Door community (initieel Nico de Geit), Op din 20 okt 2015 19:52, 32 reacties,    

Politici volgen occult draaiboek



Steeds meer mensen begrijpen niet waar politici mee bezig zijn. Europa wordt overspoeld met vreemdelingen uit de derde wereld waarvoor hier geen plaats is en ook niet zal zijn. Het hele project gaat heel veel ellende opleveren, voor de mensen die hier al woonden en voor de immigranten zelf.

Vanuit redelijk perspectief laat zich de invasie van vreemdelingen niet verklaren. Bekijk je het echter vanuit occult perspectief dan vallen de puzzelstukjes op hun plek. Het lijkt erop dat er een draaiboek wordt gevolgd en dat er veel haast is. Misschien heeft het met de stand van de sterren te maken. De westerse wereld moet blijkbaar kapot voordat het gesternte wisselt.

Nazi-leiders lieten zich ook in met occultisme. Het leidde niet tot overwinning of iets goeds maar tot heel veel ellende voor de gewone bevolking, vriend en vijand, en uiteindelijk ook voor de hoge nazi's zelf. Personen die in een inrichting horen geven raad aan hoge leiders - het is helaas geen uitzondering. Mogelijk volgen de politieke leiders een duizenden jaren oud draaiboek dat natuurlijk verborgen moet blijven omdat het het daglicht niet kan verdragen.

Er zijn uit het verleden zoveel voorbeelden van zeer hooggeplaatste leiders, politici en koningen, die in de ban kwamen van charlatans of mediums. Sommige politici of koningen zullen een medium nodig hebben om in contact te treden met de andere dimensie of wat daarvoor doorgaat. Bij sommige politici weet je gewoon dat ze geen medium nodig hebben maar zelf hogepriester zijn van het kwaad of een extreem kwaadaardige natuur hebben. Hoge leiders die zich inlaten met occulte zaken, het is van alle tijden.
Annotaties:
| #238853 | 20-10-2015 20:55 | spaceman
Het is de overgang van het Vissen- naar het Waterman tijdperk
Het is niet alleen maar ellende, er vindt ook een grote zuivering plaats.Dat kun je bijvoorbeeld zien aan de VS. Het land wordt iedere dag meer ontmaskerd.Steeds meer ' waarheden' komen boven drijven.Op een gegeven ogenblik heeft dat heus wel z'n consequenties.Ook het economisch/financieel systeem staat op klappen.Kenmerkend voor zo'n overgangsperiode is de chaos en verwarring.
spaceman's avatar
| #238855 | 20-10-2015 21:00 | zenmaster
Een voorbeeld hiervan zijn The Romanovs, de Russische revolutie en een 'lugubere' figuur genaamd Rasputin.

Kennelijk had deze persoon veel invloed op de Romanovs, dit vooral om zijn genezende krachten op het zieke kind van de familie.

Door zijn grote invloed op de Romanovs werd hij steeds meer gehaten. Zie o.a. in wikipedia

Raspoetin werd in de nacht van 29 op 30 december 1916 door prins Felix Joesoepov, het ultra-rechtse doemalid Vladimir Poerisjkevitsj en grootvorst Dimitri Pavlovitsj van Rusland (Romanov), een volle neef van de tsaar, in het paleis van de familie Joesoepov aan de rivier de Mojka te Petrograd vermoord.
zenmaster's avatar
| #238859 | 20-10-2015 21:44 | Nico de Geit
Koningin Juliana was in de ban van Greet Hofmans, een genezeres. Juliana was bevriend met haar en liet zich door haar adviseren. Ook hier was een ziek kind in het spel: prinses Marijke Christina.
Nico de Geit's avatar
| #238860 | 20-10-2015 21:49 | Nico de Geit
Politici zullen niet toegeven dat ze een occult handboek volgen. Wie of wat politici precies beïnvloedt komt de bevolking vrijwel nooit te weten.
Nico de Geit's avatar
| #238861 | 20-10-2015 21:57 | spaceman
Veel politici zowel Amerikaanse ( Reagan), Franse er cetera plus jongens in de City:

http://kloptdatwel.nl/2011/05/28/neelie-kroes-zocht-steun-bij-astrologen-en-waarzeggers/
spaceman's avatar
| #238862 | 20-10-2015 22:00 | Nico de Geit
Het zou best wel kunnen dat er een of ander Babelonisch draaiboek is - het moet onderhand zo'n 3.000 jaar oud zijn. Het lijkt erop dat gestoorde geesten op hoge posten hun droom aan het realiseren zijn. Zoiets loopt gegarandeerd uit op een hoop ellende, ook al denken de politici daar heel anders over.

Bovenaan heb je de elite die kennis dragen van het plan. Daaronder heb je de schapen die alles nablaten wat er van hen wordt verlangd. Die schapen worden beloond, of op zijn minst een beloning in het vooruitzicht gesteld. Sommigen zijn zelfs tevreden als ze een 'goed mens' genoemd worden.

Daaronder heb je de massa die het allemaal niet veel interesseert. Dan heb je ook nog de tegenwerkers. In een goed draaiboek komen alle partijen voor en staat precies hoe ermee moet worden omgegaan.

Best wel eng zo'n occult kookboek. Zeker als je weet waar die lui tot in staat zijn als je te dichtbij komt. Uiteindelijk voor iedereen heel erg eng.
Nico de Geit's avatar
| #238864 | 20-10-2015 22:07 | zenmaster
Weer manipulaties, geheime technologieën, elites ect. De kruisvaarders van Orion die hun negatieve filosofie en technologie al duizenden jaren overbrengen aan de elites.

Lees het stukje over Orion: http://www.lawofone.info/results.php?c=Orion

Zo occult is het niet, maar de meeste mensen zijn bezig met wat de mainstream voorschrijft: een enorme dosis afleiding en onzin.
zenmaster's avatar
| #238866 | 20-10-2015 22:21 | spaceman
Wat je hebt zijn Grimoires, de Goetia. bijvoorbeeld.Iemand als Aleister Crowley maakt daar gebruik van.Al ging zijn Abremelin ritueel volkomen de mist in en heeft hij daar voor moeten boeten.
Hij hield dat ritueel in Boleskine house, Schotland.Het huis was jaren daarna nog onbewoonbaar. Geloof het of niet.

Ook heeft Crowley in het geheim een enorm ritueel gehouden in aanwezig van het Engelse vorstenhuis, politici, militairen en gasten van Mi6.Dat was tijdens de Tweede wereldoorlog.

Tot op de dag van vandaag worden deze rituelen gehouden.In de jaren '60 heeft het Vaticaan het ritueel " Satan op de troon" gehouden. Of je er nu in gelooft of niet dat doet er niet toe, het gaat erom dat die malloten er in geloven.

Ter info: http://valseprofeet.com/2015/06/03/duivelse-rituelen-en-tweede-vaticaanse-concilie-verjoegen-ierse-priester-uit-rome/
spaceman's avatar
| #238868 | 20-10-2015 22:44 | ..................
Nico

Speciaal voor jouw deze link.

http://olivetjournal.com/judaism-and-kabbalah-1-chabad-lubavitch-sect/

Voor mij een eye opener om dingen beter te begrijpen.
Als jij dit doorneemt,je de dingen ook beter zal bevatten.

Zij legt zeer goed uit waaruit de occulte leer is ontstaan en wat eigenlijk de joden zijn.
Of wat ik al eerder uitlegde waaruit geloof is ontstaan en hoe het gekaapt is door sekte's.

Ik ben geen bijbel gelovige,maar het antwoord is wel te vinden in de bijbel en de eindtijden.
Waar het om gaat is dat de anti crist de eindtijden wil nabootsen/imiteren.
Dat diegene de valse profeten worden genoemd de kerk en islam is geweest en de anti crist is het zionisme/amerika die langzaam aan zijn masker zal afdoen en zij ware gezicht laat zien.
Wij weten onderhand al dat de VS en zionisme het kwaad is die voor alle ellende heeft gezorgd.

Maar al die andere "democratische" landen zoals rusland echt niet anders is.
Die bankers zowel de tegenpartij financieeren,als het westen.
Dus het amerika is niks anders als een tool en ook hier ze amerika desnoods opofferen voor het hogere doel.
Zie als voorbeeld duitsland wat ook een tool was,of het communisme.
Die Putin is ook een jood/socalljew en zit ook vuistdieo in hun reet.china evengoed.

Al die hoge piefen zijn zowel zionisten als freemaisons.
Ook beatrix word een freemaison genoemd.en zelfs arafat.

Zal me ook niks verbazen dat israel opgeofferd zal worden voor het einddoel.
Omdat religie's om 1 ding met elkaar strijden en dat is om jezus/israel.
Om deze religie;s bij elkaar te laten komen,moet dat einddoel vernietigd worden.
kan wel zo zijn dat zionisten een groot israel willen creeren,maar zoals ik al zei ook het zionisme een tool is.
Die bankers zijn eigenlijk de echte machthebbers en die de macht voor zichzelf willen houden.
| #238869 | 20-10-2015 22:55 | spaceman
@tamso

Wat is een Freemaison? Een vrijstaand huis? LOL

@De Geit

Ook haalt men veel en heeft men veel uit de Kabbalah/Zohar gehaald. Dat is, net zoals de bijbel, een code.-:)

Nog even over Satan en Lucifer. Dat zijn twee verschillende entiteiten.Nee, ik ga hier verder niet op in.-:)
spaceman's avatar
| #238902 | 21-10-2015 09:10 | ..................
Spaceman.

Volgens mij heb je de ziekte van fenniks opgelopen.
| #238908 | 21-10-2015 09:57 | spaceman
@tamso

Zou zo maar kunnen -:) En het is Feniks met 1 N.lol
spaceman's avatar
| #238961 | 21-10-2015 17:57 | prochrist
Dat occult plan zullen we nooit in mogen zien maar uit de bijbel kun je wel heel veel informatie halen.
Anders dan mijn nick doet vermoeden, heb ik geen bijbelkennis maar toen ik het illuminati/elite verhaal tot op de bodem ging uitzoeken kwam ik bij de bijbel uit.
Onderstaande is kort wat ik ervan begrepen heb:

Lucifer/Morgenster was een zeer intelligent wezen.
Hij was een vertrouweling van onze schepper en kreeg veel macht.
De schepper deelde veel kennis met Lucifer.
Lucifer werd benoemd tot heerser van de aarde.
Om de één of andere reden wilde Lucifer zich gelijk stellen aan de schepper en is een strijd tegen de schepper begonnen.
Lucifer veranderde daardoor in een duister wezen en hij mocht zich geen Lucifer meer noemen want dat betekent lichtdrager en daarom heet hij nu Satan en dat betekent tegenstander.

Illuminati betekent ‘de verlichten’. Zo heten ze omdat ze Lucifer aanbidden.
Aanbidden alleen is niet voldoende, ze moeten ook hun ziel verkopen.
In ruil daarvoor ontvangen zij kennis daarmee kunnen zij geld verdienen.
Denk bijvoorbeeld aan internet, computer etc.
De mens weet maar voor een fractie wat je er mee kan doen.
Lucifer/Satan is vele malen intelligenter dan een mens, daarom zijn we zo makkelijk te manipuleren en bezit een handvol mensen zowat de hele wereld.
Ik weet niet hoe de kennis van Satan op de mens wordt overgedragen maar ik vermoed d.m.v. channeling en mediums o.i.d.
prochrist's avatar
| #238963 | 21-10-2015 18:27 | spaceman
@Prochrist

Nope.

Twee verschillende entiteiten.Satan is de Demiurg en de eigenlijke schepper van de aarde.En niets is volkomen goed of volkomen slecht.Zonder duisternis geen licht. Bovendien staat het letterlijk in de bijbel.Jezus werd verleid door Satan die hem de wereld bood indien hij hem zou aanbidden.Jezus zei niet dat Satan dat recht niet had. In de Griekse mythologie is Lucifer Prometheus.Zo zijn er wel meer archetypen.Goed of slecht, Satan of God...het ligt helemaal aan de keuze die je maakt.

En dat geneuzel over de Illuminati ...die bestaan echt al honderden jaren niet meer.En als er idioten zijn die zich zo willen noemen..soit. De echte illuminati waren tegenstanders van de Kerk en de gevestigde orde.Meer een politieke organisatie dan een esoterische/mystieke.
spaceman's avatar
| #238965 | 21-10-2015 19:13 | ouwe knar
Lucifer werd benoemd tot heerser van de aarde.
Lijkt mij een hele domme zet om de aarde te willen beheersen. Arme Lucifer. Rare God.

Om de één of andere reden wilde Lucifer zich gelijk stellen aan de schepper en is een strijd tegen de schepper begonnen
Het zou misschien handiger zijn geweest als die zelf wat had geschapen. Had die maar beter opgelet...

Kortom, naar mijn smaak de 'mensenwereld' geprojecteerd op de 'godenwereld'.
Inderdaad, bij de oude grieken leverde die projecties prachtige diepzinnige verhalen op.
ouwe knar's avatar
| #238968 | 21-10-2015 19:44 | spaceman
Ik zou erg blij zijn indien men eens zelfstandig ging nadenken ipv te papegaaien.Wees en blijf kritisch. Zoals Boeddah al zei:

Twijfel aan wat anderen zeggen over hun ervaringen en wijsheden. Twijfel aan leringen en dogma’s. Twijfel over alles wat je niet zelf je meester hebt gemaakt.
spaceman's avatar
| #238973 | 21-10-2015 20:44 | prochrist
Twee verschillende entiteiten.Satan is de Demiurg en de eigenlijke schepper van de aarde.En niets is volkomen goed of volkomen slecht.Zonder duisternis geen licht. Bovendien staat het letterlijk in de bijbel.Jezus werd verleid door Satan die hem de wereld bood indien hij hem zou aanbidden.Jezus zei niet dat Satan dat recht niet had. In de Griekse mythologie is Lucifer Prometheus.Zo zijn er wel meer archetypen.Goed of slecht, Satan of God...het ligt helemaal aan de keuze die je maakt.

En dat geneuzel over de Illuminati ...die bestaan echt al honderden jaren niet meer.En als er idioten zijn die zich zo willen noemen..soit. De echte illuminati waren tegenstanders van de Kerk en de gevestigde orde.Meer een politieke organisatie dan een esoterische/mystieke.

@spaceman
Bovenstaande is de uitkomst van jouw onderzoek. Prima toch?
prochrist's avatar
| #238976 | 21-10-2015 21:06 | spaceman
@Prochrist

Lees maar eens iets over de Katharen -:)
spaceman's avatar
| #238978 | 21-10-2015 21:47 | prochrist
@spaceman
Ik heb even vluchtig gelezen op Wikipedia.

Dit staat er:
In de kathaarse kosmologie lag Satan ofwel Lucifer aan de oorsprong van de aardse wereld.
Dus geen verschillende entiteiten.

Bovendien dachten zij, vanwege het bestaan van het kwaad, dat God onmogelijk de aarde geschapen kon hebben.
Dat is toch ietsje anders dan wat jij zegt, dat Satan de eigenlijke schepper van de aarde is.
prochrist's avatar
| #238979 | 21-10-2015 21:54 | ouwe knar
Zonder duisternis geen licht
Precies, moord, doodslag, verkrachting, elkaar invalide snijden, moedwillig laten verhongeren is noodzaak. Anders verdwijnt het licht. *kuch*
ouwe knar's avatar
| #238981 | 21-10-2015 22:05 | Frans Waterman
Interessante discussie,

Heeft Adam er misschien ook wat mee te maken?

Adam leidde volgens mij ook een volmaakt bestaan, totdat hij het paradijs werd uitgetrapt. De zondeval.

Verworpenen der aarde?
Frans Waterman's avatar
| #238983 | 21-10-2015 22:09 | spaceman
@ouwe Knar

Precies, moord, doodslag, verkrachting, elkaar invalide snijden, moedwillig laten verhongeren is noodzaak. Anders verdwijnt het licht. *kuch*


En de piloot die ISIS bombardeert?
spaceman's avatar
| #238984 | 21-10-2015 22:16 | Manus
@ Prochrist
Een tijdje geleden heb ik twee artikelen geschreven die meer op jouw standpunt aansluiten, misschien vindt je het interessant: http://zaplog.nl/zaplog/article/templar_conspiracy_deel_1_vrijmetselarij_theosofie_leidden_naar_woii

@ oude knar
Ik heb zo'n handboek nog niet gevonden, de bijbel en met name Openbaringen zit inderdaad vol met informatie over de toekomst, maar is voor zoveel interpretatie vatbaar..
Het blijft interessant, wie bepaalt de geschiedenis en op basis van welk kennis. Des te meer je weet, des te vreemder het vaak wordt...
Manus's avatar
| #238985 | 21-10-2015 22:22 | ouwe knar
En de piloot die ISIS bombardeert?
En de piloot die er 'toevallig' net even naast bombardeert dus burgers, infrastructuur? Ga je niet uitkomen deze discussie.
ouwe knar's avatar
| #238987 | 21-10-2015 22:30 | spaceman
@ouwe Knar

Nee.

@Manus

Openbaringen:= ' Al wat voor u verborgen was, zal u worden geopenbaard" Niks eindtijd want dan zou de geschiedenis stoppen.
spaceman's avatar
| #238990 | 21-10-2015 22:33 | ..................
Er bestaat geen tegenstander van de schepping.
Alles is 1 en het 1 is alles.

zoals yin/yang.
Plus en min.
Dood en leven.

gelul elke keer over ene ubergod wat deze wereld heeft geschapen en het kon besturen met zijn ontzichtbare handjes.Als het echt datgene kon doen,het niet eens een tegenstander had geschapen.Want uit die schepping zou dan ook die satan/lucifer zijn geschapen.
Dan kan je ook stellen dat de schepper zelf satan is.
Ruim 500 miljoen jaar of meer geleden er ook een komeet neerkwam op aarde en al het zowat vernietigde..
ca 5% overleefde het en vanuit daaruit zijn wij voortgekomen.
dan pas ben je een satan als je dat kon aansturen.
Alsof de mens een zegen is.
Wij zijn net kakkerlakken,of sprinkhanen.
als een plaag verspreiden wij ons op deze planeet en vernielen alles wat in al die miljarden jaren zich kon ontwikkelen.

We proberen van alles wat er gebeurt een onzichtbaar wezen ervoor aan te wijzen.
Het is niks meer dan de evolutie.
Wat dat betreft hebben die moffen wel gelijk dat de sterkste voor een beter en sterker ras zorgen,wat ook in de natuur gebeurt.
Het lijkt net alsof die 95% een handicap hebben.
Een hoop geblaat wat geen zoden aan de dijk zet.
En het kijkt alleen maar toe.
| #238991 | 21-10-2015 22:38 | Manus
Dit is ook wel een interessant perspectief voor de vluchtelingenstromen van een Rus, niet echt occult maar spreekt wel van een vooropgezet plan: https://www.youtube.com/watch?v=VTDlY4o23XA
Manus's avatar
| #239084 | 23-10-2015 13:33 | prochrist
@Manus
Een tijdje geleden heb ik twee artikelen geschreven die meer op jouw standpunt aansluiten, misschien vindt je het interessant:

Ik heb alleen het eerste deel gelezen.
De geschiedenis en het ontstaan van deze groep is mij min of meer wel duidelijk.

Op dit moment heb ik meer belangstelling voor al die symbolen waar de elite zo dol op is en waar ze de vooral de tv-kijker mee overladen.
prochrist's avatar
| #239098 | 23-10-2015 16:08 | spaceman
Zo simpel is het:

image002.jpg
spaceman's avatar
| #239099 | 23-10-2015 16:11 | spaceman
Voor grote afbeelding: Open in nieuw tabblad.
spaceman's avatar
aanmelden / inloggen