Door Tzolkin, Op din 16 maa 2010 01:21, 75 reacties,    

Islam bashen is vrijheid van meningsuiting, kritiek op Israël is haat verspreiden

De Zweedse cartoonist Lars Vilks besloot voor zijn bijdrage aan een tentoonstelling "Dog in Art" (Honden in de kunst) in de voetstappen van de Deense striptekenaar Kurt Westergaard te treden en tekende een strip van de Profeet Mohammed met het lichaam van een hond. Hoewel het een logische gedachte is dit onder de vrijheid van meningsuiting te scharen is het onderliggende motief puur racisme.

Maar in het Westen hangt vrijheid van meningsuiting af van wie je beledigt. Joden beledigen, discussiëren over de Holocaust™, kritiek op de Israëlische misdaden tegen de Palestijnen wordt bestempeld als antisemitisch of zelfs bestraft en de koshere westerse media negeren zulke 'vrijheid van meningsuiting'.

God verhoede dat Vilks of Westergaard zo'n strip zouden tekenen over Mozes, van een jood met een swastika aan zijn staart, of zelfs maar van de Spaanse kroonprins..

De Deense filosoof Soren Kierkegaard schreef over vrijheid van meningsuiting: “Mensen eisen vrijheid van meningsuiting ter compensatie voor de vrijheid om te denken, een recht dat ze maar zelden gebruiken.

Lees verder (Engels)
Annotaties:
19-04-2014 23:30 | minecraft games
Islam bashen is vrijheid van meningsuiting, kritiek op Israël is haat verspreiden #zaplog
| #97571 | 16-03-2010 02:17 | P.uncia
Tja, als Theo van Gogh Mozes een "geitenneuker" had genoemd was hij nu nog in leven maar zat wel in de bak vanwege het verspreiden van jodenhaat.
P.uncia's avatar
| #97627 | 16-03-2010 15:42 | Anders
het onderliggende motief puur racisme


Ras / religie / racisme ? Pardon ?
Sinds wanneer is er een gen met de eigenschap religie?

Als 'ongelovigen' in de Koran, het schrijfsel van ene Mohammed dat hem werd ingefluisterd door ene meneer Gabriel [desgewenst met vleugels], worden aangeduid als varkens, honden en ezels lijkt het me logisch dat op gegeven moment een cartoonist daar een combinatie van maakt.

Veel Nederlanders zijn het helemaal niet eens met de houding van de overheid (Maxim Verhagen) tegenover Israël.

Theo van Gogh heeft zich heftig uitgesproken tegen alle religies , ook tegen het Jodendom. Hij kreeg daarvoor een proces aan zijn broek.
Het begrip 'geitenneukers' had Theo van Gogh uit een toespraak van een ayatollah die mannen instrueerde om een geit te nemen wanneer hun vrouwen ongesteld zijn.
Theo heeft dit toegelicht in een interview op de lokale zender Salto.
Anders's avatar
| #97629 | 16-03-2010 15:56 | Slaz
Ongelovigen worden helemaal niet in de koran als varkens cq. honden cq. ezels aangeduid.
Slaz's avatar
| #97631 | 16-03-2010 16:16 | Anders
Ongelovigen worden helemaal niet in de koran als varkens cq. honden cq. ezels aangeduid.


Come on, Slaz, get real !
Lees eens een boek:
'Islam voor varkens, apen, ezels en andere beesten' is een vrijmoedige inleiding op de islam in de vorm van 250 antwoorden op deels prangende vragen.
De Koran, geloven moslims, is het letterlijke woord van God. Zo'n geloofspunt is moeilijk te controleren. Erger nog, het is zelfs helemaal niet te controleren. In ieder geval neemt de Koran, woord van God of niet, geen blad voor de mond wanneer het gaat over de ongelovigen.
Niet-moslims worden in de Koran zonder pardon als beesten aangeduid. Als varkens, apen, ezels of 'de slechtste viervoeters'. Bovendien draagt de Koran de moslims nadrukkelijk op de ongelovigen te bestrijden.
Dit boekje geeft antwoorden op de met de dag urgentere vragen die zulke islamitische geloofspunten oproepen. Het islamitisch gedachtegoed met bijbehorend jargon (halal en haram, fitna en jihad) wordt uitgelegd, niet met de bedoeling moslims te kwetsen maar met de bedoeling andersdenkenden het te laten begrijpen - voor zover dat ooit mogelijk is voor mensen die niet met deze dogma-tische leer zijn opgevoed.
Anders's avatar
| #97632 | 16-03-2010 16:18 | Slaz
Ik lees de koran, of vraag iemand die daar expert in is en mij het beste kan uitleggen, namelijk iemand die daar zijn hele leven in verdiept heeft (of diegene nu dood of levend is). En zulks nonsense staat er niet in, kap met verdraaien.
Slaz's avatar
| #97636 | 16-03-2010 16:44 | OEPS
De cartoonisten behandelden de islam net zo als het christendom, het boeddhisme, het hindoeïsme en andere godsdiensten.Bepaalde mensen hebben de islamitische godsdienst gegijzeld door uit naam van de profeet terroristische daden te plegen. Dat zijn de mensen die deze godsdienst een slechte naam hebben bezorgd.De tekenaar van Mohammed met de bom in zijn tulband heeft trouwens ook eens een prent getekend van Jezus aan het kruis met dollartekens in zijn ogen, en een andere met een davidsster aan de lont van een bom. Toen zij die prenten publiceerden, zijn er geen ambassades in brand gestoken of doodsbedreigingen geuit.
| #97639 | 16-03-2010 16:52 | Slaz
Bepaalde mensen hebben de islamitische godsdienst gegijzeld door uit naam van de profeet terroristische daden te plegen.

Onzin, er is geen enkel terrorist die iets uit de naam van de profeet doet, geen ENKEL moslim die dat doet. En hoe weet jij nou dat er geen doodsbedreigingen zijn geuit? U is alwetend? Laat me niet lachen.
Slaz's avatar
| #97648 | 16-03-2010 18:25 | Anders
Tja, Slaz
Jij wilt een expert ?
Het boek 'Islam voor varkens, apen, ezels en andere beesten' is geschreven door een expert, een arabist. Hij spreekt waarschijnlijk beter Arabisch dan jij en kent de Koran beter dan mening imam.

Maar ja, jij blijft alles ontkennen, kenmerkend voor een hardliner van deze dogmatische leer.
Wie er verdraai, dat ben jij, beste Slaz.
Anders's avatar
| #97650 | 16-03-2010 18:45 | Antares
Toen zij die prenten publiceerden, zijn er geen ambassades in brand gestoken of doodsbedreigingen geuit.


Dan weet je nu aan welke kant de geheime diensten staan.

Het boek 'Islam voor varkens, apen, ezels en andere beesten' is geschreven door een expert, een arabist.


Als je iets wilt weten over de islam dan vraag je dat natuurlijk niet aan een christen, expert of geen expert.
Antares's avatar
| #97664 | 16-03-2010 20:07 | Anders
@Slaz

Onzin, er is geen enkel terrorist die iets uit de naam van de profeet doet, geen ENKEL moslim die dat doet.


Hahahahah ....
De aanslagen in Balie, Madrid, London etc. zijn geplegd door aanhangers van de Islam. Idem dito de moord op Theo van Gogh door Mo B., weet je dat niet?

Toen zij die prenten publiceerden, zijn er geen ambassades in brand gestoken of doodsbedreigingen geuit.

Nee, dat is pas begonnen toen een Deense imam met tekeningen, die niet van de cartoonist waren, islamitische landen opzocht teneinde een hetze te ontketen.
Lekker dan.
Anders's avatar
| #97665 | 16-03-2010 20:10 | Antares
Ik citeerde je eigen tekst, Anders. Think again.
Antares's avatar
| #97670 | 16-03-2010 20:35 | Anders
@Slaz

Jij wentelt jezelf in opruiende teksten op websites en blogs. Ga toch gewoon leuk leven, als mens. Waarom moet men weten dat jij moslim bent? Het is al erg genoeg dat zoveel mensen in religieuze spinsels geloven maar het etaleren daarvan in extreme vorm vraagt om een tegenreactie.
Een reactie zeker wanneer jij vergelijkingen maakt die helemaal niet opgaan en jij meteen gaat toeteren 'haat en/of racisme'. Jij bent degene die valse verbanden legt, o.a. door te suggeren dat religie iets te maken zou hebben met een ras. Er is geen gen met de eigenschap religie.

Kritiek uiten heeft niets te maken met racisme en ook niet met haat. Dat maak jij ervan, kennelijk omdat jij op geen enkele manier in staat bent / of gewild bent om kennis te nemen van een andere mening en al helemaal niet om daar iets van op te steken. Van jou zal niemand hier op deze site ooit horen ‘bedankt voor de tip, ik zal het boek gaan lezen’. Nee, want jij bent extreem eenzijdig in de leer.

Ik zal me blijven verzetten tegen jihad-roepers, de sharia, het onderdrukken van vrouwen, de intolerantie tegen homo's en mensen die als moslim geboren zijn, maar iets anders willen.
De vraag is natuurlijk of jij reeds bij een sjeik of imam een fatwa hebt laten uitvardingen ... dat is toch de gebruikelijke manier om met kritische geluiden om te gaan voor aanhangers van de Islam?!
Anders's avatar
| #97671 | 16-03-2010 20:37 | Tzolkin
De aanslagen in Balie, Madrid, London


Ga je eerst eens wat inlezen joh. Wat jij daar stelt geloven alleen Telegraaf-lezers. Overigens is het Bali, zonder e.

De aanslagen in Londen en Madrid waren zgn. false flag-attacks door CIA, Mossad en of MI6. Net als die in NY. Van Bali weet ik verder niet veel.

Met islam heeft die ellende in ieder geval helemaal niets te maken, anders dan dat moslims er de schuld van hebben gekregen om mannekes als jou in blinde haat te doen ontsteken, opdat je niet zou protesteren tegen de gang van zaken in het M.O..
| #97672 | 16-03-2010 20:37 | Anders
@ Antares

Ik citeerde je eigen tekst, Anders. Think again. ?

Geen idee wat je bedoeld. Wees eens duidelijk.
Anders's avatar
| #97674 | 16-03-2010 20:50 | Anders
@Tzolkin

De aanslagen in Balie, Madrid, London. Ga je eerst eens wat inlezen joh. Wat jij daar stelt geloven alleen Telegraaf-lezers. De aanslagen in Londen en Madrid waren zgn. false flag-attacks door CIA, Mossad en of MI6.


Ja, zeker, natuurlijk Tzolkin ...
Wat Bali betreft, kennelijk zijn alle leden van de Al-Jamaa Islamiya eigenlijk geheime agenten van de CIA, Mossad of M16, toch ?
En alle slachtpartijen in Somalië zijn ook allemaal uitgevoerd door agenten van de CIA, Mossad of M16, toch?
Zeker, zeker.

Met islam heeft die ellende in ieder geval helemaal niets te maken, anders dan dat moslims er de schuld van hebben gekregen om mannekes als jou in blinde haat te doen ontsteken, opdat je niet zou protesteren tegen de gang van zaken in het M.O..


O, ja, natuurlijk, ik
mannekje
vindt het NL-beleid van dhr. Verhagen geweldig? Lees eens wat ik eerder heb geschreven i.p.v mij woorden in de mond te leggen.
Anders's avatar
| #97676 | 16-03-2010 20:56 | Anders
Hahaha, Mo B., de moordenaar van Theo van Gogh, is zeker ook een agent van de CIA, Mossad en/of MI6, toch Tzolkin ?

De moord door Mohammed B. is zeker ook een false flag-attack door CIA, Mossad en/of MI6, toch Tzolkin ?
Anders's avatar
| #97677 | 16-03-2010 20:57 | Anders
dag heren.
Anders's avatar
| #97678 | 16-03-2010 21:00 | Tzolkin
Ik reageer alleen op die laatste tekst. Ik ga niet je hele doopceel lichten om je teksten te kunnen plaatsen.

Wie heeft het ineens over Somalië? Ik had het over Londen en Madrid.

Jij hebt natuurlijk nog nooit gelezen hoe CIA, Mossad en al die andere nutteloze maffiabendes zulke organisaties opzetten voor hun eigen agenda. De kans is reëel dat dat in Bali zo gebeurd is. Ze hebben het al eerder gedaan, ze doen het op dit moment en en ze zullen het in de toekomst ook doen
| #97685 | 16-03-2010 21:57 | Tzolkin
Hahaha, Mo B., de moordenaar van Theo van Gogh, is zeker ook een agent van de CIA, Mossad en/of MI6, toch Tzolkin ?

De moord door Mohammed B. is zeker ook een false flag-attack door CIA, Mossad en/of MI6, toch Tzolkin ?


Dat kan maar zo, want het past helemaal in het plaatje.
| #97688 | 16-03-2010 22:40 | sigmund
@Tzolkin

Bali was a false flag:

http://www.youtube.com/watch?v=0SYSwfApjM8
sigmund's avatar
| #97690 | 16-03-2010 22:47 | sigmund
Talmoed quotes:

De Joden worden mensen genoemd, maar niet-Joden zijn geen mensen. Het zijn beesten."
Talmoed: Baba mezia, 114b

"De Akum (niet-Jood) is als een hond. Ja, de geschriften leren ons aan de hond meer eer te betonen dan aan de niet-Jood."
Ereget Raschi Erod. 22 30

"Zelfs hoewel God de niet-Jood schiep zijn het nog altijd dieren in menselijke gedaante. Het is niet gepast voor een Jood om te worden gediend door een dier. Daarom zal hij worden gediend door dieren in mensengedaante. "
Midrasch Talpioth, p. 255, Warsaw 1855

"Een zwangere niet-Jood is niet beter dan een zwanger dier."
Coschen hamischpat 405

"De zielen van niet-Joden komen van onzuivere geesten en worden varkens genoemd."
Jalkut Rubeni gadol 12b

"Hoewel de niet-Jood dezelfde lichaamsbouw heeft als de Jood, verhouden ze zich tot de Jood als een aap tot een mens."
Schene luchoth haberith, p. 250 b

"Als u eet met een niet-Jood, het is hetzelfde als eten met een hond. "
Tosapoth, Jebamoth 94b

"Als een Jood een niet-Joodse dienaar of dienstmeid heeft die sterft, moet men geen sympathie voor de Jood betonen.
U behoort tegen de Jood te zeggen: "God zal 'uw verlies' vervangen, net zoals een van zijn ossen of ezels zou zijn gestorven"."
Jore dea 377, 1

"Geslachtsgemeenschap tussen Ongelovigen is als geslachtsgemeenschap tussen dieren."
Talmud Sanhedrin 74b

"Het is toegestaan het lichaam en het leven van een Ongelovige te nemen."
Sepher ikkarim III c 25

"Het is de wet om iedereen te doden die de Torah ontkent. De Christenen behoren tot de ontkenners van de Torah. "
Coschen hamischpat 425 Hagah 425. 5

"Een ketterse Ongelovige mag u met uw eigen handen doden. "
Talmud, Abodah Zara, 4b

"Iedere Jood die het bloed verspilt van de goddelozen (niet-Joden), doet hetzelfde als het brengen van een offerande aan God."
Talmud: Bammidber raba c 21 & Jalkut 772

Als een Jood in de verleiding komt om kwaad te doen moet hij naar een stad gaan waar men hem niet kent en daar het kwaad doen.
Moed Kattan 17a .

Als een Jood een Ongelovige vermoordt, zal er geen doodstraf zijn.
Wat een Jood steelt van een Ongelovige, mag hij houden.
Sanhedrin 57a .

De Ongelovigen zijn buiten de bescherming van de wet en God heeft "hun geld aan Israël ter beschikking gesteld."
Baba Kamma 37b.

Joden mogen gebruik maken van leugens ("uitvluchten") om een Ongelovige te misleiden.
Baba Kamma 113a.

Alle kinderen van Ongelovigen zijn dieren.
Yebamoth 98a.

Ongelovigen-meisjes zijn in een staat van niddah (vuil, smerigheid) vanaf de geboorte.
Abodah Zarah 36b.

Ongelovigen verkiezen seks met koeien.
Abodah Zarah 22a-22b .
sigmund's avatar
| #97699 | 16-03-2010 23:26 | Anders
Koran quotes:

Fighting is obligatory for you, much as you dislike it. - 2:216

If you should die or be killed in the cause of Allah, His mercy and forgiveness would surely be better than all they riches they amass. If you should die or be killed, before Him you shall all be gathered. - 3:157-8

Let those fight in the cause of God who sell the life of this world for the hereafter. To him who fights in the cause of God, whether he is slain or victorious, soon we shall give him a great reward. - Surah 4:74

O believers, take not Jews and Christians as friends; they are friends of each other. Those of you who make them his friends is one of them. God does not guide an unjust people. - 5:54

Allah will humble the unbelievers. Allah and His apostle are free from obligations to idol-worshipers. Proclaim a woeful punishment to the unbelievers. - 9:2-3

When the sacred months are over, slay the idolaters wherever you find them. Arrest them, besiege them, and lie in ambush everywhere for them. - 9:5

Whether unarmed or well-equipped, march on and fight for the cause of Allah, with your wealth and your persons. - 9:41

Fight those who believe neither in God nor the Last Day, nor what has been forbidden by God and his messenger, nor acknowledge the religion of Truth, even if they are People of the Book, until they pay the tribute and have been humbled. - 9:29 (another source: ) The unbelievers are impure and their abode is hell. (another source: ) Humiliate the non-Muslims to such an extent that they surrender and pay tribute.

O Prophet! Make war on the unbelievers and the hypocrites. Be harsh with them. Their ultimate abode is hell, a hapless journey's end. - 9:73

Unbelievers are enemies of Allah and they will roast in hell. - 41:14

When you meet the unbelievers, smite their necks, then when you have made wide slaughter among them, tie fast the bonds, then set them free, either by grace or ransom, until the war lays down its burdens. - 47:4

Muslims are harsh against the unbelievers, merciful to one another. - 48:25

Prophet! Make war on the unbelievers and the hypocrites and deal sternly with them. Hell shall be their home, evil their fate. - 66:9

As for the man who steals and the woman who steals, cut off their hands as punishment for what they have earned, an exemplary punishment from Allah. - Surah 5:38
Anders's avatar
| #97701 | 16-03-2010 23:32 | Anders
1. O ye who believe! Murder those of the disbelievers .... and let them find harshness in you. [Koran, Repentance: 123]

2. Humiliate the non-Muslims to such an extent that they surrender and pay tribute. [Koran, Repentance: 29]

3. O believers, do not treat your fathers and brothers as your friends, if they prefer unbelief to belief, whosoever of you takes them for friends, they are evil-doers. [Koran, Repentance: 20]

4. Let not the believers take the unbelievers for friends.... whoso does that belongs not to God. [Koran, The House of Imram: 60]

5. The earth is flat, and anyone who disputes this claim is an atheist who deserves to be punished. [Muslim religious edict, 1993 Sheik Abdel-Aziz Ibn Baaz Supreme religious authority, Saudi Arabia]

6. If someone becomes a Muslim then apostatizes, he would be asked to repent; if he does not repent, he should be killed. [Imam al-Shafi'i, The Ordinances of the Qur'an (part 1, p. 289)]

7. Somebody may say: ‘Do you want to deny freedom to people?' We say to him: ‘If what is meant by freedom is to disbelieve in God's religion, or the freedom of infidelity and apostasy, then that freedom is abolished and we do not recognize it; we even call for its eradication, and we strive to oppress it. We declare that publicly and in daylight"' [Dr. Taha Jabir's, "The Islamic Society" April 17,1984, p. 26]

Seems like all the "peace" is saved for other Muslim's, where war and hellfire is served to everyone else.
Anders's avatar
| #97702 | 16-03-2010 23:33 | Tzolkin
Bali was a false flag:


Heeft er nooit iemand dergelijke documentaires gemaakt over de moorden op Fortuyn en Van Gogh of over die lachwekkende 'aanslag' op 30 april in Apeldoorn?

Okay Van Gogh maakte een film (en werd mede daarom wss vermoord) maar als je ernaar zoekt kom je weinig of niets tegen behalve wat documenten over Fortuyn en de JSF.
| #97704 | 16-03-2010 23:34 | Tzolkin
Deel 1 en 2 zijn wat zwak, maar deel 3 en 4 laten weinig ruimte voor discussie: false flag.

Waar zijn de journalisten...?
| #97706 | 16-03-2010 23:41 | Anders
@ sigmund

talmoed en koran = barbarse achterlijkheid
de bijbel (oude testament) doet er niet onder
Anders's avatar
| #97709 | 17-03-2010 00:07 | Slaz
Ongelofelijk, ongelofelijk, ongelofelijk.
Ik heb nog nooit zo een arrogante dwaasheid gezien. Anders, wat ben jij een ongelofelijk gefrustreerd kind, hoe vaak, HOE VAAK is er op je belachelijke aannames en uit de context gerukte quran snippets uitgelegd, TE VAAK, jij hoort blijkbaar alleen wat jij horen wilt, TE VEEL onzin om ergens nog een inhoudelijke discussie van te maken want je bent totaal niet te volgen. Dit is waanzin.
Slaz's avatar
| #97711 | 17-03-2010 00:10 | Tzolkin
Als we beide quotes naast elkaar leggen zie ik achter de talmud een onmenselijk, beestachtig karakter: psychopathisch, misdadig, harteloos, leugenachtig, met het misselijkmakende superioriteitsgevoel van een boosaardige 8-jarige.

Achter de Koran zie ik een imperialistische, oorlogszuchtige, arrogante gedachtegang.

Gelukkig hoef ik niet te kiezen, maar als het zou moeten is het 100 op 100 keer de Koran.
| #97712 | 17-03-2010 00:20 | Anders
@Slaz

Nou Slaz, ik heb die teksten niet bedacht. Ze staan in jouw favoriete boek, de koran en in dan andere achterlijke boek talmoed.
Geen idee dus, waarover jij je zo opwind. Het staat er.

N.a.v. Tzolkin (het naast elkaar leggen van de boeken) is mijn conclussie voor beide boeken: onmenselijk, beestachtig, psychopathisch, misdadig, harteloos, leugenachtig, met het misselijkmakende superioriteitsgevoel van een boosaardige 8-jarige met imperialistische, oorlogszuchtige, arrogante gedachtegangen.

De gevolgen van deze twee boeken en de bijbel is hetgeen wat je dagelijks kunt lezen en bekijken (krant, tv, internet ....)

Dag Slaz !
Anders's avatar
| #97714 | 17-03-2010 00:25 | P.uncia
zie ik achter de talmud


Tja Tzolkin dat is de sanhedrin, niet echt fraai..
P.uncia's avatar
| #97715 | 17-03-2010 00:26 | Tzolkin
De gevolgen van deze twee boeken en de bijbel is hetgeen wat je dagelijks kunt lezen en bekijken (krant, tv, internet ....)

Mijns inziens zijn het enkele zogenaamde aanhangers van de talmud die verantwoordelijk voor alle ellende in deze wereld, ook die van hen zelf, waarbij ze - Joden mogen gebruik maken van leugens ("uitvluchten") om een Ongelovige te misleiden - de schuld op de moslims schuiven.

Een wereld zonder zionisten is een betere wereld.
| #97716 | 17-03-2010 00:31 | Anders
@ Slaz

Ik heb het jou al eerder uitgelegd: geen authenticiteit en geen copyright in de tijd dat deze boeken werden geschreven. Er was een selecte elite die kon lezen en schrijven.
Alles werd aangepast aan de (achterlijke) ideeën, wensen, ideologieën, strategieën van de heersende macht.

Religies, alle religies zijn door mensen gemaakte producten.
Leg je daar nou eens bij neer.
Niets uit de hemel aangereikte kleitabletten, mannen op wolkjes, engelen, duivels, satanfiguurtjes, etc. - allemaal spinsels.
Anders's avatar
| #97717 | 17-03-2010 00:36 | P.uncia
Een wereld zonder zionisten is een betere wereld.


Vandaar mijn artikel over het Ierse referendum over godslastering (de strekking wordt niet echt begrepen door de leden)....
P.uncia's avatar
| #97718 | 17-03-2010 00:38 | Slaz
Nee Anders, die teksten staan niet zo in de edele koran.
Als jij zegt "toen ik aangevallen werd en de dood in ogen zag, waarop ik mijn pistool tevoorschijn hiel en mezelf verdedigde door hem te vermoorden." ga ik niet zeggen dat er staat "anders hiel zijn pistool te voorschijn en vermoorde", dat doe jij wel met de koran, of nee, jij doet het niet, jij papegaait iemand die dat wel doet. Contextneukerij noem je dat, totaal onwetenschappelijk.
Slaz's avatar
| #97769 | 17-03-2010 14:05 | Anders
@ Slaz

Nee Anders, die teksten staan niet zo in de edele koran.


Jawel, Slaz, probeer nou eens de feiten onder ogen te zien.
Er is niets 'edels' te vinden in de koran, de talmoed en de bijbel.
Wat er wel in te vinden is zijn oproepen die: onmenselijk, beestachtig, psychopathisch, misdadig, harteloos, leugenachtig, boosaardig, imperialistisch, oorlogszuchtig en arrogante zijn.
Anders's avatar
| #97771 | 17-03-2010 14:15 | Slaz
@Anders,
Sorry, ik vertrouw eerder mijn eigen interpretatie en de interpretatie van 99% van de islamitisch geleerden van nu en vroeger dan op jouw en je gepapegaai van op commerciële bewuste islamofoben met hen anti-islam/religie propaganda.
Slaz's avatar
| #97782 | 17-03-2010 16:13 | Anders
@ Slaz

Jij hoeft mij niet te vertrouwen maar wat je wel kunt doen is kennis nemen van aan jou aangedragen bronnen / boeken.

De koran is 1400 eeuwen geleden geschreven en mag niet bekritiseerd worden. Daar ligt het probleem !

Als of er in 1400 eeuwen niets zou zijn veranderd .... het boek is geschreven door mensen en daar is niets goddelijks aan (tenzij jij inderdaad geloofd in een engelman Gabriel die aan een analfabeet iets influistert).
De meeste zogenaamde profeten waren trouwens epileptici wat hun 'waan / godswaan' verklaart.

Jij kijkt geen nanometer verder dan je neus lang is, dat is ook een probleem. Je hebt niet eens aangedragen bronnen / boeken bekeken en nader onderzocht.
Zoals b.v. de boeken 'Islam voor Varkens (niet-moslims)' en
'Zelf Koran Lezen'. De boeken zijn geschreven door een arabist die islamoloog is. Wat wil je nog meer ?

Vooral zou ik aanbevelen:
Why I Am Not a Muslim by Ibn Warraq (pseudoniem in verband met zijn veiligheid als afvallige moslim.)
Jij kunt Why I Am Not a Muslim downloaden als pdf-file.

Ik denk dat je lekker in je eigen hol blijft slapen. Dan geld voor jou:
“Als iemand die een mening aanhangt, die hem gedurende zijn jeugd is onderwezen of waartoe hij later is overgehaald, elke twijfel die in zijn hoofd opkomt onderdrukt en wegduwt, doelbewust vermijdt boeken te lezen en mensen te spreken die dat geloof in twijfel trekken of ter discussie stellen, en vragen ongepast vindt die niet gesteld kunnen worden zonder dat geloof te verstoren - dan is dat leven van die man één grote zonde tegen de mensheid. ”
William Kingdon Clifford (1845 - 1879) Brits wiskundige en filosoof.

Succes
Anders's avatar
| #97784 | 17-03-2010 16:37 | Ness
Kan het nou afgelopen zijn? Je denkt toch niet echt dat mensen van mening veranderen of hun diepste overtuigingen overboord gooien omdat een gast ergens op een blog ze flink op de tenen staat te trappen, Anders?

Je hebt nog meer last van bekeringsdrang dan een missionaris!
Bepaald géén reclame voor atheïsten!
Ness's avatar
| #97785 | 17-03-2010 16:41 | Slaz
Je hebt nog meer last van bekeringsdrang dan een missionaris!

Kop - spijker.
Slaz's avatar
| #97787 | 17-03-2010 17:01 | Anders
@ Ness + Slaz

Hoezo 'bekeringsdrang' ?

Ik schrijf: "Jij hoeft mij niet te vertrouwen maar wat je wel kunt doen is kennis nemen van aan jou aangedragen bronnen / boeken."

Vervolgens komen anderen aan het woord, o.a. door te verwijzen naar boeken.
Als afsluiting verwijs ik naar een uitstekend doordachte quote van de beroemde W.K. Clifford, wiskundige en filosoof, die slaat op veel van wat ik hier aan reacties van o.a. Slaz heb gehad. Met name de laatste :)

Wat wil je nog meer :)
Anders's avatar
| #97788 | 17-03-2010 17:08 | Anders
@ Ness

Je denkt toch niet echt dat mensen van mening veranderen of hun diepste overtuigingen overboord gooien omdat een gast ergens op een blog ze flink op de tenen staat te trappen, Anders?


"op tenen trappen" ?

Speciaal voor jou een quote:
"Wij zijn allen geneigd te denken dat de wereld zich aan onze vooroordelen moet aanpassen. De tegenovergestelde visie verlangt enig nadenken, en de meeste mensen gaan liever dood dan dat ze nadenken. Dat doen ze dan ook."
Bertrand Russell (The ABC of Relativity, blz 168)

Bertrand Russell - Brits filosoof, historicus, logicus, wiskundige, voorvechter voor sociale vernieuwing, pacifist en een prominent rationalist. Russell ontving in 1950 de Nobelprijs voor de Literatuur.
Anders's avatar
| #97789 | 17-03-2010 17:15 | Ness
Dat je ophoudt met je gezeik :) het is volkomen off-topic.

Het punt was: moslims bashen is okay, joden bashen is een misdaad, en daar heb ik je nog niet over gehoord, Anders.
Ness's avatar
| #97791 | 17-03-2010 17:45 | OEPS
@ | 16-03-2010 16:52 | Slaz:>>Onzin, er is geen enkel terrorist die iets uit de naam van de profeet doet, geen ENKEL moslim die dat doet.....]Geloof je in eigen leugen.? he,he,..Kijk maar eens naar de types die op allerlei youtube-fimpjes staan te schreeuwen dat de islam zal overwinnen en dat alle ongelovigen dood zullen gaan. Overal in de wereld waar gedonder is zijn zij er bij betrokken. En overal roepen ze op tot vernieteging van de mensen die de Islam niet aanhangen (zie de TV dagelijks). Koran is in de Mohammedaanse visie eeuwig en ongeschapen, bestond dus al voor de oerknal, en is het onveranderlijke woord van Allah zelf. En elke niet berozebrilde kenner van de koran weet dat daarin de minachting voor en de terreur (jihad) tegen de ongelovigen op talloze plaatsen wordt voorgeschreven. De hadith, de daden en woorden van de profeet in het dagelijks leven, is alleen maar een bevestiging daarvan. http://www.youtube.com/watch?v=LAtDNPkLStk&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=gCNtKSLZNJY http://www.youtube.com/watch?v=R9C7WY8NiHY http://www.youtube.com/watch?v=VQE8bf1T5H8 enz.......
| #97794 | 17-03-2010 18:01 | Anders
@ Ness

Alle monotheistische religies bevechten elkaar en roepen in hun boeken op tot moord en het uitroeien van niet-gelovigen.
Vooral de drie grote religies discrimineren vrouwen en homo's.

De situatie in de door Israël bezette gebieden veroordeel ik!
De GAZA-strook is een ghetto met de kenmerken met een strafkamp, die bewaakt wordt door Israël en waarbij Israël bijna alleen humanitaire hulp op een minimumniveau wil toelaten. Ook het luchtruim en de zeezijde worden door Israël bewaakt. De GAZA-strook krijgt steeds meer de trekken van een openluchtgevangenis.
Verhagen (CDA) staat 100% achter Israël.
Mijns inziens kweekt Israël moslimterrorisme door haar bezettingspolitiek en nederzettingenbeleid.

Voor de rest ben ik het helemaal eens met OEPS.
De islam is religieus fundamentalistisch fascisme.
Anders's avatar
| #97795 | 17-03-2010 18:02 | Slaz
Onzin, er is geen enkel terrorist die iets uit de naam van de profeet doet, geen ENKEL moslim die dat doet.
Slaz's avatar
| #97799 | 17-03-2010 18:53 | OEPS
@Slaz:of er is geen enkel terrorist die iets uit de naam van de Alah doet, geen ENKEL moslim die dat doet.
| #97802 | 17-03-2010 20:16 | Slaz
Jij zegt profeet, niet Allah, en je gelooft toch niet in Allah?
Slaz's avatar
| #97804 | 17-03-2010 20:35 | Anders
@ Slaz
Onzin, er is geen enkel terrorist die iets uit de naam van de profeet doet, geen ENKEL moslim die dat doet.


De moord in 2004 op Theo van Gogh werd gepleegd door Mohammed Bouyeri.

Bouyeri handelde naar eigen zeggen uit geloofsovertuiging. Hij hangt een zeer extreme interpretatie van de Koran aan. In de zomer van 2004 vertaalde hij de tekst "Verplichting van het doden van degene die de profeet [...] uitscheldt [sic]" van de islamitische geleerde Ahmad ibn Tajmijja (1263-1328). In zijn ogen was Van Gogh een zogenaamde "Vijand van de Islam" die moest sterven. Hij zag zichzelf als een instrument van God en zocht bewust het vuurgevecht met de politieagenten om als martelaar te kunnen sterven. In zijn opvatting is een democratie in strijd met de wetten van God. Hij was er daarom ook bewust op uit om als terrorist de Nederlandse bevolking vrees aan te jagen en het politieke bestel te ontwrichten.

Van Gogh werd door Bouyeri door acht kogels getroffen. Hierna sneed Bouyeri met een groot, gekromd mes de hals van Van Gogh door en stak dit mes diep in diens lichaam. Met een kleiner fileermes werd een brief gericht aan Ayaan Hirsi Ali op zijn lichaam gestoken. Bouyeri gaf met enkele uitspraken direct een indruk van zijn motieven.
Omstander: "Dit kan toch niet, dit kan je toch niet maken."
Bouyeri: "Dat kan ik wel en dan weten jullie ook wat je te wachten staat."
Hierna liep Bouyeri rustig het nabijgelegen Oosterpark in.

Heeft allemaal niets met de Islam te maken, toch Slaz?!

Op 11 juli 2005 hoorde Bouyeri een levenslange gevangenisstraf tegen zich eisen.
Fijn, voor altijd op 2x4 vierkantemeter zijn meester (allah) bidden.
Anders's avatar
| #97809 | 17-03-2010 21:45 | sigmund
Over de moord op Theo van Gogh:

Prettig weekend, ondanks alles (dvd en boek)

Nog voordat de film werd uitgezonden scoorden we in de publiciteit met ons nieuws dat de AIVD vrijwel alle Hofstadgroepleden had benaderd voor de dienst te komen werken. De inlichtingen- en veiligheidsdienst bleek diep te zijn geinfiltreerd in het Hofstadnetwerk. Dit schreef het Parool:

AMSTERDAM – Vrijwel alle leden van de Hofstadgroep zijn door de AIVD gevraagd om voor deze veiligheidsdienst te werken. Dit zegt de ex-advocaat van Hofstadgroep-verdachte Zakaria T., Jan Vlug, in de documentaire Prettig weekend ondanks alles, vanavond bij BNN.

Zowel T. als Jason W. zou na een reis naar Pakistan door de AIVD zijn benaderd. Volgens Vlug hebben beiden het aanbod geweigerd. In de documentaire wordt de vraag opgeworpen of ook Mohammed B. , de moordenaar van Theo van Gogh, voor de AIVD heeft gewerkt. Volgens Vlug zou het ‘veel verklaren’ als B. informant is geweest. ”Ze lagen bij iedereen in de struiken behalve bij Mohammed B.”

De AIVD heeft laten weten dat vragen over een mogelijke informantenrol van de moordenaar van Van Gogh onder de geheimhoudingsplicht vallen. Vlug: ”Als ik directeur van de AIVD was, zou ik zeggen: ‘Mohammed B. een informant? Ben je helemaal gek!’ Tenminste, als het niet waar was. Als het wel waar was, zou ik mij ook op geheimhoudingsplicht beroepen.”

De documentaire is door Katja Schuurman en enkele onderzoeks- journalisten gemaakt voor Column Producties, het bedrijf van Van Gogh en Gijs van de Westelaken. ”Wat oorspronkelijk was bedoeld als een persoonlijk document van Katja over Theo, is uiteindelijk een keiharde documentaire geworden,” aldus Van de Westelaken.

Robert Maanicus, advocaat van Jason W., zegt niet te weten of W. is benaderd. Wel zat het huis van zijn cliënt aan de Antheunisstraat vol afluisterapparatuur en was het volgens de makers van de documentaire een ‘AIVD-huis’, een huis dat de dienst via via aan verdachten verhuurt zonder dat zij het weten.

Voor het onderzoek naar de moord op Van Gogh wilde justitie de tapverslagen van de afgeluisterde gesprekken uit de Antheunisstraat hebben. De AIVD wilde alleen de banden vanaf 3 november ter beschikking stellen. Eerst beweerde de dienst dat de rest was gewist, later heette het dat ze niet konden worden afgestaan omdat het risico te groot was dat de bronnen bekend zouden worden. De makers stellen: ‘Die bron moest dus vóór 3 november worden beschermd – daarna was dat kennelijk niet meer nodig. Daarmee kon het alleen gaan om Mohammed B.’

Parool
sigmund's avatar
| #97810 | 17-03-2010 22:13 | sigmund
@Tzolkin

Ik merkte later pas, dat de link niet de docu was, die ik eigenlijk bedoelde. Volgens mij hebben ze hem 'opgepimpt', maar daar is hij niet beter van geworden. In deel een wordt wel heel 'lollig' gedaan. Ik zie liever pure info. Maar goed het blijft een duidelijk verhaal. flase flag. Net als 7/7 London, 11/3 Madrid, heel 9/11. Dus dat die moslimextremisten de schuld aan alle ellende in de wereld hebben, waag ik te betwijfelen. r is veel partijen veel aan gelegen, om die indruk te wekken.

"The truth is, there is no Islamic army or terrorist group called Al Qaida. And any informed intelligence officer knows this. But there is a propaganda campaign to make the public believe in the presence of an identified entity representing the 'devil' only in order to drive the TV watcher to accept a unified international leadership for a war against terrorism. The country behind this propaganda is the US . . ." -- Former British Foreign Secretary Robin Cook
sigmund's avatar
| #97811 | 17-03-2010 22:24 | sigmund
Hamas is a Creation of Mossad
by Hassane Zerouky

Thanks to the Mossad, Israel's "Institute for Intelligence and Special Tasks", the Hamas was allowed to reinforce its presence in the occupied territories. Meanwhile, Arafat's Fatah Movement for National Liberation as well as the Palestinian Left were subjected to the most brutal form of repression and intimidation

Let us not forget that it was Israel, which in fact created Hamas. According to Zeev Sternell, historian at the Hebrew University of Jerusalem, "Israel thought that it was a smart ploy to push the Islamists against the Palestinian Liberation Organisation (PLO)".

The Taliban was a construct of the CIA and was armed by the CIA….Republican Congressman Dana Rohrabacher

“Let me repeat that: The Clinton administration, along with Saudi Arabia and Pakistan, created the Taliban…” Rohrabacher

It seemed like a great idea, back in the ’80s to– embolden– and train and equip– Taliban, mujahidin, jihadists against the Soviet Union, which had invaded Afghanistan. And with our help, and with the Pakistani support– this group– including, at that time, Bin Laden, defeated the Soviet Union. Secretary of State Hillary Clinton, Oct. 7th, 2009
sigmund's avatar
| #97812 | 17-03-2010 22:35 | Tzolkin
sigmund: die quote van Cook is zeer bekend, maar heeft hij dat werkelijk gezegd? Ik heb namelijk nooit de originele bron van die quote kunnen vinden. Google geeft alleen een hele resem blogs en alternatieve sites die de quote hebben overgenomen. Niet dat ik denk dat Al Q werkelijk bestaat. Alleen de naam al zou door 'echte' Arabische verzetsstrijders nooit worden gebruikt, aangezien het niet zo'n complimenteuze term is.

Voor al die shit is het wachten tot een echt zwaargewicht uit de school klapt en/of tot de mediagiganten eindelijk echt gaan uitzoeken hoe een en ander in elkaar steekt.

Ik dagdroom wel eens van een zwaar gefrustreerde Obama, in de hoek gedreven door AIPAC en de banken, die live op TV helemaal leegloopt :) Het zal bij dagdromen blijven.
| #97814 | 17-03-2010 22:46 | sigmund
@Anders & Slaz


Soerat Al Kaafiroen :
In de Naam van Allah, de Meest Barmhartige, de meest Genadevolle.

Zeg: “O ongelovigen.

Ik aanbid niet wat jullie aanbidden.

En jullie zullen nooit aanbidden wat ik aanbid.

En ik zal nooit aanbidden wat jullie aanbidden.

En jullie zullen nooit aanbidden wat ik aanbid.

Daarom, voor jullie jullie geloof en voor mij mijn geloof.”
sigmund's avatar
| #97815 | 17-03-2010 23:06 | sigmund
@Tzolkin

Wikipedia: In a column for the Guardian[14] four weeks before his death, Cook caused a stir when he described Al-Qaeda as a product of a western intelligence:

“ Bin Laden was, though, a product of a monumental miscalculation by western security agencies. Throughout the 80s he was armed by the CIA and funded by the Saudis to wage jihad against the Russian occupation of Afghanistan. Al-Qaida, literally "the database", was originally the computer file of the thousands of mujahideen who were recruited and trained with help from the CIA to defeat the Russians.[15]

Obama in de hoek gedreven door AIPAC? I don't think so...
http://www.youtube.com/watch?v=0cOJNC2EuJw

Reviewing the speech, Ha'aretz Washington correspondent Shmuel Rosner concluded that Obama "sounded as strong as Clinton, as supportive as Bush, as friendly as Giuliani. At least rhetorically, Obama passed any test anyone might have wanted him to pass. So, he is pro-Israel. Period."

Israel is "our strongest ally in the region and its only established democracy," Obama said, assuring his audience that "we must preserve our total commitment to our unique defense relationship with Israel by fully funding military assistance and continuing work on the Arrow and related missile defense programs." Such advanced multi-billion dollar systems he asserted, would help Israel "deter missile attacks from as far as Tehran and as close as Gaza." As if the starved, besieged and traumatized population of Gaza are about to develop intercontinental ballistic missiles.

Obama offered not a single word of criticism of Israel, of its relentless settlement and wall construction, of the closures that make life unlivable for millions of Palestinians.
sigmund's avatar
| #97816 | 17-03-2010 23:17 | Slaz
Zucht... zucht... zucht....
Neem hier maar een kijkje:
http://www.load-islam.com/artical_det.php?artical_id=414&subsection=Misconceptions

Voor de rest, de groeten.
Slaz's avatar
| #97817 | 17-03-2010 23:22 | sigmund
'Whoever controls the media, controls the mind.’
Jim Morrison
sigmund's avatar
| #97829 | 18-03-2010 00:38 | Anders
@Soerat Al Kaafiroen
"In de Naam van Allah, de Meest Barmhartige, de meest Genadevolle.

Goh, wat een barmhartig man, die allah, in wiens naam Mohammed Bouyeri Theo van Gogh heeft vermoord.

Wat genadig van deze allah om mensen de straat op te schoppen met de boodschap om ongelovigen te vermoorden.

Lekker dan, die allah van jouw. Wil ik niets mee te maken hebben.
Anders's avatar
| #97830 | 18-03-2010 00:53 | Anders
@sigmund
"Zeg: “O ongelovigen."

Het woord 'geloof' zegt alle al.
Geloof, geen waarheid.

Waarom zou ik ook maar voor een millimicron respect moeten opbrengen voor mensen die geloven in uit de lucht aangereikte kleitabletten (Mozes), een man met vleugels (engel Gabriel), ene satan die men in Mekka met stenen bekogelt en andere duivels, ene Mohammed die beweerde profeet te zijn (godsdienstwaan - epilepcie)en zich vergrijpt aan een meisje van 9 jaar (Aïsja) en die middels een boek achterlijkheid introduceerd en aanzet tot gruweldaden ?!

De vliegende theepot, het groene spaghettimonster, het jodendom, het christendom, de islam - allemaal spinsels.
Anders's avatar
| #97832 | 18-03-2010 01:14 | Ness
Komop Anders wat een pestbui... misschien knap je hier wat van op lol
Ness's avatar
| #97834 | 18-03-2010 01:26 | P.uncia
De vliegende theepot, het groene spaghettimonster, het jodendom, het christendom, de islam - allemaal spinsels.


Yezz sure, alhoewel er veel goedwillende mensen zijn is iedere religie een bron van kwaadwillendheid, bedrog en dictatuur.

Het probleem begint met mensen die op de stoel van de Schepper gaan zitten en hun sheeple gaan uitleggen wat de waarheid is en hoe zij moeten leven om in het "paradijs" te komen.

Als heiden (geen atheïst) ben ik volgens iedere religie geen mens maar een soort dier dat spreken kan en heb absoluut geen recht op wat voor "vergeving" dan ook.

Mwoah, liever geen "vergeving" dan misdaden begaan uit naam van een religie.
P.uncia's avatar
| #97835 | 18-03-2010 08:08 | sigmund
De werkelijkheid, zoals die zich aan ons voordoet, daarvan is het allergrootste gedeelte onverklaard. We weten niet hoe het zit met materie, tijd, ruimte en energie. Als je je met die verborgen werkelijkheid bezig houdt, dan betreedt je het terrein van het grote mysterie. Theoretische natuurkunde en religie houden zich hiermee bezig.

Voor de zoekers naar dit mysterie zijn bepaalde boeken een waardevolle gids op hun pad. Maar aangezien de werkelijke werkelijkheid zich niet laat omschrijven d.m.v. onze taal, is er veel verwarring over de teksten. Ze lijken soms volkomen met elkaar in tegenspraak.

Elke vorm van fanatisme lijdt tot ellende en uitsuiting. Het stellen van het eigen subjectieve gelijk boven dat van een ander. Dat geldt overigens ook voor andere, niet-religieuze, onderwerpen. Neem pelsdierenfokkerijen en hun tegenstanders, voetbalsupporters etc.

Maar geldt voor bijvoorbeeld voetbal ook, dat we het maar beter af kunnen schaffen? Al die rellen en ellende. En wat dacht je van die gemene overtredingen en bessures. Maar die voetbalsupporters kunnen mijn bloed wel drinken, als ik ze zeg, dat we beter af zijn zonder voetbal.

Religie is niet de oorzaak van alle ellende. Dat zijn wij mensen en ons belachelijke idee, dat wij degenen zijn, die weten hoe het zit. Dat we beter, slimmer, wijzer, beschaafder zijn. Dat wij altijd proberen onze eigen problemen proberen op te lossen via een ander. Als de ander zich anders gedraagt, dan is mijn probleem voorbij. Maar als een ieder nu eens eerst de problemen in zichzelf zou oplossen, dan kwamen we een stuk verder.

Alle religies en heilige schriften af doen als onzin en geweldadig, is als het kind weggooien met het badwater. Of in dit geval liever gezegt, de damanten weggooien en de stront overhouden.

“Waarom kijkt u naar de splinter in het oog van een ander, en merkt u de balk niet op in uw eigen oog? Hoe durft u tegen een ander te zeggen: Laat mij die splinter eens uit uw oog halen, terwijl u zelf een balk in uw oog hebt? Huichelaar, haal eerst die balk uit uw eigen oog, dan ziet u pas scherp genoeg om die splinter uit het oog van de ander te halen” (Mattheüs 7:3-5, Groot Nieuws Bijbel).
sigmund's avatar
| #97836 | 18-03-2010 08:13 | sigmund
When I read the Bhagavad-Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous." ~ Albert Einstein
sigmund's avatar
| #97837 | 18-03-2010 08:25 | sigmund
@P.unica

"Als heiden (geen atheïst) ben ik volgens iedere religie geen mens maar een soort dier dat spreken kan en heb absoluut geen recht op wat voor "vergeving" dan ook"

En volgens elke religie ben ik, net als jij, als een druppel uit de grote zee of als een straal van de zon.
sigmund's avatar
| #97885 | 18-03-2010 16:39 | OEPS
| @P.uncia:>Yezz sure, alhoewel er veel goedwillende mensen zijn is iedere religie een bron van kwaadwillendheid, bedrog en dictatuur.]neeeeeeeee,dat was 500 jaar geleden!!Wakker worden,nu 2010!het probleem is alleen met de islam.http://video.earthvista.com/video/pW0FhuaBB5A/Mohammed-al-Habash-over-de-Koran-Moslim-extremisme.html
| #97886 | 18-03-2010 16:42 | OEPS
@P.uncia:>http://video.earthvista.com/video/pW0FhuaBB5A/Mohammed-al-Habash-over-de-Koran-Moslim-extremisme.html weer een probleem met Zaplog.nl
| #97897 | 18-03-2010 19:16 | Tzolkin
Dit artikel is weer een goed voorbeeld van de hoofdlijn van het artikel:

http://www.telegraaf.nl/buitenland/6318124/__Moeder_onder_vuur_om_Hitlerkleren_baby__.html?p=26,1
| #98972 | 29-03-2010 12:27 | keuleniscool
Dat de islam een achterlijk geloof is ,
geeft de joden nog geen recht op super terreur .
Alleen eerlijk en gemeend praten is de weg naar vrede.
Maar de joden willen geen vrede , en dat is crimineel !
| #98973 | 29-03-2010 13:03 | Paul2
Keulen,heb je geen andere interesses dan Israël?Altijd dezelfde reacties .Reageer is op een ander artikel.
| #98975 | 29-03-2010 13:09 | keuleniscool
Ik reageer op vele artikelen , maar de super terreur van de joden heeft mijn volle aandacht .
Ik ben diverse malen in ,,het heilige land ,, geweest en heb vele duivels gezien !
| #99271 | 31-03-2010 16:01 | OEPS
@keuleniscool:>>Ik ben diverse malen in ,,het heilige land ,, geweest en heb vele duivels gezien !]]]]]] Haha. Prachtig!
| #122914 | 06-01-2011 12:14 | Verrekijker
Ik vind dat zowel kritiek op Israël als kritiek op religieuze figuren als Mohammed moet kunnen. Alle kritiek moet kunnen, zolang onderbouwd door feiten.
Verrekijker's avatar
| #122927 | 06-01-2011 13:13 | zwart
@verrekijker. Ik schrik me rot. Dit is een heel oud draadje en dat gaat u dan ineens reanimeren. Daar schrik ik dan niet van, maar dat ik het met u eens ben, daar ben ik verschrikkelijk van geschrokken.:)
zwart's avatar
| #122929 | 06-01-2011 13:20 | Verrekijker
@zwart
maar dat ik het met u eens ben, daar ben ik verschrikkelijk van geschrokken.:)

Het is denk ik moeilijk iemand te vinden die het op alle punten met je oneens is. Jammer, ik zou het wel eens mee willen maken, kan wel eens heel erg leerzaam zijn :)
Verrekijker's avatar
| #122946 | 06-01-2011 15:15 | Slaz
Je haalt wel heel erg veel oude artikelen met betrekking tot de islaam naar boven...
Slaz's avatar
| #122949 | 06-01-2011 15:45 | Verrekijker
inderdaad, is zonde van de tijd.
Verrekijker's avatar
aanmelden / inloggen