Door kamper, Op don 8 sep 2011 20:53, 53 reacties, citaat / intro / linkdump

Libië: Besluiten stammenraad 5 mei 2011

De soevereiniteit van een land is op ongekend grove manier geschonden door het Westen met de bekende drogredenen. We sommen de “wapenfeiten” nog even voor u op.

•Bezetting van Afghanistan als gevolg van de aanslagen van 9/11 en ten bate van transportlijnen en het roven van zeldzame grondstoffen;
•Bezetting van Irak als gevolg van het bezit van Saddam Hussein van "Weapons of Mass Destruction” en ten bate van één van de grootste olie-voorraden ter wereld;
•Bezetting van Libië als gevolg van de massa-moord op burgers door een wrede dictator, met als doel controle van Noord-Afrika door op de watervoorraden te gaan zitten ...
Annotaties:
| #156118 | 08-09-2011 21:27 | tegengas
Wat een onzin verhaal, hier klopt geen flikker van.
Op ongekend grove manier geschonden?
Je ziet toch wat de uitkomst is vandaag de dag? of ben je zo blind?

De wens van onderstaande stammen was juist het vertrek van het regime Gaddafi.
De stammen die er niet op staan konden zich niet uitspreken vanwege het gevaar voor eigen leven.

Maar kijk maar naar deze lijst en wie er op staan met de handtekeningen erbij.

12 april 2011
http://laregledujeu.org/2011/04/27/5465/toutes-les-tribus-de-libye-nen-font-quune/
tegengas's avatar
| #156119 | 08-09-2011 21:39 | sigmund
"Je ziet toch wat de uitkomst is vandaag de dag?"

Over the past 24 hours, NATO has conducted the following activities associated with Operation UNIFIED PROTECTOR:

Air Operations
Since the beginning of the NATO operation (31 March 2011, 06.00GMT) a total of 21,893 sorties, including 8,220 strike sorties*, have been conducted.

Sorties conducted 07 SEPTEMBER: 113
Strike sorties conducted 07 SEPTEMBER: 40

*Strike sorties are intended to identify and engage appropriate targets, but do not necessarily deploy munitions each time.

Key Hits 07 SEPTEMBER:
In the vicinity of Sirte: 5 Armoured Fighting Vehicles, 2 Armed Vehicles.
In the vicinity of Waddan: 18 Surface to Air Missile Systems.

Bron: NATO
sigmund's avatar
| #156120 | 08-09-2011 21:40 | kamper
Niet gelijk over oogafwijkingen beginnen, eerst lezen. Dit zijn de notulen van de stammenraad, die hebben ze echt zelf opgeschreven. Wat jij de hele tijd doet is meelullen met de gecontroleerde pers, je moet ook eens open staan voor de werkelijkheid. Als je nog niet kotsmisselijk bent van de sprookjes die je iedere avond krijgt te horen, dan verdien je er blijkbaar wat aan. Veel denkwerk heb ik met dit soort reacties nog niet kunnen ontdekken. Het feit dat je iedere keer weer rechtvaardigd, dat wij daar een heel land naar de kloten aan het heklpen zijn geeft zwaar te denken. Of noem jij dit soort "commentaar" tegengas??
Eerst lezen en dan je kletspraatjes in het rond strooien, dat lijkt mij een uitsekende volgorde. Succes!
| #156122 | 08-09-2011 21:52 | P.uncia
5. De Raad keurt iedere poging van ongeacht welke Libiër af, om steun te zoeken bij een buitenlandse mogendheid, buitenlandse interventie faciliteert of buitenlandse aggressie ten opzichte van Libië ondersteunt. De Raad ziet deze acties als Hoogverraad en ieder zal strafrechtelijk worden vervolgd, die zich daarmee heeft ingelaten.


Nice, ik hoop dat het zover komt ;)
P.uncia's avatar
| #156123 | 08-09-2011 21:52 | kamper
Air Operations
Since the beginning of the NATO operation (31 March 2011, 06.00GMT) a total of 21,893 sorties, including 8,220 strike sorties*, have been conducted.


Terreur vanuit de lucht om huurlingen van Al-CIA-da, zogenaamde rebellen en NAVO verkenners te ondersteunen. Dat daarbij "in the process" een heel land wordt platgegooid en 20.000 slachtoffers vallen: "Who cares". En het is niet de eerste keer dat er op basis van een non-aanleiding een oorlog wordt begonnen.

Degene die er zo vóór is: hij trekke zijn wapenrok aan, neme de fiets en kill them all! Wat zal het druk worden in de woestijn, met al die arrogante betweters.
| #156124 | 08-09-2011 21:54 | kamper
Nice, ik hoop dat het zover komt ;)

Ik ook en niet alleen in Libië!
| #156127 | 08-09-2011 22:18 | tegengas
Who cares, als jij de meeste inwoners van Libië als terrorist wil bestempelen is dat prima.
Dat zogenaamde besluit van 6 mei in Tripoli is waardeloos.
En de rest van het artikel is een theorietje.
tegengas's avatar
| #156130 | 08-09-2011 22:37 | kamper
Sinds wanneer bepaalt een figurant als tegengas hier, of een besluit genomen door meer dan 2.000 stamhoofden die 850 stammen representeren "waardeloos" is? Ik hoor nog steeds geen zinnig argument, waarom we al die lieden in een hoek moeten trappen.
Hoe haal je het in je hoofd om te beweren dat ik alle Libiërs als terrorist wil bestempelen? Je moet eens leren de boekjes niet op de kop te houden als je gaat veurlezen, dan begrijpen wij het ook.
Ik kan in jouw reacties weinig ontdekken waar we hier wat aan hebben, tot de kern kun je blijkbaar niet komen.
Het draait namelijk om de integriteit en de soevereiniteit van een heel land, die jij effe wilt liquideren en het land vervolgens wil gaan gaan bezetten. Ga heen, knok mee, het weer is al weer wat beter in de woestijn! Maar Nederland moet er buiten blijven, het Westen overspeelt zijn hand en dan moeten wij blij zijn met "het gevoerde humanitaire beleid"?
| #156131 | 08-09-2011 22:42 | Paul2
Het draait namelijk om de integriteit en de soevereiniteit van een heel land, die jij effe wilt liquideren en het land vervolgens wil gaan gaan bezetten. Ga heen, knok mee, het weer is al weer wat beter in de woestijn!

Voor het geval je naar het front vertrekt tegengas ,na dit welgemeende advies van kamper ,toch maar even eerst kijken en luisteren naar deze ervaringsdeskundige ,die verhaalt over al het goede dat wij brengen in den vreemde
http://www.gemist.nu/video/1090246/
| #156133 | 08-09-2011 22:56 | tegengas
Ik ben een beetje moe van 9/11 gekte, ik heb er even geen trek in.
Dat iedereen is genaaid weet ik wel.
tegengas's avatar
| #156136 | 08-09-2011 23:08 | xxxx
Thnx kamper, dat geeft de burger moed ... @tegengas, gewoon gaan slapen joh, dat wakker worden wordt echt niks met jou ... Welterusten
xxxx's avatar
| #156139 | 08-09-2011 23:15 | P.uncia
Een punt appeltaart met slagroom wil ook wel helpen als troost tegen de boze wereld.....
P.uncia's avatar
| #156141 | 08-09-2011 23:26 | sigmund
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwste stammenraad. Die zijn nu toch wel zo'n beetje uitgefeest...
sigmund's avatar
| #156169 | 09-09-2011 11:06 | Paul2
Ik ben een beetje moe van 9/11 gekte, ik heb er even geen trek in.
Dat iedereen is genaaid weet ik wel.

Onwelgevallige info wordt door tegengas weggewimpeld...
| #156171 | 09-09-2011 11:07 | Paul2

The overwhelming presence of radical Muslims among the rebel Libyan leadership has been known in Paris at least since early March. But the dangers from this are now beginning to be discussed openly in Western capitals.

On Mar. 8, François Gouyette, ambassador to Tripoli until late February, told a select group of deputies at a closed session of the French parliamentary commission of foreign affairs that the rebellion, especially in the east of the country, comprised mostly "radical Muslims".

"In the east of the country, especially in the city of Derna, which was taken very easily by the insurrection, there is without question a high concentration of radical Muslims," Gouyette told the deputies. "Hundreds of Libyan combatants taking part in the international jihad in Afghanistan and in Iraq originate from this region.

"Many of these combatants are back in Libya," Gouyette warned. IPS has the minutes of the meeting.

http://www.informationclearinghouse.info/article29074.htm
| #156208 | 09-09-2011 13:26 | bron
Wel of geen representatieve stammenraad, het is en blijft een fucking schande om een land op basis van leugens en bedrog binnen te vallen en de bevolking de komende 1000 jaar op te zadelen met 'verarmd' uranium. Zie ook Irak.
O wat zijn de Iraki's blij, alle baby's krijgen er een vingetje of neusje bij, jippiiie !
Of ze zijn een beentje kwijt, ach, als het scootmobieltje maar rijdt.

Hoe gehersenspoeld moet je zijn om dergelijk acties te vergoeilijken?
Bijna iedereen weet dat het weer om olie gaat, en geld en macht. En het creëren van zoveel mogelijk chaos.
Het belang van de bevolking komt pas op de allerlaatste plaats, dat hebben we nou al zo vaak gezien, wordt nou toch eens een keertje wakker.
bron's avatar
| #156615 | 12-09-2011 04:07 | Odysseus2011
Bijna iedereen die jouw gedachte goed deelt misschien, Bron.

En Stammenraad? Dat past niet eens in het straatje van de "Great Jamahiriya" Meer dan een publiciteits stunt was het niet. En de feiten op de grond zeggen het meest. Enige steden waar het meeste verzet is zijn Sirte en Bani Waleed. Tripoli viel in enkele dagen. Sabha dat is een geheenenweer gevecht tussen de lokale rebellen en Gadaffi troepen. Al die zogenaamde stammen geven er de brui aan. Er zijn 0,0 bewijzen van overwinningen van het Gadaffi regime. Het enige wat ze konden waren rallies organiseren van hun aanhangers. En velen van de echte onder hun die vechten zich nu dood in de laatste concentraties van Gadaffi troepen. Verdoe je tijd nu maar niet met hopen op een militaire overwinning van Gadaffi, die vogel is gevlogen. Je kan beter je tijd verdoen met anti Westers geleuter.
Odysseus2011's avatar
| #156622 | 12-09-2011 07:51 | kamper
Je kan beter je tijd verdoen met anti Westers geleuter.


Leuteren over de goede zaken die de Nato daar doet namens ons is anti-Westerse prietpraat. Lieden die nog steeds denken dat wij dat stuk Sahara aan het bevrijden zijn, zouden er beter aan doen zich eens wat in de geschiedenis te verdiepen. Uit onze naam worden daar steden geterroriseerd om de huurlingen daar aan de macht te krijgen.
Als je het hebt over de feiten op de grond, dan ben je al behoorlijk verdwaald in je eigen geleuter. Iemand met een knots de hersens inslaan en dan er boven gaan staan en zeggen: "Zie je wel? Ik heb gelijk".
Lees je eerst maar eens wat beter in en ventileer dan nog eens een mening, ben bang dat het al te laat is, als het gaat om zelfstandig denken, zonder de TV aan.
| #156660 | 12-09-2011 15:14 | Odysseus2011
Slaat weer nergens op. Wat ik weet over wat er op de grond gebeurd heb ik niet van de tv, dus jij bent de gene die blind en verdwaald is, Kamper. Je kan maar niet verder kijken dan je kleine wereldje en denken dat iedereen die het met de NAVO eens is alleen maar kijkt op de tv over wat er gebeurd. Ik maak gebruik van heel wat meer bronnen dan jij. Dus met jouw kortzichtheid heb je mij echt niet.
Odysseus2011's avatar
| #156667 | 12-09-2011 15:33 | kamper
Kortzichtig? Heb je je eigen brouwsels wel eens nagelezen? Al dat ge-oreer over bronnen, heb je mij niet mee. Je raadpleegt gezien je kortzichtige eenrichtingverkeer reacties alleen hetgeen je wilt horen of krijgt aangepraat. Bovendien tekent het weer het arrogant Westerse geneuzel van een betweter om te suggereren dat jij heel wat meer raadpleegt dan ik. Hoe weet jij dat? Bronnen of zo?
Denk na en stop met je gezwam over een land waar wij NIETS hebben te zoeken.
Mocht je er ooit geweest zijn, dan heb je je ervaringen knap voor jezelf gehouden. Doe er iets aan, gaat heen en vermorzel de vijand!
En daarna: commentaar leveren, niet van tevoren.
| #156679 | 12-09-2011 16:45 | Odysseus2011
Wij hebben er zeker wat te zoeken, overal waar dictators regeren over de rug van het volk en ze begint te vermoorden hebben wij wat te zoeken. En niks dat mijn standpunt kan veranderen.
Je moet alleen geen land gaan bezetten wanneer dat niet gewenst is. Moet jij trouwens zeggen, Kamper, het enige wat jij WIL aannemen is pro-regime, anti-navo troep. Dus maak jij mij nou maar geen verwijten, Verder ben ik ook kritisch over misstanden die zich voordoen, dus wat jij zegt is complete onzin.

Goede dag
Odysseus2011's avatar
| #156683 | 12-09-2011 16:57 | kamper
Onzin is aan jouw kritiekloze slaafsheid voorbehouden. Wij nemen het recht daar in eigen hand en er is helemaal niet bewezen dat een bloeddorstige dictator daar de bevolking uuit heeft gemoord, integendeel. Ik ben niet voor iemand, ik ben tegen de bezetting van een land waar we niets hebben te maken, ook al barsten ze van de olie. Snap je dan niet dat we puur bezig zijn om alles in orde te bombarderen voor de oliemaatschappijen en een paar elitaire clubjes? Als je dat niet wilt zien, is er niks meer aan te doen.
Anti-navo troep? Kom nou, man. De Navo had allang opgeheven moeten zijn. Het is een verdedigingsorganisatie, maar sinds het einde van de koude oorlog hebben ze besloten dat de aanval de beste verdediging is. Libie houdt geen gevaar in, het gaat om andere zaken. Het land heeft zich tegen het internationale bankenkartel gekeerd en het was over en uit met Ghadaffi.
Mij moet je geen standpunt in de schoenen schuiven, anders dan: Wij moeten wegwezen daar.

Het wordt helemaal idioot als de Navo clubjes als Al Qaeda gaat helpen, waar zijn die lui mee bezig?
| #156691 | 12-09-2011 18:00 | Odysseus2011
Niemand in Libië behalve Gadaffi heeft pro-Al Qaeda geluiden laten horen. Tot dusver bezetten we Libië nog steeds niet, want geen van de twee kampen die accepteren dat. En verder bestaat er geen Arabisch land, of zelfs geen Westers land dat burgers heeft dat ooit of nog steeds banden heeft gehad met Al Qaeda. Dus totdat er een groep duidelijk opstaat die al-Queda gelieerd is valt dat gewoon niet te zeggen. Zelfs van de Maghreb groepering hoor je in Libië zelf nog niets. Al Qaeda groeperingen die vallen altijd meteen op zoals in Algerije, Sudan, en Somalië. En zolang dat niet gebeurd is er daar geen sprake van. Ik maak mezelf meer zorgen om de interne spanningen tussen gebieden.
Odysseus2011's avatar
| #156699 | 12-09-2011 18:44 | kamper
Ik maak me alleen maar zorgen over de tienduizenden die zijn gevallen dankzij humanitaire hulp. Denk jij dat ze dat daar zo maar vergeten? En de vele tienduizenden die nog gaan sterven of verminkt ter wereld komen, tel die ook maar vast mee.
Allemaal de schuld van één man? Belachelijk en de arrogantie ten top. Die man heeft daar 42 jaar gezeten en had vele, vele vrinden in het Westen. Verkeerde keus, niet te vertrouwen die "gekozen personen". En die gaan moralistisch bepalen wat goed voor een ander is. En jij doet daar aan mee. Beschamende vertoning, ik kan er niet meer van maken.
Wegwezen daar!
| #156705 | 12-09-2011 19:14 | Odysseus2011
Er zijn zeer weinig burgerslachtoffers gevallen door NAVO bombardementen. Tienduizenden zijn wel vermoord door het Regime van Gadaffi, waaronder de bombardementen met mortieren en raketten op de steden en dorpen en de moord op tienduizenden politieke- en krijgsgevangenen. Geen familie in Libië die geen leden heeft verloren aa nde hand van Gadaffi, zelfs niet zijn medestanders. En ja het Westen zou nog zaken doen met de Duivel als ze er geld aan zouden verdienen, dat weten we allemaal nu wel. Maar wat Gadaffi nu aan het uitvreten was konden ze niet negeren, als probeerden de Amerikanen dat wel voor lange tijd. en het is trouwens de Arabische Liga die uiteindelijk om interventie vroeg uit naam van de Libische bevolking. Gadaffi heeft nooit de Libische bevolking gerepresenteerd, alleen zijn eigen familie en bondgenoten.
Odysseus2011's avatar
| #156706 | 12-09-2011 19:15 | Odysseus2011
Welke "vader des vaderlands"roept om de uitroeiing van z'n eigen volk.
Odysseus2011's avatar
| #156707 | 12-09-2011 19:16 | Odysseus2011
En op dit moment sta ik ook achter ene interventie in Syrië, dat monster Assad moet ook worden gestopt.
Odysseus2011's avatar
| #156708 | 12-09-2011 19:20 | kamper
Waar bemoei jij je mee?
| #156709 | 12-09-2011 19:25 | kamper
Beste Odysee, ik heb nergens beweerd, dat ik achter Ghadaffi zou staan. Ik ben en blijf TEGEN de interventie, die nu plaats vindt. In jouw bekrompen geest ben je dan blijkbaar gelijk VOOR een dictator? Hoe haal je het in je hoofd?
Het stumperig achter de Amerikanen aanstrompelen is wel het laatste wat je moet doen, dat deed Ghadaffi op het laatst ook en wat gebeurt er? Precies, kop er af. Laat je eens wat beter voorlichten, jouw redenatie misstaat niet in de vergane glorie van kolonialisme.

Het wordt al helemaal potsierlijk als je er vanuit gaat dat de Arabische Liga ZELFSTANDIG iets gaat roepen. Tjonge, je weet toch wie aan de dollarkraan voor die despoten zit, niet?

Nee, je propagandapraatjes raken kant nog wal.
| #156715 | 12-09-2011 19:54 | xxxx
tja .. jij bent niet voor de argumenten van de aardapplemannetjes, dus ben je voor Gadaffi, wen er maar aan .. zo is het vertoeven bij de buurmannen .. them or us.. Iets anders is al snel problematisch voor de amygdala boys, en kan je zomaar wat scheldwoorden naar je hoofd krijgen .. Moet je wel zin in hebben,.
xxxx's avatar
| #156721 | 12-09-2011 20:35 | Odysseus2011
Ten eerste heb ik helemaal niet gezegd dat je voor Gadaffi was, ik had al eerder uitgelegd welke groepen ik zie die tegen de interventie zijn. En verder zijn het trouwens diezelfde Arabieren die het Westen hebben gedwongen om heel wat meer dollars neer te leggen voor hun olie na de oliecrisis in de 70's. In tegenoverstelling Irak hoor je nu geen enkele Arabier die zich verzet tegen de interventie, er is niets meer dan lichte kritiek geweest. De enigen die je moord en brand hoort roepen zijn de genen die veel te verliezen hebben met de val van Gadaffi, naast natuurlijke jullie die sowieso tegen elke vorm van interventie zijn. trouwens al had er al een genocide plaats gevonden dan hadden jullie dat niet geloofd. Het was dan netjes in de doofpot gestopt, en elk bewijs zou als nep zijn bestempeld. Zelfs de genocide van Armeniers door de turken is neit algemeen aanvaard. Geen enkel bewijs voor interventie zal nooit aanvaard worden, ook niet toendertijd voor Rwanda, want dat is ook allemaal achteraf gepraat. Jullie zijn tegen elke vorm van interventie, en dat zal ook nooit veranderen en ook nooit in geen enkele vorm worden toegelaten. Net zoals ik hier al meerderen hebben zien beweren dat de eerste Golfoorlog niet mocht worden gevoerd. Dus in dat geval werd de bezetting van een land door een buurland goedgekeurd.
Odysseus2011's avatar
| #156722 | 12-09-2011 20:46 | kamper
Je kunt zo het journaal gaan zitten opdreunen, een papiertje zul jij niet nodig hebben.

diezelfde Arabieren die het Westen hebben gedwongen om heel wat meer dollars neer te leggen voor hun olie na de oliecrisis in de 70's


Fout. De oliemaatschappijen hebben dat gedaan, met de sheiks als willige ontvangers. Het gaat er namelijk niet om wie op de olie zit, maar wie de pijpleidingen controleert.

Interveniëren, inderdaad ik ben daar alleen maar voor, als er lieden zijn die mij gaan vertellen hoe ik moet denken en daar geschiedvervalsing voor plegen. Of helemaal niet eens nadenken. Ik bepaal namelijk zelf wel wat goed voor mij is. Wat een ander doet is zijn zaak.
Snappie?
| #156726 | 12-09-2011 21:09 | xxxx
heb ik helemaal niet gezegd dat je voor Gadaffi was

Kamper, het enige wat jij WIL aannemen is pro-regime, anti-navo troep.
.. en ik ga echt niet alle andere o zin in die andere draadjes opzoeken ...
xxxx's avatar
| #156730 | 12-09-2011 21:45 | Odysseus2011
Als Hitler zegt dat hij alle joden wil uitmoorden en Europa en rusland over wil nemen betekend dat nog niet dat je voor hem bent. Je geloofd alleen wat hij zegt. En met regime bedoel ik ook het hele overheidsapparaat dat hij om zich heen heeft gebouwd.
Odysseus2011's avatar
| #156731 | 12-09-2011 21:51 | xxxx
Die Hitler link ontgaat me echt volledig ..sorry
xxxx's avatar
| #156732 | 12-09-2011 21:53 | Odysseus2011
Tsja, Kamper en wat jij wil, dat is juist net ook wat de Libische bevolking wil, die willen geen dictator die hun vertelt hoe ze moeten denken en leven, die willen ook zelf bepalen waar ze achter staan of het niet mee eens zijn zonder dat ze in de gevangenis belanden en gemarteld worden. Ze kunnen nu al ruzie maken over politiek zonder zich zorgen te maken voor een of andere veiligheidsdienst.
Odysseus2011's avatar
| #156733 | 12-09-2011 21:58 | xxxx
Ik ga me even overgeven aan iets wat ik normaal ook niet doe, en hierna ook niet meer: je bent een debiel
xxxx's avatar
| #156735 | 12-09-2011 22:08 | tegengas
Sta je aan de zijlijn te vloeken?
:)
tegengas's avatar
| #156736 | 12-09-2011 22:11 | xxxx
Valt mee, ik geniet er wel heel even van, mezelf dat even toe te staan ... en dsn weet ik weer hoe dom dat is ...
xxxx's avatar
| #156771 | 13-09-2011 02:51 | Odysseus2011
De link met Hitler is simpel. Een verachtelijk man die van alles zegt dat hij ook meent en uitvoerd. Je neemt aan dat hij ook doet wat hij zegt. je bent het alleen niet met de persoon eens wat betreft z'n werkwijze. Tsja, ik zal verder ook maar niet reageren op je verdere uitlating, ik en de mensen die me kennen weten wel beter.
Odysseus2011's avatar
| #156772 | 13-09-2011 07:03 | xxxx
Vergelijk je nu jezelf met Hitler of mij, of in het algemeen en voor het gemak maar direct iedereen die het niet met je eens is? Heb je iets met Hitler trouwens? Ik je nu al een tijdje te pas en te onpas, maar vooral dat laatste, de man aanroepen...
xxxx's avatar
| #156773 | 13-09-2011 07:06 | xxxx
+zie
xxxx's avatar
| #156798 | 13-09-2011 13:03 | Odysseus2011
hitler is het bekendste monster uit de afegelopen 100 jaar, dus beste vergelijking, verder bedoelde ik het ook als algemeen. Het gaat in principe over dat je iemand geloofd al ben je het niet met hem eens. Op de makkelijkste manier gezegd, meer bedoel ik er niet mee te zeggen. Ik kan ook wel Milosovic als voorbeeld gebruiken inplaats van Hitler, beiden waren geestverwant.
Odysseus2011's avatar
| #159359 | 25-09-2011 09:59 | kamper
Ik kan ook wel Milosovic als voorbeeld gebruiken inplaats van Hitler, beiden waren geestverwant.


U is gediplomeerd kletsmeijer van de bovenste plank. U heeft de zaakjes niet op een rijtje, u is volstrekt geïmpregneerd met het gif van de MSM en daar heeft u heel veel last van.
| #159369 | 25-09-2011 12:47 | tegengas
Ik weet niet waar het over gaat ,maar de stammen hebben zich voor 5 mei verenigd tegen Gaddafi en iedereen die voor hem werken.
Deze 5 mei reclame stunt van Gaddafi heeft niet gewerkt.
:)
tegengas's avatar
| #159378 | 25-09-2011 13:08 | Odysseus2011
@Kamp: Het verbaastme hoe jij de grote kletsmeijer bent en daar maar van anderen beticht, je bent de weg helemaal bijster in je leven.
Odysseus2011's avatar
| #159385 | 25-09-2011 13:20 | kamper
Nee hoor, dat is een ondeugdelijke inschattingsfout. Inmiddels zijn we dat wel van jou gewend, ody11. Even weer het onderwerp: Stammenraad.
Nog ontwikkelingen aan het front? Blijf wel graag op de hoogte van een echte frontsoldaat, natuurlijk. Van CNN en consorten kan ik niks geloven, dus dan moet je de woestijn in, nietwaar?
Klopt het overigens, dat de NATO terreur ongeveer 90% van het land in een ijzeren greep houdt?
Kaartje graag!
| #159391 | 25-09-2011 13:35 | Odysseus2011
http://twitter.com/#!/Karybdamoid/status/117841024344272896/photo/1/large

Er als je wil wete nva nde gebeurtenissen: media blackout bevolen over Bani Walid, Sirte heb ik ook niks over vernomen, er is een aanval geweest van de Gadaffi getrouwe Touareg tribe op Gadames in zuid-west Libië, daarbij kwamen 7 NTC strijders bij om, aanval afgeslagen.
Odysseus2011's avatar
| #159421 | 25-09-2011 15:27 | kamper
Ik heb jullie ook ergens op zien schrijven, dat die stammenraad toestand een stunt van Ghadaffi was en grote onzin. Is het dan wellicht een onderzoekje waard in hoeverre het klopt dat hij nog maar 10% van het land onder controle heeft?

Kan ook een ander percentage zijn, uiteraard, gaat om het idee.

Kaartje van Libië erbij pakken, effe?
| #159425 | 25-09-2011 15:42 | Odysseus2011
Kamper..... je kaartje heb ik net mijn de vorige post neergezet... *zucht*
Odysseus2011's avatar
| #159427 | 25-09-2011 15:48 | kamper
Nounou, niet gelijk van dat gezucht. Ik kan dat linkje niet downloaden, had ik er even bij moeten zetten. Ik had niet in de gaten dat dat een kaartje was. Op een andere manier misschien?
| #159429 | 25-09-2011 16:20 | tegengas
az1t.jpg
tegengas's avatar
| #159432 | 25-09-2011 16:29 | Odysseus2011
AaKnyYyCMAAB33F.jpg:large
Odysseus2011's avatar
aanmelden / inloggen