Door community (initieel Patman), Op woe 15 dec 2010 00:08, 30 reacties, nieuws

De PVV wil oorlog met Iran

De PVV wil dat de westerse landen Iran aanvallen. Het zou een preventieve oorlog moeten zijn, omdat de PVV bang is dat Iran over niet al te lange tijd de beschikking heeft over kernwapens.

" Via een aanval moeten we onze eigen vernietiging voorkomen", zegt PVV'er Kortenoeven. Hij vindt dat de rest van de Tweede Kamer veel te luchtig doet over de gevaren van de islam.

" Terroristen zijn geen eenlingen. Hun denkbeelden zijn in de islam geen uitzondering", zegt het PVV-Kamerlid. Minister Rosenthal van Buitenlandse Zaken heeft nog niet gereageerd op de oproep voor een oorlog tegen Iran.
Annotaties:
| #120526 | 15-12-2010 00:30 | P.uncia
Die zijn echt van de pot gerukt...
P.uncia's avatar
| #120535 | 15-12-2010 01:30 | xxxx
Is iemand er eigenlijk achter gekomen hoe het nu zat met die gesigneerd confession van VVD prominenten echtpaar Kwint, welke o.a. verklaarde dat Wilders door de Mossad "onder handen" was genomen? Ik vind dat nog steeds een zeer reële mogelijkheid, vooral als je naar die dode psychotische ogen kijkt van Wilders.... iemand die tot trauma gemarteld is?
zie: http://misdaadjournalist.web-log.nl/files/wilders-verklaring-nw.pdf
xxxx's avatar
| #120541 | 15-12-2010 02:10 | Johnito
De PVV wil overigens al zeker sinds juni 2007 oorlog tegen Iran.

Oorlog is anno 2010 best handig als afleiding van je eigen steun aan een afbraakkabinet, of niet soms Geert...
Johnito's avatar
| #120542 | 15-12-2010 02:11 | SoSeg
Leuke vraag om aan wilders te stellen met een camera erbij natuurlijk voor het vastleggen van zijn reactie;
Hoe zit dat met uw dubbele israelische paspoort?

Iran aanvallen is opeens helemaal in lijn der verwachting als de verklaring mbt greet wilders (zie pdf reactie xxxx) echt is.

Waarom noemen ze de pvv niet gewoon nsdap?
SoSeg's avatar
| #120543 | 15-12-2010 02:16 | Johnito

Is iemand er eigenlijk achter gekomen hoe het nu zat met die gesigneerd confession van VVD prominenten echtpaar Kwint, welke o.a. verklaarde dat Wilders door de Mossad "onder handen" was genomen? Ik vind dat nog steeds een zeer reële mogelijkheid, vooral als je naar die dode psychotische ogen kijkt van Wilders.... iemand die tot trauma gemarteld is?
zie: http://misdaadjournalist.web-log.nl/files/wilders-verklaring-nw.pdf


Ik ging even zoeken, en werd op pagina 3 van google aangevallen door malware (weliswaar voor Windows gemaakt, dus weinig last van, maar toch) #paracomment :-P
Johnito's avatar
| #120545 | 15-12-2010 02:33 | RealNews
Oordelen en veroordelen op basis van aannames.
Hersenloze mensen die de propaganda van Amerika napraten. Zich waarschijnlijk nog nooit hebben verdiept in de islam en/of het Midden Oosten.

Ik heb er gewoond en gewerkt en heb uit nieuwsgierigheid deze zomer voor het eerst Iran een aantal weken bezocht. Ben geboren en getogen Nederlandse en geen aanhanger van de islam. Uit eigen ervaringen weet ik dat wat wij horen en lezen in de MSM nog niet voor de helft grenst aan de waarheid. Iran wordt onterecht steeds weer een kwaad daglicht gezet. Niet dat daar alles geweldig is maar de mensen die ik heb ontmoet zijn de meest vriendelijke en gastvrije die ik op al mijn reizen ben tegengekomen. En voor degene die echt oorlog willen; ze zijn er klaar voor. Ben toevallig langs twee van de vele nucleaire installaties gekomen die verspreid over het hele land liggen, en het staat er vol met tanks en afweergeschut. De inlichtingen waarop landen zich baseren zijn van dezelfde bron als die ons wisten te vertellen dat er in Irak “wapens of mass destruction” waren te vinden.
Het gaat maar om 1 ding: olie, Iran is de vierde grootste olie-exporteur ter wereld.

Luister ook eens naar een radio interview van George Galloway dat sluit wel mooi aan bij deze post.

http://www.youtube.com/watch?v=jtw5Zy2M6rk
RealNews's avatar
| #120546 | 15-12-2010 02:55 | Japie
@ RealNews:
Geweldig fragment, dank!

Bekijk deze video eens (aanrader):

http://www.veoh.com/browse/videos/category/travel_and_culture/watch/v19973573GDs2Dqkr
Japie's avatar
| #120549 | 15-12-2010 08:45 | zwart
De roep om oorlog heb ik nog niet gehoord van hen die daar gaan sneuvelen.
zwart's avatar
| #120550 | 15-12-2010 08:47 | Crest
NSDAP?


DZP lijkt me mogelijk passender,

Dutch Zionist Party
Crest's avatar
| #120552 | 15-12-2010 08:57 | zwart
Nou brandt maar weer los dan. Roeptoeter maar weer alle Godwin kreten en verzin er vooral een paar nieuwe scheldkanonades bij.
Lekker slim.

Wasmiddelreclame voor de PVV.
zwart's avatar
| #120564 | 15-12-2010 11:50 | Johnito
Zijn Iraanse vrouwen en homo's immuun voor de DU-munitie,clusterbommen en fosforgranaten die Iran democratie gaan brengen?
Johnito's avatar
| #120565 | 15-12-2010 12:23 | Hans
Goed plaatje, Patman.
De beuk erin tegen die bruinhemden.
Hans's avatar
| #120567 | 15-12-2010 12:31 | Mack
Ik heb onder de toonbank van mijn winkel een pistool liggen, niet ter verdediging maar om preventief potentiële overvallers neer te schieten. Je kunt ze maar beter voor zijn, heb ik ven Geert geleerd.
| #120568 | 15-12-2010 12:36 | Johnito
Precies Hans, ik ga zometeen als ik naar mn werk ga even een paar andere weggebruikers van de weg afrijden. Je weet maar nooit of ze dat eventueel bij mij willen doen in de toekomst.
Johnito's avatar
| #120569 | 15-12-2010 12:38 | Johnito
Pardon, was @infinity
Johnito's avatar
| #120583 | 15-12-2010 14:00 | tegengas
Tja misschien dat een oorlog ons uit een economisch dal kan trekken.
tegengas's avatar
| #120586 | 15-12-2010 14:27 | Mack
Dan zou ik liever een oorlog beginnen tegen een makkelijkere tegenstander, Iran is klaar voor oorlog en ik heb het gevoel dat we dan de laatste oorlog van onze mensheid hebben...Misschien zo rond 21-12-2012 :P
| #120589 | 15-12-2010 14:52 | amazona
Ik heb onder de toonbank van mijn winkel een pistool liggen, niet ter verdediging maar om preventief potentiële overvallers neer te schieten.

LOL
amazona's avatar
| #120591 | 15-12-2010 14:59 | tegengas
Infinity Mack

Maar dan wel een land met Olie, Gas, Uranium, Goud, (lange lijst CIA World Factbook)
Er moet wel handel in de grond zitten.
tegengas's avatar
| #120592 | 15-12-2010 15:08 | Guantanamo Lullabay
Dus in principe was Wilders dan ook iemand die wel begreep dat Folkert vd G. Preventief Fortuyn ruimde?
Guantanamo Lullabay's avatar
| #120598 | 15-12-2010 15:39 | tegengas
Geert Wilders in de wikileaks

@WallyHoest asked for Geert Wilders

http://www.guardian.co.uk/world/blog/2010/dec/13/wiki-leaks-you-ask-we-search
tegengas's avatar
| #120646 | 15-12-2010 19:49 | Mack
@ tegengas
De vraag is of ze Iran kunnen verslaan.
| #120677 | 15-12-2010 23:19 | tegengas
Ja, Ik zie wel kansen alleen met de bevolking, geef ze een zetje en de rest gaat vanzelf.
tegengas's avatar
| #120680 | 15-12-2010 23:26 | Marcus
RTL-nieuws benoemde vandaag dat het bestaan van een Iraans kernwapen-programma niet bewezen is.
Er is hoop:-)
Marcus's avatar
| #120681 | 15-12-2010 23:28 | Johnito
Kortenoeven schijnt in de Kamer vanavond ook nog iets te hebben geroepen in de trant van "Dhimmie66 (lees Pechtold) de zee in drijven.

Kan iemand die gast alsjeblieft een enkeltje Teheran geven of zo.
Johnito's avatar
| #120682 | 15-12-2010 23:34 | xxxx
Lijkt me niet zo moeilijk met een defensie budget wat vele malen groter dan de rest van de hele wereld. Maar ik begrijp dat Israel de eerste move gaat maken....en dat gaat ze wel wat kosten...en dat vinden wij zoooooo erg (kugh), dat we er ons ook mee gaan bemoeien natuurlijk
xxxx's avatar
| #120686 | 15-12-2010 23:56 | Marcus
dat we er ons ook mee gaan bemoeien natuurlijk

Nee, wij, het volk (de demos in democratie) zeker in europa, gaan geen volgende imperialistische oorlog accepteren.
Niet nadat ze ons zo financieel genaaid hebben.
Hun timing is fout;-)
Marcus's avatar
| #120689 | 16-12-2010 00:44 | Paul2
@ RealNews:
Geweldig die Galloway ,kan die man niet in de 2e Kamer.Blaast Wilders zo van de kansel.
| #120697 | 16-12-2010 02:32 | info in istanbul
@Marcus]

quote
Nee, wij, het volk (de demos in democratie) zeker in europa, gaan geen volgende imperialistische oorlog accepteren.

Niet nadat ze ons zo financieel genaaid hebben.
Hun timing is fout;-)
unquote

ik zou bijna denken "niets mis met de timing".

trouwens heerlijk weer vandaag hier. zon en ook wat regen.
info in istanbul's avatar
| #120764 | 16-12-2010 19:33 | luit

Nee, wij, het volk (de demos in democratie) zeker in europa, gaan geen volgende imperialistische oorlog accepteren.
Niet nadat ze ons zo financieel genaaid hebben.
Hun timing is fout;-)


Als jij dat kan bedenken dan kunnen 'zij' het ook. Vandaar ook de extreme inperking van onze grondrechten. Het lijkt er op dat men hoog spel wil spelen en 'zij' zijn beter voorbereid dan 'wij'.
We laten ons nog steeds tegen elkaar uitspelen (link/rechts, moslim/christen, etc) en vormen geen front.

Er is wel iets veranderd wat betreft het kritisch vermogen van het volk in de laatste pakweg 10 jaar en daarover heeft Zbigniew Brezinski ook zijn zorgen geuit (kan de link niet meer vinden, wel interessant om de quotes op wiki eens te lezen van deze meneer http://en.wikipedia.org/wiki/Zbigniew_Brzezinski#Post_9.2F11 )

Het zijn interessante tijden maar vrolijk word je er niet van.
aanmelden / inloggen