Door benb, Op din 13 sep 2011 08:15, 55 reacties,    

Wie beschermt de Libische kinderen tegen de NAVO?


Vele duizenden Libische kinderen werden reeds het slachtoffer van de gruwelijkheden begaan door de NAVO/rebellen. Ze werden gedood of raakten gewond door een NAVO-bombardement, of werden gedood of verkracht door de rebellen. De NAVO maakt het mogelijk. Filmpje: Libische kinderen maken tekeningen van NAVO-gevechtsvliegtuigen:

Annotaties:
| #156777 | 13-09-2011 09:09 | Paul2
En dit is jullie toekomst:
De militaire raad die Egypte nu bestuurt, wil de wetgeving weer uitbreiden. Demonstraties van vakbonden, het hinderen van verkeer en het 'verspreiden van geruchten' worden allemaal verboden. Dat betekent dat het leger met een beroep op de noodtoestand een einde kan maken aan vrijwel elke demonstratie.

http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buitenland/article/detail/2903240/2011/09/12/Egypte-hervalt-in-oude-gewoontes-noodtoestand-weer-gevoelig-uitgebreid.dhtml
| #156788 | 13-09-2011 10:40 | tegengas
of werden gedood of verkracht door de rebellen

Dus school kinderen werden gedood en verkracht door de rebellen?
Volgens mij heeft de schrijver ze niet op een rijtje en de plaatser ook niet.

Oud filmpje van de Rus Sologubovsky
Hier is dat meisje ook te zien in maart.
http://www.youtube.com/watch?v=AkAUrAOW0RM


Nu we toch bezig zijn met de propaganda om kinderen gebruiken. heb ik ook wat filmpies en die zijn niet gemaakt door de Russen.

Jabal Nafusa Children
http://www.youtube.com/watch?v=Mu0EUjcD9b4
Girl leading chants against Gaddafi
http://www.youtube.com/watch?v=mpBWFodFElI
Tripoli School Children Celebrate Gaddafi's Ousting
http://www.youtube.com/watch?v=p0a_X970QYQ
Back to school for Misrata kids after months of trauma
http://www.youtube.com/watch?v=4lGtjwu7uqg
tegengas's avatar
| #156793 | 13-09-2011 12:30 | benb
tegengas. Jouw harteloosheid en domheid is legendarisch. Van harte gefeliciteerd daarmee.

Succes, Ben
| #156794 | 13-09-2011 12:47 | tegengas
Een of andere Geit verzint een verhaaltje en zoekt een filmpje erbij en dan is het waar,
Het is gewoon klinkklare onzin.

Moet je dat andere verhaal niet op Zaplog plaatsten van die Geit?
Gebruikt de NAVO mosterdgas in Bani Walid?
http://nicodegeit.wordpress.com/2011/09/13/gebruikt-de-navo-mosterdgas-in-bani-walid/
tegengas's avatar
| #156803 | 13-09-2011 14:09 | benb
Een of andere Geit verzint een verhaaltje en zoekt een filmpje erbij en dan is het waar,

Zeldzame paardelul. Begrijp dan niet met je botte hersens dat het volkomen onbelangrijk voor de kinderen van Libië is of dit verhaal waar is of niet. Duizenden kinderen lijden onder de fascistische terreur van jouw navo en rebellen vrienden. En daar gaat het om! Een totale schande!

Ik vraag me wel eens af hoe het mogelijk is dat jij zo stom bent. Jij moet wel een zeldzame klap van de molen gehad hebben.

Succes, Ben
| #156804 | 13-09-2011 14:34 | tegengas
Zeldzame paardelul. Begrijp dan niet met je botte hersens dat het volkomen onbelangrijk voor de kinderen van Libië is of dit verhaal waar is of niet.


Dat heb je al een paar keer geschreven, maar voor mij maakt het wel uit, of het waar is, ik heb een hekel aan leugens.
je slaat een beetje door.
tegengas's avatar
| #156805 | 13-09-2011 14:41 | Sizajasel
@benb

Begrijp dan niet met je botte hersens dat het volkomen onbelangrijk voor de kinderen van Libië is of dit verhaal waar is of niet.


Okay,....dit is dus pure propaganda. Kinderen gebruiken om het sentiment te beinvloeden, terwijl het dus onbelangrijk voor ze is. Hoe slechter kan je het verzinnen.
Sizajasel's avatar
| #156806 | 13-09-2011 14:47 | benb
BARBAREN!!!!!!!!!!!!!!!!!! ROT OP!!!!!!! STELLETJE ACHTERLIJKEN!!!!!

Succes, Ben
| #156807 | 13-09-2011 14:51 | Sizajasel
@benb

Hoezo Ben? Omdat jij kinderen misbruikt door over hun rug jouw mening over NATO/Libie door te drukken, waarbij het jou kennelijk niet uitmaakt of het wel of niet waar is. Pure evil Ben, echt je bent geen haar beter.
Sizajasel's avatar
| #156808 | 13-09-2011 14:55 | benb
DONDEROP LELIJKE TEEF!!! GA ZO GAUW MOGELIJK NAAR EEN PSYCHIATER!!!

Succes, Ben
| #156812 | 13-09-2011 15:19 | Sizajasel
@benb

Ben, ik heb weleens een filmpje gemaakt ergens in Afrika voor een commerciele 'goede doelen' club. Er was weinig spannends te filmen anders dan de gebruikelijke treurigheid. Iemand van de crew had echter een leren voetbal meegenomen, en ik bedacht me dat die bal misschien wel handig was om te gebruiken, dus gaf ik het aan de kinderen. Dat bleek een briljante ingeving, want ze waren er heel blij mee, en speelden er dolsgelukkig mee. Dat filmden we natuurlijk allemaal. Blije gezichtjes in de ellende dankzij een klein gebaar (van u beste kijker). Het werkte hel goed. Ik denk dat onze opdrachtgever er minstens een nieuwe Porsche van heeft kunnen kopen.

Ik ben er niet bijzonder trots op, en het is - zoals ik al zei - pure evil. Maar het verschilt niets met jouw verhaal hier, al zal je intentie ongetwijfeld integer zijn geweest, net als - btw - destijds die van mij; ik wilde ook alleen maar een goed filmpje maken, waarbij ik zeker niet bewust die arme Afrikaanse kindjes wilde misbruiken.
Sizajasel's avatar
| #156813 | 13-09-2011 15:22 | xxxx
Lijkt mij dat er hier duidelijk een spraakverwarring aan de hand is ... ik lees in elk geval dat Ben zich wel druk maakt over die kinderen, alleen het verhaal/link van tegengas van geen belang vind ...
xxxx's avatar
| #156819 | 13-09-2011 15:40 | tegengas
Benb maakt zich alleen druk om de NATO en kapitalisme,

Over de kindertjes van Somalië hoor je hem niet.
tegengas's avatar
| #156823 | 13-09-2011 15:48 | Guantanamo Lullabay
die lijden ook onder het kapitalisme
Guantanamo Lullabay's avatar
| #156825 | 13-09-2011 15:52 | benb
@xxxx,

Het gaat er mij om dat er uiteindelijk toch sporen van beschaving zijn in deze samenleving. Wellicht aardig verwoord in de 10 geboden. Echter, in de context van de huidige barbarij (= imperialistisch kapitalisme) worden deze waarden weer eens te grabbel gegooid. Landen worden aangevallen en een lesje geleerd om ze in de pas te laten lopen met de barbarij. Mensen, die er wel en niets mee te maken hebben, worden gebombardeerd. Kinderen, ons hoogste goed, worden voor hun leven verminkt en getraumatiseerd. Dat alles is voor mij absoluut onacceptabel en iedereen die ook maar iets probeert om de nato terreur te vergoeilijken, of wat dan ook, is voor mij een barbaar. Daar zitten in ieder geval heel wat draadjes los. Compassie en nog veel meer ontbreekt blijkbaar totaal.

Succes, Ben
| #156827 | 13-09-2011 15:59 | xxxx
precies ... en dat is voor Sizjasellebel dan hypocriet ... interessant
xxxx's avatar
| #156828 | 13-09-2011 16:03 | benb
Over de kindertjes van Somalië hoor je hem niet.


Zoals altijd heb je altijd ongelijk:
http://zaplog.nl/zaplog/article/de_ergste_humanitaire_crisis_ter_wereld_in_somalie_de_vs_stuurt_drones

Succes, Ben
| #156831 | 13-09-2011 16:05 | benb
precies ... en dat is voor Sizjasellebel dan hypocriet ... interessant

Jij bent toch therapeut of zoiets. Ik kan dit soort mensen niet anders begrijpen als dat hun menselijke/emotionele kant ernstig verstoord is geraakt waarschijnlijk in de jongere jaren. Wat denk jij?

Succes, Ben
| #156833 | 13-09-2011 16:11 | Sizajasel
@xxxx

precies ... en dat is voor Sizjasellebel dan hypocriet ... interessant


Interessant. Leg eens uit als je wilt waarom ik het hypocriet vind?
Sizajasel's avatar
| #156834 | 13-09-2011 16:13 | tegengas
@Benb
Ik zal even vertellen wat ik er van denk.

Ik denk dat jij toe bent aan een mindfulness based stress reduction therapietje, en snel ook.
tegengas's avatar
| #156835 | 13-09-2011 16:14 | xxxx
voor Sizjasel lijkt het gewoon een bewuste keuze .. het zijn spelletjes met woorden Ben, en een dosis professionele spinnerij uit een aantal grijze kokertje, waar niet zulke frisse luitjes achter steken ...
xxxx's avatar
| #156836 | 13-09-2011 16:16 | xxxx
@Siz .. je vind het toch leuk Ben's zorg om die kinders in diskrediet te brengen, of niet?
xxxx's avatar
| #156838 | 13-09-2011 16:18 | xxxx
tegengas is gewoon een narcistische baby die niet doorheeft dattie misbruikt wordt ... gewoon oprecht medelijden met die jongen.
xxxx's avatar
| #156839 | 13-09-2011 16:22 | Sizajasel
@xxxx

@Siz .. je vind het toch leuk Ben's zorg om die kinders in diskrediet te brengen, of niet?


Integendeel. Als dat mijn doel zou zijn geweest had ik niet een persoonlijk verhaal vertelt nadat hij huilend achter zijn toetsenbord in elkaar stortte. Dan had ik hem wel verder in zijn emotionele huilbui geduwd.

Ben heeft zijn eigen graf gegraven in dit verhaal.
Sizajasel's avatar
| #156840 | 13-09-2011 16:26 | tegengas
@xxxxx
Dat was mijn analyse over jou.
Een A-type figuur met een tikkeltje ongezonde NPS.
tegengas's avatar
| #156841 | 13-09-2011 16:34 | xxxx
@Siz ... dat was pas na deze pook ...
Omdat jij kinderen misbruikt door over hun rug jouw mening over NATO/Libie door te drukken, waarbij het jou kennelijk niet uitmaakt of het wel of niet waar is. Pure evil Ben

maar granted ... je film verhaal is waarschijnlijk ook oprecht bedoeld, zij het wat onschuldiger dan een oorlog
xxxx's avatar
| #156842 | 13-09-2011 16:35 | xxxx
@tegengas .. zo werkt het als je niet door hebt dat je een spiegel wordt voorgehouden.
xxxx's avatar
| #156845 | 13-09-2011 16:47 | tegengas
Het is goed te merken dat het wat beter met je gaat, je hebt wat meer controle over jezelf de laatste tijd.
Maar je bent nog een tikkeltje gespannen merk ik, want je verbetert jezelf nogal vaak.

Maar je gaat vooruit.
tegengas's avatar
| #156846 | 13-09-2011 16:49 | xxxx
tssss whoehaaaa ROFL !
xxxx's avatar
| #156847 | 13-09-2011 16:52 | Sizajasel
@xxxx

zij het wat onschuldiger dan een oorlog


Sure, daarom is het ook zo goedkoop om kinderen te gebruiken om je aversie voor een bepaalde partij in een oorlogssituatie te gebruiken. Goedkoper kan ik het bijna niet bedenken, en die mag emo-Ben in zijn zak steken.
Sizajasel's avatar
| #156859 | 13-09-2011 17:25 | xxxx
Daar verschillen wij dan hartgrondig van mening over Sizajasel ...
Kinderen zijn altijd de eerste en laatste slachtoffers en overgeleverd aan de grillen van psychopaten die zo nodig oorlog moeten maken.
Als jij het leed van kinderen te goedkoop vind voor wat voor een argument dan ook, dan heb je niet begrepen dat de menselijkheid gebied kinderen te beschermen boven elke rechtvaardiging van wat voor een partij in wat voor een oorlog dan ook ...
... kinderen zijn de lul...altijd.
xxxx's avatar
| #156868 | 13-09-2011 17:59 | benb
Ik denk dat jij toe bent aan een mindfulness based stress reduction therapietje, en snel ook.
Hey man, ik ben de meest relaxte gast in de nederlanden. Had je kunnen weten als je beter had nagedacht.

Succes, Ben
| #156869 | 13-09-2011 18:01 | Sizajasel
Nee hoor, we verschillen helemaal niet van mening. Tenminste niet wanneer het gaat over het lot van kinderen en menselijkheid.

Wellicht wel over het 'goedkoop' gebruiken van kinderen om je eigen propaganda kracht bij te zetten. Iets wat Emo_Ben graag doet. Dat is dus iets waar ik idd een hekel aan heb, en dat heeft niets te maken met het feit dat ik "het leed van kinderen te goedkoop vind voor wat voor een argument dan ook".

Integendeel zelfs.

Ik vind Ben's gebruik van kinderen goedkoop, en dat zeg ik hem dus ook. En omdat het zo'n emo-uil is doe ik dat vriendelijk, maar eigenlijk denk ik: "wat een goedkope simpele klootzak ben je".
Sizajasel's avatar
| #156870 | 13-09-2011 18:03 | benb
waar niet zulke frisse luitjes achter steken ...
Inderdaad. Het ruikt ook nog smerig. Zelfs achter de laptop.

Succes, Ben
| #156871 | 13-09-2011 18:04 | benb
Goedkoper kan ik het bijna niet bedenken, en die mag emo-Ben in zijn zak steken.
Geen hoofd en geen hart. Meer beton.

Ik wens je veel jicht en kiespijn, maar dat je ook wel niet merken.

Succes, Ben
| #156872 | 13-09-2011 18:08 | benb
"wat een goedkope simpele klootzak ben je".
Leuk. Toch heel wat beter dan een harteloze tang.

Succes, Ben
| #156873 | 13-09-2011 18:10 | Sizajasel
@benb

Ik wens je veel jicht en kiespijn, maar dat je ook wel niet merken.


Als jij het toonbeeld bent van de 'wereld na de NWO' dan hoop ik met heel mijn hart dat de NWO wint.

Je bezit de empathie van een konijn, en de intelligentie van een Monarch vlinder. Ga naar je buren, en vraag of ze ooit iets van je hebben aangenomen. Als ze 'ja' zeggen, loop dan naar de Lidl en koop een extra pak suiker; dat is de winst van je leven.
Sizajasel's avatar
| #156874 | 13-09-2011 18:15 | xxxx
Van mij mag Ben kinderen gebruiken om een anti oorlogs kreet te slaken, zoveel hij wil. En als je goed gekeken hebt, dan weet je dat ik, in tegenstelling tot Ben, geen Gadaffie fan ben, laat in elk geval dus ff duidelijk wezen dat ik niks zo goed vind als anti oorlogs argument als het lot van kinderen. Verder vertrouw ik Ben op zijn mooie kijkers, dattie van kinderen houdt, en dat het hem daarom te doen is...
xxxx's avatar
| #156876 | 13-09-2011 18:23 | xxxx
Wellicht wel over het 'goedkoop' gebruiken van kinderen om je eigen propaganda kracht bij te zetten.
Er is niet zoiets als "goedkoop gebruik van kinderen" voor een anti oorlogs vid, omdat deze onschuldig zijn aan oorlog... hoeveel pro Gadaffie daar dan ook verder uit bubbelt ..
jouw stelling zou beteken dat kinderen geen argument kunnen zijn tegen oorlog ... tenzij je dat wel vind als het om Israëlische kindertjes zou gaan b.v.?
xxxx's avatar
| #156878 | 13-09-2011 18:27 | benb
Beste Jezebel,

Veel dank voor je hartelijkheid. Heel knap voor een blok beton.


Succes, Ben
| #156879 | 13-09-2011 18:27 | tegengas
Van mij mag Ben kinderen gebruiken


Dat weten we dan ook weer.
tegengas's avatar
| #156881 | 13-09-2011 18:31 | xxxx
@tegengas sure, het valt niet mee he?
xxxx's avatar
| #156882 | 13-09-2011 18:31 | benb
ik, in tegenstelling tot Ben, geen Gadaffie fan ben,
Ik ben ook geen Gadaffi fan. Alles is relatief en Gadaffi is een zegen vergeleken met de westerse hypocriete schijnheiligheid.

Succes, Ben
| #156883 | 13-09-2011 18:33 | xxxx
Voila .. duidelijk. Excuus voor de misinterpretatie.
xxxx's avatar
| #156884 | 13-09-2011 18:37 | Sizajasel
@benb

Thx Ben, je hebt het draadje succesvol getrolled, Hoef ik het niet meer te doen.
Sizajasel's avatar
| #156885 | 13-09-2011 18:40 | benb
Thx Ben, je hebt het draadje succesvol getrolled, Hoef ik het niet meer te doen.
Graag gedaan en verder wens ik jou ook alles toe wat je mij toewenst.

Succes, Ben
| #156886 | 13-09-2011 18:40 | tegengas
@xxxx
Nee dat valt zeker niet mee, maar ik heb iets tegen kindergebruikers.

@benb
Ik ben ook geen Gadaffi fan

tsss zeik bijna in mijn broek van het lachen, dit is echt wereld nieuws.
Je hele huis is groen geschilderd, zelfs je lakens zijn groen en je bent geen fan?
tegengas's avatar
| #156887 | 13-09-2011 18:51 | benb
tsss zeik bijna in mijn broek van het lachen, dit is echt wereld nieuws.
Je hele huis is groen geschilderd, zelfs je lakens zijn groen en je bent geen fan?
Nou zeg. Vraag maar aan mijn buurman.

Succes, Ben
| #156890 | 13-09-2011 19:04 | xxxx
Van mij mag Ben kinderen gebruiken
Dat weten we dan ook weer.


alleen een zieke geest ziet zieke dingen
xxxx's avatar
| #156894 | 13-09-2011 19:16 | benb
een een zieke geest ziet zieke dingen
Die zit. Wat zal de volgende natte scheet zijn?

Succes, Ben
| #156909 | 13-09-2011 20:08 | tegengas
Duurde wel lang voordat het kwartje viel, duurt het altijd zolang?
:)
tegengas's avatar
| #156937 | 14-09-2011 03:49 | Odysseus2011
Als een niet Gadaffi-fan strooi je wel heel erg graag met zijn woorden en propaganda machine, en dan bedoel ik niet alleen nieuws van hun oogpunt, maar ook totale fabricaties waar ze mee tevoorschijn komen.
Staat op dezelfde lijn met de Iraakse minister van informatie toendertijd "Er zijn geen Amerikaanse tanks in Baghdad" "het heldhaftige Iraakse leger vernietigd de Amerikaanse tanks overal" "Er zijn geen Amerikanen op het vliegveld van Baghdad" vooral dat laatste blijkt bleek een schrik voor een Iraakse generaal die dat geloofde en toen hij bij het vliegtveld was aangekomen dat het er stikte van de tanks zodat hij niet wist hoe snel hij er weg moest komen. De taal van dat ministerie is exact hetzelfde als van Gadaffi en Mathaba nu. Er wordt zelfs niet eens geopperd over enige tegenslag die ze hebben. Elke tegenslag is een "strategische tactiek"van terugtrekking. Je kan zeggen van de pro-revolutie media wat je wil, maar misstanden worden vaak genoeg aangekaart. En als het ging over stilte in de media na een verlies..... dat is best logisch als het gebied is ingenomen door regime troepen. Want er komt nauwelijks nieuws uit die gebieden. Dus is er ook niemand die daar uitgebreid verslag over brengt. En verder hoor je media ook alleen maar over sensationele gebeurtenissen, en als een gebied alweer in vijandelijke handen valt worden daar niet veel woorden aan vuilgemaakt. Verder komt het meestal niet verder dan "Dit plaatsje is meerdere malen van handen gewisseld"

Wat betreft het gebruik van kinderen voor propaganda doeleinden. Ik ben er zeker van dat juist de Gadaffi troepen dood, verderf en angst onder de kinderen hebben veroorzaakt door hun niet aflatende bombardementen tijdens het beleg van steden. NAfusa bergen, Misrata, voorbeelden van gebieden die helemaal kapot zijn geschoten door tanks en grad raketten van Gadaffi. Al die onzin over het kapot gebombardeerde Tripoli. Alle filmpjes die er bestaan over bombardementen van tripoli zie je alleen maar zeer plaatselijke vernietiging van een enkel gebouw en allerlei militaire en overheidsgebouwen. Zeker nu de stad bevrijd is. er zijn zat Gadaffi getrouwen in Tripoli, en die zouden makkelijke filmpjes kunnen maken van de grootschalige vernietigingen en die verspreiden. Dat is door niemand tegen te houden. Naar mijn mening houden jullie je ogen stijf dicht voor de feiten, omdat jullie die totaal niet aanstaan, en komen wel negatieve feiten uit, dan klampen jullie je er keihard aan vast en veelal worden die feiten dan nog eens flink aangedikt. Alles wat de (sociale)media laat zien doen jullie af voor leugens. Maar oh wee als er iets negatiefs is, dan gaan jullie er van harte mee rondzwaaien en verspreiden. Als dat niet hypocriet is, wat dan wel?
En Ben, je bent zeker wel voor Gadaffi, want uit alles wat jij hier plaats is het duidelijk dat je hem ziet als een Socialistische broeder, je vergeeft hem zijn misdaden maar al te graag. Het kleine aantal ongelukkige onschuldige slachtoffers die vallen door de NAVO verbleekt bij de moordpraktijken door het regime, ook als het westen niet had ingegrepen en gadaffi zijn gang had kunnen gaan. Ik ben eigenlijk reuze benieuwd hoe jullie dan hadden gereageerd. Al had er waarschijnlijk heel weinig naar buiten gekomen, zoals in Syrië nu.
Odysseus2011's avatar
| #156939 | 14-09-2011 06:15 | xxxx
Die zit. Wat zal de volgende natte scheet zijn?


Laat natuurlijk weer niet lang op zich wachten, daar is spuit 11 al weer met :
Naar mijn mening houden jullie je ogen stijf dicht voor de feiten, omdat jullie die totaal niet aanstaan, en komen wel negatieve feiten uit, dan klampen jullie je er keihard aan vast en veelal worden die feiten dan nog eens flink aangedikt. Alles wat de (sociale)media laat zien doen jullie af voor leugens. Maar oh wee als er iets negatiefs is, dan gaan jullie er van harte mee rondzwaaien en verspreiden. Als dat niet hypocriet is, wat dan wel?
xxxx's avatar
| #156940 | 14-09-2011 06:17 | xxxx
Heb al weer gegeten en gedronken ..
xxxx's avatar
| #156947 | 14-09-2011 08:04 | benb
@Oliebol,

Jouw domheid is bijna oneindig. En je mist bijna alles om een fatsoenlijk mens te zijn. Gefeliciteerd!

Succes, Ben
aanmelden / inloggen