Door Ness, Op din 20 dec 2016 10:55, 65 reacties,    

Kerstmis in Duitsland



Dus Duitsland neemt méér vluchtelingen gelukszoekers migranten asieligen op dan alle andere landen ter wereld. En van daar is het maar één open grensje naar hier:

En dit is hoe deze asieligen Duitsland bedanken:

Nu kun je wel zeggen, ja hallo, de goeden niet te na gesproken heh, maar na 50 jaar kennismaking met de in die landen heersende cultuur wordt het wellicht tijd je af te vragen of landen in Europa wel zo'n grote onderwereld nodig hebben - ons eigen maatschappelijk afval komt er nog nauwelijks tussen.

De politieke elite in Duitsland en ook hier denkt het antwoord gevonden te hebben in 'het zich aanpassen' wat tot gruwelijke taferelen leidt:
Als u het niet kunt aanzien, skip dan naar de laatste 30 seconden. Daar is per ongeluk het gezicht van een Duitser opgenomen die de culturele verrijking ook niet ziet zitten. Evenmin als Watson:

Als U stelt dat toch vooral moslims het slachtoffer worden van radicale idioten, dat klopt, maar dat komt omdat zij de verkeerde soort moslims zijn: Shia - die net als de christenen geduldig wachten op hun Mahdi - Alawieten en andere tegensputteraars. Die moeten zó nodig afgemaakt worden dat een paar ongelukjes geoorloofd zijn. De ongelukjes worden immers rechtstreeks naar het Paradijs vervoerd, alwaar een uitgebreide hoerenkast op hen wacht. De EU et al heeft besloten deze Soenniegriezels en anderssoortige kanslozen op alle mogelijke manieren de helpende hand te reiken - zelfs Zwitserland, dat via een referendum een keihard NEE heeft laten horen, moet aan import van religieuze krankzinnigen geloven. Natuurlijk zitten er ook 'gewone gelukszoekers' tussen die zich met geweld een weg naar binnen banen - zie link bovenaan - daarin gesteund door het Europese Hof voor de Rechten van de Mens Hof voor de rechten van radicale koppensnellers en ander tuig.

In tegenstelling tot wat sommigen geloven storen agnosten, atheïsten en ietsisten zich totaal niet aan de diverse uitingen van het Christelijk geloof, en al helemaal niet aan de rijke cultuur en de tradities van het Kerstfeest. Toegegeven, beelden van een gemartelde dode man die aan een kruis hangt is wellicht wat veel van het goede - kinderen schrikken daar nogal van. Maar Paaseieren zoeken? Sinterklaas met dat kruis op zijn pet? Mooie oude kerkjes? Kerstmis? GEEN PROBLEEM. Het zijn de fana-booslims die zich kapot ergeren aan deze afgoderij, en wie daar rekening mee gaat houden moet tot de vijand gerekend worden. In die zin zijn de christenen zelf hun ergste vijand met hun tolerante apekool. Zij koesteren een giftige slang aan hun borst:
En daarom is het feest van de terugkeer van het licht, het feest van de nieuwgeborene, de schone lei, het feest van de toekomstige generatie wel het laatste dat je overboord wilt gooien. Want de symboliek daarvan is zó krachtig dat het alle mensen van goede wil recht in het hart treft. De moslim die zich in dat feest niet kan vinden dondert maar op. Dus hang op die lichtjes en kerstballen, mensen, en laat duidelijk merken dat je niet van plan bent deze traditie los te laten, graag speciaal aan deze ongekozen fascistische vetklep. En vast een prettige kerst!
Annotaties:
| #256941 | 20-12-2016 14:53 | Ness
Overigens is het probleem niet opgelost met het eruit trappen van griezels en idioten maar het helpt wél. Want dit slag laat zich heel gemakkelijk door de usual suspects radicaliseren, terwijl stokers bij autochtonen nauwelijks gehoor vinden, zie Pegida, neo-nazikliekjes ed, die allemaal stelselmatig doodbloeden. En dit is precies het probleem. Neem bijvoorbeeld Irak en Libië. Je zou denken dat na een gruwelijke roofoverval mensen de koppen bij elkaar zouden steken, maar nee: velen gaan heulen met hun overvallers om hun concurrenten uit te moorden. Want die taktiek van terreur en geweld bevalt ze blijkbaar prima. En fuk het plebs.

Soennies zijn zó gebeten op 'afvalligen' en Shia, dat zij zonder gewetensbezwaren de hulp aannemen van de ergsten van de ergsten, de samenwerkende maffia's (waaronder de Arabische) waarvan Frans Timmerflans, die medeschuldig is aan de moord op 200 Nederlanders, een van de creepy boegbeelden is. Deze viezerik wéét wie MH17 neergehaald hebben maar zwijgt en is dus medeplichtig after the fact, net als de chocoking. En durft de bevolking van Europa voor de keus te stellen: óf je haalt je eigen moordenaars binnen onder het roepen van wellekom wellekom, óf we beginnen een oorlog. Met Rusland. En we starten in Oekraïne als het in Syrië niet lukt.
https://www.youtube.com/watch?v=N14U5ZE-N2w
Ness's avatar
| #256943 | 20-12-2016 17:51 | Donkerdoorn
Probleem: niemand weet wie dit gedaan heeft. En gezien de ontwikkelingen nu, zullen we het nooit weten.
Donkerdoorn's avatar
| #256944 | 20-12-2016 18:33 | Ness
Hmmz ik weet niet wat je bedoeld DD, die gasten die de lammetjes hebben doodgeslagen? Zolang er censuur heerst waarbij afkomst niet meer mag worden genoemd ga ik er gewoon van uit dat AL DAT soort misdaden, inclusief steekpartijen en verwarde mannen ellende, door kutmarokkanen et al zijn gepleegd. Je weet niets meer zeker zonder info, daarom neem ik het zekere voor het onzekere, speciaal wanneer daar dingen bij geroepen worden als 'ik maak jou dood'. Da's heel slecht NL's. Dus wat mij betreft schrijf ik voortaan alle misdaden op het conto van allochs, tenzij later iets anders blijkt. Want ik scoor MINSTENS 3 uit 4 zo, da's 75% correct.

Wie de vrachtwagen bestuurde weten we ook niet, zogenaamd, maar die Pakistaan is nog niet op vrije voeten. Wat deed die in de bosjes? Waarom verstopte hij zich voor de getuige? En wat als de Duitse *autoriteiten* besloten hebben de zaken wat te laten afkoelen door verwarring te zaaien? Wat als dit wel degelijk een van de schuldigen is en is de bestuurder, de man met het pistool, nog op vrije voeten? Wie zegt dat er maar 1 dader was? Die dode, gemartelde Pool schijnt een behoorlijk stevige kerel geweest te zijn. Een 1 op 1 gevecht is onwaarschijnlijk.

Of bedoel je Timmerflans? Hij was meteen na de crash in Oekra-land, en hij heeft een en ander aan doofpotten geregeld, en hij heeft de schuld op niks af bij de rebellen gelegd. Als er enig bewijs zou zijn voor schuld van Rusland of rebellen dan was die zaak allang in kannen en kruiken. Maar er is nul komma nul bewijs, alleen een Bellingcatkulverhaal en een voortdurend gehinder en verstoring van het onderzoek ter plekke plus een onderste steen die richting Australie is gezakt. Is voor mij voldoende bewijs: Fransje Vetklep weet er meer van en Fransje Vetklep houdt zijn bek alhoewel hij prima kan liegen, dat hebben we allemaal met eigen ogen mogen aanschouwen. Schuldig dus. Mensen hebben geen rechtbanken nodig om tot een oordeel te komen. Zeker geen rechtbanken waar corrupten, aasgieren en uitvreters aan het pluche plakken. Ik weet genoeg gvd
Ness's avatar
| #256946 | 20-12-2016 20:45 | Nico de Geit
Breivik leest met een kop koffie de krant, en vraagt zich af wie er nu gek is. En waarom hij eigenlijk vast zit.
Nico de Geit's avatar
| #256947 | 20-12-2016 21:01 | Nico de Geit
Als je jonge mannen uit oorlogsgebieden hier naartoe haalt kun je dit soort dingen verwachten. Of het domheid is of slechtheid van de personen die de poorten voor ze hebben geopend, daar kun je alleen naar gissen.

Tip: maak je op tijd uit de voeten. Laat ze maar gaarkoken. En maak je vooral niet druk. Het moet niet jouw probleem worden.
Nico de Geit's avatar
| #256949 | 20-12-2016 22:55 | Donkerdoorn
"Breivik leest met een kop koffie de krant, en vraagt zich af wie er nu gek is. En waarom hij eigenlijk vast zit. "


Ai, jai, jai Nico.....die zin zou ik nog eens 3x doorlezen...
Donkerdoorn's avatar
| #256950 | 20-12-2016 23:13 | Donkerdoorn
Wat ik bedoel Ness: de Paki heeft het niet gedaan en dat het verhaal, wat na een 1, 1.5 uur na de aanslag (alhoewel er nog steeds een kans is dat de dode Pool hier voor verantwoordelijk is) de media in beslag nam nu een doodlopende straat bleek te zijn.

Rita Katz heeft nu de claim, iets is fout gelopen, en wij zullen nooit weten wie het gedaan heeft. De dader wordt niet gevonden of de "dader" wordt ergens overhoop geschoten.

Wedden?
Donkerdoorn's avatar
| #256957 | 21-12-2016 08:57 | Nico de Geit
Misschien was de dader een Friese veehouder. 100% DNA-proof.
Nico de Geit's avatar
| #256960 | 21-12-2016 09:40 | Nico de Geit
Veel jonge, door testosteron gedreven mannen binnen de islam vanwege giga-voortplanting. CIA erbij die ze in gaat zetten om bepaalde doelen te verwezenlijken. Onvoorstelbaar bloedbad.

Dat kalifaat gaat voorlopig niks meer worden. Dan maar als vluchteling naar Duitsland om daar een toekomst op te bouwen. Gaat het ook niet worden. Wat moet je dan met je lage IQ en enorme drive jezelf te bewijzen?

Rondje vrachtwagen over de kerstmarkt. Zalig kerstfeest iedereen.
Nico de Geit's avatar
| #256961 | 21-12-2016 11:39 | Antares
Over de identiteit van de dader is nog niets bekend. Ik maak me eerder zorgen over koele, berekende hoofden die dit zorgvuldig hebben gepland.

Waarom werd er een truck gekaapt die was geladen met staal? Dat rolt nogal lekker door. Hoe komt men vooraf aan zulke informatie, of zou dit allemaal toeval zijn geweest?

Berlijn is de hoofdstad van Duitsland en Duitsland is de aanvoerder van de immigratiepolitiek. Kerst is de hoofdgebeurtenis binnen het christendom. Er is iemand aan het werk die precies weet wat hij doet.
Antares's avatar
| #256963 | 21-12-2016 12:35 | tamso was here
We found it.

Een paspoort is er gevonden.
Het complot is weer compleet.
| #256964 | 21-12-2016 15:37 | Donkerdoorn
Dode Tunesier in 4...3...2...1..
Donkerdoorn's avatar
| #256965 | 21-12-2016 15:48 | Ness
Oh ja ze laten altijd paspoorten slingen, die gekkies. 9/11, Hebdo, noem maar op. In het beste geval klopt het paspoort met de dader, maar er is geen reden om hier optimistisch over te zijn.

Barbertje moet hangen, dus kiezen ze een dader uit, om de gemoederen tot bedraren te brengen. Deden ze vroeger in de Soviet unie ook, als de druk om zaken op te lossen te groot werd. Dan werd je van de straat geplukt en had je het gedaan, en dat werd dan 'onomstotelijk bewezen'.

Khalid Sheik Mohammed werd 183 keer op een waterbordje gelegd tot hij 'bekende' 9/11 te hebben georganiseerd. Hij mocht niet spreken in de rechtbank en had een taser aan z'n lijf vast, om uitbarstingen te voorkomen. Dit stinkt weer eens gigantisch. Niemoller viel het op dat er echt nergens politie te bekken viel de afgelopen weken. http://joostniemoller.nl/2016/12/berlijn-is-schuld-wilders/

Plus de Duitse roverheid was gewaarschuwd, en deed niets. Veeg teken. Het is al te toevallig dat het ALTIJD zo is in dit soort gevallen. Met 9/11 als toppunt: vooraf gewaarschuwd door 18 veiligheidsdienten wereldwijd, inclusief de Russische.

Er zullen binnenkort wel weer 'strenge maatregelen' worden afgekondigd die geen moer gaan helpen maar wel de privacy en de rechten van burgers geweldig beknotten. Die doden zijn gevallen, daarvoor hoef je alleen maar naar de beelden te kijken. Maar waarom en door wie, is maar de vraag.
Ness's avatar
| #256966 | 21-12-2016 15:53 | Ness
http://www.telegraaf.nl/binnenland/27277516/__Asielzoeker_mag_hoger_beroep_hier_afwachten__.html <-- het Oiropees gerechtshof voor de rechten van moslimbroeders en aanverwant tuig probeert de asielige rechtsspraak over te nemen. De plucheplakkers verzetten zich, wellicht terecht dit keer. Want dat Hof gaat geheel buiten zijn boekje.
Ness's avatar
| #256967 | 21-12-2016 15:55 | Ness
Bingo: marketupdate.nl/nieuws/economie/valutacrisis/eu-wil-grenscontrole-op-goud-en-geld-aanscherpen/ <-- stop op cash geld en goud vanwege 'terrorisme'. Da's maatregel 1.
Ness's avatar
| #256971 | 21-12-2016 18:08 | Ness
http://www.telegraaf.nl/buitenland/27287066/__Anis_A._al_langer_in_vizier_politie__.html
Het kan zijn dat deze griezel dingen op zijn kerfstok had die niet makkelijk te bewijzen vielen, hier of elders ter wereld. En dan kan zo'n identiteitsbewijs heel makkelijk neergelegd worden, opdat Barbertje hange. Heb ik op zich niet zoveel bezwaar tegen; het is er weer een minder. Maar de aanwezigheid van dat id-bewijs is héél verdacht. Waarom kwam men niet meteen met die info? Dat had de pakkans - als dit de dader is - behoorlijk vergroot.Maar het blijft allemaal speculatie. Misschien was deze klojo zelfmoord van plan maar zag dat op het laatste moment niet meer zitten. Misschien zijn er naast dit id nog andere sporen gevonden....
Ness's avatar
| #256975 | 21-12-2016 18:47 | Nico de Geit
Er zit een heel netwerk achter. Daar hoor je niets over. De islamitische Staat is een volledig CIA-project.
Nico de Geit's avatar
| #256979 | 21-12-2016 20:32 | Ness
CIA, inderdaad: http://www.dailymail.co.uk/news/article-4054140/How-German-police-bungled-hunt-Europe-s-wanted-man-Asylum-seeker-23-wrongly-blamed-Christmas-market-massacre-jumping-red-light.html

Hij is geronseld. En 'ze' wisten wat er ging gebeuren, maar er zitten ook nog fatsoenlijke onomkoopbare smerissen bij die diensten en die hebben dat Id-bewijs afgedwongen. Want die mensen willen geen gekken laten loslopen, al zitten er bij de geheime diensten nog meer dan bij het ISIS kanonnenvoer. Die samenwerkende geheime diensten, NATO, CIA, Mossad,, dát vormt de organiserende tak van de maffia, en ISIS is een van de uitvoerende takken.
Ness's avatar
| #256980 | 21-12-2016 20:40 | Ness
Nog vergeten: BINGO http://m.telegraaf.nl/article/27288337/onze-veiligheid-staat-op-het-spel
https://www.privacynieuws.nl/nieuwsoverzicht/internationaal-nieuws/171-politics-of-fear/18283-kamer-zou-anti-terreurmaatregelen-versneld-willen-invoeren.html
Die PVV kop heeft trouwens gelijk. Als je de grens sluit en de bestaande wetgeving nou toch eens eindelijk handhaaft hoef je verder geen bijzondere maatregelen te nemen. Je kunt natuurlijk ook het probleem aanvatten waar het zit: bij die rogue geheime diensten en hun bazen, een relatief heel kleine fascistische kliek poenscheppers, neocons en grootgrutters/monopolisten.
Ness's avatar
| #256993 | 22-12-2016 09:43 | DeGrijzeDuif
Ik verbaas me echt immens over je initiële anti islam betoog en vervolgens s de laatste zin voor je laatste reactie...

e kunt natuurlijk ook het probleem aanvatten waar het zit: bij die rogue geheime diensten en hun bazen, een relatief heel kleine fascistische kliek poenscheppers, neocons en grootgrutters/monopolisten.


Als daar het probleem zit, waar ik het overigens mee eens ben, waarom wordt dit dan geheel niet benoemd in je initiële post?
| #256996 | 22-12-2016 10:52 | Ness
Het antwoord staat al in het eerste commentaar duif.
Nog even dit: http://www.telegraaf.nl/binnenland/27290752/__Ook_kerst_krijgt_zwartepiet__.html en http://www.telegraaf.nl/watuzegt/27289937/__Stelling__Kerst_letterlijk_in_ere_houden__.html hier kun je een poll invullen met smerig sturende vragen. Uit de poll blijkt dat policor griezels hebben geklaagd over kerststallen in dat Belgische dorpje onder het mom van atheïsme. Ik moet de eerste atheïst nog tegen komen die zich druk maakt om kerststalletjes. Het is een kutsmoes van degenen die deze maatschappij met geweld willen veranderen.

"Tradities moeten met hun tijd meegaan'. Dat is onjuist. De kern van een traditie is dat die juist NIET met de tijd meegaat, alhoewel de politiek altijd zal trachten een en ander om te buigen. Als het een redelijke eis is kan de bevolking daarin meegaan. Maar het afschaffen van kerst opdat 'booslims zich thuis voelen' is hele foute boel. Er is nl van wederkerigheid geen sprake. Mensen hier moeten maar allerlei primitiviteit accepteren (geslachtsdelen kapot snijden, dierenmishandeling, luizenlappen op de kop, griezelige baardmansen in soepjurken, dumbing down van het onderwijs, gedwongen uithongering gedurende een maand) terwijl moslims naar hartelust mogen klagen over onze vooruitstrevendheid, zoals vrouwen die in hun eentje over straat gaan en vrij gebruik van alkohol, en daarin verandering eisen of afdwingen.

Ik kan geen moslim meer zien en over islam wil ik niks meer horen. Religie gewogen en véél te licht bevonden. Tolerantie is op. Benner helemaal klaar mee. Wie niet tegen Nederlanders en hun gewoonten/cultuur kan rot maar op. Opschuiven is er niet meer bij. Tot hier en niet verder. Grens bereikt. Ik heb expres dat plaatje van kindje Jesus geplaatst omdat dit voor moslims godslasterlijk is. Daar gaan ze maar aan wennen dan. Niemand heeft om deze mensen gevraagd. Ze komen hier onder dekking van precies die ratten die WIJ nou al eeuwen proberen te lozen en verzieken de boel, verpesten de sfeer, dringen hun barbaarse gebruiken op, nemen hele buurten en steden over, en importeren alle gebreken van hun koeltoer, hun geweldig vermogen tot zelfmedelijden, uitvreten en navelstaren voorop. De beurt is aan de autochs om te radicaliseren.

lezenswaardig: http://www.geennieuws.com/2016/12/terreuraanslag-berlijn-is-het-een-opzetje-om-merkel-weg-te-krijgen/
http://www.telegraaf.nl/buitenland/27291296/__Justitie_wist_van_aanslagplan_Amri__.html
Ness's avatar
| #256997 | 22-12-2016 11:13 | Ness
Over die stelling 'laten we kerst in ere houden': ja laten we dat vooral doen. Gun de christenen hun geloof en hun tradities, en gooi niet het kind van de spiritualiteit met het badwater van achterhaalde religie en leeglopende kerken weg. Die eer heeft het christendom ten volle verdiend want juist de goede kanten ervan zijn nu permanent deel van de almene mores, de humanistische insteek, de beschaving.

Dat de kerken leeglopen is een vooruitgang. Veel mensen geloven, maar niet in de pastoor of dominee, en laten zich door soepjurken dus niets meer wijsmaken. Hun geloof is daar evengoed niet minder om geworden. We hebben het hier over minstens de helft van de bevolking, niet over een smaldeel zwarte kousen. Als meer dan de helft van de bevolking wordt gediscrimineerd ten gunste van 5% idioten is er iets heel erg mis met de maatschappij.
Ness's avatar
| #256999 | 22-12-2016 11:21 | Ness
***Geïmporteerde idioten gvd. Niet-eigen. Er is een reden dat de islam niet pakt op zg boze blanken. 'Foute genen', dwz kouwe kikkerse, techneuterse, no nonsense, eigenzinnige, onafhankelijke, sta-op-je-eigen-pootjes genen. Leve de Neanderthalers :)
Ness's avatar
| #257000 | 22-12-2016 11:42 | DeGrijzeDuif
Overigens is het probleem niet opgelost met het eruit trappen van griezels en idioten maar het helpt wél.

Op wie doel je hier nu eigenlijk Ness? Want je laatste "rant" doet vermoeden dat je hier eigenlijk alle islamieten bedoelt.
| #257001 | 22-12-2016 11:58 | Antares
Ness,
Het komt allemaal door de Romeinen: christendom (dus ook pseudo-jodendom), fiatgeld, brood & spelen, dienstplicht, centralisme, belastingdienst. Kortom: dictatuur. (Had ik gentech al genoemd?)

Die slag hebben we al verloren. Niets meer aan te doen.

266px-Exercitus_romanus_80AD_png.png
Antares's avatar
| #257002 | 22-12-2016 12:07 | Antares
Zonder de verderfelijke invloed die de Romeinen op ons hebben uitgeoefend zouden we ons nu verlekkeren aan zeer zwaar bier waarbij naar Keltisch gebruik de schedel van Rutte zou worden gebruikt als drinkbeker.

Ik mis hem ook Ness, onze echte cultuur.
Antares's avatar
| #257007 | 22-12-2016 16:28 | Ness
@duif: begin maar eens met het weigeren en/of uitzetten van allerlei haatimams, die hier 'uitgenodigd' worden maar hier in feite helemaal niets te zoeken hebben. Dan de teruggekeerde jihadisten: als ze hun Islamische staatje zó lief hebben dan gaan ze daar maar wonen of in Saoedie Arabie. Dan de zware draaideurcrimi's: paspoort afpakken en weg ermee, en bij meer dan 1 geval in 1 gezin het hele gezin eruit flikkeren na ze kaal te hebben geplukt. Bij alle criminelen: zware tot zeer zware geldboetes en/of volledige vergoeding van alle gestolen waar. Géén stilteruimtes. Illegalen eruit. Veel strenger optreden bij toekenning uitkeringen ed - trek de bezittingen in het thuisland na. Mensen met maar 1 paspoort moeten hun eigen huis opvreten als ze werkloos worden of failliet gaan. Laat dat ook voor allochs gelden, maakt niet uit waar dat huis staat. Niks Wajong, ga maar papier prikken of tomaten plukken als je nergens anders goed voor bent. Kinderbijslag buitenland afschaffen. Geen shariarechtbanken. Geen tijd of ruimte geven voor 5x per dag bidden op het werk of Ramadan apegaperij. Oprotpremies, met de aantekening dat eenmaal weg, dat definitief is.

Een stop op moskeëen; die staan er alleen voor de prots en de sier want verder lopen ze net zo hard leeg als de kerken. Dan de islamitische kakschooltjes: daarmee kweek je idioten, weg ermee. Dan een verbod op besnijdenis en islamitisch cq joods slachten. Ophouden met aan alle kanten te facilicteren, geen burka's, al helemaal niet in zwembaden, gedwongen gemengde zwemlessen. Nooit rekening houden met achterlijkheid, het ook niet bekostigen of stimuleren, al helemaal geen godsdienstlessen, zoals nu gebeurt. Hoofddoekjes en/of andere uitingen van geloof verbieden bij werkers bij gemeenten, staat en op scholen. En dat zijn dan de maatregelen voor allochs.

Voor vluchtelingen kun je ook een enorme set hindernissen opzetten. Schaf het nareizen van familie af bv, en ga niet uit van een lijst met veilige landen maar bekijk de zaak per persoon. Geen geld geven maar kost en inwoning ed, en geen hindernissen opwerpen bij werkzoekende statushouders. Maar vooral geldt handhaving, handhaving en handhaving. Gelijke behandeling in gelijke gevallen en geen voortrekkerij omdat de persoon in kwestie 'het toch al zo moeilijk heeft wegens allochtone getintheid'. Trek de fluwelen handschoentjes uit, te beginnen in de rechtbank. Als er geen land met een etter te bezeilen is, zeil 'm uit het land na 5x zondigen.

Het is de gewoonte om bij gebleken ongeschikheid een persoon te ontslaan. Trek dat verder door: de hele groep blijkt ongeschikt, dus doe er alles aan om de hele groep te verwijderen. Er is een REDEN waarom allochs geen baan kunnen krijgen behalve bij de staat. Ze zijn maatschappelijk gezien al bij voorbaat ontslagen. Als je ophoudt daar medelijden mee te hebben ben je al een eind op de goede weg. Wie niet geschikt is gaat zich maar geschikt máken. Zoals ik al zei, ik benner klaar mee. Jan Modaal wordt keihard aangepakt als die buiten de pot piest. Laat dat dan ook voor allochs gelden. Wie zich dan blijkt te kunnen handhaven is welkom, moslim of niet.
Ness's avatar
| #257008 | 22-12-2016 17:35 | Ness
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Dank zij de multicultikul is de ganse groep import tot en met de 5e generatie één grote stinkende wond, en niets doen maakt de zaak alleen maar erger. Deze maatschappij heeft bepaalde drempels. Van de basisschool naar de middelbare is er zo een. Werk zoeken of bedrijf starten na school ook.

Alloch kinderen die het op de basisschool prima deden, breken hun nek op de overgang naar de middelbare school. Ze glijden onmiddellijk af. Dat is peer-pressure. Zelfde met werk zoeken. Dan wordt het rondhangen ipv aktief te worden. Het schort de groep als geheel aan de juiste mentaliteit, en dat wreekt zich op de starters. Die uitvreetmentaliteit is uiterst besmettelijk. Dus die mentaliteit moet je keihard aanpakken.

Daarmee voorkom je dat de nieuwe generatie in precies dezelfde fouten vervalt als de oudere, en dat schept ruimte voor de toekomst, en voor álle kinderen. En dan zijn er ook kinderen die door het klitten van de groep net zo goed in Turkije of Marokko hadden kunnen wonen, want er is geen enkel verschil - behalve in het gezinsinkomen, verkregen uit bijstand/uitvreterij. Waardoor die kinderen een geheel fout beeld krijgen van wat overleven - op je eigen poten staan - inhoudt. Met die kinderen kun je niks meer hier. En met hun kinderen ook niet.

Deze mensen hangen volledig aan de staatstiet en uit wraak zullen ze de gemeenschap kapotmaken, en gaan claimen en eisen, want ze zijn tot verwende, drammende, jankende, vernielzuchtige kleuters gedegradeerd. Zo blijft de rot erin. Oprotpremies ipv uitkeringen voor dat soort gezinnen zijn daarop het antwoord. Repatriëring, desnoods verplicht, als er meer dan 1 generatie bijstandtrekkers in hetzelfde huis wonen. Zelfs als je een heel ruimhartig bedrag toekent per gezin is dat per saldo vele malen goedkoper en gezonder dan het niet uitsnijden van zulke (potentiële) rot.

Kijk eens, de autochs hebben hun best gedaan, en zeker 50 jaar geduld getoond, zijn opgeschoven, hebben ruimte gemaakt, hebben de zeer zware lasten gedragen. Nu ligt de bal bij de allochs. Wie niet horen wil moet voelen.
Ness's avatar
| #257009 | 22-12-2016 18:29 | DeGrijzeDuif
Puur even voor het verhelderen...
- je spreekt nu over allochtonen tov van autochtonen, terwijl eerst islam de graadmeter leek te zijn. Klopt het dat je opmerkingen gelden voor eenieder uit den vreemde landen? Dus ook voor mensen uit Japan, Uruguay en Duitsland? Of is vluchtelingenstatus wat geldt en niet louter het immigreren? Gezien je het ook over 5e generatie hebt, lijkt me dat het breder bedoeld is dat exclusief de vluchtelingen. Zou je dit willen verduidelijken?

- Ook uitpraten gericht op geloof zijn met niet geheel duidelijk. Zoals dit:
Hoofddoekjes en/of andere uitingen van geloof verbieden bij werkers bij gemeenten, staat en op scholen. En dat zijn dan de maatregelen voor allochs.

Allochtonen kunnen ook katholiek zijn, mogen zij ook geen kruisje aan hun ketting dragen? En mogen allochtonen van jou herkenbaar uitdragen dat ze atheïst zijn?

En mogen autochtone moslims wel uitingen van geloof uitdragen? Of ook niet? En de autochtone christen?
| #257010 | 22-12-2016 19:48 | Ness
Je kunt wel op ieder slakje zout leggen duif maar ik denk dat het wel duidelijk is wat ik bedoel. Islam als religie is eerder een soort virus dat het hele wezen van de mens aantast dan een geloof. Daar waar iedereen besmet is zal dat niet zo opvallen. Maar hier ligt dat anders; hier wreekt het zich gruwelijk. De 'besmetten' worden op alle mogelijke manieren gemeden alsof ze geestelijke lepra hebben - en dat is ook zo, vanuit 'westelijke' ogen gezien.

En dat komt omdat deze religie nooit uit zichzelf tot verlichting zal komen. Voorgaande generaties hier, christenen, agnosten en atheïsten, hebben minstens 250 jaar keihard gevochten om die verlichting door te laten dringen. Om wetenschap de ruimte te geven, Om kinderen te behoeden voor reli-gekte. Om groffe misstanden als heksenverbranding, zelfkastijding, slavernij, kerkelijke belasting en andere religiedwang tegen te gaan. In mijn jeugd stonden de pastoors op de kansels nog te roepen dat homo's van de kerktorens moesten worden gegooid; nu houden ze wijselijk hun kop. Het heeft allemaal veel voeten in de aarde gehad. Nu nog eens op herhaling gaan is waanzin. Verlichting moest en moet nog steeds afgedwongen want reli's vallen bliksemsnel terug in oude foute gewoonten.

De christenen zullen of een kleine veer moeten laten - artikel 23 laten vallen, ga godsdienstonderwijs zelf maar regelen en bekostigen - of een hele grote, namelijk verdrongen worden door (of zelf terugvallen tot) pure achterlijkheid, waarop de gemeenschap zal reageren met het totaal afkraken van ALLE religie. Men staat al op het randje hoor. Ook het (fundi)christendom kan gericht kapot gemaakt worden. Vooralsnog houden mensen hun klauwen in, maar don't stand in the doorway, don't block up the hall.quote Bob Dylan

Als de wet stelt dat dit een seculiere samenleving is dan moeten we ons er ook naar gedragen. Dus ja, weg met uiterlijke tekenen van geloof in publieke ruimten, dwz scholen, gemeentehuizen ed. Dat staat trouwens uitdrukkelijk in bovenstaande post. Wat je op straat draagt moet je zelf weten, en ik snap niet waarom je daar expliciet naar vraagt, want als je goed leest snap je de implicaties van wat ik zeg.

Mensen uit niet EU-landen moeten aan allerlei voorwaarden voldoen voordat ze kunnen immigreren. Een moslim die welvarend genoeg is kan er ook zo bij, np. Zolang hij/zij de eigen broek maar ophoudt, want het gaat erom niet nóg meer gelijksoortige afhankelijken en kanslozen te kweken - dat levert groot besmettingsgevaar op voor de hele groep. Maar geen gehannes met besnijden of dierenmishandeling - die zaken kunnen zomaar bij wet geregeld worden zonder de wet te veranderen. En geen special treatment voor hungergames en uitvoerige bidpauzes. Dat doe je maar in je eigen tijd.

Ik ben zo vrij me van de door het CBS gehanteerde definitie van alloch en autochs geen donder aan te trekken. Een 4e generatie import heeft net zulke sterke banden met het thuisland als een 1e generatie, dankzij de verregaande segregatie. Vaak zijn die er nog erger aan toe dan de 1e generatie, want van die 1e generatie zijn er een heleboel wél maatschappelijk 'gelukt'. Maar dat worden er per generatie niet meer maar steeds minder. Ik herinner me nog dat de net aangekomen vrouwen subiet hun hoofddoekjes wegmieterden, hardstikke blij met die frisse wind door hun haren. Maar nu is segregatie bij de 4e generatie inmiddels bijna totaal. Dat is achteruitgang in het kwadraat, exponentieel.
Ness's avatar
| #257011 | 22-12-2016 20:32 | Antares
Allochtonen zijn geassimileerd zodra ze niet meer dan 2 kinderen krijgen.
Antares's avatar
| #257012 | 22-12-2016 21:51 | DeGrijzeDuif
Voor de duidelijkheid leg ik niet op iedere slak zout Ness, ik probeer je standpunt gewoon helder te krijgen. Want het klinkt allemaal leuk wat je zegt, maar als ik lees wat je werkelijk zegt, dan is het veel woede die onwerkelijke implicaties oplevert. Zo zouden er ruim 4000 scholen qua identiteit op de schop moeten, als het aan jou ligt.
https://www.onderwijsincijfers.nl/kengetallen/primair-onderwijs/instellingenpo/aantal-instellingen
Hetzelfde geldt voor de talloze gebouwen en ruimtes in een kleine 400 gemeenten. Buiten de immense operationele dillema's denk ik dat het vooral veel menselijke weerstand zal opleveren in ons christenland. En als je werkelijk zo ver wilt gaan dan kun je vrije dagen voor het kerstfeest ook niet meer verantwoorden. Terwijl dat toch iets is waar je in je initiële post vurig aan vast wilde klampen.

Weet je, je mag van mij best boos zijn hoor, doe wat je goed dunkt, maar die emotie haalt de ratio uit je gedrag... En dan te bedenken dat je zo met je gevoel aan de haal laat gaan terwijl niet eens duidelijk is wie werkelijk verantwoordelijk is voor het incident met de truck in Berlijn... En dat was toch het vonkje wat je deed ontvlammen.
| #257013 | 22-12-2016 22:55 | Ness
Niks emotie, of het moet ijskoude woede zijn, die op zich al op de ratio is gebaseerd. Ik roep al 30 jaar dat artikel 23 geshcrapt moet worden; ik ben 300% atheïst, snappu, en ik wil niet via belastingen voor de hersenspoeling van kinderen, die zich daar niet tegen kunnen verweren, meebetalen. Dat artikel gaat maar op de schop. Bijzonder onderwijs is BIJZONDER DUUR. Artikel 23 voorkomt bv dat scholen die veel te klein zijn niet samengevoegd kunnen worden, wat de kwaliteit van het onderwijs niet bepaald ten goede komt - en dwingt dus bv ouders hun kinderen op een grefo-school te doen omdat er geen andere in de buurt zijn. Daarvan is mijn zoon slachtoffer geweest. En die christelijke basisscholen houden het alleen maar uit omdat ze stampvol moslimkindertjes zitten (die zodra ze het voortgezet onderwijs ingaan, rechtstandig op de bek gaan, mooie voorbereiding op de maatschappij tsss).

Maar deze scholen geven doorgaans prima onderwijs behalve scholen met den bijbel, en met een kleine aanpassing kun je godsdienst uit het lespakket schrappen en via een achterdeurtje weer invoeren tegen lage kosten; vrijwilligers kunnen die lessen geven en voor de huur van het lokaal kun je een zacht prijsje rekenen. Ik kom uit het onderwijs. Als atheïst wordt je zwaar gediscrimineerd: alleen op openbare scholen wordt je aangenomen. Artikel 23 schrappen maakt ook aan die wantoestand een eind. En trouwens niet alleen artikel 23 schrappen; zie link beneden. Alle verwijzingen naar religie moeten uit de wetboeken geschrapt worden wil dit land ooit met droge ogen kunnen beweren, seculier te zijn.

Bovendien, dit is een keihard, kil en koud oordeel, vergis je niet, en het heeft heel wat jaren gerichte observatie en afweging gekost. Ik heb bijzonder weinig last van emoties fyi. Geen hormoon back-up meer zie je. Ik kraak een probleem en dat probleem heet 'islam'. Dit is mijn oplossing. Het is vooral de besnijdenis die zo schadelijk is, en ook daar loop ik al jaren tegenaan te schoppen. Ik post deze story bij iedere gelegenheid, dat zou je weten als je zaplog beter volgde. En vrije dagen voor de kerst of een bomen-met-licht feest, who cares? Het is traditie en hier geldt gewoonterecht. Ik ben niet keihard tégen religie, ik wil voor die hobby niet betálen, da's wat anders. Ik ben wel fel tegen uitwassen, en de islam is zowat één grote uitwas. En dat zeg ik ook al jaren inmiddels.

Openbare gebouwen van reli-tekenen ontdoen is ook al geen punt; de meeste hebben ze om te beginnen al niet. Tenzij het mooie pandjes zijn die op de monumentenlijst staan, dan ligt de zaak anders natuurlijk. Het christendom is hier een HISTORISCH gegeven, en daar kun je als samenleving onmogelijk aan voorbij gaan. Het christendom is eigen en het heeft deze maatschappij gevormd, soms juist omdat die religie bevochten moest worden. Daarom heeft het wel degelijk een plek hier, die ik christenen niet wil ontzeggen, en die ik ze ook nog eens van harte gun. Ere wie ere toekomt.

http://zaplog.nl/zaplog/article/religiant_en_religieus_de_partij_van_de_rede_en_secularisatie_van_wetgeving/
http://zaplog.nl/zaplog/articles/besnijdenis
Ness's avatar
| #257023 | 23-12-2016 12:13 | liedetecter
Heel storend dat werkelijk niemand in de media hier vragen over stelt.
De absurditeit dat die man geen paspoort had, gevangen is gezet geweest, ze een paspoort voor hem lieten maken in Tunesie/ambassade ??, dus toch wisten wie hij was etc ... dan laattie z'n ID achter in die vrachtwagen (????? -- waarom zit dat niet in je broek/jas) en klimt vrolijk uit die vrachtwagen na alle ravage en sneakt er van tussen .... niemand van de aanwezigen had de tegenwoordigheid van geest de man te filmen of te fotograferen ...

Veiligheidsdiensten planten foto op TV, want zeker weten dat is 'm .. volgende dag dood.

Man wat stinkt dat verhaal! Pfffffff
| #257024 | 23-12-2016 12:21 | liedetecter
Iemand ook maar 1 telefoon filmpje gezien van de weg vluchtende tunesier of crashende vrachtwagen?
| #257025 | 23-12-2016 13:06 | Unseen
@DD

Rita Katz heeft nu de claim, iets is fout gelopen, en wij zullen nooit weten wie het gedaan heeft. De dader wordt niet gevonden of de "dader" wordt ergens overhoop geschoten


http://nos.nl/artikel/2149820-berlijn-verdachte-anis-amri-doodgeschoten-in-italie.html

De hoofdverdachte van de aanslag in Berlijn is doodgeschoten in een voorstad van Milaan. Dat heeft de Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken gezegd op een persconferentie. De politie schoot Anis Amri dood.

Amri werd aangehouden bij een routinecontrole op een stationsplein. Hij gedroeg zich verdacht. Toen twee agenten hem vroegen om zijn papieren, trok hij een pistool en schoot hij een van hen in de schouder. In het vuurgevecht dat daarop volgde, kwam hij om.

Minister Minniti zei dat er "geen enkele twijfel" is dat het gaat om Amri. Volgens Italiaanse media is zijn identiteit vastgesteld op basis van vingerafdrukken.

Minniti prees de betrokken agenten uitvoerig. De beschoten agent is gewond, maar niet in levensgevaar
Unseen's avatar
| #257028 | 23-12-2016 14:10 | Donkerdoorn
Het wordt tijd dat het script eens wordt veranderd. Wat een ongeloofwaardige shit-show.

- Binnen een uur na de aanslag staan de media al bol van het Pakistani verhaal. Verdomd snel, gezien de chaos, de afstand die hij heeft gelopen (hij werd in Tiergarten gepakt, een knappe twee Kilometer verderweg) en de volledigheid van de informatie (niet zomaar van de politie-scanner).
-Twee uur na de aanslag twittert een AfD-politicus dat het zich om een verdachte met Tunesische achtergrond handelt
-Twee dagen later wordt het identiteitsdocument gevonden. De foto's van de man zijn al "pers-klaar".
-Een dag na de aanslag duikt CCTV materiaal van de Tunesier bij een Berlijnse moskee op
-Op vrijdag wordt de man door de Italiaanse politie overhoop geschoten.
-In de tussentijd heeft Rita Katz de ISIS-Claim
-Duitse regering werkt onder "hoogdruk" aan maatregelen om de Duitse democratie een "robuste democratie" te maken.

....uit het boekje. Rest de vraag: heeft de Bachmann connectie bij de Israëlische, Amerikaanse, Saudische of Turkse Ambassade?
Donkerdoorn's avatar
| #257033 | 23-12-2016 16:23 | liedetecter
-Duitse regering werkt onder "hoogdruk" aan maatregelen om de Duitse democratie een "robuste democratie" te maken.


Bingo! Bundesregierung will Abwehrzentrum gegen Falschmeldungen

Goh, het zal toch geen internationale agenda zijn ofzo toch ?! "Falshmeldungen", heeft natuurlijk ook alles met terrorisme te maken enzo, lekker alleen goedgekeurd nieuws en opinies ....

Alsof er uberhaup sprake zou kunnen zijn van objectief nieuws. Wat een fatale vergissing ook voor een ex DDRer als Merkel, de STASI staatsterreur van toen moet toch nog vers in haar geheugen liggen ... "nimmer wieder" werd er toen himmel hogh juigend op de democratische westerse waarden trompet geblazen .... en kijk kijk een Ministerium für Wahrheit
| #257036 | 23-12-2016 19:19 | Nico de Geit
Even een vraagje: is het denkbaar dat die vrachtwagen op afstand werd bestuurd?
Nico de Geit's avatar
| #257037 | 23-12-2016 20:11 | tamso was here
is het denkbaar dat die vrachtwagen op afstand werd bestuurd?


Die vrachtwagen heeft daar niet eens gereden.
| #257048 | 24-12-2016 09:21 | Ness
Jawel tamso. En ik denk ook dat die Amri inderdaad de dader was. Omdat hij zo'n rare tocht heeft afgelegd, en op z'n vreemde plek terechtkwam, om 3 uur 's nacht - en niet verder kon. En toen tegen agenten aanliep die hem verdacht vonden(ook heel typisch, de jonkies krijgen de nachtdiensten). Die tweet van Bachmann klopt ook wel, en dat die informanten heeft in politiekringen lijkt me vrij logisch. Het enige wat niet klopt is dat identiteitsbewijs. Dat hadden ze meteen al, en dat was in poltiekringen dus bekend. Wellicht wilden ze die info niet prijsgeven omdat de politie de kans schoon zag eerst nog eens flink wat salafisten te treiteren met invallen.

Ik denk echt dat we hier voor een keer eens een echte aanslag met helaas echte slachtoffers en een echte, 'normale' gang van zaken hebben gezien.

http://www.express.co.uk/news/world/746883/Angela-Merkel-Germany-police-refugee-migrant-crisis-AFD-Berlin-terror-attack
http://www.telegraaf.nl/buitenland/27293964/__Opmerkelijke_tweet_Pegida-man__.html

http://www.ad.nl/buitenland/eerste-beelden-terroristische-aanslag-berlijn~aca1f174/
http://nieuws.tpo.nl/2016/12/23/video-waarin-berlijn-terrorist-anis-trouw-zweert-aan-isis-vrijgegeven/
Er zwerft ook nog ergens een foto van een dooie Amri op het net. Da's ook al geen namaaklijk. Maar Amri heeft waarschijnlijk wel hulp gehad.
Ness's avatar
| #257050 | 24-12-2016 10:51 | tamso was here
https://www.youtube.com/watch?v=Bt6sY8fu3jA&t=16s

Die gast zou best IS ideeen hebben,maar dat hem nog geen massamoordenaar die in berlijn die truck heeft gereden.
Het was een drill.
| #257051 | 24-12-2016 11:29 | liedetecter
Toch opmerkelijk tamso dat je met dergelijke gesimplificeerde nonsense video's aan komt zetten om je punt te maken. Je loopt al wat langer mee en zou beter moeten weten inmiddels.

Met dergelijk gebrek aan logica keer je mensen juist tegen je, het is precies de reden ook dat DeGrijzeDuif steigert: Omdát de maker geen bloed laat zien, is het er niet (balletje,balletje), ergo het is een drill?

Je doet jezelf daarmee echt tekort ...
| #257052 | 24-12-2016 11:42 | tamso was here
LD

Je begint een TROLL te worden.

Waar zeg ik dat er geen bloed te vinden was.
Wat ik enkel wil aantonen is dat die truck nooit die weg gereden kon hebben,wat de corperatie media ons wijs wilt maken.
Zie paaltje achter die oplegger die gewoon nog overeind staat.
Een ander foto laat zien dat die hekken nog overeind staan en andere foto's tonen aan dat de truck meters achteruit is gereden,en dat hek ineens wel omver is gereden.
| #257055 | 24-12-2016 13:58 | liedetecter
Gaaaaap .. Nou, noem mij maar een trol dan; zulke gierende nonsens die jij uitkraamt ... heb je je eigen video wel bekeken dan? Die gaat er namelijk over dat nergens bloed te zien is ....

En waar jij spook paaltjes achter die oplegger ziet staan zegt mij precies hoe slecht je observeert en de ballen van fotoanalyse snapt.

Wel eens van perspectief, diafragma, scherptediepte gehoord? Dan had je allang gezien dat dat paaltje niet achter de oplegger staat maar dat dit een illusie van het perspectief is (check de scherptediepte).

Vergelijk jouw achter de truck staand paaltje van 4.40-4.41 of 3.30 maar eens met een shot op bv 3.35: van links boven achter .... ineens zie je daar je paaltje links van de kerstversiering en duidelijk helemaal niet meer "achter" die truck ....

Simpele optische illusie gewoon .... extreme beginnersfout.

Next.
| #257056 | 24-12-2016 14:04 | liedetecter
Heel vermoeiend die mega hoeveelheid crap video's die ineens op het net verschijnen, de een nog dommer dan de ander .....

Helemaal eens met Duif dat dit soort schreeuwers het beeld volledig vertroebeld ....

Heel weinig goede analyses over de paspoorten issue, de bizarre afwezigheid van echte getuigen filmpjes, de juiste timeline etc etc etc ....
| #257057 | 24-12-2016 14:19 | Ness
Overigens is het wel logisch dat die zak zijn Id-bewijs achterliet. Hij had er niets aan want hij stond overal op de lijst. Zijn vingerafdrukken zaten overal dus identificatie kon niet uitblijven. Maar hij heeft hulp gehad die avond en nacht, en ook bij het stelen van die vrachtwagen. Soms is het gewoon waar wat het nieuws zegt, Tamso.

We hebben het niet over gewone Tunesische jongens maar over rotte appels, en die appels komen overal voor; het is de smerige organisatie achter ISIS die ze eruit pikt en 'opleidt'. De reden dat ik zo tekeer ga tegen allochtonen is omdat AL die kinderen een veel te grote kans maken in die junkie/criminele scene terecht te komen, omdat de hele groep zo slecht functioneert én er geen enkele verbetering optreedt over een lange periode. Plus dat die religie in een handomdraai kan worden uitgelegd als: ga en keel overal alle ongelovigen. En dan geloven ze ook nog in een paradijs! Maar als ik een schuldige moet aanwijzen roep ik PvdA et al. Want die laten de rot expres bestaan.

Als in Oiropa de pleuris uitbreekt is dit de groep die gewapend en wel op rooftochten gaat, dwz waar andere mensen samen proberen te overleven zal deze groep de rest een mes in de rug steken en met de vijand heulen - dat doen ze nu eigenlijk al. Ze hebben totaal geen verweer tegen pushers van dope.

http://www.ad.nl/buitenland/amri-ook-gelinkt-aan-toelatingsmoord-op-tiener~a228749f/
nos.nl/artikel/2150005-drie-tunesiers-opgepakt-in-verband-met-aanslag-berlijn.html

Hij zat wel degelijk in een netwerkje. Tunesië heeft heel veel last van jihadi's. Die laatste link heeft een duidelijke foto van de vrachtwagen.
Ness's avatar
| #257059 | 24-12-2016 14:28 | liedetecter
amazing-optical-illusion-photography-42-600x450.jpg

cloud-forced-perspective-optical-illusion-1.jpg

LOL
| #257062 | 24-12-2016 15:10 | liedetecter
Kijk kijk ... wordt steeds dubieuzer het (niet) handelen van die BND ....
Marrokaanse veiligheids diensten hebben herhaaldelijk aan de bel getrokken over Anis ....
C0XzG_oXcAE-ejv.jpg
| #257063 | 24-12-2016 15:25 | tamso was here
Dat die Anus radicale ideeen heeft is niet vreemd.
Dat hij een radicale gek zou zijn hoef ik ook niet over te twijfelen.

Maar een zondebok aanwijzen is zo makkelijk.
Zijn ze master in.
9/11 wat zogenaamd gedaan werd door saoudie's.
De noplane story geloof ik in,dat er nooit een vliegtuig het WTC is ingevlogen.
Ook zijn er levende saoudie's aangetroffen die totaal niks te maken hadden met 9/11.

Dan heb je nog andere hoaxen.Zie boston bombing.
Zo simpel is het om een patsy aan te wijzen.

Het gebeuren zelf is gewoon verzonnen.
De getuigen waren JOURNALISTEN/crisisacteurs.

En het bewijs wat werd aangeleverd afkomstig is van Rita Katz.
Zie als voorbeeld de zogenaamde beelden dat hij had opgenomen.
Hij lijkt er niet eens op.
| #257065 | 24-12-2016 15:44 | Antares
Dan heb je nog andere hoaxen.Zie boston bombing.
Zo simpel is het om een patsy aan te wijzen.

Exact, het zegt zo veel als niets dat hij tot een netwerk behoorde. De Boston-bombers b.v. waren uiterst verdacht maar ook geheel onschuldig.
Antares's avatar
| #257066 | 24-12-2016 16:00 | liedetecter
Hij lijkt er niet eens op.


... exact op dezelfde plek gebroken neusbrug ...

check:
proxy.jpg?t=HBhKaHR0cDovL2kyLmNkbi5jbm4uY29tL2Nubm5leHQvZGFtL2Fzc2V0cy8xNjEyMjMwNTA5NDYtYW1yaS1zdXBlci10ZWFzZS5qcGcUmBEU_ggcFIQGFJQDAAAWABIA&s=PMXp7zJ9BxMCqUcmtVTAq38mChGsL9SquYo57gte9zc

met filmpje http://www.express.co.uk/news/world/747038/anis-amri-berlin-terror-isis-tunisian-islamic-state-isis

Dattie misbruikt is (als zondebok) sluit ik overigens nog steeds niet uit als mogelijkheid. Zodra loeder en leugenaar Rita Katz het zeker weet mag je toch wel direct overal vraagtekens bij gaan zetten ...
| #257067 | 24-12-2016 17:00 | tamso was here
https://www.youtube.com/watch?v=tj4vrC72bU0

Duidelijk vage en onmogelijke feiten die rijmen met het verhaal wat de (r)overheid naar buiten bracht.

https://www.youtube.com/watch?v=KvtjhR1envo

De getuigen.
Journalisten.
| #257068 | 24-12-2016 17:10 | tamso was here
Using multiple fake identities and nationalities, he travelled from Berlin to France, and then took trains from Chambery in France to Turin, and from Turin to Milan.

Ze verzinnen het gewoon.Want ze weten naderhand alles van hem.

Op die link van jouw LD word ook aangegeven dat ze hem niet konden uitzenden vanwege een geldig ID bewijs.
Tunesie is een vazalstaat van europa/amerika na die coup.
Die Anus gewoon op het vliegtuig gezet kon worden,en richting tunesie konden sturen.
Wat er verder met hem gebeurt in tunesie,zal hun een biet schelen.
| #257070 | 24-12-2016 18:16 | tamso was here
https://www.youtube.com/watch?v=mm5WJIyfxlY

We lezen alleen de verhalen van amerikanen op youtube,maar niet van de duitsers zelf,die het ook niet willen geloven.

Deze duitser legt uit dat een shlomo spiro uit tel aviv komt en een terroristen expert is en werkzaam is voor de geheime dienst.
Hij zou kort ervoor gezegd hebben dat er in berlijn een aanslag gepleegd zal worden.
De vraag is wat die JOOD doet op die kerstmarkt.
Joden zijn anti christelijk.
Jezus zegt hun niks.
De reden waarom hij in belgie was,was een bezoek aan niemand minder dan die ghanjar,of iets dergelijks die de video opnam in nice.

Toeval bestaat niet.
| #257071 | 24-12-2016 19:01 | Ness
Ja. Nou dat wisten we al, dat de inlichtingendiensten niet alleen altijd op de hoogte zijn van aankomende terreurdaden, maar er ook altijd een handje bij helpen. Vraag maar aan Plasterk.
http://politiek.tpo.nl/2016/12/22/ronald-plasterk-weigert-tweede-kamer-inzage-tapverslagen-moord-theo-gogh/

Natuurlijk komt zo'n slomo klojo even poolshoogte nemen. Want ISIS™ is ISIS http://algerien-heute.com/politik/1634-snowden-qder-kopf-von-isis-al-baghdadi-wurde-vom-mossad-ausgebildetq-.html

Maar je kunt wijzen op deze gevaarlijke groep 'inlichtingendiensten' tot je blauw ziet. Zolang die massa's kanonnenvoer kunnen inschakelen zijn wij niet van de problemen af. Dat kanonnenvoer moet óf tot inzicht komen - ga daar verdomme maar aanstaan bij die 1-hersencelligen - óf verwijderd worden omdat zij een groot gevaar voor de bevolking vormen en ook nog eens een gruwelijk financieel zwart gat zijn. Als de regering niet voor verwijdering zorgt dan gaat de bevolking dat zelf doen, in houding en/of hardhandig, dat geef ik je op een briefje. En dan gaan de goeden héél erg lijden onder de kwaden. Dat is altijd zo.

"Ze" kunnen niet overal tegelijkertijd zijn als de vlam in de pan slaat. Je kunt een storm niet keren met een parapluutje, zelfs niet met honderden pluutjes. Als iedereen op je spuugt rot je vanzelf wel op. Op ieder moment van de dag genegeerd en niet gezien te worden, door iedereen om je heen, dat is uitstoting. En dat kunnen 'ze' de bevolking niet verbieden, zelfs niet bewijzen. Maar die boodschap komt wel aan.
Ness's avatar
| #257072 | 24-12-2016 19:08 | liedetecter
Yep ...Rita Katz er direct bovenop, Israëlische geheime dienst, Gutjahr ... iig duidelijk who runs the show daar in Duitsland hé!! ....

Heel benieuwd wat de echte Israël connectie is ....

Het rommelt heel close op elkaar du moment: Russische ambassadeur omgebracht, Navo auditer die terror sponsering binnen de organisatie onderzocht kogel in zn kop, Trump Putin detante .. Deutsche bank veroordeeld voor fraude en zo goed als failliet ... allerlei scenario's staan enorm onder druk dus ....
| #257077 | 24-12-2016 23:44 | tamso was here
Kijk ness

Je heb verhalen van Soros die het zogenaamd doet voor europa.
Omdat er een vergrijzing staat aan te komen en europa niet kan overleven door die vergrijzing.
Dat is wat zij ervan maken.Dat het gaat om goedkope loonslaafjes zou een reden kunnen zijn.
Maar als Drumpf van plan is om Iran aan te vallen,europa in diepe shit terecht komt.
Die zit er precies tussen.Amerika zit mooi afgelegen van het midden oosten.

En wat LD ook al zegt dat de deutsche bank bijna falliet is,en onlangs 20 miljard is weggegeven aan de italiaanse banken,die straks europa weer mag ophoesten voor italie.

Als die oorlog uitbreekt in het midden oosten,europa ook te maken gaat krijgen met tekorten.De olie waar wij afhankelijk van zijn komt europa niet meer binnen.Em als die olie niet meer binnen komt,europa in een chaos verkeert.
In plaats van dat iedereen woest gaat worden op de regering,het woest word op die minderheid.Tot slot van rekening is het westen in oorlog met ze.
De vraag is nu,worden moslims geslachtofferd,of is dit alleen een doel om een politie staat in te voeren.
De regering zelf heeft geen problemen met moslims,zolang ze niet radicaal zijn.Dat word alleen een beetje moeilijk als veel van die gelukszoekers naar europa komen en nooit aangepast zijn aan onze cultuur.
De 2de en 3de generatie allochtoon inmiddels wel is geassimileerd.

Kijk je naar wo2.toen waren ook niet alle joden het slachtoffer.We hadden er het er laatst nog over met die vader van anne frank.Wat een oplichter het was,en tot 1944 vrij rondliep.De geassimileerde joden het probleem niet zijn geweest.
Wel de niet geassimileerde joden.Of arme stakkers.
En zo al het nu ook eraan toe gaan.
Dat de niet geassimileerde moslim het sjaakje zal zijn.
Drumpf wil alle moslims registreren.
En europa ook al de grenzen gaat aanscherpen.
Het zijn een stel huichelaars die eerst de deuren hebben opgezet en miljoenen gelukszoekers hebben toegelaten,en nu een partij zielig lopen te doen.
| #257079 | 25-12-2016 10:51 | Ness
In plaats van dat iedereen woest gaat worden op de regering,het woest word op die minderheid.

Men is al woest geweest. En dat helpt niet. Dus wordt nu via een stemhokje geprobeerd het tij te keren; Blonde Greet meent oplossingen te hebben, zegt ie. Dus oefent men voorlopig geduld - maar dat kan bliksemsnel opraken.

Een vergelijking met de situatie in ww2 is niet te trekken. De joden hebben zich nimmer zo misdragen als de allochs nu doen. Er was toen helemaal geen jodenhaat; er is nu heel duidelijk sprake van moslim/alloch-haat op goede gronden. Mensen zijn terecht bang dat diverse relatief kleine maar goed getrainde en gewapende bendes - die nu al vreselijk huishouden en zware schade toebrengen die financieel verhaald wordt op de zwakken onder de autochs - door de verraders in de roverheid tegen hen gebruikt gaan worden zodra 'de pleuris uitbreekt', hoe dat dan ook uitpakt.

Daar zullen mensen op gaan anticiperen. Ze zijn het stadium van woede allang voorbij. Wat daarna volgt is kille berekening. Ik zie artikeltjes en stukjes voorbij komen over 'wel degelijk gelukte integratie'. De realiteit op straat is héél anders. De 'kutmarokkaantjes' die een bepaalde rijpheid bereikt hebben leggen hun criminele bezigheden niet neer maar vormen doorgewinterde maffiaklieken die zich op prostitutie, heling en aanvoer van dope en wapens storten. Die worden daar stinkend rijk van, en geld = macht. Ze kapen hele wijken zo. De assimilatie is op straat dus nergens te bekennen. De groepen zijn gesegregeerd en leven langs elkaar heen. Natuurlijk zitten er goedwillenden in die ghetto's maar die hebben nauwelijks banden met hun peers in de autoch-wereld. En onbekend maakt onbemind.

Die nieuwe onderwereld is én heel machtig én infiltreert en werkt samen met de roverheid - de politieke elite. De 'brave burgers' zitten klem tussen deze 2 gewapende groepen. En ze weten het. Tamso, stel dat de pleuris echt uitbreekt, en mensen uit een stad moeten vluchten. Denk jij dat ik het kan maken een allochtoonse familie op te nemen en te beschermen? No way! Mijn buren zien me al aankomen zeg. Dit is 1945 niet. De joden van toen waren slachtoffers, de bedreiging kwam van de moffen. De allochs van nu zijn daders - niet per individu maar als bedreigende groep.
Ness's avatar
| #257081 | 25-12-2016 13:24 | tamso was here
Daar ben ik het niet mee eens.
Joden werden als boosdoener aangewezen,door de afgang van het sociale duitsland na wo1.
Wie was de schuldige,
Wel dergelijk de joden.Alleen gaat het hier ook weer om groepen.
Net zoals jij aangeeft dat in berlijn arabische allah akbars het verpesten voor alle moslims.
Die saoudie zijn de hitler van toen.En die zien alleen zichzelf als superieur.Andere moslims geen moer voor ze betekenen.

Ik schat dat hooguit 5% van alle moslims in europa criminelen zijn.Daarvan zijn hooguit 1 % straattuig.Niet elke allochtone crimineel zijn tijd staat te verdoen op straat.

En de joden (kwade onder de goede) het ook verpeste voor de normale joden.Wat nu ook het geval is met groepen moslims.

Als je het wereldwijd bekijkt,er overal groepen bestaan,die een slechte naam veroorzaken voor de groep waar ze uit voortkomen.
Ook TOKKIE's het verpesten voor de onderklasse,die geen tokkie's zijn.
Daar doe je helaas niks tegen.Het is generaliseren,wat vandaag de dag gebeurt.En ook die allah akbars daar aan meedoen.

Soms lijkt het gewoon,alsof de roverheid het nodig heeft.Want waarom wil bv israel het midden oosten verdelen.Om de aandacht af te leiden.
En zo is dit ook het geval in europa,die niet willen dat er saamhorigheid zal ontstaan onder de bevolking zelf,want dan zal de elite kliek hun machtspositie gaan verliezen.

Zie simpel voorbeeld hoe de politiek is verdeeld.En wie eigenlijk geen enkele inspraak hebben,terwijl het wel de grootste gedeelte is van de bevolking wat de onderklasse is.
| #257082 | 25-12-2016 17:44 | Ness
Je zit fout met je inschatting van joden tamso, hun aanwezigheid hier (eigenlijk alleen in Amsterdam, de rest van het land wist zowat niet wat dat waren, joden - nou ja in Leeuwarden had je er ook een paar), de kennis omtrent joden (moet je bij een Amsterdammer wezen) de communicatie tussen de Duitse bevolking en de NL'se (niet bestaand), de mogelijkheden om info op te doen (niet bestaand) etc etc. Als het plebs al wist wat joden waren - want 80% had er van z'n leven nog nooit een gezien - dan wisten ze van 'boosdoen' al helemaal geen donder.

Maar je zit niet zo fout als deze mishgos: http://cult.tpo.nl/column/anne-frank-is-verraden-is-door-de-meeste-amsterdammers-en-nederlanders/
want die maakt het wel heel bont met zijn oplichterij/hasbara/reclame, en noopt me tot het rechtzetten van een en ander. Maar dat gaat een epistel worden voor een andere keer want het is Kerst.

Fucker Kots Kots rabbit Baruch is evengoed nog niet van me af, i swear. Check vanaf 2:00 hier om joodsche superprofiteurs en uitvreters te zien, die stellig aan hun eigen arrogantie en onverstand ten onder zullen gaan. Good riddance too! https://www.youtube.com/watch?v=YSIbarmh50s
Ness's avatar
| #257084 | 25-12-2016 20:11 | tamso was here
Kijk ness.

Als we shlomo Sand erbij pakken,hij zegt dat joden een uitvinding zijn van het zionisme.
Je heb gelijk dat in amsterdam de grootste groep joden hebben geleefd.
Maar dat zionisme claimen joden te zijn.
Ik haal dan Benjamin Freedman aan,die zei dat joden uit rusland een nederlaag veroorzaakte voor het duitsland na wo1.
Het anti semitisme intussen al werd veroorzaakt door zionisten en verspreid werd in zowel frankrijk/europa,als rusland.
Die socalljews hadden een joods volk nodig voor het idee israel wat al in gedachte waren,maar nog niet op papier stond.
Zie later Balfour.
De emigratie ging maar langzaam op gang.
Die joden/socalljews wat het zionisme steunde verantwoordelijk waren wat er met duitsland gebeurde.Vanuit daaruit de jodenhaat ontstond in duitsland,wat ervoor nooit ene probleem was geweest.
En dat is wat ik bedoel met een select groepje die het verneukt heeft voor de gehele groep destijds.

Je weet zelf dat ik geen jodenhater ben,in die zin dat alle joden verantwoordelijk gesteld moeten worden,wat die elite joden gedaan hebben.
En zo zie ik dat ook met moslims,of christenen.
Of zelfs atheisten.
De leiders van elke groep de aanstichters zijn,en de aanhang zich laten piepelen door hun leiders.

Die site TPO zijn gewoon SUKKELS.
Werkelijk triest volk wat daar loopt.
| #257092 | 26-12-2016 13:07 | tamso was here
Aanvulling Ness.
Over die radicale gekken die als kakkerlakken ontstaan,er steeds meer MOslims IS en het wahabisme aanhangen.
Wat betreft die lu=ink van jouw over die palastijn die de sharia wil invoeren,zo denken vele MOslims er ook intussen ook over.

Zal wel te maken hebben met het demoniseren van MOslims,die zichzelf te kort geschoten voelen en zich beroepen op hun geloof.
aanmelden / inloggen