Door Witte Haai, Op vri 12 sep 2014 17:15, 14 reacties, citaat / intro / linkdump

Spanje moet zich klaarmaken voor burgeroorlog

Het referendum in Schotland heeft de Catalanen geïnspireerd om ook een volksraadpleging te eisen. Dat is deze week uitgebreid in het nieuws verschenen. Wat er minder bekend is, is dat de Spaanse overheid de politie een miljoen euro aan middelen heeft gegeven om de protestacties te bedwingen.


Daarvoor hebben bewegingen zoals 25 de Mayo en de Indignado’s hun landgenoten aangespoord om op straat te komen tegen de overheid. De politie heeft daarop geantwoord door wat gewelddadig uit de hoek te komen, meent Martin Armstrong:”Ze (de politie, nvdr.) probeert het stil te houden door video-opnames te verbieden van alle geweldplegingen die...
Annotaties:
| #219388 | 12-09-2014 18:13 | spaceman
Ze (de politie, nvdr.) probeert het stil te houden door video-opnames te verbieden van alle geweldplegingen die agenten zouden begaan.. (…)


Het spook van de dictatuur waart over Europa.
spaceman's avatar
| #219411 | 13-09-2014 01:42 | tegengas
Is het leger van de EU al klaar om Madrid te helpen?
tegengas's avatar
| #219413 | 13-09-2014 08:42 | tamso was here
Dit is wat je te wachten staat,als je opstaat tegen de EU dictatuur.
| #219415 | 13-09-2014 09:10 | net wakker geworden
@tamsowashere:

EU dictatuur equals Zio dictatuur. We zijn al in 1940 verkocht. WWII moest nog beginnen.

Google met 'NWO pledge to the Jews'. Kijk dan ook nog even naar 'Germany must Perish' van zio meneer Theodore Kaufman. Ook dit boek is uit 1940!!
| #219417 | 13-09-2014 09:15 | liedetecter
Hoe meer corruptie, hoe meer noodzaak tot inzet leger/politie om het 'werkterrein' van de roof-elite te beschermen .... Is nooit anders geweest. Het enige wat misschien snel collectiever zal gaan verbazen is de snelheid waarmee 'het walhalla van de democratie, de EU' propaganda ontmaskerd wordt als een bananen republiek .... De EU 'grondwet' richtlijnen (artikel2,nummer3) liegen er niet om, zij die (binnenkort ook kwaad spreken) demonstreren of in opstand komen tegen "the pricks" mogen per decreet op geschoten worden of als geestesziek voor eeuwig platgespoten worden ....
I
n de Slotakte (Titel I, artikel 2, nummer 3) wordt expliciet toestemming gegeven de doodstraf toe te passen in uitzonderlijke situaties, o.a. teneinde een oproer of opstand te onderdrukken. Dit betekent dat er zal mogen worden geschoten op demonstranten, zonder dat in het verdrag bepaald is dat handelen uit noodweer daarbij een vereiste is. Zie uitspraken in de pers van Geert Wilders op 30 mei jl. SCHIETEN MET SCHERP OP DEMONSTRANTEN. (Denk aan wat zal kunnen gebeuren tijdens demonstraties zoals die van Genua, het verdrag van Amsterdam, etc...) Diezelfde Slotakte (Titel II, artikel 6) maakt het mogelijk talloze personen in hechtenis te zetten, zoals minderjarigen of personen die men geestesziek acht.
| #219424 | 13-09-2014 10:57 | tamso was here
Net wakker geworden.

De NWO is geen idee van joden.En zio's bestaan meer onder cristenen,dan socalljews.
Feitelijk baseert de bijbel zich op een NWO.Zie eindtijden en komst van een messias,wat een 1000 jarig rijk tot stand brengt.Vandaar ook dat cristenen maar al te graag meewerken aan dit scenario.
| #219431 | 13-09-2014 12:38 | net wakker geworden
@tamsowashere:

Je hebt inderdaad gelijk dat sommige christenen zich hebben laten misleiden en het OT weer terug hebben gehaald. Met name dus de protestanten - zo'n 50 miljoen protestanten in de VS zien joden als het uitverkoren volk. Dat is natuurlijk een gotspe! Er bestaat slecht één uitverkoren volk en dat is het volk dat voor Christus wil gaan - het NT dus!

Daarom liggen met name de RKK en het Orthodoxe Christendom zo onder vuur. De RKK, althans het Vaticaan sinds Vaticanum II, is inmiddels totaal geïnfiltreerd, hoewel er binnen de kerk nog genoeg traditionele katholieken zijn. Onze hoop is dus gevestigd op vooral de Orthodoxe Christenen.
| #219433 | 13-09-2014 13:26 | tamso was here
Het idee het uitverkorene volk slaat op de hebreeuwers (volk van israel) en toen bestond er nog geen cristendom.Laat staan een jezus,die volgelingen van het oude testament niet eens erkennen.jezus aanhangers beweren dat joden zijn gaan geloven in een afgoderij en dat ene jezus staat beschreven in het oude testament.Als je het oude testament (geschreven door hebreeuwers) erop naleest,er geen jezus in voorkomt of messias.Toch beweren jezus aanhangers dat zijn komst is voorspelt.En hier gaan zowel cristenen,als moslims de fout in,dat joden een isa/jezus erkennen.Alles komt voort uit het nieuwe testament,wat geschreven is nadat bepaalde romeinse socalljews jezus verzonnen hadden als messias.Jaren geleden er bij mij al een gedachte opkwam dat de kerk (pausdom) en de islam uit dezelfde hoed kwam.
Zoals ik het zie,was de gedachte over die ene god hooguit een filosifie wat je een verlichting bracht in die donkere tijden die er bestond.Of je had geld en je was vrij,of je was een slaaf.Het probleem wat die filosifie teweeg bracht,was dat ze zich niet meer wilde laten slaven door hun masters.En de nieuwe masters een eigen religie bedachten,waardoor je geestelijk toch een slaaf/dienaar bent van die macht die er bestond.Zie leer van het nieuwe testament waarin je jezus en god moet aanbidden,en de koran wat ook wilt dat je jezelf onderwerpt aan een of andere niet bestaande god uit de hemel.
Daarom zijn religeuse joden ook een paria voor westerlingen,omdat zij zich niet en nooit wilde aanpassen aan het nieuwe geloof,of westerse beschaving.
| #219434 | 13-09-2014 13:33 | tamso was here
ps

Het eerste cristendom is ontstaan ergens 300 jaar voordat die jezus bestaan zou hebben.Die hadden de hebreeuwse bijbel vertaalt naar het latijns.Dat zijn nog de volgelingen geweest van het oude testament.En die zijn uitgeroeid door de komst van de kerk en islam.Mooie voorbeelden ervan zijn bv de katharen in spanje die ook werden uitgeroeid door de katholieken.Alles wat anders dacht als het katholieke geloof (nieuwe testament) en de islam werd een kopje kleiner gemaakt.
| #219435 | 13-09-2014 14:42 | net wakker geworden
@tamso:

Je begrijpt het niet. Je moet dat uitverkoren volk niet etnisch opvatten, niet in de materie dus maar spiritueel!! Ieder mens van welke etnische of ras-groep dan ook kan deel uitmaken van dit volk van God.

En het NT is het Nieuwe Verbond dat God aanging met alle mensen van goede wil omdat de volgelingen van het OT totaal gecorrumpeerd waren door hun valse voorgangers. Het Christendom bestond inderdaad al voordat God zijn zoon ook daadwerkelijk naar de aarde zond. De tijs was er rijp voor; mensen van goede wil konden al niet meer leven met al dat liegen en bedriegen en uitmoorden. Jezus was al lange tijd aangekondigd en zoals we weten zijn alle profeten in het OT die Jezus hebben aangekondigd vermoord door de toenmalige satanische heersers. Dezelfde kliek die later door Jezus werd aangewezen als de 'synagoge van satan'. Dat is dan ook de reden waarom ze Jezus hebben gekruisigd en in hun heilige boek de talmoed in een pot kokende stront hebben geplaatst.


De oudste vertaling is trouwens de Griekse.
| #219436 | 13-09-2014 14:46 | Frans Waterman
De vervolging van de kartharen werd specifiek gedaan door de Dominicanen gesticht door de Guzman. SpaansJoods? Edelman.

Overigens de kartharen zijn weer gesticht door tempelridders.

Sowieso moeten zowel katholieken als protestanten/ christenen eens nadenken over wie christus werkelijk was.

Dat christus een jood was kan waarschijnlijk ook de prullenbak in. Dat is ooit spottend gebruikt (koning der Joden) door Pontius Pilatus en later een eigen leven gaan leiden of bewust verdraait.

De man leefde voornamelijk in Galilea, het was dus een Galileer, sprak Aramees met Galilees accent en was waarschijnlijk op de hoogte van de Griekse cultuur en taal. De 10 steden van Galilea: Decapolis. Het Hebreeuws was een dode taal ten tijde van christus daarom was de septuagint ook in het Grieks vertaald.

Galilea was een ruraal gebied met diverse volken Samaritanen, Feniciers, Assyriërs en Joden.

Dat de paus naar Betlehem gaat in Gaza is volgens mij incorrect en zou in Betlehem in Galilea moeten zijn.

Gallilea - Gaul/Galliër misschien was christus wel een Fransman.

En dan zijn er nog de deutercannonieke boeken waar zowel in de protestantse kerk als in de katholieke kerk zelden naar verwezen wordt, maar zeer interessante boeken bevatten, met name De wijsheid van Jezus Sirach waar christus http://nl.wikipedia.org/wiki/De_wijsheid_van_Jezus_Sirach mogelijk voornamelijk door geïnspireerd is geraakt, een tamelijk dik boek.

Ik moet nog eens een keer deutercannonieke boeken kopen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/De_wijsheid_van_Jezus_Sirach
Frans Waterman's avatar
| #219437 | 13-09-2014 14:58 | Frans Waterman
En de historische reconstructies van christus door de BBC (msm) zijn sowieso zeer onbetrouwbaar.
Frans Waterman's avatar
| #219475 | 13-09-2014 22:00 | tamso was here
net wakker geworden

Jij gelooft in een jezus (materie),geloof ik weer in een jezus (ego) of als filosoof.Ons probleem (religie's/geloven) is de verschillen in wat nu jezus is,of god/schepper.
Zoals jij jezus ziet als enigste zoon van god,of dat de god/schepper een apart wezen is,zie ik weer die schepper/god als 1 geheel.Namelijk het beginpunt der tijden waarin leven is ontstaan tot aan het heden.En dat alles niks anders is als een evolutie.En we alles zelf veroorzaken,wat er gaande is.Als ik de bijbel erbij pak,je kan stellen dat die god in de bijbel die de mens heeft geschapen,een of ander buitenaards wezen is geweest met een kennis die ver vooruit liep,dan die wij nu kennen.Neem bv het voorbeeld van die god die de mens heeft geschapen.

God zei: ‘Laten wij mensen maken die ons evenbeeld zijn, die op ons lijken.

http://wetenschap.infonu.nl/ruimtevaart/57230-zecharia-sitchin-vertaler-van-soemerische-kleitabletten.html

De werker die geschapen werd, was geschapen naar het evenbeeld van de Elohim.

Satan of god is 1 en hetzelfde.Ying en yang.Even en oneven.Balans en onbalans.Slecht en goed.Leven en dood.
Wij worden een dogma aangeleerd dat ene god het goed met ons voorhad,maar in werkelijkheid ons leven alleen bestaat uit eten of gegeten worden.En wij in weze een dierlijk instinct in ons hebben,maar wat door een geweten word beinvloed.Door wetgevingen die er zijn verzonnen.Als het erop aankomt,je niks hebt aan een geweten.Dan kan je beter overleven op een instinct,dan op een geweten.Zolang we nog genoeg te eten hebben,we het instinct niet echt hoeven te gebruiken.En als die god zo machtig was,dat hij kon voorzien wat er gaande is,hij de mens niet eens had uitgevonden.Het beest der dieren,wat al het leven op aarde kan verwoesten vanwege zijn ego(isme).

Was vergeten dat de griekse romeinen weer een voorloper was op de byzantijnse (rome) romeinen.

Ieder zijn eigen waarheid.We weten niet eens wat er voor die 12.000 jaar is gebeurt.En het zal me ook niks verbazen dat er bepaalde kennis word achter gehouden en dat daarom bepaalde lui slimmer zijn dan ons.Misschien niet zozeer slimmer,maar wij die onwetend zijn.En daarom kuddevolk zijn.
| #219483 | 14-09-2014 07:41 | tamso was here
Net wakker geworden.

https://www.youtube.com/watch?v=glm_AjwdIPo

Bram vermeulen. In den beginne.
Zomaar een verhaal.
aanmelden / inloggen