Door Robbertjan, Op don 28 aug 2008 16:08, 195 reacties, citaat / intro / linkdump

Het instorten van de WTC gebouwen vs TU BOuwkunde

Zijn er overeenkomsten tussen het instorten van Bouwkunde en de Twin Towers? Precies 7 jaar geleden na de aanslag houdt materiaalkunde een lunchlezing over het effect van brand op staal. Bij de aanslag op het World Trade Center in New York in 2001 speelden de eigenschappen van het gebruikte staal in de constructie een grote rol bij de ineenstorting van de Twin Towers. Erik Offerman gaat tijdens de lezing in op het effect van brand op staal en laat zien hoe het staal van eigenschappen verandert. Ook gaat hij in op de vraag of er mogelijkheden zijn om de brandwerendheid van staal te verbeteren. Geinteresseerden kunnen donderdag 11 september...
Annotaties:
21-07-2013 13:36 | hotexo.de
Het instorten van de WTC gebouwen vs TU BOuwkunde #zaplog
| #40544 | 28-08-2008 16:11 | Robbertjan
Misschien kunnen we meteen vragen wat zijn bronnen zijn voor zijn WTC theorie.
Robbertjan's avatar
| #40550 | 28-08-2008 16:57 | Robbertjan
lekker bevooroordeeld weer. je kan ook gaan en daar je oordeel vormen. Jij en Ron zijn echt net Waldorf & Stattler.
Robbertjan's avatar
| #40552 | 28-08-2008 16:58 | Robbertjan
en in plaats van zeiken op internet misschien een keer zo'n man aanspreken en jouw mening geven. kan je altijd vervolgens nog concluderen dat zijn verhaal om wat voor reden dan ook bullshit is.
Robbertjan's avatar
| #40562 | 28-08-2008 17:26 | drecul
Nou nou nou zijn jullie ongesteld ofzo?
drecul's avatar
| #40569 | 28-08-2008 17:36 | drecul
Dat zal wel een citaat van offermans zijn.
Het staal speelde inderdaad een belangrijke rol bij die instorting namelijk die van verwarrende factor aangezien kevin ryan dit staal gekeurd had als zijn class A.
drecul's avatar
| #40570 | 28-08-2008 17:36 | drecul
zijn=zijnde
drecul's avatar
| #40579 | 28-08-2008 18:09 | komodo
Erik Offerman gaat tijdens de lezing in op het effect van brand op staal en laat zien hoe het staal van eigenschappen verandert.


Seau....gaat ie dat laten zien ?
Jammer dat ik dit ga missen maar ik zal de berichten wel lezen.

Ik denk dat Simba gelijk gaat krijgen als die gast al aankomt met 'veranderende staaleigenschappen ten gevolge van hitte" als het over staal op 300 graden C,. gaat.

Waarschijnlijk volgt daarna de kulconclusie dat die torens met een betere brandbescherming nog zouden staan.

Een goedpraat/lulverhaal wat ie beter achterwege kan laten volgens mij..
komodo's avatar
| #40585 | 28-08-2008 18:15 | Robbertjan
Flikker toch een end op man semi-troll, jij hebt geen idee wat voor inspanningen ik de afgelopen heb gedaan binnen de truthmovement aan de andere kant van de plas... Internetridder...
oh nu ben ik een semitroll. eens kijken of mijn semi-salaris al binnen is.


Ik weet bijna zeker dat jij 16 ofzo bent.

maar goed vooruit man! Kom maar met die scans van tiickets enzo. Doe anders ook maar wat youtube filmpjes van je enorm interessante werk. Je bent gewoon een doorgeslagen idioot die een beetje interessant probeert te doen maar je hebt werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt.


en weet je met droeftroeters als jij is debunker een heldennaam.
Robbertjan's avatar
| #40587 | 28-08-2008 18:16 | Robbertjan
Jij zoekt geen waarheid, jij zoekt een verklaring voor je harde piemel iedere keer als het de term 9/11 valt.
Robbertjan's avatar
| #40594 | 28-08-2008 18:31 | drecul
Nou komop mensen, waarom heeft iedereen hier de laatste tijd zo'n kort lontje godverdomme! ;)
Ik vind de artikellen van simba best te pruimen en waardevolle info bevatten en kan me niet voor stellen dat je met zoveel vlieg kennis pas 16, en als dat wel zo is vind ik het best.
drecul's avatar
| #40598 | 28-08-2008 18:47 | Robbertjan
@drecul: omdat zijn mening zoals het in de pschologie heet: biased is.

Die gast is zo op zoek naar ZIJN gelijk dat hij helemaal de waarheid niet wil vinden. Hij wil wat mij betreft alleen maar een beetje tof doen.

Ik heb het gewoon een beetje gehad met mensen als Simba die zogenaamd op zoek zijn naar de waarheid maar niet bereid zijn te luisteren naar en ander verhaal.


dit soort gasten maken wat mij betreft de hele discussie kapot door te stellen dat een boeing onmogelijk het pentagon kon raken. dat kon wel degelijk maar dan komt hij met een site als pilots4truth. geen enkele referentie naar hun credentials . dat moeten we dan maar weer geloven.


en nu beweert ie ook nog eens dat ie goede gesprekken met ze had in NYC!

die gast is voller met stront dan dan gemiddelde rioolbak
Robbertjan's avatar
| #40603 | 28-08-2008 18:58 | drecul
Robbert iedereen zijn mening is biased vanuit zijn eigen geloofsovertuiging.

ik kan die indruk niet met je delen dat simba een beetje belangrijk loopt te doen tenzij ik iets gemist heb.

Ik weet dat het in een flightsimulater mogelijk is middels de zembla uitzending maar acht het met hanhour achter het stuur erg onwaarschijnlijk.
Mede dankzij het missende vliegtuig.
Maar goed simba komt op mij net zo degelijk als jij.
Dus in deze deel ik je mening niet. no offense
drecul's avatar
| #40608 | 28-08-2008 19:10 | Robbertjan
@crecul

ZAP!

snap je mijn punt?
Robbertjan's avatar
| #40609 | 28-08-2008 19:12 | drecul
Volgens mij was ZAP tegen de trollen gericht, niet mijn keuze maar om daar nou een oordeel aan te hangen.
drecul's avatar
| #40611 | 28-08-2008 19:13 | drecul
@crecul

chirp chirp ;)
drecul's avatar
| #40612 | 28-08-2008 19:18 | Robbertjan
ja en nu denken twee gekken dat de zapknop iets is voor iedereen die niet met hem eens is. Ik vind persoonlijk Atmosphere wel cool met sterke argumenten


*rent hard weg*
Robbertjan's avatar
| #40614 | 28-08-2008 19:26 | drecul
ja en nu denken twee gekken dat de zapknop iets is voor iedereen die niet met hem eens is. Ik vind persoonlijk Atmosphere wel cool met sterke argumenten

In het begin toen hij open leek te staan, zoals hij zelf claimde had ik dat gevoel ook maar dat is inmiddels geheel verdwenen.

*rent hard weg*


voor marcia zeker. ;)
drecul's avatar
| #40615 | 28-08-2008 19:30 | ron1872
Volgens mij was ZAP tegen de trollen gericht, niet mijn keuze maar om daar nou een oordeel aan te hangen.


Deze feature in combinatie met de ballotage commissie werkt uit de grote kunst ;)
ron1872's avatar
| #40616 | 28-08-2008 19:33 | Robbertjan
@drecul:

Nee Marcia is net geslaagd als boeing piloot.
Robbertjan's avatar
| #40617 | 28-08-2008 19:37 | Hans
Is de faculteit Bouwkunde dan ingestort ??
Volgens mij zijn ze nu al maanden bezig met slopen.

Nu 11 sep. naderbij komt wordt er ook 's avonds laat nog doorgewerkt.
Hans's avatar
| #40618 | 28-08-2008 19:39 | Robbertjan
heeft er iemand nog zin om inhoudelijke vragen te stellen of doet iedereen huhuhuhuhuh we weten wel beter?
Robbertjan's avatar
| #40626 | 28-08-2008 20:11 | monkeyman
Die Robbertjan toch, denkt een zinnige discussie op gang te krijgen over feiten en wetenschap. * gniffel gniffel*
monkeyman's avatar
| #40627 | 28-08-2008 20:13 | Rebel
Huhuhuhuhuhuhu ik weet allang hoe het zit...
Rebel's avatar
| #40631 | 28-08-2008 20:22 | komodo
ik ook.
komodo's avatar
| #40667 | 28-08-2008 23:21 | Marcus
Simba, verwerf jezelf wat geloofwaardigheid hiero zodat de semi trollen ongeloofwaardig worden, catch my drift?
Marcus's avatar
| #40673 | 28-08-2008 23:37 | Rebel
Ik wil wel mee vliegen...:)))
Rebel's avatar
| #40681 | 28-08-2008 23:51 | atmosphere
heeft er iemand nog zin om inhoudelijke vragen te stellen of doet iedereen huhuhuhuhuh we weten wel beter?


ja 1
Zal het ook gaan over brandwerende lagen op constructie staal ?
atmosphere's avatar
| #40682 | 28-08-2008 23:53 | atmosphere
Ik wil wel mee vliegen...:)))


ik ook wel , maar om wat aan te tonen ook al weer?
atmosphere's avatar
| #40684 | 29-08-2008 00:01 | Rebel
konsidder it don
Rebel's avatar
| #40686 | 29-08-2008 00:10 | atmosphere
Wat vaak wordt vergeten is dat staal ook uitzet en inkrimpt bij verandering van temperatuur . Zo zijn er mooie voorbeelden van een trein spoor dat door uitzetting volledig werd verplaatst .
Ook wordt er vaak vergeten dat de resterende kolommen na de plane crashes veel meer last moesten dragen.

De dragend ekolommen ( core collumns ,perimeter collumns) konden het vuur gewoon weerstaan . Het grote probleem waren de floor trusses . Deze waren horizontaal gemonteerd(logisch) bovenin de ruimtes en werden daardoor ook heter.

De vloeren waren zichtbaar bezig met doorbuigen voor de collapses . Hierdoor werden de perimeter columns naar binnen getrokken ,hetgeen ook zichtbaar was .
Hoe ga je deze verschijnselen verklaren met de CD theorie ???
atmosphere's avatar
| #40687 | 29-08-2008 00:14 | Rebel
atmo je gezeur over 911 is zoooo 911
je kunt gewoon met simba een afspraak maken om te vliegen...
en verder storten fornuizen niet in als ze warm worden, flats ook niet, wolkenkrabbers niet, ook op 911 niet...

OF
jaja... vul maar in... geeft nou zelfst maar us un antwoord...
Who diddit????
Rebel's avatar
| #40689 | 29-08-2008 00:17 | Rebel
Oh ja en TU bouwkunde brokkelde een beetje af na een lange brand, overigens was de hele collectie antieke meubelen en tekeningen nog in takt ook na de afbrokkeling en niet zeg maar; Ge-vapeuriseerd...
Rebel's avatar
| #40693 | 29-08-2008 00:23 | Rebel
Ik bedoelde het ook niet als een hernieuwde uitnodiging... alleen maar als bewijs dat het kan...LOL
Ik ga vliegen!!!!!!!!!!
Rebel's avatar
| #40724 | 29-08-2008 09:36 | Tjerk (ongeregistreerd) toon reactie
| #40726 | 29-08-2008 10:21 | atmosphere
en verder storten fornuizen niet in als ze warm worden, flats ook niet, wolkenkrabbers niet, ook op 911 niet...

klopt allemaal als we even aannemen dat er geen vliegtuigen naar binnen gingen.

Een onbeschadigd stalen frame gebouw kan het vuur prima weerstaan. Om dan vervolgens te concluderen dat een zwaar beschadigd stalen frame gebouw dat ook kan vind ik getuigen van weinig relativerend vermogen
atmosphere's avatar
| #40788 | 29-08-2008 15:13 | komodo
Een onbeschadigd stalen frame gebouw kan het vuur prima weerstaan. Om dan vervolgens te concluderen dat een zwaar beschadigd stalen frame gebouw dat ook kan vind ik getuigen van weinig relativerend vermogen


Iemand die denkt dat een stalen gelaste frame uit elkaar valt in losse delen bij een instorting vind ik getuigen van absolute onkunde op vele technische gebieden w.o. mechanica, materiaalkunde en natuurklunde i.h.a.
komodo's avatar
| #40792 | 29-08-2008 15:20 | atmosphere
Iemand die denkt dat een stalen gelaste frame uit elkaar valt in losse delen bij een instorting vind ik getuigen van absolute onkunde op vele technische gebieden w.o. mechanica, materiaalkunde en natuurklunde i.h.a.


Dat zou betekenen dat een steel frame building nooit kan instorten .
Er is in he tverlede al eens een steel frame building met explosieven neergehaald . Op een groot aantal verdiepingen werden geen ladingen aangebracht ( de gehele bovenste helft van het gebouw ) toch viel ook dit staal weer in stukken .
atmosphere's avatar
| #40793 | 29-08-2008 15:21 | komodo
Het probleem met Ron en Simba is dat ze voornamelijk berichtjes voor elkaar posten. Een ieder die hun visie niet steunt is een betaalde trol. Ik stel voor dat het duo een eigen mailwisseling begint, want erg interessant is het niet meer voor de gemiddelde lezer.


Haha...die Tjerk...

Een van de vaste trollen is op vakantie in Friesland... :)
komodo's avatar
| #40794 | 29-08-2008 15:29 | komodo
Dat zou betekenen dat een steel frame building nooit kan instorten .


Klopt als een bus !

Een stalen frame kan in elkaar zakken, waarbij het totaal vervormd en verwringt. Het kan niet instorten als een kaartenhuis.

Er is in he tverlede al eens een steel frame building met explosieven neergehaald . Op een groot aantal verdiepingen werden geen ladingen aangebracht ( de gehele bovenste helft van het gebouw ) toch viel ook dit staal weer in stukken .


Er was eens....

Vage verhaaltjes. Er zijn vele manieren om staal te verwerken in gebouwen. Een stalen gebouw is iets anders.

Het kernframe van de torens was bv. een aan elkaar gelast 3 dimensionaal vakwerk. Zo'n frame kan niet zo maar door overbelasting uit elkaar vallen.

Staal heeft als eigenschap dat het bij overbelasting vevormd waarbij het energie opneemt en waarbij de materiaalsterkte toeneemt ( koudversteviging ). Het is een *taai* materiaal.

Dergelijke materialen kun je niet aan stukken slaan of gooien zoals je dat met een aardewerk bord zou kunnen doen.

Gelaste stalen frames vallen niet uit elkaar in stukken.
komodo's avatar
| #40798 | 29-08-2008 15:36 | atmosphere
Dergelijke materialen kun je niet aan stukken slaan of gooien zoals je dat met een aardewerk bord zou kunnen doen.



Het staal in de WTC gebouwen was op de boutverbindingen los gesprongen !! Dit is op heel veel foto's goed zichtbaar . Op die plaatsen hebben duidelijk geen explosieven gezeten.

Er was ook sprake van veel staal dat nog wel aan elkaar bleef zitten.
atmosphere's avatar
| #40800 | 29-08-2008 15:41 | komodo
hier is dat gebouw
http://www.controlled-demolition.com/default.asp?reqLocId=7&reqItemId=20030226162334


Ze blazen het onderste ( sterkste en zwaarste ) deel van het frame met explosieven aan stukken. Het bovensta ( lichtere ) deel valt en vervormd.

Het bovenste deel zal dus, als het hier om een stalen gelaste frame gaat, veranderd zijn in een verwrongen staalmassa.

Merk op dat bij de twins de beschadiging bovenin was ( in het lichtere deel ) terwijl het zwaarste en sterkste deel daaronder onbeschadigd was.
komodo's avatar
| #40801 | 29-08-2008 15:43 | komodo
Het staal in de WTC gebouwen was op de boutverbindingen los gesprongen !!


Het kernframe was gelast.
komodo's avatar
| #40805 | 29-08-2008 15:47 | komodo
@komodo, ik heb respect voor je dat je nog steeds met die troll in discussie blijft gaan. Heb jij nog geen ZAP button ontvangen van de commissie ter bevordering tot onderzoek van 911?


Ik weet niet wat een "zap" button is ?
Is dat zo'n negeer hulpmiddel ?
komodo's avatar
| #40811 | 29-08-2008 16:05 | komodo
Yep, kun je voorprogrammeren, ...


Oh..nee...da's niks voor mij.

Ik wil altijd alles lezen....kan ik zelf kiezen waarop in reageer en waarop niet.
komodo's avatar
| #40817 | 29-08-2008 16:24 | heavyplastic
Nu snap je ook waarom er ineens zoveel anonieme trollen opduiken... maar die staan toch automatisch ingeklapt dus hebben sowieso al weinig attentiewaarde.


Haha, ik was mn password vergeten en werd 'ingeklapt weergegeven'! Ben ik nu 'ont-trolled'? LOLZ
heavyplastic's avatar
| #40818 | 29-08-2008 16:38 | ron1872
@simba:

Gaat dat via Beheer Negeer Lijst?
ron1872's avatar
| #40819 | 29-08-2008 16:43 | Jay
Hahaha, die SImpele toch. Ja ik ga hier anoniem jou af lopen zeiken knullie.... Daar log ik wel ff voor in hoor, dat ga ik niet anoniem doen, maar blijkbaar ben jij in de waan dat ik de enige ben die een probleem met jouw waandenkbeelden heeft :) Vooral blijven denken Simpele. Whahahahahaha
Jay's avatar
| #40820 | 29-08-2008 16:44 | Jay
Ow ja, laters losert.
Jay's avatar
| #40823 | 29-08-2008 16:59 | Robbertjan
Je kunt niet slagen als Boeing piloot, hooguit een type rating halen voor een bepaald type Boeing... Dat bedoel ik, allemaal onzin wat uit die gast komt

*zucht*

Sarcasme is je volkomen onbekend he?

Ik ben vandaan geslaagd als wokkel. ik ben volgende week te vinden in de supermarkt tussen de dorito's en de nibbit.

Het wachten is nu op de debunking omdat naast de wokkels de cheetoz staan.

Dit is immers 100% bewezen aan de hand van de paprikarecorder van zoutjes4truth.
Robbertjan's avatar
| #40826 | 29-08-2008 17:04 | Robbertjan
dude ben je echt zo dom als je je voordoet? :lol:

Zo nee, respect voor je machiaveliaanse kunsten.
Robbertjan's avatar
| #40828 | 29-08-2008 17:08 | Robbertjan
Semi trol. :lol: met semivrienden als Simba heb je geen semivijanden meer nodig.
Robbertjan's avatar
| #40830 | 29-08-2008 17:11 | Rebel
Wat zag ik, was ano de vingerneger er ook weer? gezellig.
Rebel's avatar
| #40833 | 29-08-2008 17:19 | heavyplastic
@Simba; Hoe doe ik dat met dat knopje? Wil ik ook, beetje de trollen eruit filteren. BVD.
heavyplastic's avatar
| #40835 | 29-08-2008 17:30 | monkeyman
Wat stront is voor vliegen zijn torens voor complotters...

Trekt altijd volle zalen dit soort onderwerpen. Lijkt het jaarlijkse hosti band festival wel wat er allemaal langskomt.
monkeyman's avatar
| #40836 | 29-08-2008 17:33 | Robbertjan
Ik zie niet helemaal hoe ik door het ijs zak en als deze zaak me niet zo aan het hart zou gaan zou ik het ook links laten liggen maar goed aan de hand van een kleine metafoor wil ik je toch duidelijk maken waarom jij ondanks je goede bedoelingen de trol in deze bent.

in the art of war legt SUN TZU uit waarom het niet alleen onverstandig is maar zelfs totale zelfmoord is om een slag die je hoogstwaarschijnlijk niet zal winnen te gebruiken voor propaganda doeleinden. namelijk, het laten zien aan je achterban dat je ook onmogelijke veldslagen kan winnen. Je kan beter je beste troepen terugtekken, de vijand een makkelijke overwinning gunnen maar wel je leger op sterkte te houden voor wel winbare veldslagen.

Zo ver ik weet vechten wij niet zozeer voor de waarheid over 9/11 maar voor een rechtvaardigere wereld waarin corrupte leiders niet souvereine landen mogen binnenvallen ten goede van het militair-industrieel complex.

Denk jij serieus dat jij ooit zal winnen van de leiders van deze wereld als het aankomt op 9/11? Ze hebben overal honeypots voor je open gezet en je loopt van de ene in de andere. En zelfs al vind je bewijs. Denk je dat de media in de handen van diezelfde wapenfabrikanten dit toelaten? en dan laten ze het toe: denk je dat iemand die graag naar idols kijkt en een hummer rijdt dit opgeeft zodat ali osram morgen nog te eten heeft of niet op een clusterbom stapt?

vergeet deze veldslag en richt je op het voorkomen van een oorlog tegen Iran of uitleggen wat er nou eigenlijk post 9/11 gebeurd in deze wereld. alleen dan kan je een nieuwe 9/11 stoppen en misschien dat dan eens mensen ervanuit gaan dat ZIJ de macht hebben en niet dat papier dat we aan elkaar overhandigen nadat we het eerst onder UV licht hebben gelegd om te checken of het wel echt van onze onderdrukkers is.

Je doet me denken aan Hitler. (no godwin intended) Die verknalde ook al zijn troepen omdat Stalingrad zijn paradepaardje was en we weten hoe het met hem is afgelopen.

Win de strijd tegen de grotere gedachte achter 9/11 en zo win je ook 9/11.

Je bent niet dom, gedraag je dan ook niet zo. ;-)
Robbertjan's avatar
| #40837 | 29-08-2008 17:34 | atmosphere
Yep, kun je voorprogrammeren, bij mij staan in de ZAP modus, @rotterdam. @Heilloze proleet. @atmosphere en niet te vergeten opperschreeuwlijk en scheldenmans @Anoniempje alias @Jay alias @Billy the Kid.


Kortom iedereen die het niet met jou eens is laat je uit de discussie , lekker makkelijk zo hoef jij je beweringen niet te onderbouwen en heb je alleen maar "ja" knikkers.
Kortom , je sluit je af van kritiek.

Wanneer ik een artikel plaats dan wil ik juist kritiek .
atmosphere's avatar
| #40845 | 29-08-2008 17:57 | heavyplastic
@simba; Dank u!

Zijn er hier ook mensen die de petitie hebben getekend die tot doel heeft het vrijgeven van de 'Broadcast-Quality 9/11 News Videos' die tot op heden niet worden verstrekt vanwege 'national security reasons'/copyright?

http://www.petitiononline.com/Video911/petition.html
heavyplastic's avatar
| #40846 | 29-08-2008 18:03 | Robbertjan
gaat de zoon van mufassa nog reageren op mijn post?
Robbertjan's avatar
| #40849 | 29-08-2008 18:15 | heavyplastic
@simba; Ok, andere vraag; Heeft iemand hier in Nederland bij de NOS al geprobeerd om de verslaggeving (cq. beeldmateriaal) op te vragen? Deden ze zeker niet, of wel?
heavyplastic's avatar
| #40854 | 29-08-2008 18:22 | heavyplastic
@Robbertjan; Wie is 'de zoon van mufassa'? Vriendje van je, of mogen we dat niet weten? Volgens mij heeft dat met de zgn. 'ZAP-knop' te maken waar je bij sommigen hier onder zit...
Maar ja, zappen doe ik al jaren niet meer want die is samen met mijn TV erg kapot gegaan mwhahahaa! (vroeg ie zelf om trouwens)
heavyplastic's avatar
| #40858 | 29-08-2008 18:38 | Robbertjan
goede god. ga de lion king kijken.

de zapknop... Mijn god Patrick, is dit srsly? :lol:
Robbertjan's avatar
| #40862 | 29-08-2008 18:51 | heavyplastic
@Robbertjan; Lion King is dat niet van Disney? Viezerik die je bent! LOL Hakuna Matata! (er zijn geen problemen) (klein lesje Swahili voor onze cartoon-huggert)
heavyplastic's avatar
| #40865 | 29-08-2008 18:58 | monkeyman
Helemaal fout Monky, ik ben geen complotter maar een truther... zucht
De waarheid over 911 is geen complottheorie maar een zoektocht of beter gezegd een kruistocht naar de waarheid.


Haha, ik zal maar even plaatsen wat ik naar Robbertjan PM' de

Het gaat vandaag nog steeds hardnekkig door, dit raakt de juiste knoppen.

Ik zat net mythbusters te kijken die de moonhoax onderzoeken, helaas zie ik hem niet op googlevideo staan.
Dat onderwerp doet ook altijd de antwoordenzoekers van de sekteleden scheiden.



Ik ben het wel met 1 ding eens, je grote zucht.
Ieder die zich een truther noemt die schrijf ik tegenwoordig al af als een idioot. Een hardcore kruistochten antwoordenzoeker gaat zich niet identificeren met 9-11 truthers omdat die al van mijlenver de idiote bullshit ruikt wat grotendeels de show steelt.

Dat je helemaal beledigd bent door mijn liefkozende complotter label geeft ook aan dat je jezelf veel te serieus neemt.

Kruistochten der waarheid achter het toetsenbord, het nabraken van dubieus geconstrueerde filmpjes met hersenspinsels van een ander. Als ik je in de jungle van Borneo zie met dvd's voor de indianen dan mag je het een kruistocht noemen ok.

Face it, het is gewoon een soort zieke hobby. Net zoals je naar een stel dikke tieten MOET kijken die door het winkelcentrum wiebelen in een topje. Niks kruistochten, gewoon een vorm van voyeurisme en sadomasochisme.


Sun Tzu is cool :)
monkeyman's avatar
| #40866 | 29-08-2008 18:59 | Marcia
Wat hebben sommigen hier toch een heerlijk grote bek achter het hek. En dan klagen dat vrouwen hormonaal zijn! Mijn god. Iemand een valiumpje? Nee? Heb ook nog wel wat prozac in de aanbieding. Maar misschien dat men hier meer baat heeft bij een fijn mdma kristalletje. Kunnen we allemaal knuffelen en dwepen over hoe lief we elkaar stiekem vinden.

Eén ding is in elk geval duidelijk: discussie voeren kunnen jullie niet. Stelletje ad hominem droeftoeters.
Marcia's avatar
| #40868 | 29-08-2008 19:04 | Marcia
Met Apie ben ik het overigens wél eens.

Ik zie hier een hoop potentiële gefrustreerde oude mannetjes posten. Je kúnt je blijven blindstaren op een gebeurtenis die over een paar dagen alweer zeven jaar geleden is. OF je gaat je richten op de context, die er mijns inziens wel toe doet.

Overigens moet een ieder lekker doen waar hij/zij zin in heeft hoor, je bent niet minder mens als je je blijft richten op 11 september. Mijn bescheiden mening is echter dat je er geen kont mee bereikt.
Marcia's avatar
| #40869 | 29-08-2008 19:05 | heavyplastic
LOL @Marcia; Ik wil alleen puur natuur please!
Maar stiekem heb je wel gelijk, ergens zou ik me ook moeten schamen, en sorry Robbertjan voor de Disney-Op.
Nu nog met zn allen naar het binnenhof voor de coup en we kunnen weer lekker gaan zwatsen!
heavyplastic's avatar
| #40870 | 29-08-2008 19:05 | Marcia
Hey Simba, waarom ben jij eigenlijk zo bitter?
Marcia's avatar
| #40871 | 29-08-2008 19:06 | Marcia
Hey, mdma is ook puur natuur! Alleen een tikkeltje chemisch bewerkt ;-)
Marcia's avatar
| #40875 | 29-08-2008 19:15 | Robbertjan
@heavyplastic: hehehe, ik denk dat je de link nog niet legt maar in de lion king heet de zoon van Mufassa, Simba. ;-)
Robbertjan's avatar
| #40878 | 29-08-2008 19:23 | heavyplastic
@Robbertjan; Zoiets dacht ik al ja.

Mufassa (urban dictionary); 'A genuinely bad person and a despicable excuse of a human being.'

Simba; 'After intercourse when you cum all over a girls stomach, you take a swipe off with your index finger, wipe it on her forehead and say "Simba".'

Lachen zeg die urban dictionary! Moet je voor de gein eens kijken wat er nog meer onder 'Simba' staat;
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=simba
Hebben we dat gezever ook weer gehad en kunnen we misschien weer serieus ON-topic gaan ratelen, toch?
heavyplastic's avatar
| #40879 | 29-08-2008 19:23 | Marcia
Ja Simba ik ben de vriendin van Robbertjan, maar zijn opmerking over mijn Boeing 'examen' was, op zijn zachtst gezegd, cynisch. Je bent vast niet dom, hooguit rechtlijnig. Dus dat had je zelf ook wel door toch? Dat P4T is niet mijn ding. Maar je geeft geen antwoord op mijn vraag. Waarom ben jij zo bitter? En waarom die tunnelvisie?
Marcia's avatar
| #40881 | 29-08-2008 19:25 | Marcia
@ heavyplastic: ontopic ratelen? :D Nou ja, theoretisch gesproken zou het wel mogelijk zijn om dat te doen, al vraag ik me af of er dan niet gigantisch in herhaling gevallen gaat worden.
Marcia's avatar
| #40882 | 29-08-2008 19:32 | monkeyman
Naar de TU gaan vragen stellen aan specialisten, wat een radicale gedachte van RJ.

Waarom als antwoordenzoeker helemaal naar Delft afreizen als je gewoon Loose change in de dvd speler kunt stoppen die alle antwoorden geeft!!!

De TU geeft alleen maar gekleurde verhalen met vaststaande uitslagen. Dat de eigen hersenpan precies hetzelfde heeft.... dat vergeten we voor het gemak.
monkeyman's avatar
| #40883 | 29-08-2008 19:35 | heavyplastic
@Marcia; Ja die kans zit er in, maar soms lijkt het wel een veredelde MSmessenger hier! Kunnen we ook lekker babbelen over wat we elke dag hebben gegeten, wat voor kleren we aan hebben, hoe het gaat met de familie en vrienden, en wat de plannen voor het weekend zijn enzo...
heavyplastic's avatar
| #40884 | 29-08-2008 19:36 | Marcia
Apie toch, wat ben je cynisch ;)
Nou ben ik het toevallig wel met je eens, maar dat terzijde.

Ik mis even het nut van deze bijeenkomst geloof ik.
Marcia's avatar
| #40886 | 29-08-2008 19:44 | Marcia
Simba:

Maar waarom val je mensen aan die het niet met je eens zijn? Dat is toch wel tekenend mijns inziens. Je doet ze af als dom, terwijl jij in deze discussie in mijn ogen de gene bent die zich laat kennen.

Als jouw waarheid DE waarheid is, dan zul je hem ook wel moeten kunnen onderbouwen met argumenten, in plaats van met ad hominem aanvallen waar niemand iets mee kan. Argumenten kunnen weerlegd of bevestigd worden, ad hominem aanvallen niet. Daarmee sla een discussie dood en als jij zo'n truther bent als je beweert te zijn, dan zou dat niet je doel moeten zijn toch?
Marcia's avatar
| #40888 | 29-08-2008 19:49 | Marcia
Je ontwijkt mijn vraag.

Ik vind je replies in deze thread niet bepaald inhoudelijk en het ontgaat mij even hoe ik jouw persoonlijke aanvallen ineens zou moeten begrijpen als ik andere threads terug ga lezen. Je doet jezelf hiermee tekort. Mensen die andere mensen moeten aanvallen om hun punt duidelijk te maken zijn mijns inziens zelf niet overtuigd van hun gelijk.
Marcia's avatar
| #40891 | 29-08-2008 19:56 | Marcia
Je maakt hier een fatale denkfout Simba. Ik heb een relatie met Robbert Jan, ik BEN hem niet. De dingen die ik hier aan jou richt, zeg ik net zo goed tegen hem.

Maar nu wordt het weer zo'n typisch 'als ik in de sloot spring doe jij het dan ook' verhaal.

Nogmaals: als je overtuigd bent van je eigen gelijk, zijn ad hominem aanvallen niet nodig. En je blijft maar hangen in het 'hullie pesten mij' syndroom. Kom nu eens met iets inhoudelijks. Wat zijn jouw standpunten?
Marcia's avatar
| #40892 | 29-08-2008 19:57 | Marcia
En daar ga je weer...
Jammer hoor, knul!
Marcia's avatar
| #40896 | 29-08-2008 20:21 | komodo
Dan gaan wij ff op inhoud discusseren goed? Ik ben heel benieuwd naar jouw professionele kijk als ATPLér op een Boeing... Deal?


Fijn, dan gaat ie weer effe on-topic.
Genoeg slap gezever hieronder....
komodo's avatar
| #40897 | 29-08-2008 20:23 | Marcia
Ondanks de uitermate kinderachtige opmerking in je reply, zal ik die threads nalezen. Ik snap echt niet waarom je in elke reply een treurige poging tot steken moet doen. Sorry als ik je moet teleurstellen, maar mij ga je niet op de kast krijgen. Ik ben een tikke te spiritueel ingesteld (lees: grote zweverT) om me te laten opfokken door zulke dingen.
Zou je ook eens moeten proberen, het werkt verhelderend!
Marcia's avatar
| #40898 | 29-08-2008 20:28 | Marcia
Ik heb overigens werkelijk waar geen flauw idee wat een ATPL'er is en een professionele kijk hoef je van mij ook niet te verwachten. Ik heb slechts gezond verstand, nieuwsgierigheid en logica in de aanbieding.
Marcia's avatar
| #40905 | 29-08-2008 20:43 | monkeyman
Ja een draad uit mei helemaal doorlezen over een zwarte doos wat weer iets moet bewijzen ofzo.

Laat RJ lekker de zwarte doos analyseren met zijn professionele blik, heb je meer aan. Dan nog even op de knol rijden en morgen weer fris op.
monkeyman's avatar
| #40908 | 29-08-2008 20:46 | Marcia
Ok, ik geloof dat ik al genoeg gelezen heb. Hier kan ik namelijk niets zinnigs over zeggen. Beide partijen hebben argumenten die steekhoudend zijn. Het enige feit dat vast staat, is dat we het niet zeker weten en dat er maar weinig mensen zijn die de volledige waarheid weten.

Ik vind dit soort technische details eerlijk gezegd niet zo belangrijk. Wat er voor mij toe doet, is DAT er gelogen wordt over de gebeurtenissen die dag, niet over welk schroefje en welk draadje. De consequenties van die leugen, de redenen achter die leugen, dat vind ik belangrijk, aangezien het een onomkeerbare impact heeft gehad op het leven in de hedendaagse maatschappij. Wat kan het mij nou verrotten WAT er in het Pentagon is gevlogen en of de Twin Towers met vrije valsnelheid naar beneden kwamen.

Feit is DAT er iets het Pentagon in vloog en DAT de Twin Towers naar beneden kwamen en dat zaakje stinkt, want dat zou niet moeten kunnen gebeuren. Heel 11 september had niet mogen kunnen gebeuren, waarom is het dan toch gebeurd? Waarom hebben bepaalde mensen er zóveel baat bij gehad? Waarom zijn er twee oorlogen uit voortgekomen die men al veel langer wilde starten?

Wil je nu serieus zeggen dat jij het belangrijker vindt om te weten of het een vliegtuig of een raket was dat het Pentagon in vloog, dan bovenstaande dingen beter te begrijpen?
Marcia's avatar
| #40909 | 29-08-2008 20:47 | Marcia
Hehehehe, dank je Apie, ik zit hier echt hardop te lachen :D

Maar goed, zoals je aan onderstaande reply kunt zien, had ik die conclusie zelf ook al getrokken ;)
Marcia's avatar
| #40917 | 29-08-2008 21:04 | Rebel
Wooofff zeker een nieuwe troll techniek, we zetten de spirituele borderliner in. Ja dat dood wel elke discussie.
Wat maakt dat je zo ongefocust bent Marcia?
Rebel's avatar
| #40920 | 29-08-2008 21:22 | Robbertjan
Rebel, ben je nou serieus?

oh en verder:

Bill's powerful closing speech...
"The world is like a ride in an amusement park. And when you choose to go on it, you think it's real because that's how powerful our minds are. And the ride goes up and down and round and round. It has thrills and chills and it's very brightly coloured and it's very loud and it's fun, for a while. Some people have been on the ride for a long time and they begin to question, is this real, or is this just a ride? And other people have remembered, and they come back to us, they say, "Hey - don't worry, don't be afraid, ever, because, this is just a ride..." And we... kill those people.
"We have a lot invested in this ride. Shut him up. Look at my furrows of worry. Look at my big bank account and my family. This just has to be real." Just a ride. But we always kill those good guys who try and tell us that, you ever notice that? And let the demons run amok. But it doesn't matter because: It's just a ride. And we can change it anytime we want. It's only a choice. No effort, no work, no job, no savings and money. A choice, right now, between fear and love. The eyes of fear want you to put bigger locks on your doors, buy guns, close yourself off. The eyes of love, instead, see all of us as one. Here's what we can do to change the world, right now, to a better ride. Take all that money that we spend on weapons and defences each year and instead spend it feeding and clothing and educating the poor of the world, which it would many times over, not one human being excluded, and we could explore space, together, both inner and outer, forever, in peace. Thank you very much, you've been great."

Bill Hicks (December 16, 1961 -- February 26, 1994)









rebbel
Robbertjan's avatar
| #40921 | 29-08-2008 21:25 | Marcia
Wooofff zeker een nieuwe troll techniek, we zetten de spirituele borderliner in. Ja dat dood wel elke discussie.
Wat maakt dat je zo ongefocust bent Marcia?


Hoe bedoel je dat, Rebel?
Marcia's avatar
| #40923 | 29-08-2008 21:50 | komodo
Da's geheimspraak van Rebel....
komodo's avatar
| #40924 | 29-08-2008 21:55 | Rebel
Ze kan toch gewoon antwoorden.
Rebel's avatar
| #40951 | 30-08-2008 10:47 | Jay
Hey Marcia, die losert van een Simba wist niet eens wat ATPL betekende. Fijne piloot is dat :D Daar heb ik hem op moeten wijzen, dus RJ zijn comment over Simba klopt wel eigenlijk ;)

http://zwamneusreport.zaplog.nl/zaplog/article/pentagon_getuige_april_gallup_geen_brokstukken_en_lichamen_van_aa77#n26379

Dus nog even dat je het goed begrijpt Jay en ik reken helemaal niets voor deze les, ATPL is: Air Traffic Pilot License...

Whahahaha Nou wat was dat een goeie les van Simba, roflmao!!!! ZAP die maar in je reet Simpele. Ik denk dat ik die elke keer maar onder een comment van mij zet, want ik blijf die leuk vinden die opmerking :D
Jay's avatar
| #40964 | 30-08-2008 12:35 | atmosphere
Ik vind dit soort technische details eerlijk gezegd niet zo belangrijk. Wat er voor mij toe doet, is DAT er gelogen wordt over de gebeurtenissen die dag, niet over welk schroefje en welk draadje.


en hoe bepaal je dat er gelogen wordt? juist met behulp van bewijs materiaal , en niet met suggesties . Technische zaken komen er net als in de rechtbank nu eenmaal bij kijken.
atmosphere's avatar
| #41043 | 30-08-2008 22:36 | Marcia
Ah, ik zie dat we besloten hebben om elkaar gewoon weer lekker te gaan afzeiken? Is prima hoor, maar met dat soort onzinnigheid ga ik niet mee. Dan maar een pseudo-psychologische borderliner, ik vermaak me prima in mijn hedonistische bubbelbad. En Simba: Robbert Jans opmerking over mijn Boeing "diploma" was sarcastisch bedoeld, of denk je ook serieus dat hij echt zijn wokkel diploma heeft gehaald? Ik ben maar een simpele psychologie student (hoe ironisch, met je pseudo-psychologie) met vliegangst. Het spijt me als ik moet teleurstellen. Maar ik krijg van jou niet de indruk dat je überhaupt van plan was een inhoudelijke discussie aan te gaan, dus veel zal het niet uitmaken. Ik hoop dat je vindt waar je naar op zoek bent, succes ermee in elk geval!
Marcia's avatar
| #41044 | 30-08-2008 22:38 | Marcia
Ze kan toch gewoon antwoorden.


Ik wil best op je antwoorden, maar ik weet niet wat je vraag is. Een toelichting zou op prijs gesteld worden.
Marcia's avatar
| #41045 | 30-08-2008 22:38 | Rebel
Wat maakt dat je zo snel verbitterd bent Marcia.
Rebel's avatar
| #41046 | 30-08-2008 22:40 | Rebel
Ik wil best op je antwoorden, maar ik weet niet wat je vraag is.

Kun je geen nederlands? Als psychologiestudente?
Rebel's avatar
| #41047 | 30-08-2008 22:43 | Marcia
Wat maakt dat je zo snel verbitterd bent Marcia.


Hmm, ik denk niet dat ik hier echt op kan antwoorden. Ik voel mezelf namelijk totaal niet verbitterd. Waarom denk je dat ik dat wel ben?

Met mijn Nederlands is overigens niets mis hoor.
Marcia's avatar
| #41049 | 30-08-2008 22:48 | Marcia
Yes I do...


Tja, dan valt er verder weinig te bespreken he.
Marcia's avatar
| #41050 | 30-08-2008 22:48 | Rebel
De vraag was gefocust, maar laat maar. Het gaat hier over de TH bouwkunde. Ik geloof niet dat je wat bij te dragen hebt.
Rebel's avatar
| #41052 | 30-08-2008 22:54 | Marcia
De vraag was gefocust, maar laat maar. Het gaat hier over de TH bouwkunde. Ik geloof niet dat je wat bij te dragen hebt.


De vraag was gefocust? Dat is een curieuze zinsconstructie. Als je me wilt aanvallen of bekritiseren vind ik dat prima hoor, ik als zweverT ben groot fan van vrije wil. Maar hier kan ik verder weinig mee.

Aan de discussie heb ik inhoudelijk verder bijgedragen wat ik kon, namelijk stellen dat ik het een zinloze discussie vind dus in dat opzicht heb je helemaal gelijk. Echter ontgaat het mij volledig wat er inhoudelijk is aan het aanvallen van mijn persoon, of die van anderen die het niet met jou of Simba eens zijn. Vind jij dat wel nuttig dan?

En om de open deuren alvast maar even in te trappen: NEE, ik was het ook niet eens met de ad hominem aanvallen van Robbert Jan, maar het is in mijn ogen redelijk zinloos om dat op internet aan iemand te melden als die persoon naast je op de bank zit.
Marcia's avatar
| #41053 | 30-08-2008 22:58 | Rebel
En daar gaan de sluizen der psyche van de spirtituele borderliner weer open. Wat kom je doen? Over 911 WTC en TU Delft kletsen? Of wil je je ego strelen met interesante vragen als: "Waarom ben je zo verbitterd (@simba). De ik begrijp niet wat je zegt strategie is ook een goeie. En: waarom wil je dat weten... die komt vast nog.

TU Delft WTC vliegtuigen, kun je het een beetje begrenzen?
Rebel's avatar
| #41054 | 30-08-2008 23:00 | Rebel
En je bankleven intereseerd me niet.
Rebel's avatar
| #41059 | 30-08-2008 23:14 | heavyplastic
Alles onder de streep is OFF-TOPIC (LOLZ)

------------------------------------------------------------
heavyplastic's avatar
| #41060 | 30-08-2008 23:16 | Marcia
Mijn vermeende bitterheid daarentegen is wel een reply waard? Ik voel me vereerd! Ik zou me echter wel achter de oren krabben als het gaat om de aanval op mijn kwaliteiten betreffende Nederlandse taal als ik jou was. De reden daarvoor kun je vinden in je eigen woorden. Mooi is dat toch. Wie vrij van zonde is, werpe de eerste steen.

Maar ondertussen raakt men verdwaald in de enigszins jammere aanvallen in mijn richting en wordt geen antwoord gegeven op de inhoudelijke vraag die ik heb gesteld: waarom is het belangrijk wát er in het Pentagon is gevlogen?
Marcia's avatar
| #41064 | 30-08-2008 23:25 | Rebel
Ik vind je bitterheid mooi. Je taalvaardigheid intereseerd me ook niet allen als je een zin met een vraagteken niet begrijpt vraag ik me daarbij iets af. Maar in jou toestand niet.

Het is belangrijk om te spreken over wat er in het Pentagon gevlogen is omdat men ons vertelt dat het een gekaapt passagiersvliegtuig was, en niemand gelooft dat.
Als het dan een raket was, wie heeft die dan afgevuurd en waarom?
Rebel's avatar
| #41065 | 30-08-2008 23:27 | Rebel
Maar eigenlijk is dat ook weer een borderline vraag in een topic over TU Delft en WTC... Begrenzen...
Rebel's avatar
| #41066 | 30-08-2008 23:31 | Marcia
Het is belangrijk om te spreken over wat er in het Pentagon gevlogen is omdat men ons vertelt dat het een gekaapt passagiersvliegtuig was, en niemand gelooft dat.
Als het dan een raket was, wie heeft die dan afgevuurd en waarom?


Prima, dat mag je belangrijk vinden, maar in mijn ogen is de context belangrijker dan de gebeurtenis. Ik vind het vreemd dat er überhaupt iets in het Pentagon heeft kunnen vliegen. Of dit een raket of een vliegtuig was, is in mijn ogen van ondergeschikt belang. Stel dat het een raket was. Dan is het aannemelijker om te denken dat deze van Amerikaanse zijde kwam dan van Arabische. Maar stel dat het wel een vliegtuig was. Is het dan aannemelijk om te denken dat het een stel Arabieren waren? In mijn ogen niet. De conclusie is in beide gevallen voor mij hetzelfde: er had niets in het Pentagon mogen vliegen. Geen vliegtuig, geen raket.
Marcia's avatar
| #41067 | 30-08-2008 23:33 | Rebel
Daarover zijn we het allang eens dus.
Rebel's avatar
| #41068 | 30-08-2008 23:33 | Marcia
Maar eigenlijk is dat ook weer een borderline vraag in een topic over TU Delft en WTC... Begrenzen...


Ook goed. Ander verhaal, zelfde conclusie. In mijn ogen is het van ondergeschikt belang om te onderzoeken of het WTC in vrijevalsnelheid of niet naar beneden kwam. De Twin Towers kwamen naar beneden. Wat den neuck deden die vliegtuigen daar in de eerste plaats? Dat vind ik een interessantere discussie.
Marcia's avatar
| #41069 | 30-08-2008 23:34 | heavyplastic
@Marcia;
waarom is het belangrijk wát er in het Pentagon is gevlogen?


Pentagon, Shanksville, WTC 1 en 2, lijkt me eigenlijk vrij logisch dat dat iets uitmaakt, de kans is namelijk groot dat je anders de verkeerde personen de schuld in de schoenen schuift. (of alleen de mensen die de cover-up in stand houden)

Ook is het belangrijk te weten tot in hoeverre de media betrokken is geweest bij het hele gebeuren, o.a. gezien het vertrouwen wat de meeste mensen nog lijken te hebben in deze achterhaalde instellingen van massa-misleiding.

Verder is een duidelijk inzicht omtrent de precieze toedracht gewenst om te voorkomen dat er in de toekomst vaker dit soort dubbele psy-ops worden geflikt. Het lijkt er alleen op dat dit meer regel begint te worden dan uitzondering!

Wil je nog meer? Ik heb nog wel wat leuke linkjes voor je, kun je de rest van het jaar achter je beeldscherm vertoeven.

MAAR, wat ik wel begrijp is dat we het niet pikken, shit happened en het is voor ons 'wakkere mensen' (welke fase van wakker dan ook, ja er zijn helaas gradaties van ontwaken aan te wijzen) noodzakelijk om goed op te blijven letten, vragen te stellen en door te zoeken naar de antwoorden, niets is onmogelijk.
heavyplastic's avatar
| #41070 | 30-08-2008 23:39 | Marcia
Oh maar heavyplastic, ik ben ook absoluut niet tegen het stellen van vragen en het hebben van twijfel. Dat kan ik alleen maar toejuichen. Maar zoals ik hieronder al stelde, vind ik (let op, persoonlijke mening in aantocht) het belangrijker om andere vragen te stellen en is dit in mijn ogen verzanden in details.
Marcia's avatar
| #41071 | 30-08-2008 23:40 | Rebel
Verbitterd of niet doet niet ter zake en dat was je eerste vraag.
Rebel's avatar
| #41072 | 30-08-2008 23:42 | Marcia
Inhoudelijk Rebel. Practise what you preach.
Marcia's avatar
| #41073 | 30-08-2008 23:48 | Rebel
Ik heb van jou geen advies nodig.
Rebel's avatar
| #41074 | 30-08-2008 23:50 | Marcia
Ik wil je niet teleurstellen, maar feitelijk gesproken was het JOUW advies.

Enfin, gaat iemand nog inhoudelijk reageren op wat ik gezegd heb?
Marcia's avatar
| #41075 | 30-08-2008 23:52 | heavyplastic
@Marcia;
Maar zoals ik hieronder al stelde, vind ik (let op, persoonlijke mening in aantocht) het belangrijker om andere vragen te stellen en is dit in mijn ogen verzanden in details.


Welnu prima toch! Sommige mensen houden er gewoon van om de diepte in te gaan bij sommige onderwerpen, een niche is niks mis mee. Jij bent meer iemand van het totaal plaatje lijkt me, het overzicht bewaren is ook een gave. Ook dat juich ik van harte toe, geen taak zo belangrijk als het overzicht bewaren.

Maar (zoals die er altijd een is) mag je mensen die wel de niche in duiken niet als 'irrelevant' afschilderen of beschuldigen van het 'verzanden in details', want dan ben je met je 'overzicht' nergens meer en pas je eenzelfde soort psy-op toe op jezelf en je eigen referentiekader.

Stel alsjeblieft de vragen die jij belangrijk vindt, maak van je hart geen spreekwoordelijke 'moordkuil' want dat gebeurt al genoeg. Alles wat ik vraag is om een open geest te houden voor mogelijke variaties cq. verschillende mogelijkheden EN de consequenties die daaruit voortkomen, want geen enkele waarheid is ook echt DE waarheid.

The joke is on us, but I hear nobody laughing!
heavyplastic's avatar
| #41076 | 30-08-2008 23:52 | Rebel
Je zegt dat je het belangrijk vindt om andere vragen te stellen... en nu mogen wij raden welke vragen? Ik ga dat niet doen.
Rebel's avatar
| #41077 | 30-08-2008 23:54 | Marcia
Wijze woorden heavyplastic. De waarheid is een subjectief gegeven.
Marcia's avatar
| #41078 | 30-08-2008 23:55 | Rebel
Waarom open je niet een eigen artikel met het grote overzicht. Dan kunnen we daar on-topic op reageren, zo blijft het gezwets in de TU Delft ruimte.
Rebel's avatar
| #41079 | 30-08-2008 23:57 | Marcia
Je zegt dat je het belangrijk vindt om andere vragen te stellen... en nu mogen wij raden welke vragen? Ik ga dat niet doen.


Wat den neuck deden die vliegtuigen daar in de eerste plaats?
Marcia's avatar
| #41080 | 31-08-2008 00:00 | heavyplastic
Welke vliegtuigen?
heavyplastic's avatar
| #41082 | 31-08-2008 00:06 | Rebel
Waar? ....:)))
Rebel's avatar
| #41083 | 31-08-2008 00:11 | komodo
There were no-planes at TU-delft

Is het wel in delft te doen ?
Staat helemaal niet in 't artikeltje...

Haha....."komt allen"....
komodo's avatar
| #41084 | 31-08-2008 00:12 | Marcia
Welke vliegtuigen?


Als je niet gelooft dat er vliegtuigen in het WTC zijn gevlogen, doet de vraag of ingeslagen vliegtuigen het instorten van een gebouw kunnen veroorzaken helemaal niet terzake toch?
Marcia's avatar
| #41085 | 31-08-2008 00:13 | Rebel
Daarom borderline gemodder.
Rebel's avatar
| #41087 | 31-08-2008 00:15 | Marcia
Daarom borderline gemodder.


Oké.
Marcia's avatar
| #41089 | 31-08-2008 00:20 | heavyplastic
@Marcia;
Als je niet gelooft dat er vliegtuigen in het WTC zijn gevlogen, doet de vraag of ingeslagen vliegtuigen het instorten van een gebouw kunnen veroorzaken helemaal niet terzake toch?


Precies! En daarom doet het er WEL toe, want wat was de oorzaak dan? Uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde alleen de weg ernaartoe is verschillend en kan wel eens meerdere betrokkenen uit de beerput omhoog halen dan de 'hijack-fabel' cq. de 'plane-theory' die de 'mainstream' (partial) 'truth-movement' ons wil laten geloven.

"The best way to control the opposition is to lead it ourselves."
--Lenin
heavyplastic's avatar
| #41090 | 31-08-2008 00:28 | Robbertjan
no planers alert! no planers alert!
Robbertjan's avatar
| #41091 | 31-08-2008 00:31 | komodo
OK...heavy...:)
komodo's avatar
| #41092 | 31-08-2008 00:34 | heavyplastic
Daarom borderline gemodder.

Oké.

Nee niks! Hier moeten we maar eens vanaf mensen
Rebel, wat is het nut hiervan? Hoe wil je ooit mensen je standpunt uitleggen als je ze van van ales en nog wat ('borderline gemodder') gaat beschuldigen? Als mensen niet willen en je kunt ze niet aan de hand meenemen naar je 'waarheid' / 'visie op de werkelijkheid' is het laatste wat je moet doen natuurlijk deze houding aannemen.
Ik weet natuurlijk niet wat er hier in het verleden allemaal langs is gekomen, doet in mijn geval natuurlijk ook niet ter zake, maar een constructieve discussie komt altijd nog van twee kanten. Ik ga niet wijzen, beschuldigen of afzeiken, we ervaren allemaal de gevolgen van de 'geschiedenis' zoals ie is 'gefabriceerd'. Laten we vooral de eer aan onszelf houden en proberen er iets van te maken hier, al is het dan achter een kastje 'brought to you by the militairy industrial complex', en gemaakt om op dit moment in de tijd ons nog verder uit elkaar te drijven met precies deze flauwekul!
We zijn slimmer dan dat mensen!
heavyplastic's avatar
| #41093 | 31-08-2008 00:36 | Robbertjan
@ heavyplastic: Wise words grass-hopper.
Robbertjan's avatar
| #41094 | 31-08-2008 00:40 | heavyplastic
@Robbertjan;
no planers alert! no planers alert!


Loze kreet! Loze kreet!

Kan ik ook; "planehugger alert! planehugger alert!"

Zet niet echt zoden aan de dijk, wel?
heavyplastic's avatar
| #41096 | 31-08-2008 00:45 | Rebel
Wij zijn de hoop voor de toekomst...
Rebel's avatar
| #41099 | 31-08-2008 00:53 | Rebel
Psies en dat is het nut ervan want ik weet wel hoe je een spirituele boderliner moet focussen, en dat is gelukt.
Rebel's avatar
| #41100 | 31-08-2008 00:54 | heavyplastic
@Rebel;
Wij zijn de hoop voor de toekomst...

Dat is al een veel beter houding, maar ik ben bang dat hoop niet genoeg is. Hopen doe je maar op de WC! LOL
Naar mijn mening is er maar weinig wat we kunnen doen behalve die TV slopen, geen spullen meer kopen die indirect het boeltje in stand houden EN burgerlijke ongehoorzaamheid natuurlijk.
heavyplastic's avatar
| #41104 | 31-08-2008 01:02 | Rebel
Mijn houding staat niet ter jouw beoordeling... maar dat terzijde.

Ik heb afgezien van een fraaie laptop al jaren afscheid genomen van de consumptie maatschappij, wij wonen in een vervallen boerderij met boomgaard, en de moestuin zal binnenkort ook wel nodig zijn. Auto is 19 jaar oud en stil strong. Meditatie, buddhisme, name it, overlevings strategieen bekend.

Maar als je 911 life meegemaakt hebt. Weet je dat je daar genaaid bent. En als een zweefT (zoals spirituele borderliner zichzelf noemt) hier komt vragen naar bitterheid, dan trek ik even wat techniekjes uit de kast.

Ik ben niet van de groep van jij moet dit. Ik ben van de groep laat me met rust. Dus geen valse vragen.

Maar vragen naar 911, hoe miniem ook. Het doet er niet toe hoe verbitterd je bent, dat gaat geen spiri zweefT wat aan. Het doet er toe wat er gebeurd is, in Auschwitz, in Berlijn, in Dresden, In NY, in Madrid, in London... en hoe ze het deden en wie..........

Vaak is dat geen vraag, degene die het hardste jankt is vaak de dader.
Rebel's avatar
| #41105 | 31-08-2008 01:02 | heavyplastic
Prachtig! Iedereen gefeliciteerd met deze 'opheldering', en nu gvd gas erop! Kikkertje en Leeuwtje zijn goed bezig en krijgen een virtueel rondje van me hahahaha!

Tijd voor wat SPAM:
http://www.cuttingthroughthematrix.com/
http://www.checktheevidence.co.uk/cms/index.php
http://acebaker.blogspot.com/
http://www.shure.proboards19.com/index.cgi
http://www.timboucher.com/journal/2005/07/25/dalai%20-%20lama%20-%20on%20-%20cia%20-%20payroll/
heavyplastic's avatar
| #41106 | 31-08-2008 01:04 | Jay
Simpele, begrijp het nou toch eens. Ik ben niet de beheerder van Zapburu, ik heb er nog nooit een stukje geschreven ook en ik ben dus ook niet Billy. Dat zit allemaal in je hoofd. Begrijp dat nou eens.
Jay's avatar
| #41107 | 31-08-2008 01:07 | Rebel
Ook bier voor zwaar plastic...
Rebel's avatar
| #41108 | 31-08-2008 01:08 | Rebel
ach ano anaal is binnen... hmmmm lekker.
Rebel's avatar
| #41109 | 31-08-2008 01:11 | heavyplastic
Nou, proost dan maar!
*drukt glas tegen scherm*
Fuck! Dat gaat plakken! LOL
heavyplastic's avatar
| #41111 | 31-08-2008 01:13 | Rebel
Pastic plakt gelukkig niet, er zitten ook goede kanten aan de NWO...:)))
Rebel's avatar
| #41114 | 31-08-2008 01:18 | heavyplastic
'Counter-Sticky-Operation' Oftewel; Probeer bierspetters zonder dat ze het doorhebben met tissue van het scherm te deppen.
heavyplastic's avatar
| #41115 | 31-08-2008 01:18 | Rebel
Holmaatje klinkt dan wel weer liev...:)))
Rebel's avatar
| #41116 | 31-08-2008 01:19 | Rebel
WWVN
oftewel witte wijn vlekt niet...:-))
Rebel's avatar
| #41118 | 31-08-2008 01:30 | heavyplastic
@Simba;
Zapburuburu

Excuseer mijn 'naïviteit', maar is dat Nibiru? De site waar ze er alles aan doen om de lezer of zo snel mogelijk weg te jagen of kompleet door te laten flippen met hun CIA / Scientology ge-Mind Fuck!?

heavyplastic en cults is geen goede combinatie!
Ik ben mijn eigen cult hahahaaa!
heavyplastic's avatar
| #41122 | 31-08-2008 01:40 | Rebel
Hmmmmmmmmmmm niburu.nl heeft ook zijn functie... ik was daar eerder als hier... en flippen deden we al in de jaren 80...... lsd.... hmmmmmmmmmmmmmmmm
Rebel's avatar
| #41124 | 31-08-2008 01:44 | heavyplastic
"Soms krijg je de indruk dat Ron en Simba dezelfde persoon zijn en dat Simba vooral wordt opgevoerd om de geloofwaardigheid van Ron te versterken. Ron en Simba zijn namelijk een onafscheidelijk duo, een complothuwelijk in the making."

Ah een nieuwe complot theorie ? ;)


LOLZ! Bijna net zo'n nutteloos blog als dat van mij, alleen bij mij beweegt er tenminste nog iets! ;)
Qua nutteloosheid overtreffen alleen de 'klimaat activisten' dit gewauwel nog!
heavyplastic's avatar
| #41143 | 31-08-2008 09:53 | Marcia
Jezus christus :D
Marcia's avatar
| #41735 | 02-09-2008 21:18 | atmosphere
Ze blazen het onderste ( sterkste en zwaarste ) deel van het frame met explosieven aan stukken. Het bovensta ( lichtere ) deel valt en vervormd.

Het bovenste deel zal dus, als het hier om een stalen gelaste frame gaat, veranderd zijn in een verwrongen staalmassa.

Merk op dat bij de twins de beschadiging bovenin was ( in het lichtere deel ) terwijl het zwaarste en sterkste deel daaronder onbeschadigd was.


Het bovenste deel van dat gebouw vervormt niet maar slaat los op boutverbindingen en lasnaden . Genoeg staalsoorten die wel degelijk kunnen breken ook .

Je kunt de Twin Towers op 9/11 overigens niet zien als 2 delen ,waarbij de ene simpelweg op de andere stort .
en inderdaad het overbelaste staal dat nog over was in de crash zone begon langzaam door te buigen ,waarna collapse volgde , dit rijmt totaal niet met controlled demolition
atmosphere's avatar
| #41744 | 02-09-2008 21:42 | monkeyman
Deze discussie gaat nog door tot 2012...
monkeyman's avatar
| #59237 | 24-02-2009 23:38 | keuleniscool
Op 9 / 11 was de hoeveelheid brandstof extreem groot .
Hierdoor werd de statische sterkte ernstig aangetast .
Toen daardoor een verdieping instorten , zorgden de er boven op staande verdiepingen voor een extreem grote dynamische extra belasting .
En elke volgende verdieping die instorte , werd de dynamische belasting nog groter .
Het berekenen van die dynamische belastingen is voer voor de echte specialisten ...
| #59247 | 25-02-2009 09:19 | spiritualchange
Keuleniscool, we kunnen door blijven emmeren over het heet genoeg zijn van het vuur etc (terwijl zwarte rook in principe genoeg zegt; niemand heeft ooit met een rokerig houtvuurtje stalen kolommen doorgesneden), maar de vondst van explosievensporen en foto's zoals deze besluiten de discussie:

sheeredcolumns.jpg

Je gaat in een moordzaak toch ook niet discussieren of iemand aan hoge koorts is overleden, als de foto's laten zien dat zijn been is doorgezaagd en het lab uitwijst dat hij is vergiftigd.
spiritualchange's avatar
| #59248 | 25-02-2009 09:21 | spiritualchange
Toelichting op de foto: recht boven de brandweerman zie je een schuin afgesneden kolom. In controlled demolition worden ze zo schuin afgesneden om de muren naar binnen te laten inzakken, zodat het gebouw in zijn eigen "footprint" valt.
spiritualchange's avatar
| #59250 | 25-02-2009 10:09 | Robbertjan
@ spiritual change: probleem met die foto is dat het hoogstwaarschijnlijk is dat deze columns zijn neergehaald bij de opruimingswerkzaamheden en niet op de dag zelf met cuttercharges.
Robbertjan's avatar
| #59282 | 25-02-2009 16:38 | spiritualchange
Yelamdenu, de foto is van jouw blog. Weet jij wanneer de foto gemaakt is?
spiritualchange's avatar
| #61894 | 30-03-2009 23:22 | ffloor
Van het verkruimelen van het Delftse Bouwkundefaculteit heeft de oorzaak heel duidelijk in de Telegraaf beschreven gestaan.
De waterleiding was op de 7e etage gesprongen rond 04:30 waarbij het water langs de muren en de trappen naar beneden liep
Om 09:00 wilden studenten koffie en de automaat WERKTE!
Dat mag helemaal nooit kunnen gebeuren want als water in stopcontacten komt: wordt cementhoudend kraanwater door elektrolyse gesplist in 2 atomen waterstof en 1 atoom zuurstof en het gevolg was dan ook dat het voorpaneel van de koffieautomaat de betalende studenten om de oren vloog!
(bron: de Telegraaf)
Brandweerlieden die middenin de nacht nog steeds de onblusbare vuurzee staan te blussen vertellen tegen de Nos: "We zien het gebouw voor onze ogen verkruimelen maar ons bluswater lijkt wel benzine te zijn of zo?" Ook dit verhaal stond in de Telegraaf zelfs op de voorpagina te lezen...
De vraag is waarom de brandweer niet wist dat hun bluswater was ontploft? Tot het belangrijkste personeelslid van de voorste bluswagen rijdt er altijd een electricien mee om de stroom af te zetten en hier niet??? Zelfs benzine wordt voor 86% van vervuild slootwater gemaakt, op deze manier halen ze dus het waterstof eruit en blazen dat door nafta dat zelf eigenlijk helemaal niet eens branden wil.
aanmelden / inloggen