Door Paul2, Op don 7 jun 2012 11:43, 70 reacties, citaat / intro / linkdump

Rosenthal: Nederland wil Israël-bashing voorkomen

De Israëlische regering heeft waardering voor de inspanningen van Den Haag om verbale aanvallen op Israël te voorkomen. 'En dit zou ook van Palestijnse zijde moeten worden gewaardeerd, omdat het niet bevorderlijk is voor het vredesproces.'
Demissionair minister van Buitenlandse Zaken Uri Rosenthal (VVD) zei dit donderdag na afloop van een ontmoeting met de Israëlische premier Benjamin Netanyahu. Rosenthal en demissionair minister van Economische Zaken Maxime Verhagen (CDA) zijn in Israël om de 'vriendschaps- en economische banden te intensiveren'.

Erkenning
Minister Rosenthal benadrukte dat unilaterale stappen van beide partijen in de...
Annotaties:
| #182545 | 07-06-2012 11:45 | Paul2
Dat de regering-Netanyahu tijdens het Nederlandse bezoek de bouw van enkele honderden nieuwe huizen in vermeend Palestijns gebied goedkeurde, is volgens Rosenthal geen belediging van de Nederlands-Israëlische vriendschap.
Braak.
| #182548 | 07-06-2012 11:54 | Nico de Geit
Vredesproces? Sinds wanneer willen moslims vrede?

De islam kent maar één soort vrede: alles voor de moslims.
Nico de Geit's avatar
| #182549 | 07-06-2012 11:54 | Patman
Kots.

Een heel erg eng mannetje die Rosenthal, waar kwam die ineens vandaan?
Patman's avatar
| #182550 | 07-06-2012 12:00 | Paul2
Vredesproces? Sinds wanneer willen moslims vrede? De islam kent maar één soort vrede: alles voor de moslims. ...

Historicus de Geit stelt dit nadat gristenen recent 1 miljoen + Iraki's om zeep hebben geholpen?
http://www.justforeignpolicy.org/iraq
| #182551 | 07-06-2012 12:03 | Patman
Het schijnt dat die Blackwater knakker Prince en Bush en co. zelf het inderdaad als een heilige kruistocht zagen.
Patman's avatar
| #182554 | 07-06-2012 12:21 | Paul2
Want diezelfde Graham noemde de islam onlangs 'kwalijk' en 'idioot'. Een van zijn hoge kerkgangers typerde de profeet Mohammed als 'een door demonen bezeten pedofiel'. En diezelfde Graham staat nu dus klaar om Iraakse maagjes te vullen en Iraakse zieltjes te winnen. Lekker beeld geeft dat, alsof we met koene kruisridders in de Middeleeuwen van doen hebben.

Felle column ,Christian ,van de vaak zo slaperige NOS.
| #182555 | 07-06-2012 12:40 | christian7
Paul2

Ja, maar is het is aardig gedateerd.Ze slapen volgens mij weer.
christian7's avatar
| #182560 | 07-06-2012 13:51 | Nico de Geit
@ Paul 2

nadat gristenen recent 1 miljoen + Iraki's om zeep hebben geholpen?
http://www.justforeignpolicy.org/iraq


Westers imperialisme. Een clubje machtsgeile psychopaten heeft de macht overgenomen in het Westen.
Nico de Geit's avatar
| #182563 | 07-06-2012 14:18 | Paul2

Ze slapen volgens mij weer.

Dat hebben ze nu gecamoufleerd door voor 100-duizenden euri een dynamische journaaldecor aan te schaffen.
| #182566 | 07-06-2012 14:24 | christian7
Paul2

Dan komt het nieuws blijkbaar beter over bij de kijker.Geschift.
christian7's avatar
| #182567 | 07-06-2012 14:29 | Likoed Nederland
Waar blijft het Palestijnen bashing?

Het belangrijkse obstakel voor vrede is natuurlijk dat Palestijnen geweld en moord op burgers blijven propageren.
De reactie op het goodwill gebaar van Israel vorige week sprak wat dat betreft weer boekdelen.
De moordenaars van Joodse kinderen kregen een heldenonthaal, werden officieel bejubeld en als voorbeeld gesteld aan alle Palestijnen:
http://likud.nl/2012/06/zelfmoord-terroristen-krijgen-palestijns-heldenonthaal/
Likoed Nederland's avatar
| #182570 | 07-06-2012 14:41 | christian7
Likoed

Houden Palestijnen Israeli's ( ישראלים) ergens administratief vast?En de moordenaars van Palestijnse kinderen kregen zeker geen helden onthaal? Waarom is het voor jullie zo moeilijk om met elkaar in vrede te leven? Waarom gunnen jullie de Palestijnen geen eigen staat? Waar ben je bang voor?Leg mij dat eens uit.
christian7's avatar
| #182571 | 07-06-2012 14:45 | christian7
Likoed

Of blijf je hypocriet en jankerig doen?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedbaden_in_Sabra_en_Shatila
christian7's avatar
| #182573 | 07-06-2012 14:56 | christian7
Likoed

http://mondoweiss.net/2012/02/cruelest-demolition-kills-palestinians-sheep-and-signals-political-tension-with-europeans.html

En zo kan ik wel een tijdje door blijven gaan.Kom bij niet aan met Palestijns geweld.
christian7's avatar
| #182577 | 07-06-2012 15:37 | Paul2
Likoed wordt altijd en alleen getriggerd door elk artikel waar Israël en alles in samenhang ermee in voorkomt .Alsof er elders niets gebeurt.
Opvallend maar ook te verwachten natuurlijk dat Likoed niet reageert op een artikel waar ze zelfs met 10 spindoctors van Netanyahu geen positieve spin aan kunnen geven.Dan opeens zijn ze erg stil ,ondanks het woord Israël prominent in de kop.
| #182578 | 07-06-2012 15:44 | christian7
Paul2

Opvallend maar ook te verwachten natuurlijk dat Likoed niet reageert op een artikel waar ze zelfs met 10 spindoctors van Netanyahu geen positieve spin aan kunnen geven.Dan opeens zijn ze erg stil ,


Normaal gesproken bestempelen wij dit gedrag als laf.
christian7's avatar
| #182579 | 07-06-2012 15:53 | christian7
Paul2

Dit zegt alles:

In Nederland is Likoed geen politieke partij maar een vereniging.

Likoed Nederland is in 1990 – met onder meer de Federatie Nederlandse Zionisten – ontstaan uit de Nederlandse Zionistenbond. Die is in 1899 opgericht om het zionisme in Nederland te bevorderen. Onze internetsite bestaat sinds 24 maart 1997, die was daardoor één van de eerste pro Israël sites ter wereld.
christian7's avatar
| #182580 | 07-06-2012 16:03 | Nico de Geit
Israël is natuurlijk gewoon een westers landje in een uiterst onvriendelijke omgeving.

Stel dat ik ga verkassen naar de nieuwe gebiedsdelen van Israël. Het eerste dat ik doe is een stuk woestijn kopen. Daar bouw ik iets moois op. Vervolgens komen die Palestijnen zeuren dat het hun land is. En ze worden gewelddadig.

Als Israël in handen valt van de islam is Europa het volgende doelwit. Tientallen miljoenen moslims wonen al in Europa. De meesten nemen heel veel kinderen.
Nico de Geit's avatar
| #182581 | 07-06-2012 16:17 | Patman
Het lijkt mij veel veiliger voor de kleine kinderen als er moslims wonen in plaats van christenen. Wel even de geitjes veiligstellen.
Patman's avatar
| #182582 | 07-06-2012 16:19 | sigmund
Als jij gaat verkassen naar Teheran, dan moet je niet raar opkijken, dat daar moslims wonen en dan kan je dat hen toch onmogelijk aansmeren. Blijf dan lekker thuis. En als jij een stukje land koopt in de nieuwe israelische gebieden, dan doe je aan heling. Je koopt gestolen waar.

Palestina, dat voor 93% in handen was een een bevolking, die moslim was, is weggeven aan zionisten. Palestijns land is veruit voor het allergrootste deel gepikt en dat pikken gaat dagelijks door. Het is dan ook niet vreemd, dat dat terecht verzet oproept.

Israel is helemaal geen westers landje. Hoe kom je daar nu weer bij? Ze hebben er geen grondwet, ze hebben er inmiddels volkomen maling aan de eigen wetten, het is een rascistisch land, waar je alleen maar bij mag horen, als je moeder joods was. Ze pikken, stelen, bezetten en onderdrukken. Het zijn The Pirates of the Middle East....
sigmund's avatar
| #182583 | 07-06-2012 16:19 | Paul2

Stel dat ik ga verkassen naar de nieuwe gebiedsdelen van Israël.
Dan sluiten ze je meteen op Nico
| #182585 | 07-06-2012 16:22 | christian7
De Geit

"Atheners zagen immigranten toch vooral als indringers die niet geworteld waren in Athene maar wel de vruchten van de Atheense voorspoed wilden plukken."
"De angst dat vreemdelingen de Atheense burgers zouden overvleugelen, dat ze hun plaats op de arbeidsmarkt zouden innemen en een rol van betekenis in de volksvergadering zouden gaan spelen, kreeg de Atheners in zijn greep."

"Eenmaal in Rome konden immigranten terugvallen op mensen uit hun regio die al geruime tijd in Rome verbleven, vaak bij elkaar in dezelfde wijken. Hoe groter die gemeenschap werd, des te meer mensen waagden de stap.

"Immigranten zonder kennis van het Latijn realiseerden zich dat hun integratie in Rome zou vertragen, zolang ze zich niet verstaanbaar konden maken bij mensen met wie ze dagelijks op het werk omgingen."
"Veel immigranten van de eerste generatie worstelden nog met hun identiteit. Het was voor hen nog moeilijk kiezen tussen de tradities van hun vaderland en het nieuwe, imposante Rome."

Besluit: de 'vreemdelingenproblematiek' was en is in veel opzichten een sociaaleconomisch verhaal. Dat wist u al. Nu weten we ook dat het in Athene en Rome niet anders was. Ideeën leven beangstigend lang.




http://oudheid.clubs.nl/nieuws/detail/28923_vreemdelingenproblematiek-zoals-ze-was-in-de-oudheid
christian7's avatar
| #182587 | 07-06-2012 16:53 | Nico de Geit
@ Christen 7
We weten ook hoe het af is gelopen met het Romeinse Rijk.
Nico de Geit's avatar
| #182588 | 07-06-2012 17:05 | Nico de Geit
@ Paul 2

Dan sluiten ze je meteen op Nico


Welnee. Genoeg Israëliërs die er net zo over denken. Israël is een zeer tolerant land.
Nico de Geit's avatar
| #182589 | 07-06-2012 17:06 | christian7
De Geit

We weten ook hoe het af is gelopen met het Romeinse Rijk.


Einde RR zo rond 476 n chr.Een eenduidige oorzaak is er niet.Het nou eenmaal zo dat rijken komen en gaan.Niets duurt eeuwig.
christian7's avatar
| #182596 | 07-06-2012 17:27 | ouwe knar
Geit lacht zich nu volgens mij rot. Heerlijk zoveel opwinding....
ouwe knar's avatar
| #182600 | 07-06-2012 17:36 | christian7
Ouwe Knar

Gun hem zijn momentjes.:P
christian7's avatar
| #182605 | 07-06-2012 17:54 | Gera
Dat de regering-Netanyahu tijdens het Nederlandse bezoek de bouw van enkele honderden nieuwe huizen in vermeend Palestijns gebied goedkeurde, is volgens Rosenthal geen belediging van de Nederlands-Israëlische vriendschap.


Geen belediging. Gewoon helder maken wie de dienst uitmaken. Rosenthal cum suis.
"Vermeend Palestijns gebied", het wordt met de dag gekker.
Gera's avatar
| #182608 | 07-06-2012 19:23 | DOS.
Nico Geit, had je deze al gelezen ? Ik heb vandaag overigens voor het eerst geitenmelk uitgeprobeerd. Er zit totaal geen vreemde geur aan. Het smaakt echter naar hoe een geit ruikt, een vreemde ervaring. Moest ik aan denken door de achternaam van Nico.
DOS.'s avatar
| #182622 | 07-06-2012 21:01 | Qvic
Dat Uri Rosenthal een Bilderberger is in hart en nieren is zo overduidelijk in zijn doen en laten. De staat Israël is de meest agressieve land ter wereld, laten we dat niet telkens vergeten. Hun geheime dienst reikt tot over de hele wereld. Wie de schuld telkens krijgt van hun daden weten we ook inmiddels. Nu in Syrië het toneel dood en verderf optreedt met dank aan o.a. Israël heeft niemand over. De schuldvraag van wie hier de schuldige is, wordt hier ook weer bij de slachtoffers neer gelegd, omdat wij westerse kolonialisten maar niet willen begrijpen, dat er ook intelligente mensen in de moslim landen wonen. Daar waar wij eens een voorbeeld aan kunnen nemen, die landen hebben nooit een buurland aangevallen voor zelf verrijking. Dat kunnen wij westerse landen geen van alle zeggen. We knijpen zelfs onze eigen bevolking tot de laatste cent uit en als je niet vrijwillig verplicht daaraan voldoet, dan bedreigen ze je te onteigenen van alles en zelfs met de dood. Deze praktijken zie je niet bij de moslimcultuur enkel bij de christenen.
| #182645 | 08-06-2012 07:34 | DOS.
Qvic, toch zit er een fout in je redenering. Ik zal het uitleggen met een voorbeeld. Toen de Tacoma Narrows brug instortte, was al lang bekend wat het effect van trillingen was. Ik heb een boek van S.P.Timoshenko uit 1930 die beschrijft hoe je dit voorkomt. De brug werd ontworpen met ingenieurs die de beschikbare kennis niet toepasten.

Moet ik nu de schuld geven aan de theorie (boek Timoshenko) of aan de ingenieurs die de beschikbare kennis niet in praktijk brengen.

Op dezelfde manier brengen de meeste moslims (sinds ca 250 jaar) en christenen (sinds langer) de beschikbare kennis niet in praktijk. De meeste mensen die christelijk worden genoemd geloven niet eens, dat is een nog verdergaand stadium dan niet in praktijk brengen.

Ik beweer dus dat de huidige gelovigen hun geloof niet in praktijk brengen, behalve misschien zeer kleine groepen die niet opvallen.
DOS.'s avatar
| #182647 | 08-06-2012 08:08 | Nico de Geit
Ik beweer dus dat de huidige gelovigen hun geloof niet in praktijk brengen,


Dat is niks nieuws. Ondertussen schieten moslims raketten af op Israël en claimen ze dat Israël aan hen toebehoort. Sterker: ze beweren dat de hele wereld van hen is.
Nico de Geit's avatar
| #182648 | 08-06-2012 08:20 | doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ze beweren dat de hele wereld van hen is.


Wie is ZE.
| #182649 | 08-06-2012 08:33 | masaniello
Fuck the juice! Behalve die ene van Dit Was het Nieuws.
masaniello's avatar
| #182658 | 08-06-2012 09:14 | Nico de Geit
Wie is ZE.


Ik geloof dat alle monotheïstische religies de hele wereld claimen.
Nico de Geit's avatar
| #182660 | 08-06-2012 10:00 | liefdevol
Het lijkt mij veel veiliger voor de kleine kinderen als er moslims wonen in plaats van christenen. Wel even de geitjes veiligstellen.


Ohh, dat kan hier wel gezegd worden zonder dat er hysterisch gebléérd wordt??

Of had er moeten staan; Het lijkt mij veel veiliger voor de kleine kinderen als er christenen wonen in plaats van moslims??
| #182661 | 08-06-2012 10:27 | Likoed Nederland
@Christan7

De antwoorden op al uw vragen staan op onze website:
http://likud.nl/category/achtergronden/

@de Geit

U heeft gelijk, Israel vernietigen is slechts de eerste stap:
http://likud.nl/2012/06/palestijnen-willen-de-verovering-van-spanje-en-rome/
Likoed Nederland's avatar
| #182671 | 08-06-2012 12:07 | sigmund
Wat? Willen die Palestijnen nu net als Israel land gaan pikken, dat niet van hun is? Schandalig!

Maar tussen het praten door een paar idioten en de praktijk van een land zit een hele wereld van verschil. Palestijnen hebben nooit land gepikt, sterker nog, ze zijn slachtoffers van het voortdurende gepikt en landjeroof door Israel.

En landjepikken, dat is inderdaad zoals Likoed stelt, niet acceptabel.
sigmund's avatar
| #182672 | 08-06-2012 12:11 | sigmund
Likoed en Nico dikke maatjes. Wie had dat ooit gedacht?
sigmund's avatar
| #182673 | 08-06-2012 12:21 | Paul2
@de Geit

U heeft gelijk, Israel vernietigen is slechts de eerste stap:
http://likud.nl/2012/06/palestijnen-willen-de-verovering-van-spanje-en-rome/

Likoed en Nico dikke maatjes. Wie had dat ooit gedacht?

@sigmund

Likoed weet waaraan u begint.....
| #182674 | 08-06-2012 12:27 | ganjaman
In mijn optiek is Israel schuldig aan bijna alle dezelfde misdaden als die hun zijn aangedaan tijdens de tweede wereldoorlog.
Ik vind hun gedrag richting de palestijnen ronduit misdadig maar als je hier wat van zegt ben je ineens antisemiet.
Israel misbruikt de "holocaust" om te kunnen doen en laten wat ze willen.
Het gaat er niet om wat waarheid is maar waar ze het op kunnen laten lijken.
Ongeacht de redenen waarom ze zich zo gedragen, het is een land wat grondgebied van een volk steelt. En als dat volk dan probeert terug te vechten om hun gestolen eigendom terug te krijgen dan zegt Israel "kijk, zie je wel het zijn terroristen".
Dieven moeten worden gestraft, behalve als je jood bent want het gaat om het land wat hun is beloofd door god!
En als je zionist bent dan ben je het hier mee eens want de goy dat zijn geen mensen.
Wetten gelden voor iedereen, alleen als je tot het uitverkoren volk of de globale elite behoord dan ben je niet iedereen.
Variatie op 'animal farm'.
| #182675 | 08-06-2012 12:27 | sigmund
Likoed Nederland is (-) opgericht om het zionisme in Nederland te bevorderen.


"The antisemites will become our most loyal friends, the antisemites nations will become our allies."
Theodor Herzl (Wiki: Hij wordt als de vader van het moderne zionisme beschouwd).
sigmund's avatar
| #182676 | 08-06-2012 12:33 | Paul2
@sigmund
Bovenstaand Nico-hugging is daarvan een mooi voorbeeld.
| #182681 | 08-06-2012 13:11 | sigmund
Julius Streicher

Julius Streicher wanted to be a Zionist (doorspoelen naar 3:22)

Streicher was bovenal berucht om zijn pathologische Jodenhaat, zoals die tot uiting kwam in zijn artikelen in Der Stürmer. In de eindeloze hetze die hij tegen de Joden voerde, werden zij op een hysterische wijze van alle mogelijke misdaden (tegen het Duitse volk) beschuldigd, zoals perversie, bedrog, uitbuiting, samenzwering en verraad. De Jood werd door Streicher bestempeld als een seksueel wellustig en verworden wezen, voortdurend eropuit om het Duitse volk te bezoedelen. Bovendien vormden volgens hem de Joden een doodsbedreiging voor het Arische ras omdat door 'gemengde' huwelijken de bloedzuiverheid van het Duitse nageslacht werd aangetast.
sigmund's avatar
| #182692 | 08-06-2012 16:02 | doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ik geloof dat alle monotheïstische religies de hele wereld claimen.


Atheistische zionisten ook.
| #182700 | 08-06-2012 20:13 | Nico de Geit
Likoed en Nico dikke maatjes. Wie had dat ooit gedacht?


U heeft gelijk, Israel vernietigen is slechts de eerste stap


Omdat we het op één punt eens zijn zijn we 'dikke maatjes'?
Nico de Geit's avatar
| #182701 | 08-06-2012 20:17 | Nico de Geit
In Israël wonen heel veel aardige en minder aardige mensen waarvan een deel van Joodse afstamming meent te zijn, wat dat ook mag inhouden. Al meer dan 100 jaar geleden vestigden ‘Joden’ zich in het land dat we nu kennen als Israël. Toen ze aankwamen was er vaak niet meer dan een kale woestijn. Door hard te werken en hun spaargeld in te zetten maakten velen er iets moois van. Ze ontvingen ook veel hulp uit andere landen. De Rothschild bankiers, Hitler-Duitsland, de VS en anderen ondersteunden Israël.

Volkeren die ook in het gebied wonen, aangeduid als Palestijnen, menen dat hetgeen door ‘Joden’ is opgebouwd aan hen toebehoort. Het lijkt mij duidelijk dat wie een boom plant en verzorgt ook recht heeft op de vruchten ervan, maar dat wordt door sommigen betwist. Door sommigen worden de Palestijnen als slachtoffers neergezet. Het tegendeel is waar: vanuit de gebieden waar de Palestijnen wonen worden regelmatig raketten afgevuurd op Israël en andere gewelddadige acties ondernomen tegen vreedzame Israëlische burgers.

Het land Israël ligt midden in de Islamitische wereld. En omdat de islam de opdracht heeft de hele wereld te islamiseren botst het nog al eens. Als het land Israël er niet meer zou zijn dan staan de gewelddadige islamieten waarschijnlijk heel snel te dringen voor de poorten van Europa, voor zover dat nu nog niet het geval is.

http://nicodegeit.wordpress.com/2012/01/30/israel-versus-islamitische-wereld/
Nico de Geit's avatar
| #182705 | 08-06-2012 21:17 | Paul2
Volkeren die ook in het gebied wonen, aangeduid als Palestijnen, menen dat hetgeen door ‘Joden’ is opgebouwd aan hen toebehoort. Het lijkt mij duidelijk dat wie een boom plant en verzorgt ook recht heeft op de vruchten ervan, maar dat wordt door sommigen betwist. Door sommigen worden de Palestijnen als slachtoffers neergezet. Het tegendeel is waar: vanuit de gebieden waar de Palestijnen wonen worden regelmatig raketten afgevuurd op Israël en andere gewelddadige acties ondernomen tegen vreedzame Israëlische burgers.

Zie daar ,een Hitler- en Pol Pot hugger schrijft teksten die zo van Likoed.nl af hadden kunnen komen.
| #182711 | 08-06-2012 21:58 | Nico de Geit
@ Paul 2

Enkele jaren terug ben ik mijn multiculturele wijk uitgevlucht. Een deel van mijn jeugd bracht ik daar door. Na de islamitische invasie is het daar voor niet-moslims onleefbaar geworden.

Wat mij betreft vertrekt de islam uit Nederland, uit Europa en in Israël heeft de islam ook niets te zoeken.

Voor iedere raket die moslims op Israël afschieten zou Israël een vierkante kilometer islamitisch terrein terug moeten pakken als schadevergoeding.
Nico de Geit's avatar
| #182713 | 08-06-2012 22:07 | Nico de Geit
Het lijkt erop dat de duivelse elite niet meer zo blij is met Israël als het ooit was. Kosovo werd door hen aan de islamieten gegeven en miljoenen moslims werden toegelaten op Europese bodem.

Recent werd Kadaffi vervangen door een stelletje islamitische terroristen. Van Kadaffi had Israël niets te vrezen, van de huidige Libische machthebbers wel.

Israël mag niet bijbouwen, Israël mag zich niet verdedigen, enz.

De duivelse elite staat duidelijk aan de kant van de moslim terroristen. Het zal me niets verbazen als ze Israël laten vallen. Meter voor meter natuurlijk.
Nico de Geit's avatar
| #182719 | 08-06-2012 22:20 | P.uncia
en in Israël heeft de islam ook niets te zoeken.


Hoezo? die f*cking zionisten hebben er niets te zoeken. De wereld zou beter af wezen zonder die kolonie mafkezen in Israël. Het zijn de zionisten die zich opgedrongen hebben en grondgebied van anderen hebben gejat.

Het is een f*cking shame dat de "beschaafde" wereld dat heeft toegestaan en tot overmaat die apartheidsstaat ook nog een in leven houd (zonder hulp redden ze het niet).

Israël is iets tegennatuurlijks, kunstmatig, uitermate agressief en destructief, Ik verdom het om producten uit Israël te kopen en dat zou de hele wereld moeten doen.
P.uncia's avatar
| #182724 | 08-06-2012 22:50 | Nico de Geit
@ P. uncia

Zo heb ik ook heel lang gedacht. Israël dan maar weggeven aan de islamieten en alle Israëliërs naar het Westen? Vergeet niet dat de 'Joden' daar al meer dan 100 jaar wonen.

Waar sommigen een 'zielige' Palestijn zien zie ik een genadeloze terrorist.

hamas_sderot.jpg
Nico de Geit's avatar
| #182726 | 08-06-2012 22:57 | christian7
Puncia

Israël is iets tegennatuurlijks, kunstmatig, uitermate agressief en destructief


Genau.En dat het is probleem.Historische claim op dat land door "joden" is kul.Gewoonweg gejat in 1948 en met bruut geweld huizen onteigend en de Palestijnen verdreven naar naburige landen.Toen de Engelsen in Palestina ( zo blijf ik het voor mijzelf noemen) werden ze opgeblazen door leuke partijtjes/groepen zoals de Irgun en Stern.Irgun was een zionistische paramilitaire groep,Men verwijt Palestijen terrorisme maar bovenstaande vergeet men maar liever, ook de zogenaamde beschaafde (?) landen.Over historisch onbenul gesproken.
christian7's avatar
| #182727 | 08-06-2012 23:00 | christian7
De Geit

Waar men vrijheidsstrijders ziet, zie ik gewapende kutzionisten.

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR3R32xTU7EbyE99uQ-Hoy1hF4x4rKeNs2ngq3iNtOQF75usGTLzH6MfBze2g
christian7's avatar
| #182728 | 08-06-2012 23:00 | ouwe knar
Vergeet niet dat de 'Joden' daar al meer dan 100 jaar wonen.
Oeps, laat de Palestijnen er al veel en veel langer wonen. Echt een te gemakkelijk open doel geit.
ouwe knar's avatar
| #182730 | 08-06-2012 23:03 | P.uncia
Vergeet niet dat de 'Joden' daar al meer dan 100 jaar wonen.


Je kent de geschiedenis niet, de Palestijnen woonde er al duizenden jaren en vreedzaam met Joden, probleem is ook niet de Palestijnen of de Joden, probleem zijn de zionisten.

Er is weinig verschil tussen Joden en de Islam, beide denken en geloven bijna hetzelfde, zionisme is echter geen religie maar een overtuiging, het recht van de sterkste.

Waar jij een "genadeloze terrorist" ziet, zie ik een verzetsstrijder die de onderdrukkers van zijn volk wil verdrijven met welke middelen dan ook..
P.uncia's avatar
| #182733 | 08-06-2012 23:27 | doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Schijnbaar ziet nico in dat zionisten nazi's zijn.En is ie voor dat israel.Ik denk dat in wo2 nico zich zo aangemeld had voor het derde rijk om het land zuiver te houden.Dan waren de verzetsstrijders in nederland ook tot terrorist verklaard door lieden als nico.Na wo2 werden ze dan kaal geschoren.Dat zal wel bij nico niet hoeven,want het lijkt zo te horen al op een kaalkopje.

Historisch besef is iets wat hij nog moet leren.Ik neem het hem ook niet kwalijk.We worden dagelijks gehersenspoeld met propaganda.
| #182749 | 09-06-2012 07:58 | Nico de Geit
Een groot aantal mensen is goed gehersenspoeld - tegen Israël. Maar uiteindelijk ook tegen onszelf.

De islam is erop uit Europa onder de voet te lopen. De eerste westerse vesting is Israël. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?

Mensen die pro-islam zijn zijn natuurlijk vrij om alles dat ze hebben aan islamitische immigranten te geven. Waarom wachten tot je wordt weggejaagd en je bezittingen met geweld worden afgenomen?
Nico de Geit's avatar
| #182761 | 09-06-2012 10:12 | liefdevol
Atheistische zionisten ook.


Zionisten handelen uit naam van religie(s).
| #182762 | 09-06-2012 10:17 | liefdevol
We worden dagelijks gehersenspoeld met propaganda.


En daar heb jij natuurlijk geen last van .. whoehoehoehoehahahaha.....

Waar was je haatzaaiende gebléér toen deze reactie geplaatst werd??;

Het lijkt mij veel veiliger voor de kleine kinderen als er moslims wonen in plaats van christenen.


Nee, toen was je opeens muisstil, maar dat was heel anders geweest wanneer er dit was gezegd;

Het lijkt mij veel veiliger voor de kleine kinderen als er christenen wonen in plaats van moslims.


Dus ga jij effe lekker je mond spoelen, schaapje.
| #182770 | 09-06-2012 12:09 | Nico de Geit
Lees ik dat nou goed, zijn er hier personen die geloven dat israël vrediger zou zijn als het volledig door moslims bewoond werd? Die mensen vinden vast dat de wereld vrediger zou zijn als hij volledig door moslims werd bewoond?

Echt de 'weg met ons' mentaliteit.
Nico de Geit's avatar
| #182772 | 09-06-2012 12:17 | christian7
De Geit

Voor 1948 werd het toch ook al door moslims bewoond? En toen was er toch ook geen gelazer?
christian7's avatar
| #182773 | 09-06-2012 12:20 | liefdevol
Lees ik dat nou goed, zijn er hier personen die geloven dat israël vrediger zou zijn als het volledig door moslims bewoond werd?


Het is jammer als mensen dat beweren want ik zou weleens willen weten aan welk islamitisch land wij een voorbeeld zouden kunnen nemen.

Maar nico, dat neemt niet weg dat israel een kut beleid heeft en schandalig met de palestijnen omgaat, ik ben in israel geweest en ik ben ervan geschrokken, zeker vanwege het feit dat ze zich altijd beroepen op wat hun is aangedaan door de nazi's, dat maakt het nog onbegrijpenlijker.
| #182775 | 09-06-2012 12:24 | christian7
Liefdevol

zeker vanwege het feit dat ze zich altijd beroepen op wat hun is aangedaan door de nazi's, dat maakt het nog onbegrijpenlijker
.

Dat is iets wat ik ook nooit begrepen heb.
christian7's avatar
| #182781 | 09-06-2012 12:42 | liefdevol
Dat is iets wat ik ook nooit begrepen heb.


Eigenlijk is het niet onbegrijpenlijk want mensen zijn gewoon mensen ongeacht religie, ras, enz.. Daarom is het zo jammer dat mensen zichzelf en anderen altijd in hokjes willen plaatsen aan de hand van religie, ras, enz..... waardoor de 'zij-wij' situatie gecreeerd wordt. En natuurlijk zijn 'wij' altijd beter 'zij', enz enz.....
| #182782 | 09-06-2012 13:20 | doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Waar was je haatzaaiende gebléér toen deze reactie geplaatst werd??;


Dat laat ik wek aan jouw over.

Nee, toen was je opeens muisstil, maar dat was heel anders geweest wanneer er dit was gezegd;


Alsof ik heel zaplog afstruim om de moslims ter alle tijden in bescherming te nemen.
Alleen jouw vinden we op dit soort draadjes zichzelf de zielepootje uithangen.

Get a live.
| #182783 | 09-06-2012 13:21 | doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Dat laat wel aan jouw over.
| #182784 | 09-06-2012 13:25 | liefdevol
Alleen jouw vinden we op dit soort draadjes zichzelf de zielepootje uithangen.


Ah, daar hebben we dat hysterisch gebléér weer, ik reageer op allerlei artiekeln maar dat weet jij niet omdat jij alleen op draadjes verschijnt waar je kan bléren over zionisten, enz....

Alsof ik heel zaplog afstruim om de moslims ter alle tijden in bescherming te nemen.


Je kan alsnog reageren op deze reactie, grapjas!!;

Het lijkt mij veel veiliger voor de kleine kinderen als er moslims wonen in plaats van christenen.
aanmelden / inloggen