Door Jesse Jeremy, Op maa 1 feb 2016 18:09, 26 reacties, citaat / intro / linkdump

Wat zijn dat voor een mensen, die vluchtelingen uit Syrië?

Het nieuws staat vol met negatieve berichten over vluchtelingen. Wat is de oorzaak van dit rare gedrag? Waarom worden deze dingen uitgelicht? Zijn dit wel asielzoekers die zich zo misdragen? Wat zijn dat nu voor een mensen, die asielzoekers?
...
Annotaties:
| #245709 | 01-02-2016 18:16 | DeGrijzeDuif
Van het weekend nog met 2 vluchtelingen uit Syrië wezen stappen. Prima kerels, kon er geen kwaad in ontdekken...
| #245711 | 01-02-2016 18:22 | spaceman
Hoe weet je dat het Syriërs waren? @De Grijze Duif
spaceman's avatar
| #245718 | 01-02-2016 19:04 | DeGrijzeDuif
Dat is hun woord.

Het is niet zo dat ik ze op straat die avond heb ontmoet of zo hoor...
| #245720 | 01-02-2016 19:10 | spaceman
@De Grijze Duif

Was dus een gratuite bewering van je -:)
spaceman's avatar
| #245730 | 01-02-2016 19:49 | DeGrijzeDuif
Waarom? Omdat ik hun paspoort niet heb gezien? Die van mn Turkse buurman die er al 10 jaar woont heb ik die ook nooit gezien... Moet ik nu twijfelen of hij wel Turks is?
| #245733 | 01-02-2016 19:55 | spaceman
@De Grijze Duif

Jij komt met die bewering.Dus hoe weet je dat het Syriërs waren? Er komen ook heel wat uit andere lande namelijk.No Offense :)
spaceman's avatar
| #245736 | 01-02-2016 20:44 | zanussi
spaceman, get the fuck to your point & stop harassing grijzeduif over iets waarvan je weet dat het compleet erniettoedoet en onzinnig is. spaceman. of vraag jij, spaceman, wel om paspoorten / id van mensen waar jij een glas mee drinkt?
zanussi's avatar
| #245738 | 01-02-2016 20:59 | DeGrijzeDuif
 of vraag jij, spaceman, wel om paspoorten / id van mensen waar jij een glas mee drinkt?

En zo simpel is deze non issue... :-)
| #245739 | 01-02-2016 21:07 | spaceman
@De Grijze Duif

of vraag jij, spaceman, wel om paspoorten / id van mensen waar jij een glas mee drinkt?


Nee, want zelfs die zijn vals -:)
spaceman's avatar
| #245743 | 01-02-2016 21:26 | zanussi
zg spaceman, je valt nu wel door de mand hoor
maar als gewaardeerd zapperd sla je je er wel doorheen he
zanussi's avatar
| #245746 | 01-02-2016 21:31 | zenmaster
Nee, want zelfs die zijn vals -:)


Ik denk dat je jezelf vooral laat benvloeden door websites als Xandernieuws, spaceman. Die zijn pas vals.
zenmaster's avatar
| #245747 | 01-02-2016 21:32 | spaceman
@Zanussie

zg spaceman, je valt nu wel door de mand hoor
maar als gewaardeerd zapperd sla je je er wel doorheen he


Nee, ik heb de pest aan gasten die de plek innemen van echte vluchtelingen.Of ben je het hier niet mee eens?
spaceman's avatar
| #245753 | 01-02-2016 21:49 | zanussi
Nee, ik heb de pest aan gasten die de plek innemen van echte vluchtelingen.


uhh, whatever gasten hiernaartoe zijn gekomen of gevlucht vanuit het nabije midden-oosten, ze zijn hier. deal with it.

de pest hebben aan dat helpt echt helemaal niemand
zanussi's avatar
| #245754 | 01-02-2016 22:06 | DeGrijzeDuif
Nee, ik heb de pest aan gasten die de plek innemen van echte vluchtelingen.Of ben je het hier niet mee eens?

Impliceert je nu dat mijn stapgenoten geen echte vluchtelingen zijn?
| #245755 | 01-02-2016 22:08 | spaceman
@Zanussi

Mocro's en anderen gelijk terugschoppen. Komen uit veilige gebieden.Sterker: Ieder uit veilig gebied terugschoppen. Horen hier niet en zullen zich niet aanpassen.
spaceman's avatar
| #245756 | 01-02-2016 22:09 | spaceman
@DE Grijze Duif

Impliceert je nu dat mijn stapgenoten geen echte vluchtelingen zijn?


En jij weet dat zeker?
spaceman's avatar
| #245757 | 01-02-2016 22:12 | zanussi
pfff, Wilders napraten daar bereik je niemand mee en mij ook niet, spaceman.

waar is de space in jouw reality gebleven man
zanussi's avatar
| #245759 | 01-02-2016 22:18 | spaceman
@Zanussi

Wat heeft dat in jezusnaam met Wilders te maken? Ik heb mijn eigen mening. Als militair heb ik ECHTE vluchtelingen meegemaakt en dat zijn deze lieden niet.Het gedrag is heel anders,En ja...liever PVV dan dat linkse politieke correcte prul.Landverraders zijn het.En nimmer buig ik voor die KUT ISLAM. DUIDELIJK !!!!
spaceman's avatar
| #245760 | 01-02-2016 22:25 | Ness
Eén manier om er mee te dealen is ze eruit te trappen, zanussi.

En voor de meerderheid van wat er nu binnenkomt - of eigenlijk, zich met geweld toegang verschaft - zou dat helemaal geen gek idee zijn. Want die mensen zijn nimmer te integreren en niet alleen zij, maar ook hun kinderen en kleinkinderen en verder zullen de maatschappij hier financieel en anderszins tot last zijn. Want ze passen hier niet, nu niet, nooit niet - en ze WILLEN NIET PASSEN. En daarbij zijn ze lang niet zo zielig als voorgespiegeld.

Kijk naar dit filmpje: http://www.liveleak.com/view?i=572_1454302021 zie je al die rotzooi op de vloer? Die komt van mannen die het zelf opruimen nooit zullen leren. Want dat is vrouwenwerk.

Kijk naar dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=XdSsJQ-fvOU gaan we dit de komende decennia beleven, dat WIJ ons moeten aanpassen aan HUN ongemanierdheid? Is dat de erfenis die we gaan nalaten aan de volgende generatie? ZIJ gaan zich niet aanpassen. Want Westerse vrouwen en kleine meiden zijn sletten, allemaal, en dat krijg je niet uit die harde koppen getimmerd met een cursusje. Want je weerspreekt settled knowledge.

Kijk maar, hier spreekt een (Amerikaanse) Iraanse immigrant: https://www.rt.com/news/330924-rape-legalize-australia-neomasculinity/ Die zou je toch zó weer terug willen schoppen!

Deze mensen zijn beter af in hun eigen omgeving. Noem je dit opvang? http://www.dailymail.co.uk/news/article-3425640/The-lawless-asylum-centre-migrants-rule-Inside-squalid-shelter-ten-year-old-boy-raped-police-not-enter-just-TWO-staff-duty-600-refugees.html Is dat *humane* behandeling van vluchtelingen?

Wat NL moet doen is deze mensen controleren VOORDAT ze binnenkomen. En wel MET papieren, en wie zonder papieren aankomt en dus niet kan worden nagetrokken, wegsturen, meteen. En de idiote oorlogen stoppen natuurlijk, en ook meteen.

Check wat een idioten er aan het werk zijn: http://www.motherjones.com/politics/2016/01/ghost-schools-afghan-waste-corruption-fraud-war-sexual-assault en http://www.blacklistednews.com/Taliban_Control_of_Afghanistan_Highest_Since_U.S._Invasion/48585/0/38/38/Y/M.html en http://presstv.ir/Detail/2016/01/12/445447/US-Afghanistan-ghost-soldiers

Na 15 jaar oorlog is dit het resultaat. Het Westen moet daar inpakken en wegwezen, en helpen de rotzooi dáár op te ruimen, in plaats van de wrakstukken hierheen te halen. Ik schat dat zeker een kwart van de immigranten hierheen komt om zich te wreken of een criminele carriere beoogt.
Ness's avatar
| #245761 | 01-02-2016 22:26 | zanussi
Als militair heb ik ECHTE vluchtelingen meegemaakt en dat zijn deze lieden niet.


tsja. evengoed zijn ze hier, om wat voor reden dan ook. deal with it.

en ook spaceman space man, advies nav je reacties en caps gebruik in je reactie#245759 ; als ex? militair zou je misschien eens moeten kijken naar jezelf in kader van emotionele schade, misbruikt zijn en post trauma stress disorder.

wat voor zin heeft het om in caps een religie uit te schelden?
zanussi's avatar
| #245763 | 01-02-2016 22:34 | Ness
Deal with it - the hard way dan. Want je lokt een burgeroorlog uit, met legers bruinhemden en Blonde Greet aan het roer, zanussi - en dan ben je binnen de kortste keren zelf het doelwit, let maar op. Ik meen het. Het evenwicht in NL is heel fragiel. Dus beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
Ness's avatar
| #245767 | 01-02-2016 22:42 | zanussi
ach Ness, we zijn al heel lang allemaal het doelwit

ongeacht blonde greet of het onderscheid tussen vluchtelingen en "vluchtelingen"
zanussi's avatar
| #245779 | 01-02-2016 23:16 | spaceman
@Zanussi

Ik zou zeggen...even lekker wakker worden als je niet eens de gaten hebt dat NL wordt geislamitiseerd en dat deze 'vluchtelingen' door Soros worden aangestuurd om de EU financieel te ondermijnen.Ik vind het verder best hoor...maar wel terug wanneer het weer veilig is.islam zal hier niet de overhand krijgen wat ze wel proberen.Blijf maar lekker blind dan wordt je plots wakker in een land die je niet meer herkent. Ik verwijs je dan gaarne naar Zweden.
spaceman's avatar
| #245781 | 01-02-2016 23:27 | zanussi
gaap @ spaceman

voorlopig is NL nog altijd meer christelijk stiekem-racistisch geneoliberaliseerd dan iets anders en daarvanuit komen de problemen die jij onderstreept.
zanussi's avatar
| #245782 | 01-02-2016 23:30 | DeGrijzeDuif

En jij weet dat zeker?

Dat is geen antwoord maar een vraag met een vraag beantwoorden. Dit droevige niveau heb ik geen zin in.

Ik ga een biertje pakken met mn 2 Syrische stapmatties met Palestijnse roots. Haye!
| #245783 | 01-02-2016 23:32 | tamso was here
Die asielzoekers,of wat er allemaal tussen lopen als doel heeft om elkaar op te zetten.Een tijdje geleden las ik op zap dat topic over het bedrijfsleven en de komst van die vluchtelingen.
Dat was een reeele voorstelling,waarom ze naar europa zijn gehaald.
Daarin ging het ook over de vraag of de industrie (denk voornamelijk de duitse) wilde verkassen naar het buitenland vanwege die te hoge lonen.
Die vluchtelingen zullen dat wel compenseren.

Er zal altijd wel een overmacht moeten zijn,om die bevolking onder de duim te houden.
Dat doen ze door ons tegen mekaar te laten uitspelen.Tegen die tijd als de dreiging er echt zal zijn,er een burgeroorlog uitbreekt.
Je heb ook nog eens de financiele crisis die elk moment kan instorten.Wat ertoe leid dat we in een burgeroorlog raken.

En zie eens hoe een klein land,of kolonie een heel land kon veroveren.
Ik noem als voorbeeld het amerika,hoe dat veroverd is op de indianen,en dat hele land hebben over genomen.
In europa is tot nu toe hooguit 5% moslim.Het zou pas een dreiging worden als ze de 50% halen.

De burgers zijn onbewapend.Die kleine groepjes zijn kansloos tegen het overheidsapparaat.En die wapens die ze zouden moeten krijgen,via het westen gaat.Zonder die wapens beginnen die allah akbars niks.
Ik denk dat zij mede goed het slachtoffer zijn van de onrust die ontstaat.
Ondertussen de bevolking word uitgeknepen.
aanmelden / inloggen