Door community (initieel P.uncia), Op zat 22 okt 2011 17:06, 74 reacties,    

‘Hillary Clinton is een gevaarlijke sociopaat’




Uit de commentaren onder de video:
'Hillary is de koningin van terrorisme... een levend massa vernietigingswapen. De centrale figuur in het hart van massa-moord projecten. Het feit dat ze erom kan lachen laat het ware sociopatisch gebrek aan inlevingsvermogen van deze vrouw zien. Ze heeft even een oorlog, die Libië heeft vernietigd en tien duizenden Libiërs gedood op poten gezet, en nu gaat ze ervoor zorgen dat daar een nieuwe regering komt. En ander regime in dienst van Amerika.'


Annotaties:
| #165119 | 22-10-2011 17:17 | tegengas
Ik ook trouwens en nog veel meer mensen elke dag nog in Libië.
tegengas's avatar
| #165121 | 22-10-2011 17:54 | tegengas
Trouwens, wat is de reactie van de Arabische wereld op de dood van Gaddafi?
tegengas's avatar
| #165122 | 22-10-2011 17:58 | Patman
Mevr. Clinton is een teringtrol, simpel toch? Dit soort mensen storten de wereld in oorlogen en ongelijkheid. Ook al omdat ze zelf nooit met de consequenties hoeven te leven.
Patman's avatar
| #165124 | 22-10-2011 18:19 | Nico de Geit
Mevrouw Clinton is van Joodse afstamming en die rotzak van een Kadaffi heeft de Joden heel veel leed berokkend.
Nico de Geit's avatar
| #165125 | 22-10-2011 18:23 | tegengas
Ik heb een reactie van een Egyptische blogger gevonden.
linkje
.
tegengas's avatar
| #165126 | 22-10-2011 18:28 | Nico de Geit
Kadaffi wilde geen geld lenen van de geldwisselaars.
Nico de Geit's avatar
| #165131 | 22-10-2011 18:55 | Odysseus2011
Nico, je lult uit je nek, de joden waren al verdreven voor Gadaffi aan de macht kwam. Je anti-semitische Ideeën worden ondertussen aardig irritant.
Odysseus2011's avatar
| #165132 | 22-10-2011 18:58 | Unbeliever
Sterker nog, hij wilde een Noord-Afrikaans op goud gebaseerd geldsysteem opzetten buiten de Fa.fam.Rothschild om. En je weet wat er gebeurd met dergelijke onverlaten.
Unbeliever's avatar
| #165141 | 22-10-2011 20:02 | ouwe knar
Tekst bij de clip:
Hillary is the queen of terror and war ... a living weapon of mass destruction. The central figure at the center of the worlds mass human death projects. The fact she can laugh at it reveals the true sociopathic lack of empathy inside this woman. She just engineered the war that has destroyed Libya and killed tens of thousands, and now she is going to engineer the new government, another "transitional" puppet regime. Please mirror a copy of this video it exposes the reality.


Hillary is de koningin van terrorisme... een levend massa vernietigingswapen. De centrale figuur in het hart van massa-moord projecten. Het feit dat ze erom kan lachen laat het ware sociopatisch gebrek aan inlevings vermogen van deze vrouw zien.
Ze heeft even een oorlog, die Libië heeft vernietigd en tien duizenden Libiërs gedood op poten gezet, en nu gaat ze ervoor zorgen dat daar een nieuwe regering komt. En ander regime in dienst van Amerika.

Maak alsjeblieft een copie van deze clip en verspreid deze. Deze clip onthult de werkelijkheid.
ouwe knar's avatar
| #165143 | 22-10-2011 20:06 | ouwe knar
We came, we saw, he died.
Mevrouw meent alles te kunnen zeggen en schijt te kunnen hebben aan diplomatie.
ouwe knar's avatar
| #165144 | 22-10-2011 20:06 | Patman
Ik fix dit artikel even.
Patman's avatar
| #165145 | 22-10-2011 20:20 | tegengas
Haal mijn reactie dan ook maar weg, want die klopt niet meer.
tegengas's avatar
| #165150 | 22-10-2011 20:25 | Nico de Geit
De Nederlandse politiek doet precies wat hen gedicteerd wordt vanuit Washington. Daar moeten ze eens mee stoppen. En meteen ook die CIA- en Mossad-agenten eruit donderen. Geert schijnt ook lid van die club te zijn.
Nico de Geit's avatar
| #165152 | 22-10-2011 20:34 | tegengas
Hier krijg ik imago schade van.
tegengas's avatar
| #165153 | 22-10-2011 20:34 | Nico de Geit

Ik fix dit artikel even.
Pas maar op Patman, die lui hebben overal agenten en straks fixen ze jou of je familie.
Nico de Geit's avatar
| #165154 | 22-10-2011 20:36 | ouwe knar
Geert schijnt ook lid van die club te zijn
Useful idiot, hè Geitje ;)
ouwe knar's avatar
| #165157 | 22-10-2011 20:41 | Nico de Geit
Wist je dat niet ouwe knar, die Geert schijnt steeds de Israëlische ambassade te bezoeken en zelfs de AIVD weet niet wat hij daar binnen doet: http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laatste-24-uur/122782/AIVD-schaduwde-Wilders-bij-bezoeken-ambassade.htm
Nico de Geit's avatar
| #165158 | 22-10-2011 20:44 | Odysseus2011
Jij staat denk ik hoger op hun lijstje om te "fixen"Nico
Odysseus2011's avatar
| #165160 | 22-10-2011 20:49 | ouwe knar
die lui hebben overal agenten en straks...
Jammie, geitenvlees kan mits goed klaar gemaakt ook errrug lekker zijn ;) Hallo Geit, misschien wil je het niet begrijpen maar dat 'useful idiot ' zou ook wel eens op jou van toepassing kunnen zijn.

Geert schijnt steeds de Israëlische ambassade te bezoeken
Dat zal me in dit draadje aan me reet roesten.
ouwe knar's avatar
| #165161 | 22-10-2011 20:50 | Patman
Nico. moet jij nu niet betogen dat deze video nep is enzo? En dan met allemaal idioterie komen? :)
Patman's avatar
| #165174 | 22-10-2011 21:30 | Odysseus2011
Saif EN Moussa Ibrahim zouden volgens de NTC gearresteerd zijn, vlakbij Bani Walid. Laten we het hopen, misschien kunnen ze Nico dan vertellen dat Muammar dood is en de oorlog afgelopen.
Odysseus2011's avatar
| #165185 | 22-10-2011 22:09 | Nico de Geit
Nico. moet jij nu niet betogen dat deze video nep is enzo? En dan met allemaal idioterie komen? :)
Nee, ik vind dat ze opgepakt moet worden wegens medeplichtigheid aan moord. Maar mogelijk zit de echte Kadaffi nu thee te drinken in zijn tent, ergens diep in de Sahara.
Nico de Geit's avatar
| #165189 | 22-10-2011 22:19 | Odysseus2011
Haha, af en toe is jouw fantasie wereld vermakelijk Nico, hoe lang ben je de weg van de realiteit al bijster?Echt waar Sigmund, ik raak er toch echt van overtuigd dat hij een mentale afwijking heeft.
De meeste mensen die ik tegen kom met zo'n verwrongen kijk op de werkelijkheid hebben meestal een hersenbeschadiging. Mijn eigen vader als voorbeeld, maar die heeft het niet zo erg, die lijdt meer aan achtervolgingswaanzin
Odysseus2011's avatar
| #165193 | 22-10-2011 22:37 | Unbeliever
Maar ik ben het wel met Nico eens dat niets zeker is en die zionisten zijn meesters in het raddraaien, voor de ogen dan hè.

http://nos.nl/artikel/95585-schedel-hitler-blijkt-van-jonge-vrouw.html
Unbeliever's avatar
| #165197 | 22-10-2011 22:45 | Odysseus2011
Hier nog een video van ee nfeestje in voormalig Gadaffi bolwerk Zliten:

http://www.youtube.com/watch?v=6h6dcu8eNhQ&feature=youtu.be
Odysseus2011's avatar
| #165223 | 23-10-2011 01:02 | flavius
@PU,

Effe een toepasselijk plaatje toegevoegd.Dat wijf spoort niet.
| #165225 | 23-10-2011 01:08 | flavius
@ODY,

Voor mij zijn het geen helden.Met liefde richt ik mijn loop op hun.Sorry.Other name, same shit.
| #165226 | 23-10-2011 01:16 | Odysseus2011
Not really, Flavius

Hier nog een filmpje met een feestende menigte dat de revolutionairen onthaald.

http://www.youtube.com/watch?v=XEUi6ZLzii4
Odysseus2011's avatar
| #165227 | 23-10-2011 01:22 | flavius
@ODY,

Nou, hier nog wat "helden". Zeg mij: Wat is beschaving?


http://www.youtube.com/watch?v=RiNMLCNodUA
| #165228 | 23-10-2011 01:32 | P.uncia
Effe een toepasselijk plaatje toegevoegd.Dat wijf spoort niet.


No problem Flavius, de wereld zit vol stront en aasvliegen, ze zullen best een nut hebben maar je wordt er weleens moe van.
P.uncia's avatar
| #165229 | 23-10-2011 01:39 | flavius
@!PU,

Ik heb gezien hoe de natuur in elkaar steekt en de enige dissonant is de "MENS". Iets om over na te denken.Ja, ik word er moe en moedeloos van.Gewoon door vechten.
| #165230 | 23-10-2011 01:41 | Odysseus2011
Het effect van volkswoede, beide hebben hetzelfde einde gekregen.Niet iedereen kan als wij onze woede bedwingen, Flavius. Tsja, denk eens in, als jij iemand in je handen kreeg door wie je vrienden, familie, kinderen dood zijn, hoe zou je je voelen?
Dit is niet als goedpraten maar om maar als voorbeeld te nemen.
Odysseus2011's avatar
| #165231 | 23-10-2011 01:44 | Odysseus2011
Eerlijk gezegd heb ik het zelfs nog met die Gadaffi te doen om hoe hij aan z'n eind kwam, al was het een monster, hij was uiteindelijk ook maar een weerloze oude man die zich niet kon verdedigen.
Odysseus2011's avatar
| #165232 | 23-10-2011 01:50 | JFK
@Odie

Je kunt het ene willekeurige vuurwerk na het andere laten zien Odie, en al stamt die video ook daadwerkelijk uit Zlitan dat zegt nog niets van de gevoelens van de mensen daar (over het meest recente verachtelijke hoofdstuk in de wereldgeschiedenis), zolang ze door hun veroveraars geïntimideerd worden.

Tja, net als Caesar heeft Qaddafi verachtelijke dingen gedaan om de wereld goeds te kunnen brengen, daarvoor hebben ze Caesar (ook bekend als Jahweh, Jezus, Jehova, Allah en Boeddha) tot een god benoemd die hedendaags nog uitgebreid vereerd wordt.
En ook als Qaddafi nooit met Caesar als gelijkwaardig zal worden gezien, dan komt dat enkel doordat verovering onder geschiedkundigen als het hoogste goed wordt gezien.

Jouw rebellen daarentegen hebben verachtelijke dingen gedaan om verachtelijke doelen te bereiken, daarvoor zullen ze in verre toekomst hooguit als verraders (zoals Marcus Antonius/Judas) herinnerd worden.
JFK's avatar
| #165233 | 23-10-2011 01:51 | flavius
@ODY,

Nee, het toont alleen de onbedwingbare woede aan (?) wat meer te maken heeft met barbarisme dan met beschaving,Gezien het aantal stammen en het gebrek aan beschaving vraag ik mij af of "democratie" wel tot hun doordringt.Daar geldt nog steeds het oud testamentische principe van oog om oog en tand om tand.Het is een land wat nooit democratie heeft gekend.Hoe gaat zich dat ontwikkelen?
| #165234 | 23-10-2011 04:21 | Odysseus2011
flavius, jij doet alsof het in de beschaafde wereld niet gebeurd, ben je nu al vergeten wat er allemaal in Nederland gebeurd en is gebeurd? Al die gevallen van zinloos geweld waar we hier al jaren mee te maken krijgen. Al die schietpartijen die zovaak voorkomen, Alphen a/d Rijn, menig school of kantoor overhoop geschoten. onbedwingbare woede inderdaad, Iets wat nooit goed gekeurd mag worden, maar het gebeurd wel. En die jongens van Misrata waren echt pissig.

Maarja, dit is allemaal psychologisch gebabbel, want het het had sowieso niet mogen gebeuren. En dat de bevolking ze niet moet is natuurlijk wel complete onzin he, je heb je teveel laten leiden door de pro-Gadaffi propaganda wat dat betreft. Er waren maar enkele overwegend pro-Gadaffi steden, en dat waren Sirte en Zliten, Bani Walid weet ik niet zeker, daar had je een groot militair garnizoen.
De rest van de steden die ontvingen de revolutionairen zonder al teveel problemen, al verbaasde me het me Sabha, Dat was meer een echt 50/50 situatie waardoor die stad toch in een dag werd ingenomen. En na de dood van Gadaffi ook totaal geen ongeregeldheden, dus ja, het valt allemaal wel mee. de verkiezingen over 8 maanden zullen ook een veel duidelijker beeld schetsen over hoe de loyaliteiten verpreid liggen.
Odysseus2011's avatar
| #165235 | 23-10-2011 04:31 | Odysseus2011
Odysseus2011's avatar
| #165240 | 23-10-2011 08:13 | xxxx
Hier krijg ik imago schade van.
lol: waar maak jij je nog druk om? Stuk is stuk hoor :)
xxxx's avatar
| #165264 | 23-10-2011 10:56 | Paul2
Opvallend ook weer de überkritische houding van MSM(CBS),dom meelachen en grappen maken
| #165267 | 23-10-2011 11:03 | Nico de Geit
Misschien lacht mevrouw Clinton wel omdat ze weet dat het een hoax is.
Nico de Geit's avatar
| #165294 | 23-10-2011 16:06 | ouwe knar
Misschien lacht Hillebillie wel omdat al het oorlogstuig dat ze verkocht hebben standaard US- friendly is (why not). En misschien zijn er nu genoeg van in omloop gebracht.

'US sells Israel-friendly jets to Turkey'
In a recent article published in the Turkish newspapers, Milligazete, Turkey's former ambassador to the US and Japan Sukru M. Elekdag pointed to a system called IFF (Identification Friend or Foe) that is loaded on planes sold by the US.

The system can identify friend and enemy targets including planes and warships from long distances. It is also capable of firing missiles automatically.

Turkey's fighter jets have a version of the program that identifies Israeli targets as friends by default.
http://www.presstv.ir/detail/205250.html
ouwe knar's avatar
| #165329 | 23-10-2011 20:51 | tegengas
Maakt een wereldverbeteraar een grapje, valt iedereen er over heen.
tegengas's avatar
| #165331 | 23-10-2011 20:56 | Unbeliever
Bedoel je deze:

hillary+clinton+-+s.jpg
Unbeliever's avatar
| #165333 | 23-10-2011 20:58 | tegengas
hahaha, Halloween zeker?
tegengas's avatar
| #165336 | 23-10-2011 21:01 | Unbeliever
Nee hoor, zo ziet ze er uit als ze haar masker afzet.
Unbeliever's avatar
| #165337 | 23-10-2011 21:02 | tegengas
Wel eng hoor, straks kan ik niet meer slapen door jou.
tegengas's avatar
| #165338 | 23-10-2011 21:03 | sigmund
Nee, op Holloween maakt ze zich extra op en dat verschil zie je zo....

Hillary-Clinton-298x295.jpg
sigmund's avatar
| #165341 | 23-10-2011 21:13 | tegengas
Ik kan zo niet meer slapen Sigmund, en dat is jouw schuld.
tegengas's avatar
| #165346 | 23-10-2011 21:33 | sigmund
Oke..
[url=http://www.youtube.com/watch?v=7xynfkf2bos]Ga maar slapen, morgen weer een nieuwe dag
Een nieuw gezicht, een nieuwe wereld en een nieuwe lach [/url]Droom maar over de dingetjes van vandaag
"Maar nog 1 vraag, waar komen kinderen vandaan?"
Dat is als 2 mensen dicht bij elkaar zijn.
"Is dat nou liefde?"
Ja, maar soms kan het ook haat zijn
Kijk, soms gaan er dingetjes niet eerlijk, dat mag niet
"Maar wie is dan de baas van de wereld"
Alles wat leeft op de wereld
"Maar, de mensen praten over een man uit Amerika, Die aan het vechten is met mensen uit een ander land"
Omdat die denkt dat dat het beste is voor alleman
Iedereen die is een beetje baas
"Pim z'n papa zegt de blanken"
Nee, dat is niet waar
Je zal het leren met de tijd, kijk,
Van buiten zijn we anders maar van binnen gelijk

[Refrein 2x]
Slaap, en doe je ogen toe
Want je.. weet dat je nu gaan dromen moet
En je... ziet alles en je hart doet pijn
Maare.. jouw leven hoeft niet hard te zijn
(1x dus kind..)

Slaap kindje, slaap, daar buiten daar loopt er een schaap
En morgen kan je weer lekker gaan fluiten over de straat
Mammie is met papa gaan eten bij de Chinees
Dan drinken ze lekker wijn en dan vreten ze van dat vlees
"Waarom hebben papa en mama altijd ruzie met elkaar?"
Dat is niet altijd zo, ze zijn tenminste nu nog bij elkaar
Je vriendje Kees die heeft geeneens een pa, die is dood
"Maar waarom gaan mensen dood?"
Nouja dat gaat gewoon zo.
Net als Vera en Mieke, al je tantes zijn weg
"Maar waar gaan ze dan naartoe?"
Gewoon, een andere plek
Kerel jij hoeft echt niet bang te zijn want jij gaat nu nog lang niet dood
"Maar Robbie zegt 'De ene man z'n dood is iemand anders' brood'"
Dat is bijvoorbeeld wat de mannen vroeger deden
Die gingen naar een ander land en stolen al het eten
Dus die mannen werden rijk maar de bewoners van dat land
Ach, trouwens, ga jij maar slapen nu, gewoon mijn kleine man

[Refrein 2x]
Slaap, en doe je ogen toe
Want je..weet dat je nu gaan dromen moet
En je... ziet alles en je hart doet pijn
Maare.. jouw leven hoeft niet hard te zijn
(1x dus kind..)

"Vrouwen zijn toch zwak, daarom zitten ze toch thuis?"
Nee dat zeggen zwakke mannen maar dat is dus echt niet juist
En kijk maar naar je moeder, mama is een sterke vrouw
Maar mama koos voor ons terwijl ze ook nog best wel werken wou
En iedereen en alles op de wereld is gelijk, maar vroeger was er ook een man
die alles overnam en kijk, hij zei dat joden minder waren, ze mochten niet meer blijven
En dat is de reden waarom Anne boeken is gaan schrijven
Doe nu je ogen dicht en slaap maar zacht
"Alleen als ik nog 1 dingetje vragen mag"
Wat?
"Waarom hebben sommige mensen nou niks te eten? "
Omdat er mensen zijn die enkel om zichzelf geven
"Maar is dat dan niet erg?"
Jawel, maar kijk niet naar een ander, kijk altijd naar jezelf
Dat is waar het begint,en dat is wat werkt
Schuif niet alles af op een ander, want dat is beperkt
Doe nu je ogen dicht en...

Slaap, en doe je ogen toe
Want je.. weet dat je nu gaan dromen moet
En je... ziet alles en je hart doet pijn
Maare.. jouw leven hoeft niet hard te zijn
sigmund's avatar
| #165347 | 23-10-2011 21:35 | sigmund
[url=http://www.youtube.com/watch?v=7xynfkf2bos]Ga maar slapen, morgen weer een nieuwe dag
Een nieuw gezicht, een nieuwe wereld en een nieuwe lach[/url]
sigmund's avatar
| #165857 | 26-10-2011 22:54 | Paul2

Hillary Clinton knew of Qaddafi ‘White Flag’ truce:
US drone fired at Qaddafi convoy after negotiated truce
Libyan Leader Muammar Qaddafi was traveling under a negotiated “White Flag” truce last Thursday in an agreement to leave Libya. More claims from sources inside Misrata, Libya that the Libyan National Transitional Council did in fact agree to allow Qaddafi and his convoy safe passage out of Libya.

In addition rebel sources in Misrata claim US Secretary of State Hillary Clinton was informed of the “White Flag” truce negotiated and agreed to by Libya’s NTC while visiting Libya Wednesday October 19.

A widely read Internet blog site Larry Sinclair.org reveals the above information noting that the site received them from reliable sources inside Libya.

The question now emerge is whether Hillary Clinton and Barack Obama engage in the firing on a White Flag convoy with the intent to assist in the capture and murder of Libyan Leader Muammar Qaddafi?

http://www.informationclearinghouse.info/article29530.htm
| #165859 | 26-10-2011 22:58 | xxxx
Woeps ... als dat waar is, kan dat best nog een relletje opleveren...
xxxx's avatar
| #165860 | 26-10-2011 23:00 | flavius
@Paul 2

Dat heb ik van het begin af al beweerd.See my comments.Wel triest en schofterig overigens.Zo zijn amerikanen.
| #165861 | 26-10-2011 23:04 | Unbeliever
Zo zijn amerikanen.

Ik denk dat de gemiddelde Amerikaan hier geen flauw benul van heeft. Dit is duidelijk een zionistenactie.
Unbeliever's avatar
| #165862 | 26-10-2011 23:06 | tegengas
Ik vertelde het ook al maanden geleden dat ze dit, zo zouden oplossen onderling.
tegengas's avatar
| #165863 | 26-10-2011 23:13 | flavius
@Unbeliever,

Ik refereerde aan de US regering.Doe niet flauw en laat het zionisten dansje achterwege want het is namelijk niet in hun voordeel.
| #165872 | 27-10-2011 00:28 | Odysseus2011
Als jullie dat al geloven, is dat een beetje onnadenkend. Dit is een van de gevallen dat het niet meer dan een gerucht is, net als dat Saif zich wil aangeven aan het ICC in Niger wat uiteindelijk niet is bevestigd. En Gadaffi nog op het laatste moment uit Libië laten vertrekken terwijl hij nog één wijk controleerde? Noem dat maar gerust een staaltje vergaande fantasie. Gadaffi had zijn kans gehad om het land te onvluchten, meer dan zat kansen.
Odysseus2011's avatar
| #165873 | 27-10-2011 00:35 | Odysseus2011
Niet bepaald betrouwbare bron ook, puur anti-Obama blog, al heel wat jaren.
Odysseus2011's avatar
| #165930 | 27-10-2011 16:00 | ouwe knar
Gaddafi used his nation's oil wealth to turn Libya into the most progressive and modern of all African nations. In a 2007 African executive magazine it was noted that Libya, "unlike other oil producing countries such as Nigeria [where major Western oil companies have a stranglehold on the government], utilised the revenue from its oil to develop its country."

Throughout most of Gaddafi's rule, Libyan citizens enjoyed free health care, free education and free electricity and water. Car purchases for every citizen were 50% subsidized by the government. Gas in Gaddafi's Libya was $0.14 per liter. Under this 'brutal dictator', the mother of every newborn child received $5,000. All these, and many other social benefits under Gaddafi, make the supposedly socialist systems of France and other European nations look like predatory capitalist regimes. Today, with Gaddafi gone, Libya's generous social benefits and the formerly high standard of living of its citizens are under serious threat from the new pro-Western puppet regime.
http://www.sott.net/articles/show/236679-Naked-Bloody-Imperialism-or-We-Came-We-Saw-He-Died-

en een stukje commentaar uit het artikel:
This is going to get really nasty. These death scenes (even if they are fake in the sense the it wasn't Gadafi) really are an ancient blood ritual. That's why they used to execute people in public. They're turning the clock back fast. It's pre-fuedal at this point. How far are they going to push it?
ouwe knar's avatar
| #165937 | 27-10-2011 16:24 | Paul2
@OK
Uitstekend artikel

Die fotoshop is duidelijk .Die bloedplas onder die gedode ''Al Qaida" man is de gespiegelde versie in de foto van de dode Kaddafi. Je ziet 3 bloedstreepjes naar boven lopen op de vloer met stip ernaast,tevens dat opgerolde snoer in de plas bloed .Alles gespiegeld identiek.
| #165938 | 27-10-2011 16:37 | sigmund
"Die fotoshop is duidelijk"

Die bepaalde foto werd op internet al heel erg snel ontmaskerd als fake....
sigmund's avatar
| #165944 | 27-10-2011 17:56 | ouwe knar
werd op internet al heel erg snel ontmaskerd
Blijft de vraag waarom zo'n foto op internet komt, zoals bijvoorbeeld ook die beruchte foto van Obomba's geboorte certificaat. Er was een hoop bombarie en gescheld, heel veel mensen kwamen vertellen hoe doorzichtig die wel niet gefaked was, maar uiteindelijk gebeurde er simpelweg helemaal niets. Curieus allemaal. Doet een beetje denken aan de ontmaskering van Sinterklaas.
ouwe knar's avatar
| #165949 | 27-10-2011 18:19 | sigmund
"Blijft de vraag waarom zo'n foto op internet komt"

@ouwe knar

In dit geval, en dat blijft natuurlijk altijd maar een beetje gissen, lijkt het me niet onwaarschijnlijk, dat het commercieel erg handig is, om als eerste foto's te hebben. De controle op de echtheid van de foto, daar was ook eigenlijk geen tijd voor. Zo snel na de eerste berichten werd deze foto al geplaatst. Dus misschien is er niet eens zo veel kwade opzet in het spel en kochten ze of plaatsten, wat er voor handen was. Al hel snel ging op internet rond, dat het een fake betrof en verdween deze foto's ook weer. Ook Odysseus2011 heeft hier de foto op de dag van de moord kort geplaatst en later gelijk weggehaald. Zie de tijd van het bericht van tegengas en ook ik had toen al gelezen, dat de foto fake was.
sigmund's avatar
| #165954 | 27-10-2011 18:44 | ouwe knar
het commercieel erg handig ... verdween deze foto's ook weer
Dat was niet het geval bij het geboortecertificaat...
ouwe knar's avatar
| #165956 | 27-10-2011 18:59 | sigmund
Ik zit maar een beetje in dat geboortecertificaat, maar dat is volgens mij niet zo zeer weg, want het is volgens Obama orgineel en na lang zeuren is hij ermee over de brug gekomen. Je hoort, leest of ziet daar misschien zo weinig van, omdat dat orgineel toch wel heel merkwaardige kenmerken vertoont. Rond de verkiezingen verwacht ik, dat dit weer een item wordt.

Maar de twee gevallen zijn volgens mij niet echt vergelijkbaar. Op de dag van de moord op Gaddafi zat iedereen te wachten op beeld. Dit vooral ook, omdat er al zo vaak nep nieuws was gebracht over vermeende arrestaties van kopstukken, die even later weer vrolijk voor de camera's stonden. En ik kan mij voorstellen, dat je als nieuwsorganisatie hoe dan ook de eerste probeert te zijn, met die beelden.
sigmund's avatar
| #165958 | 27-10-2011 19:04 | Unbeliever
dat je als nieuwsorganisatie hoe dan ook de eerste probeert te zijn, met die beelden.


Jawel, maar een zichzelf enigszins respecterende nieuwsorganisatie gaat geen foto's faken, tenzij ze er een bepaald doel mee voor ogen hebben natuurlijk.
Unbeliever's avatar
| #165959 | 27-10-2011 19:17 | sigmund
Al de beelden, die erna vrijkwamen, toonden niet veel anders. Het nieuws is er geenszins door vervormd of veranderd. De echte beelden volgden zeer kort daarop en deze had in principe echt kunnen zijn. Dus als er al een kwade genius achter zit met een vooropgezet plan, dan zou ik die eerder zoeken bij officiele media van andere landen, bijvoorbeeld Iran of Rusland. Je weet tegenwoordig dat zo'n slechte fake weinig kans maakt en zo zet je de westerse media neer als onbetrouwbaar. Onze media zijn echt niet de enigen, die aan propaganda doen.
sigmund's avatar
| #165960 | 27-10-2011 19:19 | Unbeliever
Al de beelden, die erna vrijkwamen, toonden niet veel anders.

Dus?
Unbeliever's avatar
| #165961 | 27-10-2011 19:24 | sigmund
"Dus"

Het nieuws is er geenszins door vervormd of veranderd. De echte beelden volgden zeer kort daarop en deze had in principe echt kunnen zijn. Dus als er al een kwade genius achter zit met een vooropgezet plan, dan zou ik die eerder zoeken bij officiele media van andere landen, bijvoorbeeld Iran of Rusland.
sigmund's avatar
| #165970 | 27-10-2011 20:44 | Unbeliever
De echte beelden volgden zeer kort daarop

Kun jij de echte van de neppers onderscheiden dan?
Unbeliever's avatar
| #166080 | 28-10-2011 21:02 | Odysseus2011
Die foto kwam trouwens niet van een nieuws organisatie maar van twitter. Was dus simpel weg door iemand gefaked en verspreid over de sociale media.
Odysseus2011's avatar
| #166081 | 28-10-2011 21:03 | Odysseus2011
De fake foto van Gadaffi bedoel ik natuurlijk.
Odysseus2011's avatar
aanmelden / inloggen