Door P.uncia, Op vri 29 jul 2011 17:33, 90 reacties,    

Verliezen in Libië



Gaddafi controleert nu 20 procent meer grondgebied dan hij deed voordat we begonnen met deze afschuwelijke bombardementen. Hij is in de afgelopen dagen in staat geweest om meer en beter bezochte bijeenkomsten met meer echte supporters te houden dan hij ooit kon voordat we begonnen te bombarderen. Precies zoals ik voorspeld heb was het effect van de NAVO-bombardementen meer nationalistische steunbijeenkomsten rond Gaddafi, die we dom in een veel sterkere positie hebben geplaatst dan als hij alleen geconfronteerd zou zijn met een echte interne rebellie.

De Fransen en Britten hebben nu een stap terug gedaan en beide zijn overeengekomen dat Gaddafi in staat zal zijn om in Libië te blijven als onderdeel van een transitie deal. Dat komt neer op een aanvaarding dat hij de macht achter de troon zal zijn. Het probleem is natuurlijk dat het Gaddafi is die steeds sterker wordt en de NAVO, die zwakker wordt, met een politieke wil te blijven doden die net zo zeker afbrokkelt als de NAVO economieën en munteenheden.

Hague en Cameron zijn van mening veranderd, uit verachtelijke zwakheid, naar een positie van het toestaan van Gaddafi om in Libië te blijven, iets dat zij drie maanden geleden onvermurwbaar verwierpen. Toen was er enige hoop dat Gaddafi het zou hebben geaccepteerd. Nu heeft het hij niet nodig om een gezichtreddende overeenkomst voor de NAVO te accepteren. Hij kan gewoon afwachten en toezien hoe ze achteruit gaan.

Het is bovendien een gezichtsreddend voorstel dat het Internationaal Strafhof bespot, het laat scherp zien dat het een instrument is dat wordt gebracht en gebruikt tegen de vijanden van de westerse alliantie maar eenvoudig terug in de la wordt geschoven als ze van gedachten veranderen.

Obama maakte een sluwe politieke zet om de aandacht af te leiden van het rampzalige falen van de Afghaanse bezetting om ook maar één van de gestelde doelen te bereiken door Osama Bin Laden te vermoorden. Verwacht nu een soortgelijke truc in Libië, met pogingen om Gaddafi te vermoorden door bombardementen, en mogelijk ook op andere manieren, een radicale intensivering in een poging om een iets van een 'overwinning' van deze vernedering te redden.

Door, Craig Murray.
Annotaties:
08-06-2013 19:00 | buy levitra
Verliezen in Libië #zaplog
| #149749 | 29-07-2011 18:45 | bron
In de eerste 24 uur zijn bommen gegooid die zijn verrijkt met verarmd uranium (kinetisch verarmd, jaja).
Dat is leuk voor de bevolking, generaties lang. Al eens gezien hoe dat in Irak heeft uitgepakt?
O ja, die bevolking ging de NAVO beschermen.
Waarom was het nodig een waterpijpenfabriek te bombarderen?
En wie is er de lul? De bevolking. Die zijn ze aan het beschermen.
Het is wat he, zo dictator die verantwoordelijk is voor de eerste pan-Afrikaanse communicatie satelliet.
Al die miljarden kan 'het westen' natuurlijk veel beter gebruiken voor bankiers bonussen.
Libië bleek niet verantwoordelijk voor Lockerbie en eiste miljarden schadevergoeding.
Libië kreeg de schuld doordat de CIA getuigen had omgekocht.
Er zijn trouwens al ruim 1800 doden gevallen door de bombardementen. Onder de burgerbevolking.

Hier een artikeltje, titel lijkt me duidelijk:
http://www.foreignpolicyjournal.com/2011/07/23/libya-war-lies-worse-than-iraq/
Hier een videootje:
http://www.youtube.com/watch?v=rNWf1kw2eUk

Nou is het 2011 en zijn we door onze leiders en media al vele malen voorgelogen.
Het bedrog rond Libië ligt er duimendik bovenop en toch zijn er nog mensen die de NAVO acties verdedigen.
Onbegrijpelijk. Of zou je dit artikel ook anders uit kunnen leggen:
http://www.nu.nl/media/2576177/sp-wil-verbod-ronselen-journalisten-aivd.html
Hoeveel bloggers en leden van blogs zouden voor de AIVD werken?
bron's avatar
| #149751 | 29-07-2011 18:51 | sigmund
Nu al verloren in Libie...
sigmund's avatar
| #149764 | 29-07-2011 20:32 | tegengas
Wat een verhaal, wie dit gelooft kan naar de eerste hulp.
Wat jammer nou dat de opstandelingen 70% van Libië onder controle hebben dankzij de CIA en Al Qaida en de NATO en enkele landen in het Midden-Oosten.
tegengas's avatar
| #149765 | 29-07-2011 20:37 | Oranje Revolte
The bias in the AP is rampant as you will see in this following piece. I refuse to call these media people ‘journalists’ anymore as they are not journaling events. They keep using terms and adjectives to cast doubt on readers’ minds from accepting evidence the very story is about. ‘Government minders’ suggests that we are to automatically consider them liars. This piece also suggests that the Libyan government should take these media people to the battle; which would probably kill them and subsequently raise international outcry for Libya not having kept the media people safe. Why are there no pictures of the two NATO strikes that the ‘journalists’ witnessed? What buildings were hit? ‘dead children supposedly killed’ Now if that isn’t a tainted statement, I don’t know what is. Expecting the Libyan officials to prove that military targets were hit by airstrikes, when there is abundant proof that civilians are actually targetted, is like asking for devil’s proof, especially when those same airstrikes are missing the military targets and killing civilians in Afghanistan and Iraq and other countries. They fail to report that they cannot ascertain a military place versus a civilian place, or, that the truth is aching to come out and that is that NATO is not hitting legal and legitimate targets at all and NATO is murdering civilians. What they utterly fail to accomplish is the task of reporting news. The old adage of reporting is thoroughly erased from today’s main scream media: Who What Where When Why and How

http://english.pravda.ru/opinion/columnists/26-07-2011/118593-libya_media_war-0/
Libya: NATO has lost the media war

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=25441
Journalism as a Weapon of War in Libya

http://www.aim.org/pdf/aji-hall-of-shame.pdf
The Emir of Qatar H.H Sheikh Hamad bin Khalifa Al Thani,
Owner of Al-Jazeera International

http://www.informationclearinghouse.info/article28107.htm
Why Mainstream Media Refuses to Report the West's Shocking New Colonialism
Oranje Revolte's avatar
| #149769 | 29-07-2011 20:53 | Oranje Revolte
Hoeveel bloggers en leden van blogs zouden voor de AIVD werken?


Er is een nieuwtje, odyseus van het consulaat in scheveningen of een ander instituut waar hij aan verbonden is, mag het ook weten :
BREAKING NEWS: GADDAFI WON!
Published on July 28, 2011 by Nenad ·
Imperialist powers seek exit from Libyan war
http://truthfrequencynews.com/?p=7252

The governments of Britain and the United States have joined France, the other principal instigator of the imperialist war on Libya, in seeking an exit strategy from their failed attempt to overthrow the country’s long-standing dictator Muammar Gaddafi and install the Benghazi-based Transitional National Council (TNC) as a puppet government. After five months of raining death and destruction on the people of Libya and making numerous attempts to assassinate the Libyan leader, the major powers are now offering a settlement to Gaddafi and his regime.


yoehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!

http://www.youtube.com/watch?v=prRcRR-EUqU&feature=related
raditional Libyan Dance At International Night
Oranje Revolte's avatar
| #149777 | 29-07-2011 21:20 | Oranje Revolte
Het is bovendien een gezichtsreddend voorstel dat het Internationaal Strafhof bespot, het laat scherp zien dat het een instrument is dat wordt gebracht en gebruikt tegen de vijanden van de westerse alliantie maar eenvoudig terug in de la wordt geschoven als ze van gedachten veranderen.


Het was ieder al volkomen duidelijk dat de VN en ICC vehicles zijn van de US. Er wordt op dit moment overal zoveel over deze instellingen geschreven dat ze toch allang in hun gore hemd stonden.

En de zaken moeten weer gaan draaien, hoeveel verliezen de landen , in Nederland Daamen, Royal Hash, alle bouw-constructie-architectenbureaus niet aan inkomsten?

http://www.washingtonpost.com/business/industries/italys-oil-and-gas-company-eni-sees-q2-profits-drop-on-libyan-disrpuptions/2011/07/29/gIQA7AvXgI_story.html
Italy’s oil and gas company Eni sees Q2 profits drop on Libyan disruptions

Ik denk dat de toespraak van Moesa Ibrahim, met als je goed luistert , verzoenende woorden : the time is not too late ...
iets met de toenadering te maken heeft.
http://www.youtube.com/watch?v=HsnEjrZ0vLk&NR=1
Libyan Press conf, July 22, 2011, part 2:
Oranje Revolte's avatar
| #149864 | 30-07-2011 03:02 | JFK
Wat jammer nou dat de opstandelingen 70% van Libië onder controle hebben dankzij de CIA en Al Qaida en de NATO en enkele landen in het Midden-Oosten.


Hmmm, die terroristen hebben volgens jouw grote vorderingen gemaakt dankzij een paar van de meest misdadige entiteiten op deze planeet.
Ook al is dat van die vorderingen waar, dan is jouw bekentenis over het ingrijpen van deze misdadige entiteiten toch wel een duidelijke indicatie van de onrechtvaardigheid van deze NATO massamoorden.

Het maakt niet uit of je aan de winnende kant bent, je hebt bloed aan je handen, en net zo min als ik ga je dat er niet meer af krijgen...
JFK's avatar
| #149865 | 30-07-2011 03:21 | tegengas
NATO silences Qadhafi’s terror broadcasts
http://www.nato.int/cps/en/natolive/news_76776.htm
tegengas's avatar
| #149885 | 30-07-2011 11:24 | censuur
NATO silences Qadhafi’s terror broadcasts

Dit past niet binnen het VN mandaat toch? :-S
censuur's avatar
| #149907 | 30-07-2011 13:45 | sigmund
"NATO silences Qadhafi’s terror broadcasts"

Wat zullen die Libiërs zich gelijk een stukje vrijer voelen! Weer een heel eind de goede kant op. Gelukkig ook al af en toe geen stroom (opereren kan ook best in het donker) en natuurlijk dat bevrijdende eindeloze bombardeer. Elke dag oud en nieuw! De smaak en de geur van vrijheid...
sigmund's avatar
| #149923 | 30-07-2011 17:05 | Odysseus2011
Ohh, dat past zeker wel in het mandaat van de VN, G-tv word menigmaal gebruikt om geweld en moord, zoals op Generaal Younis, te promoten. Ethnische zuiveringen en noem maar op, Gadhafi senior en junior hebben al late nweten over G-tv dat er geen plaats meer zal zijn voor de Amazigh en de andere burgers die zich verzette ntegen hun regime in Libië. En het maakt niet uit waaraan ik ben verbonden, OR, ik vecht voor vrijheid en doe zoveel als ik kan om gadhafi supporters als jij tegen te werken.
Odysseus2011's avatar
| #149990 | 30-07-2011 21:39 | Odysseus2011
trouwens, van dit artikel klopt niks, voor de bombardementen begonnen waren de troepen van Gadhafi de buitenwijken van Benghazi al binnen gevallen, in Misrata hadden de troepen van ghadaffi ook het meeste gebied in handen, een paar stadjes in de Nafusa die niet in handen van Ghadaffi waren, dus nee, Gadhaffi had het meest terrein onder controle
Odysseus2011's avatar
| #149998 | 30-07-2011 21:50 | sigmund
"geweld en moord, zoals op Generaal Younis, te promoten"
Goh, tot voor kort stond het hele leger van Gadaffi nog op deserteren. Als je vrij bent om te doen, wat je wil, dan laat je je toch nergens toe promoten?

"Ethnische zuiveringen"
Nee, maar. De boel proberen om te draaien. Van jouw barbaarse vrienden is bekend, hoe ze met donkere mensen omgaan en dat is meer dan vreselijk. Dat is geen mening, dat is inmiddels helaas een feit.

En op verdere zuiveringen van jouw twittermaten zit helemaal niemand te wachten.

Voor jou is het net een voetbalwedstrijd, niet?

"ik vecht voor vrijheid en doe zoveel als ik kan"

Maak een strandwandeling....
sigmund's avatar
| #150025 | 30-07-2011 22:48 | Odysseus2011
Sigmund... je bent niet helemaal van de wereld he??, heb je alle toespraken van de gadhaffi's gemist? de beroemde "Zenga Zenga" toespraak, de laatste toespraak van Saif Gadhafi. en er hebben maanden donkere mensen vastgezeten in Misrata die door de Libiërs niks werd aangedaan, behalve door raketten van Gadhafi tijdens het beleg van de stad. En ja, ik geloof best dat er in het begin van de oorlog de woede is uitgeleefd op soldaten waarvan ze ten onrechte dachten dat het huurlingen waren. Als je me één oorlog kan noemen waar dat niet is gebeurd. Maar de situatie van de chaos in het begin is nu wel veranderd, zelfs de generaal die gepakt is die verantwoordelijk is voor het bombarderen van Nalut voor 5 maanden wordt goed mee omgegaan.
Odysseus2011's avatar
| #150033 | 30-07-2011 23:11 | sigmund
"Sigmund... je bent niet helemaal van de wereld he??"

The gull sees farthest who flies highest
Jonathan Seagull
sigmund's avatar
| #150036 | 30-07-2011 23:17 | masaniello
en er hebben maanden donkere mensen vastgezeten in Misrata die door de Libiërs niks werd aangedaan


Sigmund... je bent niet helemaal van de wereld he


Ben jij wel helemaal van Libië, er zijn ook donkere Libiërs.

Ga je billetjes vegen....
masaniello's avatar
| #150044 | 30-07-2011 23:38 | Odysseus2011
tuurlijk zijn er donkere Libiërs, en die worden echt niet allemaal "vervolgd" er zijn er zat die aan de kant van de revolutie staan. Er zijn er zelfs genoeg die in het leger van Gadhaffi zaten tegen hun wil of door leugens, daar zijn er zat verslagen en filmpjes over
Odysseus2011's avatar
| #150047 | 30-07-2011 23:50 | sigmund
Ook rebellen:

"the brigade for purging slaves, black skin"
sigmund's avatar
| #150126 | 31-07-2011 03:38 | Odysseus2011
@Sigmund: propaganda, kan ik niks mee
Odysseus2011's avatar
| #150128 | 31-07-2011 07:03 | Gareth
@2011

Omdat Sigmund daar veel beter in is dan jij zeker...
Verslagen met eigen wapens...
De naam Odysseus niet waardig, vandaar mijn 2011...

@Sigmund
Geachte Toreador, kun je deze dolle stier ook de genadestoot toedienen...?
Je hebt dat al tweemaal gedaan, maar hij weigert te sterven...

Niet zijn hoofd afhakken Sigmund... want dan denkt hij wellicht dat hij Zeus is...

Grtz en dank voor je scherpe bijdragen in dezen...
| #150144 | 31-07-2011 10:59 | Oranje Revolte
30 july- Rebels blocked journalists from documenting their Grad-rocket use on Qad- controled towns yesterday.
Feel burned by HRW.
Oranje Revolte's avatar
| #150145 | 31-07-2011 11:00 | Oranje Revolte
-De heer Younis, die op woensdag gearresteerd was , is samen met 2 medestrijders, op donderdag teruggevonden met het linkeroog verwijderd, de testikels afgebrand en de keel doorgesneden.
Oranje Revolte's avatar
| #150146 | 31-07-2011 11:04 | Oranje Revolte
Human rights investigators are now interviewing a Libyan Woman from Zawia who survived a brutal gang rape that cut off her breasts. Miraculously, horrified on-lookers saved her from bleeding to death, when excited Rebels ran off, firing their guns in the air. She’s been hospitalized, but she’s too physically and mentally damaged to handle the interview at the moment. International human rights attorneys are standing by.
Oranje Revolte's avatar
| #150147 | 31-07-2011 11:20 | Oranje Revolte
Niet zijn hoofd afhakken Sigmund
http://www.arauna.nl/Hercules%20deel%203.htm
DE GROTE WERKEN VAN HERCULES
Oranje Revolte's avatar
| #150149 | 31-07-2011 11:30 | Oranje Revolte
Countries that provide arms to such lawless forces could later be accused of encouraging or enabling these kinds of crimes. Similarly, many rebels have assembled powerful but inaccurate weapons systems that they have been firing near Ajdabiya and Brega. These include 107-millimeter rockets on pickup trucks, as well as makeshift mounts for 122-millimeter Grad rockets and 57-millimeter air-to-ground rocket launchers removed from former Qaddafi attack helicopters.

Journalists have seen these high-explosive munitions fired repeatedly, and often haphazardly. The rebels firing them typically have no evident communication with forward observers who might watch where their ordnance lands, and have shown no ability to adjust their aim.
Oranje Revolte's avatar
| #150150 | 31-07-2011 11:35 | Oranje Revolte
Beheaded man name
this man who was beheaded is Hamza al-Gheit Fughi . beheading happened in march (around 20. march) . he is from Warfala tribe, Libya, Al Kaida rebels did that. Warfala tribe will avenge his martyr blood, and al Kaida will be thrown out of Libya!! we dont care about Nato terorists, we will fight till the end, and forbid colonisation of our country!

http://www.veteranstoday.com/2011/06/23/the-ugly-truth-video-of-libyan-rebel-beheading-gadhaffi-soldier-cannibalism-rape-and-other-nato-war-crimes/
Graphic Video of Libyan Rebel
Oranje Revolte's avatar
| #150176 | 31-07-2011 14:24 | Odysseus2011
Eerst maar eens tegen Gareth: propaganda is makkelijk, je kan het zo uit de duim zuigen en je hoeft het niet te bewijzen, of simpel bewijs fabriceren, De Nazi's waren er goed in, en Gadhaffi is daar ontonkenbaar het beste in op dit moment. De waarheid is niet te fabriceren en soms moeilijk te bewijzen.

OR overstroomt ons dagelijks met een grote hoeveelheid propaganda. bijvoorbeeld heeft de NTC al verklaard dat de keel van generaal Younis helemaal niet was door gesneden. vanmorgen heeft het bevrijdingsleger de basis van een fifth column groep opgeruimd na een strijd va n5 uur die 3 uur 's morgens begon, men vermoed dat zij zijn betrokken bij de dood van generaal Younis. bij eht tweede stuk zegt OR er toevallig niet bij dat die raketten op posities van ghadaffi troepen worden afgevuurd, en niet op een gebied waar burgers zitten, als de Ghadaffi troepen burgers gebruiken voor bescherming trekken vrijheids strijders zich terug ter bescherming van die burgers, wat al menigmaal gedaan is bij aanvallen op Ghadaffi troepen.

Het laatste filmpje geeft totaal geen bewijs dat het door opstandelingen wordt gedaan, mijn vermoeden is dat het door ghadaffi getrouwen zelf wordt uitgevoerd. Maar zoals zo vaak is propaganda makkelijk en de waarheid moeilijk te bewijzen zoals in dit geval, omdat je verder niemand ziet, als het idd een gadaffi soldaat is dan kan hij zijn omgebracht op deze manier omdat hij bijvoorbeeld orders niet wildde uitvoeren of wildde deserteren. eerder is al bewezen dat foto's van "NAVO misdrijven" waren genomen tijdens de eerste week van de opstand in Libië, en toen al in omloop waren, lang voor de internationale gemeenschap zich er mee ging bemoeien.
Odysseus2011's avatar
| #150218 | 31-07-2011 21:54 | luit

De Nazi's waren er goed in, en Gadhaffi is daar ontonkenbaar het beste in op dit moment


dus jij denkt echt dat Khadaffi betere propaganda kan fabriceren dan alle NATO-landen samen?
er komt van beide kanten propaganda maar de NATO heeft heel wat meer geld en technische middelen tot zijn beschikking.
het zou natuurlijk kunnen dat alle info van de NATO deze keer waarheidsgetrouw is maar als je wel eens een geschiedenisboekje open hebt geslagen dan zou dat nogal naïef zijn om te denken.

eerder is al bewezen dat foto's van "NAVO misdrijven" waren genomen tijdens de eerste week van de opstand in Libië, en toen al in omloop waren, lang voor de internationale gemeenschap zich er mee ging


of de NAVO was al langer bezig om in Libië te stoken voor dat het officieel werd gemaakt. dit soort grootschalige acties ontstaan meestal niet spontaan en er wordt al maandenlang informatie gewonnen en contacten gelegd. zelfs sabotage en onrust stoken is vaak onderdeel van het plan.

er is in de naoorlogse geschiedenis nog nooit een oorlog gevoerd om een volk te bevrijden. altijd zijn er geostrategische en politieke belangen in het spel en in Libië is dat niet anders.
dat Khadaffi geen lieverdje was komt dan ook goed uit in het demoniseringsproces.

die hele discussie over welke info nu propaganda is en welke niet is bijna lachwekkend. bijna elk stukje informatie over Libie is een mix van waarheden, halve waarheden en leugens van welke zijde het ook komt.

maar het zou al te simpel zijn om te geloven dat er in Libië geen politieke en geostrategische belangen de hoofdrol spelen.
en helaas hebben dit soort inmengingen een zeer slecht gemiddelde als het gaat om het brengen van vrijheid en democratie.
| #150219 | 31-07-2011 21:58 | Oranje Revolte
ons
???????welke ons????

Beheaded man name
this man who was beheaded is Hamza al-Gheit Fughi . beheading happened in march (around 20. march) . he is from Warfala tribe, Libya, Al Kaida rebels did that. Warfala tribe will avenge his martyr blood, and al Kaida will be thrown out of Libya!! we dont care about Nato terorists, we will fight till the end, and forbid colonisation of our country!

Odysseus2011 : mijn vermoeden is dat het door ghadaffi getrouwen zelf wordt uitgevoerd


Smerig en laag om zo'n bewezen misdaad te gaan ontkennen

Hiermee heb je bewezen geen oprechtheid te beziiten en laat ik jou en je partner Gas over aan de boys, zodat zij nog wat te lachen hebben.
Oranje Revolte's avatar
| #150224 | 31-07-2011 22:16 | Odysseus2011
Luit, dus je wil zeggen dat er in februari al NAVO vliegtuigen vlogen om bommen te gooien en stiekem de protesters overhoop te schieten?

Verder heb ik nooit gezegd dat er geen meerdere belangen in het spel zijn, zijn allemaal aspecten om te beslissen of er in wordt gegrepen of niet, als het aan mij lag was er in Syrië en Yemen al ingegrepen, en Baghrein ook flink aangepakt. Libya is simpel een kwestie van dat er zo overweldigend veel reden is om in te grijpen, alleen al denkend aan al de levens die er op het spel stonden.

En moeten de rest van jullie NAVO haters niet komen met jullei ideeën, want jullie geven geen donder om ongewapende burgers die omkomen, want geen enkele van jullie die ook maar een reactie heeft gegeven op al het bloed dat in Syrië vloeit en heeft gevloeit tot nu toe. Pas als het Westen ingrijpt gaan jullie schreeuwen
Odysseus2011's avatar
| #150231 | 31-07-2011 23:01 | Jan de Moor
@ Tegengas
Wat een verhaal, wie dit gelooft kan naar de eerste hulp.
Wat jammer nou dat de opstandelingen 70% van Libië onder controle hebben dankzij de CIA en Al Qaida en de NATO en enkele landen in het Midden-Oosten.


Wat zegt het dan dat organisaties als de CIA, Al Qaida, de NAVO en de golfstaten samen kúnnen werken aan een dergelijke missie?

Wat hebben ze gemeen? Welke belangen delen ze? Vanuit welke idealen handelen ze? ...Ergens moet er toch een rode draad zijn?

Maar gezien jouw onvoorwaardelijke steun aan de NAVO acties denk ik niet dat je zo objectief de zaak kunt analyseren. Of misschien is het geen zaak van kunnen, maar van willen!


p.s. vele westerse landen hebben de met Al Qaida vermengde revolutionaire raad geaccepteerd als wettige vertegenwoordiger van Libie. ...Wattt???? ...Jah!
| #150234 | 31-07-2011 23:12 | masaniello

En moeten de rest van jullie NAVO haters niet komen met jullei ideeën, want jullie geven geen donder om ongewapende burgers die omkomen, want geen enkele van jullie die ook maar een reactie heeft gegeven op al het bloed dat in Syrië vloeit en heeft gevloeit tot nu toe. Pas als het Westen ingrijpt gaan jullie schreeuwen


Nee ouwe, we vertrouwen de berichtgeving niet en door eerdere ervaringen met militaire interventies zijn we door schade en schande wijs geworden. We kiezen ervoor te leren van onze fouten en zijn daarom geen ezels die zich keer op keer aan dezelfde steen stoten. (ik sprak even voor de NAVO-haters)

Een revolutie met NAVO als back up, geen wonder dat ik niemand met Che shirtjes zie.
masaniello's avatar
| #150238 | 31-07-2011 23:17 | Odysseus2011
Heb je niet goed gekeken Masaniello, heb je de Argenteinse leraar soms gemist die voor de opstandelingen vecht, en nog een Che shirt droeg ook!!. Dat is trouwens een van de weinige socialisten die ik bewonder, die staat ver boven de rest van jullie socialisten uit. Misschien is het wel een christen ook, want het enige goede socialisme is Christelijk socialisme, de rest is verderfelijk.
Odysseus2011's avatar
| #150240 | 31-07-2011 23:22 | masaniello
Ja hoor een Argentijnse huurling die voor geld zij aan zij vecht met NAVO-troepen (van nogal imperialistische aard, die NAVO) en die gaat dan nog Che-shirtjes dragen.

De beste man draait zich om in zijn graf.
masaniello's avatar
| #150242 | 31-07-2011 23:27 | Odysseus2011
jonge jonge, je bent echt een Socialist, he, Masa, je komt alleen maar met je eigen ideetjes, maakt niet uit wat de rest zegt, het socialisme MOET zegenvieren! Stalin ook een grote held van je?
Odysseus2011's avatar
| #150247 | 31-07-2011 23:39 | sigmund
"Eerst maar eens tegen Gareth: propaganda is makkelijk, je kan het zo uit de duim zuigen en je hoeft het niet te bewijzen, of simpel bewijs fabriceren"

Ah, een beetje, zoals jij je opsteld in de discussie. Roeptoeteren en de hele tijd dezelfde info aanhalen. Zelf als inmiddels is gebleken, dat het volslagen onzin was. Cursusje gehad? Jouw kan de waarheid helemaal niets schelen. Je wil alleen maar gelijk krijgen. En als je die niet krijgt, dan ga je roeptoeteren.

Nog meer Gadafi propaganda. Die heeft namelijk De Wallstreet Journal ook al in zijn tas...

Libya City Torn by Tribal Feud
Ethnic Hatred Rooted in Battle for Misrata Underlines Challenges the Nation Faces After Gadhafi.

On the road between Misrata and Tawergha, rebel slogans like "the brigade for purging slaves, black skin" have supplanted pro-Gadhafi scrawl.

THE WALLSTREET JOURNAL
sigmund's avatar
| #150250 | 31-07-2011 23:49 | sigmund
En laat het roeptoeteren wat mij betreft maar zitten...
sigmund's avatar
| #150251 | 31-07-2011 23:54 | Odysseus2011
Jullie zien weer lekker kortzichtig daarmee, Sigmund. Want het komt je natuurlijk goed uit om vooral niet de inhoud te lezen waar het op gebaseerd is. De inwoners van Misrata die er van overtuigd zijn dat inwoners van Tawergha mee hebben geholpen met het beleg en vernietigen van Misrata. Het is de woede die eruit komt. En inderdaad als er dingen zijn gebeurd die niet door de beugel kunnen zal dat moeten worden aangepakt. Het is niet verassend die uitingen van woede, zolang ze het niet uit de hand laten lopen. maar dat begrijpen jullie socialisten niet.
Odysseus2011's avatar
| #150252 | 31-07-2011 23:55 | Odysseus2011
Jullie zijn kortzichtig en jullie kijken alleen maar zwart/wit
Odysseus2011's avatar
| #150254 | 31-07-2011 23:58 | sigmund
toeter.jpg
sigmund's avatar
| #150258 | 01-08-2011 00:02 | tegengas
Wat een geloel allemaal.
Meeste is onzin, cracks in the rebels?
Geen kennis van de situatie in Libië.


Gaddafi is dik aan het verliezen, na meer dan 10 brigades ingezet te hebben tegen Misrata waaronder de Khamis van zijn zoon verliest hij ook Zlitan.

De tribes van Misrata zijn niet te stoppen en al helemaal niet in Urban Warfare.
http://www.youtube.com/user/misratapost#p/u/1/tXXnhJ6R1Dk
tegengas's avatar
| #150259 | 01-08-2011 00:03 | sigmund
@Benb

Als je dit leest. Hoe socialistisch is de Wallstreet Journal eigenlijk?
sigmund's avatar
| #150261 | 01-08-2011 00:12 | Odysseus2011
Dus de Wallstreet Journal moet meteen pro-Ghadaffi zijn omdat ze ook de niet mooie kant van de strijd bij de opstandelingen laten zien? En inderdaad, Zlitan zal spoedig in handen van de osptandelingen vallen en dan is het op weg naar Al Khums gaan :)
Odysseus2011's avatar
| #150262 | 01-08-2011 00:12 | tegengas
Berbers nafusa mountains.
http://www.youtube.com/watch?v=3o5emm2EhnI

358274886a.jpg

Zijn weer een paar steden veroverd en omsingeld.
Gaddafi game over.
tegengas's avatar
| #150263 | 01-08-2011 00:14 | tegengas
Ik verlies mijn broek van het lachen.
:)
tegengas's avatar
| #150265 | 01-08-2011 00:17 | Odysseus2011
Prachtige beelden, Tegengas :)
Odysseus2011's avatar
| #150267 | 01-08-2011 00:18 | sigmund
"Geen kennis van de situatie in Libië"

Ja, die Berberse buurman van je is de grote expert. Die weet altijd precies hoe het zit. Volgens hem ging drie maanden geleden de staatstelevisie al op zwart. Dat heeft je toen nog een nacht gekost. Weet je nog? Wat is de gave van de beste man, koffiedik?
sigmund's avatar
| #150268 | 01-08-2011 00:19 | P.uncia
Het gaat inderdaad uitstekend in Libië, voor Gaddafi dus, dat zooitje ongeregeld zit muurvast en net als ratten, wat het ook zijn, beginnen ze elkaar op te vreten.

Verder is het verdacht stil in de MSM over Libië en de prachtige overwinningen die de heldhaftige al-CIAda huurlingen behalen.
P.uncia's avatar
| #150272 | 01-08-2011 00:31 | Odysseus2011
Hahaha, P.uncia dat is een mooie, dus jij beweert dat de MSM de enige bron van informatie is? En trouwens, telt Al Jazeera niet mee?? James Bays komt met zat informatie en beelden dat de veroveringen van de opstandelingen in de Nefusa bergen bevestigen. Gadaffi wordt stukje bij beetje afgemat en verliest iedere dag terrein.
Odysseus2011's avatar
| #150274 | 01-08-2011 00:41 | tegengas
@puncia
Nou blijf dat maar geloven want de waarheid is heel anders dan jouw wens.
:)

http://www.youtube.com/watch?v=3o5emm2EhnI

Niet te verslaan, hoe meer wapens ze van Gaddafi afpakken hoe sterker ze worden.
Tripoli zal omsingeld worden.

arrowsy.jpg

rode lijn is de frontlijn ongeveer van vandaag
tegengas's avatar
| #150275 | 01-08-2011 00:45 | P.uncia
Gadaffi wordt stukje bij beetje afgemat en verliest iedere dag terrein.


Dat je niet gezegend bent met een overmaat aan verstand dat heb je al laten blijken, is niet erg hoor, niet gehinderd door verstand is voor sommige best prettig.

Dat je de werkwijze van de MSM niet kent neem ik je dus niet kwalijk. Wat ik echter niet begrijp is dat jij als Nederlander die nooit in Libië geweest is van achter je pc'tje precies weet waarom Gaddafi dood moet.

Zoals ik al eerder aan je gevraagd heb, leg eens uit wat het Libische volk beter wordt van een illigaal door het buitenland erkende overgangsraad die al begonnen is met elkaar te vermoorden.
P.uncia's avatar
| #150276 | 01-08-2011 00:47 | Odysseus2011
die frontlijn klopt wel aardig ja, maar in het noord-westen klopt het pas als Tiji en Badr zijn gevallen
Odysseus2011's avatar
| #150278 | 01-08-2011 00:51 | tegengas
Krijg net nog een flashback.
Ik zit terug te denken aan de inwoners van Misrata die alleen het centrum hadden en de haven.
Aan die gevechten in de Tripoli straat met die scherpschutters en tegen tientallen tanks.
Als je nou kijkt naar het gebied wat ze onder controle hebben dat is ongelooflijk, groot vliegveld en alleen de stad Sirte en Ras Lanuf nog en ze rijden naar Benghazi.

Troepen worden nu verplaatst met de boot van Benghazi naar de haven van Misrata.
Niet te stoppen.
tegengas's avatar
| #150279 | 01-08-2011 00:56 | sigmund
The Guardian.co.uk 30 juli 2011

Adding to the sense of crisis engulfing the rebels , Gaddafi launched his heaviest assault yet on the besieged city of Misrata using tanks, infantry and artillery against rebel front lines.

The commander of the frontline Hatin Brigade, Sedek Sheltad, saidseven fighters were dead and more than 50 wounded. "There is a big war now between the Gaddafi soldiers and the revolutionaries," he said. "The field hospital is full, there is no more space."

Nato has employed tactical bombing in all but name, but despite dozens of airstrikes around the oil town of Brega, and successive rebel assaults, government forces remain in control. The onset of Ramadan on Monday and its requirement to fast in daylight hours is likely to bring battlefield movement to a halt.

Met 200 man deserterende soldaten op een industrieterrein. Man, wie neemt jou nu nog serieus?
sigmund's avatar
| #150280 | 01-08-2011 00:57 | P.uncia
Nou blijf dat maar geloven want de waarheid is heel anders dan jouw wens.


Niet mijn wens, gewoon realiteit die jij met je NAVOprop niet kan tegenhouden.

Ik zal me niet meer laten gaan in emotionele reacties, jij en Patman kennen mijn mening over jouw en het is zeer onwaarschijnlijk dat die gaat veranderen.

De tijd zal leren wie gelijk heeft maar jij niet iig, "jouw" mooie Libië is kapot, miljarden aan schade door jouw vrienden, alleen iemand als Gaddafi kan die schade enigzins herstellen, niemand anders.
P.uncia's avatar
| #150281 | 01-08-2011 01:04 | sigmund
The longer the war drags on, the further eastern Libya appears to slip into lawlessness, raising questions about what kind of Libya could emerge if Gaddafi goes.

Tarhouni told reporters on Friday night a gang had attacked a prison using rocket-propelled grenades, helping about 300 former Gaddafi soldiers and loyalists to escape.

REUTERS 30 july 2011
sigmund's avatar
| #150282 | 01-08-2011 01:04 | tegengas
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable

Gaddafi zelf is de schuld aan de schade, het is zijn keuze geweest om geweld te gebruiken en het was hem bijna gelukt.

Alleen de Fransen hebben roet in het eten gegooid, gewoon ongekend wat er nu gebeurt.

En ja het lijkt soms een zooitje, maar is dat gek? het zal nog veel erger worden, maar er kan iets moois uikomen.

Niet geschoten is altijd mis.
tegengas's avatar
| #150284 | 01-08-2011 01:07 | sigmund
Vooral altijd maar blijven schieten...
sigmund's avatar
| #150287 | 01-08-2011 01:11 | Odysseus2011
Inderdaad, Sigmund, en de laatste kogel komt snel hopelijk... voor Gadhaffi als zijn trawanten hem zat zijn. Dat zal de enige snelle en minst bloedige oplossing zijn, al zie ik hem het liefst voor het internationale gerechtshof.
Odysseus2011's avatar
| #150288 | 01-08-2011 01:13 | P.uncia
Niet geschoten is altijd mis.


Welke reden was er om te schieten? De regering van Libië, waar Gaddafi geen deel van uitmaakt, had het volste recht een gewapende opstand, met het noodzakelijke geweld, de kop in te drukken.

Niet de regering van Libië, en al helemaal niet Gaddafi, heeft illigaal gehandeld maar de NATO en bondgenoten door het internationale recht te overtreden.
P.uncia's avatar
| #150290 | 01-08-2011 01:16 | P.uncia
al zie ik hem het liefst voor het internationale gerechtshof.


Dat zou niet Gaddafi moeten zijn maar oBOMBa, dat is de verkrachter van het internationale recht en een massamoordenaar (iemand naar je hart).
P.uncia's avatar
| #150291 | 01-08-2011 01:16 | tegengas
En ik denk, laat het maar aan de Libiërs over.
En normaal worden zulke zaken heel snel afgehandeld, het is wegwezen of gedood worden.

Ik ga maar bedje.
tegengas's avatar
| #150292 | 01-08-2011 01:21 | Odysseus2011
En Hitler was niet maakte ook geen deel uit van de Nazi regering. Daden zeggen meer dan woorden in dit geval. Leider van het volk is hetzelfde als leider van de regering in dit geval als je dat nog niet wist. Gadhaffi geeft de orders, en z'n zonen die ze tevens ook uitvoeren. De rest van die zogenaamde regering zijn allemaal knechtjes die hem precies napraten en de onzin die hij uitkraamt proberen te bewijzen wat zo vaak nog slecht uit wordt gevoerd ook.
Odysseus2011's avatar
| #150295 | 01-08-2011 01:31 | P.uncia
en de onzin die hij uitkraamt


Mwoah, hij is heel wat verstandiger dan jij bent, van jouw heb ik nog niets zinnigs gehoord, steekhoudende argumenten waarom het Libische volk beter af is zonder Gaddafi heb je tot nu toe niet gegeven.
P.uncia's avatar
| #150300 | 01-08-2011 01:40 | sigmund
Hitler voerde een aanvalsoorlog, bezette land dat niet van hem was en pleegde genocide.

Libie is een onafhankelijk land, dat niemand heeft aangevallen. Van genocide is slechts sprake als een bepaalde bevolkingsgroep, mannen, vrouwen en kinderen systematisch en op grote schaal worden uitgemoord. Zelfs Armenie is niet internationaal erkend als zodanig. In Libie was in de verste verte geen sprake van genocide. Dan geldt voor elk land het zogenaamde zelfbeschikkingsrecht. Het mag zijn eigen bestuur bepalen en daar heeft geen buitenstaander zich mee te bemoeien. NAVO had nooit mogen ingrijpen en wat de Fransen hebben gedaan is een daad van oorlog. Dat nu de bad guys de wet bepalen, verandert nog niets aan de wet.
Het westen heeft daar niets, maar dan ook werkelijk helemaal niets te zoeken. We hebben bewezen, dat we er, als we het op basis van vuile leugens wel proberen, niets, maar dan ook werkelijk helemaal niets van bakken. De NAVO en de VS voeren al jaren een bittere strijd tegen het zogenaamde moslimextremisme. Met middelen, zoals martelen, die wettelijk niet zijn toegestaan. Gadaffi doet al jaren precies hetzelfde. Wie zijn wij, om hem een lesje te leren? En tegen een echte volksrevolutie is geen kruid gewassen. Als Gadaffi zo ongewild is, dan krijgen de Libiers hem vanzelf wel weg. Maar als enkelen het gewapend proberen, moeten ze niet mekken, als ze verliezen.

De bevrijding van de Nazi's zag er ook heel anders uit, vind je niet? Al die tranen van geluk, de verbroedering en het maandenlange feesten.En in Libie vluchten er hele dorpen voor de 'bevrijders' uit...
sigmund's avatar
| #150301 | 01-08-2011 01:43 | Odysseus2011
dat is omdat jij niet in vrijheid geloof P.Uncia, dus dan houdt het al snel op. Zelfde als dat je mij zou proberen te overtuigen dat Christus niet zou bestaan. Er zijn geen voor mij aanvaardbare steekhoudende argumenten zijn die jij zou kunnen aandragen.
Odysseus2011's avatar
| #150303 | 01-08-2011 01:49 | sigmund
Vrijheid om te moorden, hoofden af te zagen, te verbranden, aan stukken te hakken, te verkrachten, te plunderen en te roven?

Lucas 23:34 "Vader, vergeef hun, want ze weten niet wat ze doen"
sigmund's avatar
| #150304 | 01-08-2011 01:50 | Odysseus2011
Genocide gaat niet alleen over bevolkingsgroepen, als je gaat uitleggen wat er onder genocide wordt verstaan moet je wel alle groepen noemen. En ja, de landen die het zelf hebben opgeknapt die zijn er zoveel beter van af, miljoenen zijn er per land in burgeroorlogen omgekomen, waar het westen zich buiten lieten. Denk alleen al aan de miljoenen doden in Cambodja onder de Rode Khmer, hoeveel hadden daar gered kunnen worden? Bekijk maar eens het lijstje van alle genocides in de afgelopen 100 jaar, ik had gewild dat elk geval was tegen gehouden.
Odysseus2011's avatar
| #150305 | 01-08-2011 01:50 | P.uncia
dat is omdat jij niet in vrijheid geloof P.Uncia


Wat is vrijheid? Ben jij vrij? Leg eens uit wat je onder vrijheid verstaat voordat je begint te eikelen dat jij weet wat vrijheid is.
P.uncia's avatar
| #150314 | 01-08-2011 02:08 | Odysseus2011
De Libiërs hebben geen recht op een eigen mening, als het tegen het regime of tegen Gadhaffi zelf is worden ze vervolgd, opgesloten en vaak gewoon verdwenen van de aardbodem daarna om nooit meer van gehoord te worden, zelf in het buitenland waren dissidenten niet veilig. Een van de belangrijkste aspecten van vrijheid is dat je niet hoef te vrezen voor je vrijheid of leven in je eigne land omdat je mening afwijkt van wat je leiders je voorkauwen. Hier maak ik ook geen woorden meer aan vuil. Denk dat het tijd is om eens naar bed te gaan
Odysseus2011's avatar
| #150315 | 01-08-2011 02:09 | sigmund
"ik had gewild dat elk geval was tegen gehouden"

Waarom werd Rwanda niet tegengehouden? We zagen het inhakken op mensen en de lijken bijna live op TV. Als iets genocide was, dan was dat het wel. Bewijs te over en er waren troepen aanwezig. We lieten ze lekker hakken. Het lag diplomatiek wat moeilijk en het kwam niet best uit. Wat kan ons die burgers nu schelen? Weer een paar opvreters minder, toch?

In Libie is er helemaal geen bewijs voor genocide. Gevechten met bewapende opstandelingen. Wat moet je dan?

Maar sind Libie heeft de wereld zeker ineens het licht gezien en strijden we in een wereldrecordempo voor de vrijheid en de bescherming van de 'burgers'. En kijk eens hoe de ellende voor de gewone Libier nu al uitpakt...
sigmund's avatar
| #150316 | 01-08-2011 02:12 | sigmund
"Genocide gaat niet alleen over bevolkingsgroepen, als je gaat uitleggen wat er onder genocide wordt verstaan moet je wel alle groepen noemen"

Wacht. Ik leg het even voor je uit. Alle groepen behoren tot bevolkingsgroepen. Genocide op kippen bestaat niet. dat noemen we bio-industrie..
sigmund's avatar
| #150317 | 01-08-2011 02:19 | Odysseus2011
Sommigen zouden zeggen dat een groep met een politieke overtuiging er niet onder zou vallen. En het dreigen met genocide is reden genoeg. Verder was het zinloos om met Rwanda aan te komen, want ik heb nou al meerdere malen gezegd dat daar ook zeer zeker had moeten worden ingegrepen, en dat ik woest was dat ze dat toen maar lieten gebeuren, zelfde geldt voor Sudan.
Odysseus2011's avatar
| #150320 | 01-08-2011 02:27 | sigmund
"En het dreigen met genocide is reden genoeg"

Dat vind jij, maar dat is het niet. Gewoon internationaal recht. We kunnen allemaal wel wat beweren.

Het is niet van toen had het wel moeten gebeuren, dus nu ook. Toen speelde er iets anders, namelijk daadwerkelijke genocide. Nu was er niets aan de hand.
sigmund's avatar
| #150321 | 01-08-2011 02:30 | Odysseus2011
Tsskkk, de Gadaffi's hebben er zelf mee gedreigt, dus dat "we kunnen allemaal wel wat beweren"
Als Hitler had gezegd we zullen alle joden bij elkaar rapen en allemaal afmaken, dan hadden we dat toch ook geloofd. Om hem maar als beste voorbeeld te nemen. maarja, ik ga dus naar bed. trusten alvast
Odysseus2011's avatar
| #150322 | 01-08-2011 02:31 | sigmund
Iemand de doodstraf geven, omdat hij een keer heeft beweerd, dat hij je gaat vermoorden. Zeg jij.

Wat zal die beul het druk hebben....
sigmund's avatar
| #150338 | 01-08-2011 09:02 | Gareth
Quote:
"jullie socialisten"
Bedoel je mij...? Misgeschoten...!

Q:
"Jullie zijn kortzichtig en jullie kijken alleen maar zwart/wit".

What thou sayest is thyself...

Wanneer komt er wat meer kleur dan rood alleen in jouw verhalen...?

Q:
"Propaganda is makkelijk, je kan het zo uit de duim zuigen en je hoeft het niet te bewijzen, of simpel bewijs fabriceren,"

Mee eens... Het Vaticaan is er onbetwist de meester in.... die hebben jouw ook in de luren gelegd met je Christenkijk op dit leven...
Jij bent al verzopen in hun vangnet van schuld en boete... arme jij...

Q:
"De Nazi's waren er goed in, en Gadhaffi is daar ontonkenbaar (niet ontkenbaar...?) het beste in op dit moment."

De Nazi's sloten een pact met het Vaticaan... remember...?

Begrijp je wel 2011dat deze oorlog vooral met psychologische middelen wordt uitgevochten...?
Jij noemt die middelen propaganda... en kijkt niet verder dan je neus lang is... De paus is de beste... en daarna Rupert Goebbels...

Q:
"De waarheid is niet te fabriceren en soms moeilijk te bewijzen".

De waarheid is enkelvoudig, maar verschijnt menigvuldig...

Denk maar aan een discobol Tegengas.... de bol is enkelvoudig en onzichtbaar en de menigvuldige spiegeltjes doen niets anders dan hun deel van de waarheid weerkaatsen... waarbij elk spiegeltje zijn tegenpool heeft...

Als je moeilijke abstracte begrippen zoals waarheid, schuld en vrijheid niet begrijpt... en dat doe je niet... dan is het gebruik ervan niet meer dan het nablaten van anderen...

Heb jij ook iets authentieks...?
Een mening en standpunten die helemaal van jezelf zijn..?
Helemaal door jou bedacht...?

By the way:
Jouw baas mag zijn trollen wel eens beter gaan trainen...
| #150484 | 01-08-2011 20:51 | Odysseus2011
Goed nieuws!!!! revolutiaren in het westen van Libië nemen de stad Zlitan in met de hulp van de RAF!

http://www.guardian.co.uk/world/2011/aug/01/libya-rebels-take-zlitan-raf-clears
Odysseus2011's avatar
| #151096 | 05-08-2011 04:01 | JFK
Als Hitler had gezegd we zullen alle joden bij elkaar rapen en allemaal afmaken, dan hadden we dat toch ook geloofd. Om hem maar als beste voorbeeld te nemen. maarja, ik ga dus naar bed. trusten alvast


Ik zal je eens wat vertellen, dat is ook nooit gebeurt.
Er waren in heel europa geen genocidale gaskamers (enkel ontluizingskamers voor kleding, tegen de tyfus), misschien tijd om je eens echt te informeren in plaats van dat nageblaat van je...
JFK's avatar
| #151144 | 05-08-2011 12:50 | Odysseus2011
Hahaha, u ook goede morgen meneer de rechts-extremist, of misschien Iraniër omdat alleen hun die bewering geven.
Odysseus2011's avatar
| #151147 | 05-08-2011 12:54 | Oranje Revolte
⊕ | #151144 | 05-08-2011 13:50 | Odysseus2011
Hahaha, u ook goede morgen meneer de rechts-extremist, of misschien Iraniër omdat alleen hun die bewering geven. ...

admins : kan er eens naar de toon van deze heer gekeken worden?
Oranje Revolte's avatar
| #151150 | 05-08-2011 12:58 | Oranje Revolte
Odysseus2011
er zou ook gevraagd kunnen worden, of deze heer, behalve zijn toon, ook zijn spelling, grammatica en zinsbouw eens aan kan passen.
Oranje Revolte's avatar
| #151157 | 05-08-2011 13:17 | Odysseus2011
Ahh, ik type soms te snel ja, en inderdaad, "hun" hoort "zij" te zijn, maar ik zal me niet uit de kast laten jagen door u mevrouw. En met mijn toon is niks mis, ik stel alleen een feit vast, omdat de Holocaust algemeen is geaccepteerd en degenen die het ontkennen uit de anti-semenitische hoek komt, en door president Ahmadinejad van Iran is geuit.
Odysseus2011's avatar
| #151174 | 05-08-2011 14:57 | masaniello
KunstmatigBetrokkeneSinds2011:

Ik ga jeven KO schrijven.
of misschien Iraniër omdat alleen hun die bewering geven.


een Brit

een Belg

een Spanjaard

een Oostenrijker, nee niet die.

And last but not least:ze Germans

NB: Als ik zo met een kromme neus als de jouwe op feiten werd gedrukt, zou ik uit schaamte niet Zaplog verlaten, maar gelijk KPN bellen en internetverbinding annuleren, laptop verkopen, verhuizen en langs de plastisch chirurg gaan
masaniello's avatar
| #151184 | 05-08-2011 15:23 | Odysseus2011
Masa, dankjewel voor al die perfecte voorbeelden van Extreem Rechts (Nationaal Socialisme is Extreem Rechts, als je dat nog niet wist) Behalve die Bisschop, want het kan zijn dat die door religieuze overtuiging misschien tegen anti-joods is, omdat hij lid is va neen zeer conservatie katholieke tak, maar behalve z'n ontkenning van de holocaust staat er voor de rest niks over zijn denkwijze. De rest van je voorbeelden staan bekend en worden omschreven als Nationale Socialisten, van het versprijden van Nazi propaganda tot het ontkennen dat Hitler enzo oorlogsmisdaden hebben gepleegd.
Dus Masa, ik denk dat je met niet goed begreep met "of misschien Iraniër omdat alleen hun die bewering geven."bedoelde ik dus mee met het politieke standpunt van een land, c.q. de leider van dat land ten tijde van zijn leiderschap, behalve als de rest van de Iranese regering zich had gedistancieerd. Maar met meneer de rechts-extremist staat natuurlijk in verband met elke rechts-extremist wereldwijd. Dus niks anders dan een misverstand, Masa, maar alsnog bedankt voor die goede voorbeelden!
Odysseus2011's avatar
| #151187 | 05-08-2011 15:29 | masaniello
Er zijn wel veel mensen die jou niet goed hebben begrepen valt me op.

Misschien moet nog even wat gaan oefenen aan je communicatievaardigheden, of heb je deze opleiding aan InHolland gevolgd?
masaniello's avatar
| #151191 | 05-08-2011 15:42 | masaniello
als je dat nog niet wist


Dank je wel!
masaniello's avatar
| #151200 | 05-08-2011 17:44 | Odysseus2011
Een groep gevangenen vermoord door troepen van Gadhaffi:

http://www.facebook.com/video/video.php?v=244892632208062&oid=208581109160971&comments;
Odysseus2011's avatar
| #151273 | 06-08-2011 01:04 | Odysseus2011
En jij praat je geliefde regime na, OR
Odysseus2011's avatar
aanmelden / inloggen