Door community (initieel Best Well), Op don 2 nov 2017 16:31, 0 reacties, nieuws

Heb je ooit zo’n “Russische beïnvloedingsadvertentie” gezien?



NOS, NPO, en vooral ook nerveuse Lara Rense van Radio Eénvandaag, volgen gedwee de instructies vanuit "wereldhoofdstad" (Copyright Rutte) New York en Washington en wauwelen ieder item na dat vanf de andere kant van de plas deze kant op gestuurd wordt.

Was het sublimaal?

De Russen zouden op ontoelaatbare wijze de Amerikaanse verkiezingen beïnvloed hebben. De arme Amerikaanse kiezers zouden tegen hun wil en gehypnotiseerd door geraffineerde Russische reclames op Social media, op Trump gestemd hebben. Wat voor een advertenties waren het dan? "Vote Trump!", of waren het sublimale boodschappen zoals vroeger Coca Cola deed in de pauze van de bioscoopfilm met zo korte "drink Coca Cola" dat je ze niet zag maar wel Coca Cola ging bestellen. Was dat het?



Met terugwerkende kracht beïnvloeding

Wij vragen onze lezers ons 3 van deze Russische beïnvloedings-ads te tonen. Want de hijgerige Lara Rense en de NOS van Marcel Gelauff die wel urenlang de Amerikanen na-papegaaien hebben ons nog nooit iets laten zien. En trouwens, die reclames zouden voor de helft na de verkiezingen verschenen zijn. Da's best knap om op die manier de verkiezingen te beïnvloeden!



Annotaties:
aanmelden / inloggen