Door tamsowashere, Op woe 8 nov 2017 21:22, 39 reacties, citaat / intro / linkdump

las vegas hoax ontmaskerd.

Samenvatting van het gebeuren in las vegas,wat gewoon 110% een hoax was. ...
Annotaties:
| #261207 | 08-11-2017 22:59 | Best Well
Dat filmpje lijkt mij redelijk overtuigend, ook nog geen debunk daarvan van tegengekomen. Voorlopig is dit dus waar tot het tegendeel bewezen is.
Best Well's avatar
| #261208 | 09-11-2017 06:45 | tamso was here
ook nog geen debunk daarvan van tegengekomen


Jawel hoor.
De BBC en andere corperate hoerenjournalisten al een censuur willen opleggen aan de alternatieve media die de HOAX in twijfel trekken op bv facebook.
Dus als je de hoax in twijfel trekt,dan mag je voor altijd verbannen worden op dat soort web pagina's.
Welkom in 1984..
| #261212 | 09-11-2017 17:12 | Zhen
Mensen die beweren dat de Las Vegas schiet partij een "hoax" was - dwz: zonder echte slachtoffers - vallen in dezelfde categorie als de mensen die menen dat op 9-11 er geen vliegtuigen in de WTC gebouwen zijn ingevlogen (de zgn. "no-planers").

Wat er in Las Vegas is gebeurd is het beste te vergelijken met de schietpartij in de Parijse "Bataclan" van vorig jaar. Er ZIJN diverse schutters gezien door geloofwaardige getuigen, er zijn allerlei beelden die dit feit bevestigen, er waren waarschuwingen vooraf, er is allerlei suspect gedrag erna, lastige getuigen zijn klaarblijkelijk vermoord, Paddock was duidelijk een patsie die feitelijk voor de US overheid werkte als wapenleverancier aan criminelen waar die overheid mee werkt (zoals ISIS). Wat wil je nog meer weten om te oordelen dat het allesbehalve een "hoax" was?

Het was beslist een "false flag", maar een hoax? Zeker niet!

Wie de beelden van overhoop geschoten lichamen wil zien moet er gewoon goed naar zoeken. Wie ze echt wil zien kan terecht op http://allthatstreaming.com/media/ats/video/supposed-aftermath-of-las-vegas-shooting-motionless-bodies.mp4
(pas op: dit zijn NARE beelden!)

Een radikaal verknipte versie van die beelden is ook verwerkt in de video die tamso hier heeft gepost. Oordeel zelf hoe integer dat is gedaan...

De beste bron over Las Vegas die ik ken is momenteel http://rense.com/ die momenteel tientallen links erover bovenaan de voorpagina heeft.

Zie met name ook
http://rense.com/Datapages/eyewitnessvegas.htm
http://rense.com/Datapages/livefirevids.htm
http://rense.com/Datapages/FFvegasmasscre.htm

Het is interessant even iets te melden over Jim Fetzer, die als conspiracy "researcher/auteur" (slechts) enkele jaren actief is, en enige tijd geleden door Jeff Rense op zijn radio netwerk is binnengehaald als presentator. Typischerwijs kreeg Jeff Rense onlangs onenigheid met Jim Fetzer, toen deze laatste in zijn radio shows ineens begon te beweren dat hij door JR werd tegengewerkt om de "waarheid" over Las Vegas naar buiten te brengen, te weten het feit dat het allemaal slechts een "hoax" was.

Zie voor details http://rense.com/general96/fetz.html

Ik volg JR al vele jaren, en vertrouw volkomen op zijn integriteit (hetgeen natuurlijk niet betekent dat hij het nooit eens ergens over mis heeft).

Wat blijkt? Ik vermoedde al enige tijd dat er iets mis was met Jim Fetzer, aangezien hij de 9-11 "no-planer" stelling verdedigt, iets dat flagrant wijst op moedwillige disinformatie (in het kort: door te beweren dat er bij het WTC geen vliegtuigen waren maar slechts hologrammen en video truuks, wordt getracht het idee belachelijk te maken dat er geen echt vliegtuig in het Pentagon is gecrashed). Jim Fetzer is dus duidelijk een occult netwerk disinformant, en heeft overigens typischerwijs een achtergrond als beroeps-militair.

Wat mij betreft zijn mensen die beweren dat Las Vegas een "hoax" was disinformanten, net als Fetzer.

(wordt verv.)
Zhen's avatar
| #261213 | 09-11-2017 17:15 | Zhen
Typisch genoeg waren na de schietpartij er onmiddelijk vele videos op YouTube die vermeenden aan te tonen dat het een "hoax" was. Curieus genoeg werden die nu eens niet gecensureerd, maar wel zijn er videos weggehaald met getuigeverklaringen en analyses die aantonen dat er meerdere schutters waren.

De video die tamso hier post probeert mensen duidelijk op het verkeerde been te zetten. De commentaren die sommige mensen van het Las Vegas publiek (blijkbaar) deden zoals te zien rond 05:50, is voor meerdere interpretaties vatbaar (als het niet al audio betreft die achteraf is toegevoegd). Op de andere punten ga ik nu verder maar niet in.

Wie heeft er belang bij dat men denkt dat de Las Vegas schietpartij een hoax was? Wie heeft er belang bij dat niet naar buiten komt dat er meerdere schutters waren? Welnu, dat zijn enerzijds de mensen die proberen te doen geloven dat moslims heus absoluut niet gewelddadig zijn (tamso!), en anderzijds zijn het diegenen die de mensen die de officiele lezing niet vertrouwen proberen belachelijk te maken.

Wie heeft er nog een hoax nodig, als er zoveel useful idiots zijn die bereid zijn zich voor het karretje van de duivel te doen spannen?

De trend in de mainstream media en andere disinformatie kanalen is momenteel duidelijk dat men probereert bewijs van geweld door moslims achter te houden, waar mogelijk.

Enerzijds houdt men achter hoe gruwelijk sommige zaken zijn geweest (zoals tijden de Bataclan aanslag), en waar mogelijk wordt gewoon verzwegen dat geweld is gepleegd door een moslim (dan heeft men het over een "verwarde man" - zonder kleurtje of geloof).

De Las Vegas schietpartij is interessant, want het toont links tussen de VS overheid en ISIS.

Niet is opgehelderd waarom dit in het zionistische bolwerk Las Vegas moest gebeuren, en waarom men bereid is geweest zionistische belangen te offeren die aanzienlijk zijn (gezien de omzet er nu duidelijk aan het dalen is). Was de "gun-control agenda" dit genoeg waard?

Best Well: Dat filmpje lijkt mij redelijk overtuigend, ook nog geen debunk daarvan van tegengekomen. Voorlopig is dit dus waar tot het tegendeel bewezen is.

Als je de video die tamos heeft gepost "gedebunked" wilt zien, kijk dan de links door die ik hierboven heb geplaatst.

Verder is het onverstandig om specifiek te eisen dat elk wissewasje van dit soort videos met een speciale video zou moet worden gedebunked. Dat is eisen dat degelijke onderzoekers hun tijd en energie verspillen aan disinformatie, in plaats van echt relevante feiten te vinden. Denk eerst zelf na!
Zhen's avatar
| #261214 | 09-11-2017 18:31 | tamso was here
Mensen die beweren dat de Las Vegas schiet partij een "hoax" was - dwz: zonder echte slachtoffers - vallen in dezelfde categorie als de mensen die menen dat op 9-11 er geen vliegtuigen in de WTC gebouwen zijn ingevlogen (de zgn. "no-planers")


EN.
Wat is daar mis mee,als ook die dag crisisacteurs werden ingezet die gingen zeggen dat er een vliegtuig het wtc invloog.
Wie verspreiden die fake beelden van vliegtuigen.
De corperate leugen media.

Bataclan


Blablabla.
Ook een hoax.

Wie de beelden van overhoop geschoten lichamen wil zien moet er gewoon goed naar zoeken. Wie ze echt wil zien kan terecht op http://allthatstreaming.com/media/ats/video/supposed-aftermath-of-las-vegas-shooting-motionless-bodies.mp4
(pas op: dit zijn NARE beelden!)


Je heb duidelijk het filmpje niet gezien,want daarin word jouw link gedebunkt dat er echte slachtoffers zouden zijn gevallen.
Dat waren crisisacteurs.
1 ervan zou dood zijn,en je ziet ook haar ogen eerst dicht en dan open.

Voor de rest ga ik niet eens verder in op je gezwam.
Je doet me denken aan de desinfo alt rechts truthers die ook lopen te spinnen dat er meerdere schutters zouden zijn,terwijl het een HOAX was,met geen enkele dooie.
| #261215 | 09-11-2017 19:44 | tamso was here
PS
Kom niet met die rense zooi aanzitten,want hij is een desinfo.
Hij heeft overigens die Fetzer ontslagen.
| #261217 | 09-11-2017 22:44 | Zhen
tamso: PS
Kom niet met die rense zooi aanzitten,want hij is een desinfo.
Hij heeft overigens die Fetzer ontslagen.

Sure, vandaar dat JR ruim een jaar mensen als Jim Fetzer gelegenheid heeft gegeven om via zijn netwerk uit te zenden, en diens artikelen van de afgelopen tijd nog steeds op de voorpagina staan. Maar allemaal puur disinfo natuurlijk...

Het is meer dan duidelijk geworden waar jij mee bezig bent, tamzo.

In de woorden van de grote G. Bush jr: "fool me again.... ehrr.... can't fool me no more...!"
Zhen's avatar
| #261219 | 10-11-2017 07:36 | tamso was here
TROL.
| #261220 | 10-11-2017 09:55 | Best Well
Inderdaad debunked.

De Links van Zhen zijn inmiddels door mij bekeken.
Er is sprake van zeer selectief beeldmateriaal waar ander audio bij geplaatst is.
Best Well's avatar
| #261225 | 10-11-2017 13:12 | tamso was here
De Links van Zhen zijn inmiddels door mij bekeken.


Jeff Rense word ook gezien als een gecontroleerde oppositie partij en het gerucht gaat ook rond dat hij word betaalt door de staat.
Alex jones is net zo een spindokter.

Te zot voor woorden dat las vegas te doen had met ISIS.

De terreurhoaxen hebben 2 doelen.
1 doel is de wapenwet,en dan zie je ook dat het een lone wolf was.
Verward en zo.
Gaat het om het midden oosten,dan gebruiken ze er de moslims ervoor.
| #261228 | 10-11-2017 16:01 | Zhen
tamso: TROL.

Leuk geprobeerde provocatie, jochie.

En jij denkt dat ik nu met jou een flame-war ga beginnen, zodat de relevante info ondergesneeuwd wordt in onzin en geruzie?

Absoluut onnodig. Je hebt jezelf al in de fik gestoken... ^_^
Zhen's avatar
| #261232 | 10-11-2017 18:31 | tamso was here
Mooi.

Maak nu een eigen draadje,en ga je daarop uitleven.
| #261233 | 10-11-2017 19:17 | de^mol
tamso heeft gelijk, niet zhen.

Het zijn wel degelijk acteurs die ingezet worden, en er geen echte dooien vallen. Zhen's eigen filmpje toont dat feilloos aan. Het filmpje zit vol met nepbloed, bloed is niet vuurrood.

Maar het hardste bewijs is deze, foto's uit zijn filmpje genomen met 1 seconde tussenpauze: zogenaamde doodmevrouw heeft ogen dicht, dan ogen open:
https://twitter.com/d_e_mol/status/929048853948575752

Zijn gewoon crisis actors.
| #261235 | 10-11-2017 21:29 | Zhen
de^mol: Zijn gewoon crisis actors.

Je trekt errrgggg gemakkelijk die conclusie. Er is zoveel meer. Zie de links die ik heb geplaatst.

Dat gezegd, bij 911 zijn wel degelijk crisis acteurs gebruikt bij het pentagon. En alleen daarom al kan nooit worden uitgesloten dat zelfs bij Las Vegas iets dergelijks tot op zekere hoogte is gebeurd; maar daar heb ik nochthans eenvoudig geen enkele serieuze aanwijzing voor gezien.

Daarentegen wijst tamso systematisch de verkeerde kant uit. En de geposte video is niet meer dan pulp.
Zhen's avatar
| #261243 | 11-11-2017 07:18 | tamso was here
Daarentegen wijst tamso systematisch de verkeerde kant uit. En de geposte video is niet meer dan pulp.


Dit is enkel 1 youtube filmpje van de VELE die er gemaakt zijn.
En ik wijs met dit filmpje alleen aan dat het crisisacteurs waren.
Wat het filmpje ook aantoont.
Jij komt dan vervolgens aanzetten met de NEP filmpjes wat crisisacteurs zijn en komt mij vertellen dat ik leugens sta te verkopen,of dat het anders zou zijn gegaan.

Wat me opvalt op zaplog is dat diehard alt rechts figuren zoals jij als het ware in een bijbel geloven dat het allemaal ligt aan de joden en de moslims.
Terwijl al die aanslagen hoaxen zijn geweest.

Step out the BOX.
| #261244 | 11-11-2017 07:22 | tamso was here
bedankt de^mol

Ben ik gelukkig niet de enige unbeliever.
| #261249 | 11-11-2017 10:34 | de^mol
10-11-2017 21:29 | Zhen
Sorry Zhen, maar je ouwehoert maar wat.

Je trekt errrgggg gemakkelijk die conclusie. Er is zoveel meer. Zie de links die ik heb geplaatst.


1. De conclusies trek ik uit je eigen links, dus ja, die heb ik bekeken.
2. Geen 'gemakkelijke conclusies'. De bewijzen zijn KEIHARD. Een zogenaamde dooie doet zijn ogen niet open (en daarna weer dicht). Kijk je eigen video nog een keer,

Kortom, je ontkent feiten.
| #261250 | 11-11-2017 10:42 | de^mol
#261244 | 11-11-2017 07:22 | tamso was here
Beide kanten worden voorgelogen, links en rechts. Het beroemde divide en rule.

Beide kampen hebben een wereldbeeld waarvan ze denken dat zo de wereld in elkaar zit. Elk alternatief, ook al met bewijs, wordt afgewezen.

Overigens voel ik me meer aangetrokken tot alt-right dan tot links, maar heb moeten beamen dat mijn oude wereldbeeld niet klopte. Ik ben anti-islam, maar heb nu ingezien dat ook moslims worden voorgelogen. Doel is de mensen tegen elkaar op te zetten.

Je hebt gelijk dat bijna alle aanslagen hoaxen zijn. Soms vallen er volgens mij wel dooien, maar dat is voor dit soort criminelen bijzaak. Ole Dammegard heeft zoveel onderzoek gedaan, zoveel details die aantonen dat zaken niet kloppen, zoals bij Bataclanof Charly Hebdo. Uren en uren materiaal dat ontegenzeggelijk aantoont dat het hoaxen zijn.
| #261253 | 11-11-2017 12:06 | tamso was here
de^mol


Als je de geschiedenis opnieuw doorleest hoe het gegaan is in europa,het communisme & nazisme door wallstreet is opgezet.
Ik zette van de week een 1:17 min durende youtube clip neer van een dakloze amerikaan die zegt dat het volk in de zeik word genomen door het systeem,en dat we geen andere keuze hebben dan dit systeem.

De islam zelf is een vreedzaam boek,wat mensen de juiste weg wijst in het leven.In die tijd,en misschien ook wel voor het hedendaagse.Ik geloof in ieder geval niet in een apart superwezen wat dit alles aanstuurt,maar dat mensen die weg kiezen om te gaan.Dus de mens zelf is verantwoordelijk voor het heden.
Boeken als de haddith zijn eeuwen later geschreven als nieuwe wetten.
En juist het wahabisme dat als geloof heeft.
Het hele midden oosten is al vanaf 1900 omgevormd in nationalistische denken.
Het zit hem in het nationalisme wat ons verdeeld.

Als je kijkt naar het conflict in het midden oosten,het door zionisten is ontstaan.
Zij wilde dat gebied hebben in het midden oosten,wat we nu israel noemen,en de sultan weigerde dat.
De reden was dat het land hen niet toebehoorde,en de palastijnen daar al eeuwenlang hebben geleefd.

Als je kijkt welk belang er achter al die hoaxen zitten,en dan gaat het om het midden oosten.
Een reden om er te zijn.
Hamas was destijds ook in het leven geroepen om die bezetting een legitiem doel te geven.
De sukkels die geloven in die hoaxen betalen belastingen voor een proxy oorlog in het midden oosten.
Het huidige zionisten regime wil nog eens miljarden euro's in het leger stoppen.

Alt -right noem ik alleen diegene die net doen alsof ze rechts zijn,maar pro zionist zijn.Misschien zie ik het fout.
Zeg maar een soort van nazi.
DE jood is dan vervangen door een moslim.Dezelfde geleuter over cultuur en aanpassen en de schuld van alles.
Het nazi denken is niks anders als een reactie/emotie vanuit een handeling(en),waardoor je zo gaat denken.Je zielige ego heeft het te verduren.
Als je kijkt naar nederland in de afgelopen 40 jaar,dan is er een grote groep onderklasse gekomen,die werden opgezadeld met een andere vreemde groep,wat ook de onderklasse was.En voorrang kregen op de nederlandse bevolking.
Als dat jaar in en jaar uit doorgaat dan krijg je ego denkers.
Vanuit het ego het nationalisme word gevoed.
Een echt socialisme zal nooit kunnen bestaan,want dan word het een communisme.
Alle partijen willen enkel een politiestaat,die hen beschermen.
En nazi's&commie;'s werden beide gerund door een politiestaat.
| #261254 | 11-11-2017 12:12 | tamso was here
ps
Er zijn wel eens gevallen waar militairen bij betrokken waren.
Steekpartijen.
Dat zijn eenlingen die waarschijnlijk niks meer te verliezen hadden.Maar die reactie's waren bv steekpartijen op militairen.
Bij al die hoaxen word vooral IS genoemd,terwijl bijna iedereen onderhand wel weet dat IS door het westen is opgezet samen met saoudie.
| #261256 | 11-11-2017 12:24 | tamso was here
nazi=nationalistisch denken.
| #261260 | 11-11-2017 18:48 | Zhen
de^mol: Geen 'gemakkelijke conclusies'. De bewijzen zijn KEIHARD. Een zogenaamde dooie doet zijn ogen niet open (en daarna weer dicht). Kijk je eigen video nog een keer,

Dus wel errrg gemakkelijke conclusie, van iemand die kennelijk weinig weet van hoe de dood in kan zetten.

De beelden zijn gemaakt kort na de schietpartij. Hoelang is niet duidelijk. Een minuut? Meerdere minuten?

En wie zegt dat de persoon die we zien feitelijk al dood zou zijn? Dat is enkel wat het commentaar (van "hoax" roepers) sugereert. Wie weet is de persoon nog helemaal niet definitief dood. Voor zover ik kan zien is er niet een arts aanwezig die oordeelt dat de persoon dood is...

Hoe dan ook, tijdens het sterven gaat de geest niet per se in 1 klap "over". Dat kan nog een tijdje "knipperen", zogezegd. Er zijn bijna-dood ervaringen (waarbij het lichaam officieel dood is), waarbij een geest tot aan maar liefst 2 dagen later weer terug in het lichaam keert (in het geval waar ik aan denk herstelde de persoon geheel).

Verder lijken veel mensen die in een "hoax" geloven nogal beinvloed door film en TV: het ziet er niet "gore" genoeg uit, dus zal het wel fake zijn...

Je moest eens weten hoe fake echt bloed kan lijken, en hoe echt een bloed dat fake is kan lijken...

Verder moet je dit soort beelden afwegen tegen alle overige beelden en informatie. En dat doe je dus blijkbaar niet voor zover ik kan nagaan. Is jouw keus.
Zhen's avatar
| #261273 | 12-11-2017 09:25 | tamso was here
Zhen.

Heb je nu niet door dat je jezelf belachelijk staat te maken met je antwoorden.

https://www.youtube.com/watch?v=ZAYlTctKOik

We hebben het over een soort van drill wat er gaande was in las vegas.
En zo moeilijk acteren is het ook weer niet.
Je geleuter over of je kan zien of iemand dood is of niet. .
Je ziet acteerwerk.
| #261279 | 12-11-2017 11:25 | Zhen
We hebben het over een soort van drill wat er gaande was in las vegas.

Had ik dan gesteld dat de VS overheid niet betrokken was?

Dat is dus zwam discussie...
Zhen's avatar
| #261282 | 12-11-2017 11:47 | tamso was here
Had ik dan gesteld dat de VS overheid niet betrokken was?


Je komt op dit topic aanzetten met een link van die HOAX,en een link van Jef rense.
Ik ken Jeff Rense zijn werk.
Ik luisterde alleen naar zijn interviews met eustace mullings.
Verder boeit mijn zijn onderwerpen niet.
Zijn argument is dat het een false flag is.
Als je kijkt naar alex HOAX,die jaren heeft staan te beweren dat het een false flag was,terwijl het feitelijk ging om een hoax.
Je ziet nu een herhaling van 9/11,waarin weer een patsy word aangewezen voor een hoax wat nooit is gebeurt.

Ik hoef jouw verder ook niet te overtuigen of het nu een hoax was of niet.
Je moet alleen kijken naar de crisisacteurs die voor de camera een interview geven.
Dat zegt genoeg of het een hoax was.

De false flags gebeurt in het midden oosten waar ze een proxy oorlog voeren tegen rusland en bondgenoten.
De vriendjes van de USA & saoudie & turkije & israel & europa die daar ruim 6 jaar als een beest tekeer kunnen gaan.
Zonder de bondgenoten van het westen,er nooit een IS had bestaan.
| #261288 | 12-11-2017 20:40 | Zhen
tamso, knul, wat maak ook jij er telkens weer een zwam discussie van.

Je toont elke keer weer aan hoe slecht je de conspiracy info kent en begrijpt.

Je kunt nog zo hard proberen om iemand als Jeff Rense te discrediteren, maar de man heeft nu eenmaal veel te veel werk verricht om door kleuters zoals jezelf te kunnen worden geraakt.

Jeff Rense heeft misschien wel de oudste anti-conspiracy website die er is (actief vanaf minstens 1995 - voor zover ik me herinner). Zijn radio programma draaide daarvoor al, en is sinds ongeveer die tijd al online te vinden.

Als jij rechtop gaat staan dan reik jij nog niet eens tot zijn enkel. Capiche?

Probeer maar eens aan te tonen dat JR een "disinfo" agent is. En niet slechts met een flut videotje dat feitelijk niets te melden heeft, behalve veel heisa maken over marginale kwesties (voortkomend uit het feit dat JR de positie van de zgn antizionistische "Thora" joden verdedigt - net zoals jijzelf doet, overigens, tamso).

Het verhaal van Alex Jones is iets heel anders. Er zijn enkele zaken die flagrant aantonen dat hij niet eerlijk is, en dubbel spel speelt ten gunste van zionistische belangen.

tamso: Ik hoef jouw verder ook niet te overtuigen of het nu een hoax was of niet.
Je moet alleen kijken naar de crisisacteurs die voor de camera een interview geven.
Dat zegt genoeg of het een hoax was.

Welke "crisisacteur"?

Had hij een badge, waar "crisisacteur" op stond?


De false flags gebeurt in het midden oosten waar ze een proxy oorlog voeren tegen rusland en bondgenoten.
De vriendjes van de USA & saoudie & turkije & israel & europa die daar ruim 6 jaar als een beest tekeer kunnen gaan.
Zonder de bondgenoten van het westen,er nooit een IS had bestaan.

Weer een volkomen warrige tamso paragraaf. Wat bedoel je nu te melden?

"De false flags gebeurt in het midden oosten": maar we zitten nu in een discussie over Las Vegas.

Zwam discussie...


Zonder de bondgenoten van het westen,er nooit een IS had bestaan.

Laat ik het eenvoudiger stellen: zonder het westen zouden we nu allemaal in een archaisch religieus systeem opgesloten zijn dat veel, HEEL veel ongeluk en verdriet veroorzaakt, voor alle betrokkenen.

Toen kwamen er een paar slechte westerlingen, en die zagen dat de demonen van de Islam goed werk konden verrichten voor hun vuile spelletjes, en dat ze nog stommer zijn dan het achtereind van een varken. Tel uit je winst.

Het is heel zwak om je eigen misdaden te wijten aan iemand anders.
Zhen's avatar
| #261289 | 13-11-2017 04:46 | tamso was here
Zhen

Ik ben je KNUL niet.Ik had je vader kunnen zijn.

Voor de rest ben je eenzijdig.
De kerk heeft een geschiedenis in europa,waardoor miljoenen mensen zijn vermoord door godsdienstwaanzinnigen.
Jouw punt is alleen de islam,waar een paar valse sektegroepen tussen zitten,die een slechte naam geven voor alle moslims die geloven in de koran.
Geld ook voor de joden,dat er sekte's rondlopen die zich voordoen als de oorspronkelijke joden en de boel lopen te faken.
Heb je ook weer met christenen die de boel lopen te faken dat ze een christen zijn.
Ik maak tenminste een onderscheid in wie wat doet.

En moet ik nu alles in blokletters zingen,zodat je wel begrijpt wat mijn punt is.

IS is de false flag.Het zijn westerse landen wat daarzo een proxy oorlog voeren..
En de vazalen van het westen zijn turkije en saoudie.

Voor de rest heb je een zieke obsessie voor de islam.
Ik zou ermee naar een dokter gaan.
Of je gewoon beter inlezen wat het precies is.
| #261290 | 13-11-2017 05:29 | tegengas
Heeft er iemand op tv zijn schotwonden laten zien?
tegengas's avatar
| #261300 | 14-11-2017 03:16 | Zhen
tamso: Ik ben je KNUL niet.Ik had je vader kunnen zijn.

Dat weet je niet. Wij kennen elkaar niet, en verder kom je niet erg volwassen over.

Maar vooral: kennelijk beheers je het Nederlands zo slecht (wisten we al), dat je niet weet dat de term "knul" voor elke leeftijd gebruikt kan worden. Maar als je er de indruk aan overhoudt dat ik je een gebrek aan volwassenheid toemeet, dan mag je dat beslist zo opvatten. Ik vergeleek je immers ook al met een kleuter, als ik je met iemand als Jeff Rense moet vergelijken die je zo onheus probeert te discrediteren, maar die je uiteraard niet kunt luchten omdat hij nu eenmaal expliciete antie-moslim standpunten heeft (die ik volkomen onderschrijf).

Aangezien deze website volkomen roerloos is en zonder relevante moderatie maakt het verder niet uit wat we elkaar voor koosnaampjes geven. Beleefd en respectvol ben je toch al niet, dus ik hoef de schijn mijnerzijds niet op te houden. Het ergste dat kan gebeuren is dat de stekker er nu eindelijk eens definitef uitgaat. Iets dat wellicht het beste zou zijn, want de website vol laten lopen met het soort onzin dat jij hier post kan de goede zaak alleen maar kwaad doen (zoals dat al lang het geval is).

JIJ opent hier een draad met onzin. IK heb het recht daar op te reageren, en stel dat jij onzin post. Zo zit deze website in elkaar. Daarover klagen is zwak, en verder is jouw enige verdediging te roepen dat ik door de een of andere racistische obsessie wordt gemotiveerd jegens "baardmannen/apen" (termen die ik nooit heb gebruikt).

Maar tamso, ik hoef al die smadelijke valse beschuldigingen van een of ander soort racisme mijnerzijds jegens zielige moslim-gekkies niet te pikken. Van niemand niet, en al zeker niet van iemand zoals jij die dit als laatste excuus gebruikt om de info en argumenten die ik hier post proberen te weerleggen.

De meeste westerlingen zijn inmiddels te murw geslagen door de "racisme" kaart om er nog behoorlijk op te kunnen reageren. Maar ik heb nu juist een behoorlijke "multiculti" achtergrond, en heb die materie van alle kanten moeten verkennen. Dus ik noem de beestjes bij hun naam, zonder schijnheiligheid.

Wat jij op deze website aan het doen bent werkt de NWO - en met name de zionistische belangen, waar jij zogenaamd zo hard tegen activeert - precies in de hand. Enerzijds kolder verkondigen, en anderzijds ruzie uitlokken en tweedracht zaaien teneinde vooral maar de aandacht van Islam-extremisme af te leiden.

Weet voor wie je werkt!

Het is telkens gebleken dat ingaan op je commentaren nooit produktief is aan jou kant, dus ik ga verder niet meer op de rest van je gezwam in, is anders zonde van mijn tijd en goede humeur.

Veel "succes" met je koppige onwetend zijn!
Zhen's avatar
| #261301 | 14-11-2017 03:33 | Zhen
Vooruit, dan toch nog deze paar die ik niet kan laten liggen, voor de paar cyber-zwerver die hier mogelijk nog meelezen...

tamso: Jouw punt is alleen de islam,waar een paar valse sektegroepen tussen zitten,die een slechte naam geven voor alle moslims die geloven in de koran.

[...] En de vazalen van het westen zijn turkije en saoudie.

Het zijn wolven in schapekleren. Wachten slechts op hun kans om toe te kunnen slaan.

Erdogan verkondigde deze week dat een 'gematigde Islam' geen goede Islam is (zie https://www.rt.com/news/409532-erdogan-rejects-moderate-islam/ ), en Saudi Arabie financieert en organiseert over de hele wereld allerlei zaken om Islam aan de macht te brengen (niet slechts om Islam "te promoten"), en wel een heel extreme vorm ervan.

Beiden zijn toch nauwelijk slechts "valse sektegroepen" te noemen...

Hoe het verder ook zij, het enige dat ik kan zien is dat mijn commentaren over moslim extremisme telkens weer volkomen worden bevestigd door de feiten. Aan posten over de "positieve" aspecten van Islam komen we hier niet toe. Ik zou zeggen, post zelf eens iets.

tamso, daarentegen heb ik jou nog NOOIT een commentaar zien geven over de positieve aspecten van het "westen" en de westerse cultuur, die er beslist toch ook in ruime mate zijn vergeleken met de rest van de wereld. Nee, als we jou geloven zijn alle "westerlingen" per definitie slecht en het bron van alle kwaad in de wereld, samen met de "socal jews" natuurlijk. Mensen die kritiek hebben op de Islam zijn eigenlijk allemaal NAZIs (die historisch gezien juist erg goed samenwerkten met moslims), "rechts", "racistisch", "obsessief", enz...

In ieder geval WETEN we dat veel moslims zelf feitelijk enorm "racistisch" en narcistisch zijn ten opzichte van niet-moslims. Dit is wat ex-moslims zelf vertellen (links opzoeken is nu teveel werk).

En gisteren zag ik nog een video waarin een moslim aan een christen uitlegt dat je de stad Mekka gewoon niet eens inkomt als je niet moslim bent (kan iedereen zelf nagaan). Moet je eens in Amsterdam of Rotterdam gaan proberen om moslims te verbieden!

WIE is hier racistisch (c.q. ethno-discriminerend)?
Zhen's avatar
| #261302 | 14-11-2017 03:44 | Zhen
tamso: Voor de rest ben je eenzijdig.
De kerk heeft een geschiedenis in europa,waardoor miljoenen mensen zijn vermoord door godsdienstwaanzinnigen.

Daarmee is weer eens duidelijk dat jij de Europese geschiedenis ERG slecht kent, en vooral zoals gebruikelijk de feiten probeert te vertekenen.

Het aantal slachtoffers van de expliciet religieuze oorlogen van de 16e eeuw moet in de tienduizenden worden geteld, niet in miljoenen. En de inquisitie heeft radikaal minder slachtoffers gekost als wat men wil doen geloven (minder dan voornoemde).

De meeste slachtoffers zijn in Europa gevallen vanwege politieke motieven, van (pre-christelijke) Romeinen, tot de (anti-katholieke) Franse Revolutie, de (alweer anti-katholieke) Russiche revolutie en Soviet regime, en natuurlijk de 2 wereld-oorlogen. POLITIEK, niet religie is de grootste moordenaar in Europa, als is er een betoog te houden dat veel ervan gemotiveerd is door occulte religies zoals de vrijmetselaarij en zionistisch-judaisme.

De kruisvaart oorlogen waren ook vanwege politiek, en vooral gemotiveerd door het willen verdedigen tegen allerhande agressie door moslims jegens europeanen en hun belangen. Religie was slechts een excuus, toegegeven: met enig succes. Echter uiteindelijk waren er toch lang niet zoveel slachtoffers als de andere voorbeelden (in Europa en buiten Europa minder dan een miljoen, en volgens sommige bronnen minder dan honderdduizend, over 3 eeuwen verspreid).

tamso: IS is de false flag.Het zijn westerse landen wat daarzo een proxy oorlog voeren..

ISIS is NIET slechts een "false flag". Het is dat tot in zekere mate, maar het is vooral ook het resultaat van een verbond tussen extremistische moslims (en andere arabische opportunisten die niet per se gelovig zijn), zionisten/Israelis, en de (overige) occulte NWO netwerken. En sure, er zitten kennelijk ook enkele Israelis bij die poseren als "moslim" leiders, zoals we hebben kunnen zien.

Maar zonder moslim extremisme zou ISIS nooit mogelijk zijn geweest. No way.

Ga maar eens kijken met wat een vuur en passie die moslim-gekkies hun trouw zweren aan al die khaliefen, dan zal iedereen beseffen wat ik bedoel.

Aju paraplu.
Zhen's avatar
| #261303 | 14-11-2017 04:39 | Zhen
Oh ja, ook nog:
Zhen: [...] verder is jouw enige verdediging te roepen dat ik door de een of andere racistische obsessie wordt gemotiveerd jegens "baardmannen/apen" (term die ik nooit heb gebruikt).

Mij verwijten dat ik zou refereren aan "baardmannen/apen", is mij beschuldigen van een of ander soort racisme, terwijl ik dergelijke termen systematisch nooit gebruik, en ook niet anderzins me in racistische termen uitlaat. Zo denk ik immers niet.

Daarentegen, als ik het heb over "moslim-gekkies/tokkies", dan laat ik me uit over de religie die door sommigen wordt aangehangen.

Het is mijn recht om een religie slecht of gevaarlijk te vinden, en mij daar vrijelijk over uit te drukken. Er zou in het westen nog altijd vrijheid van meningsuiting bestaan, ook al zint het juist die moslim gekkies niet. De T. v Gogh moord, ook al weer een zo'n geisoleerde "sektarische" uitzondering op de "gematigde" Islam?

Genoeg is genoeg.
Zhen's avatar
| #261304 | 14-11-2017 06:07 | Zhen
En voor de volledigheid:
Zhen: De meeste slachtoffers zijn in Europa gevallen vanwege politieke motieven, van (pre-christelijke) Romeinen, tot de (anti-katholieke) Franse Revolutie, de (alweer anti-katholieke) Russiche revolutie en Soviet regime, en natuurlijk de 2 wereld-oorlogen. POLITIEK, niet religie is de grootste moordenaar in Europa, al is er een betoog te houden dat veel ervan gemotiveerd is door occulte religies zoals de vrijmetselaarij en zionistisch-judaisme.

Maar tamso, jij bedoelde natuurlijk te beweren dat de christelijke religie verantwoordelijk is voor "miljoenen" doden in europa. Nee dus.
Zhen's avatar
| #261305 | 14-11-2017 06:24 | tamso was here
Zhen.

Maar vooral: kennelijk beheers je het Nederlands zo slecht (wisten we al), dat je niet weet dat de term "knul" voor elke leeftijd gebruikt kan worden.


En dan je hele riedel erachter aan.
Ik schrijf toch geen chinees.
Je moet eerst eens in de spiegel kijken,voordat je naar een ander wijst.
Dit draadje ging om crisisacteurs en geen false flag of IS.
Jij komt aanzetten met een false flag en IS.
En jij blijkbaar de discussie niet kan winnen en kinderachtig staat te doen over zaplog zelf.
Jij bent diegene die zich druk maakt om wat er gepost word op zaplog.
Dat zegt al genoeg over hoe jij naar andere kijkt,waar jij het niet mee eens bent.
Als je hier al loopt te janken dat zaplog maar beter docht kan,wat je mensen niet toewens,waar je het niet mee eens ben.

Je bent een zuurpruim.

Erdogan verkondigde deze week dat een 'gematigde Islam' geen goede Islam is (zie https://www.rt.com/news/409532-erdogan-rejects-moderate-islam/ ), en Saudi Arabie financieert en organiseert over de hele wereld allerlei zaken om Islam aan de macht te brengen (niet slechts om Islam "te promoten"), en wel een heel extreme vorm ervan.


Nog een keer uitleg over de islam.
Het heeft inmiddels 70 richtingen en het wahabisme en dat van turkije zijn 2 richtingen ervan.
Het zijn nationalisten.
Net zo goed je onder het jodendom verschillende richtingen hebt waarvan de talmoed er 1 van is,wat ook het nationalisme in hun religie heeft.
Moet ik nu zeggen het hele joodse geloof is vanwege de talmoed,die in de 2de eeuw nC een duivelse religie is.

Hetzelfde geld ook weer voor het christendom,wat allemaal richtingen kent en ook zijn uitgemoord door de kerk.

In dit geval zijn de eigen geloofsrichtingen zelf het slachtoffer van andere groepen vanuit hetzelfde geloof.

Is turkije een corrupt land,wat een zionisten regime heeft.
En dan is het antwoord JA,dat is turkije.
Die Erdocan is een donmeh jood.En een vrijmetselaar.Ook turkije heeft de vrijmetselarij.
De koran is moedwillig vertaalt naar het latijns,om turkije te verwesteren.
En daar is waar het die NWO om gaat.

tamso, daarentegen heb ik jou nog NOOIT een commentaar zien geven over de positieve aspecten van het "westen" en de westerse cultuur, die er beslist toch ook in ruime mate zijn vergeleken met de rest van de wereld


Ik ben geboren in nederland,en ik beschouw nederland ook als mijn geboorteland en moederland.
Ik ben alleen opgegroeid tussen verschillende culturen en daarom zie ik het anders.
Nederland was een fijn land om in te wonen.
Maar door alle regelgevingen onze vrijheden worden ingeperkt.
En dat komt door alle hoaxen.
En mensen worden egoisten.
me me me me.
| #261306 | 14-11-2017 06:53 | tamso was here
Mij verwijten dat ik zou refereren aan "baardmannen/apen", is mij beschuldigen van een of ander soort racisme, terwijl ik dergelijke termen systematisch nooit gebruik, en ook niet anderzins me in racistische termen uitlaat. Zo denk ik immers niet.


https://nl.wikipedia.org/wiki/Sarcasme

Onder sarcasme (uit het Grieks: σαρκάζω (sarkádzoo) = ergens vlees [sarx] vanaf scheuren) wordt bijtende spot verstaan.

Maar tamso, jij bedoelde natuurlijk te beweren dat de christelijke religie verantwoordelijk is voor "miljoenen" doden in europa. Nee dus.


Mede verantwoordelijk ja.
Tot aan 1800 was het de kerken met elkaar (protestanste & katholieke) wat miljoenen levens op hun geweten hebben.
Na 1800 kwamen de centrale banken aan de macht en had de kerk geen macht meer tot ca 1926.
Toen werd opnieuw de macht opgebouwd vanuit het vaticanstad.
Die houd zich enkel bezig met ehische zaken en Israel is daar 1 van.
Het zionisme is helemaal niet door joden bedacht.
Het was een christelijk idee om joden te verwesteren.

Wo2 in europa ging tussen zionisten/nationalisten/kapitalisten en het socialisme.
En de kerk staat achter het kapitalisme,zionisme wat destijds in europa aan de macht kwam.
Het was mussolini die de macht terug gaf aan de kerk.
Dus in zekere zin de christelijke religie mede verantwoordelijk waren voor de oorlog in europa in wo2.

Wie nu beter was of is van deze doet niet ter zake.
Zowel het communisme,als het nationaal socialisme door wallstreet en centrale banken is opgezet met agenten uit de usa en engeland

Op die manier ook in het midden oosten men elkaar tegen mekaar opzet.

En ook in nederland men tegen elkaar word uitgespeeld,terwijl beide partijen die zogenaamd elkaar bestrijden dezelfde belangen dienen..
| #261307 | 14-11-2017 06:59 | tamso was here
PS

https://www.ushmm.org/wlc/en/article.php?ModuleId=10005206

Link tussen de kerk (christendom) en de nazi's.
| #261309 | 14-11-2017 08:57 | Zhen
tamso: Jij komt aanzetten met een false flag en IS.

Mijn eerste reactie in deze draad:
http://zaplog.nl/zaplog/article/las_vegas_hoax_ontmaskerd#n261212

Daar schreef ik: "Het was beslist een "false flag", ..."

De term "false flag" is een beetje verwarrend, want er zijn in dit geval 2 "false flags". Te weten de vlag van Paddock de patsy, en de vlag van ISIS die de aanslag officieel op heeft geeist. In beide gevallen betreft het een valse vlag, aangezien overduidelijk ook de VS overheid erin is betrokken.

Allemaal geheel on topic, en bedoeld om te doen begrijpen dat het hier niet een "hoax" betreft.

Dat je het niet kunt verdragen is JOUW probleem


tamso: Je bent een zuurpruim.

Inderdaad. Het is de enige juiste reactie op mensen zoals jij. Ik zou ook gewoon maar kwaad kunnen worden. Dank dat je me eraan herinnert dat ik de juiste koers aanhou.


tamso: Nog een keer uitleg over de islam.
Het heeft inmiddels 70 richtingen. [babla...]

70 "richtingen", maar slechts 1 Koran en 1 bundel Hadiths. Daar is al het extremisme in terug te vinden. Daar verander je door het zwaaien met die "richtingen" niets aan. Uiteindelijk moeten al die "richtingen" zich aanpassen aan die 2 bundels, en niet omgekeerd, omdat de Koran "onfeilbaar" en "eeuwig" is. Hervorming zoals in de christelijke kerken is gebeurd is daarom feitelijk onmogelijk voor Islam.


tamso: Tot aan 1800 was het de kerken met elkaar (protestanste & katholieke) wat miljoenen levens op hun geweten hebben.

tamso, zo'n opmerking kun je niet ongestraft maken. Mijn eerdere antwoord blijft ongewijzigd. Als jij "miljoenen" doden meer telt dan ik, die aan de christelijke religie toegeschreven moeten worden, dan toon je dat maar eens met enkele erkende historische cijfers aan!

Zoniet, dan blijf je gewoon iemand die maar wat uit z'n nek zwamt.


tamso: Dus in zekere zin de christelijke religie mede verantwoordelijk waren voor de oorlog in europa in wo2.

tamso, de bullshit die je hier neerzet is werkelijk volslagen idioot.

Als je nog niet eens in staat bent om een beetje doortastend en waarheids getrouw uit te leggen wie verantwoordelijk is voor de 2 wereldoorlogen, tja.... dan weet je gewoon niet zo veel.

De aanstichters van zowel WO1 en WO2 zijn voor zover ik heb kunnen nagaan: Wall Street, vrijmetselaarij, en zionisten.

De NAZIs deden niet meer dan reageren en zich laten bespelen door Wall Street, om zich uiteindelijk over te leveren aan een 3e rijk utopie.

De christelijke kerken stonden erbij en keken ernaar. Dat is zo ongeveer het hele verhaal.

Je commentaar illustreert in ieder geval goed hoe je nogal obsessief christenen ten onrechte van allerlei zaken probeert te beschuldigen. Je hebt een probleem met christenen en europeanen in het algemeen, dat is duidelijk. Maar onderhand wel anderen van racisme (/ ethno-discriminatie) beschuldigen.

Het feit dat je half Nederlands bent verandert daar kennelijk weinig aan. Als je dat nederlandschap zo zou waarderen, dan zou je wel eens hebben willen leren je beter uit te drukken in je moerstaal. Is verder ook typisch voor gezinnen met een moslim achtergrond: zich isoleren, en niet willen integreren (voorbeeld van narcisme). Thuis wordt dan meestal steevast de alochtone taal gesproken.
Zhen's avatar
| #261315 | 15-11-2017 00:19 | tamso was here
Apart.had al een ractie gegeven op je reactie.
Trage shit weer zaplog.

De term "false flag" is een beetje verwarrend, want er zijn in dit geval 2 "false flags". Te weten de vlag van Paddock de patsy, en de vlag van ISIS die de aanslag officieel op heeft geeist.


Doe sinterklaas er bij die het opge-eist heeft.
IS is fake.Weet je dat onderhand nog niet.
En het was geen false flag,want zelf paddock was geen ander land wat ermee bedoeld word.
Het was een hoax.

70 "richtingen", maar slechts 1 Koran en 1 bundel Hadiths. Daar is al het extremisme in terug te vinden.


Het enige extremisme wat je vind in de sekte;s is het nationalisme erin.Het vinden dat ze beter zijn dan andere religie's.
Zi heb je dat ook ook met die andere religie's die daar net zo over denken.
Dat is het probleem met de religie in het algemeen,wat vind dat het zichzelf beter vind,maar dat geld ook voor het atheisme/democratie.
Wie brengt er nu de democratie en laat die landen in een chaos achter.
De reactie daarop is het extremisme.

tamso, zo'n opmerking kun je niet ongestraft maken. Mijn eerdere antwoord blijft ongewijzigd. Als jij "miljoenen" doden meer telt dan ik, die aan de christelijke religie toegeschreven moeten worden, dan toon je dat maar eens met enkele erkende historische cijfers aan!


Ik moet de geschiedenis kennen,maar jij kent je eigen geschiedenis niet eens.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Godsdienstoorlog

Een godsdienstoorlog is een oorlog veroorzaakt door godsdienstige verschillen of gelegitimeerd door godsdienstige argumenten.

tamso: Dus in zekere zin de christelijke religie mede verantwoordelijk waren voor de oorlog in europa in wo2.

tamso, de bullshit die je hier neerzet is werkelijk volslagen idioot.

Als je nog niet eens in staat bent om een beetje doortastend en waarheids getrouw uit te leggen wie verantwoordelijk is voor de 2 wereldoorlogen, tja.... dan weet je gewoon niet zo veel.


Het gaat niet om de knechten die het werk verrichten,maar om diegene die de pegels heeft om ze te betalen.
Er zijn zoveel belanghebbende in dezelfde vijver.En uiteindelijk trekt de centrale banken aan de touwtjes.

Het feit dat je half Nederlands bent verandert daar kennelijk weinig aan. Als je dat nederlandschap zo zou waarderen, dan zou je wel eens hebben willen leren je beter uit te drukken in je moerstaal. Is verder ook typisch voor gezinnen met een moslim achtergrond: zich isoleren, en niet willen integreren (voorbeeld van narcisme). Thuis wordt dan meestal steevast de alochtone taal gesproken.


Wat lul je toch slap uit je nek.
Wat is nederland.
Een corperatie.
Moet ik buigen voor trekpoppen,of deze corperatie.
Het is utopie waarin je leeft.
En je weet helemaal niks over mij,wat je staat te kletsen uit je nek.
Je bent niet meer dan mij.
| #261316 | 15-11-2017 02:03 | Zhen
Tellen kun je ook al niet...

Sucess ermee ;)
Zhen's avatar
aanmelden / inloggen