaruit duidelijk wordt dat het hoofdzakelijk om ongemerkte vliegtuigen gaat die druk aan het "contrail" maken zijn..helaas heb ik ook nog andere dingen die af moeten en tijd vreten.

warp11, heb jij niet ook een goeie telelens. Een paar dagen wat van die strepentrekkers kieken en je zal tot de zelfde conclusie komen.
SoSeg's avatar
| #30396 | 18-06-2008 02:17 | SoSeg
De meer serieuze onderzoeken, zoals laatst op Discovery, laten niets raars zien.


Het is maar wat je serieus noemt. In dat onderzoek maakte men gebruik van 1 brandstof sample.
En ze kwamen tot de conclusie dat het evengoed mogelijk was dat de overheid een dergelijk programma zou hebben zonder dat dat uit dit onderzoek kwam... als we het over dezelfde uitzending hebben tenminste
SoSeg's avatar
| #30404 | 18-06-2008 08:21 | Patman
Vergeleken met wat complotters die uit de losse pols wilde theorieën spuien, is dat uiterst serieus.

Ze gingen gewoon naar het lokale vliegveld en haalde wat brandstof. Die brandstof bleek bij analyse helemaal normaal te verbranden.
Patman's avatar
| #30413 | 18-06-2008 09:33 | monkeyman
Die brandstof bleek bij analyse helemaal normaal te verbranden.

Leugenaar, ik eis nu te horen voor wie jij werkt en hoeveel ze betalen!!!

:lol:

Maar als Soseg het antwoord heeft dmv bewijs dan wil ik dit weleens zien. Ik heb een vermoeden dat het mij niet zal overtuigen.
Ongemerkte vliegtuigen die overal rondvliegen.....ik ben bang dat je vanaf die hoogte nooit een embleem gaat zien. Het is veel te hoog, teveel weerkaatsing van de zon op het vliegtuig en atmosferische verstoringen ( juiste woord?) vervagen details en kleurtjes.

Met een verrekijker op een heldere blauwe dag kom je ook een heel eind en dan zie ik ook alleen maar witte vliegtuigjes. I want to believe maar ik zie werkelijk niks geks.... Je kijkt ook 9 van de 10 keer naar een buik van een vliegtuig en daar staan geen letters op. Wil je naar een zijkant kijken dan tuur je 20 km in de verte, helemaal een ramp voor nauwkeurigheid.

Waar landen trouwens al die ongemarkeerde vliegtuigen die de hele dag lijnen trekken?
monkeyman's avatar
| #30414 | 18-06-2008 09:43 | xaderp
Die gasten zijn gewoon wolken aan het maken boven het hele land. Best wel vreemd.


Tadaa, daar zijn we dan...
En niet alleen boven ons land, maar boven heel Europa en Noord-Amerika.

Nu is dus de vraag, gebeurt dit opzettelijk, en waarom?
En wat is de invloed van een kunstmatig wolkendek op ons klimaat?
xaderp's avatar
| #30422 | 18-06-2008 10:27 | Patman
"Nu is dus de vraag, gebeurt dit opzettelijk, en waarom?"


Nee. Is gewoon een logisch en verklaarbaar gevolg van meer vliegverkeer. Niets raars aan.
Patman's avatar
| #30428 | 18-06-2008 11:34 | monkeyman
Blaas je opzettelijk uitlaatgassen in de lucht als je in een auto gaat rijden? Nee, je wilt gewoon van A naar B toe......het begint wel ERG simpel te worden deze discussie.

Tuurlijk heeft het invloed op het klimaat deze synthetische bewolking, alles wat wij doen heeft invloed op iets. Dit is wel iets waarover we vragen moeten stellen en antwoorden vinden. Alleen erg lastig als iedereen chemtrails begint te schreeuwen.

Weet je wat ook enorme invloed heeft, onze zwarte wegen. Verhit de aarde enorm door omdat het hitte opzuigt. Zwarte dakpannen is ook zoiets.

Als je al bang bent voor de strepen in de lucht dan moet je eens een foto uit de lucht zien van het landschap. Enorme oppervlaktes met onnatuurlijke hitte opvangers. Maar dat is te krankzinnig om aan de kaak te stellen, dat durft Al Gore zelfs niet aan. Onze steden afbreken in naam der opwarming van de aarde haha.
monkeyman's avatar
| #30435 | 18-06-2008 12:05 | xaderp
De wegen wit schilderen! Tuintje op je dak ;)

Hier een nieuw chemtrail filmpje van de Alex Jones website

http://www.youtube.com/watch?v=UdtLTyNOB0A

Hmja, wordt er wel een beetje Alex Jones style doorheen gedrukt. Inclusief scary soundtrack. Maar als het waar is dat ze vliegtuigen volgen die in "loops" vliegen dan is er m.i. meer aan de hand. En aardig beeldmateriaal.
xaderp's avatar
| #30438 | 18-06-2008 12:41 | Rebel
Hulde @monkeyman
Rebel's avatar
| #30446 | 18-06-2008 13:10 | Donkerdoorn
ze sprayen de haring!!!!! &"%"$
Donkerdoorn's avatar
| #30448 | 18-06-2008 13:17 | freedomfiles
"Hebben jullie ook wel eens zo een trail op buienradar gezien?"

Ja zo vaak. Hier een hele grote cirkelvormige chemtrail :

dyn006_original_513_467_gif_56221_f6083c7b9f20736f72115ad807d9b0a6.gif

;-))
freedomfiles's avatar
| #30451 | 18-06-2008 13:21 | Rebel
Zeker nieuwe haarpspray...
Rebel's avatar
| #30461 | 18-06-2008 13:50 | monkeyman
Het enigste wat nog staat tussen de illuminati en total full spectrum dominance is de haring uit de Noordzee. Die glimmende schubben verstoren de GHCPS satellieten dus moeten ze uitgeroeid worden.

Als de haring weg is is er nog maar 1 ding wat we kunnen doen...
monkeyman's avatar
| #30463 | 18-06-2008 13:54 | Rebel
Haringhaarpsprayen...?
Rebel's avatar
| #30466 | 18-06-2008 14:03 | Rotterdam
Freedomfiles, ga eerst eens iets lezen over de Corioliskracht, en kom dan terug.
| #30472 | 18-06-2008 14:23 | monkeyman
Rotterdam kijk jij hier even...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Humor
monkeyman's avatar
| #46562 | 08-10-2008 21:23 | Who is Ron Paul (ongeregistreerd) toon reactie
| #47455 | 21-10-2008 15:50 | Jopie (ongeregistreerd) toon reactie
| #87477 | 03-01-2010 18:28 | dogdob7 (ongeregistreerd) toon reactie
| #87478 | 03-01-2010 18:31 | saved
Dat is toch geen wakkerschudden! Dan moet je wel ergens mee komen dogbob7.
Een SMOKING gun hehe. Iets wat niet te ontkennen valt.
saved's avatar
| #87479 | 03-01-2010 19:20 | Tzolkin
Vandaag overigens extreem veel chemtrails boven Antwerpen. Ik liep vanmiddag een uurtje met de honden buiten en heb er misschien wel 50 of 60 zien overkomen, soms met drie tegelijk, naast elkaar. Nog nooit zoveel tegelijk gezien. Ze vlogen ook veel lager dan gewoonlijk.
| #87510 | 03-01-2010 21:52 | jasper
En dat heeft natuurlijk niks te maken met de koude lucht en hoge luchtvochtigheid, nee, sabena is overduidelijk bezig met een massale genocidecampagne!
jasper's avatar
| #87511 | 03-01-2010 21:55 | Tzolkin
Blijven kloppen Jasper, blijven kloppen.
| #87513 | 03-01-2010 22:12 | jasper
BOYCOTT SABENA!!!
jasper's avatar
| #87524 | 03-01-2010 23:31 | saved
Ja het was hier in omgeving rotterdam ook wel raak vandaag.
Sommige met hele lange strepen terwijl anderen op schijnbaar de zelfde vlieghoogte een korte staart hadden...

Wat temperatuur betreft: die strepen zijn er in de zomer net zo veel als in de winter.
saved's avatar
| #87526 | 03-01-2010 23:37 | Tzolkin
Als Sabena nog bestond had ik het kunnen overwegen...
aanmelden / inloggen