Door community (initieel Witte Haai), Op maa 30 jul 2012 19:50, 4 reacties, nieuws

Fraude met Zwarte Doos 9/11 vlucht 77

Het belang van deze grootscheepse False Flag operatie (9/11), waarbij ondermeer de Twin Towers in New York werden vernietigd, kan niet vaak genoeg worden onderstreept.

Door alle aantoonbare knullige fouten die hier gemaakt zijn, is het de achilleshiel van de Elite geworden. Nu, wederom, vallen de autoriteiten door de mand.

Er is nieuw bewijs boven tafel gekomen. Dit keer gaat het om de Zwarte Doos van het vliegtuig wat het Pentagon zou hebben geraakt, Flight 77.

Met zwarte doos of flightdatarecorder (FDR) wordt over het algemeen een apparaat in een vliegtuig bedoeld, waarin alle vluchtgegevens van het laatste deel van de vlucht elektronisch worden opgeslagen. De FDR is echter niet zwart, maar fel oranje van kleur. Dit om het terugvinden na een eventuele crash gemakkelijker te maken.

Een organisatie die zich al jarenlang bezighoudt met onderzoek naar 9/11 is “Pilots for 9/11 Truth”. Bestaande uit luchtvaartprofessionals die maar één doel hebben: de waarheid over 9/11 boven tafel krijgen.

Iemand die deel uitmaakt van deze organisatie is Dennis Cimino. Dennis is specialist op het gebied van Flight Data Recorders (Zwarte Doos) en bovendien commerciëel piloot met meer dan tweeduizend uur vliegervaring.

In de onderstaande presentatie toont Dennis aan dat er fraude is gepleegd met de Zwarte Doos van Flight 77, het vliegtuig wat zich in het Pentagon geboord zou hebben.

De door de autoriteiten gepresenteerde Zwarte Doos is niet afkomstig van een vliegtuig, maar is op een werkbank in elkaar gezet. Er ontbreken in de Zwarte Doos cruciale gegevens die wel aanwezig geweest zouden zijn, ware het een echte geweest. Gegevens zoals het aanpassen van de hoogtemeters aan veranderde barometrische omstandigheden of zelfs het openen van een cockpit deur.

De presentatie werd op 17 juni 2012 gegeven in Vancouver. De kwaliteit van het beeld is niet daverend, maar het geluid des te beter.

En vooral met mogelijke nieuwe False Flag operaties om de hoek is het vooral zaak om de reeds uitgevoerde, waar mogelijk te ontmaskeren. En wie weet, misschien voorkomt dit wel nieuwe.

Annotaties:
| #185991 | 31-07-2012 18:27 | eco-ernie
Als dat nou toch eens waar mocht worden : dat alle ratten die "meegewerkt" hebben aan het 911 schandaal te kunnen laten plaatsvinden, aan de schand- en tevens publieke martelpaal gebonden konden worden.
Als alleen dat al DE openbaring van 2012 zou worden, kan mijn 2012 al niet meer stuk!
eco-ernie's avatar
| #185992 | 31-07-2012 18:28 | bron
Tsssss.
Je bent nog dommer dan ik dacht als je het officiële verhaal gelooft.
Al die niet kloppende officiële verhalen, ze zijn echt eindeloos aan het worden.
Nou, waar blijven de kranten, schrijven, stelletje professionals!

Zijn al die journalisten dom, omgekocht, bang?
Ligt het aan de hoofdredacteuren?
Als iedereen nou een een jaartje geen krant koopt...
bron's avatar
| #186002 | 01-08-2012 01:03 | RealityCheck
Truthers zijn zelf een grote fraude.
Die gast weet donders goed dat de flight data recorders toen helemaal geen cockpit deur openingen data opsloegen maar liegt er toch gewoon vrolijk op los. Je kan dus helemaal niets van wat die gast vertelt serieus nemen.

The NTSB data is separated into two sections: "Parameters Plotted" and "Parameters Not Working or Unconfirmed"
There were around 300 parameters plotted, listed in the first portion of the NTSB data. All the rest are filed under not working or unconfirmed.

An example of a plotted parameter (one which was working and measured) is like this:
EICAS L/R-A-1 GEAR DOWN SYS 1 - L
meaning the landing gear status was checked and plotted

An example of a parameter that was no checked or working, or available on this particular aircraft is:
HUD-1 AIII MODE HUD
meaning the HUD or Heads Up Display was not used for this aircraft


Now, to the FINAL ANSWER....

Listed in the first portion of the NTSB data where the roughly 300 items were verified and checked, the FLT_D_DR was NOT plotted. and what does that mean? It means that for whatever reason the data for whether the door was OPEN or CLOSED during this flight was either not measured or the hardware was not connected.

The door may or may not have been opened - the data was never recorded. Can we prove from the NTSB flight data that the door remained closed the whole flight? No, we can't.
RealityCheck's avatar
| #186012 | 01-08-2012 12:43 | ouwe knar
Nah, de volgende false flag is gedurende de olympische spelen in London. Waarom anders al die militairen en die extra portie militairen nadat de beveiliging onvoldoende geacht werd.
Ik heb effe vakantie hoor, zeg....
ouwe knar's avatar
aanmelden / inloggen