Door Antares, Op vri 27 mei 2016 20:08, 46 reacties, citaat / intro / linkdump

Het eindspel: algehele genocide op blanken (agenda 21)



Agenda 21

De blanke bevolking wordt vervangen.

anti-racisme = anti-blank ...
Annotaties:
Oké, kunnen ze ons tenminste niet de schuld geven van rassisme!
Johan Alphons (Independent, spaceship Earth)'s avatar
| #251384 | 27-05-2016 21:00 | siban
Snap de ophef niet helemaal! Waarom die angst? Wat is er zo erg aan dat onze nakomelingen allemaal een tintje krijgen.

Het mes van integratie snijdt aan twee zijden. De pikzwarte neger zal verdwijnen en de witte witman en de gele chinees ook. Alles zal op den duur samen smelten dus hou toch op met dat gejank over integratie. Het is niet te stoppen en als het je niet bevalt dan ga je toch lekker op ijsland wonen.. heheh!
siban's avatar
| #251390 | 27-05-2016 21:41 | Antares
@siban
Ik snap je kritiek. Maar kun je me uitleggen waarom de massale immigratie een goed idee is zonder te beweren dat blanken slecht zijn?

Wat is er zo erg aan dat onze nakomelingen allemaal een tintje krijgen.

Waar is ons recht op zelfbeschikking? Waar is ons recht op behoud van cultuur? Waarom heeft onze democratie niet gefunctioneerd?

De pikzwarte neger zal verdwijnen en de witte witman en de gele chinees ook

Ik verwacht eerder dat de bevolking zal bestaan uit verdeelde groepen met vaak strijdige culturen. Vroeger waren rassenoorlogen in Europa onmogelijk. Dat zal snel veranderen.

Het is niet te stoppen

Dus je ben met me eens dat het van bovenaf wordt opgelegd?!

als het je niet bevalt

Lekker fascistisch.
Antares's avatar
| #251396 | 27-05-2016 22:11 | siban
lekker fascistisch
lol was een reactie op het filmpje waarin de hele wereld behalve europa amerika en australie bevolkt was met zwarte poppetjes (alsof chinesen zwart zijn maargoed ) en uiteindelijk bleef 1 wit poppetje in ijsland over. Wat een angst zaaierij!!

Die immigratie wordt inderdaad opgelegd van hoger hand en daar hebben we niks over te zeggen want onze democratie werkt niet toch. Ik heb daar persoonlijk geen problemen mee zolang ze maar geen voorkeurs behandeling krijgen.

En behoud van cultuur vind ik zo iets spastisch. Ook dat mag van mij samensmelten. Ik hou niet van heilige huisjes.

Kijk zolang we kunnen samensmelten dan zullen er geen rassen oorlogen ontstaan. Maar als we steeds maar weer blijven wijzen op de verschillen en vast blijven houden aan bepaalde normen en waarden dan komt het inderdaad niet goed.
siban's avatar
| #251399 | 27-05-2016 22:41 | Antares
@siban
Denk er a.u.b. nog wat langer over na. Je vervalt steeds in dezelfde stereotype indoctrinaties. Ik snap heus wel dat je mijn vraag niet kunt beantwoorden zonder de enige voorwaarde te schenden. En dat is misschien niet leuk voor jou, maar voor mij is het allemaal nog veel erger.
Antares's avatar
| #251400 | 27-05-2016 22:45 | Antares
@paul2
Een allochtoon die beweerd dat multiculti goed is. Wat had je dan van hem verwacht?
Antares's avatar
| #251401 | 27-05-2016 23:10 | Antares
met een t
Antares's avatar
| #251403 | 27-05-2016 23:15 | Paul2
@Antares
Wat hij zegt is dat de mc-samenleving in zijn ogen ,ondanks alle strubbelingen eigenlijk best redelijk geslaagd is.
''Als ik één ding geleerd heb in de afgelopen jaren dan is het dat de multiculturele samenleving juist wel gelukt is''


Als je je thuis voelt in Nederland, prima, ik ben heel erg blij voor je, want onze samenleving is helemaal niet mislukt. Het tegendeel zelfs. Het loopt ontzettend lekker, wie had ooit gedacht dat in 50 jaar tijd hele bevolkingsgroepen het zo ontzettend goed doen in maar liefst elke aspect van de maatschappij.
En toch raad ik alle, met name allochtone, jongeren (en ook ouderen) aan om je biezen te pakken als je sterk voelt dat onze samenleving je niet alle mogelijkheden geeft om jezelf volledig te kunnen ontwikkelen of je talenten te benutten.

Hij heeft natuurlijk wel een punt,maar is m.i. te positief,en slaat ie vervolgens weer door:
Waar je naartoe gaat, maakt mij niet zoveel uit. Het hoeft niet eens land van herkomst te zijn (hoewel je daar wel heel wat meer mogelijkheden hebt), maar laat typetjes als Pauw, Umar, Asscher, en anderen je leven niet verpesten. Daar is Nederland mij veel te klein voor.

Vergeleken met andere landen bijv. Frankrijk ,vallen de problemen hier nog mee.
Verder eigenlijk volledig eens met Sibans standpunt.
| #251405 | 27-05-2016 23:40 | Antares
@Paul2
Het gaat er in het artikel niet om of ze goed zullen integreren. Die vraag is trouwens zo wie zo misplaatst als je 50 jaar vooruit kijkt. Het zijn de blanken die zullen moeten integreren. Het gaat om de vraag waarom dit zo is georganiseerd en door wie. Ik zie er de meerwaarde niet van in. Of je nou overal patat kunt kopen of overal kebab. Het enige belang dat ik erin kan zien is dat de elite een gemakkelijker hanteerbare populatie onder zich krijgt. Het verandert ook niets aan de koloniale verhoudingen. Dezelfde elite blijft aan de macht. Ik zie er alleen maar nadelen. En dan mag iemand het goedpraten door te zeggen dat multiculti best goed is gelukt. Maar dat is geen argument.

Vergeleken met andere landen bijv. Frankrijk ,vallen de problemen hier nog mee.

Dus het gaat nog erger worden.
Antares's avatar
| #251406 | 28-05-2016 01:44 | siban
@Antares bedoel je de vraag of massa integratie een goed idee is?

Nee niet op deze manier. Geleidelijker zou beter zijn dus geen massale toestroom anders komen mensen in de verdrukking.

Maar ik heb een vraag voor jouw? Waarom reageer je zo panisch als de autochtone bevolking zich ook een beetje moet aanpassen. Dat filmpje van je sloeg echt nergens op, zwaar overdreven. Genocide op blanken???? Genocide door vermenging! Een mooiere dood kan ik me niet voorstellen.

Kijk de elite kiest hiervoor. De NWO gaat pas werken als de rest net zo gebrainwashed wordt als wij al zijn. Dus ik snap je frustratie een beetje dat we in de maling worden genomen. Niks niet zielige allochtoontjes die geholpen moeten worden.

Maar wat kunnen die allochtonen hier aan doen zij zitten in hetzelfde schuitje de rest. We zijn allemaal slaafjes in het systeem.
siban's avatar
| #251411 | 28-05-2016 08:50 | Antares
@siban
En alweer probeer je inhoudelijke kritiek af te doen als emotioneel geblunder. Dat is de truc die al 40 jaar wordt toegepast. Je blijft de vraag omdraaien. Ik heb echt mijn best gedaan maar iedere poging om uit te leggen waarom de massa-immigratie een goed idee zou zijn komt uit op haat tegen blanken of op vergelding voor het koloniale verleden waar de huidige blanken niets aan kunnen doen. Als je tenminste door de programmering heen kunt zien.

Als het de bedoeling zou zijn geweest om de wereld te verbeteren dan zou er zijn gewezen op het kolonialisme van vandaag waaraan blanken iets kunnen doen. Maar in plaats daarvan wordt er gewezen op kolonialisme uit het verleden. Dat heeft geen zin behalve als het is om blanken in het verdomhoekje te plaatsen. Het kolonialisme zal er niet mee ophouden te bestaan.

Vanaf het moment dat iemand Europa binnenkomt heeft diegene er belang bij dat de koloniale verhoudingen in stand worden gehouden, inclusief alle oorlogen die daarbij komen kijken.

En het is wel zo dat Europa reeds over een ethniciteit beschikte. Dan kan multi-ethniciteit maar één ding betekenen. Idem was er al een cultuur. Multiculti kan maar één ding betekenen. Dat heet verdringing.

Maar ik begrijp dat de discussie alleen kan worden gevoerd met danwel immigranten die het uiteraard 100% met mij oneens zijn (zeggen ze, geloof er niets van) of met geconditioneerde blanken die hun eigen gedachten censureren. (Als we elkaar dan toch sneren gaan geven, dan doe ik even mee)

De reden waarom de elite ertoe is overgegaan is omdat het monetaire systeem vereist dat een economie altijd moet groeien. Daarom moet ook de bevolking groeien. Het gaat om het beschermen van de rentestroom. De rest was gelogen.
Antares's avatar
| #251414 | 28-05-2016 09:59 | Paul2
Het zijn de blanken die zullen moeten integreren. Het gaat om de vraag waarom dit zo is georganiseerd en door wie.

http://nieuws.tpo.nl/2016/05/25/policorwatch-zweedse-seksueel-geweld-epidemie-vluchtelingen-schuld-zweedse-normen-en-waarden/

Van de ''weg met ons '' mentaliteit word ook ik wel eens onpasselijk.
Zo zet je de autochtone groep vanzelf buiten spel.Als je zo culturen denkt te kunnen vermengen ,moet je niet vreemd opkijken dat iedereen extreem gaat stemmen..
| #251420 | 28-05-2016 12:22 | tamsowashere
Snif,snif.
Zielige blanken.
Sarcastisch bedoeld.

Wat hebben de europeanen gedaan in de laatste 400 jaar in africa,azie,amerika en australie.
De europeaan die de donkere indianen,afrikanen,aboriginals,indonesiers,chinezen,en etc hebben onderdrukt.

Als ik de discussie hoor over de multiculti,dan moet ik gelijk denken aan een uitspraak van een socalljew uit zweden,dat het doel is om te assimileren in 1 cultuur.

https://www.youtube.com/watch?v=53A5AJoRxF0

Zolang die warmongers en bedrijfsleven hun gang blijven gaan in die gebieden,wij zitten opgezadeld met de toestroom vluchtelingen.Als europa falliet is en in azie is volop werk,dan is het de europaan die azie overspoelen.
Zie ontstaan van amerika.
Nederland bestaat officieel ook maar pas 200 jaar.
tamsowashere's avatar
| #251426 | 28-05-2016 14:05 | Antares
Wat hebben de europeanen gedaan in de laatste 400 jaar in africa,azie,amerika en australie.

Dus toch wraak. Daarmee is massa-immigratie aangemerkt als haatmisdrijf.

Als europa falliet is en in azie is volop werk,dan is het de europaan die azie overspoelen.

Welnee. We gaan Afrika 'bevrijden'.
Antares's avatar
| #251427 | 28-05-2016 14:53 | tamsowashere
Dus toch wraak. Daarmee is massa-immigratie aangemerkt als haatmisdrijf.


Het is geen wraak,maar een uitkomst van een beleid wat gevoerd word.
Neem als voorbeeld libie.Ze hadden tot dan geen reden om het land te ontvluchten.Amerika en europa grijpen in en verdrijven kadaffie en prompt een vluchtelingenstroom op gang komt,die een beter leven willen hebben.
Idem dito geld dit voor syrie waar het leven onder assad niet zo slecht was om massaal het land te ontvluchten,wat nu wel gebeurt onder die westerse gesteunde jihadisten.

Wie zaait,die zal oogsten.
tamsowashere's avatar
| #251428 | 28-05-2016 16:36 | Antares
Neem als voorbeeld libie.Ze hadden tot dan geen reden om het land te ontvluchten.Amerika en europa grijpen in en verdrijven kadaffie en prompt een vluchtelingenstroom op gang komt

Ik denk dat dat bewust zo is gepland, ook m.b.t. tot wat je schrijft over Syrië. De video spitst zich toe op wat er met blanke landen zal gebeuren, maar daar blijft het uiteraard niet toe beperkt. Het gaat niet zo zeer over blanken maar over inheemsen. Wat vroeger met bijvoorbeeld Haïti is uitgespookt wordt nu ook in Europa gedaan, maar dat is gewoon een uitbreiding van hun business, geen verplaatsing. Dat is ook de reden waarom ik er niets positiefs in kan zien. Het is alsof een slaaf er blij om is dat nu ook de ander slaaf is geworden. Maar die ander had hem kunnen bevrijden.
Antares's avatar
In Amerika zijn de Latino's met overweldigende meerderheid, en zullen naar eenheids ras groeien.
Dit zal op den duur over de hele wereld het gevolg zijn.
Er komen gelukkig wel mooie vrouwen uit.

Misschien worden de laatste groepjes "originelen" blanken, chinezen etc. in reservaten gezet om de latino's van de toekomst te laten zien: Kijk kindjes dit waren nu onze oervoorvaders.
Johan Alphons (Independent, spaceship Earth)'s avatar
Ps, De Neanderthaler heeft volgens de Franse courant een handbouwwerk van 175.000 jaar oud gebouwd in een grot.
Ze dachten eerst 50.000 jaar oud!!!!

Neanderthalers hebben het dus (maar) 225.000 jaar uitgehouden! En dan durft iemand te beweren dat ze misschien wel "iets" slimmer waren dan vermoed?
Godspee, wat een oordeel!
Doet me onmiddellijk hier aan denken:

Dolfijn en mens hebben een discussie wie van de twee slimmer is. Mens verteld aan de dolfijn dat hij slimmer is omdat hij auto' s heeft ontwikkeld, het weer kan voorspellen, en weet hoe atomen en moleculen in elkaar steken. Waarbij de dolfijn zegt, Mijn leef omgeving is altijd lekker van temperatuur, zwem snelheid heb ik van nature, wat ik geleerd heb zijn overlevingstechnieken van mijn moeder, ik heb de hele dag de tijd om te spelen en te genieten en daar tussendoor vang ik wat te eten.
De mens is het enige wezen wat bezit verzameld. Daar is hij dan weer de hele dag mee bezig, of is te vergaren om dat bezit te krijgen! Dit doet hij om te overleven. Hij heeft beschutting nodig ook al om te overleven, zijn eigen soortgenoten zijn hem vaak vijandig gezind, dus bewapend hij zich om te overleven
Als je nu werkelijk kijkt naar de bovengenoemde vraag, wie is dan slimmer en beter uitgerust?

Nou, ik denk dat de huidige mens met zijn 27.000 jaar voor christus traject niet verder komt dan 30.000 jaar.
Dan heeft hij zichzelf met resistente bax, micro plastics, chemo therapie alle smaken water en luchtvervuiling, echt wel de das omgedaan.

Misschien wel iets slimmer. Duh, zou mijn dochter zeggen.
Johan Alphons (Independent, spaceship Earth)'s avatar
| #251439 | 29-05-2016 06:25 | tamsowashere
maar dat is gewoon een uitbreiding van hun business, geen verplaatsing.


Het zijn net sprinkhanen,waarneer de gewassen zijn kaalgevreten
Alles moet eraan geloven.
Het is nooit anders geweest,alleen is het gemoderniseerd.
Amerika en europa is financieel kaal gevreten.
En ze (multi-nationals) jumpen nu over na een ander afzetgebied,waar ze hetzelfde doen.
Al jaren word er geopperd sinds beatrix nog op de troon zat,dat er geconcurreerd moest worden.Anders zal de industrie verkassen naar de lage loon landen.
De oplossing is om ze naar hier te halen.Zal me niks verbazen dat ze dit ook al gedreigd hadden 50 jaar geleden.Toen de deuren werden opengezet voor marrokanen en turken.Ook zij vertrokken massaal naar europa en zo een bericht in die tijd kan nooit zonder hulp van de staat Al het nieuws wat ze horen is staatsmedia en staatskranten.

Ik heb een andere versie gezien van de link,en het is overdreven alex jones BS.
Als voorbeeld word tibet aangegeven.Tibet is juist bevrijd.
Voor de rijke klasse's het niet zo leuk was dat china tibet binnenviel.
En dat is denk ik ook de motivatie van diegene is geweest,die deze youtube clip heeft gemaakt.
Fearporn,omdat hun inkomen zullen slinken,als er meer belasting word geheven op hun rijkdommen.
Van de werkende kan je niks meer plukken,die aan de onderlaag zit.En dat worden er juist steeds meer.

Ook word rusland beschouwd als een zwart land.

Die clip laat niet zien waar de rijke blanke man/vrouw zijn villa's/appartementen/landgoeden hebben staan in de zwarte gebieden.
tamsowashere's avatar
| #251440 | 29-05-2016 06:30 | tamsowashere
En het laat ook zien dat amerika overbevolkt word door de zuid amerikanen.
Het is juist andersom geweest,waar de blanke europeaan de donkere indianen hebben uitgemoord en het land hebben geannexeerd.

Youtube kan je werkelijk volsch!?ten met van alles.
tamsowashere's avatar
| #251441 | 29-05-2016 09:04 | Antares
Die clip laat niet zien waar de rijke blanke man/vrouw zijn villa's/appartementen/landgoeden hebben staan in de zwarte gebieden.

Daarmee reken je de bevolking af op de misdaden van de elite.

In dit geval is de ene groep blank en de andere niet-blank en daarom valt het op. Maar waar het om gaat is verdringing van inheems door uitheems.

Als Poolse vrachtwagenchauffeurs in West-Europa mogen gaan werken (voor een veel lager loon) dan begrijpt iedereen dat er sprake is van verdringing op de arbeidsmarkt. Geen enkele Nederlandse vrachtwagenchauffeur zal blij zijn met deze vorm van diversiteit.

Als mensen uit Afrika, Midden-Oosten of nog verder naar Europa worden gehaald dan begint iedereen te interpreteren. "Dit is goed", "anti-racisme" en "diversiteit". Niemand noemt het beestje bij de naam. Met name socialisten zijn er niet toe in staat om de vorm te onderscheiden van de onderliggende structuur. Iedereen staart zich blind op het kleurtje.

Ik zou het als immigrant absoluut niet kunnen waarderen als ik zou worden geprezen om mijn kleur ("het ziet er zo vrolijk uit"), dus niet om eigenschappen, vaardigheden of prestaties. Ik zou heel goed begrijpen dat de volgende groep na mij die het geluk heeft blauw, groen of paars te zijn zelfs nog veel vrolijker zal worden gevonden. (Misschien kan db daar een handje bij helpen.)

Het zijn die verkeerde interpretaties waardoor de elite ongestoord de gang kan gaan. De bevolking zal zelfs eisen dat zij worden verdrongen omdat zij zich dan 'goed' kunnen voelen, zoals iemand een goede hoer, slaaf of horige kan zijn. Het is wat ik noem het "baby is lief" syndroom. In plaats van rationele overwegingen te volgen wil men mama/staat/leraren horen zeggen 'je bent lief'. En laat lief nu toevallig 'multicultureel' zijn, dan kun je de uitkomst voorspellen. Dat is de manier waarop de massa naar de slachtbank wordt geleid. Onder het zingen van vrolijke liederen.
Antares's avatar
| #251444 | 29-05-2016 10:41 | tamsowashere
Zolang iedereen zijn belastingen betaalt en zijn "leiders" (lobbyisten) kiezen,er niks zal veranderen.

Ik heb zelf persoonlijk geen last van wat voor zwarte medeburger dan ook.Ik woon lekker rustig in een dorp.Als je eraan stoort,dat de zwarte medeburgers je stad overbevolkt,verhuizen een optie is om tot rust te komen.
Anders moet je ermee leren leven.

Als ik ontopic blijf en zie wie er spreekt in die youtube clip.er een zionist aan het woord is.En juist zionisten die steun hard nodig hebben in het midden oosten.Wie anders moet hun oorlog voeren voor israel.
tamsowashere's avatar
| #251450 | 29-05-2016 11:28 | Antares
@tamso
Het is jammer dat je je op de kleur blijft fixeren. Het is trouwens weer wel zo dat blanken zich zullen terugtrekken op het platteland, waar ironisch genoeg de meeste asielzoekerscentra zijn gepland.

En juist zionisten die steun hard nodig hebben in het midden oosten.Wie anders moet hun oorlog voeren voor israel.

Het is mij voorlopig een raadsel wat de zionisten ertoe brengt om de enige beschavingen (VS en Europa) die het zionisme steunen kapot te maken.
Antares's avatar
| #251453 | 29-05-2016 14:55 | tamsowashere
Het is jammer dat je je op de kleur blijft fixeren.


Met inheemse zal je de tokkie's van nederland niet bedoelen.

Het is mij voorlopig een raadsel wat de zionisten ertoe brengt om de enige beschavingen (VS en Europa) die het zionisme steunen kapot te maken.


Er word niks kapot gemaakt.Met zionisten bedoel ik het belang van israel wat moet worden verdedigd.Die figuur in die link is een zionist en die hebben er alle belang bij om moslims/zwarten te zien als vijand.

https://www.youtube.com/watch?v=irhw6bj5pa0

Ik reageerde alleen op die figuur in die youtube clip wat een zionist was.Ik weet niet eens of John Cleese ook een zionist is.
Dat is een racist of een nationalist.Wat overeenkomt met elkaar.
Ik ben ook niet blij met die toestroom van vluchtelingen/gelukszoekers,die voor onrust kunnen zorgen en waarvoor de bevolking mag opdraaien.Maar wat doe je eraan.
Het verergeren,door op nationalisten te gaan stemmen.


.
tamsowashere's avatar
| #251454 | 29-05-2016 16:44 | Antares
@tamso
Ook tokkies vallen daaronder. Op de rest wil ik niet ingaan, ik begrijp dat voorlopig stereotypen en clichés de discussie zullen overheersen.
Antares's avatar
| #251455 | 29-05-2016 18:29 | tamsowashere
Antares
Het topic is cliche.

Als je kijkt naar de bevolkingsgroei in europa,deze in mindere mate stijgt dan de landen waar de donkere medeburgers vandaan komen.De kerk zelf verbood het om condooms uit te delen,zodat ze niet gelijk zwanger werden.
Dus europa met zijn welvaart ook pas later aan kinderen gaat denken,en hooguit 1 of 2 kinderen neemt.
Zo een ramp is die toename van zwarte burgers ook weer niet.Wie anders moet er voor die oudjes zorgen die met pensioen gaan
tamsowashere's avatar
| #251456 | 29-05-2016 22:18 | Antares
@tamso
Zo een ramp is die toename van zwarte burgers ook weer niet.

kleur
Wie anders moet er voor die oudjes zorgen die met pensioen gaan

cliché

Volgens mij doe je dit expres want je bent niet achterlijk.
'trusten.
Antares's avatar
| #251460 | 30-05-2016 05:28 | tamsowashere
Antares.

Ik reageerde in de eerste plaats op die link,wat doet overkomen alsof de blanken overheerst zullen worden door andere rassen,dan de blanke mens.
Alsof de europeaan en amerikaan superieur is,tov alle andere bevolkingsgroepen.
Het gaat ook volgens de youtube maker om de kleur van de mens.De donkere/gele versus de blanke die de wereld zal overheersen

Wie anders moet er voor die oudjes zorgen die met pensioen gaan


Elk nadeel,heeft ook weer zijn voordeel. Dat is wat ik ermee bedoel.
tamsowashere's avatar
| #251461 | 30-05-2016 06:17 | tamsowashere
Antares

Ik had dat filmpje niet helemaal afgezien,en zag een stukje erin met NOEL IGNATIEV wat een amerikaanse professor is.Ik dacht eerst dat hij een zionist was,die juist het racisme nodig heeft om israel te verdedigen.

Is dat ook niet het ware doel van IS om landen aan te vallen,die niet bereid zijn mee te werken met het westen.
Hij geeft aan dat de white race de dominante ras is op aarde.
En dat de witte ras zelf voor die ellende heeft gezorgd in het midden oosten,wat hij een kruistocht noemt van zionisten en christenen.

http://www.counterpunch.org/2004/06/17/zionism-anti-semitism-and-the-people-of-palestine/


Je kan het met het filmpje eens zijn,of niet.
Ik geef alleen mijn mening,wat ik ervan vind.
tamsowashere's avatar
| #251470 | 30-05-2016 15:53 | tegengas
Nederland wordt steeds dommer
tegengas's avatar
| #251484 | 31-05-2016 16:00 | vonnegut
Ik denk dat Siban en Tamsowashere een denkfout maken. Ze kijken alleen naar de westerse samenlevingen maar als je er nu vanuit gaat dat er nog maar 1 ras en 1 cultuur op de wereld zou zijn, dat zou toch doodzonde zijn of ben ik nou gek?
Geen Eskimo's, geen Indianen, geen Aborigionals, geen chinezen, geen Indonesiers maar 1 grote mengpot waaruit uiteindelijk 1 ras tevoorschijn komt.
Ik snap wel dat 1 ras ook weer veel problemen zou voorkomen maar ik denk dat de multi culturele samenleving, op de lange termijn, wereldwijd juist ten koste gaat van de diversiteit aan mensen en culturen.
| #251487 | 31-05-2016 18:33 | siban
@vonnegut je bent niet gek maar maakt alleen een denkfout ;-)

Ik ben dol op donkere vrouwen, maar zoals jij het stelt mag ik daar geen nakomelingen mee verwekken. Dat vind ik nogal een beperking in mijn vrijheid. Er is geen weg meer terug en verschillen tussen mensen onderlingen kunnen wel weer ontstaan als de leefomstandigheden verschillen en men een aantal generaties afgesloten van de rest kan leven.

En wat betreft diversiteit, ga maar is rondreizen. Er zijn amper nog verschillen. Door de commercie en de globalisatie wil men allemaal hetzelfde. Het ideaal beeld wat jij schetst van aboriginals en eskimo's is ook al lang niet meer hetzelfde. Die zijn al verpest door sneeuwscooter, tv, drank en noem maar op!!

De mongolen, romeinen en arabieren hebben in het verleden in europa flink hun sporen nagelaten. Toch zijn we nog verschillend waar een beetje inteelt niet goed voor is heh. Het zal zo'n vaart niet lopen ook al komen hier miljoenen vluchtelingen heen.

Jouw denkfout is de gedachte dat de diversiteit van tegenwoordig in uiterlijk en cultuur te behouden is. Dat is alleen mogelijk als we een einde kunnen maken aan de globalisatie.
siban's avatar
| #251494 | 31-05-2016 21:44 | Antares
De mongolen, romeinen en arabieren hebben in het verleden in europa flink hun sporen nagelaten.

Dat waren rampen van kolossale omvang. Daarom is het nogal vreemd dat de huidige volksverhuizing moedwillig wordt georganiseerd.

Die zijn al verpest door sneeuwscooter, tv, drank en noem maar op!!

Het lijkt wel of je ellende goedpraat met nog meer ellende. Als het daar fout is gegaan dan moet het hier ook fout gaan of zo.
Antares's avatar
| #251498 | 01-06-2016 03:12 | siban
Antares! Ik praat helemaal niks goed ik moet alleen lachen om jouw zielige gejank over de verdwijning van het blanken ras en onze 'prachtige' cultuur omdat je zo bang bent voor een paar miljoen buitenlanders. Ze zullen opgevreten worden door onze westerse cultuur. Die stroom vluchtelingen laten ze niet onbeperkt doorgaan. Dat is niet de bedoeling.

Wij westerlingen zijn de dominante cultuur in de wereld. Alles wat uniek en anders was is al verminkt en uitgemoord. En nu proberen ze die koppige woestijn bewoners te bekeren en dat lukt alleen door ze hierheen te halen.

Hier zullen ze gehersenspoeld worden in het kapitalistische systeem daarna kunnen ze in het land van herkomst de nieuwe marionetten regering gaan vormen die alle belangen zullen behartigen van het groot kapitaal. Ook hier gaan die nieuwe horde hongerige de economie wel weer een impuls geven want wij dutten al behoorlijk in. Burnout en depressie is volksziekte nr. 1 aan het worden.

Tuutlijk ben ik tegen deze tactieken. Maar kom niet met goedkope sentimenten zoals de genocide van het blanken ras!!! Wat kan mij het uiterlijk nou schelen.. man!

Eigenlijk hoop ik dat die buitenlanders juist meer verzet zullen creeren tegen de elite, maar dat laatste is wishfull thinking. Waarom, omdat we liever onderling vechten en zeuren over ras en afkomst dan vechten tegen diegene die ons een hok hebben gestopt.
siban's avatar
| #251501 | 01-06-2016 05:42 | Antares
Wat kan mij het uiterlijk nou schelen.. man!

Je blijft erover doorgaan en negeert al het andere.
Antares's avatar
| #251502 | 01-06-2016 05:42 | tamsowashere
Siban.
De grondwet die de 4 fathers in amerika hebben opgericht was een eerlijke fatsoenlijke wetgeving.
Het is alleen besmeurd geworden door lobbygroepen die het belang dienen van het bedrijfsleven en bankiers.Dat heeft amerika verrot gemaakt.Ik denk dat ook veel moslims destijds amerika zagen als een voorbeeld.Helaas werd hun masker afgedaan en zien we hun werkelijke gezicht nu.
Kapitalisme is niet erg,zolang iedereen maar ervan kan profiteren.Laat de baas maar in een dikke auto rijden,zolang ik maar in me eigen op maat gesneden auto'tje kan rijden.

Als je kijkt naar het califaat,het net zo goed een eerlijke wetgeving had,wat voor iedereen gold.Inclusief de hoogste leider.Handje afhakken klinkt wreed,maar als je alles hebt,dan is er geen reden om te stelen.En je had geen reden om te stelen,omdat het voor de gemeenschap de verplichting was om te helpen.
Als je die wetgeving zou moderniseren naar deze tijd,het misschien wel eens een eerlijke systeem zou kunnen zijn als de democratie,die onderscheid maakt tussen overheid/leger/politie/o.m/banken/koningshuis en de burgers.

De democratie doet zich voor als rechtvaardig systeem,terwijl juist die groep immuun zijn voor strafvervolging,en afgerekend had moeten worden wat ze gedaan hebben.
En niet met een andere baantje elders in het bedrijfsleven.
tamsowashere's avatar
| #251507 | 01-06-2016 10:41 | Paul2
Ze zullen opgevreten worden door onze westerse cultuur. Die stroom vluchtelingen laten ze niet onbeperkt doorgaan. Dat is niet de bedoeling.

Daar blijkbaar wel..

http://www.zerohedge.com/news/2016-05-31/swedens-migrant-rape-epidemic-explained
| #251509 | 01-06-2016 12:03 | siban
@paul2

1,472% increase in the annual number of rapes?


Ik wil niks goed praten maar deze cijfers noem ik geen epidemie!

@Antares Als jij ophoudt met het posten van achterlijke filmpjes met belachelijke titels dan hou ik ook op! Je bent er zelf over begonnen en op de rest van de vraag stukken ben ik ruim op in gegaan maar houdt het zelf maar op cherry picking

@Tamso Mee eens maar handje afhakken een eerlijker systeem? Nee dat denk niet maar inderdaad wie steelt er tegenwoordig nou omdat hij honger heeft, Criminelen stelen voor positie verrijking en daarin wordt met verschillende maten gemeten door justitie want witte boorden criminaliteit wordt niet naar verhouding bestraft.
siban's avatar
| #251511 | 01-06-2016 12:22 | Antares
achterlijke filmpjes met belachelijke titels

Als de titel het woord 'blank' bevat dan is het racistisch. Als de titel het woord 'islam' bevat dan is het islamofoob. Als de titel het woord 'Europa' bevat dan is het supernationalistisch. Als de titel het woord 'economie' bevat dan is het kapitalistisch. Als de titel het woord 'cultuur' bevat dan is het xenofobisch. Enzovoort.

Er is voor iedere doelgroep een excuus klaargelegd om de werkelijkheid te negeren.

Ik hoef niet aan te tonen dat Europa 'goed' is of zelfs 'beter'. Het feit dat er over onze hoofden is besist over iets waar niemand om heeft gevraagd is voldoende reden om daar een artikel aan te wijden. Waar het om gaat is dat ze liever de bevolking aanpassen dan het monetaire systeem en dat dit voor niemand gunstig is. Een krimpende bevolking brengt de elite in de problemen, massa-immigratie daarentegen brengt ons in de problemen.
Antares's avatar
| #251512 | 01-06-2016 12:41 | Antares
'xenofoob' is lang genoeg. ach ja.
Antares's avatar
| #251513 | 01-06-2016 13:14 | siban
Je kan blijven draaien en ontwijken wat je wil maar de titel genocide van het blanken ras en inhoudt van het filmpje is niet enkel en alleen het benoemen van het woord blank of islam.

Als je goed gelezen had dan val ik over de strekking van je post en niet over het woord blank of zwart en ik heb het ook niet over racisme.

Ander voorbeeld

De Titel Alle spleetogen worden systematisch uitgemoord!! En het dan hebben over sekstoerisme in thailand slaat de plank toch voledig mis of niet?
siban's avatar
| #251514 | 01-06-2016 13:49 | tamsowashere
Mee eens maar handje afhakken een eerlijker systeem?


Ik zei er ook bij dat als de islam was meegegaan met de tijd/welvaart,dit soort straffen tot het verleden zouden horen.
Ik doelde meer op de gelijkwaardigheid tussen een burger en hoogste ambt die wat dat betreft rechtvaardiger is dan ons huidige systeem,waar bepaalde lui & instellingen onschendbaar zijn..
tamsowashere's avatar
| #251515 | 01-06-2016 13:52 | ouwe knar
Schrijf dat multi culti in ieder geval maar op je buik in Zuid Afrika.

Jacob Zuma sings kill the white farmer South Africa
Published on Apr 18, 2012
ANC theme song song by PRESIDENT Jacob Zuma and Julius Malema at Centenery Celebrations in Bloemfontein, South Africa in January 2012.
The song invokes the killing of white farmers.
https://www.youtube.com/watch?v=XfZeIVsJxgs

Zemel lekker verder over vreedzame rassenmenging mensen, het zijn leugens.
ouwe knar's avatar
| #251516 | 01-06-2016 14:56 | Antares
@siban
De titel is demografisch gezien terecht. De uitkomst kan eigenlijk al niet meer worden veranderd.
Antares's avatar
| #251518 | 01-06-2016 16:53 | Paul2

@paul2

1,472% increase in the annual number of rapes?

Ik wil niks goed praten maar deze cijfers noem ik geen epidemie!


@Siban

Is Engels hè...
Why has Sweden experienced a 1,472% increase in the annual number of rapes?

dat is 1472% dus,dus bijna 15X zo veel.
Grafiek op 0.30 min zegt wel genoeg nietwaar.
http://www.zerohedge.com/news/2016-05-31/swedens-migrant-rape-epidemic-explained
aanmelden / inloggen