Door DOS., Op zon 22 jul 2012 21:19, 18 reacties, citaat / intro / linkdump

Genocide in Birma



Een conflict heeft alle haat van boedhisten jegens moslims in birma blootgelegd. Er vind momenteel een genocide plaats, de regering steunt de genocide.
Mannen, vrouwen, kinderen en baby's worden levend verbrand en met zwaarden doormidden gehakt.

De ware aard van de boedhisten komt hier lelijk naar boven. Seven years in Tibet my ass. ...
Annotaties:
| #185723 | 23-07-2012 09:06 | liefdevol
De ware aard van de boedhisten komt hier lelijk naar boven.


Als aan de hand van acties van boko haram of aan de hand van uitspraken van sharia4belgium etc.. gezegd zou worden 'de ware aard van de moslims komt hier lelijk naar boven' dan zal hier gebléérd worden 'racistische fascistische stigmatiserende intolerante xenofoben', maar wanneer het andere religies of levens overtuigingen betreft dan is het plots geen probleem wanneer gestigmatiseerd wordt.

Of zijn we het erover eens dat aan de hand van acties van bv boko haram (ik noem maar een voorbeeld) gezegd kan worden 'de ware aard van de moslims komt hier lelijk naar boven'?!
| #185724 | 23-07-2012 09:14 | Mack
De ware aard van mensen komt hier lelijk naar boven.
Lijkt wel of men vergeet dat het altijd nog mensen zijn en welk geloof men ook heeft, men is mens.
| #185725 | 23-07-2012 09:33 | liefdevol
De ware aard van mensen komt hier lelijk naar boven.


Precies, en religies zetten enkel aan tot polarisatie.
| #185726 | 23-07-2012 09:46 | liedetecter
De wereld is polair, get used to it.
| #185727 | 23-07-2012 10:06 | liefdevol
De wereld is polair, get used to it


Waarom dan zo moeilijk doen over bv Wilders??

Get used to it!!!!

Sjongejonge..
| #185728 | 23-07-2012 10:07 | DOS.
Toen ik dit opschreef was ik boos, als ik er later over nadenk heeft liefdevol gelijk. Je hebt overal rotzakken zitten. Dit had ik niet zo mogen opschrijven, mijn excuses.

Wat mij alleen stoort is dat iedereen denkt dat boeddhisten extreem liefdevol zijn en geen vlieg kwaad doen. Het is door films als seven years in Tibet mode om boeddhist te worden.

Mijn statement is: ziehier, boeddhisten zijn net zoals andere rotzakken, of zelfs erger.

5:82 Waarlijk, gij zult de Joden en de afgodendienaren het meest vijandig jegens de gelovigen vinden. En gij zult degenen die zeggen: "Wij zijn Christenen" het vriendschappelijkst vinden jegens de gelovigen. Dit is, wijl er onder hen geleerden en monniken zijn en wijl zij niet trots zijn.
DOS.'s avatar
| #185729 | 23-07-2012 10:35 | liedetecter
Waarom dan zo moeilijk doen over bv Wilders??
.. talking to me?
| #185756 | 23-07-2012 20:49 | Qvic
Op dit filmpje is niet uit te maken wie of welke religie aan het slachten is gegaan. Wel opvallend is dat er enkel mannelijke vluchtelingen zijn, waar zijn hun vrouwen? Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat deze alle gesneuveld zijn in de strijd.
Of is het gewoon zielig doen en met behulp van allerlei sterke verhalen vertellen om elders een gespreid bedje te krijgen. De bedel cultuur ligt in die regio nogal hoog. Dus ik sluit niet uit dat deze verhalen flink duim zuigerij is en vooral zielig doen, in de hoop dat andere medelijden krijgen met hun. Het is hun al gelukt met een Engelse filmploeg
Qvic's avatar
| #185760 | 23-07-2012 21:47 | DOS.
Zeker het filmpje niet bekeken Qvic, heb je echt geen vrouwelijke vluchteling aan het woord gezien ? Het lijkt met sterk dat dit een verzonnen verhaal is, op sociale media is het al langer bekend, maar de MSM pakt het niet op.
DOS.'s avatar
| #185771 | 24-07-2012 10:29 | liefdevol
Het grootste gedeelte van de bevolking is boeddhistisch (theravada) (89%). Het christendom (4%, waarvan 3% baptisten en 1% katholieken) en de islam (4%, soennieten) zijn de andere belangrijke religies. Een procent van de bevolking hangt het animistische geloof, het geloof in geesten (de 'nats'), aan.[1] Daarnaast is ook onder de boeddhistische bevolking het animistische geloof wijd verbreid. De stamreligies van de bergvolkeren zijn sjamanistisch.


Als het waar is wat in het filmpje verteld wordt dan is dat verschrikkelijk en dat moet dan direct stoppen, zonder twijfel.

Wat ik wel opvallend vind, van alle religies die bestaan zijn het continu de moslims die je hoort klagen (soms ook joden) hoe slecht ze wel niet behandeld worden terwijl de moskeen over de gehele wereld als paddenstoelen uit de grond schieten.
| #185774 | 24-07-2012 15:30 | liedetecter
Oh ja joh? Hoor jij continue moslisms janken en zie je over de gehele wereld moskeen voor paddenstoelen aan? Je zou bijna zeggen dat dergelijke volstrekt irrationele waarnemening verdacht veel lijken op een mescaline trip o.i.d. ... weet je het echt zeker?
| #185777 | 24-07-2012 16:58 | liefdevol
Je zou bijna zeggen dat dergelijke volstrekt irrationele waarnemening verdacht veel lijken op een mescaline trip o.i.d. ... weet je het echt zeker?


In 1974 werd in nederland de eerste moskee geopend, tegenwoordig staan er ruim 400 alleen al in nederland, tegenwoordig staan zelfs in alaska moskeen. Het enige wat ik doe is feiten weergeven, maar wat is het probleem?? Is het een foute ontwikkeling volgens jou wanneer over de gehele wereld moskeeen als paddenstoelen uit de grond schieten??

Nee?? Waarom reageer je dan zo vreemd??

Hoor jij continue moslisms janken


Ja, zeer zeker, daar is dit blog een mooi voorbeeld van!!

Ben je bv tegen onverdoofd slachten (in een niet-islamitische land!!!!), huppa..; racistische fascistische intolerante moslim hater ... .boehoe snik snik..

Ben je tegen bv geheel bedekkende kleding (in een niet-islamitisch land!!!!), huppa..; racistische fascistsche intolerante moslimhater .... boehoe snik snik..

etc etc....
| #185799 | 24-07-2012 22:31 | liedetecter
Ik vind moslims niet janken, en de paar die zich reuren pakken de wapens op omdat ze zich bedreigd voelen door bombardamenten, invasies en terreur.
Zou jij braaf je melkfles pakken en wat plaggen gaan steken?
| #185819 | 25-07-2012 08:33 | liefdevol
Ik heb het over de moslims in de niet-islamitische landen, wat ze in de islamitische landen doen dat moeten ze zelf weten zoals bv elkaar de hersens in slaan.
| #185826 | 25-07-2012 10:26 | liedetecter
Ik heb het over de moslims in de niet-islamitische landen
maakt niet uit, je scheert nog steeds een hele bevolkingsgroep op basis van geloof over een kam en ziet ze vervolgens en masse vliegen. Daarna mekker je de hele site vol dat niemand je antwoord geeft op waarom jij een racistische fascistsche intolerante moslimhater zou zijn ... jui_ben_nie_ heulemaal_lekker he jeunkske ...zouden ze hier in het dorp lispelen....
| #185828 | 25-07-2012 10:48 | liefdevol
Op interessante artikelen waar leuk over gediscussieerd kan worden reageren de zappies niet of nauwelijks, maar oh wee als je wat over moslims zegt, dan breek je ze de bek open..

je scheert nog steeds een hele bevolkingsgroep op basis van geloof over een kam en ziet ze vervolgens en masse vliegen.


Nee, ik scheer alle religies over één kam, wanneer ik wat negatiefs over het christendom of jodendom vertel dan wordt hier instemmig ja geknikt, maar oh wee als het de islam betreft, dan is het .. boehoe snik snik ..

Stop een keer met die krokodillentranen.
| #185830 | 25-07-2012 11:42 | liedetecter
Nee, ik scheer alle religies over één kam

Nee, Moslims zijn nog steeds mensen, een bevolkingsgroeps dus, eentje die jij maar lustig over een kam blijft scheren ... die verdenking op xenofoob gedrag waar je hier zo non-stop over huilt, werk je dus helemaal zelf in de hand. Hetzelfde zou gelden voor wat voor een bevolkings groep dan ook.

maar oh wee als je wat over moslims zegt, dan breek je ze de bek open..

En dat zijn natuurlijk volstrekt legitieme nijlpaard tranen ... en erg interessant zijn ze ook al niet ... geniet van de zon zou ik zeggen.
| #185835 | 25-07-2012 16:46 | liefdevol
Moslims zijn nog steeds mensen


Ja, net zoals christenen, joden etc.. mensen zijn. Religies zijn bedacht door mensen om hun medemens te kunnen onderdrukken en te veranderen in een mak schaap, vandaar dat ik alle religies over één kam scheer.

Dus ook de islam, veeg die krokodillentranen uit je ogen en vertel waarom ik positief tegenover het christendom en/of het jodendom zou moeten staan.
aanmelden / inloggen