Door MolCoat, Op vri 11 jul 2008 11:26, 61 reacties, citaat / intro / linkdump

HAARP - Holes in Heaven

Documentaire die je inzicht geeft in de mogelijkheden van HAARP.

“Science is but a perversion of itself unless it has as its ultimate goal the betterment of humanity.” - NIKOLA TESLA




En zoals ik in een reactie op een ander artikel zei:
Je hoeft helemaal geen HAARP believer te zijn...
HAARP bestaat eenvoudigweg en als iets bestaat bestaat dat niet voor de kat z'n kut, maar om te gebruiken.
...
Annotaties:
HAARP - Holes in Heaven #zaplog
| #35125 | 18-07-2008 14:21 | Patman
Ik ben wat aan het kijken van dat HAARP. Zit nu naar de Marcel Messing te kijken die doodleuk zegt dat de HAARP in Alaska 10 milard Megawatt output produceert. Uitgaande van 100% rendement (onmogelijke) zijn er dan 50-100 normale kerncentrales voor nodig om die HAARP installatie van energie te voorzien.

Tja.
Patman's avatar
| #35126 | 18-07-2008 14:26 | Patman
Ok, ik haak af.

"HAARP kan via internet frequenties uitzenden die ons ruggemergkanaal blabla mind control, hupsaflups, chakra's, wedergeboorte."


http://www.youtube.com/watch?v=lLrRhHcNV70

Moet ik echt door al die onzin heen om wat serieus over HAARP te weten te komen? Is dat filmpje hiernaast beter te pruimen?
Patman's avatar
| #35127 | 18-07-2008 14:28 | Patman
Die Messing, is dat de vader van Klaas toevallig?
Patman's avatar
| #35128 | 18-07-2008 14:35 | komodo
"HAARP kan via internet frequenties uitzenden die ons ruggemergkanaal blabla mind control, hupsaflups, chakra's, wedergeboorte."


Ik vind dat net zo geloofwaardig als vliegtuigen die gebouwen binnen vliegen zonder delen te verliezen of tekenen van een crash te vertonen.

Niet selectief worden....je gelooft alle onzin of niet.
komodo's avatar
| #35129 | 18-07-2008 14:36 | Patman
Ha, nog zo'n dwaallicht ;)
Patman's avatar
| #35130 | 18-07-2008 14:37 | freedomfiles
"HAARP bestaat eenvoudigweg en als iets bestaat bestaat dat niet voor de kat z'n kut, maar om te gebruiken. "

Klopt, maar dat wil helaas niet zeggen dat hetgeen Messing te zeggen heeft erover erg zinnig te noemen is.
freedomfiles's avatar
| #35131 | 18-07-2008 14:39 | freedomfiles
"Ik vind dat net zo geloofwaardig als vliegtuigen die gebouwen binnen vliegen zonder delen te verliezen of tekenen van een crash te vertonen."

Een beetje geobsedeerd door die discussie, die niets van doen heeft met HAARP en met Marcel Messing ?
freedomfiles's avatar
| #35135 | 18-07-2008 14:51 | komodo
Een beetje geobsedeerd door die discussie, die niets van doen heeft met HAARP en met Marcel Messing ?


Nee...gewoon een vergelijking van de geloofwaardigheid van twee verhalen.

Volgens mij kun je of met je hoofd in het zand zitten of niet.
Niet allebei ( of je moet 2 hoofden hebben natuurlijk....)

Geen obsessie dus...gewoon verbaasd.
komodo's avatar
| #35136 | 18-07-2008 14:57 | Patman
Laatst kwam mijn overleden oma naar mij toe en zei: 'luister Patman, ik sta nu onder mind-control en met behulp van iets dat bij ons boven HAARP noemen kunnen ze mijn metafysische wezen weer kortstondig kristalliseren tot een voor jullie mensen meer herkenbare vorm'.

Ik keek haar verbaasd aan.

'Ja want weet je, hierboven hebben ze alles wat je hartje begeert en we kunnen er vooral heel erg hard om lachen hoe jullie van alles en nog wat fantaseren met de hele echte clue gewoon missen, maargioed, lieve Patman, er is één ding wat ik heel erg heb gemist... Mag ik even?'

Ik voelde een raar soort energie door me heen gaan toen ze me opzij duwde. Ze liep naar mijn badkamer en begon te schijten man, dat wil je niet weten. Dat oude mensje was daar toch aan het kleien. De buren kwamen bezorgd langs, maar ik kon ze gerust stellen. 'Ja dat is een 3D HAARP-manifestatie van mijn overleden oma, niets aan de hand; .

Uiteindelijk, 20 minuten later, kwam oma weer tevoorschijn.

'Zo, Patman, dat heb nou echt gemist, hebben ze daarboven niet, geen lichaam weetje, dus even lekker kakken is ook niet meer bij'. Ceeeee-Oeeeeeee''

En weg was. Ik vond het niet raar en heb ook verder helemaal geen vragen. Ik ben namelijk opne-minded en weet dat er meer bestaat tussen hemel en aarde.
Patman's avatar
| #35138 | 18-07-2008 14:59 | freedomfiles
"Nee...gewoon een vergelijking van de geloofwaardigheid van twee verhalen"

Hoe zie jij het verhaal van Messing dan m.b.t. HAARP ?
freedomfiles's avatar
| #35141 | 18-07-2008 15:27 | kitkat (ongeregistreerd) toon reactie
| #35142 | 18-07-2008 15:44 | MolCoat
Ja leuk, ik post hier een docu en dan wordt er een klein stukje van Marcel Messing belicht om alles over HAARP zogenaamd te ontkrachten.... haha :)

De kunst van het iets doen met informatie is dat je datgene eruit haalt waar je iets mee kunt en dat je de rest laat voor wat het is, wellicht heb je daar later nog eens iets aan of niet.

Wat ik Marcel Messing hoor zeggen is dat bepaalde frequenties eenvoudigweg invloed hebben op je gestel. En dat lijkt me volkomen waar.

Royal Rife was op een andere manier al bezig met trilling icm het genezen van kanker.

Maar goed, ik heb dus geen opmerkingen gelezen over de docu die ik postte. Daar komen ook een hoop "debunkers" opdraven, die pik je er in hun hele "uitstraling" al zo uit....
| #35144 | 18-07-2008 15:52 | Nostro Nazus
Die Messing, is dat de vader van Klaas toevallig?

Denk je dat mijn NWO-boodschap verdwijnt als je continu roep dat ik in ALLES geloof?.....nee dus.....

HAARP is een zeer verdacht stukje techniek.....als ik zou moeten gokken dan zou ik zeggen: "Earthquake-machine"...

Jij doet net alsof je alles weet, maar je blijkt er keer op keer naast te zitten....

Je Aids standpunt is best interresant...it's a pitty that you took a shit in the punch-bowl, door te zeggen dat Aids niet bedacht is maar ontstaan is door misverstanden en hebzucht......exact zoals de mierenhooptheorie verhaalt....

En dan zeg je dat iemand een beginner is als deze niet in die theorie van je gelooft.......wie heeft die onzin nou eigelijk bedacht?....of is Naomi Klein de enige die met een theorie komt die gelijkend is aan de jouwe....

Hoe meer je zoekt hoe meer je beseft hoe weinig je weet, en hoe gekker het wordt......dat zou JIJ moeten weten Pat..

Gisteren hoorde ik dat Kim Yong iel (or what ever)....een martelpaleis heeft van 7 verdiepingen waar hij vrouwen verkracht en vermoord....Ik zeg niet dat ik het waterdichte bewijs ervan gezien heb, maar ik kan me zo maar voorstellen dat het bestaat....perfect voor mensen die net hun "care" hebben verbrand bij de Bohemian Grove.....Bush schijnt vooral van MALE-prostitutes te houden....Hillary houdt meer van "crack-pipes'in de kerstboom...
Nostro Nazus's avatar
| #35145 | 18-07-2008 15:53 | xaderp
@ warp, het is véél interessanter om te luisteren naar de medewerkers van HAARP die aan het woord komen....
xaderp's avatar
| #35146 | 18-07-2008 16:07 | Nostro Nazus
Wat ik Marcel Messing hoor zeggen is dat bepaalde frequenties eenvoudigweg invloed hebben op je gestel. En dat lijkt me volkomen waar.

Zou ook kunnen.....wellicht icm de microchip.....het is namelijk een feit dat de Illuminati ons wilt chippen...

Dit kabinet heeft besloten dat binnekort al onze huisdieren uitgerust moeten worden met een chip,.....dit zeggen alle insiders en ex-illuminati: als je ergens tegen wilt zijn: REJECT THE MICROCHIP!

Mijn religie (NWO) verbied mij dan ook om mijn lichaam te laten injecteren met wat dan ook, en dit zal ook nooit gebeuren....
Nostro Nazus's avatar
| #35147 | 18-07-2008 16:10 | Dommie (ongeregistreerd) toon reactie
| #35149 | 18-07-2008 16:16 | xaderp
Zucht... De vergelijking wordt gemaakt met een pistool omdat je met weinig energie (hamer raakt slaghoedje) veel energie genereert (slaghoedje ontsteekt lading)

@ Nostro Nazus, begin je over Microchips en NWO, terwijl het hier gaat over HAARP. Je bent inderdaad een trol.
xaderp's avatar
| #35150 | 18-07-2008 16:19 | Dommie (ongeregistreerd) toon reactie
| #35153 | 18-07-2008 16:38 | Rebel
Mindcontrole met antennes? En de Illuminatie zijn daar imuun voor of worden die ook op afstand bestuurd?

Ik vind het van een preciesie alla chemtrails. De mens achter de knoppen gaat toch netzo kapot of heeft die aluhoedje op?
Rebel's avatar
| #35154 | 18-07-2008 16:42 | Dommie (ongeregistreerd) toon reactie
| #35155 | 18-07-2008 16:45 | Rebel
"HAARP kan via internet frequenties uitzenden die ons ruggemergkanaal blabla mind control, hupsaflups, chakra's, wedergeboorte."


In de Zwitserse psychiatrie heette dat nog gewoon psychotisch. Haldol doet wonderen.
Rebel's avatar
| #35156 | 18-07-2008 16:50 | xaderp
Kijk nou gewoon de docu en ga niet in op al het getrol. Wil je weten wat HAARP is kijk dan de docu! Anders STFU!

Al dat gezeik zonder dat iemand de vid kijkt... Bah
xaderp's avatar
| #35157 | 18-07-2008 16:51 | Inanna
Messing gekeken? Warp toch! Jammer, wat zonde van je tijd!
De enige die goed uitlegt wat HAARP kan betekenen, is Begich.

De ellende van Messing is dat dank zij de onzin die hij uitkraamt, niemand HAARP nog serieus neemt. Helaas zou dat wel eens een grote vergissing kunnen blijken. Ik raad iedereen met een beetje technisch en natuurwetenschappelijk inzicht aan, om zich eens grondig af te vragen wat ze daar in Noord Alaska werkelijk aan het doen zijn.

Overigens, Warp, de energie komt uit een nabijgelegen olie- en gasveld. Geheel gereserveerd voor HAARP.
Inanna's avatar
| #35158 | 18-07-2008 16:52 | Nostro Nazus
Je bent inderdaad een trol.

haha....kan je niet naar 2 zaken gelijktijdig kijken ?...dan zie je inderdaad ook nooit de big-picture...

De economie gaat crashen en WOIII komt eraan.....bedenk dus maar een plan om HAARP je stoppen, voordat het te laat is......handtekeningen actie?
Nostro Nazus's avatar
| #35159 | 18-07-2008 16:57 | Rebel
Help, ook nog helderziende...
Rebel's avatar
| #35164 | 18-07-2008 17:08 | MolCoat
Wat lezen of horen mensen soms toch rare dingen...

Mindcontrol wil zoveel zeggen dat je invloed kunt uitoefenen op iemands welbevinden door middel van het uitzenden van frequenties .

Op dit moment kan er al worden opgetreden bij grote groepen door middel van de inzet van wapens ter massabeheersing... werkt gewoon met frequenties... trouwens wat dacht je van de "straatmuggen" die nu worden geplaatst her en der....ligt in het verlengde wat mij betreft...
| #35165 | 18-07-2008 17:09 | xaderp
Inderdaad, straatmuggen zijn Mind Control devices. Zo simpel ligt het.
xaderp's avatar
| #35166 | 18-07-2008 17:12 | MolCoat
De economie gaat crashen en WOIII komt eraan.....bedenk dus maar een plan om HAARP je stoppen, voordat het te laat is......handtekeningen actie?


Wat nou "WO komt er aan..." wat mij betreft is die wereldoorlog al een tijdje gaande...
| #35167 | 18-07-2008 17:14 | Nostro Nazus
Rebel, jij hebt er toch 25 jaar waarheidzoeken op zitten?....vertel....

Waar dient Haarp volgens jou dan voor?....Ik neem aan dat je al wat ontdekkingen heb gedaan na al die jaren..

B.v. dat Aids een onderdeel is van "Eugenics"...

haha xxrarpuh......en dan ga ik zometeen ook nog over SATAN beginnen!!! brrrrr

Zoek maar op "The lighthouse" in Sante Domingo...

sto_domingo_lighthouse.jpg
Nostro Nazus's avatar
| #35168 | 18-07-2008 17:17 | Nostro Nazus
Wat nou "WO komt er aan..." wat mij betreft is die wereldoorlog al een tijdje gaande...

Mee eens....ik denk dat 911 het startschot was voor "Endgame":

http://video.google.nl/videoplay?docid=1070329053600562261&q=endgame&ei=yMGASO_uK5norQOt0sRR&hl=nl

Ik zal wel in de war zijn samen met Alex.....gelukkig komt Pat ons van de "waandenkbeelden" bevrijden....
Nostro Nazus's avatar
| #35169 | 18-07-2008 17:22 | Rebel
Tis de Zeitgeist zullen we maar zeggen. Errare humanum est. In der Beschränkung zeigt sich der Meister.
Rebel's avatar
| #35170 | 18-07-2008 17:24 | Patman
@Inanna, ik ga zeker die echte docu kijken.

Klaas, jouw betoog is weer te warrig voor woorden, het gaat weer over alles en dus over niets. Ik lees het niet eens meer.
Patman's avatar
| #35171 | 18-07-2008 17:26 | xaderp
The Greatest evil in the World is not HUNGER or DISEASE, or WAR,
but STUPIDITY

As Stupidity goes down so will the other evils will go down also....

DUMA





I swore never to be silent whenever human beings endure suffering and humiliation. We must always take sides. Neutrality helps the oppressor, never the victim. Silence encourages the tormentor, never the tormented.
HORSEMAN
xaderp's avatar
| #35172 | 18-07-2008 17:28 | Nostro Nazus
Tis de Zeitgeist zullen we maar zeggen. Errare humanum est. In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Keken jullie maar naar "Zeitgeist".....het zou nog beter zijn als je "Zeitgeist" ook werkelijk begreep, en inzag in wat voor situatie we ons in bevinden....

Maarja, "Zeitgeist" is voor beginners......het waren de mieren in hun hoop....moehahaha.....
Nostro Nazus's avatar
| #35173 | 18-07-2008 17:29 | Nostro Nazus
Wedden dat je bovenstaand comment heb gelezen? haha....en deze ook!
Nostro Nazus's avatar
| #35174 | 18-07-2008 17:32 | xaderp
@Nostro... Alsjeblieft, neem de blauwe pil... Of de rode of whatever....
xaderp's avatar
| #35176 | 18-07-2008 17:36 | MolCoat
Voor iemand die iets niet begrijpt lijkt alles warrig.... :)
| #35177 | 18-07-2008 17:41 | Nostro Nazus
O.k. xaderp.....het toneel is weer voor jou....de trollenshow is weer even voorbij...

Ik heb die docu net zitten kijken.....Haarp zal vast wel erg geheimzinnig zijn, maar wat denk je dat ze in hun ondergrondse laboratoriums hebben?....

Haarp is bijna een publiek project....wellicht is het slechts afleiding.....

Ze hadden Haarp toch ook alleen s'nachts aan kunnen zetten vanuit een geblindeerd terrein op bv Area 51?.....maak je meer druk om wat je niet weet.....waar zijn de triljarden gebleven b.v.?....en hoe zit het met de "underground-bases"?..
Nostro Nazus's avatar
| #35178 | 18-07-2008 17:48 | xaderp
Natuurlijk is er meer 'than meets the eye' maar ik vind de mogelijkheden die in de docu worden genoemd al eng genoeg.
xaderp's avatar
| #35241 | 19-07-2008 07:10 | Inanna
@ Warp:
@Inanna, ik ga zeker die echte docu kijken.


Het zijn er twee, dus neem er even de tijd voor.

Wat betreft mind control en frequenties, daar was men begin jaren '80 in elk geval mee bezig op het psychologisch laboratorium in Amsterdam. De bedoelingen waren vreedzaam. Uit studies van het Electro-encevalogram (EEG) was al eerder gebleken dat waken, slapen en dromen een ander patroon van frequenties hadden. Maar men had ook een meditatie-patroon ontdekt. Ik herinner me dat men toen mensen kunstmatig in een staat van meditatie bracht, door de juiste frequentie op hun brein te zetten. Ik was er zelf niet bij, maar er werd veel over gesproken onder vakgenoten.

In die docu's van Begich komt ook de wilde stier voor, die met een brainwave tot rust kon worden gebracht. Maakt deel uit van dezelfde stroming in de psycho-fysiologie. Dit soort dingen zijn gewoon waar.

Of dat iets met HAARP te maken heeft, weet ik niet. Ik weet alleen dat HAARP een peperduur "wetenschappelijk" project is, dat wordt gevoed door een olie- en gasveld. Tot op heden echter geen enkele wetenschappelijke publicatie, dit in tegenstelling tot CERN, ook duur, ook wetenschappelijk, maar met inzichtelijke bevindingen. Vandaar mijn wantrouwen. Eigenaar van HAARP is trouwens een hele grote wapenfabrikant, waarvan ik even de naam kwijt ben.
Inanna's avatar
| #35244 | 19-07-2008 09:53 | Patman
Eigenaar van HAARP is trouwens een hele grote wapenfabrikant, waarvan ik even de naam kwijt ben.


Dat soort dingen zijn wel interessant om te weten inderdaad. Net als de wetenschappelijke output van het hele project.
Patman's avatar
| #35246 | 19-07-2008 10:03 | george_orwell
Als zelfs de PR meneer van HAARP zegt dat het potentieel een gevaarlijk wapen is , dan kun je hier wel een beetje gaan lopen loltrappen. Ik heb even de zeer informatieve en feitelijke docu gekeken en het is voor de meesten onbekend terrein maar ik zou niet 50 jaar wachten om je kennis erover ( elektromagnetische wapens ) wat op te vijzelen. Tenzij je je liever bezig houd met wat je niet kunt weten ( gaap ).
george_orwell's avatar
| #35247 | 19-07-2008 10:07 | george_orwell
Lullig om alleen maar offtopic te reageren als er een heldere docu word gepost.
george_orwell's avatar
| #35263 | 19-07-2008 11:54 | Inanna
Eigenaar van HAARP is trouwens een hele grote wapenfabrikant, waarvan ik even de naam kwijt ben.


Even opgezocht: Raytheon. Gewoon de grootste van de VS. Ik ben niet zo geïnteresseerd in al dat speelgoed, maar HAARP is geheel in handen van de grootste speelgoedfabrikant.
Inanna's avatar
| #35270 | 19-07-2008 12:46 | freedomfiles
Eigenaar van HAARP is toch het Amerikaanse leger, met o.a. Raytheon, APTI en BAE Systems als voornaamste uitvoerders ?
freedomfiles's avatar
| #35333 | 20-07-2008 11:03 | george_orwell
Wat de HAARP medewerkers stellen is dat de machine de werking van de zon op de atmosfeer kan nabootsen.( opwarming tot 1600 graden C.)
Je kunt er ws. bliksems mee opwekken die zo sterk zijn als een waterstofbom. ...Dat is sterker dan alle andere wapens tezamen.

Het veranderen van je stemming gebeurt ook door autolawaai, alomtegenwoordige radiostraling e.d.
Dat het overal is maakt het niet onschuldig.

Een massa tot hysterie brengen met een soort golven op afstand, wie weet daar meer van, kan dat echt?
george_orwell's avatar
| #35338 | 20-07-2008 11:41 | MolCoat
Een massa tot hysterie brengen met een soort golven op afstand, wie weet daar meer van, kan dat echt?


Niet ieder mens is natuurlijk even gevoelig... lijkt me

ik kwam toevallig net bij dit stukje over het budget dat men in Nederland had uitgetrokken in 1999 voor research op het gebied van High Power Micro Waves and Psychological Operations.
| #35350 | 20-07-2008 15:16 | Patman
Een massa tot hysterie brengen met een soort golven op afstand, wie weet daar meer van, kan dat echt?


Met dat soort golven kan je zeker een mate van mind-control uitoefenen, daar is voldoende onderzoek naar gedaan. Het is echter wel een heel erg primitieve soort van beinvloeding, je kan alleen maar grove, basale emoties of ongemakken oproepen. Hysterie lijkt me niet onmogelijk. Sufheid ook niet. Maar je kan mensen natuurlijk niet besturen zoals veel van de NWO-fetisjisten roepen.

Ik ben van plan een hele serie HAARP artikelen te schrijven, het is een extreem onheilspellend en tegelijkertijd interessant ding.
Patman's avatar
| #35355 | 20-07-2008 15:48 | censuur
ik wacht met smart op je reeks artikelen warp!!
censuur's avatar
| #35422 | 21-07-2008 13:55 | MolCoat
Over mind-control gesproken...

Natuurlijk is elke vorm van prietpraatpropaganda (van politici en priesters) mind-control. Door angst ben je bevattelijk voor mind-control. Je geeft je over aan de macht en verloochent je eigen kracht en wie je werkelijk bent. Je hebt als je iets van de geschiedenis begrijpt kunnen zien hoe een patriarchale macht de afgelopen millennia heerste.

Elk vrij mens ondermijnt het machtsspel en de controle. Hij vertrouwt op wie hij zelf is en kent zijn vrijheidslievende vrouwelijke bron.

Vrijheid is de moed hebben volkomen jezelf te zijn en daarbij anderen niet belemmerend in hun vrijheid.

Vrijheid begint bij liefhebben wie je werkelijk bent en dus vrij te zijn van angst.

Laat HAARP holes in heaven maken. Ik schiet de gaten wel in het systeem van de angst door vrij van angst te leven.
| #35435 | 21-07-2008 14:53 | george_orwell
hoe een patriarchale macht de afgelopen millennia heerste.


De schoolfascisten die kinderen leren hun natuurlijke sexuele impulsen te onderdrukken waardoor zij van un uniforms en marcheren leren te houden ipv normale sexualiteit te beleven. Zoals Wilhelm Reich beschrijft in massapsychologie van het fascisme.
george_orwell's avatar
| #35442 | 21-07-2008 15:02 | Patman
Natuurlijk is elke vorm van prietpraatpropaganda (van politici en priesters) mind-control.


Het gemak waarmee jij in absoluutheden en zonder grijswaarden dingen durft te stellen, is verbazingwekkend.
Patman's avatar
| #35445 | 21-07-2008 15:08 | george_orwell
Je vergeet onderwijzers, dokters, journalisten....
Een ijzeren greep op je geest word uitgeoefend door de onzin-matrix van culturele conditioneringg.
george_orwell's avatar
| #35459 | 21-07-2008 15:37 | MolCoat
Het gemak waarmee jij in absoluutheden en zonder grijswaarden dingen durft te stellen, is verbazingwekkend.


Het is niet anders dan het je simpelweg bewustzijn van hoe dingen zijn... :)
| #35562 | 22-07-2008 09:07 | george_orwell
Woorden zijn mindcontrol.
george_orwell's avatar
| #35567 | 22-07-2008 09:41 | MolCoat
Woorden zijn mindcontrol.


You're so right.

Dat geldt zowel in positieve als in negatieve zin.

Affirmatie lijkt me dan de positieve kant. Het benadrukken van de eigen kracht of de kracht van een ander. Dat begint bij de opvoeding of je het kind bevestigt in wie het is (het kind mag er zijn) of dat je het benadrukt niet zichzelf te zijn. (doe dit niet, doe dat niet)

Luister nooit met je mind, maar luister met je hart naar wat iemand je te zeggen heeft. Naar de werkelijke waarde in de verbinding...
| #35568 | 22-07-2008 09:44 | Patman
"The mind is a useless thing."


ZapCoat
Patman's avatar
| #35569 | 22-07-2008 09:44 | MolCoat
Go beyond words, go beyond mind.

GIBBERISH in contact met je naasten...
| #35570 | 22-07-2008 09:47 | MolCoat
Zo wil ik het niet zeggen Warp, dat de mind nutteloos is... :)

Het moet in dienst staan van.

tja een goede verstaander.... ;)
| #35661 | 22-07-2008 17:36 | george_orwell
Een beetje meer kennis van de verschillende bewustzijns-lagen zou de mensen wel helpen. Freud ontdekte dingen die men, op Hawaii bv, al 1000 jaar geleden wist en in veel fijner detail.
george_orwell's avatar
aanmelden / inloggen