Door Likoed Nederland, Op don 23 feb 2012 13:09, 41 reacties, citaat / intro / linkdump

VPRO speelt gevaarlijk spel met ontmenselijking van Joden

De VPRO laat in haar uitzendingen antisemitische typeringen toe, en ontmenselijkt Joden. De politiek en Henk Hagoort zouden de VPRO op hun verantwoordelijkheden moeten wijzen.

Historici en psychologen onderzoeken hoe het kan dat mensen tot massamoord overgaan. Een van de redenen hiervoor is dat door beeldvorming een ontmenselijking van de toekomstige slachtoffers wordt gecreëerd. Zo werden Joden en zigeuners door de nazi's via beeldvorming ontmenselijkt: het waren slechts 'Untermenschen'. Dat werd in het geval van de Joden onderbouwd met antisemitische stereotyperingen, zoals over hun vermeende geldzucht, hun wreedheid tegen niet-Joden en...
Annotaties:
| #175729 | 23-02-2012 14:22 | doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Likoed komt weer met zijn fanatieke leugens aankakken.Noemt zichzelf jood,maar is atheist.Of noemt het zionisme,dat er anti-semitisme in voorkomt als je anti-zionist bent.Het zielige calimero'tje wat hun wandaden wilt goedpraten en elke kritiek wilt laten doodbloeden door het zogenaamde anti semitisme erbij te halen.De likoed bestaan niet eens uit semieten,maar vooral selfmade joden afkomstig uit oost europa,wat weer afstamt van mongolen/aziaten.Zichzelf de jood noemen is ook een uitvinding geweest van europeanen aka zionisten.Het enigste voordeel is dat zionisten de media beheersen en controleren.Anders hadden we jullie allang exposed wie jullie in werkelijkheid zijn.Gelukkig exposen jullie jezelf al door te laten zien wat voor warmongers jullie zijn.Helaas dat de goeie mensen onder de israliers ook de dupe zijn wat zionisten aan het doen zijn.Maar zij zullen zelf op moeten staan tegen hun leiders,zoals wij dat ook moeten doen.1 pot nat,of het nu nederland/amerika/europa is of Israel.geregeerd worden door scumbags.
| #175730 | 23-02-2012 14:49 | doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ps

Wie ontmenselijkt nu wie.Jullie zijn GVD geen superras wat boven andere rassen uitsteekt en andere rassen zelf onmenselijk behandelen.Zie de palastijnen wat al ruim 70 jaar word onderdrukt en vernederd door na-zi scumbags.
Arogante lui zijn jullie eigenlijk en nogal hypocriet.Jullie hebben geen vrienden.Jullie trachten alleen andere voor jullie karretje te spannen wat dan elkaar mag uitmoorden.
Ik word echt strontziek van het zielige geleuter alsmaar dat de "joden"zo zielig zijn.So call jews hebben miljoenen en miljoenen levens op hun geweten door slavernij/uitbuiting/oorlogen/propaganda voeren.Alleen al de slavernij heeft ca 100 miljoen levens gekost op de afrkanen die door so call jews werden verhandeld om te gaan werken op de plantage's.Vele haalden niet eens de overtocht naar amerika.Dan nog de russische revolutie en het gevolg daarop heeft ca 65 miljoenen russen het leven gekost.Door socalljews.Dan de rest niet wat vergeten is,zoals wo2 wat door socalljews is gestart en gefinancieerd.Dat zielige gedoe over de joden terwijl adolf en zijn nsdap gefinancieerd werd door bankers &zionisten;.Waardoor het een fusie aanging met zionisten en de NA-zi partij ging heten.De ware slachtoffers waren de echte semitische judaisten,die ook vervolgt werden door zionisten die hen verafschuwde vanwege hun ouwe traditie's.En wat het zionisme als vijand zag,vanwege hun geloof in de Thora.Jullie socalljews zaten al op boten richting Israel wat gesticht was in 1917.En hebben de echte joden opgeofferd.Vandaar het woord holocaust.Enge mensen zijn jullie in werkelijkheid.En levensgevaarlijk en mafketels.Jullie zijn nog in staat de hele werelds naar zijn klote te helpen,als het niet wilt buigen voor jullie.
| #175731 | 23-02-2012 14:59 | Paul2
Ranzig spel inderdaad.

Een comment:
In veel gevallen wordt de ironie waarheid, maar hier wordt de waarheid blijkbaar ironie, en in dit geval, waarachter in werkelijkheid een groot lijden gaat gepaard, is dat nog een veel grotere perversie. Ik kan niet wachten op de Holocaust-versie? ‘Ga direct naar de Gaskamer, u mag niet langs Start’?

Ik vind het diep beledigend voor joden om over een kam geschoren te worden met de extremistische kolonisten. Daarnaast is de realiteit van de militaire bezetting, met het geweld van de kolonisten, voor de Palestijnen al zo lang zó ongeloofelijk ingrijpend en pijnlijk. De kolonisten stelen hun land, verbranden hun land, verbranden tegenwoordig ook hun schapen, levend wel te verstaan, slaan herders in elkaar, ze spugen letterlijk op Palestijnen, schelden, treiteren, het racisme, de checkpoints, de discriminatie, de apartheidswegen, het gebrek aan water - de dagelijkse vernederingen die de Palestijnen moeten ondergaan zijn al decennialang letterlijk mensonterend. De kolonisten staan etnische zuivering voor. Maar die werkelijkheid gaat blijkbaar ‘te ver’ om in dit ‘grappige’ spel te verwerken?

Dit ’spel’ is dehumaniserend, ziek, pervers, en vooral heel laf. Het geeft alleen iets aan van de ‘technische’, of desgewenst de ‘industriële’, kant van de kolonisatie. En die wordt nog als ‘grappig’ gebracht ook. Je pist ermee op het leed van de Palestijnen. Bah!

Het probleem is alleen dat Likoed zelf de belichaming is van de politiek als in het comment benoemd.

De geniepige bezettingsstrategie zoals die in het spel wordt weergegeven ,ís de politiek van Likoed.
En het is deze strategie,die fout is .Dat daar ranzige spelletjes op verzonnen worden ,is niet correct,maar de kritiek erop hoor ik liever van niet racistisch geörienteerde lieden.

O.a.Albert Einstein ,ooit gevraagd om president van Israël te worden,gaf deze politiek al meer dan 60 jaar geleden duidelijk weer in de New York Times.Hij gaf hierin een treffend beeld van een van de ''grote leiders '' van Likoed.
http://letsrollforums.com/albert-einstein-opposed-israel-t27329.html?s=dc2da0f17802d0a2e7464d1360ab74fe&
| #175732 | 23-02-2012 15:01 | Paul2

.So call jews hebben miljoenen en miljoenen levens op hun geweten door slavernij/uitbuiting/oorlogen/propaganda voeren.Alleen al de slavernij heeft ca 100 miljoen levens gekost op de afrkanen die door so call jews werden verhandeld om te gaan werken op de plantage's.

Geen onzin gaan uitkramen Alu.
| #175733 | 23-02-2012 15:05 | Mack
ontmenselijking van de toekomstige slachtoffers wordt gecreëerd

Dat mag alleen niet als het Joden betreft maar mag wel als het Moslims, Palestijnen en recent zelf Oost-Europeanen zijn? En als je Wilders heet mag het al helemaal.

Waarom voor Joden nog steeds zo'n uitzonderingspositie, als ware het Übermenschen? Niks tegen Joden trouwens, ook niks tegen inwoners van Israël. Wel tegen religieuze fundamentalisten van alle soort. Dus ook die sidelocks.
| #175734 | 23-02-2012 15:44 | Mack
En daarnaast, je mag toch wel kritiek hebben, dat is niet gelijk "ontmenselijking "?
| #175737 | 23-02-2012 16:11 | doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Geen onzin gaan uitkramen Alu.


Wat geen onzin uitkramen.Wist je dat de slavenhandel destijd werd opgezet door socalljews.In de 16de en 17de eeuw de socalljews een monopolie hadden op het slavendrijven.Waar denk je dat die slaven als eerst naartoe gingen,Er zijn zoveel plaatsen geweest waar zij hun markten hadden opgezet waaruit de slaven werden verhandeld.De jodensavanna in suriname was ook zo een plaats.En andere eilanden erom heen.Als vee werden ze opeen gestapeld in die boten en wie het niet redde,of ziek werden,werd gewoon voor de haaien gegooid.In een eeuw tijd zo miljoenen afrikanen vermoord werden.Columbus was de eerste bekeerde katholiek,wat een jood was die met 5 machtige joden richting amerika vertrok in 1492 en aan boord vol met slaven het nieuwe land ontdenkte.

http://www.youtube.com/watch?v=DgJ6EWszEcA&feature=related

Dit is 1 filmpje wat het goed uitlegt hoe het onstond,en zo zijn er meerdere die uitleggen wie de slavernij van afrikanen runde.
Waaronder ook malcolm X.
| #175738 | 23-02-2012 16:21 | Guantanamo Lullabay
En zo zie je maar weer Volkskrant geeft podium aan fascistische aprheidsgroep likoed
Guantanamo Lullabay's avatar
| #175739 | 23-02-2012 16:31 | doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ps

De wic (west indisch compagnie) was voorloper van de voc.Dat werd gerund door socalljews.Zij waren ook diegene die als eerste de slaven verhandelde en een eeuw later de engelse/nederlanders/portugezen en spanjaarden zich ermee gingen bemoeien.
| #175740 | 23-02-2012 16:49 | doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
En zo zie je maar weer Volkskrant geeft podium aan fascistische aprheidsgroep likoed


Ze geven allemaal een podium voor die facisten.Als je kritiek levert,je uitgemaakt word voor anti semiet.Of sterker nog,ze censureren je gewoon.Er bestaat alleen een vrije meningsuiting als je de waarheid niet vertelt.Zie de likoedbaggeronzin met het calimero gedrag.Op het bericht ken je niet eens meer reageren op de volkskrant.
| #175741 | 23-02-2012 16:54 | Guantanamo Lullabay
Dat doet dit hele stuk al
met tevens een valse bewering dat 95% van alle joden zionist zou zijn.

Dat is dus een vorm van antisemtisme - joden vals beschuldigen van fascistische en racistische sympathiën

Wellicht dat ik het CIDI maar eens moet mailen over deze vuile beweringen over het joodse volk !
Guantanamo Lullabay's avatar
| #175764 | 24-02-2012 05:54 | Nico de Geit
Heeft de wereld behoefte aan Jodinnen als Hillary Clinton en Madeleine Allbright? Mag je dat soort types bloeddorstige monsters noemen, of zijn het 'mensen'?

De hogepriesters van het kwaad hebben misschien een stoffelijk omhulsel dat menselijk aandoet, hun daden zijn vaak als zeer onmenselijk te kwalificeren.
Nico de Geit's avatar
| #175782 | 24-02-2012 12:02 | alegria
Berichtje naar het CIDI is verstuurd.
alegria's avatar
| #175783 | 24-02-2012 12:05 | liefdevol
Wat een jodenhaat hier. Maar o wee als je bv voor een boerkaverbod bent, dan krijg je hier een partij bagger over je heen > de equivalent van de antisemitisme kaart.
| #175784 | 24-02-2012 14:19 | Guantanamo Lullabay
Nee haatvol ; jij bent tegen vrijheid van kleding .
Guantanamo Lullabay's avatar
| #175785 | 24-02-2012 14:22 | alegria
Ik zie hier geen Jodenhaat, maar goed.
Een pijpekrullenverbod, wat denk je daarvan Liefdeloos?
alegria's avatar
| #175788 | 24-02-2012 15:15 | liefdevol
Nee haatvol


wat denk je daarvan Liefdeloos?


Hahaha.. daar heb je de haatzaaiers weer met de equivalent van de antisemitisme kaart.
| #175789 | 24-02-2012 15:44 | liefdevol
jij bent tegen vrijheid van kleding .


Dus iemand die (in jouw beleving) tegen vrijheid van kleding zou zijn die is volgens jou haatvol?

Dus al die moslims die er tegen zijn dat je bv in de moskee enkel in je string met je schoenen aan rondhuppelt die zijn volgens jou haatvol??
| #175791 | 24-02-2012 16:29 | Guantanamo Lullabay
Nee, Moskeen en Discotheken mogen beste een dresscode invoeren.

Wat jij wil is hetzelfde als men wil als in Saoedi-Arabie; van staatswege bepalen hoe mensen zich kleden.

Er is niet zoveel verschil tussen de PVV (en mensen die PVV-ig denken) en Saoedi-Arabie
Beiden vrijheid van religie beperken, beiden vrijheid van kleding beperken, beiden mensenrechten beperken, beiden keihard willen straffen etc etc.
Dus als jij dat allemaal zo graag wil ; ga dan gewoon naar Saoedi Arabie - daar zijn ze ook nog een dol op militaire interventies in soevereine staten .
Guantanamo Lullabay's avatar
| #175792 | 24-02-2012 16:33 | alegria
Dus al die moslims die er tegen zijn dat je bv in de moskee enkel in je string met je schoenen aan rondhuppelt die zijn volgens jou haatvol??

Al diegenen die in een moskee of kerk o.i.d. in een string gaan rondhuppelen, enkelt om te provoceren, zijn volgens mij haatvol.

In een string rondhuppelen doen ik wel thuis.

maar mijn excuses voor het liefdeloos, liefdevol.
Het was een slip van de tong.
alegria's avatar
| #175793 | 24-02-2012 16:58 | liefdevol
Nee, Moskeen en Discotheken mogen beste een dresscode invoeren.


Dus op "heilige" grond en in discotheken mogen wel kledingeisen gesteld worden zonder haatvol te zijn, maar wanneer ik, of iemand, totaal bedekende kleding -of helemaal geen kleding- niet passend vindt voor de openbare ruimte in een opensamenleving die voor iedereen bedoeld is en waar iedereen zich prettig moet kunnen voelen, dan ben je opeens haatvol en dat geeft jou dan het recht mij te beledigen en uit te schelden, terwijl ik enkel mijn mening geef???? Maar op zogenaamde "heilige" grond vind je het wel heel normaal dat strenge kledingvoorschriften nageleefd MOETEN worden zonder dat je dat haatvol vindt?? Nou, dan vind ik jou een heel eng en dictatoriaal figuur, want waarom mag je op zogenaamde "heilige" grond wel bepaalde kledingvoorschriften eisen, maar mag ik niet eens mijn mening over kledingvoorschriften geven aangaande de openbare ruimte zonder voor haatvol uitgemaakt en beledigd te worden????

En zullen we wedden dat heel veel moslims niet willen dat bv naaktlopen in de openbareruimte wordt toegestaan. Dus die moslims zijn volgens jou haatvol!!!!!!

maar mijn excuses voor het liefdeloos, liefdevol.
Het was een slip van de tong.


No problem.

Al diegenen die in een moskee of kerk o.i.d. in een string gaan rondhuppelen, enkelt om te provoceren, zijn volgens mij haatvol.


En degenen die in een niet-moslimland een boerka dragen om te provoceren, zijn die ook haatvol??
| #175794 | 24-02-2012 17:29 | alegria
En degenen die in een niet-moslimland een boerka dragen om te provoceren, zijn die ook haatvol??

Die drie pubers, in heel Nederland, bedoel je?
alegria's avatar
| #175795 | 24-02-2012 18:19 | liefdevol
Die drie pubers, in heel Nederland, bedoel je?


Hoeveel huppelen er enkel gekleed met schoenen en string door een moskee??
| #175796 | 24-02-2012 18:33 | alegria
Dus al die moslims die er tegen zijn dat je bv in de moskee enkel in je string met je schoenen aan rondhuppelt die zijn volgens jou haatvol??

Die komt van jou hoor.
alegria's avatar
| #175801 | 25-02-2012 02:01 | Aart Liberty
Ik heb de uitzending niet gezien, maar als ik de tekst lees, dat joden worden ontmenselijkt, dan ga ik gelijk al over mijn nek. In hun Talmoed staat, dat Joden mensen zijn en niet-joden zijn geen mensen, nee zelfs beesten. Wie wordt er nou ontmenselijkt?
Het is de voortdurende joodse tactiek zaken om te draaien en tegelijkertijd gebruik te maken van het voortdurend gejammer over och, die arme joden, die hebben al zo geleden door de holocaust. Laten ze eerst eens hun eigen straatje schoonvegen, misschien het boek van Gilad Atzmon lezen "The Wandering Who".
| #175803 | 25-02-2012 02:24 | Marcus
Goh, verdeel en heers werkt nog steeds bij die sukkels!

Tuurlijk, die gasten staren zich liever blind op niet bestaande tegenstellingen dan dat ze door krijgen dat we ze allemaal bij de ballen hebben
Marcus's avatar
| #175846 | 26-02-2012 05:01 | Guantanamo Lullabay
ghf dww kk t 9i hg 235 -=0o jkr rtuy z [ty re
Guantanamo Lullabay's avatar
| #175898 | 27-02-2012 09:18 | liefdevol
Die komt van jou hoor.


Alegria, die kwam idd van mij, dat heb je heeuul scherp opgemerkt.
Dat was een hypothetische vraag die ik aan jou stelde, maar die vraag beantwoordde je niet. Netzoals je de andere vraag ook niet beantwoordde, je wekt de indruk dat je om de hete brij heen draait.

In hun Talmoed staat, dat Joden mensen zijn en niet-joden zijn geen mensen,


Aart, dat zijn idd achterlijke zaken, en moet je de Soera's eens lezen, daar staan soortgelijke zaken, om van te kotsen. Daarom blijf ik het maar herhalen: het wordt tijd dat die achterlijke en achterhaalde religies verdwijnen.
| #175904 | 27-02-2012 10:24 | alegria
Net zoals je de andere vraag ook niet beantwoordde, je wekt de indruk dat je om de hete brij heen draait.

Deze bedoelde je?
Een pijpekrullenverbod, wat denk je daarvan Liefdeloos?
alegria's avatar
| #175905 | 27-02-2012 10:31 | liefdevol
Een pijpekrullenverbod


Mijn dochter heeft pijpenkrullen, waarom zou ik verbieden wat de natuur haar, of wie dan ook, gegeven heeft??

Maar je draait weer om de hete brij heen, ik stelde een vraag en die beantwoordde je niet, in plaats daarvan stel je mij een (irrelevante) vraag en gaat moeilijk doen omdat ik die vraag niet beantwoord zou hebben, terwijl je mijn vraag die ik als eerste stelde niet beantwoord hebt!!

Waarom speel je zo'n vreemd spelletje????
| #175906 | 27-02-2012 10:37 | liefdevol
Oh wacht even, ik zie nu dat je die vraag al eerder stelde, dat was jouw anrwoord op mijn reactie waarin ik stelde dat je hier met bagger wordt overgoten wanneer je vertelt dat je van mening bent dat een boerka niet past in een niet-islamitische open samenleving. Die mening mag je hier niet hebben, en er wordt geprobeerd die mening onderuit te halen door over een pijpenkrullen verbod te beginnen, terwijl ik niets zeg over bv de hoofddoekjes, of de jurken waar de moslimmannen in lopen.
| #175909 | 27-02-2012 10:43 | liefdevol
Je wordt hier met bagger overgoten wanneer je vertelt voor een boerkaverbod te zijn, ook al onderbouw je die mening degelijk. Het argument waarom je met bagger overgoten wordt is omdat je dan zogenaamd tegen vrijheid van kleding zou zijn, over het verbod op naaktlopen hoor je ze hier nooit, want naaktlopen in de openbare ruimte zouden de moslims nooit willen, dus dan hoor je ze er niet over, het is hier éénrichtingsverkeer.

Enniewee, ze gooien het hier op 'vrijheid', terwijl ze mijn vrijheid van mening niet accepteren, en bv de strenge kledingvoorschriften in moskeeen heftig verdedigen, dan hebben ze opeens lak aan vrijheid van kleding, het is hier éénrichtingsverkeer.

Het is puur dictatoriaal wat hier gebeurt.
| #175912 | 27-02-2012 11:15 | alegria
Gooi ik met bagger?
Waar heb je het over?

Volgens mij had ik al eens gezegd,
Van mij mag iedereen aan wat ie wil.
maar i.v.m het boerkaverbod, zal ik niet voor de boerka-draagsters en hun sympatisanten opkomen, omdat ik zeker weet dat zij dat ook niet voor mij zullen doen, integendeel zelfs.
Dat geld trouwens ook voor die pijpekrullen.
Maar, waarom al die drukte, voor die drie puubsters?

over het verbod op naaktlopen hoor je ze hier nooit

Ik kan me vergissen, maar volgens mij heb je deze van mij overgenomen.
alegria's avatar
| #175913 | 27-02-2012 11:37 | liefdevol
Gooi ik met bagger?
Waar heb je het over?


Je noemt me liefdeloos, zoals iedereen hier mij liefdeloos of haatvol etc etc noemt.

Oké je zei dat het een slip of de tong was maar in je voorlaatste reactie is het toch weer te lezen.

Maar, waarom al die drukte


Dan moet je niet bij mij wezen, ik gaf ooit eens mijn mening op dit blog maar die mening wordt hier niet geaccepteerd laat staan gerespecteerd, terwijl dat wel zou moeten als we in een land leven waar meningsvrijheid van kracht zou zijn. Ik laat mij niet beledigen omdat ik mijn onderbouwde mening ventileer, en al helemaal niet als de haatzaaiers hypocrieten zijn.

Als er gezegd zou zijn dat mijn mening gerespecteerd wordt maar dat van mening verschild wordt dan was het allang klaar geweest, dan had er hooguit een inhoudelijke discussie kunnen ontstaan, maar ja stel eens voor, een inhoudelijke discussie.

Ik kan me vergissen, maar volgens mij heb je deze van mij overgenomen.


Jij vergist je idd.
| #175918 | 27-02-2012 13:00 | alegria
Je noemt me liefdeloos

Het is altijd flauw om te zeggen dat iemand aners is begonnen, maar toch.
Ik wist wel dat jij je thuis zou voelen op de bijbel-belt,

en over bloot, dat vind je ook hier
Dat topic is trouwens niet voor niets gesloten, dus ik laat het hierbij.
Stom oeverloos gezeik, over frust.
alegria's avatar
| #175919 | 27-02-2012 13:26 | liefdevol
Het is altijd flauw om te zeggen dat iemand aners is begonnen, maar toch.


Ik had geen onvertogenwoord tegen jou gesproken voordat jij mij liefdeloos noemde, en btw ik heb nooit een onvertogen woord tegen jou gesproken, dat jij het een belediging vindt dat ik stelde dat jij je wel thuis zou voelen op de bijbel-belt, gezien je opmerkingen, dat zegt wat over jou want wat is er mis met de bijbel-belt???????? Jij voelt je beledigd omdat ik stel dat jij je wel thuis zou voelen op de bijbel-belt, maar ik mag niet van mening zijn dat boerka's niet thuis horen in een niet-islamitische open samenleving!!!! Denk daar maar eens over na!!

Stom oeverloos gezeik, over frust.


Kijk, dat bedoel ik, zwaar overspannen, enkel omdat iemand zijn mening geeft die blijkbaar niet in je straatje past. Jij loopt te zeiken want je reageert veel maar zegt verder helemaal niets en ontwijkt iedere vraag.

Je hebt er alles aan gedaan om een dicsussie te vermijden aangezien je geen enkele vraag beantwoord hebt, dus je moet niet tegen mij maar tegen jezelf beginnen!!
| #175922 | 27-02-2012 14:16 | doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Dont feed the troll.Anders zit je tot volgend jaar nog oeverloos over en weer te discuseren wat nergens over gaat.Het is niks anders dan een troll.
| #175923 | 27-02-2012 14:31 | liefdevol
Mr-alufeestmuts, jij bent de trol, ook jij weigert inhoudelijk te reageren, het enige wat je doet is beledigen en schelden omdat iemand een mening heeft die niet in jouw straatje past.

Je hoeft het niet met me eens te zijn maar ik heb netzoveel recht op een mening zoals ieder ander. Ben je het niet met me eens dan kunnen we daarover discussieeren dmv je mening te beargumenteren. Doe je dat niet en kan je enkel tegen een persoon schelden en beledigen omdat ie een mening heeft die niet in jouw straatje past dan ben je slechts een intolerante dicatoriale hypocriete fakende minkukel. Dus reageer inhoudelijk, en zo niet houd dan lekker je intolerante waffel.
| #175925 | 27-02-2012 15:04 | Paul2
ben je slechts een intolerante dicatoriale hypocriete fakende minkukel

houd dan lekker je intolerante waffel.

P.Uncia gooi maar weer dicht.
Liefdevol heeft weer een topic gesloopt.
| #175928 | 27-02-2012 15:28 | ouwe knar
gooi maar weer dicht
Welnee, gewoon niet happen. Het patroon is zo langzamerhand wel duidelijk: "Je reageert niet op de inhoud, je speelt op de man, ik mag wel op de man spelen als jij dat ook doet, de bent een ....(scheld, scheld)."
Ow: "ik mag ook een mening hebben" is nieuw.
En vooral heel selectief op reacties ingaan en als je daar op wijst boos worden: "Ik mag toch zeker zelf wel weten wat ik lees."

Het zou doodzonde zijn als een enkel individu het voor elkaar kreeg om hier de boel rond te kommanderen met behulp van bladie bla getrol. Is mijn persoonlijke mening.
Whahahahahahahahaha.

Overigens, DE joden is een beetje te gemakkelijk.
Dat er joden zijn die zich schandelijk misdragen (hebben) moet gezegd kunnen worden.
ouwe knar's avatar
| #175931 | 27-02-2012 15:55 | Paul2

Welnee, gewoon niet happen. Het patroon is zo langzamerhand wel duidelijk:

Tuurlijk,maar toch laten velen zich nog uit de tent lokken ,waardoor uiteindlijk het hele topic toch weer dichtloopt door een welles nietesdiscussie met L.
aanmelden / inloggen