Door community (initieel ouwe knar), Op maa 27 maa 2017 22:27, 7 reacties,    

Jongens achtige meisjes, meisjes achtige jongens



Tegenwoordig zijn zielenknijpers en big pharma er als de kippen bij.
Daar moet in gesneden worden, haren bewerkt, kleren aangepast, gedrogeerd en geïndoctrineerd. De media doen er alles aan om kinderen in een hokje te persen. Ze MOETEN kiezen. Vreemd, als je bedenkt dat in sommige landen het vermelden van gender bijna verboden is.
Zijn deze transgendertjes altijd blij met wat hun is aangedaan? NEE.
En ook maar al te vaak blijkt bij volwassen transgenders, dat het probleem heel ergens anders zat.

Hier een verhaal van iemand die verstandige ouders had.

I wanted to be a boy. Desperately wanted to be a boy. I thought boys had more fun. I felt like a boy in the way that our society views genders. I liked blue and green more than pink and purple. I remember sitting up as high as I could climb in our huge mulberry tree, bow & arrow in hand, trying to kiss my elbow (a neighbor lady had told me that if I could accomplish this, that I would turn into a boy, which was what I wanted in that moment, as a child, more than anything.)

These things don't make us gay or transgender, they make us unique human beings.

Because my parents never forced me to, I never considered if some of the things that I enjoyed were "boy" things or "girl" things, I was just me. When we begin to tell boys that they must act "this" way, and that girls should act "that" way, and that if they don't, they are transgender; we put children in these tiny boxes that create confusion, frustration, and sometimes, lifelong psychological and emotional damage.


Lees verder op https://www.sott.net/article/346505-Natural-expression-of-gender-The-story-of-a-male-identifying-little-girl-who-didnt-transition
Annotaties:
| #259065 | 29-03-2017 15:20 | Unseen
Onder het CDA is de aanval ingezet op het gezin.
Met als drogredenen dat moeders moesten emanciperen moesten ze aan het werk gaan en kregen ouders van de overheid subsidie om vreemden hun eigen kinderen te laten opvoeden.

In plaats van juist de verbondenheid van het gezin te bevorderen, zodat kinderen goed hechten aan hun ouders en kinderen thuis altijd de veiligheid konden ervaren van een aanwezige ouder, was de roep dat vrouwen onafhankelijk moesten zijn, immers na scheiding dienden ze zelfstandig hun inkomen te kunnen vergaren.
De inzet was scheidende ouders en geen "gezin is de hoeksteen van de samenleving".

Nu is de volgende stap gezet: de aanval op het individu. Met veel homo-propaganda, kinderen die op de basisschool vertelt wordt over homo's, lesbiennes, transgenders en pubers die zich seksueel laten transformeren.
En dit op een leeftijd dat die kinderen nog helemaal niet daarmee bezig zijn, zo in twijfel worden gebracht, dit terwijl ze juist op een leeftijd zijn waarin ze hun identiteit aan het ontwikkelen zijn.

School dient voor kennis overdracht, echter het wordt meer en meer ingezet als mis-vormings instituut, wat gevolgen heeft voor de maatschappij waar deze kinderen hun mis-geïnformeerde stem laten horen.
Unseen's avatar
| #259068 | 29-03-2017 16:52 | Argwaan
Het gevaar schuilt in de benoemingen, alsof het heel belangrijk is dat je dit of dat bent, je MOET kiezen, anders hoor je nergens bij. Hup, daar heb je weer een stukje onvrijheid.
Argwaan's avatar
| #259075 | 29-03-2017 18:27 | Unseen
Jawel hoor als je een jongen bent, hoor je bij de jongens en als je een meisje bent hoor je bij de meisjes. Zeker in de laatste jaren van het basisonderwijs, dan vinden ze elkaar gewoon "stom", dat heeft de natuur echt niet per ongeluk zo geprogrameerd, het helpt bij de identiteits ontwikkeling, van wie je bent.
Daarom doen jongens jongens dingen, zoals op een tractor rijden op de kinderboerderij en meisjes knuffelen de schapen en kippen, trouwens dat deden de kleine jongens bij ons thuis ook.

En nog nooit heb ik een ouder gezien die zijn dochter of zoon dwong om uitsluitend met jongens of meisjes speelgoed te spelen.
Geef maar eens een jongen een barbiepop voor zijn verjaardig, ik denk dat je hem eerder naar je hoofd gesmeten krijgt dat dat ze er vrijwillig mee gaan spelen.

Op basisscholen is de invloed van vrouwen goed te merken, er moet gepraat en gepraat worden, dat geeft kronkels in de hoofden bij jongens, want die willem doen.

Sekse is geen keuze, het is een feit.
De enkeling die zich niet thuis voelt in het eigen lichaam, dient pas op latere leeftijd zich te orienteren, want het merendeel van de mensen die zich laten "ombouwen" hebben daar later spijt van.

Leerkrachten en overheid blijf met je tengels af, van de identiteitsontwikkeling van kinderen, dat is in strijd met art. 8 EVRM (recht op prive en gezinsleven).
Unseen's avatar
| #259085 | 30-03-2017 00:46 | ouwe knar
dat heeft de natuur echt niet per ongeluk zo geprogrameerd, het helpt bij de identiteits ontwikkeling, van wie je bent.
Deels waar. Aan de andere kant is de groepsdruk ook een belangrijke factor.
Het maakt de wereld overzichtelijker als je niet iedere keer, jezelf hoeft uit te vinden. Wiskunde is hier bijvoorbeeld iets voor jongens, terwijl een niet gering aantal jongens gewoon problemen met het vak heeft. In India vindt men het bij uitstek iets voor meiden.

Dan heb je meisjes jongens en jongens jongens. Jongens die zich meer thuis voelen bij meiden en jongens die het liefst zijn bij jongens. En om nog even door te gaan, in Amerika is men zo homofoob, dat het hebben van een beste vriend waar je alles mee kunt bespreken, gelijk uitgelegd wordt als homoseksueel.

Ja, het is waar dat de huidige manier van lesgeven jongens enorm te kort doet, maar om alles aan 'de alwetende natuur' toe te schrijven lijkt mij te ver gaan.
Het blijft het eeuwige dilemma: Nature versus nurture.
ouwe knar's avatar
| #259087 | 30-03-2017 01:43 | Unseen
@OK
Nou, moet je eens kijken vanaf circa klas 1 en 2 van het voortgezet onderwijs, dan begint de intresse in de andere sekse zich echt wel te uiten hoor en dat is echt geen groepsdruk.
Natuurlijk is er niets verkeerd aan als een jongen zich prettiger voelt bij meisjes en vice versa.
Het les geven door vrouwen en de natuurlijke drift van kleine kinderen om de andere sekse "stom" te vinden geef ik toch geen verband met elkaar ?
Unseen's avatar
| #259088 | 30-03-2017 01:45 | Argwaan
Waar het mij om gaat: laat het gaan, het gaat z'n eigen weg, dat heeft de natuur er al lang in geprogrammeerd! Alles wat je er aan wilt "verbeteren" maakt het ziek.
Identiteitsontwikkeling (één woord) gaat vanzelf.
Argwaan's avatar
| #259090 | 30-03-2017 02:17 | ouwe knar
Alles wat je er aan wilt "verbeteren" maakt het ziek.
Yep.

geen verband met elkaar ?
Moet dat dan verband met elkaar hebben?
Mijn punt is, dat de les methode vooral gericht is op de manier van, hoe meisjes zich in het algemeen kennis eigen maken. Inderdaad 'nature'. Jongens blijven jongens, hoezeer je ze ook een meiden les methode opdringt. Je zou kunnen stellen dat jongens hier gediscrimineerd worden.
ouwe knar's avatar
aanmelden / inloggen