Door community (initieel Morkhoven), Op din 21 dec 2010 14:47, 60 reacties,    

Kindermisbruik Martijn: strafrechtelijk onderzoek of doofpot ?

http://werkgroep-morkhoven.skynetblogs.be/

In 2007 diende de Nederlandse Reichsvoorlichtingsdienst een kortgeding in tegen de Vereniging Martijn, een vereniging die pedofilie wil legaliseren en die ook voorkomt in de kinderpornozaak Zandvoort. Martijn is een vereniging waar ook bekende Nederlanders lid van zijn of mee sympathiseren en die van de Nederlandse overheid al meer dan twintig jaar ongestoord haar gang kan gaan.

Het kortgeding werd ingespannen omdat een gebruiker van het webforum van Martijn, foto’s had geplaatst van enkele prinsjes en prinsesjes. Volgens de rechter maakte de pedovereniging inbreuk op het portretrecht van de kinderen. Bij de uitspraak liet de rechter ook het karakter van de website van Martijn meewegen. Door de foto’s op de site te plaatsen worden de kinderen ‘in verband gebracht met pedofiele wensen en gedragingen’. “Dit is een ontoelaatbare inbreuk op de persoonlijke levenssfeer van dat kind en van zijn ouders en in strijd met het portretrecht van dat kind”, oordeelde de rechter.

De “kindervrienden” van Martijn publiceerden wel vaker foto’s van jonge kinderen, maar bij normale burgerkinderen vond Justitie het kennelijk niet belangrijk genoeg hier iets aan te doen. Volgens Artikel 1 van de Nederlandse Grondwet zijn sommige kinderen kennelijk gelijker dan andere.

Voortgaande op dit gegeven, kan men zich afvragen of er werkelijk een strafrechtelijk onderzoek naar Martijn gevoerd zal worden naar aanleiding van de Amsterdamse pedo-zaak waarbij zelfs kleuters van minder dan 2 jaar verkracht werden.

Om te voorkomen dat deze zaak langzaam in de doofpot verdwijnt zonder dat Martijn en de kinderporno-industrie daar schade van ondervinden, stelde de Werkgroep Morkhoven die in 1998 reeds ontdekte dat Martijn betrokken was in de kinderpornozaak Zandvoort, een persbericht op dat zij naar de Nederlandse en Belgische kamerleden, de pers en de Nederlandse Koningin zond.

----------------------------------

PERSBERICHT

Brussel, 20.12.2010 - De Werkgroep Morkhoven vindt dat de media het publiek willen misleiden door zich bijna uitsluitend over het ‘Monster van Riga’ te concentreren terwijl de autoriteiten, met hun doofpot-operaties, rechtstreeks verantwoordelijk zijn voor de gruwelijke pedo-zaak in Amsterdam. Het is immers duidelijk dat de Amsterdamse pedo-zaak in verband staat met de Nederlandse pedofielenvereniging ‘Martijn’.

Martijn kwam voor op een lijst met tal van belangrijke personen en organisaties, die in beslag genomen werd gedurende een huiszoeking bij de belg Norbert de Rijck in Temse. Deze werd uitgevoerd door de Rijkswacht van Beveren in België, in opdracht van de Onderzoeksrechter uit Dendermonde. In het proces-verbaal vermeldde de Rijkswacht aan de Onderzoeksrechter dat de gevonden lijst ‘niet belangrijk’ was. Dus werd er geen onderzoek naar kindermisbruiken gevoerd. De Werkgroep Morkhoven die de lijst wél onderzocht, ontdekte de pedozaak Temse-Madeira.

Marcel Vervloesem van de vzw Werkgroep Morkhoven diepte het gevonden spoor verder uit, wat resulteerde in het oprollen van het netwerk Temse-Madeira, waarin personen uit België, Nederland, Portugal en Engeland betrokken bleken te zijn. Er volgden tal van arrestaties. Bij de processen die volgden, werden de daders veroordeeld.

Het onderzoek brachten Vervloesem en de Werkgroep Morkhoven in 1998, op het spoor van de nu bekende Zandvoort-zaak. Morkhoven-onderzoeker Vervloesem vond opnieuw een verband met de Nederlandse pedofielenvereniging Martijn. Zo bleken een reeks van kinderpornobeelden uit het Zandvoort-dossier identiek te zijn aan foto’s die in het tijdschrift van Martijn afgedrukt stonden. Vervolgens bleek dat deze kinderpornografische beelden gedeeltelijk door een zekere J.M. Villaume in Frankrijk waren gemaakt, die op zijn beurt zowel betrokken was bij het pedofilie-schandaal Cathedral als het daarmee verbonden grote pedofilie-schandaal Coral in Frankrijk. Tussen de fotografische opnamen was ook de fotogalerij van Harry Turné uit Duitsland te vinden die pedofiliefoto’s onder de naam ‘Pojkart’ publiceerde. In de tijdschriften van Martijn stonden ook advertenties die betrekking hadden tot een pedo-zaak in het Belgische Berlaar waarin tal van jongeren werden misbruikt, ‘Palestra’ genaamd. Foto’s in deze zaak verschenen in het tijdschrift van Martijn.

Al deze gegevens met de desbetreffende bewijzen werden eertijds door Vervloesem aan de Bijzondere Opsporingsbrigade van de Rijkswacht in Geel, met name aan Adjudant Frans Tops, overgedragen. Maar de Turnhoutse Justitie deed niets met het materiaal. De opgespoorde foto’s werden zelfs gebruikt om de vinder ervan, Marcel Vervloesem, te kunnen vervolgen voor het ‘bezit van kinderporno’ zodat de kinderpornozaak Zandvoort kon worden dichtgedekt.

Vervloesem had hetzelfde bewijsmateriaal ook overgemaakt aan de Gerechtelijke Politie van Parijs, die in opdracht van de Parijse onderzoeksrechter Ringot met een rogatoire commissie naar Nederland en naar de Bijzondere Opsporingsbrigade van Geel was gekomen.

In de zaak Zandvoort kwamen eveneens beelden voor van baby’s en peuters terwijl ze misbruikt werden. Het nederlandse televisieprogramma Nova maakte destijds een schokkende uitzending over de Zandvoort-zaak waarbij ook een aantal beelden van die gefolterde en misbruikte kleuters te zien waren.

Het voornoemde bewijsmateriaal bevindt zich nog altijd in het strafdossier van Marcel Vervloesem, onder het mom dat er tegen Vervloesem ook een onderzoek werd gevoerd wegens ‘het bezit van kinderporno’ (waarvoor hij achteraf werd vrijgesproken).

Het wordt tijd dat Justitieminister De Clerck en de Belgische Justitie dit onderzoeksmateriaal, aan de Nederlandse autoriteiten overmaken. Naar aanleiding van de Amsterdamse pedo-zaak, vroegen Nederlandse parlementsleden die zich niet enkel interessant willen maken door wat geschreeuw omtrent kindermisbruik, immers om een strafrechterlijk onderzoek naar Martijn.

---

Werden ondermeer aangeschreven: Nederlandse Koningin, Tros.Vermist, redactie.Telegraaf, redactie.Trouw, redactie.Volkskrant, redactie.Nu, redactie.Parool, vlugt.Tros, ali.van.der.kolk (Tros), k.leunissen.eerstekamer, f.leijnse.eerstekamer, janlaurier.eerstekamer, m.y.linthorst, l.kneppersheijnert.eerstekamer, rlinden, r.kuiper.eerstekamer, tkox.sp, ejansedejonge, w.huijbregts, s.tenhorn.eerstekamer, g.j.degraaf.eerstekamer, h.franken.eerstekamer, j.a.m.hendrikx, f.e.van.kappen, c.haubrichgooskens.eerstekamer, h.tenhoeve.eerstekamer, P.H.J.Essers, j.w.m.engels, simonvandriel, t.elzinga.eerstekamer, jean.eigeman, ha.doek, S.C.vBijsterveld, Britta.bohler.eerstekamer, m.l.bemelmans-videc.eerstekamer, rm.aerdt, gbiermans, r.dboer.eerstekamer, Edward.Asscher, postbus.eerstekamer

Er kwam geen enkele reactie tot nogtoe.
Annotaties:
| #121306 | 21-12-2010 14:58 | freedomfiles
"Martijn is een vereniging waar ook bekende Nederlanders lid van zijn of mee sympathiseren en die van de Nederlandse overheid al meer dan twintig jaar ongestoord haar gang kan gaan."

Over welke bekende Nederlanders heb je het hier ? Of kan je dat niet beantwoorden vanwege juridische consequenties ?
freedomfiles's avatar
| #121329 | 21-12-2010 16:53 | Morkhoven
Oei, juridische consequenties!
De Nederlandse Koningin is in ieder geval geen lid van Martijn. Anders had zij de fotootjes van haar kinderen gewoon op de site laten staan.... ;)
Morkhoven's avatar
| #121332 | 21-12-2010 17:00 | Morkhoven
In een land waar alles kan en mag, moet je vooral leren zwijgen, anders kom je op de brandstapel terecht.
Morkhoven's avatar
| #121338 | 21-12-2010 17:27 | zwart
@Morkhoven. U ontwijkt de vraag van @freedomfiles. Ik ben daar ook wel in geïnteresseerd.
zwart's avatar
| #121341 | 21-12-2010 17:41 | Morkhoven
We hebben de vraag van freedomfiles inderdaad ontweken.
In een land waar alles kan en mag, moet je vooral leren zwijgen, anders kom je op de brandstapel terecht.
Morkhoven's avatar
| #121342 | 21-12-2010 17:44 | zwart
@Morkhoven. Gemiste kans. U wilt niet serieus genomen worden.
zwart's avatar
| #121343 | 21-12-2010 17:51 | Morkhoven
Indien de Nederlandse pers de kinderpornozaak Zandvoort niet langer doodzwijgt en haar steun betuigt aan Julian Assange, dan zijn we bereid om namen vrij te geven en ons juridisch te laten vervolgen.
Morkhoven's avatar
| #121346 | 21-12-2010 17:56 | Morkhoven
De spelregels gelden voor iederéén.
Morkhoven's avatar
| #121364 | 21-12-2010 19:39 | Morkhoven
Justitie onderzoekt pedovereniging Martijn

ROTTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) onderzoekt de handel en wandel van pedofielenvereniging Martijn. Persofficier van justitie Ernst Pols zei dinsdag naar aanleiding van berichtgeving in het AD dat justitie een totaaloverzicht wil krijgen van de club en zijn aanhangers.

Dinsdag 21-12-2010
http://www.nd.nl//artikelen/2010/december/21/justitie-onderzoekt-pedovereniging-martijn
auteur: ANP
Morkhoven's avatar
| #121366 | 21-12-2010 20:28 | Morkhoven
Zoals reeds gezegd, zou de Nederlandse Justitie, indien zij haar onderzoek grondig wil voeren ook de gegevens over de kinderpornozaak Zandvoort moeten opvragen waarin belangrijke informatie over Martijn weer te vinden is.
Deze gegevens bevinden zich in het strafdossier van Marcel Vervloesem, stichter van de Werkgoep Morkhoven, die op een bepaald moment door de Belgische Justitie ook van het 'bezit van kinderporno' werd beschuldigd.
Hij werd daarvoor vrijgesproken maar met de gegevens in het strafdossier werd niets meer gedaan omdat die zogenaamd deel uitmaakten van het proces tegen Vervloesem.
Morkhoven's avatar
| #121432 | 22-12-2010 02:10 | zwart
@Morkhoven.
U wordt fatsoenlijk gevraagd om met onderbouwing te komen en in 1e instantie ontwijkt u dat en in 2e instantie komt u met een beschuldiging aan de Nederlandse pers waar wij hier op Zaplog geen bliksem mee te maken hebben.
Ik denk dat juist Zapruder en Zaplog een open kans bieden aan iedereen die misstanden te melden heeft, maar dan moet u niet met van die lullige antwoorden komen, maar met bewijzen.
Indien de Nederlandse pers de kinderpornozaak Zandvoort niet langer doodzwijgt en haar steun betuigt aan Julian Assange, dan zijn we bereid om namen vrij te geven en ons juridisch te laten vervolgen.

Dan haalt u ook nog eens de justitie erbij, alsof wij hier ook maar enige verantwoordelijkheid hebben voor het functioneren van de justitie.
Zoals reeds gezegd, zou de Nederlandse Justitie, indien zij haar onderzoek grondig wil voeren ook de gegevens over de kinderpornozaak Zandvoort moeten opvragen waarin belangrijke informatie over Martijn weer te vinden is.


Ik zou zeggen: klaag maar verder bij de Nederlandse pers en de Justitie en bespaar mij uw spam.

Blijkbaar vindt u de zappers te dom of te onbetrouwbaar of gewoon te min. Voor mij heeft u afgedaan.
zwart's avatar
| #121510 | 22-12-2010 17:32 | Morkhoven
Bedankt Zwart. Graag een beetje inhoudelijkheid als het kan.


ONDERZOEK PEDOFIELEN VERENIGING MARTIJN

Redactie Stop Kinderseks

Geachte Mevrouw, Mijnheer,

Zoals U weet, werkten wij met de Werkgroep Morkhoven jarenlang rond de kinderpornozaak Zandvoort met bijna 100.000 slachtoffertjes en in 1998 toonde Marcel Vervloesem, stichter van onze vereniging, reeds aan dat bepaalde foto's op de cd-roms Zandvoort ook voorkwamen in het magazine van de pedofielenvereniging Martijn.

Het dossier van de onderzoeksresultaten van Marcel Vervloesem is echter weggestoken in het strafdossier van Vervloesem die op een bepaald ogenblik ook van het 'bezit van kinderporno' werd beschuldigd en die daarvoor nadien, zoals voor de eerste 9 valse aanklachten inzake 'kindermisbruik', werd vrijgesproken.

Wij achten het belangrijk dat de Nederlandse Justitie die Vervloesem, nog net voor zijn opsluiting, uitnodigde voor een gesprek omtrent de kinderpornozaak Zandvoort, deze gegevens bij de Belgische Justitie opvraagt en toevoegt aan haar onderzoeksdossier inzake Martijn.

Via Google zien we ook regelmatig publicaties van Stop Kinderseks die voor ons geblokkeerd blijken te worden.

Het Monster Van Riga | - Part 2
16 dec 2010 ... Posts Tagged 'Het monster van Riga'. « Older Entries .... Tags: "t Hofnarretje, Bladel, Echtgenoot dader zedenzaak, Het monster van Riga, ...
http://www.stopkinderseks.com/tag/het-monster-van-riga/page/2/
Error 404 - Not Found

In de hoop u met deze informatie van dienst te zijn geweest, en in afwachting van uw antwoord, teken ik,

Met vriendelijke groet,

Jan Boeykens
Voorzitter vzw Werkgroep Morkhoven
Morkhoven's avatar
| #121515 | 22-12-2010 17:52 | Morkhoven
In een land waar alles kan en mag, mag je niet meer op een overdreven arrogante manier humoristisch zijn, anders kom je ook op de brandstapel terecht. ;)
Morkhoven's avatar
| #121530 | 22-12-2010 19:19 | zwart
@Morkhoven. Op Zapruder.inc stond de dood van Pim Fortuyn ter discussie in het artikel Paniek in het paleis naar het gelijknamige boek van Ine Veen (09-05-2007).
61 reacties en eindeloos gezeur om met bewijs te komen dat Fortuyn door meerdere schutters was vermoord in een koninklijk complot, en het bod van Zapruder.Inc om alles te publiceren heeft niets, maar dan ook helemaal niets opgeleverd.
Even eindeloos bleef de boekverkoper Jean Thomassen beweren dat alle geheimen in het boek onthuld zouden worden, dus het boek kopen zou de waarheid aan het licht brengen.
Niet dus.

Precies hetzelfde met Morkhoven.
Gezwets zonder inhoud, zonder bewijs.
zwart's avatar
| #121534 | 22-12-2010 19:47 | Morkhoven
Die verhalen over de moord op Pim Fortuyn waren wel best grappig. Maar ze leverden niets op...
Morkhoven's avatar
| #121539 | 22-12-2010 20:13 | ouwe knar
Die verhalen over de moord op Pim Fortuyn waren wel best grappig
Ik vind uw verhalen zo langzamerhand ook zeer grappig @Morkhoven
*loopt knarstandend weg*
ouwe knar's avatar
| #121542 | 22-12-2010 20:30 | zwart
@Ouwe knar. Inderdaad past hier cynisme. Het lijkt er op dat Morkhoven kindermisbruik misbruikt om een hoofdrol voor zichzelf op te eisen.
zwart's avatar
| #121543 | 22-12-2010 20:35 | Morkhoven
Even terug naar de feiten:
1) Er werden een groot aantal kinderen misbruikt in Amsterdam
2) Een aantal verdachten zijn lid geweest van de pedofielenvereniging Martijn
3) Justitie besloot een onderzoek te openen naar Martijn
4) De vzw Werkgroep Morkhoven ontdekte destijds de Temse-Madeira-zaak waarin verschillende kindermisbruikers aangehouden werden en die tot de kinderpornozaak Zandvoort met bijna 100.000 slachtoffers leidde
5) Op de cd-roms van de kinderpornozaak Zandvoort waarin ook talrijke peuters sexueel werden misbruikt, vond de Werkgroep foto's terug die voorkwamen in de magazines van Martijn en die door bepaalde kinderporno-fotografen werden gemaakt.
6) Het is belangrijk dat het onderzoeksmateriaal dat door de Belgische Justitie in het strafdossier van Marcel Vervloesem, stichter van de Werkgroep Morkhoven, werd weggestoken, tevens aan de Nederlandse Justitie wordt overgemaakt.

Dit staat los van het gevoelsmatig al dan niet eens zijn met de standpunten van Martijn op gebied van sexuele relaties tussen kinderen en volwassenen.
Morkhoven's avatar
| #121548 | 22-12-2010 20:48 | ouwe knar
Even terug naar de feiten
Sorry, geen nieuwe feiten, hoe grappig toch :/
ouwe knar's avatar
| #121552 | 22-12-2010 20:57 | Morkhoven
Marcel Vervloesem werd, vlak voor zijn opsluiting in de gevangenis, door de Nederlandse Justitie nog uitgenodigd voor een gesprek over de kinderpornozaak Zandvoort.
Er werd een rapport van dit gesprek opgemaakt.
Ook dit rapport dient, gezien de foto's van Martijn op de cd-roms Zandvoort, door de Nederlandse Justitie aan het onderzoeksdossier van Martijn te worden toegevoegd.
(Indien zij haar werk naar behoren wenst te doen)
Morkhoven's avatar
| #121567 | 22-12-2010 22:19 | ffloor
[red]flauwekul verwijderd.
| #121571 | 22-12-2010 22:48 | zwart
Als ffloor en Morkhoven nu beide op dit draadje gaan zitten, ga ik even een blokje om.
Ik zet 10 goudflorijnen op ffloor.

En Morkhoven, mag ik u er aan herinneren dat uw teksten al een paar keer eerder door u gekopieerd en geplakt zijn? Dus dat hoeft niet meer.

Hup Frits!
zwart's avatar
| #121576 | 22-12-2010 23:05 | Morkhoven
We lezen dat de Hengelose letselschadespecialist Drost in mei 2010 bij het OM van Zwolle, een aangifte had gedaan tegen de pedofielenvereniging Martijn.
Het OM in Zwolle zou na de aangifte een onderzoek gestart zijn naar de handel en wandel van de vereniging, maar zegt nu dat "na onder andere de grootschalige ontuchtzaak in Amsterdam, het onderzoek nu breder wordt opgepakt en door
het Openbaar Ministerie in Rotterdam zal worden behandeld".

Drost vroeg justitie om de vereniging te verbieden, omdat het in zijn ogen ging om een criminele organisatie. Drost staat de ouders bij van een kind in Glanerbrug, dat door de buurman is misbruikt. De buurman zou van Martijn tips hebben gekregen om de misbruik te verdoezelen.
Morkhoven's avatar
| #121602 | 23-12-2010 08:42 | Morkhoven
In plaats van zich enkel te fixeren op het al dan niet onmiddellijk vrijgeven van namen van enkele belangrijke personen die de pedofielenvereniging Martijn ondersteund hebben, kan men zich afvragen waarom de Nederlandse Justitie niet eerder heeft ingegrepen.
De kinderpornozaak Zandvoort met de 100.000 slachtoffertjes (met ondermeer verkrachte kleuters) waarin ook foto's voorkwamen uit de magazines van Martijn, werd immers reeds in 1998 door Marcel Vervloesem, stichter van onze vereniging, bekend gemaakt. Voor de kinderpornozaak Zandvoort, was er trouwens de zogeheten Temse-Madeira-zaak waarin Martijn al ter sprake kwam.
In haar Proces-Verbaal uit 2001 met Marcel Vervloesem, noteerde de Nederlandse politie reeds dat er kinderen in kinderdagverblijven in Amsterdam, sexueel werden misbruikt.
In 2008 werd Marcel Vervloesem opnieuw gehoord in opdracht van de Nederlandse Justitie. Daarin kwam opnieuw de betrokkenheid van Martijn in de kinderpornozaak Zandvoort ter sprake. Er werd wederom geen enkel initiatief genomen.
En dan waren er de aangiften zoals die van de Hengelose letselschadespecialist Drost tegen Martijn, in mei 2010 bij het OM van Zwolle. Men besteedde blijkbaar weinig aandacht aan deze klacht en nu bekend geraakte dat er meer dan 60 kleuters in kinderdagverblijven zouden misbruikt zijn en Martijn opnieuw ter sprake kwam, besluit de Nederlandse Justitie om een onderzoek te openen naar Martijn 'om te zien of er strafbare feiten werden begaan'.

Verder is het duidelijk dat die 500 Nederlandse politie-agenten niet werden opgetrommeld om alleen maar het zogenaamde 'Monster van Riga' te arresteren...
Morkhoven's avatar
| #121744 | 24-12-2010 10:52 | Papalazarou
Ik sluit me aan bij Zwart. Graag concreet en geen veronderstellingen en namen die wel komen als als als.

En hoezo is het duidelijk van die 500 agenten? Voor jou misschien.

En wat Assange hier in hemelsnaam mee te maken heeft....
Papalazarou's avatar
| #121748 | 24-12-2010 11:46 | zwart
@Papazalarou. Zo is het maar net. Morkhoven komt met enorme lappen tekst, ouwe non-informatie, 0,0 bewijs.
Notabene heb ik Morkhoven al een paar keer gewezen op het feit dat hij in gebreke blijft en dan schrijft hij
In plaats van zich enkel te fixeren op het al dan niet onmiddellijk vrijgeven van namen van enkele belangrijke personen die de pedofielenvereniging Martijn ondersteund hebben, kan men zich afvragen waarom de Nederlandse Justitie niet eerder heeft ingegrepen.

Dan vraag ik mij af waarom de koningin niet op haar fiets naar haar werk rijdt. Slaat dus ook nergens op.
zwart's avatar
| #121751 | 24-12-2010 12:20 | Paul2
De kinderpornozaak Zandvoort met de 100.000 slachtoffertjes

Kijk aan,ffloor heeft versterking gekregen op onze site zie ik.
| #121779 | 24-12-2010 16:29 | Morkhoven
Laat ons deze zaak afsluiten.
De vzw Werkgroep Morkhoven wenste geen namen door te geven. Dat bewijst dus dat er niets aan de hand is. Martijn was ook nooit betrokken bij kinderporno. Er hoeft dus ook geen onderzoek gevoerd te worden. De kinderpornozaak Zandvoort is puur verzonnen. Marcel Vervloesem zat trouwens met zijn poten aan kinderen.

Als afsluiter:
Waarom noemen we het 'Monster van Riga', niet gewoon het 'Monster van Amsterdam' ? Of zijn mensen die al jarenlang de Nederlandse nationaliteit hebben, geen Nederlander meer?
;) ;)))
Morkhoven's avatar
| #121780 | 24-12-2010 16:32 | Morkhoven
@Ppapaplazaru

Wat heeft Amsterdam daar in hemelsnaam mee te maken !
Morkhoven's avatar
| #121781 | 24-12-2010 16:39 | Morkhoven
Het gebruikelijke gelul op fora zoals die van Zaplog is anders nog zo slecht niet. ;)
Morkhoven's avatar
| #121782 | 24-12-2010 16:46 | Morkhoven
Heeft het bij jullie ook zoveel gesneeuwd ?
We zijn hier al een week sneeuw aan het ruimen.
Die opwarming van de aarde is gewoon fout.
Al het zo verder blijft gaan, dan liggen Brussel en Amsterdam straks in de Noorpool en zien wij hier enkel nog maar een paar ijsberen rondlopen.
Morkhoven's avatar
| #121785 | 24-12-2010 16:53 | Morkhoven
En dan lezen die ijsberen in hun gazet dat er van kindermisbruik geen sprake is op de Noordpool.
Morkhoven's avatar
| #121791 | 24-12-2010 17:51 | Morkhoven
Nog even verwijzen naar de titel van ons bericht.
De titel is: 'Kindermisbruik Martijn: strafrechtelijk onderzoek of doofpot' ?
Volgens ons wordt het doofpot.
Door wat we Nederlands 'meest progressieve krant' kunnen noemen (De Telegraaf), wordt er immers voortdurend over het 'Monster van Riga' geleuterd terwijl men eigenlijk over het 'Monster van Amsterdam' zou moeten leuteren omdat Robert M. al jaar en dag in Amsterdam staat ingeschreven en gelukkig getrouwd is met een Amsterdammer.
En de kinderpornozaak Zandvoort die volgens de Belgische federale politie (slechts) 88.539 kinderen en peuters telde, waarvan er (slechts) 70% misbruikt werden, wordt doodgezwegen omdat kindermisbruik en kinderporno nu éénmaal niets met elkaar gemeen hebben.
Alleen toen er foto's van de Nederlandse prinsjes en prinsesjes op de website van Martijn werden gepubliceerd, stond het Huis van Oranje op zijn kop en kwamen de Nederlandse Orangisten met hun vlaggen en wimpels, onder leiding van de uit zijn graf gekropen Koning Willem I , op straat.
Na wat gehuil en strijdliederen te hebben gezongen, bemoeide de Nederlandse staatsveiligheid zich met de zaak.
De fotootjes werden van de website gehaald en klaar was kees.
Morkhoven's avatar
| #121811 | 24-12-2010 20:57 | Papalazarou
@Morkhoven:
1. Je mag het van mij allemaal ook in één post proppen. Scheelt me een hoop notificitatiemailtjes.
2. Je post om 16:29u: Laat ons deze zaak afsluiten. Gevolgd door 5(!) nieuwe posts.

Ga lekker ergens anders spammen en trollen!

Wat heeft Amsterdam daar in hemelsnaam mee te maken !

Dit is nu precies wat Zwart en ik bedoelen. In plaats van een antwoord te geven krijg ik een vraag voor m'n kiezen. Laat even duidelijk zijn dat JIJ iets duidelijk wil maken. Ik stel jou daarover een vraag. Draai dan niet de boel om door een loze vraag terug te stellen.

Op deze manier worden wij niets wijzer, wwat toch je doel is, anders post je niet, lijkt me. Of je hebt een chronisch aandacht tekort. En je doet enkel afbreuk aan jezelf en je boodschap met je onsamenhangende gewauwel.

Als ik hier niet meer reageer, bij deze al 'excuus'. Ik heb m'n notificaties uit staan en de komende dagen heb ik andere dingen te doen.
Papalazarou's avatar
| #121812 | 24-12-2010 21:01 | zwart
20 van de 35 posts zijn van Morkhoven.
Laat maar....
zwart's avatar
| #121815 | 24-12-2010 21:10 | Morkhoven
Straks krijgen we hier nog een anti-Morkhoven-beweging met leden en sympathisanten van Martijn en de 'hulk van Amsterdam' ;)
Morkhoven's avatar
| #121816 | 24-12-2010 21:18 | Morkhoven
Zet hem op, jongens. Nog 6 keren slapen en we kunnen naar het vuurwerk gaan zien !
Morkhoven's avatar
| #121818 | 24-12-2010 21:39 | Slagzij
http://www.stelling.nl/kleintje/actueel/index.html
http://www.boublog.nl/2010/11/07/vervloesem-en-het-dossier-van-de-schande/
http://www.klokkenluideronline.nl

Enkele nuttige links voor intelligente waarachtig geïnteresseerde lezers van deze site, zoals Zwart, niet voor lijpe retards als Papalazarou.
MVG
| #121819 | 24-12-2010 21:42 | ouwe knar
Straks krijgen we hier nog een anti-Morkhoven-beweging

@Morkhoven
Als SPAMMEN de enige manier is om aandacht voor de zaak Morkhoven te krijgen (heeft voor mijn gevoel niets meer met kindermisbruik, Martijn te maken) dan is het wel heel erg triest met u gesteld.
SPAM ze, alleen sla ik vanaf nu alles waar de naam Morkhoven bij staat over!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik mag toch aannemen dat niet alleen Morkhoven over dit onderwerp verstand van zaken heeft en daar fatsoenlijk over kan berichten.
ouwe knar's avatar
| #121830 | 24-12-2010 22:58 | Morkhoven
Bedankt voor de informatie, Slagzij.
Laat ons hopen dat OuweKnar en konsoorten een beetje hun best om die artikels te lezen ;)
Morkhoven's avatar
| #121832 | 25-12-2010 00:00 | zwart
@Slagzij. Uw goede bedoelingen trek ik niet in twijfel. Echter uw 1e link verwijst naar kleintje muurkrant met pak 'm beet nog eens ruim 100 volgende linkjes. Snap niet wat u daarmee wilt.
BOUblog en Klokkenluider lees ik met hoge regelmaat en uw links brengen mij dus niets nieuws, maar ze zijn misschien ook niet voor mij bedoelt.

@Morkhoven. U zou zich eens wat van de kritiek moeten aantrekken.
Zoals u nu inderdaad aan het spammen bent heeft u zich in een ongeloofwaardige positie gemanoeuvreerd. Gelukkig heeft dat geen invloed op mijn grote afkeer van pedo zaken. Uw laatste opmerking is er weer zo één waarbij ik de kriebels krijg. Ik zou mij niet voldoende inlezen? Flikker toch op.

@ouwe_knar. Ik ken u als een fel tegenstander van pedo's en ook al hebben we een verschillende stijl, ik sta pal achter uw uitspraken.
De onderhavige pedo zaken verdragen geen grapjes, alleen maar een uiterst zorgvuldige omgang met de verschrikkelijke feiten.
Morkhoven vindt het blijkbaar nodig om hier een one_man_show weg te geven.
Elk verzoek om bewijs wordt door hem met grapjes ontweken of genegeerd.
In mijn post #121530 maak ik hem daar nogmaals attent op en hij repliceert dat de verhalen over de moord op Pim Fortuyn wel grappig waren.
zwart's avatar
| #121835 | 25-12-2010 00:37 | zwart
@Slagzij. Bedoelde u soms dit?
Pedo in pasjesland (2)

zondag 19 december 2010
Sinds de Letse kindervriend Robert Mikelsons door de Amsterdamse smurfen wordt gegrilld is er al veel naar buiten geslingerd over zijn ellendige carrière, die begon bij zijn moeder en voorlopig eindigde in het spinhuis. Over vriend Ivars Tenters, de eigenaar van het distributiecentrum in Riga vanwaaruit Robertje's blote beeldmateriaal zijn weg vond naar een legertje koterheigers en -hopsers, bijna niks. Het zal wel in het belang van het onderzoek wezen.
In de mega-affaire rond Albert Gonzalez cum suis (1) werd Ivars indertijd gedwongen de spiegellijst van Albert's versleutelde vervalsingsnetwerk over te dragen aan Amerikaanse geheimsmurfen. Daarmee raakte zijn bedrijfje Cronos min of meer met zijn pik in het zand. Want als je eenmaal smurfbezoek hebt gehad sta je als stouterik genoteerd. Toen dus op een zonnige dag bij een pc-rukker in de States kotermateriaal werd aangetroffen en de weg opnieuw naar Ivars' spiegelwinkel in Riga leidde, was het verder eitje om Mikelsons bij de ballen te grijpen en te beginnen aan het uitgraven van zijn makkers en zijn cliëntèle.
Zal ons benieuwen of wij over dat laatste nog iets horen. Misschien wel als het om een melkboer, een postbode, een reparateur van kinderfietsen, een grafgraver, een speeltuinbeveiliger en meer van dit soort eenvoudige lieden gaat. Maar uiteraard niet als 't handelt om secretarissen-generaal, burgemeesters, hoofdofficieren van Justitie, grote smurfen, advocaten van het Koninklijk Huis, professoren, ambassadeurs, bankiers en andere stutten van de samenleving.
Ivars Tenters is hem gesmeerd. Zakentrip. Zou hij stiekem in de spiegel hebben gekeken? Stay tuned.
zwart's avatar
| #121837 | 25-12-2010 00:42 | zwart
Deel 1 ook gevonden.
Pedo in pasjesland

woensdag 15 december 2010
Zijn naam? Albert Gonzalez, de trotse leider in de globale competitie van hackers en pasjesvervalsers. Vriend Albert stak aan het begin van deze eeuw voor het eerst zijn neus aan dit smoezelige venster. Hij werd ervan verdacht de mastermind te zijn van een kopgroepje hackers dat erin slaagde een berg nummers van creditkaarten, pinkaarten en meer van dat soort strooigoed achterover te drukken. Met openbare en gestolen persoonsgegevens werd vervolgens aangeklopt bij allerlei poenverschaffers en met de geleverde 1,5 meloen kaarten sloeg het grote peloton sympathisanten aan het cashen. Niet alleen in de VS, maar ook in landen als Bulgarije, Wit-Rusland, Oekraïne, Polen, Canada, Zweden en ... Nederland. Totale opbrengst naar schatting 4,3 meloen dollar. Kinderspel vergeleken met wat later zou volgen, maar je moet ergens beginnen.
Via een onderzoek in bovenstaande landen kwamen speursmurfen van de Amerikaanse Secret Service uiteindelijk bij Albert terecht. En laat ie nou net 15 valse kaartjes bij hem hebben. Hij kreeg de keus: of meewerken of kruipruimte. Albert koos voor het eerste en samen met zijn handlersmurfen rolde hij zijn eigen organisatie op.
Zou je verwachten dat ie zich daarna wel even koest zou houden. No way, José. Praktisch onder de ogen van de Secret Service haalde hij hetzelfde geintje uit, maar dan nog effies beter. Hand in hand met 10 gabbers binnen dit specialistische metier, onder wie een meneer van het poenige Morgan Stanley, hackte hij tussen 2005 en 2007 een respectabele 45,6 meloen kaartnummers bij elkaar. Een wereldrecord. Het doel van die diefstal moge inmiddels duidelijk zijn.
Albert kreeg opnieuw de Secret Service over de vloer en ging voor de tweede keer voor het luik. Nu onvoorwaardelijk. Van een kadi in New Jersey kreeg hij uiteindelijk een maandje of tien geleden 20 jaar voor zijn ballen. Nog mild in vergelijking met de dertig jaar die zijn Russische gap Maksym Yastremskiy van een Turkse kadi in Antalya voor zijn reet kreeg.
Bij het opblazen van Albert's hackwerk kregen de Amerikaanse speursmurfen hulp van Turkse en Letse collega's. Letse? Ja, want zowel Albert als Maksym hadden hun spulletjes netjes versleuteld ondergebracht bij de firma Cronos in Riga. Onder de hoede van ene Ivars Tenters, die maar al te graag bereid was om de blauwe overvalploeg te assisteren bij het openen van de digitale kluisjes.
Wacht even. Wacht even. Ivars Tenters? Was dat niet die ouwe gap van onze Amsterdamse kindervriend Robert Mikelsons? De man die als financier zou optreden voor de opvangketen van Robertje? De inmiddels ondergedoken sleutelspecialist? Jawel, dezelfde Ivars. Toeval? U weet het. Stay tuned.
zwart's avatar
| #121838 | 25-12-2010 00:49 | Papalazarou
niet voor lijpe retards als Papalazarou

Niveau hoor. Kan je dat onderbouwen?
En dat schrijft nota bene 'lijp' (sic). *grinnikt*
Papalazarou's avatar
| #121843 | 25-12-2010 10:13 | Slagzij
Goed zo, beste Zwart.

De links naar de 3 documentaires waren meer als achtergrond info bedoeld. (had ik ook zo boven m'n annotaties gezet, alleen verschenen ze vervolgens als 'aanvulling')

Je zou die hele serie 'van Zandvoort naar Estoril' waaruit je hier boven delen citeert kunnen lezen, voor meer onderbouwing, via de zoekmachine van Kleintje Muurkrant (de pagina met de zoekresultaten laat zich niet linken).
Zie ook de serie artikelen op dezelfde site met de tittel 'Adel verplicht', ook eerst titel intikken op deze site:
http://www.stelling.nl/kleintje/

Voor wat meer onthullende onderbouwing (over hooggeplaatste lui die bij deze concrete zaak over het misbruik in A'damse crechers betrokken zijn) zie dit artikel
http://werkgroep-morkhoven.skynetblogs.be/archive/2010/12/23/le-reseau-zandvoort-et-les-abus-sexuels-dans-des-creches-d-a.html#comments
En verder de artikelen verspreid over heel die laatste site http://www.werkgroep-morkhoven.skynetblog.be

Voor meer info over hooggeplaatsen die in Nederland bij die Netwerken betrokken zijn zie op http://www.klokkenluideronline.nl in de rechter kolom (even scrollen) de link met het feiten-overzicht over de 'affaire-Joris Demmink.

Voor nog meer degelijke info over de betrokkenheid van 'gewichtige' personages bij die internationale kinderporno- en misbruiknetwerken, zie 'Beyond Dutroux' over de zgn X-files:
https://wikispooks.com/ISGP/dutroux/Belgian_X_dossiers_of_the_Dutroux_affair.htm (was onlangs van het Net verwijdert, maar is gelukkig gecopieerd en weer terug geplaatst).

Je moet er wel even voor gaan zitten, maar dan heb je ook wat. Misschien een goed idee voor tijdens het uitbuiken deze kerstdagen, hoewel je wel over een stevige maag dient te beschikken; een neut of een aperitiefje kan daar e.v. bij helpen, om het allemaal wat beter verteerbaar te maken.

Er wordt trouwens hard gewerkt aan een internationale site met een wat beter overzicht van alle info over die Zandvoort-zaak (met Nederlandse vertaling)..

Verder wens ik iedereen fijne feestdagen, inclusief Papalazarou die als hij zich liever op het gezag van de taalpolitie verlaat, veur mèèn part evengoed 'leip' mag noemen, als toevoeging bij zijn titel 'retard' (siek!) die ik helaas onveranderd moet handhaven (zoek maar op: is een academische graad).

Met vriendelijke groet
| #121847 | 25-12-2010 12:00 | Morkhoven
@ Slagzij
Laat ons hopen dat het, dank zij jou links, de positieve kant opgaat. Want de reacties van onze vrienden was uitsluitend het gevolg van het zinnetje 'Martijn is een vereniging waar ook bekende Nederlanders lid van zijn of mee sympathiseren en die van de Nederlandse overheid al meer dan twintig jaar ongestoord haar gang kan gaan'.
Zij vroegen ons om de namen van die bekende Nederlanders bekend te maken. Wij weigerden en wij BLIJVEN weigeren.
Laat ons eerst de resultaten van het onderzoek afwachten.
En begin dan niet als een geslagen hond allerlei spam-mail te publiceren met 'Morkhoven deugt niet', 'Morkhoven is ongeloofwaardig' enzoverder
Het deed ons denken aan de klassieke media die 1000 keren over de 'zelfverklaarde kinderpornojager Marcel Vervloesem die zélf kinderen misbruikte' spraken en de kinderpornozaak Zandvoort met de tienduizenden slachtoffertjes, waaronder ook verkrachte peuters zoals in de pedozaak te Amsterdam, 12 jaar lang dood hebben gezwegen.
We kennen dat systeem.

We herhalen het nog eens: onder de foto's op de cd-roms Zandvoort waren er ook foto's die in het magazine van Martijn voorkwamen.
Deze kinderpornografische beelden werden gedeeltelijk door een zekere J.M. Villaume in Frankrijk waren gemaakt, die op zijn beurt zowel betrokken was bij het pedofilie-schandaal Cathedral en het daarmee verbonden grote pedofilie-schandaal Coral in Frankrijk. Tussen de fotografische opnamen was ook de fotogalerij van Harry Turné uit Duitsland te vinden die pedofiliefoto's onder de naam 'Pojkart' publiceerde. In de tijdschriften van Martijn stonden ook advertenties die betrekking hadden tot een pedo-zaak in het Belgische Berlaar waarin tal van jongeren werden misbruikt, 'Palestra' genaamd. Foto's in deze zaak verschenen in het tijdschrift van Martijn.
Meer informatie vind men op onze blog http://werkgroep-morkhoven.skynetblogs.be/
De Nederlandse Justitie is in het bezit van deze informatie en als zij werkelijk een geloofwaardig onderzoek wil voeren naar de betrokkenheid van Martijn, dan moet ze rekening houden met die gegevens. DAAR draait het rond.

Met vriendelijke groet
Morkhoven's avatar
| #121848 | 25-12-2010 12:08 | Morkhoven
@ Zwart
Bedankt voor de teksten van Stelling Kleintje die we bijzonder appreciëren.

We zijn het volledig eens met Kleintje waar hij schrijft:
'Sinds de Letse kindervriend Robert Mikelsons door de Amsterdamse smurfen wordt gegrilld is er al veel naar buiten geslingerd over zijn ellendige carrière, die begon bij zijn moeder en voorlopig eindigde in het spinhuis. Over vriend Ivars Tenters, de eigenaar van het distributiecentrum in Riga vanwaaruit Robertje's blote beeldmateriaal zijn weg vond naar een legertje koterheigers en -hopsers, bijna niks. Het zal wel in het belang van het onderzoek wezen.'
Morkhoven's avatar
| #121849 | 25-12-2010 12:30 | Morkhoven
@ Slagzij
Bedankt ook voor de verwijzing naar onze blog.
Vooral het nu gepubliceerde Proces-Verbaal uit 2001, is zeer interessant. Het is de gedeeltelijke weergave van een gesprek van de diensten van Procureur Bourlet (zaak Dutroux) met Marcel Vervloesem, stichter van onze vereniging.
Marcel Vervloesem gaf Procureur Bourlet daarbij meer informatie omtrent de kinderpornozaak Zandvoort. Bourlet schreef vervolgens in een brief dat hij Vervloesem 'niet zou laten vervolgen voor de afgifte van het nieuwe materiaal'.
Er werden 3 PV's opgemaakt. Maar na het 2de PV zond Bourlet het nieuwe materiaal reeds naar de Procureur te Turnhout die dit gebruikte om Vervloesem ook voor het 'bezit van kinderporno' te laten vervolgen. Met het materiaal werd er niets meer gedaan. Het bevindt zich nog steeds in het strafdossier van Marcel Vervloesem.
Gezien er ook heel wat informatie in weer te vinden is over Amsterdam, zou het niet meer dan normaal zijn dat de Nederlandse Justitie dit materiaal aan haar Belgische collega's zou opvragen.
Morkhoven's avatar
| #121850 | 25-12-2010 12:51 | zwart
@Morkhoven en @Slagzij.
U beiden begrijpt iets niet.
Het maakt blijkbaar ook niet uit in welke stijl er getracht wordt u op andere gedachten te brengen; u heeft de hardleersheid van een bijbelverkoper.
U blijft maar aanbellen. Aan de deur veranderen beleefde mensen in geïrriteerde mensen en vervolgens in agressieve mensen, het maakt u niet uit. Uw bijbel moet naar binnen.

U brengt in SPAM vorm oud nieuws. Herhaling na herhaling na herhaling. Oud nieuws en heel oud nieuws.
Linkjes dumpen in de geest van hier heb je nog wat oud nieuws om je kerst mee door te komen. En maar niet willen begrijpen dat we hier op zaplog het echte nieuws op de voet volgen, dus uw nieuws is geen nieuws maar ouwe meut.

U schrijft naar de zaploggers zonder daar verantwoording voor te nemen voortdurend over het falen van media, politie en justitie.
Lekker makkelijk.
Maar die SPAM hoort hier helemaal niet thuis.
U adresseert foutief aan de zaplogger.
Helaas kunnen we niet retour afzender sturen.

Dan vindt u iedereen maar dom, maar ik vind u beide volstrekt ongeloofwaardig, zolang u hier alleen maar oud nieuws dumpt en botweg weigert uw veronderstellingen te onderbouwen met namen.
Klokkenluider.nl heeft tenminste nog iets waarachtigs door keihard wel namen te noemen, zoals Demmink.

Hier een beetje flink doen met ouwe koeien uit de sloot trekken, maar niet flink genoeg om namen te noemen. Daar komt het op neer.
Ik vind dat ronduit laf.
Uw zeer ongepaste grapjes profileren u als verkoper van prutzooi.

Jammer dat kindermisbruik in u zulke slechte vertegenwoordigers heeft.
zwart's avatar
| #121854 | 25-12-2010 14:13 | Morkhoven
@ Zwart

OK. Laat ons deze discussie beëindigen.
We zijn inderdaad bijbelverkopers; we maken van beleefde mensen, geirriteerde en zelfs agressieve mensen; we zijn spammers en brengen oud nieuws; we dumpen linkjes voor de kerst- en feestvierders; we zijn als het ware vijanden van Zaplog en vallen de zaploggers lastig; we schrijven over het falen van media, politie en Justitie zonder daar verantwoording voor af te leggen aan de zaploggers; we zijn spammers; we zijn ongeloofwaardig; we publiceren alleen maar veronderstellingen; we durven geen namen noemen; we trekken ouwe koeien uit de sloot; we zijn laf; we houden enkel van ongepaste grapjes en verkopen prutzooi; we zijn slechte vertegenwoordigers van (slachtoffers) van kindermisbruik enzoverder, enzoverder.
Te veel om op te noemen dus.
We zijn in één woord samengevat SLECHT.

En nu even terug naar het onderwerp.
Wat vind jij (buiten dat éne zinnetje over die bekende Nederlanders die lid zijn en/of sympathiseren met Martijn) van ons bericht en het bijgevoegde persbericht ?
Wat vind je daar goed of verkeerd aan ?
Vind je dat er een gerechtelijk onderzoek moet gevoerd worden naar de kinderverkrachting in Amsterdam ? Vind je dat er een onderzoek moet gevoerd worden naar Martijn ? Op welke manier kan het de goede kant opgaan met het onderzoek van Justitie? Wat is je persoonlijke mening in deze zaak ?
Morkhoven's avatar
| #121878 | 25-12-2010 15:31 | ouwe knar
@zwart ik bewonder uw vasberadenheid en ben het helemaal met u eens.
Verder denk ik niet dat ik op dit draadje nog iets nieuws te vertellen heb. Als onze mening nu nog niet duidelijk is, en onze inspanningen systematisch volkomen genegeerd worden, dan sta ik echt met lege handen hier.
Zo genant, zo onmenselijk om stukke zielen zo te misbruiken om je eigen leegte op te vullen.
Sorry hoor, ik wordt hier echt een beetje radeloos en boos van :/
ouwe knar's avatar
| #121880 | 25-12-2010 15:51 | zwart
@Morkhoven.
OK. Laat ons deze discussie beëindigen.
En nu even terug naar het onderwerp.

En de bijbelverkoper gaat weer gewoon door.
Ik snap niet dat iemand zoals u eindeloos kan doorgaan, zonder maar 1x iets te schrijven "ik moet daar inderdaad eens iets aan doen", of "daar heeft u gelijk in", of "daar had ik nog niet aan gedacht", of "daar ben ik het mee eens", .

Ik kan dat niet.
Ook nu laat ik mij toch weer verleiden om eerlijk en sportief u een antwoord te geven, alhoewel u helaas in 1 post 6 vragen aan mij stelt.
Ik ben zaplog niet en ik heb de wijsheid ook al niet in pacht.

Ik vind dat de media weinig aandacht aan misbruik besteden tenzij het sensationeel is.
Ik vind het een goed idee dat er een strafrechtelijk onderzoek gevoerd wordt naar sites zoals Martijn, maar wie vindt dat niet.
In het algemeen vind ik dat uitbuiting en misbruik van mensen veel te weinig aandacht krijgt en dat de prioriteit van het rechercheren beduidend meer de richting op moet van seksueel uitbuiten en misbruik. Evenzo de strafmaat; die zou beduidend omhoog moeten.
Dat vindt ook iedereen, dus mijn mening hierover vragen is vragen naar de bekende weg.

Als laatste wil ik mijn mening kwijt dat ik pedofielen geestelijk gestoorde mensen vind, die ook als dusdanig behandeld moeten worden. Dit ter voorkoming van recidivisme.

Op welke manier kan het de goede kant opgaan met het onderzoek van Justitie?

Als justitie zich zou laten leiden door openbare opinie dan zijn ze nog zwakker bezig dan nu al het geval is.
Ik zou al mijn pijlen richten op de politiek. Daar worden de wetten gemaakt, daar worden kamervragen gesteld en onderzoeken geëist.
Nou blijkt de politiek al jaren ad hoc te reageren op media sensatie, dus is langs die weg het eveneens mogelijk om invloed uit te oefenen.

Maar dat gaat u niet lukken met de drammerige stijl waarin u schrijft.
zwart's avatar
| #121888 | 25-12-2010 17:59 | Morkhoven
We stuurden onze perstekst ondermeer aan:
Nederlandse Koningin, Tros.Vermist, redactie.Telegraaf, redactie.Trouw, redactie.Volkskrant, redactie.Nu, redactie.Parool, vlugt.Tros, ali.van.der.kolk (Tros), k.leunissen.eerstekamer, f.leijnse.eerstekamer, janlaurier.eerstekamer, m.y.linthorst, l.kneppersheijnert.eerstekamer, rlinden, r.kuiper.eerstekamer, tkox.sp, ejansedejonge, w.huijbregts, s.tenhorn.eerstekamer, g.j.degraaf.eerstekamer, h.franken.eerstekamer, j.a.m.hendrikx, f.e.van.kappen, c.haubrichgooskens.eerstekamer, h.tenhoeve.eerstekamer, P.H.J.Essers, j.w.m.engels, simonvandriel, t.elzinga.eerstekamer, jean.eigeman, ha.doek, S.C.vBijsterveld, Britta.bohler.eerstekamer, m.l.bemelmans-videc.eerstekamer, rm.aerdt, gbiermans, r.dboer.eerstekamer, Edward.Asscher, postbus.eerstekamer
Morkhoven's avatar
| #121936 | 26-12-2010 03:03 | zwart
De spirituele uitleg door Hannah van Buuren © december 2010 van pedofilie is geen gemakkelijk leesvoer voor iedereen.
Echter voor hen die het ook van die kant willen bekijken heb ik deze link toegevoegd.

Na het lezen van het artikel van Hannah van Buuren begrijp ik dat zij vooral het labelen met "slachtoffer" van het misbruikte kind een slecht idee vindt.
De oorzaak van pedofilie zoekt zij echter naar mijn mening in de verkeerde richting. Een pedofiel is naar mijn mening niet iemand die door frustraties geen horizontale liefde kan vinden, maar iemand met een gevaarlijke en ongeneeslijke geestelijke afwijking.
Ongeneeslijk omdat de afwijking inhoudt dat de natuurlijke remming op basis van geur en gedrag niet functioneert, de beschermdrift voor zwakkeren niet functioneert, en in de fantasie van de pedofiel al uitgegaan wordt van absolute dominantie over het kind.

In tegenstelling tot velen die menen dat een pedofiel met alleen een straf tot inzicht komt meen ik dat pedofielen geestelijk gestoorde mensen zijn, die ook als dusdanig behandeld moeten worden. Dit ter voorkoming van recidivisme.
zwart's avatar
| #121980 | 26-12-2010 22:12 | Morkhoven
OK. 'Geestelijke gestoorde mensen die, ter voorkoming van recidivisme, als dusdanig moeten behandeld worden'.
Dat zal in bepaalde gevallen wel kloppen + dat een aantal misbruikers zelf het slachtoffer is geweest van misbruik in hun jeugd. Maar wat doe je dan met mensen die werkelijk pervers zijn en de criminelen die kinderporno maken en verkopen ?
Wat doe je met de kinderpornoindustrie ?
Morkhoven's avatar
| #146314 | 13-07-2011 09:16 | Paul2

Missie Henk Bres geslaagd, debat pedopartij komt er
Henk Bres heeft voldoende handtekeningen verzameld voor een debat in de Tweede Kamer over een verbod van pedofielenvereniging Martijn. Voor zijn burgerinitiatief verzamelde hij er in 15 dagen tijd 41.000, liet Bres woensdag weten.

http://www.trouw.nl/tr/nl/4500/Politiek/article/detail/2803006/2011/07/13/Missie-Henk-Bres-geslaagd-debat-pedopartij-komt-er.dhtml
| #146316 | 13-07-2011 10:39 | sigmund
Met het afschaffen van die partij, schaf je pedofilie zelf niet af. Het probleem van pedofilie bestaat en het is in ieders belang, dat kinderen worden afgeschermd tegen de driften van dit soort lieden.

Wat ik mij afvraag of een partij van zelfverklaarde pedofielen daar niet meer mogelijkheden biedt, dan de anonimiteit...
sigmund's avatar
| #146318 | 13-07-2011 11:47 | _Martijn_
Het kinderverkrachten door mensen als Demmink is vooral van rituele aard.
_Martijn_'s avatar
| #146321 | 13-07-2011 12:29 | sigmund
Het vermoeden van "Het kinderverkrachten door mensen als Demmink" lijkt me persoonlijk een veel belangrijker onderwerp voor kamervragen...
sigmund's avatar
| #146322 | 13-07-2011 12:35 | _Martijn_
@Zwart

En de bijbelverkoper gaat weer gewoon door.
Hoe anders was jij laatst bezig met die 400.000 verkrachtingen waar je steeds mee kwam?
_Martijn_'s avatar
aanmelden / inloggen