Door .................., Op vri 10 nov 2017 09:55, 31 reacties, citaat / intro / linkdump

The “Jumpers” of 9/11 are all FAKES?

Uitleg over de foto's van de zogenaamde jumpers wat photoshop was. ...
Annotaties:
| #261221 | 10-11-2017 10:03 | ..................
Speciaal een artikel voor Zhen.
Fake jumpers.
fake vliegtuigen.
Fake slachtoffers.
Crisisacteurs.
Lege gebouwen.
Drill.

En een script die de media heeft klaarliggen,wat over en over word herhaald met nog meer leugens.Wat uiteindelijk de oorlogen in het midden oosten heeft veroorzaakt.
Ook nederland eraan heeft meegedaan.Die herhalen weer alle hoaxen in europa.alsof dat allemaal echt is door boze moslims.
| #261222 | 10-11-2017 10:13 | Best Well
Je bent er nog eentje vergeten:

Fake Tamso...........................
Best Well's avatar
| #261223 | 10-11-2017 13:02 | ..................
Je bent er nog eentje vergeten:


Ik gebruik tenminste nog deels me echte naam.
| #261224 | 10-11-2017 13:10 | Best Well
Fake.....
Best Well's avatar
| #261226 | 10-11-2017 15:27 | Rotterdam
tamso heeft weer een video van een of andere gek ontdekt. Uit 2010 ook nog. Wat is het dit keer, tamso? Verveling?
| #261227 | 10-11-2017 15:31 | Zhen
Best Well: Fake Tamso...........................

Precies.

De "tamso" hoax: iemand die zich voordoet anti-zionistisch te zijn (maar altijd pro-joods is), anti-terreur (maar alle niet-officiele terreur als hoaxes voorstelt), pro-vrede (maar nooit anti-moslim terreur), en sinds de enkele jaren dat ik hem op zaplog bezig heb gezien altijd SYSTEMATISCH de verkeerde kant uitwijst, over ongeveer elk onderwerp dat hier langskomt.

Het is niet vanwege het feit dat hij geen 2 zinnen zonder spel- of grammatica fouten kan maken, dat hij niet heus toch voor een salarisje bezig is ergens onder een vochtige beschimmelde rots...
Zhen's avatar
| #261229 | 10-11-2017 16:17 | Zhen
... of tamso is gewoon een crypto-moslim die voor de 50 maagden en 20 jongetjes die hem zijn beloofd, al die tijd niets beters met z'n leven weet te doen dan taqqya, taqqya, en nog eens taqqya...
Zhen's avatar
| #261230 | 10-11-2017 17:51 | ..................
tamso heeft weer een video van een of andere gek ontdekt. Uit 2010 ook nog. Wat is het dit keer, tamso? Verveling?


Waarom moet iemand gek zijn als het de photoshop ontdekt.
En al was het 2050,dan nog zou het nieuws zijn,als iedereen nog steeds gelooft in die HOAX dat 9 grotbewoners met messen 4 boeings kapen en daarmee een terreurdaad willen plegen.

Het was geen verveling.
Een eye opener was het,hoe je voor de gek word gehouden door de MSM en politiek.
| #261231 | 10-11-2017 18:20 | ..................
Zhen.

Kan je niet winnen op de inhoud.
Je laat je zwakte zien.
| #261234 | 10-11-2017 19:28 | de^mol
Er zijn een heleboel mensen die feiten ontkennen, maar die pixels kloppen idd. niet.

En dan niet op de inhoud afgaan maar de man aanvallen met 'anit-zionist' of over spelling beginnen is dan nogal een zwaktenbod, sterker nog, dat geeft eigenlijk aan dat men alleen ontkennen kan.

Ik heb altijd gedacht dat 911 gewoon waar was en geen hoax, of zelfs geen false flag, dat het echt moslim terroristen waren, maar vandaag twijfel ik met al de nieuwe informatie meer dan ooit. Ook het pentagon is echt zeer zeer raar: geen beelden vliegtuig, ook niet van wrakstukken. Dat laatste heb ik altijd raar gevonden overigens.
| #261245 | 11-11-2017 08:48 | ..................
Al vanaf 2004 begreep ik al dat 9/11 een false flag was.
Ik dacht eerst altijd dat de VS zijn eigen burgers heeft geslachtofferd voor het midden oosten.
Maar dan zouden er inderdaad koppen gerold zijn,als daadwerkelijk ook mensen zouden zijn vermoord.
Alle media corperatie's worden gerund door socalljews.
En diegene die net alsof deden dat het een inside job was (alex jones bv) bleven maar hameren op de inside job,en niet de tv fakery erom heen.
Dan zie je nu ook met las vegas.
Amerika mag gewoon propaganda maken,omdat dit de belangen dienen van de staat.
Nederland mag dat ook.

De TV is een leugenfabriek.
Die vertellen je alleen wat je moet weten.

Het verhaal over las vegas zou waarschijnlijk gaan om een deal met israel over detectie poortjes.
Zoals je met alle andere hoaxen ook hebt dat ze gelijk van alles aanschaffen om de burgers re controleren.
| #261247 | 11-11-2017 10:08 | Rotterdam
'Een eye opener was het,hoe je voor de gek word gehouden door de MSM en politiek'

Hahaha, eyeopener. Heb je die andere video's van die mafkees wel eens bekeken?
| #261251 | 11-11-2017 10:54 | de^mol
#261247 | 11-11-2017 10:08 | Rotterdam
Weer iemand die geen nieuwe informatie op de merites bekijkt maar dan maar op de man ('mafkees') begint te spelen.

Argumenten heb je niet Rotterdam?

Het niveau van ontkennerTs is wel erg laag hier. Jammer dat het daarvan stikt, in plaats van inhoudelijk een discussie te voeren over het getoonde bewijsmateriaal, bv. de pixel halo's rond die vallende personen, of de vallende man met zijn shirt die niet voldoet aan de wetten van de zwaartekracht: shirt blijft normaal om lijf, maar man valt met hoofd naar beneden...
| #261252 | 11-11-2017 11:06 | ..................
Hahaha, eyeopener. Heb je die andere video's van die mafkees wel eens bekeken?


Nee rotterdam,daar heb ik geen zin in,en geen tijd voor.
Maar als zij iets schrijft wat jij klinkklare onzin vind,dan moet je onderbouwen wat die onzin is.
Misschien kunnen we van onderwerp veranderen,of maak jij zelf eens een eigen topic over jouw utopie wereldje wat het zou zijn.
Dan gaan we daarop eens een discussie met jouw houden.
Maar dan word je te persoonlijk.
Je blijft altijd verscholen achter een masker.
Wat een belang staat te verdedigen,of denkt een belang te verdedigen.
| #261262 | 11-11-2017 19:50 | Zhen
de^mol: Er zijn een heleboel mensen die feiten ontkennen, maar die pixels kloppen idd. niet.

Demol, doel je op de foto die in de video te zien is op 00:48?

Welnu, die pixels kloppen prima! Is dus alweer een errrug gemakkelijke conclusie van je.

Uit eigen ervaring weet ik dat dit soort pixalatie (zie video 00:48) het logische resultaat is van het bereiken van de grens van de foto resolutie. Een foto diverse keren vergroten en verkleinen kan dat fors verergeren (kan in dit geval ook zijn gebeurd).

Dat de pixelatie van de benen eruit springt is niet vreemd, want de benen staan in een haakse positie, terwijl de achtergrond, het gebouw, rechte verticale lijnen heeft waar de resolutie van de foto geen moeite mee heeft (zie ook anti-aliasing kwesties e.d. die ervoor zorgen dat de rechte lijnen van het gebouw recht blijven lijken al staan de lijnen in een lichte hoek).

Dus wat mij betreft is er helemaal NIETS bijzonder vreemd aan deze foto, en ook niet aan de andere fotos die in het videotje worden getoond.

Wel kan iedereen zien dat het videotje nogal amateuristisch is. De fotos zijn niet eens rechtstreeks voor video overgezet! En het commentaar is knullig.

Er is dus niets vreemds aan de pixels, en de overige fotos zijn ook helemaal niet vreemd.

Als iemand beweert dat men een foto heeft gebruikt van een man "op de bank" (video 01:13), dan moet je dat wel even behoorlijk aantonen, en niet maar wat roepen over een vaag zichtbare foto. Dan moet je blue-screen (green-screen) / mask manipulatie laten zien, of dat een stukje beeld slecht is overgezet, of dat duidelijk zichtbaar is dat het lichaam van de persoon bloot staat aan de zwaartekracht van het zitten op een bank. Anything.

Maar nee, niets van dat alles. Iemand roept maar wat, en niet oplettende mensen trappen erin.

Not my kinda stuff...
Zhen's avatar
| #261265 | 11-11-2017 21:11 | ..................
https://www.youtube.com/watch?v=fu7bTemvEKk&fmt=18

Ze kunnen zelfs personen maken,die niet echt bestaan.
| #261266 | 11-11-2017 21:42 | Zhen
Goh tamso, vertel nog eens iets nieuws... En wat bewijst dat videotje (over 3D manipulatie en CGI) verder dat onomstotelijk aantoont dat de fotos van je video "hoaxed" zijn? Niets dus. Is gewoon weer losse fodder van je.

Punt is dat ook indien die fotos inderdaad gefaked zouden zijn, in die gevallen altijd IETS te zien is dat verraad dat het om CGI/blue-green-screen/mask manipulatie gaat. Begrijp u. Dat noem je wetenschappelijk forensisch onderzoek.

Het overige is dat van de klok en de klepel... heeft niemand iets aan.

En persoonlijk vind ik het enorm onfris om zo hardnekkig te eisen zonder enige substantiele en objectieve aanwijzing dat erkend wordt dat dit gehoaxede fotos zijn, terwijl we hier wel kijken naar mensen die enige fracties seconden van hun dood af zijn.

Verder vervuilt het de hele discussie rond het 9-11 komplot, dat verder behoorlijk ingewikkeld in elkaar zit, maar waar ZOVEEL andere substantiele en doorslaggevende bewijzen en aanwijzingen zijn voor een komplot van fracties van de VS overheid, Israelis, en (o.a.) de Saudis.

Maar dat is dan ook precies de bedoeling van het soort videotjes van deze post, en onzin zoals de WTC "no-plane" theorie (niet te verwarren met de Pentagon "no-plane" kwestie, die volkomen objectief bewezen en aangetoond is - geen links, sorry, zijn er teveel).
Zhen's avatar
| #261267 | 11-11-2017 22:04 | ..................
Die link die ik net laat zien toont aan hoe makkelijk beelden te manipuleren zijn.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=50&v=t7NBfAyBirw

Ik heb nog een link voor je wat gaat over de jumpers.
Hoe herken je een crisisacteur.
Het word je gehersenspoeld dat er mensen zijn gesprongen,of dat er een vliegtuig het wtc invloog.

Ik kan je daar ook links van geven waarin je duidelijk crisisacteurs komen vertellen dat een vliegtuig het wtc invloog.
| #261268 | 11-11-2017 22:46 | Zhen
Er is overduidelijk een geval geconstateerd van een man die niet anders dan een acteur kon zijn en die een ingestudeerd verhaaltje afdraaide hoe een van de WTC gebouwen instortte vanwege "structural failure" (video link niet bij de hand).

Maar dat is iets anders, tamso. Want daar zit een duidelijke intentie en effectiviteit achter. Met alle middelen die er in zijn gezet had niemand het nodig hoeven vinden om fotos en video beelden te trukeren van mensen die van de gebouwen afsprongen.

Nogmaals, dit soort gruweldaden worden gepleegd door mensen voor wie het leven absoluut geen enkele waarde heeft, zero, nakko. WAAROM zouden zij zoveel moeite nemen om vooral geen ECHTE slachtoffers te maken?

Dat beweren is enkel om de oorspronkelijke beschuldiging dat 9-11 een komplot door een fractie v.d. VS overheid, Israelis en overige derden is, belachelijk te maken.
Zhen's avatar
| #261269 | 12-11-2017 00:13 | ..................
https://www.youtube.com/watch?v=Z45hI6YuC-I

Je bedoeld deze.

Ik bedoel andere die staan te lachen op het moment dat ze zeggen dat er een vliegtuig het WTC invloog.
Logica zegt dat er niks te lachen valt bij zo een trauma event.

Met alle middelen die er in zijn gezet had niemand het nodig hoeven vinden om fotos en video beelden te trukeren van mensen die van de gebouwen afsprongen.


Make the lie big, make it simple, keep saying it, and eventually they will believe it. ~ Adolf Hitler

Het enige wat ze nodig hadden was een script.
is toch veel makkelijker dan gokken dat het lukt.
100% dat dit een gecontroleerde demolition was.
Niet omdat er een paar vliegtuigen invlogen.

Nogmaals, dit soort gruweldaden worden gepleegd door mensen voor wie het leven absoluut geen enkele waarde heeft, zero, nakko. WAAROM zouden zij zoveel moeite nemen om vooral geen ECHTE slachtoffers te maken?


ze hebben je gewoon vreselijk in de zeik genomen dat een stel baardapen een aanslag hebben gepleegd.
De islam verbied het onschuldige mensen te vermoorden,en dan komen vertellen dat een stel allah akbar roepers 3.000 mensen hebben vermoord,omdat ze onze vrijheid verafschuwen en patriot act 1 al klaar hebben liggen die na een paar dagen al in werking treed.
Qui bono.
| #261270 | 12-11-2017 02:17 | Zhen
tamso: https://www.youtube.com/watch?v=Z45hI6YuC-I

Je bedoeld deze.

Inderdaad. En ik doe opmerken dat videos als degene die jij hebt gepost ook deze beschuldiging belachelijk dient te maken.

tamso: ze hebben je gewoon vreselijk in de zeik genomen dat een stel baardapen een aanslag hebben gepleegd.

tamso, DAT is nou trollerij.

Zoiets dergelijks schrijven, terwijl in mijn laatste post erover staat:
Zhen: Dat beweren is enkel om de oorspronkelijke beschuldiging dat 9-11 een komplot door een fractie v.d. VS overheid, Israelis en overige derden is, belachelijk te maken.

Niet ik speel op de man, tamso, maar JIJ speelt op de man met dit soort opzettelijk verkeerd geciteerde en reducerende antwoordjes, die op een ruzietje uit moeten lopen.

Ook op deze website in ruim terug te vinden wat ik zoal van komplotten en met name ook het 9-11 komplot vindt. Weet jij ook wel. Dus je lokt opzettelijk uit.

Maar op de vraag of er ook moslim gekkies aan mee hebben gedaan, moet het antwoord zijn: zeker! Waarom niet?

Hoe het verder zit is veel te ingewikkeld om nu met jou in discussie over te gaan. Je doet immers niets anders dan de discussie in het belachelijke trekken. Om te beginnen met het posten van de video alsof het serieuze info te bieden heeft.


De islam verbied het onschuldige mensen te vermoorden,en dan komen vertellen dat een stel allah akbar roepers 3.000 mensen hebben vermoord,omdat


Ah gossie. Wat zijn de moslim gekkies weer zzzzzieligg. Goed dat jij het nog even voor die gekkies opneemt.

Maar hoe zit dat nou, jij beweert telkens dat "niet iedereen zo is", maar dat implicceert dat jij toegeeft dat er wel degelijk gekkies tussen zitten. Of nu plotseling niet, dan?

Je zwamt gewoon uit je nek. En elke dag even naar de (niet gecensureerde) nieuwspaginas kijken geeft al snel een idee zoezeer moslims nooooooiiiit "onschudlige" mensen vermoorden.

En als je aandringt, dan verwijs ik hier nog maar even hoe het allemaal in de Koran veroordoneerd is:
http://zaplog.nl/zaplog/article/de_gematigde_islam#n259860

De complete quote van Dubya die voor een keer onverwacht briljante bleek, moet overigens zijn:

There's an old saying in Tennessee I know it's in Texas, probably in Tennessee that says, fool me once, shame on shame on you. Fool me you can't get fooled again.
Zhen's avatar
| #261271 | 12-11-2017 05:08 | Zhen
Leesbaar moet dat zijn:

"There's an old saying in Tennessee - I know it's in Texas, probably in Tennessee - that says: fool me once, shame on... shame on you. Fool me.... ehrr - you can't get fooled again!"

https://www.goodreads.com/quotes/6436-there-s-an-old-saying-in-tennessee-i-know-it-s
Zhen's avatar
| #261272 | 12-11-2017 08:57 | ..................
Ben ik nu zo slim,of ben jij zo dom.

Als een loodgieter een moord pleegt,en hij gaat wel eens naar de katholieke kerk,of je dan alle christenen verantwoordelijk moet stellen voor wat die loodgieter heeft gedaan.

Je bent zo van slag,dat het topic zeer zeker wat met je gedaan heeft.
Is je wereldbeeld nu ingestort dat het waarschijnlijk niet eens moslims zouden zijn geweest die betrokken waren bij alle HOAXEN,waar de islam de zondebok werd genoemd.
| #261274 | 12-11-2017 10:15 | Rotterdam
'Nee rotterdam, daar heb ik geen zin in, en geen tijd voor'

Precies, dus weer niet gekeken naar video's als 'Jews HOLDING DUAL CITIZENSHIP w/USA and ISRAEL' en 'Only 3 countries left holding out against Rothschild's take over, oil'. Dat zegt wel alles over de poster, maar dat interesseert tamso allemaal niet, want die is al blij als hij weer een of andere maffe video heeft gevonden als kapstok voor zijn staccato-argumenten, waarin bij voorbaat alles en iedereen een hoax is.
| #261275 | 12-11-2017 10:30 | Rotterdam
'Ook het pentagon is echt zeer zeer raar: geen beelden vliegtuig, ook niet van wrakstukken. Dat laatste heb ik altijd raar gevonden overigens.'

Klopt weer niks van. Er zijn, al jaren geleden, FBI foto's vrijgegeven, zelfs met verkoolde lichamen erop, maar die heb je niet gezien, want blijkbaar kom je weer niet verder dan de gebruikelijke complotsites die al jaren geleden zijn opgehouden met het bijwerken van informatie. Niet zonder reden, want alles wat even niet uitkomt wordt of verzwegen of in hun voordeel uitgelegd.
| #261276 | 12-11-2017 10:33 | ..................
Rotterdam.
Link 1 wat je aangeeft heb ik me niet in verdiept,en daar kan ik ook geen antwoord op geven.
Link 2 gaat over de 3 landen die nog geen centrale bank hebben.
Als ze daar een topic over heeft gemaakt,wat VELE ook al hebben gedaan over de macht van de centrale banken en de landen die willen veranderen van centrale bank,dan is daar niks geks aan.

Of je snapt de realiteit niet,of je ben gewoon DOM dat je het niet wilt snappen.
Ik doel nu alleen even op het feit wie nu daadwerkelijk de touwtjes in handen hebben.
Een stel overheidsparasieten wat benoemd is voor 4 jaar,of een dikke vette privaat bankier die kan zwemmen in zijn geld.
Geld word door hun gedrukt.
| #261280 | 12-11-2017 11:32 | Zhen
tamso: Is je wereldbeeld nu ingestort dat het waarschijnlijk niet eens moslims zouden zijn geweest die betrokken waren bij alle HOAXEN,waar de islam de zondebok werd genoemd.

Ah, dus daar is het je wel degelijk om te doen, tamso: dat we denken dat er aboluuuuut geen moslim gekkies betrokken waren bij 9-11.

Nu, dat is dan jammer voor je, want die waren er volop. Met ondersteuning vanuit Saudi Arabie, Turkije, en Pakistan. Maar dat is misschien te ingewikkeld voor je.

Het was dus een komplot met al die moslim-gekkies, en wat extra diverse agenten, maar voor zover ik na kan gaan was het opgezet door de Israelis en een (vol met ultra-zionisten zittende) VS overheid fractie met o.a. D. Cheney, G. Bush, D. Rumsfeld, etc...

Dus er zijn smaken volop. Voor ieder wat wils (bijna). Leuker kan ik het niet maken.


Rotterdam: 'Ook het pentagon is echt zeer zeer raar: geen beelden vliegtuig, ook niet van wrakstukken. Dat laatste heb ik altijd raar gevonden overigens.'

Klopt weer niks van. Er zijn, al jaren geleden, FBI foto's vrijgegeven, zelfs met verkoolde lichamen erop, maar die heb je niet gezien, want blijkbaar kom je weer niet verder dan de gebruikelijke complotsites die al jaren geleden zijn opgehouden met het bijwerken van informatie. Niet zonder reden, want alles wat even niet uitkomt wordt of verzwegen of in hun voordeel uitgelegd.

Rotterdam, als je de rudimentaire Pentagon data nog niet eens door hebt genomen, dan is het voor de meesten hier zonde van de tijd om daar nog op in te gaan.

Ik zou zeggen begin eens met luisteren naar het verhaal van April Gallup.
Zhen's avatar
| #261283 | 12-11-2017 12:04 | ..................
Ah, dus daar is het je wel degelijk om te doen, tamso: dat we denken dat er aboluuuuut geen moslim gekkies betrokken waren bij 9-11.


Laten we niet doen alsof we het nooit eerder hebben gehad over moslims,en dat jij net zoals bestwell en meerdere zo anti moslim zijn als de pest.
Het gaat om een topic waar ik beweer dat las vegas een hoax was,en waar jij net zoals alle andere alt right figuren komen aanzetten met een IS relatie.
Voor jouw gaat het erom dat in het complot baardapen betrokken zijn.
Als er echt baardapen meegedaan zouden hebben met dat complot,dan zou ik de laatste zijn die dat zou gaan ontkennen.
Ik leef niet in een utopie.

Die links met pakistan en turkije en dergelijk had te maken dat osama bin laden met zijn mujahadien al op de terreurlijst stond van de NWO.
Denk je nu werkelijk dat afghanistan de aanleiding was voor een inval daarzo.
De taliban waren eerst dikke maatjes met de USA.
Totdat de taliban zei dikke neus,ik wil meer centjes.
Je ziet ook dat ze in 2000 nog welkom zijn in de USA.
Dat gesprek in de USA had niks opgeleverd en prompt waren het vreselijke baardapen,die beelden verwoeste in afghanistan.
Verder moet je eens verdiepen in operatie mockingbird.

Ze vertellen je alleen wat je moet weten.
| #261284 | 12-11-2017 12:24 | Zhen
Die links met pakistan en turkije en dergelijk had te maken dat osama bin laden met zijn mujahadien al op de terreurlijst stond van de NWO.

Altijd snel door de korte bocht, he. Maar er was veel meer aan de hand. O.a. heeft Turkije trainings faciliteiten geboden (o.i.d.). En nog veel meer. Luister ook maar eens naar Sibel Edmonds.
Zhen's avatar
| #261285 | 12-11-2017 12:33 | ..................
Het was dus een komplot met al die moslim-gekkies, en wat extra diverse agenten, maar voor zover ik na kan gaan was het opgezet door de Israelis en een (vol met ultra-zionisten zittende) VS overheid fractie met o.a. D. Cheney, G. Bush, D. Rumsfeld, etc.


De politiek in de USA is een facade.
Die bush familie is zo corrupt als de pest,net zo goed de clintons dat zijn.
1 grote familie is het.
Het is altijd elkaars belang,als het gaat om het behoud van de dollar.
Of nu ene Cheney er zit,of zo een andere joker uit de democraten,ze allemaal het volk staan voor te liegen.
Je noemt turkije en saoudie een moslim land,maar dat zie je verkeerd.
Een moslim land kan je pas zo noemen als ze strikt de wet van de islam naleven.
In Iran zie je dat het meest.
In saoudie geld de wet alleen voor de bevolking.
De koning zelf in onschendbaar.
Ze drinken alcohol,neuken bij het leven,en gokken met het geld wat ze verdienen.
En je word zwaar afgestraft als je kritiek levert op het koningshuis wat haaks staat op de leer van de koran.
Saoudie is overigens een sekte wat is ontstaan vanuit joden.
Het zijn net zulke figuren als israel.Ook hun leer komt met elkaar overeen wat het nationalisme in zich heeft.Zie talmoed.

Turkije idem dito.
Ata Turk de grondlegger van turkije was een donmeh jood.
En hervormde de islam na westers model.
Ook het turkije is zo nationalistisch als de pest en kan je ook geen kritiek leveren op erdogollem.
Dat zijn geen echte moslim landen.
Het zijn allemaal vazalstaatjes van de centrale banken.



.
| #261286 | 12-11-2017 13:06 | ..................
Altijd snel door de korte bocht, he. Maar er was veel meer aan de hand. O.a. heeft Turkije trainings faciliteiten geboden (o.i.d.). En nog veel meer. Luister ook maar eens naar Sibel Edmonds


Met de zin dat osama bin laden een probleem werd voor het westen gold niet alleen voor hem,maar alle moslims die willen dat amerika verdwijnt uit het midden oosten.
Om die redenen zijn landen als turkije en saoudie doodsbang dat deze groep groter gaat worden en ook deel kan nemen aan de politiek.
Om die redenen hebben ze IS als een terreurgroep afgeschilderd en natuurlijk hun leer verboden in turkije & saoudie,en ook evengoed door middel van terreurhoaxen een politiestaat hebben opgebouwd tegen de bevolking.
De steun aan syrische moslims was natuurlijk om die koerden niet te veel ruimte te geven.
Kijk goed naar de kaart van syrie waar IS nog zit en de FSA en koerden.
IS is bijna verdwenen.
En de FSA zit alleen nog tegen de turkse grens aan.
aanmelden / inloggen