Door Dutchman, Op maa 14 jan 2008 15:22, 41 reacties, citaat / intro / linkdump

Gebruikt Hillary Clinton occulte symbolen tijdens de verkiezingsstrijd?

Gebruikt Hillary Clinton occulte symbolen tijdens de verkiezingsstrijd? Misschien iets te ver gezocht allemaal, maar toch het vermelden waard. Reeds meerdere malen maakt Hillary Clinton gebruikt van een andere dan normale Amerikaanse vlag tijdens haar bijeenkomsten. Bij de normale Amerikaanse vlag, heb je aan de linkerkant een blauw vlak met daarin de welbekende witte sterren. Normaal staan die sterren op de vlag met 1 punt omhoog en 2 punten omlaag (zie eerste foto). Hillary Clinton gebruikt (bewust?) een vlag waarin de sterren met 2 punten omhoog staan en 1 naar beneden. (zie 2e foto)

Een ster met 2 punten omhoog en 1 naar beneden is een...
Annotaties:
| #10459 | 14-01-2008 16:31 | Hans
Aha, een duistere Illuminati-samenzwering. Je leest ze het eerst op Zaplog.
Hans's avatar
| #10460 | 14-01-2008 16:41 | Patman
Of hadden ze vlag gewoon ondersteboven opgehangen omdat anders de sterren achter het decor bovenin zou verdwijnen?

Ja, klinkt wat dom mischien hoor. Vergeef het me, maar ik kan me zo voorstellen dat ze die vlag eerst gewoon hadden opgehangen maar dat gezien de grootte ervan het blauwe vlak met de sterren buiten beeld verdween.

Heel suf dat ik zo kan denken hoor. Ik vind ook dat je altijd het eerst aan Satan en één van zijn samenzweringen moet denken.
Patman's avatar
| #10461 | 14-01-2008 16:56 | Dutchman
De Amerikaanse vlag kun je net als de Nederlandse vlag niet
andersom hangen.
americanflag.jpg
Dutchman's avatar
| #10463 | 14-01-2008 17:13 | Patman
Waarom, je kan die vlag nu toch gewoon horizontaal spiegelen? Dan hangt ie ondersteboven. Kijk je gewoon tegen de 'achterkant' aan.
Patman's avatar
| #10465 | 14-01-2008 17:14 | Patman
Dus niet roteren, maar spiegelen.
Patman's avatar
| #10466 | 14-01-2008 17:21 | Dutchman
Ja dat zou inderdaad kunnen en dat verklaart gelijk dat de sterren
dan ondersteboven staan.

(B.t.w. het is nog steeds strafbaar om de (nederlandse) vlag verkeerd op te hangen.)
Dutchman's avatar
| #10467 | 14-01-2008 17:23 | Patman
Ik ga het eens even uitzoeken. Dit is bijvoorbeeld wel vreemd. (Van dezelfde website)

soldier-with-backward-flag.jpg

Of die Franse of die Amerikaanse vlag zit verkeerd... Maar heeft het betekenis?
Patman's avatar
| #10468 | 14-01-2008 17:23 | Dutchman
Brrr, ik ben volgens mij helemaal gebrainwashed....;)
Dutchman's avatar
| #10469 | 14-01-2008 17:24 | Dutchman
@Patman
Ja dat had ik ook gelezen, heel raar dat van die militairen
Dutchman's avatar
| #10470 | 14-01-2008 17:24 | Patman
Ja, gevonden. Ze hebben inderdaad een speciale vlag. Heel bizar....

Hier onderin staat een filmpje waar je de vlag heel duidelijk ziet hangen...

http://www.hillaryclinton.com/hq/newhampshire/

Heel vreemd dit. Zo meteen op Zapruder.
Patman's avatar
| #10471 | 14-01-2008 17:31 | Patman
De vlag is dus duidelijk verkeerd gemaakt.

hclintonflag2.jpg

Maar is dat bewust gedaan?
Patman's avatar
| #10472 | 14-01-2008 17:31 | Patman
(rechtermuis en dan 'view image' voor grotere versie.
Patman's avatar
| #10473 | 14-01-2008 17:32 | Dutchman
Dat met die militairen klopt ook, heb even gegoogled en ze hebben allemaal
een "verkeerde" vlag.
1 voorbeeld:
Iraq109.jpg
LTC Dale Kuehl, commander of the 1st Battalion, 5th Cavalry Regiment, presents Iraqi army Lt. Col. Wail Mohamed Hussain bla bla
Dutchman's avatar
| #10474 | 14-01-2008 17:34 | Dutchman
h
Iraq109.jpg
Dutchman's avatar
| #10476 | 14-01-2008 17:35 | Dutchman
Ja ik zie het. De vlag hangt zoals hij moet hangen.
Dutchman's avatar
| #10477 | 14-01-2008 17:36 | Dutchman
@patman
Kun je 10473 en 10474 en deze verwijderen?
Dutchman's avatar
| #10478 | 14-01-2008 17:41 | monkeyman
Ik trek mijn onderbroek soms ook weleens binnenstebuiten aan, shit happens.
monkeyman's avatar
| #10479 | 14-01-2008 17:42 | Dutchman
Als er dan maar niet "shit" happens.
Dutchman's avatar
| #10480 | 14-01-2008 17:48 | Patman
Er bereiken mij heel veel verzoeken om zaken weer te verwijderen. Dat doe ik in principe niet en ik denk dat je ook Antagonizer niet zover zult krijgen. Denk dan na voordat je iets plaats! ;)

Ik zit wel te spelen met de gedachte dit systeem zo te bouwen dat alleen de best gewaardeerde 50% van alle berichten elke maand worden bewaard. Lijkt me gewoon cool, de rest flikkeren we gewoon weg. Zo gaan artikelen een beetje met elkaar concurreren (goed voor de kwaliteit) en verdwijnt de grootste onzin :)
Patman's avatar
| #10481 | 14-01-2008 17:49 | Dutchman
Ok is goed, maar er was iets fout gegaan met het invoegen van plaatjes.
Dutchman's avatar
| #10482 | 14-01-2008 17:50 | chrls
hitlary IS gewoon Lucifera,die heeft geen subliminals meer nodig,
nou nog een paar hoge laarzen en een zweep:)
chrls's avatar
| #10487 | 14-01-2008 18:19 | censuur
@ patman

dus het eigen database principe voor (de voor jou zelf) belangrijke artikelen verdwijnt daar dan mee? dat zou ik een groot minpunt vinden aan het systeem dan... :(
censuur's avatar
| #10488 | 14-01-2008 18:22 | Dinosaur
IK vind die vlag weer hoogst verdacht. Telkens als die punt daar onder staat bekruipt me een duister gevoel. Zoals die toren van babel poster van het europees parlement.

europe3.jpg
Dinosaur's avatar
| #10489 | 14-01-2008 18:24 | EvaVanE
"Ik zit wel te spelen met de gedachte dit systeem zo te bouwen dat alleen de best gewaardeerde 50% van alle berichten elke maand worden bewaard."

Patman: zou dat dan gelden voor de hoofdindex (weblog) of worden afgevallen artikelen dan ook van je eigen channel en/of site verwijderd?
EvaVanE's avatar
| #10494 | 14-01-2008 18:44 | Dutchman
@Dinosaur
Toeval?
Dutchman's avatar
| #10498 | 14-01-2008 19:23 | Rogier
Die vlag is idd duidelijk 'verkeerd' gemaakt en niet verkeerd opgehangen. Bizar, geloof nooit dat iemand bij ster nr 23 ofzo niet ineens doorhad dat hij verkeerd bezig was...dit is dus bewust gedaan.
Rogier's avatar
| #10510 | 14-01-2008 20:14 | Patman
Nou mannen, allemaal opblijven, vannacht om 00.01 op Zap. Best wel grappig eigenlijk. (Bizar).
Patman's avatar
| #10516 | 14-01-2008 20:37 | Dutchman
Laat me raden. Dat van de Amerikaanse vlag op het uniform van de militairen?
Dutchman's avatar
| #10517 | 14-01-2008 20:53 | chrls
spannend!
opzienbarend nieuws..het eerst op zaplog!!
chrls's avatar
| #10526 | 14-01-2008 22:26 | ragna
Even over de goudkleurige rand van die vlag,

Flags
GOLD FRINGED FLAG

The flags displayed in State courts and courts of the United States have gold or yellow fringes. That is your WARNING that you are entering into a foreign enclave, the same as if you are stepping into a foreign embassy and you will be under the jurisdiction of that flag. The flag with the gold or yellow fringe has no constitution, no laws, and no rules of court, and is not recognized by any nation on the earth, and is foreign to you and the United States of America.

MILITARY FLAG WITH THE GOLD FRINGE

Martial Law Flag "Pursuant to 4 U.S.C. chapter 1, §§1, 2, & 3; Executive Order 10834, August 21, 1959; 24 F.R.6865; a military flag is a flag that resembles the regular flag of the United States, except that it has a YELLOW FRINGE border on three sides. The President of the United States designates this deviation from the regular flag, by executive order, and in his capacity as Commander-in-Chief of the military. The placing of a fringe on the national flag, the dimensions of the flag and the arrangement of the stars in the union are matters of detail not controlled by statute, but are within the discretion of the President as Commander in Chief of the Army and Navy." 34 Ops. Atty. Gen. 83.

Wie zit er in Irak?
ragna's avatar
| #10531 | 14-01-2008 22:38 | ragna
Over die omgekeerde sterren:
En die vlag met omgekeerde sterren (45 stuks) is een paradevlag, van de spaans- amerikaanse oorlog, 1896-1907. Laat niet na dat die sterren een diepere occulte betekenis zouden kunnen hebben.

Voorspelt weinig goeds, een snikkende hillary met zo'n paradevlag.
ragna's avatar
| #10533 | 14-01-2008 22:42 | Dutchman
Ook interessant om te lezen:
gold fringed U.S. flag

..... most of the officers or military officers for that matter do not truly know that they are employees of, and are serving, a private corporation, NOT a country!

Remember, a Court is not under military jurisdiction because of the yellow fringed flag, but the yellow fringed flag is there because the Court is under military jurisdiction.

http://www.rense.com/general73/stt.htm

ALS DIT GEEN BOM LEGT ONDER DE HELE VS WEET IK HET NIET MEER!
Dutchman's avatar
| #10534 | 14-01-2008 22:50 | censuur
@ ragna

de vlag van madame heeft 50 sterren...
censuur's avatar
| #10535 | 14-01-2008 22:52 | Dutchman
Nog eentje:

Since March 9, A. D. 1933, the private Federal corporation known as The UNITED STATES has been in a state of declared national emergency. In fact, there are now in effect four presidentially-proclaimed states of national emergency:

"The President may: Seize property, organize commodities, assign military forces abroad, institute Martial Law, seize and control and transportation and communication, regulate operation of private enterprise, restrict travel, and in a plethora of particular ways, control the lives of all American citizens". -- Senate Report 93-549; Senate Resolution 9, 93d Congress, 1st. Session (III) 1973
Dutchman's avatar
| #10536 | 14-01-2008 22:53 | chrls
"Voorspelt weinig goeds, een snikkende hillary met zo'n paradevlag"

010908-hillary.jpg
chrls's avatar
| #10537 | 14-01-2008 22:57 | ragna
@26

klopt, dat is het huidige aantal sterren van de amerikaanse vlag. Vroeger waren er minder sterren. Dus zou het een combinatie kunnen zijn van die paradevlag met de tegenwoordige vlag. Als dat zo is is er duidelijk geknoeid met die vlag. Dat zou weer impliceren dat die vlag van clinton een betekenis in zich draagt.
ragna's avatar
| #10541 | 15-01-2008 00:38 | Dinosaur
1135278869.jpg
Dinosaur's avatar
| #10542 | 15-01-2008 00:39 | Dinosaur
Is dat een normale vlag of ook eentje die een gedraaid sterretje heeft? Ik zie het niet meer zo goed op dit stilaan late uur...
Dinosaur's avatar
| #10926 | 19-01-2008 15:52 | FraMauro
Patman vraagt "Of die Franse of die Amerikaanse vlag zit verkeerd... Maar heeft het betekenis?". Beide vlaggen zitten goed. De betekenis van de backward Amerikaanse vlag is een teken van "bravery". Het symboliseert de vlaggendrager in de infanterie die voorop rent en de vlag wappert dan naar achter (vandaar de backward vlag).
FraMauro's avatar
| #44821 | 21-09-2008 09:11 | Who is Ron Paul (ongeregistreerd) toon reactie
| #91284 | 26-01-2010 10:45 | ODRY31 (ongeregistreerd) toon reactie
aanmelden / inloggen