Door P.uncia, Op din 6 mei 2008 15:50, 42 reacties, citaat / intro / linkdump

De Maanlanding, is dit wel echt gebeurd ??

of had de NASA ons bij de neus ... ???

Zou een mensenvoet wel zo ver wegzinken bij een zwaartekracht van enkel 1,8 newton (die op aarde is 9.81 newton). En volgens de berekeningen valt er per jaar 14 miljoen ton stof op het maanoppervlak.

Als dat al 4.3 a 5.3 miljard jaar aan de gang is, dan zou er vandaag de dag 5486.4 cm liggen. Maar dat is niet zo: er ligt maar een laag stof van 5.08 cm. Dus waar is al dat stof naartoe?

...
Annotaties:
| #23555 | 06-05-2008 16:11 | Crest
Dat artikel dat ik net postte over John Lear zegt ervan:
- Maan gravity is 64% dat van de aarde, dus heel anders.
- Het hele space programma is een front voor het secret space programma waar wij niks van horen.
- en ja er zijn op alle planeten leven, artefacten van oudere civilisaties en zelfs live aliens te bewonderen...
- O ja en de maanlanding voorzover ze al plaatsvonden zijn met "hulp" gedaan...(tja het was slechts een front).

spannend he?

http://www.darkmission.net
http://projectcamelot.org/john_lear.html
http://projectcamelot.org/richard_hoagland.html

Hoe goed is deze info, net zo goed/slecht als de bovenstaande bronnen.
Crest's avatar
| #23556 | 06-05-2008 16:26 | Patman
- Maan gravity is 64% dat van de aarde, dus heel anders.

--> Hoe weet hij dat?

- Het hele space programma is een front voor het secret space programma waar wij niks van horen.

--> Hoe weet hij dat?

- en ja er zijn op alle planeten leven, artefacten van oudere civilisaties en zelfs live aliens te bewonderen...

--> Hoe weet hij dat?

- O ja en de maanlanding voorzover ze al plaatsvonden zijn met "hulp" gedaan...(tja het was slechts een front).

--> Hoe weet hij dat?
Patman's avatar
| #23559 | 06-05-2008 18:27 | Fra Mauro
Over enkele jaren hebben we het bewijs; Rusland, China, Japan en de USA staan dan weer op de Maan. Of voor het eerst zoals sommigen hier beweren, tot die tijd is het een moot point.
Fra Mauro's avatar
| #23565 | 06-05-2008 20:08 | Rikk
Er zijn nu kijkers die uiterst nauwkeurig het maanoppervlak kunnen waarnemen, maar van alle rommel die de amerikanen met al hun missies daar hebben achtergelaten geen spoor...het moet er een vuilnisbelt zijn.
Rikk's avatar
| #23567 | 06-05-2008 20:19 | P.uncia
Ze zijn *never ever* op de maan geweest :D
P.uncia's avatar
| #23568 | 06-05-2008 20:22 | Crest
Patman, ik zeg niet dat het geloofwaardig is;
dus
- Hij beweert het te kunnen berekenen op basis van het zero point tussen maan en aarde waarvan NASA officieel zegt dat het 24000 is maar er zijn report van Nasa op 48000 of zoiets zie interview (of lulverhaal)
- Dit hangt hij op aan de "research" van Hoagland gepubliceert in Dark Mission de kritiek op Darkmission is veel kleine feitjes en associaties weinig hard bewijs. Zie amazon
- Geen idee
- Geen idee

Kortom neem dit met een korrel zout zoals mijn bovenstaande statement over betrouwbaarheid impliceerde.
Crest's avatar
| #23569 | 06-05-2008 20:23 | Crest
@Fra Mauro nee daar geloof ik niet in die nieuwe Japanse satelliet is NU rond de maan en WIJ krijgen niks te zien.
Crest's avatar
| #23570 | 06-05-2008 20:25 | Crest
@Rik hoe nauwkeurig, ik zal recent met een amateur astronoom te praten en die had TOP spullen (van questar voor de liefhebbers 24000 EURO en up wachttijd 6 jaar).
en hij had het over objecten van 1 kilometer als ik mij niet vergis

Overigens ik neem wel aan dat NASA ons niet de waarheid verteld over alles.
Heb ik daar bewijs voor nee, maar ik vind dat er voldoende aanwijzingen zijn om de vraag te stellen.
Crest's avatar
| #23572 | 06-05-2008 20:29 | Crest
Crest's avatar
| #23576 | 06-05-2008 20:40 | Patman
"Er zijn nu kijkers die uiterst nauwkeurig het maanoppervlak kunnen waarnemen, maar van alle rommel die de amerikanen met al hun missies daar hebben achtergelaten geen spoor...het moet er een vuilnisbelt zijn."


Nee zelfs de Hubble heeft niet genoeg resolutie.
Patman's avatar
| #23577 | 06-05-2008 20:51 | wippo
Op deze foto vraag ik mij af waar het andere gedeelte van de aarde naartoe is. Waarom is er een brede sikkel van de aarde af. Schaduw van de maan kan het niet zijn. Maar wat dan wel ?

Mensen zeggen dat dit hetzelfde systeem is zoals wij op aarde 's nachts de afnemende en wassende maan hebben. Maar die maanstanden ontstaan doordat de aarde zijn schaduw werpt op de maan. Hier kan je toch niet zeggen dat de maan zijn schaduw werpt op de aarde, of wel ?


Dit stond (onder aan) op die site. Het lijkt mij dat de ene helft van de aarde wel bellicht is en de andere niet . Net zoals bij de maan. Dus niet echt een goede reden om aan de echtheid van de foto te twijfelen.
| #23578 | 06-05-2008 21:16 | Fra Mauro
Het is niet mogelijk met een kijker vanaf de Aarde de landingsplaatsen nauwkeurig te onderzoeken. Ook de Japanse missie vliegt te hoog boven de Maan om een en ander duidelijk in beeld te kunnen brengen. De vraag is natuurlijk waarom de Japanners zo hoog blijven en niet afdalen tot het verkennerniveau van de Amerikanen in de jaren '60.
Fra Mauro's avatar
| #23579 | 06-05-2008 21:24 | Rikk
Zelfs in nederland willen ze naar de maan.
http://www.astron.nl/press/090306.htm

Maar ik vraag me af of dit prestigieuze project waar de nedelandse belasting betaler 52 miljoen voor heeft neergeteld ooit goed van de grond komt.
Ik had mijn hoop een beetje gevestigd op het LOFAR project, deze hele grote radiotelescoop had ons iets meer van de maan kunnen laten zien, maar ook hier niets.
http://www.lofar.nl/

europe2.jpg
Rikk's avatar
| #23586 | 06-05-2008 22:55 | George VIII
eigenlijk was 911 de moonhoax van de 21e eeuw..
tv-fakery avant la letre..

we dit not go
alleen al deze Apollo 11 press conference zegt genoeg lijkt me
http://www.youtube.com/watch?v=-RcKLAo62Ro
| #23597 | 07-05-2008 06:02 | Inanna
@ George VIII
Dat denk ik ook!
De hele pers conferentie staat nog steeds online.
HIER!
Die drie kleine zenuwlijdertjes zijn naar de maan gegaan!

Hihihihihi Hahahahaha! :-)
Inanna's avatar
| #23604 | 07-05-2008 08:06 | Crest
@Ianna daar ben ik het mee eens, die persconferentie is de raarste uit de geschiedenis. Hij bewijst niks. Maar daar zitten geen mannen die zonder enige restricties de waarheid vertellen...

En daarom zijn ze er nog gefrustreerd van en spreken ze nooit ongeregisseerd in het openbaar, wat zullen die kerels balen, sommigen beweren dat ze het ook echt niet meer weten doordat ze gedrogeerd zijn; geheugenverlies

in dat geval is hun frustratie dat ze het niet meer weten..
gefrustreerd zijn ze lijkt mij zeker
Crest's avatar
| #23607 | 07-05-2008 09:57 | ron1872
Inderdaad een rare persconferentie van een paar ineengekrompen personen. Er straalt niks van trots, vreugde of Amerikaans patriotisme van ze af. Heel bizar. De maanhoax is wel zo'n beetje het laatste wat ik als complot zou gaan zien, maar na het zien van dit stuk begin ik toch enigszins te twijfelen.
ron1872's avatar
| #23611 | 07-05-2008 10:26 | Rebel
Ik durf bijna niet meer te reageren; als allesontkenner weggezet te worden...:))) Goed, de drie astronauten op de persconferentie waren gewoon moe...pfffffff :))) Het raketplofje bij het verlaten van de maan vind ik ook heel overtuigend. En verder regisseer ik amateurtoneel, dan zeg ik: "Goed gedaan!"
Rebel's avatar
| #23616 | 07-05-2008 10:40 | Inanna
Rebel, ik heb het probleem eens voorgelegd aan een professor in de sociale psychologie, zo een die observatie-training geeft aan studenten. Volgens haar hadden de heren misschien wel last van plankenkoorts!
Inanna's avatar
| #23618 | 07-05-2008 10:54 | De Neep
Ik moet toch even melden dat ik van de maanhoax breed ga glimlachen... het is eigenlijk de enige conspiracy waar ik blij van wordt .... ik voel ook geen behoefte om andere van mijn ideeen op dit gebied te overtuigen.... zijn er niet meer van dit soort verhalen? Ik smul ervan!
De Neep's avatar
| #23619 | 07-05-2008 11:21 | drecul
mmm ik weet het niet toch blijf ik een unheimlich gevoel bij deze persconferentie houden.
Het klinkt mij allemaal iets te scripterig. Zelfs de 'grappige' anekdotes klinken ingefluisterd.
drecul's avatar
| #23623 | 07-05-2008 11:47 | Inanna
Drecul, ze zijn ook overduidelijk bloed-nerveus! Deze drie dappere jongens zouden de grootste gevaren hebben doorstaan? Ach, kom!

Ze zijn in elk geval geïntimideerd.
Inanna's avatar
| #23624 | 07-05-2008 11:51 | ron1872
Zouden ze dan .......

....... alleen maar rondjes om de maan hebben gevlogen?
ron1872's avatar
| #23634 | 07-05-2008 12:40 | Rebel
... alleen maar rondjes om de aarde???
Rebel's avatar
| #23639 | 07-05-2008 14:11 | Inanna
Ron, ze hebben waarschijnlijk alleen maar rondjes rond de aarde gevlogen. Om naar de maan te gaan, moet je eerst door de Van Allen gordels en die bestaan uit geladen deeltjes, oftewel losse protonen en elektronen.
En wat dacht je wat? Ze hadden geen geigerteller aan boord, ze waren niet gekleed in loden pakken en ze hebben het allemaal overleefd!
Kijk, als ze nou rare vormen van kanker hadden gekregen, zoals men die krijgt in Basra, Bagdad en Afghanistan, dan zou ik hebben gezegd: "Die dappere jongens zijn naar de maan gegaan."

Ken je die grap van Sam en Moos die naar Parijs gingen?
Inanna's avatar
| #23641 | 07-05-2008 14:41 | George VIII
-Arie-mode aan-
wat een onzin, die moonhoax!
dan zouden zeker al die beelden vervalst zijn..
en al die broadcast-technici, in het complot zitten
dat kan natuurlijk noooooit
die no-moonlanders zijn gestoord en/of worden door de CIA betaald.
het is een schande en brengt de truth-beweging in discrediet!
| #23642 | 07-05-2008 14:47 | Inanna
-Inanna mode aan-
Van de drie astronauten zat er maar één in het complot.
De anderen zijn na afloop geïntimideerd.
Wie van de drie gedraagt zich anders dan de andere twee?
-Inanna mode uit-
Inanna's avatar
| #23643 | 07-05-2008 14:49 | ron1872
Ken je die grap van Sam en Moos die naar Parijs gingen?


Die kwamen er niet ;)
ron1872's avatar
| #23648 | 07-05-2008 15:43 | De Neep
@George VIII

Natuurlijk brengt dit de truth-beweging in discrediet! Er is helaas veel meer niet waar dan 911. Als je dat eenmaal doorhebt valt er veel meer uit elkaar dan alleen de oorlog tegen terreur... en dat is weer een heel sterk punt voor de "bedenkers" van al die onzin die over ons heen wordt gestort ........... helaas .............

Al die waarheid brengt je eigenlijk nergens anders dat in een isolement ... Dit is trouwens wel koel : misschien hebben "ze" tocht het beste met ons voor alleen snappen we er geen reed van:

http://www.youtube.com/watch?v=b_W4EV-ikJY
De Neep's avatar
| #23649 | 07-05-2008 15:58 | George VIII
"... en dat is weer een heel sterk punt voor de "bedenkers" van al die onzin die over ons heen wordt gestort ........... helaas ............. "

hoe dan?
| #23650 | 07-05-2008 16:11 | De Neep
Omdat "deze onzin" buiten het referentiekader valt van de meeste mensen; Je kunt iemand niet ergens van overtuigen wat in de wereld van deze persoon als "ondenkbaar" wordt gezien. Met wat voor feitenrelaas je ook op de proppen komt....

Voor veel mensen is het ondenkbaar dat de maanlanding niet heeft plaatsgevonden..... end of story.. en mazzel voor onze "power elite" of hoe je zo ook wil noemen.
De Neep's avatar
| #23656 | 07-05-2008 17:56 | MolCoat
Voor veel mensen is het ondenkbaar dat de maanlanding niet heeft plaatsgevonden.....


Toen ik twee jaar terug eens ergens vertelde dat er geen mensen op de maan zijn geweest, viel de een van zijn kruk en was bijna in shock en een ander zei dat is een geweldige grap als het waar is en vond het prachtig.
| #23657 | 07-05-2008 18:50 | George VIII
kortom, die ouwe Adolf had enorm gelijk met z'n "hoe groter de leugen.."-stelling

ik zie Cheney al voor me aan de tekentafel..:
"O.k. laten we iets "ondenkbaars" bedenken... iedeeen?"
creatief gezien best een leuke baan..false-flag-terror/fake event-bedenker..
wie het ziekst kan denken wordt medewerker van de maand..
bijv: dingetjes toevoegen waarover debunkers later gaan roepen: "maar waarom zouden ze dat hebben gedaan..dat slaat nergens op"
dolle pret! en een lekker groot budget.. geen nood tot beknibbelen op kosten..heerlijk!

ik denk dat een onderdeel van alle false flag ops altijd ook een stukje expiriment/ onderzoek is..leren voor de toekomst..
"hoever kunnen we gaan met onze media-endorsed psy-ops...waar trappen mensen nog in... hoe kunnen we dmv TV, mensen nog beter misleiden/sturen.." etc
plus testen van nieuwe (wapen)-technologieen..
(WTC-gebouwen door prullebakbrandjes gereduceerd tot ultra-fijn poeder..moet niet veel gekker worden..where's the building?!)
| #23670 | 07-05-2008 22:14 | Zurk
Ach, `t is simpele propagandacinema, de Yanks hadden aan de Nazi's een voorbeeld: dat heb je met nationaal-fascistoïde geïnspireerd Rijksego:
http://www.eyepod.org/Nazi-Disc-Photos.html
http://en.wikipedia.org/wiki/User:Piecraft/Haunebu
Zoals Pentagon megalomane maanverovering claimt, zo ging de Germaanse Nazitop prat op hun Haunebu vliegende
schotels met antizwaartekrachtmodulen die 4000 km per uur zouden halen.....
Zurk's avatar
| #23673 | 07-05-2008 22:31 | monkeyman
Als we nooit op de maan zijn geweest, wie heeft dan die basis aan de achterkant van de maan gebouwd?
monkeyman's avatar
| #23675 | 07-05-2008 22:55 | Rebel
arie? is dat die man die zijn diploma naar mij op wou sturen? Maar nou serieus...
Rebel's avatar
| #23682 | 07-05-2008 23:53 | P.uncia
wie heeft dan die basis aan de achterkant van de maan gebouwd?


Eh, marsmannetjes mss, moet je aan Ickel vragen die heeft connecties met de Galactische Federatie :lol: ;P
P.uncia's avatar
| #23688 | 08-05-2008 05:49 | monkeyman
Het moeten gelijk weer marsmannetjes zijn. Als ik jou was zou ik maar niet naar de maan gaan in de toekomst, daar staan een paar pissed off maanmannetjes te wachten op jou. Zelfs een interventie van Ickel zal je niet kunnen helpen.

Maar het verhaal is dat er een soort van "gebouwen" staan.
Lekker betrouwbaar allemaal maar tja....Nasa die de kleuren wegdraait op Mars is ook lekker betrouwbaar.
monkeyman's avatar
| #23701 | 08-05-2008 09:01 | De Neep
Ik heb het allemaal voor jullie uitgezocht en de nasa heeft gelijk!
http://www.google.com/moon/
De Neep's avatar
| #23710 | 08-05-2008 10:58 | john boy
lees het verhaal van gordon cooper (ff googlen) of je kan ook veel vinden bij http://www.kanaal-13.nl
Het blijkt dat er tijdens de aankomst van de astronauten op de maan in 1969 ; zij daar een beschaving zagen die niet van deze wereld werd, het was voor hen zeer schokkend.
| #23716 | 08-05-2008 11:43 | Inanna
@ John boy:
Aha! Daarom waren ze zo nerveus tijdens die persconferentie! Ze hadden een buitenaardse beschaving ontmoet en dat mochten ze niet zeggen!

In deze docu van Discovery of NG of zo, zien ze ook UFO's en zo. Ik heb hem niet helemaal uitgekeken. Ik vond hem te maf worden!
Inanna's avatar
aanmelden / inloggen