Door nieuwsvandezetijd, Op maa 15 okt 2012 08:01, 54 reacties,    

Sharia medicijn: Kamelenurine. Gaat Egypte terug naar de 7e eeuw ?

Onlangs was in een uitzending van een Egyptisch TV programma te zien hoe de Islamitische Sharia voorschrijvingen botsen met wetenschap, in zake vrijheids van meningsuiting en religieuze vrijheid. Maar zelfs met medicatie en wetenschap.

Op 16 september was er een uitzending van het populaire Wael El-Ibrashi van Dr. Zaghlul al-Naggar, a prominente Islamitisch denker en voorzitter van het Egyptische Committe van Scientific Notions in the Quran. Het topic ging over medische wetenschap in de koran. Het onderwerp van kamelenurine drinken kwam aan bod. Dit idee, om kamelenurine te drinken als vorm van therapie, ontstond in de 7e eeuw.

Niet alleen bleek dr. Naggar het drinken van kamelenurine te promoten, maar ook deed hij de aankondiging dat er nu een medisch centrum geopend is in Marsa Matrouh, dat gespecialiseerd is in het behandelen van patiënten met kamelenurine, zoals profeet mohammed dit adviseerde. Andere Egyptische denkers namen deel aan de uitzending per satelliet, waaronder Khaled Montaser (deze ontmaskerde al eerder het islamitische inferiority complex). Op een gegeven moment, bracht Montaser op dat urine een vergaarplek is van alle lichaamsgiffen, en vroeg: ‘dus, dat moeten we drinken voor onze gezondheid?’ De prominente dr. Naggar antwoordde arrogant: ‘Ik ben ouder dan jij en heb meer geleerd dan jij: jij gaat me niet onderwijzen. Ik heb generaties van mensen zoals jij onderwezen’. Niet echt een wetenschappelijke benadering van een medisch onderwerp dus, van deze ‘prominente’ denker
Annotaties:
Sharia medicijn: Kamelenurine. Gaat Egypte terug naar de 7e eeuw ? #zaplog
| #189459 | 15-10-2012 08:22 | piet graniet
Niet echt een wetenschappelijke benadering van een medisch onderwerp dus, van deze ‘prominente’ denker

Mwah weet ik niet. Klinkt ook wel als sommige van 'onze' medische wetenschappers.
piet graniet's avatar
| #189460 | 15-10-2012 08:24 | liedetecter
Op een gegeven moment, bracht Montaser op dat urine een vergaarplek is van alle lichaamsgiffen, en vroeg: ‘dus, dat moeten we drinken voor onze gezondheid?’
Of kamelenpis nu gezond is of niet, dat urine een vergaarplek is voor alle lichaamsgiften is niet waar. De nieren filteren bloed om daar de excessen uit te halen, niet direct vergiften. Het reinigen van vergiften is immers de taak van de lever waarna de afvalstoffen faeces worden, niet urine.
Urine is i.t.t faeces steriel als het eruit komt, (tenzij er sprake is van infecties in het urinestelsel) en wordt pas "vies" als het een tijdje staat.
| #189461 | 15-10-2012 08:31 | liefdevol
Urine is i.t.t faeces steriel als het eruit komt, (tenzij er sprake is van infecties in het urinestelsel) en wordt pas "vies" als het een tijdje staat.


Aldus de sharia drie-pinter :-p
| #189463 | 15-10-2012 08:53 | liedetecter
Aldus de sharia drie-pinter :-p
Was te verwachten dat jij even wat faeces kwam achter laten natuurlijk ...
| #189464 | 15-10-2012 09:02 | liefdevol
Was te verwachten dat jij even wat faeces kwam achter laten natuurlijk ...


Maar het is wel steriel en gezond voor je, en zéér goed tegen ochtendhumeuren :o))

Had je weleens gehoord van joris drie-pinter, btw??
| #189465 | 15-10-2012 09:31 | sigmund
Urinetherapie (ook: urotherapie) is het op regelmatige basis drinken van eigen urine met het oog op genezing van kwalen en ziekten. Het is een therapie waarvan de werkzaamheid niet wetenschappelijk is aangetoond en om die reden is deze therapie in strijd met het principe van evidence-based medicine.

Urinetherapie is een oud Chinees en een oud Indiaas Ayurvedisch gebruik die een groot aantal gezondheidsvoordelen claimt, zoals voor het genezen van kanker. Volgens de Ayurveda wordt urine verondersteld duizenden biochemische mengsels te hebben, waarvan slechts een 200 zijn bestudeerd. Toch beweren zij dat die allemaal een ongelofelijke reeks belangrijke voedingsstoffen, enzymen, hormonen, natuurlijke antistoffen en immune verdedigingsagenten bevat.


Urine-therapie in de VS
Wat doe je als anti-rimpelcrèmes niet (meer) werken? Begin de dag eens met een slokje van je eigen urine. Da’s weer eens wat anders dan een versgeperste jus.
sigmund's avatar
| #189467 | 15-10-2012 10:17 | piet graniet
die allemaal een ongelofelijke reeks belangrijke voedingsstoffen, enzymen, hormonen, natuurlijke antistoffen en immune verdedigingsagenten bevat

Tegen mijn eczeem moest ik vroeger van mijn oma maar over mijn handen heen plassen. Had ik destijds niet zo'n zin in.
Van de dokter kreeg ik hormoonzalf voorgeschreven, met ureum als werkzame stof, dus ze zat er niet ver naast volgens mij.
piet graniet's avatar
| #189468 | 15-10-2012 10:25 | sigmund
Urine therapie, een alternatieve geneeswijze

Ureum - zit ook in veel huidcremes, hierdoor blijft de huid soepel en het voorkomt uitdroging ook werkt ureum antibacteriël
sigmund's avatar
| #189469 | 15-10-2012 10:28 | liefdevol
Ik durf te wedden dat niemand hier zijn eigen zeik drinkt, laat staan de pis van een kameel. Maaaarrrrrr.... het is wel heel erg gezond :o))))
| #189470 | 15-10-2012 10:43 | Likoed Nederland
Ja, en volgens de Egyptische tv heeft onthuld dat de paus Joods is:
http://likud.nl/2012/10/egyptische-tv-onthult-de-paus-is-joods/
Likoed Nederland's avatar
| #189481 | 15-10-2012 12:21 | sigmund
"Do not free a camel of the burden of his hump; you may be freeing him from being a camel."
Gilbert K. Chesterton
sigmund's avatar
| #189484 | 15-10-2012 12:40 | jantjeuitnederland
Het antwoord op de vraag "Gaat Egypte terug naar de 7e eeuw ? "
is: Ja.
jantjeuitnederland's avatar
| #189523 | 15-10-2012 20:29 | Make_over
Sperma is ook steriel en daar komen wij uit. Zo gek is het niet.
Make_over's avatar
| #189537 | 16-10-2012 06:43 | DOS.
Lijkt me een hoax. Ik beweer niet alles te weten, maar kamelen urine heb ik nooit van gehoord. Honing en melk (omdat koeien en bijen van zoveel soorten planten eten) en een aderlating werden als goed voor de gezondheid beschouwd.
DOS.'s avatar
| #189553 | 16-10-2012 11:09 | sigmund
Er is in de koran zelf niets over te vinden.

Het komt uit de hadith.
Volume 1, Book 4, Number 234:
Narrated Abu Qilaba:

Anas said, "Some people of 'Ukl or 'Uraina tribe came to Medina and its climate did not suit them. So the Prophet ordered them to go to the herd of (Milch) camels and to drink their milk and urine (as a medicine). So they went as directed and after they became healthy, they killed the shepherd of the Prophet and drove away all the camels. The news reached the Prophet early in the morning and he sent (men) in their pursuit and they were captured and brought at noon. He then ordered to cut their hands and feet (and it was done), and their eyes were branded with heated pieces of iron, They were put in 'Al-Harra' and when they asked for water, no water was given to them." Abu Qilaba said, "Those people committed theft and murder, became infidels after embracing Islam and fought against Allah and His Apostle."
sigmund's avatar
| #189598 | 17-10-2012 09:27 | liefdevol
Er is in de koran zelf niets over te vinden.


Dat mohammed over kamelen urine gelopen heeft?! :o))

Bizar stukje btw;

He then ordered to cut their hands and feet


En das logisch :o((

and their eyes were branded with heated pieces of iron


Tsja.. waarom niet!!

They were put in 'Al-Harra' and when they asked for water, no water was given to them


En zo is dat.

and fought against Allah and His Apostle."


Precies, don't fuck with allah :-p
| #189599 | 17-10-2012 09:39 | liedetecter
"Zal ik jou eens in je bek schijten!.. of heb je al genoeg ... poep in je hoofd?"
Is een heel gewoon oer-Hollands atheistisch liedje ... om maar iets terug te zeiken ... enorme viezerikken toch die rasechte Hollanders! (kon niks vinden daarover in de bijbel, btw)
https://www.youtube.com/watch?v=7mXswM6JNT4
| #189600 | 17-10-2012 09:59 | liefdevol
Wat, kan je het weer niet hebben dat een grapje gemaakt wordt over je geliefde knuffel religie!! De intolerantie en de haat druipt er vanaf.

Is een heel gewoon oer-Hollands atheistisch liedje


Jij bent toch een oer-hollandse atheist?!
| #189602 | 17-10-2012 10:16 | liefdevol
Jezus hangt aan het kruis en lispelt verzwakt tegen een romeinse soldaat; 'hey .. psssst .. psssst.. kom eens dichterbij ..'

De soldaat vraagt; ' waarom??'

Waarop jezus antwoordt; 'dan kan ik je op je bek schoppen' :o))))
| #189604 | 17-10-2012 10:29 | sigmund
"Many have been led astray by the Qur'an:
by clinging to that rope many have fallen into the well.
There is no fault in the rope, O perverse man,
for it was you who had no desire to reach the top".
Rumi
sigmund's avatar
| #189605 | 17-10-2012 10:33 | liefdevol
Sigmund, ben jij religieus?? Zo niet, waarom niet??
| #189607 | 17-10-2012 10:39 | liefdevol
"Many have been led astray by liefdevol:
by clinging to that rope many have fallen into the well.
There is no fault in the rope, O perverse man,
for it was you who had no desire to reach the top".
| #189608 | 17-10-2012 10:47 | liedetecter
whoehaaaaaa, nu vergelijk jij jezelf ineens met de Koraan??? Wat ben je toch ook een enorme m+++++l ... hahahha !! -:)
| #189609 | 17-10-2012 10:56 | sigmund
"I Have Learned
So much from God
That I can no longer
Call Myself
A Christian, a Hindu, a Muslim
A Buddhist, a Jew".
Hafez

De HEER is mijn herder,
het ontbreekt mij aan niets.

Hij laat mij rusten in groene weiden
en voert mij naar vredig water,
hij geeft mij nieuwe kracht
en leidt mij langs veilige paden
tot eer van zijn naam.

Al gaat mijn weg
door een donker dal,
ik vrees geen gevaar,
want u bent bij mij,
uw stok en uw staf,
zij geven mij moed.

U nodigt mij aan tafel
voor het oog van de vijand,
u zalft mijn hoofd met olie,
mijn beker vloeit over.

Geluk en genade volgen mij
alle dagen van mijn leven,
ik keer terug in het huis van de HEER
tot in lengte van dagen.
Psalm23

"To every man there openeth A way, and ways, and a way. And the high soul climbs the high way, And the low soul gropes the low: And in between, on the misty flats, The rest drift to and fro. But to every man there openeth A high way and a low, And every man decideth. The way his soul shall go".
Oxenham, John

Atisha's lamp of libaration
sigmund's avatar
| #189610 | 17-10-2012 11:07 | liefdevol
nu vergelijk jij jezelf ineens met de Koraan


Juist niet, door het woord/de naam van de koran te vervangen met mijn nick liefdevol zegt de tekst dat ik het juiste pad wijs, en daarmee wordt de nietszeggendheid van de tekst aangetoond!!!!

En maar schelden, wat ben je toch een nono.

Sigmund draait nu helemaal door met zijn reli-spam.

Maar sigmundje, ben jij religieus?? Zo niet, waarom niet??
| #189611 | 17-10-2012 11:10 | sigmund
"Many have been led astray by liefdevol:
by clinging to that rope many have fallen into the well.
There is no fault in the rope, O perverse man,
for it was you who had no desire to reach the top".


"Love said to me,
there is nothing that is not me.
Be silent".
Rumi

"There are two kinds of blessings. The first are worldly blessings, which are won by doing good deeds. These concern the mind, and thus are confined in time and space. The second is the integral blessing, which falls on those who achieve awareness of the Great Oneness. This awareness liberates you from the bondage of mind, time, and space to fly freely through the boundless harmony of the Tao. Similarly, there are two kinds of wisdom. The first is worldly wisdom, which is a conceptual understanding of your experiences. Because it follows after the events themselves, it necessarily inhibits your direct understanding of truth. The second kind, integral wisdom, involves a direct participation in every moment: the observer and the observed are dissolved in the light of pure awareness, and no mental concepts or attitudes are present to dim that light. The blessings and wisdom that accrue to those who practice the Integral Way and lead others to it are a billion times greater than all worldly blessings and wisdom combined" Lao-Tse.
sigmund's avatar
| #189612 | 17-10-2012 11:13 | liefdevol
Sigmundje de trollende citaten koning, diep triest. Maar ja als je geen inhoud hebt dan is anderen citeren de enige optie.

Maar sigmundje, ben jij religieus?? Zo niet, waarom niet??
| #189613 | 17-10-2012 11:14 | alegria
Je geeft eerst de kamelen een paar paddestoelen,
rood met witte stippen.
Pas daarna kan je de pis opdrinken,

Lekker en gezond.
alegria's avatar
| #189614 | 17-10-2012 11:15 | sigmund
“When superior people hear of the Way, they carry it out with diligence. When middling people hear of the Way, it sometimes seems to be there, sometimes not. When lesser people hear of the Way, they ridicule it greatly. If they didn't laugh at it, it wouldn't be the Way.”
Lao-tzu
sigmund's avatar
| #189616 | 17-10-2012 11:20 | liefdevol
Maar sigmundje, ben jij religieus?? Zo niet, waarom niet??

Of kan je geen citaat vinden waar je de vraag mee kan beantwoorden??

Ja, dat valt niet mee die geestelijke armoede, misschien dat een glaasje kamelen urine je kan helpen :o))))
| #189618 | 17-10-2012 11:23 | DOS.
Ik heb deze in mijn (Buhari) hadies verzameling niet teruggevonden. Ik ga dit eens uitzoeken. Ik vertrouw die online hadies collecties niet zo.

Ik beweer niet dat er geen harde straffen bestaan voor pedofilie, overspel etc. maar deze lijkt me gewoon erg stug.
DOS.'s avatar
| #189620 | 17-10-2012 11:36 | liedetecter
lol: ..
door het woord/de naam van de koran te vervangen met mijn nick liefdevol zegt de tekst dat ik het juiste pad wijs
.. och gussie ... "led astray" betekent "om de tuin tuin leiden" en niet "de weg wijzen" ... Toch te veel euh dinges in je hoofd? :-)
| #189622 | 17-10-2012 11:39 | sigmund
Ik heb deze in mijn (Buhari) hadies verzameling niet teruggevonden


Expedition of Kurz bin Jabir Al-Fihri
The event is also mentioned in the Sunni Hadith collection, Sahih Bukhari[/url] as follows:

“Then they killed the shepherd and drove away the camels, and they became unbelievers(apostates) after they were Muslims. When the Prophet was informed by a shouter for help, he sent some men in their pursuit, and before the sun rose high, they were brought, 'and he had their hands and feet cut off. Then he ordered for nails which were heated and passed over their eyes, and whey were left in the Harra (i.e. rocky land in Medina). They asked for water, and nobody provided them with water till they died (Abu Qilaba, a sub-narrator said, "They committed murder and theft and fought against Allah and His Apostle, and spread evil in the land.") Sahih al-Bukhari, 4:52:261, Sahih al-Bukhari, 1:4:234, Sahih al-Bukhari, 5:59:505, Sahih al-Bukhari, 7:71:623, Sahih al-Bukhari, 8:82:794, Sahih al-Bukhari, 8:82:796 Sahih al-Bukhari, 8:82:797
sigmund's avatar
| #189624 | 17-10-2012 12:29 | sigmund
Maar sigmundje, ben jij religieus??


I Am that I Am

als je geen inhoud hebt, geestelijke armoede


En zo beschouwt hij het als leeg van hetgeen er niet is.
Van hetgeen overblijft, ziet hij dat het aanwezig is: 'Dit is er'.
Boeddha

So Yeshua said, "When you lift up the Son of Man, then you will know that I AM, and that of myself I do nothing, but say only what the Father has taught me
John 8:28

All nature is but art, unknown to thee;
All chance, direction, which thou canst not see;
All discord, harmony not understood;
All partial evil, universal good;
And spite of pride, in erring reason's spite,
One truth is clear, Whatever is, is right”
Alexander Pope
sigmund's avatar
| #189662 | 18-10-2012 09:12 | liefdevol
"led astray" betekent "om de tuin tuin leiden"


Je hebt gelijk, althans één 'tuin' moet het zijn, maar goed. En dat verandert niets aan je onzinnige opmerking dat ik me met de koran zou vergelijken, en het toont nog steeds de nietszeggendheid van die tekst aan, hoewel ik het deze keer zowaar eens ben met het citaat van de trol sigmund;

Many have been led astray by the Qur'an


Sterker nog;

Everybody have been led astray by the kut'an.. eeuuhh .. qur'an


:o)))))

I Am that I Am


Klopt, je bent een citerende trol.

En vertel eens waarom je plots bekeerd bent en met deze tekst op de proppen kwam??;

Many have been led astray by the Qur'an


Typisch en totaal niet onverwachts reageert niemand schuimbekkend op het grapje die ik over jezus maakte. Sterker nog er wordt helemaal niet op gereageerd, maar op het grapje over mohammed werd schuimbekkend en haatdragend gereageerd, de intolerantie ten top!! Jullie zijn zó fout.

Als jullie de illusie in stand hadden willen houden objectief en onbevooroordeeld te zijn dan hadden jullie ook daar op gereageerd, maar ja dankzij die oogkleppen en tunnelvisie kan niet verder gekeken worden dan de islamitische neus lang is.
| #189677 | 18-10-2012 12:33 | liedetecter
Oh ...dus... wanneer "wij" niet reageren op jouw o zo fouten grappen, dan zijn "wij" heel erg fout, intolerant etc. Die is sterk zeg ... aandacht tekort?

Jongen, ga jij jezelf lekker met de koraan identificeren, zelfs met die ijdele vermomming zullen "wij" niet door jou om de tuin geleid worden ... :-)
| #189704 | 19-10-2012 11:26 | liefdevol
wanneer "wij" niet reageren


Deden jullie dat maar een keer, want jullie reacties zijn altijd op de man en haatdragend..
| #189710 | 19-10-2012 18:31 | sigmund
reageren.

Deden jullie dat maar een keer, want jullie reacties zijn altijd op de man en haatdragend.


"Van vrienden vraag je alleen fatsoenlijke dingen."
Cicero
sigmund's avatar
| #189720 | 20-10-2012 08:58 | liefdevol
"Van vrienden vraag je alleen fatsoenlijke dingen."


Jij hebt geen vrienden.
| #189724 | 20-10-2012 10:16 | ouwe knar
Oh, lol liefdeloos *kuch* liefdevol wil weer een nieuw record vestigen.
ouwe knar's avatar
| #189725 | 20-10-2012 10:23 | liedetecter
The problem is, if God is dead...
you lose an important word in your language
and you will need a substitute.

God was one end, one extreme,
and when one extreme disappears from your mental vision,
the necessary and the inevitable is
that you will fall to the other extreme ...

Instead of God, "Fuck" has become
the most important word in our language.

If Friedrich Nietzsche would come back,
he will be surprised
and he will try to resurrect.

One of the most interesting words
in the English language today
is the word "Fuck".

It is a magical word

Just by its sound it can describe
pain, pleasure, hate and love.

In language it falls into many grammatical categories.

It can be used as a verb
both transitive: John fucked Mary

And intransitive: Mary was fucked by John,

And as a noun: Mary is a fine fuck.

It can be used as an objective: Mary is fucking beautiful.

As you can see there are not many
words with the versatility of "Fuck".

Besides the sexual meaning
there are also the following uses:

Ignorance - fucked if I know.

Trouble - I guess I'm fucked now.

Fraud - I got fucked at the used car lot.

Aggression - fuck you!

Displeasure - what the fuck is going on here?

Difficulty - I can't understand this fucking job!

Incompetence - he is a fuck off.

Suspicion - what the fuck are you doing?

Enjoyment - I had a fucking good time.

Request - get the fuck out of here.

Hostility - I'm going to knock your fucking head off.

Greeting - how the fuck are you?

Apathy - who gives a fuck?

Innovation - get a bigger fucking hammer.

Surprise - fuck, you scared the shit out of me!

Anxiety - today is really fucked.

And it is very healthy too.

If every morning you do it
as a transcendental meditation.
Just when you get up,
first thing, repeat the mantra:
"Fuck you" five times.
It clears your throat too.

OK?
[osho]
| #189727 | 20-10-2012 10:38 | sigmund
@liedetector

If every morning you do it
as a transcendental meditation. OK?


Goodmorning, fuck you too! :)
sigmund's avatar
| #189728 | 20-10-2012 10:41 | liedetecter
Urine therapy is allicht ouder dan we denken .. Beatrice Bartnett en Margie Adelman publiceerde een vertaling van een 6000 jaar oude papyrus "Water Of Life"


“The water of life is given to you, drink it and wash your body with it.

It is given to you for your spirit, mind, and body-for the man and woman inside of you.

The water of life is given to us to make us whole-oneness in ourselves.

It increases the ability of the hidden senses. It gives one courage, strength, and freedom-freedom from fears and attachments.

The water of life will create a civilization far superior to the one existing. Noble character traits will be it’s sign.

This civilization will guide the sciences and the arts-it will guide the spirit, mind, and body for further growth and increased wisdom.

It will give birth to the unity of both worlds.

The water of life will increase your love and knowledge-it makes you more whole.

It will help you to be what your are-a perfect creation.

Isis, the servant of mankind and mediator of the idea of creation, is giving the key of higher living.

With spirit, mind, and body, we have to guide men and women with wisdom similar to that of a priest, teaching the water of life and the life principle – for this world and the world to come.”


Source: “The Miracles of Urine Therapy” (Feb. 1988) by Beatrice Bartnett and Margie Adelman

:-)
| #189729 | 20-10-2012 10:41 | liefdevol
Oh, lol liefdeloos *kuch* liefdevol wil weer een nieuw record vestigen.


It takes two to tango, maar zo ver kan je natuurlijk niet kijken dankzij je tunnelvisie en oogkleppen :o))

The problem is, if God is dead...
you lose an important word in your language
and you will need a substitute.


No problemo;

god <> dog

Probleem opgelost.
| #189731 | 20-10-2012 10:46 | liedetecter
Hhahha @ good morning my neighbours! lolol
| #189734 | 20-10-2012 11:00 | liefdevol
“The water of life is given to you, drink it and wash your body with it.

It is given to you for your spirit, mind, and body-for the man and woman inside of you.

The water of life is given to us to make us whole-oneness in ourselves.

It increases the ability of the hidden senses. It gives one courage, strength, and freedom-freedom from fears and attachments.

The water of life will create a civilization far superior to the one existing. Noble character traits will be it’s sign.

This civilization will guide the sciences and the arts-it will guide the spirit, mind, and body for further growth and increased wisdom.

It will give birth to the unity of both worlds.

The water of life will increase your love and knowledge-it makes you more whole.

It will help you to be what your are-a perfect creation.

Isis, the servant of mankind and mediator of the idea of creation, is giving the key of higher living.

With spirit, mind, and body, we have to guide men and women with wisdom similar to that of a priest, teaching the water of life and the life principle – for this world and the world to come.”


Hoe kom je er eigenlijk bij dat dit over urine gaat??

En het is allemaal leuk en aardig maar waarom drinkt niemand van jullie zijn ochtend urine en/of wast zich daarin als het zo gezond zou zijn????????
| #189736 | 20-10-2012 11:03 | liedetecter
Hoe kom je er eigenlijk bij dat dit over urine gaat??
The water of life ... wat zou het anders kunnen zijn? Tranen?
| #189737 | 20-10-2012 11:06 | liefdevol
The water of life


Het water (lees: water) waar het leven niet zonder kan.

Anders had er wel gestaan 'The urine of life'.

Ik denk dat jouw interpretatie wat zegt over jouw (dirty) mind :o)))))
| #189739 | 20-10-2012 11:15 | liedetecter
Ik snap dat je engels niet zo best is, maar "of" verwijst toch echt naar de oorsprong, en niet het nut.
| #189740 | 20-10-2012 11:18 | liedetecter
Dus niet "The water from the mountains" of "The (nessesary)water for life"
| #189743 | 20-10-2012 11:25 | liefdevol
Ik snap dat je engels niet zo best is, maar "of" verwijst toch echt naar de oorsprong, en niet het nut.


Het punt is, je kan niet overleven zonder water te drinken maar je kan wel overleven zonder urine te drinken. Dus 'the water of life' is gewoon water.

Maar de sharia heeft gezegd dat kamelen zeik gezond is dus jullie halen alles uit de kast om het te verdedigen zonder ooit je eigen ochtendurine en/of kamelen zeik gezopen te hebben.

Begin eerst daar een paar maanden mee en kom dan je verslag uitbrengen.
| #189745 | 20-10-2012 11:30 | liedetecter
Het punt is, je kan niet overleven zonder water te drinken maar je kan wel overleven zonder urine te drinken. Dus 'the water of life' is gewoon water.
Dit slaat echt helemaal nergens op, wie zegt dat het over overleven gaat, dat maak jij ervan, je "dus" ontspruit dus geheel uit je eigen zelf verzonnen kop staart redenering.

Maar de sharia heeft gezegd dat kamelen zeik gezond is dus jullie halen alles uit de kast om het te verdedigen zonder ooit je eigen ochtendurine en/of kamelen zeik gezopen te hebben.

Leer jij nou zelf eerst maar eens normaal zeiken, ipv in je eigen broek ...
| #189746 | 20-10-2012 11:33 | sigmund
Urinetherapie is een oud Chinees en een oud Indiaas Ayurvedisch gebruik die een groot aantal gezondheidsvoordelen claimt, zoals voor het genezen van kanker. Volgens de Ayurveda wordt urine verondersteld duizenden biochemische mengsels te hebben, waarvan slechts een 200 zijn bestudeerd. Toch beweren zij dat die allemaal een ongelofelijke reeks belangrijke voedingsstoffen, enzymen, hormonen, natuurlijke antistoffen en immune verdedigingsagenten bevat.
sigmund's avatar
| #189747 | 20-10-2012 11:36 | liefdevol
Tuurlijk, met heilig water wordt ook urine bedoeld.

Loop toch niet te zeiken, tuurlijk mag jij het interpreteren zoals jij het wilt, maar dring het anderen niet op. Jij ben echt een typisch voorbeeld van een reli-freak.

Van alles beweren maar zelf nooit één glaasje ochtend urine gedronken te hebben, laat staan kamelen zeik.
aanmelden / inloggen