Door community (initieel Best Well), Op zat 6 jan 2018 12:13, 0 reacties, nieuws

hoe u dagelijks met dergelijke Mindf*ck te maken heeft








Het is natuurlijk kostelijk volksvermaak en wie wil er nu niet steeds vol verbazing zien hoe de kleine kabouter Victor Mids keer op keer mensen met stomheid weet te slaan. Het wordt tijd om te ontdekken dat de Mindf*ck veel groter is dan u denkt, maar om dat te beseffen, moet u vooral beseffen dat u met televisie te maken heeft. De stelling van de dag is: Met Victor Mids’ Mindf*ck krijgt u een programma voorgeschoteld van mensen die allemaal onderdeel van het propaganda-circus zijn; ingezet door de staat om u in een illusionaire realiteit voor te houden. In een artikel van 4 januari heb ik al toegelicht hoe politici en media de acteurs respectievelijk reclamemakers van de gevestigde macht zijn. Als u naar tv kijkt ziet u bij talkshows tafelgasten, publiek en artiesten voorbijkomen. Voor een goed besef van de Mindf*ck van de gehele media en alle dagelijkse shows die u op uw netvlies krijgt, is het handig om de werking van het programma Mindf*ck van Victor Mids eens nader te bestuderen. Maar u gaat het pas écht begrijpen als u doorheeft dat alle mensen die u op de buis of waar dan ook ziet verschijnen, behoren tot de categorie Inoffizieller Mitarbeiter. Dat is de benaming die in de tijd van de Oost Duitse DDR gegeven werd aan mensen die onofficieel voor de staat werkten. Om de dagelijkse Mindf*ck te gaan doorzien moet u dus weten hoe groots het is opgetuigd en wie er allemaal aan meewerken. De feitelijke stelling van de dag is dan ook: Met televisie en andere media krijgt u een dagelijkse overdosis programmering aangereikt via mensen die allemaal onderdeel van het propaganda-circus zijn; ingezet door de staat om u een illusionaire realiteit voor te spiegelen.

Als u op een zonnige middag een rondje door Amsterdam fietst, is het misschien interessant om eens te kijken naar het aantal toneelscholen of acteeropleidingen. Het ronselen van de Inoffizieller Mitarbeiter begint al op jonge leeftijd en onderdeel daarvan maken de acteeropleidingen, universiteiten en scholen. Zo weten wij niet beter dan dat alle sterretjes die wij kennen echt bij puur toeval en simpelweg vanwege groot talent, omhoog komen drijven. Als we die toevalligheidsfactor nu eens wegdenken en gewoon besluiten te erkennen dat niets aan het toeval over gelaten wordt, dan zijn sterretjes als Maan of Douwe Bob geen toevalstreffers, maar zijn ze geselecteerd voor hun rol. Een optreden van zo’n sterretje bij een programma als DWDD is dan ook onderdeel van de taak van zo’n sterretje.

Laten we eens aannemen dat er een grote groep Inoffizieller Mitarbeiter bestaat en dat alle sterretjes en bekende Nederlanders zo van jongs af aan onderdeel van deze groep uit zijn gaan maken. Laten we er eens van uitgaan dat dit geldt voor de meeste kunstenaars, topsporters, tot soapsterretjes en artiesten aan toe. Ik begrijp het, dat gaat u misschien allemaal veel te ver, maar ik daag u uit de gedachteoefening eens te doen. Dus stel dat iedereen die u tijdens een programma als DWDD (in het voorbeeld hieronder) of Pauw en dergelijke programma’s ziet, opgeleid is voor een rol in de Trumanshow (klik hier voor de film) die u dagelijks over u uitgestort krijgt via tv, hoe weet u dan zeker dat u niet een Mindf*ck ondergaat? Hoe weet u 100% zeker dat de oliebollentruc van Victor (zie eerste filmpje) niet voor een greenscreen opgenomen is en hoe weet u zeker dat het in de zak vallen van de oliebol er niet tussen is geplakt? Omdat u het op tv als een onafgebroken videostroom ziet? Omdat alle tafelgasten het verhaal bevestigen en het in Haarlem wel 15 x zeggen te hebben gezien? Omdat er publiek bij zit? U ziet publiek, maar hebben zij de truc ook daadwerkelijk gezien? Maar als al die tafelgasten nu simpelweg betaald worden voor hun rol? En als het publiek betaald wordt voor hun rol? Kan dat? Money talks. En ja, Victor werkt met subliminale trucjes zoals die op zijn t-shirt, maar Victor Mids lijkt ons vooral te moeten doen geloven dat de kijker dergelijke trucjes alleen ondergaat bij zijn show. De stelling van de dag was zoiets als: u ondergaat dagelijks een grote dojavascript:promptTag("image");sis Mindf*ck in iedere tv-show, inclusief het journaal, Nieuwsuur en allerlei bekende praatprogramma’s. (Lees verder onder het filmpje)



Wat u zich dus misschien echt eens serieus zou moeten gaan beseffen is dat u te maken heeft met tv. En niets tot vrijwel niets op tv is wat het lijkt. Dat komt omdat televisiemakers beschikken over de meest geavanceerde software en apparatuur om bijvoorbeeld beelden over elkaar te leggen en aan elkaar te plakken. “Ja, maar DWDD wordt hier in Amsterdam in de Westergastfabriek opgenomen en daar zit écht publiek en die kun je heus niet zomaar in de maling nemen“. Tot u zich gaat realiseren dat dat ‘echte publiek’ misschien op de payroll van de programmamakers staat en dat de reacties van het publiek onderdeel van de regie zijn. “Ach, kom op Vrijland, je ziet echt overal spoken. Je hebt ook gewoon illusionisten die goocheltrucs uit kunnen halen.” Ja, dat klopt u kent ze van tv of van de grote shows waar u op een tribune zit. Als je kunt putten uit een grote database acteurs of mensen die Inoffizieller Mitarbeiter zijn, dan kun je met 10% gecompromitteerde Nederlanders de overige 90% in de maling nemen. Kost wat, maar is ook wat waard (snapt u?).

Het programma van Victor Mids is natuurlijk niet alleen gebaseerd op de medewerking van tafelgasten, artiesten, politici, sporters of andere Offizieller en Inoffizieller Mitarbeiter, soms kun je gebruikmaken van dezelfde techniek als die waar de staat mee werkt. In onderstaande oudejaarsshow van Victor ziet u bijvoorbeeld als openingsitem hoe hij mensen op straat volledig tot verbazing weet te stemmen door hun goede voornemens voor het komende jaar te raden. Dat kun je op twee manieren doen. Of je maakt gebruik van wederom ingehuurde mensen of je maakt gebruik van de big data die je real time kunt inkopen bij social media zoals politie en justitie dat doen in het CAS systeem. Dat is een systeem dat alle big data analyseert en daaruit voorspellingen doet. Het feit dat de kunstmatig intelligente scripts deze voorspellingen kunnen doen, ligt verscholen in de totale analyse van iemands historie en alle gedragingen in het heden (parallel met die van de gehele sociale omgeving). Gaat het niet wat ver om te veronderstellen dat Victor Mids toegang tot deze data zou hebben? Uit de reacties van de aangesproken personen zou je kunnen concluderen dat die authentiek zijn en dus lijkt Victor inderdaad van deze input gebruik te maken. Of denkt u écht dat we met een nieuwe Jezus-figuur te maken hebben die wonderen kan verrichten?

Ik probeer u er steeds weer op te wijzen dat televisie propaganda is. En om uw wereldbeeld in te blijven kleuren trekt de staat alle middelen uit de kast. Daarbij moet vooral het beeld ontstaan dat illusionaire trucjes alleen worden toegepast door iemand als Victor Mids in zijn programma Mindf*ck, zodat u vooral niet beseft dat u iedere dag een continue stroom aan Mindf*ck ondergaat. Andere zaken zoals de sjaaltruc op de skipiste zijn waarschijnlijk voor een greenscreen opgenomen (en dus met gecaste deelnemers). Visuele trucjes zoals de plaatjes die Victor vanaf 6:45 min. in onderstaand filmpje voorbij laat komen, zijn simpelweg een gevolg van hoe uw hersenen zaken waarnemen. Ook de truc met de voetbalster is simpel te verklaren door te beseffen dat u met tv te maken heeft. Dus dat correct aankruisen van de schiethoek en het ineens een ander shirtje in het fotolijstje of het shirt door Victor zelf gedragen, is geacteerd. Dus de deelneemster acteert mee? Ja, maar dat willen we natuurlijk niet geloven. We hebben immers al zoveel bekende en onbekende Nederlanders verbaasd zien staan over de trucs van Victor. “Come on! Dat is heus niet geacteerd.”

Victor laat vele subliminale, NLP en hypnose trucs voorbijkomen in zijn shows en daarmee laat hij ook veel zien van hoe onze mind beïnvloed kan worden terwijl we denken alles bij ons volste bewustzijn te ervaren, te kiezen of te weten. Een goed voorbeeld daarvan is de oliebollentest van de 24e minuut (in onderstaand filmpje). Maar wat de grootste Mindf*ck is, is dat u denkt dat dit alleen door Victor Mids toegepast wordt. Het wordt dagelijks op u toegepast door alle media! En het grootste deel van die Mindf*ck wordt ingevuld middels acteerwerk. De acteurs in dat spel zijn de bekende namen van tv: Frans Bauer, Mark Rutte, Eva Jinek, Matthijs van Nieuwkerk, ja eigenlijk iedereen die u van tv kent. Iedereen staat op de payroll van de propagandadienst die uw wereldbeeld inkleurt. Politici zijn acteurs die zijn klaargestoomd voor hun rol, nieuwslezers en showmasters zijn klaargestoomd voor hun rol, gasten en publiek zijn klaargestoomd voor hun rol. U kijkt naar televisie: uw visie op de wereld wordt u op afstand (tele) ingeprogrammeerd. De kranten, bladen, radio en alle moderne media dragen bij aan die Trumanshow. Dus ook de mensen die “spontaan” aangesproken worden voor de oliebollenkraam en die hun ring moeten geven om die vervolgens weer terug te vinden in de oliebol spelen een rol? Het is moeilijk te beseffen hè!? U kijkt televisie! De grootste Mindf*ck die u ondergaat is dat u niet wilt zien dat de Mindf*ck veel groter is dan u wilt zien. Zijn er dan zoveel mensen die aan zo’n programma meewerken? Zijn er dan zoveel mensen die aan al die televisieprogramma’s meewerken? Tel ze allemaal, over al die tv shows maar eens op en deel dat aantal eens door de 17 miljoen mensen die Nederland rijk is. Dan heeft u ongeveer een beeld over hoeveel Inoffizieller Mitarbeiter de propagandadienst beschikt. Money talks en privéleges tellen.

Met televisie en andere media krijgt u een dagelijkse overdosis programmering aangereikt via mensen die allemaal onderdeel van het propaganda-circus zijn; ingezet door de staat om u een illusionaire realiteit voor te spiegelen. U wordt dagelijks en full time bespeeld met subliminale programmering, acteerwerk, illusionisme (via technische middelen), visuele trucs, list en bedrog, vingervlugheid, psychologie, hypnose, afleiding, neurowetenschap, scripts uit big data analyses, lichaamstaal en allerlei andere vormen van beïnvloeding. U laat uw beeld inkleuren door de het apparaat dat uw beeld van de wereld op afstand inkleurt: televisie. Kranten, bladen, radio, tv, websites, social media; ze dragen allen bij aan uw beleving van de collectieve Trumanshow, de collectieve Mindf*ck. WTF!

Annotaties:
aanmelden / inloggen