Door DeGrijzeDuif, Op don 21 aug 2014 12:51, 22 reacties,    

Zwijgcontract MH-17, ik ben furieus!


Ik ben echt PISLINK!!!!

Heeft u DIT over MH-17 op het NOS journaal gehoord?

"Nederland heeft als onderdeel van een vier-partijen overeenkomst met Oekraïne, België en Australië, op 8 augustus ondertekend dat informatie over het onderzoek naar de ramp van de Maleisisch "Boeing-777" niet openbaar zal worden gemaakt.

De resultaten worden bekend gemaakt NA afloop van het onderzoek (hoe lang dat ook mag wezen) en met de instemming van ALLE partijen die de desbetreffende overeenkomst hebben ondertekend."

YEAH RIGHT!!!!

Gelooft u het zelf?

Zelden heb ik de politiek met zulke koeienletters DOOFPOT op een dossier zien zetten, terwijl de media in alle talen zwijgt. Waar de media over elkaar heen tuimelden om moord en brand te schreeuwen na de fatale dag en met de vinger naar Rusland als schuldige wezen, blijft het nu stiller dan in het oog van een orkaan!

Waar is de politiek om dit gedrocht van een verdrag te veroordelen, ongeldigheid te eisen en de schuldigen van dit verraad op de schopstoel te zetten?

Het is te zot voor woorden dat dit essentiële nieuws niet gedeeld wordt met ons. Zouden ze bang zijn voor de vlam in de pan, omdat de Nederlander minder achterlijk is dan de politiek en media wenst?!!

GODVERDOMME!
200 van onze landgenoten werden in een klap van het leven beroofd. Talloze familieleden, vrienden en kennissen blijven achter met een gat wat nooit meer op te vullen is. Een oorlog met Rusland keek ons in de ogen. En dan gooien ze de boel op slot?!!! Een zwijgcontract aangaan met een stel rechts-extremitische Neo-nazis's in Kiev en 2 andere samenzweerders?!!!

Ze zijn ONS verantwoording schuldig. Het zijn WIJ die hen op het politiek pluche zetten en houden. Ook die 200 dode landgenoten en hun familie betalen voor HUN luxe. En dan willen ze hen en ons allen jaren lang in het ongewis laten, want reken maar dat het zo lang gaat duren, om vervolgens met het volgende gedrocht van een rapport de ware toedracht toe te dekken en onder in een la te doen verdwijnen?!!!

Ik vind dat wij als Nederlanders het recht hebben op een open en transparant onderzoek. En als we dat niet vanzelf krijgen dan vind ik dat we dat recht moeten gaan halen! Zijn ze helemaal van de pot gerukt?!!!

Ik ben werkelijk furieus!!! 😈

http://www.unian.net/politics/950394-dannyie-rassledovaniya-katastrofyi-boinga-budut-oglashenyi-pri-soglasii-storon-gpu.html
Annotaties:
| #217900 | 21-08-2014 14:27 | ouwe knar
media_xl_2392228.jpg

media_xl_2392335.jpg

Wel met veel peperduur vertoon en krokodillentranen met kisten rondzeulen, herdenkingsdiensten houden wat verknipte toespraken en verder moet iedereen z'n bek houden.
Misschien nog wat extra koesthoud pillies, maar daarmee is het echt wel bekeken.

l_47834_c9714731.jpg
ouwe knar's avatar
| #217901 | 21-08-2014 14:40 | liedetecter
We moeten nog zien of het waar is, het komt onbevestigd van een russische onderzoeksjournalist. Als het waar is is het natuurlijk outrageous, helemaal omdat Kiev medeverdachte is ...

Aangezien de Media medeverantwoordelijk zijn voor het absolute doodzwijgen van de burgerslachting die er op dit moment plaatsvind in de oekraine, mede door dit dossier, is het niet verwonderlijk dat hie ook niet over geschreven gaat worden.

We zullen het nieuws weer eens elders moeten halen ....
| #217905 | 21-08-2014 17:25 | democraatus
De gebruikelijke koehandel.
democraatus's avatar
| #217906 | 21-08-2014 17:31 | ouwe knar
The first findings will be published in the preliminary report expected in a couple of weeks. All the information that is necessary and relevant to explain what the cause of the crash is, will be published in the final report of the investigation. The original sources will not be disclosed after publication (not after the publication of the preliminary nor after publication of the final report). This is according to the Dutch law which the Dutch Safety Board works to.
http://nsnbc.me/2014/08/14/serious-conflicts-of-interest-in-mh17-investigation-led-by-dutch-safety-board/

MH-17 Case Closed!
http://www.unian.net According to the report, Ukrainian Attorney General's office spokeperson Yuri Bojchenko released statemnt in Kiev, that non-disclosure agreement was signed between Netherlands, Belgium, Australia and Ukraine regarding any results of Malaysian Airlines Boeing 772; MH-17 flight crash investigation.
http://b4inmain.blogspot.nl/2014/08/mh-17-case-closed_13.html

Volgens een UNIAN correspondent, op een briefing in Kiev zei Speaker aanklager Yuri Boychenko.
http://www.unian.net/politics/950394-dannyie-rassledovaniya-katastrofyi-boinga-budut-oglashenyi-pri-soglasii-storon-gpu.html
ouwe knar's avatar
| #217907 | 21-08-2014 17:44 | liedetecter
Ja,ok, maar is allemaal de zelfde bron ... Het zal gechecked moeten worden bij de betreffende ministeries/landen.

Dat het met de integriteit van het onderzoek van alle kanten scheef zit is al lang zo evident als maar zijn kan ..
| #217913 | 21-08-2014 18:56 | ouwe knar
The original sources will not be disclosed after publication
Zullen we t.z.t. vanzelf merken.
ouwe knar's avatar
Ja: Walgelijke Mark Rutte, houdt wel van beerputten en verbergen in diepste krochten.
De eens zo keurige allemans vriend laat langzaam maar zeker zijn ware gezicht zien. En dat beeld is zoals hij zelf zei: Walgelijk.

En dan maak ik niet eens speculaties over zijn prive
Johan Alphons (Independent, spaceship Earth)'s avatar
| #217929 | 21-08-2014 22:22 | Manus
Net alsof politie onderzoek doet naar een moord met twee verdachten en dan sluiten ze met één verdachte een overeenkomst dat ze alleen informatie over het onderzoek naar buiten brengen als de verdachte het er mee eens is...

Hoe corrupt en onbetrouwbaar kan je als politici en land naar je burgers toe zijn?
Manus's avatar
| #217931 | 21-08-2014 23:13 | Manus
Heb het journaal van gisteren en vandaag doorgekeken, maar kon er niets over vinden.
Tenzij ze het opeens eruit hebben geskipt lijkt het mij nog onbevestigd, al lijkt het mij aannemelijk gezien de voorgeschiedenis.
Manus's avatar
| #217932 | 21-08-2014 23:33 | tamso was here
Worden feitelijk niet alle verdachte omstandigheden onderzocht door de slager zelf die het vlees keurt.Er word ergens zo een commissie op gezet en je hoort alleen het eindverslag,waarin overheden totaal geen schuld treft aan het gebeuren.
Zo zal het ook hier aan toe gaan.Hoorde wel vandaag op de radio dat ze alles willen onderzoeken wat men aan bewijs heeft van het gebeuren.Wat het dan zal zijn,komen wij niet achter.Of ze framen het weer zo,dat er bewijs is.
| #217937 | 22-08-2014 08:37 | net wakker geworden
Ze hebben een paar weken nodig om een geloofwaardig verhaal bij elkaar te spinnen.

Er is één aspect aan dat hele Oekraïne-verhaal waar je hier nooit over hoort, n.l. de geplande terugkeer van joden naar dat gebied.

Nu officiëel naar buiten is gekomen dat op basis van DNA-onderzoek de Azkhenazische joden niets maar dan ook helemaal niets te maken hebben met het volk van Israël, hebben ze hun oog laten vallen op de streken waar die Khazaren vandaan kwamen. Het rijk Khazaria omvatte mede grote delen van Oekraïne.

De mensen die nu aan de macht zijn in dat land, zijn allemaal Azkhenazische joden die het land mede rijp moeten maken voor de grote terugkeer.

Zeker weten doe ik het niet, maar het is de moeite waard dit aspect in het achterhoofd te houden.
http://www.henrymakow.com/2014/08/Khazars-Re-invade-Ukraine%20.html

De slachtoffers zijn OPNIEUW de Christenen!!
| #217942 | 22-08-2014 09:03 | Ness
Het rijk Khazaria is in de 10e of 11e eeuw, na een relatief zéér kort bestaan, als een nachtkaars uitgegaan. Waarom is niemand echt duidelijk (sic) want die geschiedenis is nooit beschreven - waarschijnlijk wegge-edit heh
Ness's avatar
| #217943 | 22-08-2014 09:04 | tamso was here
Met een fascistisch bewind zoals nu, het er niet naar uitziet dat joden welkom zijn.En als we zien hoe het fascisme ontstond in europa,het doel eerder was de joden uit europa te krijgen.En ik denk ook dat een socalljew die ge-assimileerd is in oekraine niet herkend en aangemerkt zal worden als een jood.

Die opmerking dat cristenen de pineut zijn klopt niet helemaal.De kerk daar steunt ook het fascisme.Religeuse joden voor de kerk een vijand zijn.
| #217947 | 22-08-2014 09:28 | tamso was here
Ness

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dzjengis_Khan

https://www.youtube.com/watch?v=R-7MiW-OjBo

Dzjengis Khan kwam daar in aanvaring met Mstislav III van Kiev en zijn 80.000 man; de Slag aan de Kalka volgde in 1223. Alweer wonnen troepen van Dzjengis Khan de strijd.

En het kazhaarse volk ging op in het russische volk en oost europese volk.

https://www.youtube.com/watch?v=R-7MiW-OjBo
| #217949 | 22-08-2014 09:51 | Ness
Ze zijn niet allemaal opgegaan maar een deel is verhuisd, volgens Koestler.
http://www.christusrex.org/www2/koestler/
Ness's avatar
| #217951 | 22-08-2014 10:14 | tamso was here
De chazaren zelf (het volk) waren geen joden,of religeus van aard.Dat waren alleen de leiders/elite.Religeus kan je het ook niet noemen,wat eerder een sekte was.Zie kabalah leer.Het volk kon zich daarom makkelijk assimileren Er zullen ook wel echte semieten gewoond hebben daar.Onder die mstislav 3 van kiev ook het cristendom werd ingevoerd.En je weet dat het cristendom niet bepaald vriendelijk aankeek tegen de joodse religie.Religie's zijn er alleen om je invloed te vergroten en om uiteindelijk de macht te grijpen.
Dat verhuizen niet op vrijwillige basis gebeurde.Zoiets als de armeense genocide.Wat dan een verplichte verhuizing was voor de koerden in die tijd.
| #217952 | 22-08-2014 10:14 | liedetecter
Tenzij ze het opeens eruit hebben geskipt lijkt het mij nog onbevestigd, al lijkt het mij aannemelijk gezien de voorgeschiedenis.
Het kan ook een lek zijn van een overeenkomst die geheim moest blijven ... ...
| #217953 | 22-08-2014 11:06 | Ness
@Tamso: Tis volledig off topic maar wat je zegt klopt; de reden waarom ik hint dat het niet in de joodse geschiedenis is opgenomen is, mi oa, dat onmogelijk kan worden aangetoond dat de komst van de Mongoolse horde, die domweg overal overheen raasde, een vorm van anti-semitisme of persecutie van joden of iets dergelijks was. Dus was de episode niet bruikbaar voor de hasbara. Juist de joodse kernen waren altijd in de weer met het vastleggen van geschiedenis, ruim voor en ruim na die periode. Maar die van Khazaria is dus verloren gegaan, vanaf de 8e eeuw, in dat deel van de wereld.
Ness's avatar
| #217954 | 22-08-2014 12:20 | tamso was here
Ik denk dat moedwillig deze episode is weggelaten.Wij weten nu zeg maar 10 jaar af van het ontstaan van het kazhaarse rijk.En ontstaan van de askhernazim.We leren het niet in onze schoolboeken.Op deze manier de hoax blijft voort bestaan dat israeliers semieten zijn.En ze altijd met hun anti semitische kaart kunnen spelen.
Ze worden door vrijwel alle regeringen in europa beschermd,zodat de waarheid over hen nooit verteld kan worden.
| #217955 | 22-08-2014 12:23 | tamso was here
ps

Het zijn niet alleen die askhernazimjoden die dit niet willen openbaren.Ook de kerk/cristendom wil de fabel hooghouden dat het gaat om semieten en joden die nu in israel wonen.Vanwege hun eindtijden en de komst van de messias/jezus .
| #217956 | 22-08-2014 12:58 | DeGrijzeDuif
@ manuscript

De opmerking van de NOS was bedoeld als in retorisch met het antwoord "nee". Inmiddels is het aangepast en staat er nu achter: niet he?
| #217957 | 22-08-2014 13:29 | DeGrijzeDuif
Overigens alsnog op up wenken bediend... ;-)
http://nos.nl/artikel/689519-kamer-tientallen-vragen-mh17.html
aanmelden / inloggen