Door Guantanamo Lullabay, Op zon 11 sep 2011 18:28, 60 reacties, citaat / intro / linkdump

zaplog onveilig?

volgens goolgle krijg je van zaplog virtuele aids omdat iemand ergens gelinkt heeft aan globalpeacenow

wat is dit nu weer??? ...
Annotaties:
| #156463 | 11-09-2011 18:36 | flavius
@GL,

Hee, jij ook al? Ik heb er gewoon schijt aan en klik gewoon.To hell with them.
| #156466 | 11-09-2011 18:40 | flavius
@GL,

Waarom zet je een link die niet werkt?
| #156468 | 11-09-2011 18:42 | Guantanamo Lullabay
omdat ik het vermoeden heb dat er geen malware is maar bewust treiteren - mogelijk ben ik gewoon paranoïa
Guantanamo Lullabay's avatar
| #156470 | 11-09-2011 18:46 | flavius
@GL,

Dan ben ik ook paranoide.Het is ook treiteren of een geintje van PU of Patman.Had het hier trouwens al geplaatst.Zal mij verder een rotzorg zijn.
| #156472 | 11-09-2011 19:00 | Guantanamo Lullabay
nee tuurlijk is dat geen geintje van de redactie

het is ook niet de eerste keer

google ik op die globalpeace dan zie ik allemaal kritische verhalen over libië

dus dan bekruipt mij het vermoeden dat hier doelbewust een poging tot censuur gedaan wordt

En het werkt want een argeloze bezoeker die voor het eerst een kijkje neemt op zaplog schrikt zich de pleuris en haalt het een tweede keer wel uit zn hoofd
Guantanamo Lullabay's avatar
| #156475 | 11-09-2011 19:06 | Guantanamo Lullabay
Om maar niet te spreken van alle brave sites die je besmetten met allerlei poker-cookies
en het verleden zelfs serieuze virussen die me elke dag vertelden dat ik de miljoenste bezoeker was
Guantanamo Lullabay's avatar
| #156477 | 11-09-2011 19:08 | flavius
@GL,

Werkelijk? Op die site krijg ik louter verwijzing naar o.a. cosmetica artikelen.Daarom dat ik aan een geintje, zeker gezien de naam stelling.Als het idd zo is als jij zegt dan is dat zwaar kut.
| #156479 | 11-09-2011 19:15 | Guantanamo Lullabay
tegenwoordig stukken minder; waarschijnlijk omdat die sites ook wel doorhebben dat als ze minder bezoekers krijgen er minder adverteerders komen.
Maar desondanks wanneer ik eerst een banner moet wegklikken moet ik wel heel serieus zin hebben het artikel te lezen
het gaat dus al stukken beter
dat maakt deze melding ook extra bizar
en ongeloofwaardig ook.
zou zaplog geen klacht kunnen indienen?
Ik vind dit een aanval op de integriteit van zaplog namelijk. Laster zeg maar .
Guantanamo Lullabay's avatar
| #156481 | 11-09-2011 19:22 | zanussi
firefox 6.0.2 + adblock + flashblock + noscript + betterprivacy = geen gezeur.
zanussi's avatar
| #156482 | 11-09-2011 19:37 | flavius
@GL,

Juridisch gezien is het geen laster.Wel verdomd vervelend.Zo, ga ff naar een veilige site.:)
| #156485 | 11-09-2011 19:48 | Guantanamo Lullabay
ik haat firefox

veel te traag
veel te zeikerig ook

ik gebruik chrome, uberfout, maar het werkt tenminste

en adblocks zijn leuk en aardig maar maakt de boel trager en ik ben een ongeduldig mens
Guantanamo Lullabay's avatar
| #156487 | 11-09-2011 19:50 | flavius
@GL,

Deze site is ook niet een van de snelste.Allejezus traag.Volgens mij ontbreekt er een index.
| #156489 | 11-09-2011 19:53 | Guantanamo Lullabay
@flavius

nou ik stel in ieder geval gezonde vraagtekens bij deze malware melding
Guantanamo Lullabay's avatar
| #156490 | 11-09-2011 19:55 | Guantanamo Lullabay
@flavius
klopt

maar mogelijk heeft dat het een en ander te maken met reacties die binnenkomen synchroon met wanneer jij iets wil lezen/posten

ik ben niet zo'n digitale slimmert maar dat ik wat ik vermoed
wellicht dat patman daar licht op kan doen schijnen
Guantanamo Lullabay's avatar
| #156491 | 11-09-2011 19:55 | flavius
@GL,

En ik ongezonde?
| #156493 | 11-09-2011 19:57 | Guantanamo Lullabay
of het moet eerst langs de AIVD ;P
(ps een editfunctie zou handig zijn want dan hoef ik niet zestig seconden te wachten wanneer ik een PS wil neerzetten zoals nu)
Guantanamo Lullabay's avatar
| #156494 | 11-09-2011 19:58 | Guantanamo Lullabay
Nee hoor flavius; u lijkt me een geestelijk gezonde kerel
Guantanamo Lullabay's avatar
| #156495 | 11-09-2011 20:01 | flavius
@GL,

Nou, zo moeilijk is het anders niet hoor.Maar oke, Patman shine your light on this.
| #156497 | 11-09-2011 20:08 | flavius
@GL,

Inderdaad, een edit functie zou bijzonder fijn zijn.En bedankt dat je mij als (geestelijk) gezond beschouwt.De meningen zijn hier over verdeelt maar daar heb ik letterlijk schijt aan.
| #156501 | 11-09-2011 20:19 | Guantanamo Lullabay
mhah op de schaal van zaplog ..ik heb erger gezien dunkt me ;D
Guantanamo Lullabay's avatar
| #156504 | 11-09-2011 20:24 | flavius
@GL,

Nah, pas ik er toch nog tussen.LOL. Bedankt voor je bemoedigende woorden.:)
| #156506 | 11-09-2011 20:26 | Guantanamo Lullabay
geen dank
u bent nodig tussen de liefdevollen, de engines en de tegengastronomen
Guantanamo Lullabay's avatar
| #156514 | 11-09-2011 21:00 | Patman
Een edit functie komt et nooit. Dan gaan jullie de comments verandeten waar we bijstaan en roepen dat je dat nooit gezegd hebt :)
Patman's avatar
| #156515 | 11-09-2011 21:02 | Patman
Mag ik deze ingeinformeerde en ingefundeerde flauwekul weer wegflikkeren trouwens?
Patman's avatar
| #156518 | 11-09-2011 21:21 | flavius
@Patman,

Ja hoor. Flikker maar weg.Was trouwens gewoon een idee,Blijft echter dat deze site godvergeten langzaam is.Let even op je t's waar r's moeten staan.:)
| #156520 | 11-09-2011 21:24 | zanussi
Zaplog is de laatste weken een stuk sneller geworden.

Goed werk!
zanussi's avatar
| #156521 | 11-09-2011 21:26 | flavius
@Zanussi,

Wellicht bij jou.Ligt dan zeker aan mijn computer.
| #156523 | 11-09-2011 21:35 | tegengas
Een edit functie komt et nooit. Dan gaan jullie de comments verandeten waar we bijstaan en roepen dat je dat nooit gezegd hebt :)


Een edit knop met een timer van 3 minuten is wel makkelijk.
tegengas's avatar
| #156526 | 11-09-2011 21:41 | Patman
Net zo makkelijk als gewoon nog een comment plaatsen...
Patman's avatar
| #156528 | 11-09-2011 21:49 | P.uncia
Een edit knop met een timer van 3 minuten is wel makkelijk.


Je hebt alle tijd om je reactie te controleren voordat je op Reageer klikt, dus een editknop voegt niets toe....
P.uncia's avatar
| #156532 | 11-09-2011 22:06 | Guantanamo Lullabay
Een edit functie komt et nooit. Dan gaan jullie de comments verandeten waar we bijstaan en roepen dat je dat nooit gezegd hebt :)


Iets met waarden en gasten

meeste sites hebben een functie met "pietje editte dit bericht om 5:47 45%

en al zou het zo zijn dat mensen op die laffe manier hun reacties terug trekken?
Guantanamo Lullabay's avatar
| #156534 | 11-09-2011 22:07 | Guantanamo Lullabay
Mag ik deze ingeinformeerde en ingefundeerde flauwekul weer wegflikkeren trouwens?


jazeker

was puur een interne discussie zonder enig belang
Guantanamo Lullabay's avatar
| #156535 | 11-09-2011 22:08 | flavius
@GL,

Had best belang maar was intern.:)
| #156537 | 11-09-2011 22:12 | flavius
Eigenlijk zouden we een zappies day moeten organiseren.Kun je we elkaar allemaal zien.Goed idee?
| #156539 | 11-09-2011 22:26 | Guantanamo Lullabay
mwah ....ik denk dat de mensen die behoeftes niet hebben anders was het er al lang geweest

en voor mij persoonlijk;
ik woon in Groningen

en ben afhankelijk van openbaar vervoer en liften voor een dagje bij jullie in het westen

mocht er een lezing of demo zijn in mijn deel van het land wil ik best wat handjes schudden en biertjes drinken maar ik ga er niet voor naar den Haag of Amsterdam; dat kost me naast reiskosten al kapitalen.

Daarentegen heb ik wel contacten om het een of ander mogelijk te maken voor een combinatie cinema en lezing in Groningen mits dat serieus aangepakt wordt .

Dat zou eventueel tot de mogelijkheden behoren.
Ik heb nog altijd een projectje met een vriend van me om een weekend van de propaganda film te organiseren waarbij de propaganda zowel in cinematografisch als in psychologisch opzicht belicht moet worden ; van McDonals tot Riefenstahl
Van Mao tot "de economie kan wel wat meer VVD gebruiken"
Daarbij behoren natuurlijk wat experts vooral omdat die vriend van me alhoewel groot antifascist heel graag nazifilmpjes wil vertonen en daarbij is het nu eenmaal noodzakelijk dat men dat in de juiste context gaat zien en daarbij horen lezingen en discussies.
Guantanamo Lullabay's avatar
| #156541 | 11-09-2011 22:37 | flavius
@GL,

Goeie god.Toch niet subliminale beelden? MAC? Is gewoon een kwestie van kleuren en goede marketing.Weet je wat gek is? Had laatst een filmpje van Charlie Chaplin geplaatst hier op Zap.Men is gewoon we niet geinteresseerd.Krijg zo indruk dat men hier op Zap opzoek gaat naar stokpaardjes.Daad werkelijk geinteresseerd in deze wereld? Nee joh, dat is een illusie.Maar jouw project lijkt mij interessant en ik kom graag naar Groningen.Mijn Alma Mater was Utrecht.No hard feelings? :)
| #156542 | 11-09-2011 22:46 | Guantanamo Lullabay
Nee , geen complotterige onzin gewoon zoals ik; propaganda en cinema . En een lezing zou ik liever zien door iemand als von der dunk dan iemand van Niburu . vaag gedoe als HAARP en chemtrails zie ik als een noodzakelijke bijzaak op zaplog ; het zijn geen zaken waar ik me serieus in wens te verdiepen ; de wereld is als krankzinnig genoeg zonder dit soort complotten en al krankzinnig genoeg met de propaganda waar het er dik bovenop ligt. Dit is trouwens een aparte discussie die zeer de moeite waard is.
Guantanamo Lullabay's avatar
| #156546 | 11-09-2011 23:01 | flavius
@GL,

Hmm.Klinkt erg interessant al is HAARP e.d. niet zo insignificant als je denkt maar ik ben het het je eens.Frau Riefenstahl was idd erg goed in nazi propaganda. ( waarom worden ze trouwens nazi's genoemd en niet Naso's, wat logischer is).Het zou ook leuk zijn als er aandacht zou worden besteed aan Bernays.Maar ik kom.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Edward_Bernays
| #156547 | 11-09-2011 23:04 | Guantanamo Lullabay
ow zeker weten

en daar heeft die maat van mij geen donder verstand van maar zo iemand zou dan weer mijn inbreng zijn

de afspraak is min of meer dat hij gaat zorgen voor de PR en de inkoop en ik ga zorgen voor serieuze medewerking van derden ; dwz het lezingen gebeuren etc. moet ik oplossen
Guantanamo Lullabay's avatar
| #156549 | 11-09-2011 23:13 | flavius
@GL,

Nou je hebt er maar druk mee.Ik wil best mijn steentje bijdragen indien gewenst:) Laat het mij maar weten.Kom trouwens wel op een Harley.LOL
| #156552 | 11-09-2011 23:24 | Guantanamo Lullabay
Prima maar die maat van me heeft het nu op de lange baan geschoven
wanneer er concrete derden zijn zou dat best wel eens kunnen veranderen
als je serieus iets zou kunnen bijdragen wellicht dat de zaak in stroomversnelling raakt
vorige zomer stond het voor september in de planning en nu zitten we al een jaar later :-(

Dát het doorgaat weet ik zeker daarvoor is ie te groot van van propagandafilms (laat het duidelijk zijn dat hij de man met de zaal en het doek is)
Guantanamo Lullabay's avatar
| #156554 | 11-09-2011 23:31 | flavius
@GL,

Prima joh. Ik hoor het wel van je als het zover is.:) Ik heb straks iets voor je wat je kunt gebruiken i.h.k. van propaganda.
| #156556 | 11-09-2011 23:34 | Guantanamo Lullabay
PM maar
Guantanamo Lullabay's avatar
| #156558 | 11-09-2011 23:44 | P.uncia
Kun je elkaar allemaal zien.


Je kunt rekenen op mijn absolute afwezigheid, niet, nooit. never ever zal ik naar zo'n bijeenkomst gaan ;-P
P.uncia's avatar
| #156563 | 11-09-2011 23:50 | Guantanamo Lullabay
Ben je zo afstotelijk beste diva?
Guantanamo Lullabay's avatar
| #156565 | 11-09-2011 23:56 | Guantanamo Lullabay
Ik heb een leuk voorstel voor flavius;
gezien anarchiel gek is op EO-jongerendagen a la anarchiel kunnen we best een bij hun gaan partycrashen en fantaseren over p.unica
Die komen elk half jaar samen neuzelen namelijk en zijn volgens mij nog nooit in Groningen geweest .
En ik heb geen enkele moeite met die lui en zij waarschijnlijk ook niet met wat verdwaalde zaploggers (of zappies zoals patman dat altijd walgelijk noemt)
Kunnen die op de nationale politiek gefixeerde mafkezen eens praten met de meer internationaal gefixeerde mensen .
Tot wederzijds voordeel dunkt me .
En kan die arme P.unica zich daar netjes van distantiëren;)
Guantanamo Lullabay's avatar
| #156567 | 11-09-2011 23:57 | flavius
@PU,

Hee, Waar ben je bang voor?LOL

Ik ben je broer niet, Admin
| #156568 | 11-09-2011 23:58 | Guantanamo Lullabay
Ja @flavius
dat is een stap te ver vrees ik

al is het natuurlijk erg logisch
maar eerder materie voor een lezing

het vertonen van dergelijke leent een dergelijke weekend zich niet voor
Guantanamo Lullabay's avatar
| #156571 | 12-09-2011 00:04 | P.uncia
Ben je zo afstandelijk beste diva?


Yezz, zeer afstandelijk, zie mijn avatar.
P.uncia's avatar
| #156577 | 12-09-2011 00:15 | Guantanamo Lullabay
hmmm ik als huisgenoot van drie poezen vind uw avatar zeer aaibaar

u zult een ander dienen te nemen wilt u mij op afstand houden vrees ik :(
Guantanamo Lullabay's avatar
| #156579 | 12-09-2011 00:17 | Guantanamo Lullabay
ik spreek kats
Cat-eyes-closed-2334.jpg
Guantanamo Lullabay's avatar
| #156580 | 12-09-2011 00:18 | flavius
@GL,

Lijkt MIJ geinig.Tjonge, over lange tenen gesproken ADMIN.IK heb niets te verbergen en ben zo lelijk als ik kom.Ben echter wel authentiek met alle toeters en bellen.Snap nog steeds niet wat ik tegen de admin heb miszegd maar what the hell.Some people...
| #156581 | 12-09-2011 00:21 | P.uncia
u zult een ander dienen te nemen wilt u mij op afstand houden vrees ik


Er zit een wezelijk verschil met op een afstand houden of naar je toe trekken. Mensen dienen katten, niet andersom ;)
P.uncia's avatar
| #156582 | 12-09-2011 00:23 | Guantanamo Lullabay
Neu
het voorstel is al vaker gedaan
de redactie heeft gewoon die behoefte niet zo
neemt niet weg dat de reageerders van alles buiten de redactie om kan besluiten
ik zie er geen kwaad in
dat je een leuke site hebt verplicht je tenslotte niet tot allerlei kinky uitspattingen met je reageerders
anders waren ze wel een politiek praatcafé begonnen.

mooie van internet is dat P.unica zich lekker kan verschuilen achter zijn siberische witte tijger

en jij achter flavius en ik achter mijn vuilniszakken avatar

dus
wil je wat organiseren
moet je gewoon doen en reken niet op punica
en als je centjes hebt huren we patman in om foto's te maken van ons en 100 geile chickjes natuurlijk want die zijn gek op 'zappies'
Guantanamo Lullabay's avatar
| #156585 | 12-09-2011 00:28 | P.uncia
en ben zo lelijk als ik kom


Dat bedoel ik, de meeste mensen zijn foeilelijk, dom en etaleren graag hun lelijkheid en domheid. Persoonlijk bewaar ik liever het positieve imago dat ik opmaak uit de reacties van leden.
P.uncia's avatar
| #156586 | 12-09-2011 00:33 | P.uncia
en reken niet op punica


Neuh, die houd virtueel en werkelijkheid strikt gescheiden, no offence, ik heb er geen behoefte aan.
P.uncia's avatar
| #156587 | 12-09-2011 00:33 | flavius
@PU,

Yep, ik ben foeilelijk en dom.Daar ga je dus met je acceptatie en tolerantie.Je eigen woorden hoor.Voor mij maakt het allemaal niet uit.Mijn ervaring is dat juist mooie mensen oppervlakkig en leeghoofdig zijn.Yep, All simpletons.:)
| #156588 | 12-09-2011 00:33 | Guantanamo Lullabay
@punica
ik heb een dusdanige verstandhouding met het kattenvolk dat ik geen dienaar noch meester ben

ik leef als sinds mijn geboorte met katten het zijn mijn gelijken
en dat vinden zij ook
zij en ik komen voor elkaar op

ik noemde niet voor niks 'mijn' katten huisgenoten

Ik dien mijn katten niet
ik en zij hebben een goede deal

Bovendien zijn katten sociaal anarchisten ; een opvatting die deels die van mij raakt .

Daarbij is er nog iets
Guust Flater:

Guust Flater zit met kat op schoot te slapen;
zegt Kwabbernoot "als iedereen met een kat op schoot lag te slapen dan zou er nooit iets gebeuren in deze wereld"
zegt guust flater "als alle leiders gewoon met een kat op schoot zaten te slapen zou er geen oorlog zijn"

De kat is de jager verzamelaar in ons; een roofdier maar geen agressor .
Een kat is liever lui dan moe.
Geef een kat een krabpaal van 56958 euro en het is blijer met een kartonnen doos
Katten zijn de verwezenlijking van het menselijke ideaal
Daarbij zijn ze ook erg te paaien met dvd's van Buck Rogers
Guantanamo Lullabay's avatar
| #156601 | 12-09-2011 01:02 | P.uncia
Een kat is liever lui dan moe.


Yeah ;)
P.uncia's avatar
aanmelden / inloggen