Door VOER, Op vri 28 maa 2008 14:23, 21 reacties,    

Larry Silverstein wil kosten 9/11 verhalen


Larry Silverstein en zijn Silverstein Properties, het bedrijf dat de Twin Towers leaste, sleept American Airlines, United Airlines en Boeing voor de rechter omdat het bedrijf ze mede verantwoordelijk houdt voor de aanslagen van 11 september. In totaal eist Silverstein Properties een schadevergoeding van zo'n $12,3 miljard. Tot nu toe keerden verzekeringsmaatschappijen al $4,6 miljard uit aan Silvertstein voor de geleden schade.
Annotaties:
21-10-2013 03:09 | Real Estate News
Larry Silverstein wil kosten 9/11 verhalen #zaplog
| #18334 | 28-03-2008 14:41 | MolCoat
Net een paar dagen te vroeg voor 1 april ... :))
| #18336 | 28-03-2008 14:48 | ron1872
Sjonge, hier zakt mijn broek even van af zeg. Die heeft echt lef zeg!
ron1872's avatar
| #18340 | 28-03-2008 15:42 | Hans
Dan zal hij toch aannemelijk moeten maken dat het vliegtuigen waren van United en American.
Zoals we weten is dat nooit aangetoond.
Hans's avatar
| #18343 | 28-03-2008 16:26 | ron1872
Dat kunnen ze altijd doen a.d.h. van de serienummers van de FDR's Hans of zouden de noplaners toch gelijk gaan krijgen ;) Maar ik vind het opmerkelijk: ze wanen zich veilig en spelen het spelletje gewoon open en bloot, alsof niks ze kan maken.
ron1872's avatar
| #18345 | 28-03-2008 16:42 | Dinosaur
Silverstein is een lefgozer. Hij heeft al een vergoeding uit de brand weten te slepen voor anderhalve keer een terroristische aanslag, ingevolge een dading met de verzekeraars. Twee vliegtuigen twee torens, kerk in het midden houden, wordt anderhalf. Leuk gespeeld. Wie niet waagt niet wint in deze wereld.
Dinosaur's avatar
| #18348 | 28-03-2008 16:49 | monkeyman
Het hele "pull it" verhaal was leuk gevonden, wellicht erg overdreven uitvergroot. Als je dit weer ziet, misschien moeten we het wel letterlijk nemen. Die gast kent geen schaamte, die zegt gewoon waar het op staat.
monkeyman's avatar
| #18360 | 28-03-2008 17:59 | freedomfiles
"In totaal eist Silverstein Properties een schadevergoeding van zo'n $12,3 miljard. Tot nu toe keerden verzekeringsmaatschappijen $4,6 miljard uit aan Silverstein voor de geleden schade."

Hmm lijkt me aardig winstgevend, gezien de prijs die hij betaalde in Juli 2001, ook als je rekening houdt met het koersverschil en overige onkosten :

"Silverstein Properties, Inc., and Westfield America, Inc. will lease the Twin Towers and other portions of the complex in a deal worth approximately $3.2 billion – the city's richest real estate deal ever and one of the largest privatization initiatives in history."
http://en.wikipedia.org/wiki/Larry_Silverstein#World_Trade_Center
freedomfiles's avatar
| #18366 | 28-03-2008 18:17 | Hans
@ron1872: volgens mij zijn er geen FDR's gevonden in New York.
En als ze wel gevonden zijn, dan zullen de Pilots for 911Truth er wel iets mee kunnen.
Hans's avatar
| #18374 | 28-03-2008 19:44 | ron1872
Hans I know. Maar laat de verzekeringsmaatschappijen maar eens om de FDR's gaan vragen. Er circuleerde wel een gerucht dat de NYFD er drie had gevonden, maar of dat klopt is nooit achterhaald. Op de NTSB lijst komen ze geen allen voor.
ron1872's avatar
| #18375 | 28-03-2008 19:59 | arie
Er zitten heel veel genummerde delen in een vliegtuig. Je hebt de black boxes niet nodig om de identiteit vast te stellen.
| #18377 | 28-03-2008 20:06 | Cmmtgnmn (ongeregistreerd) toon reactie
| #18383 | 28-03-2008 21:21 | ron1872
Ook van andere onderdelen is niet bekeken of daarvan de serienummers overeenkomen met de serienummers van de betreffende fabrikant.
ron1872's avatar
| #18388 | 28-03-2008 21:47 | arie
klopt, ik wil alleen zeggen dat je niet perse de black boxes nodig hebt om de vliegtuigen te identificeren.
| #18407 | 28-03-2008 23:35 | Hans
@ron1872: als het wel zou zijn bekeken, was bekend geworden dat de nummers niet kloppen, met UA175 en AA11.

@arie: ik denk dat Silverstein wel op enige manier moet aantonen dat het vliegtuigen van American en United waren die zijn mooie torens geraakt hebben. Ik ben benieuwd of dat gaat lukken.
Hans's avatar
| #18414 | 29-03-2008 00:09 | kumbakara
Boeiend. Ben benieuwd of er idd bewijs wordt gevraagd. No planes hit the wtc..dat zou wat zijn he?
| #18418 | 29-03-2008 01:02 | Crest
Echte verdeel en heers taktieken, we fuck you right in your face where you can see it...
Crest's avatar
| #18426 | 29-03-2008 08:29 | ron1872
Hans:

@ron1872: als het wel zou zijn bekeken, was bekend geworden dat de nummers niet kloppen, met UA175 en AA11.

Klopt Hans, het drone idee blijft nog steeds overeind staan ;)
ron1872's avatar
| #18427 | 29-03-2008 08:36 | freedomfiles
"@arie: ik denk dat Silverstein wel op enige manier moet aantonen dat het vliegtuigen van American en United waren die zijn mooie torens geraakt hebben. Ik ben benieuwd of dat gaat lukken. "

Ik denk niet dat die rechter daar enig bewijs voor zal vragen. Ook denk ik niet dat AA en UA betwisten dat die twee vliegtuigen de torens in zijn gevlogen.
freedomfiles's avatar
| #18447 | 29-03-2008 11:34 | Devia Vir
Zou een informatieve rechtszaak kunnen worden.. over 'pullen', voorkennis e.d.
Devia Vir's avatar
| #18516 | 29-03-2008 22:40 | Hans
Ook denk ik niet dat AA en UA betwisten dat die twee vliegtuigen de torens in zijn gevlogen.


Daar heb je gelijk aan, Freedom.
Maar kunnen ze zoveel geld voor Silverstein ophoesten ?
Hans's avatar
| #18537 | 30-03-2008 09:30 | ron1872
Daar heb je gelijk aan, Freedom.
Maar kunnen ze zoveel geld voor Silverstein ophoesten ?


AA en UA zal het waarschijnlijk een worst zijn, omdat die het ook weer afgedekt hebben bij verzekeringsmaatschappijen, die het risico wellicht weer afgedekt hebben bij Lloyds. Die zal hooguit gaan tegensputteren als ze slim zijn. Eigenlijk moet te achterhalen zijn wie uiteindelijk de kosten op zich gaat nemen en die partij moet een flinke stapel 9/11 DVD's opgestuurd gaan krijgen. Dan is de zaak in één klap open!
ron1872's avatar
aanmelden / inloggen