Door community (initieel Best Well), Op zon 20 aug 2017 08:57, 12 reacties, nieuws

LEES EN LEER: Migranten, hoe eenvoudig kan het zijn..



Ja, zomaar even voor de vuist weg. Natuurlijk verre van compleet en verfijnd maar ja, elk idee welkom zeg ik maar. Misschien vindt u het te soft, misschien wel te streng? Ach, het is allemaal niet zo moeilijk zolang we als Nederland maar in de gaten houden dat we onze eigenheid nooit, maar dan ook NOOIT verliezen.



Daarom moeten er duidelijke regels zijn, wij zijn de gastheer en de gasten hebben zich naar die regels te voegen. De regels zijn gericht op behoud van de eigen cultuur en vrijheden en aan de gasten dan verder geen boodschap me dunkt. Wij stellen ze op en zij moeten zich daaraan conformeren. Wanneer het ze niets lijkt zijn ze zeker vrij om weer te vertrekken. Alles wat hier los rondloopt moet achter slot en grendel om illegaliteit, en daarmee ook criminaliteit te voorkomen.




En zeker, als ik er langer over nadenk dan schieten mij absoluut additionele zaken te binnen die er nog aan toegevoegd dienen te worden. Of ben ik nu te streng? Misschien vindt u mij wel een racist of duidt u hier een xenofobe houding.

Ach, het zal me wat. Tegen elke prijs moeten we voorkomen dat de islam hier een te grote invloed krijgt. Het zal onze ondergang worden. Leest u zelf eens in dat boek genaamd koran. U zal tot de ontdekking komen dat Zeepertje niet overdrijft. Reeds in zoveel items heb ik u met verzen om de oren geslingerd dat ik dat nu even achterwege laat. Er staat voldoende aan korans online waarin u kunt zoeken om te lezen, ook in het Nederlands. Surah (hoofdstuk) 2 t/m 5 en 8, 9 dan bent u al voldoende ingelezen over de haat die de islam jegens u koestert!

Laat u mij even weten wanneer u nog hete hangijzers dit aangaande heeft? Deze flowchart zorgt sowieso al voor heel veel afval, misschien moet ik het uitval noemen…


Wilders op de dodenlijst , openlijke haat en vernedering door de islam tegen Geert Wilders, een man waar Nederland trots op mag zijn,een man die al 10 jaar strijd voor vrijheid en daarmee niet zal stoppen,nu Europa het niet accepteert dat islamitische dictatuur wordt bedreven in de EU,De harde kern van de islam ten gronde zal worden geworpen.

En kijkt allen, ISIS verklaard de oorlog aan de EU, plant duizenden aanslagen in de EU,zal de gewone moslim de gematigde moslim omturnen in meedogenloze moordmachines zoals we reeds ervaarden in Parijs en Brussel, en dat is het gevaar, en wat doet Brussel ?

Dat is de EU Dictatuur die het ons wil verbieden onszelf te beschermen tegen gevaren van buiten af,de EU wil laten vollopen met dood en verderf dat is de EU waard tegenwoordig dat is nu 60 jaar vrijheid.
Annotaties:
| #260565 | 20-08-2017 10:51 | Zhen
Na het zien van de video kwam ik terecht op een andere video, met een interessante reactie van een jonge moslima die gedeeltelijk precies het advies geeft dat ook ik hier diverse keren heb gepost: SLUIT en verbiedt de moskeen!

Het enige verschil met wat ik adviseer is dat zij dat verbod wil beperken tot de Wahabi moskeen, terwijl ik meen dat ALLE moskeen gesloten moeten worden, en het publiek beoefenen van islam verboden dient te worden in de "westerse" landen (vanwege het oproepen tot moord en geweld jegens niet-moslims).

Zie vanaf 04:08
https://www.youtube.com/watch?v=Im6CD9yoF50

Waarom slechts de wahabi moskeen sluiten? Het argument dat men geeft is dat dat de enige "extreme" vorm van islam zou zijn, vanwege het feit dat wahabisten de koran op een "extremistische" manier zouden interpreteren die niet overeen zou komen met wat er werkelijk in de koran staat.

Maar dat argument is eigenlijk niet meer dan "taqyia" en werkt alleen bij mensen die (wat dit aspect betreft) de koran nooit nauwkeurig hebben bestudeerd.

Voor wie meer wil lezen over mijn standpunt, zoek mijn posts op Zaplog, bijv:
https://searx.aquilenet.fr/?q=zhen%20islam%20zaplog&categories=general
Zhen's avatar
| #260571 | 20-08-2017 23:00 | Manus
Stop de bankiers: gecontroleerde oppositie om het valse links rechts groepsdenken verder aan te wakkeren.
Zoals we weten zijn alle zogenaamde moslim aanslagen het werk van veiligheidsdiensten en de meest recente nog geeneens echt gebeurd.
Natuurlijk vormt de Luciferiaanse elite in westerse landen het kwaad en niet de moslims, als er al een oproep tot geweld is komt deze van door westerse elite geïnfiltreerde elementen zoals de Saudi's.

Door bewuste massaimmigratie worden nieuwkomers en autochtonen door de westerse elite bewust tegen elkaar opgezet en de natiestaat vernietigd. Horizontale verdeel en heers, zodat verticale strijd tegen elite voorkomen wordt en eliteagenda verder doorgevoerd wordt.

In de tijd van Napoleon is alles mis gegaan, toen zijn de Oranje landverraders aan de macht gekomen met het doel ons land kapot te maken, is de Luciferiaanse westerse elite geinstalleerd en hun kwaadaardige verlichtingspropaganda verder verspreid.
Manus's avatar
| #260578 | 21-08-2017 22:52 | tamso was here
Manus.

Inderdaad.zo denk ik er ook over.
Stront ziek word ik van die fake truthers,die enkel 1 richting op wijzen,om hun eigen belang te beschermen.
Stopdebankiers lijken op nationaal socialisten.
Zo heb je meer van die fake truthers wat nationalisten zijn.
En vooral zionisten.

Bestwel is ook een zionist.Hij/zij ontkent het in ieder geval niet.

Het is lachwekkend om te denken dat de islam het zal overnemen.
De bevolking snapt het doel niet van komst van moslims,en wat nu gaande is in het midden oosten.
Dat moslims worden uitgespeeld tegen het westen is omdat het moet gebeuren.
Uiteindelijk zal ook het christendom het slachtoffer worden,waaraan ze hebben meegewerkt.
Het gaat niet om het geloof,wat zal heersen.
Die nieuwe wereldorde zal zonder religie zijn.

Het christendom heeft vrijwel al hun macht verloren.En hebben zich feitelijk al over gegeven aan die nieuwe wereld orde.
| #260579 | 22-08-2017 09:39 | Best Well
Die nieuwe wereldorde zal zonder religie zijn.

Wanneer de Islam het cristendom verslagen heeft zal het dan zomaar in het niets oplossen?
Natuurlijk!
Je hebt net de strijd om de hele planeet gewonnen dus kan je spontaan ophouden te bestaan.
Briljant ! dat verwacht natuurlijk niemand, dat ziet echt niemand aankomen.Hier is iemand die blijkbaar nog steeds in sprookjes gelooft. (Islam misschien?)

Mijn afkeer van de Islam heeft volgens mij niet veel met Zionisme te maken maar meer met framing door hstfjuhytithyrt.
Het heeft in te maken is de manier waarop de Islam het cristendom wil gaan verslaan. De gematigde Islam neemt daar ook geen afstand van.
Dat is precies de reden waarom de Islam niet welkom is in Nederland.
Maar wanneer iedereen die vanwege de directe bedreigingen een afkeer heeft van de Islam gelijk een Zionist moet heten mag je mij bestwel een Zionist noemen.

(Ik weet alleen niet of echte zionisten het hier mee eens zijn maar die zijn nog niet begonnen daarover te zeuren)

Gelukkig hebben Zionisten een beschermde status en ben ik daarmee veel beter af dan met de islam die alle ongelovige varkens wil gaan uitroeien.
Best Well's avatar
| #260582 | 22-08-2017 13:34 | tamso was here
Je leeft in een droomwereld.
Aangewakkerd door angst.
Hoe in godsnaam denk je dat allah akbar roepers het westen zal veroveren.
Door pang,pang te roepen.

Moslims hebben geen macht meer sinds 1923.
En het zijn niet de moslims,die de christenen willen uitmoorden.

De geschiedenis van rusland is een voorbeeld,hoe het vergaan is met de orthodoxe christenen.
Heeft de islam hier iets mee te maken,dat miljoenen russen zijn uitgemoord.

Je bent een desinformant.
| #260583 | 22-08-2017 17:13 | Zhen
Bestwel: Mijn afkeer van de Islam heeft volgens mij niet veel met Zionisme te maken maar meer met framing door hstfjuhytithyrt.
Het heeft in te maken is de manier waarop de Islam het cristendom wil gaan verslaan. De gematigde Islam neemt daar ook geen afstand van.

Een treffende quote die ik pas tegenkwam, en die het bondig illustreert (vrij verwoord):

Extremistische moslims streven ernaar de hoofden van niet-moslims af te snijden,
"gematigde" moslims streven ernaar daarbij de voeten van die niet-moslims vast te houden...


Als je nu ziet dat zelfs een "gematigde" moslima geen andere oplossing ziet dan tenminste een deel van de moslims als gevaarlijk aan te duiden, en dat bepaalde vormen van islam verboden zouden moeten worden, wie kan dan nog ontkennen dat er iets heel, heel fout zit met die religie?

Die extremisten verzinnen hun "interpretaties" van koran en hadiths heus niet op basis van gebakken lucht.
Zhen's avatar
| #260584 | 22-08-2017 17:16 | Zhen
Bestwel: Maar wanneer iedereen die vanwege de directe bedreigingen een afkeer heeft van de Islam gelijk een Zionist moet heten mag je mij bestwel een Zionist noemen.

Nou, mij niet.

Inmiddels zo'n 15 jaar geleden schreef ik nog een uitgebreid artikel over het Israel-Palestina conflict, duidelijk zeer anti-zionistisch, en zoals nog steeds te vinden op http://3rddimension.online.fr/zionpal.htm
(verdient beslist een forse update ivm bepaalde kwesties, maar daar ben ik nooit aan toegekomen).

Het afgelopen jaar heb ik mijn mening over de Islam drastisch moeten herzien. Tot op dat moment aan toe verkeerde ik in de waan dat het "slechts" een religie was, zoals de meeste religies, met alle achterlijkheid die erbij kan horen, maar zonder direct gevaar voor wie zich niet ertoe bekeert. Inmiddels weet ik beter.

Veel mensen vergeten dat een groot deel van de oorspronkelijke Palestijnse bevolking christelijk was. Maar dankzij de ellende en polarisering die de Israelis hebben weten op te stoken, en de opkomst van Hamas (opgericht met financiering en andere hulp van de Israelis) en Hezbollah, zijn de meeste christelijke palestijnen weggetrokken, vermoord of uitgeschakeld, en is de bevolking nu overwegend moslim.

Tja, en dan heb ik de neiging om heel anders te kijken naar het geweld van de Israelis tegen die bevolking, heel erg jammer genoeg...

Maar mezelf "zionistisch" noemen? Aan me nooit niet!

Zionisme is al even hard tegen niet-joden als de koran tegen niet-moslims is. beslist niet minder, en slechts met verschillen qua vorm, terminologie en demagogie. De koran is niet voor niets ruim gebaseerd op het judaisme en de oude en nieuwe testamenten.

Zionisme is slechts een praktische toepassing van talmudisme, i.e. joods extremisme (suprematisme en isolationisme), waarbij niet-joden slechts als dieren worden gezien. Dus als je vindt dat je in de stal met ezels thuis hoort, noem jezelf dan vooral "zionist".

Wat er verder gebeurt met de Palestijnen zie ik nu meer als een gevolg van slecht collectief "karma". Bedenk daarbij dat het merendeel van de Palestijnen verre joodse voorouders hebben (zie mijn artikel), waarvan de nakomelingen op een gegeven moment zich tot andere religies, en meerendeels tot de islam hebben bekeerd.

Tegenwoordig worden al die religies gebruikt door de occulte satanistische netwerken, die dankbaar gebruik maken van alle "useful idiots" die ze ermee kunnen bespelen.

Dat geldt ook voor de meeste islamitische "terroristen". Het staat voor mij vast dat de golf van aanslagen door (vermeende) islamieten feitelijk een "Gladio v2.0" is. Geen hoaxes (dacht je nu echt dat het occulte netwerk terugdeinst voor het doen vermoorden van onschuldige mensen?). In veel gevallen zullen aanslagen - naar het lijkt - voorkomen op bestelling van die netwerken, maar veel is eenvoudigweg uitlokking, logistieke hulp en "LHOP - let it happen on purpose". Dat is enkel mogelijk dankzij het feit dat er zoveel islamitische "useful-idiots" zijn, en dat die religie op zich daar altijd in ruime mate in zal voorzien.

(w verv)
Zhen's avatar
| #260585 | 22-08-2017 17:31 | Zhen
Ik schreef: Wat er verder gebeurt met de Palestijnen zie ik nu meer als een gevolg van slecht collectief "karma".

Desalnietemin geldt voor mij dat de enige weg die naar vrede kan lijden er een is waarbij hun fundamentele mensen-rechten worden gerespecteerd, en bijv. het recht op terugkeer wordt gerespecteerd e.d.


Bestwel: Gelukkig hebben Zionisten een beschermde status en ben ik daarmee veel beter af dan met de islam die alle ongelovige varkens wil gaan uitroeien.

Zionisten beschermen enkel zichzelf, en voeren een geheime (en vaak bepaald niet erg geheime) oorlog tegen ALLE niet-joden. Vandaar dat ze ISIS e.d. financieren en logistiek steunen, en een cruciale rol spelen in het islamiseren van de westerse landen (met als doel in de eerste plaats die culturen te vernietigen, waarna ze erop rekenen ook de islam te kunnen vernietigen danwel te "temmen" - absurd idee natuurlijk).

Het is beter er maar geen kromme redeneringen en/of illusies over te hebben...


Tamso/hstfj...:Hoe in godsnaam denk je dat allah akbar roepers het westen zal veroveren.

Een westerse bevolking demografisch verwoesten en te koloniseren door moslims tot een meerderheid ervan te maken, is een strategie die al is beschreven door Machiavelli ("de Prins"), overigens naar verluidt van joodse oorsprong.

Waarom vindt jij het zo belangrijk dat wij denken dat zoiets niet mogelijk is?


Tamso/hstfj...:En het zijn niet de moslims,die de christenen willen uitmoorden.

De geschiedenis van rusland is een voorbeeld,hoe het vergaan is met de orthodoxe christenen.
Heeft de islam hier iets mee te maken,dat miljoenen russen zijn uitgemoord.

Het zijn OOK de moslims (zodra het kan), net als die andere lobby, maar ook de satanisten (voor het "plezier", en nog veel meer...).

Waarom vindt jij het zo belangrijk dat wij denken dat er geen moslims zijn die erop uit zijn alle niet-moslims uit te roeien danwel (keihard) te onderwerpen?


Tamso/hstfj...:Je bent een desinformant.

Schreef de taqyia agent... (zelfs zou je het zelf niet door hebben)...
Zhen's avatar
| #260586 | 22-08-2017 19:08 | Best Well
Mensen eigen land, cultuur en haard blijven verdedigen zijn toch niet datgene waar ze voor worden uitgescholden.
Ik heb niet de illusie dat je bepaalde groepen hun gesis kunt laten terugnemen, verspilde moeite om dan van alles te gaan lopen ontkennen toch? Van mensen die mij een Zionist , xenofoob,racist ,nazi of varken noemen heb ik niets goeds te verwachten.
Wanneer iemand zoiets roept om mij te framen wens ik hem of haar veel succes met het zelf opgeroepen vijandsbeeld.
(stik er maar in , en veel plezier ermee ik ga me er niet op aanpassen)
Best Well's avatar
| #260587 | 23-08-2017 10:07 | tamso was here
Een westerse bevolking demografisch verwoesten en te koloniseren door moslims tot een meerderheid ervan te maken, is een strategie die al is beschreven door Machiavelli ("de Prins"), overigens naar verluidt van joodse oorsprong.Waarom vindt jij het zo belangrijk dat wij denken dat zoiets niet mogelijk is?

Een burgeroorlog ontstaat niet zomaar.
Vroeger was het de kerk met de monarchie wat de almacht had.
Die macht ging verloren omdat de centrale banken die revolutie's in frankrijk en rusland heeft veroorzaakt.
Hetzelfde geld voor de ottomanen,die verslagen werden door westerse gesteunde groepen.Zie saoudie's,koerden,young turks,die feitelijk het werk deden voor het westen.Moslims zijn hedendaags machteloos.Die lui die in syrie vechten,allemaal huurlingen zijn van saoudie,en saoudie een trekpoppenregering is van het westen sinds het bestaat.Om jouw vraag te beantwoorden waarom het niet mogelijk is,is omdat moslim landen de wapens en geld er niet voor hebben om een oorlog tegen het westen te beginnen.Denk je nu werkelijk dat een groep jihadisten in europa op kunnen tegen een leger met de beste high tech wapens.
Jij snapt het doel niet van die socalljews en christenen.Het gaat om die assimilatie van gelovige.Vroeger moest men onder de moslim wet leven en nu leven moslims onder westerse wetgevingen.
Moslims hebben zich nu feitelijk onderworpen aan een nieuw systeem.Ook het christendom en jodendom onderworpen is aan het nieuwe systeem.
Het zijn OOK de moslims (zodra het kan), net als die andere lobby, maar ook de satanisten (voor het "plezier", en nog veel meer...).
Waarom vindt jij het zo belangrijk dat wij denken dat er geen moslims zijn die erop uit zijn alle niet-moslims uit te roeien danwel (keihard) te onderwerpen?

Van de week zat ik nog oude film fragmenten te bekijken uit 1890.
Dat waren beelden uit het oude jeruzalem,waar christenen,joden en moslims in vrede naast mekaar konden leven.
Wat er toen gebeurde was dat een groep nationalisten uit europa/rusland kwam en hun cultuur vernietigde.
En ze nu in oorlog naast mekaar leven.
Het zionisme was nooit een joods idee geweest.Het idee komt oorspronkelijk van een joods/christelijke messias gelovige,en het was theodore herzl wat het plan heeft uitgewerkt.
Ik las ook iets over de Scofield bible wat ermee had te maken.Daar moet ik me nog in verdiepen waar dat over gaat.Welke leer ze volgen.
Het zionisme heeft als doel gehad om de religeuse joden om te vormen tot westerse geassimileerde joden.
De socalljews en bepaalde richtingen van dat joidendom zagen er wel wat in,omdat zij geloven in een eindtijd,waarin wij het goyim hen zullen dienen.
De christenen geloven in die eindstrijd waarin jezus zal terug keren,nadat christenen worden afgeslacht.
Ik raad je aan om deze link eens door te nemen,wat gaat over theodore herzl en het doel van het zionisme.
https://www.youtube.com/watch?v=Gmq3LnG9ULM
Wat betreft de palastijnen en de christenen,ze nooit een vijand van elkaar zijn geweest.Tenminste het ortodoxe christendom heeft nooit problemen gehad met de palastijnen.De problemen zijn ontstaan door het zionisme wat ook het leven moeilijk maakte voor de orthodoxe christenen.Ook zij werden ingesloten door israel.
| #260596 | 24-08-2017 21:09 | Zhen
tamso: Om jouw vraag te beantwoorden waarom het niet mogelijk is,is omdat moslim landen de wapens en geld er niet voor hebben om een oorlog tegen het westen te beginnen.Denk je nu werkelijk dat een groep jihadisten in europa op kunnen tegen een leger met de beste high tech wapens.

Dat is niet wat ik geschreven heb of op doelde.

Er staat het westen een wrede demografische tijdbom te wachten, die elke dag verergerd wordt door het migranten "beleid", en die uitermate destructief dreigt te worden voor de westerse bevolking en cultuur. Als je dat niet begrijpt of wilt begrijpen, dan is dat jouw manier van desinformeren of oogkleppen op doen.

Daarbij zullen "jihadis" - i.e. useful idiots - voor veel geweld en ellende zorgen (wel of niet in opdracht van occulte Gladio v2 netwerken). En ook dat is niet iets om goed te praten.

Over en uit. Zaplog RIP.
Zhen's avatar
| #260598 | 25-08-2017 07:11 | tamso was here
Er staat het westen een wrede demografische tijdbom te wachten, die elke dag verergerd wordt door het migranten "beleid", en die uitermate destructief dreigt te worden voor de westerse bevolking en cultuur. Als je dat niet begrijpt of wilt begrijpen, dan is dat jouw manier van desinformeren of oogkleppen op doen.


Rond 1900 woonde er amper blanke socalljews in palastina.
In 1948 leefde er genoeg witte mannentjes en vrouwtjes om de staat israel te creeren.
En zij hebben de arabische wereld veroverd en er een blanke maatschappij van gemaakt.
Wie zou er eerder bang moeten zijn,de gekleurde mens,of de witte mens.
aanmelden / inloggen